ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
Ram z pewnością mniej się grzeje, więc wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem będzie ustawienie go tak aby zasysał powietrze z RAM'u.
Przede wszystkim kocioł od zasilania odłączasz. Zakręć zimna wodę pod kotłem, odkręć kran spuścisz tym sposobem ciśnienie i na otwartym kranie wymieniasz czujnik (będzie zasysało powietrze otworem i kranem się lało) zakładasz, spinasz odkręcasz kran, odpowietrzasz układ cwu, porostu go przelewasz kranem odpalasz i ma działać.
To jest pozorne tylko. Powietrze drga w otworze, tworzy membranę. Musisz pamiętać, że powietrze wychodzące jest kierunkowe, a wchodzące bezkierunkowe. Zazysa z każdej strony a wydmuchuje tylko do przodu. Całość zależy jeszcze od profilu bassreflexu.
Tłok ma kształt C, bo pełni funkcję zaworu zwrotnego, a wentyl jest drugim zaworem zwrotnym. Przy ciągnięciu blokuje się zawór zwrotny w wentylu, a powietrze do "cylindra" dostaje się przez tłok bo ten jest opływowy z jednej strony. W odwrotnym kierunku - przy pchaniu ciśnienie powstające w "cylindrze" wywiera nacisk na ścianki tłoka przez co zawartość...
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Jeśli jest jakikolwiek filtr to wentylator trzeba tak ukierunkować aby zasysane powietrze było właśnie przez ten filtr aby do środka nie dostał się kurz i inne zanieczyszczenia. Dodano po 2 Otwarte na prośbę użytkownika.
Który to zawór bezpieczeństwa bo jakaś ślepa jestem. W układzie zapewne są zawory zwrotne i dlatego zbiornik się nie odpowietrza. Poluzuj korek w który chcesz wkręcić grzałkę tylko tak żeby przez gwint zasysał powietrze, możesz również zamiast tego poluzować śrubunek od ciepłej wody użytkowej u góry zbiornika .
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
Przeważnie najgłośniej pracują wiatraki z przodu obudowy bo one zasysają powietrze a nie pompują. Żeby pracował wolniej możesz zrobić dzielnik napięcia z potencjometru. Ja sobie takie coś założyłem w moim kompie i mam spokój.
Widziałem też rozwiązanie ze powietrze zasysane było przez kanał wodny który był podpięty pod otwór ssący a filtr powietrza na kanale wodnym, ponoć zasysane powietrze w jakimś stopniu chłodziło sprężarkę
Na pierwszym zdjęciu jest gniazdo mocowania turbiny z fotki nr 4. Czy ten okrągły plastikowy talerz to jakaś dodatkowa ruchoma część tak blisko wlotu powietrza ? Z tej perspektywy nie widać bocznych otworów, przez które jest zasysane powietrze. Jeżeli turbina jest na wierzchu to można sprawdzić czy jest stabilnie zamocowana na osi silnika. Więcej pomysłów...
To jak pisali poprzednicy, kwestie elektryczności można pominąć, kwestia higieny to zależy jaki syf macie w rozdzielniach, który może zostać rozdmuchany i skąd ewentualnie będzie zasysać powietrze. Dochodzi kwestia akustyki, kazdy przeksztaltnik sobie "cwierka" i może być to emitowane przez wentylację, chyba że na hali chalas to też można pominąć. Najważniesza...
Umknęła mi ta studnia abisyńska (jest w pierwszym poście). No to jest kłopot. Jest to studnia wiercona i filtr zapchany. Może pomogłoby przepłukanie odwrotne studni (pompa bierze wodę z wodociągu i pompuje do studni)? Nie zaszkodzi spróbować, może zwiększy to wydajność? Widać, że złączki są wilgotne. Czy na pewno wszystko jest szczelne, pompa może zasysać...
Podstawki nic nie dają, na to samo wyjdzie jak postawisz lapka na 'klockach'. Tzn żeby był przynajmniej 2cm od blatu. Wtedy wiatrak ma znacznie łatwiej zasysać powietrze. Dedykowane podstawki to co innego ale takie są nie osiągalne a jak już to cena odstrasza. Tak jak kolego pisał czyszczenie najlepsze:)
Czy taka instalacja może być. http://obrazki.elektroda.pl/1584481100_1... Nie może, bo pompa będzie zasysała powietrze poprzez naczynie. Daj ją przy kotle. Przeczytaj wątek o umiejscowieniu naczynia.
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Na początek to wyczyść ten kurz na radiatorze od CPU, bo aż razi w oczy. Uważam że koncepcja z wentylatorem zasysającym powietrze z zewnątrz w miejscu oznaczonym nr 1 oraz drugi wyciągający powietrze z obudowy w miejscu oznaczonym nr 3/4 to będzie jedyne słuszne rozwiązanie. Nie demontuj tych klapek bo będzie tylko więcej kurzu się dostawać. Najlepiej...
tzn, że masz albo bardzo duża dziurę w dolocie, albo czujnik mocno zabrudzony, albo uszkodzony możesz go jeszcze sprawdzic tak: jak masz możliwosc to założ węzyk na czujnik i zasysaj powietrze. wartosc powinna sie zmieiac (im bardziej zassiesz tym wiecej volt) wartosci powinny sie wahać pomiedzy 0-4,5v
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
1 Zdejmij wężyk od gruszki 2 Załóż inny oby był szczelny 3 Następnie ustami zasysaj powietrze, w tym momencie sztanga powinna przesunąć się do góry o jakieś 2 do 2,5cm. w kierunku gruszki. Robiłeś tak kiedyś sam czy wyczytałeś te mądrości w internecie.
Najlepiej ustawić standardowo, czyli tak by tylny wentylator wyciągał powietrze z obudowy. Boczny otwór bym zatkał. Zasilacz jak masz możliwość to albo ustawiasz tak by zasysał powietrze od spodu obudowy, albo by zasysał z wnętrza obudowy. Osobiście wolę by było dodatnie ciśnienie w obudowie, w innym wypadku (jak jest podciśnienie) każdym otworem wlatuje...
Wyciąga się wężyk z hydrostatu i króćca przy pralce - sprawdzamy jego drożność po prostu dmuchając w niego następnie zatykamy jeden koniec i zasysamy powietrze z drugiej strony - nie powinno powietrze dalej dawać się zasysać. Przy samej pralce wężyk jest podłączony do takiego plastikowego cylindra i jeżeli są w nim jakieś zanieczyszczenia to one powodują...
Nie ma czegoś takiego - czujnik temperatury powietrza jest tam gdzie jest zasysane powietrze do silnika a czujnik temperatury wody , to już inny układ i elektryczny - i --- no siedzi w wodzie : Zajrzyj no do sklepu Inter Cars - powinieneś go tam dostać - lub wejdź no na któryś z dwóch for Forda Escorta , to pewnie ktoś Ci odsprzeda . Nie mogę Ci tu...
Sprawdź, czy kocioł działa z otwartą obudową. Być może jest problem z zasysanym powietrzem. Dodano po 2 Nie wiem czy to taki sam kocioł jak u nas, ale w zeszłym roku wprowadzili system ELGA i przed zwężką venturiego jest zainstalowany czujnik przepływu powietrza. Jak jest brudny to może się pojawiać f.29. Być może powietrze zasysane jest brudne (sadza).
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
i zrobisz podciśnienie i będzie zasysał powietrze wszystkimi innymi dziurami
Nagrzewnice potrzebują wysokiej temperatury, dlatego najlepiej jest wpiąć zasilanie prosto w wyjście z kotła. Czyli miejsce 3 Filtry montuje się przed pompami. Co masz na myśli pisząc "odpływ z nagrzewnicy"? Czy chodzi o powrót? Jeżeli tak to powrót z nagrzewnicy do powrotu kotła. I pamiętaj, że nagrzewnice podłącza się odwrotnie tzn. zasilanie od dołu,...
1-nie, 2-najmniejszego ale spróbować nie zaszkodzi, Jak chcesz to wszystko ustawić to musi być grzany cały dom a nie tylko jeden grzejnik. Czy dobijasz wodę po dłuższym odpowietrzaniu? Powietrze raczej nie zejdzie w dół do kotła. Powyłączaj pompy, napełnij instalację i odpowietrz wszystko od nowa. Grzej i włącz pompę od CO. Wymontuj ten odpowietrznik...
Pytanie podstawowe jak duży jest ten kompresor? Jaki silnik? Jednofazowy, trójfazowy? Jakiej mocy? Czy na szajbie napędzającej sprężarkę masz wentylator? Jeżeli jest to dość duży kompresor z silnikiem o mocy kilku kW to i wentylator chłodzacy musi być duży. Może daj jakieś zdjęcie tego kompresora. Jeżeli chodzi o spadek sprawności kompresora nie jest...
Wątpię by zasysała powietrze pisałem wyżej, gdyby tak było miał by gejzer z odpowietrzników.
Pewnie kanał spalinowy osobny na piecyk ale kratki wentylacyjne wspólne w pionie! Jak junkers pracuję to niestety musi zasysać powietrze do spalania proste.
Ale ja mam tylko wodę braną z tego podgrzewacza do łazienki. W kuchni i pralni woda pobierana jest z junkersa gdyż jest w drugiej części domu. Ale w łazience są zazwyczaj 2 baterie wannowa i umywalkowa. Jeśli masz tylko jedną to odkręć oba kurki. Woda będzie leciała wolniej z przerwami(najpierw woda a później będzie zasysane powietrze i na przemian)....
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Dodatkową zaletą jest podgrzewanie gazu Nie wiem czy to takie korzystne, szczególnie w lecie. Moim zdaniem, gaz podawany do kolektora ssącego powinien mieć jak najniższą temperaturę, aby objętościowo zajmował jak najmniej miejsca, wtedy pozostaje więcej miejsca na powietrze, a tym samym na tlen. Dlatego miedzy innymi, przy wtrysku ciekłego gazu, silniki...
monk76 napisał: W studni umieszczona jest rura ssąca z koszem i zaworem zwrotnym. Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, Jeśli np. koło korka zaślepiającego jest niewielka nieszczelność i tam będzie powoli zasysać powietrze to stopniowo z...
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Po pierwsze wywal ten zawór na zasilaniu. Oisało ci się i innym, że naczynie MUSI! być podłączone do kotła bez żadnej armatury. Koniec jakiejkolwiek dyskusji w tym temacie. Po drugie automatów nie daje się z reguły na powrocie, tymbardziej że pompę masz również na powrocie. Może on i zapewne tak jest, zasysać powietrze. Widzę, że nie masz miarkownika...
No kominiarza koniecznie zapytać. Bo też nie wiemy, co to za kanała nawiewny masz. Tak na odległość ciężko coś doradzić z sensem. Bo np. co innego dom jednorodzinny, a co innego, jakby to zaczęło w bloku od kogoś zasysać powietrze.
Mało jeszcze widziałeś, anglik wsadzony w obudowę europejczyka będzie zasysał powietrze kratkami, sprawdzone na przykładzie np Astry G
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Dziękuję, czyli sugeruje Pan szukać nieszczelności na wężach, że gdzieś któryś może być dziurawy i zasysać powietrze? Czy może powinienem sprawdzić wszystkie połączenia także tych metalowych węży ciśnieniowych do rozdzielacza?
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Nie miałem kontaktu z tym Siemensem, ale w każdym ekspresie z którym miałem do czynienia w dyszy spieniania jest mały otwór do zasysania powietrza. To właśnie powietrze zasysane z zewnątrz i wtłaczane przez pęd pary do mleka tworzy pianę. Otwór ten jest niewielki i często ulega zapchaniu, prawdopodobnie i w tym przypadku jest tak samo.
Podczas pracy płyty, elektronika nagrzewa się. W celu schłodzenia montuje się wentylatory (w tym modelu jeden większy), które zasysają chłodne powietrze i wydmuchują już nagrzane. Gdy zabudowa jest niewłaściwa, brak odpowiednich wlotów powietrza, jak jeszcze od dołu piekarnik jest, to potem wszystko się mocno nagrzewa i mogą być takie zapachy. Możliwe...
Jak zasysam ustami w wezyk, ktory idzie do gruszki to jest cos takiego jak stala wymiana powietrza - tzn nie cos takiego, ze jak zasysam to powietrze "trzyma sie" tylko tak jak byl swobodny przeplyw powietrza zasysanego. Masz dziurawą gruszkę. Do wymiany.
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Daj tył;wyciąg,minimum 80mm przód;wlot do obudowy chłodniejsze powietrze(zasysał)
Nie odpowietrzysz tak instalacji jak masz pompe na powrocie bo ci będzie zasysać odpowietrznikami powietrze. To jest jedna z bardziej spie...... instalacji jakie widziałem. Teraz mi napisz bo jestem ciekaw co cię pchnęło do tego żeby człowiek bez pojęcia próbował robić instalację c.o.?
Nie, ponieważ gaźnik nie ciągnie paliwa przez pompkę. Popatrz na rysunki i pomyśl. Przy nieszczelności będzie natomiast zasysało powietrze do gaźnika, powodując problemy z pracą silnika. Chyba, że wężyk przelewowy w zbiorniku jest bardzo długi i cały czas jest w paliwie.
Teoretycznie masz rację tylko pytanie na jak długo wystarczy tego zimna. I czy zasysane powietrze zdąży się ochłodzić. Dla zwiększenia efektu proponuję zamgławiać wnętrze studni wodą pobraną z jej dna.
Nic się nie stało podejrzewam. Wiem z doświadczenia, że jeśli w manie bagnet się macza pomiędzy minimum a zero, to pompa jeszcze zasysa olej i ciśnienie w układzie będzie prawidłowe, jednak nie polecam tak jezdzić !! W manie, masz w komputerze możliwość sprawdzenia poziomu oleju. Każdemu z użytkowników zalecam zawsze tam zaglądać przed uruchomieniem...
Na rysunku zamontowany na rurze do rozdzielaczy odpowietrznik automatyczny(?) jest w nieodpowiednim miejscu. Odpowietrznik nie może być przed pompą bo przy każdym uruchomieniu pompy C.O robi się podciśnienie i odpowietrznik może zasysać powietrze do układu. kolejne błędy: na górnym rozdzielaczu nie ma pompy. Rura zasilająca C.W.U jest tak podpięta że...
Dokładnie opisałeś! U mnie lata 60 - jak chciałem by dobić powietrza do hydroforu to podczas pracy pompy, popuszczało się śrubę mosiężną ze stożkiem i otworem a przepływ wody zasysał powietrze pompując do hydroforu.
Wporzadku. Rozumiem że kominiarz dokonywał pomiaru przy zamkniętej komorze spalania (bo tak to się fachowo robi) więc ja osobiście wykonałbym taki sam pomiar po czym kolejny wykonałbym z otwartą komorą tak by kocioł zasysał powietrze do spalania z pomieszczenia. To pozwoli nam wykluczyć na przykład zator w systemie kominowym itd. Ale trzeba to sprawdzić...
Witam. Ja mam oryginalny piec z nadmuchem, ale ciąg kominowy jest tak duży, że zaciągał powietrze przez niepracujący wentylator nadmuchowy. Zaradziłem temu zakładając na wlot wentylatora zawór zwrotny z instalacji wentylacyjnych. Śruba regulacyjna służy do ustawienia takiego wyważenia przepustnicy, aby ciąg kominowy jej już nie otwierał, a wentylator...
A jak pompa jest uszkodzona, to też tak moze być? Chodzi bez remontu ponad 30 lat... To cudowna ta pompa, a na dodatek bardzo blisko do wody, bo w przeciwnym wypadku nie chciała by ciągnąć i jeszcze "zrobić"3,5 atmosfery. na końcu pewnie smok. Nie mam najmniejszego pojęcia czy jest tam zawór zwrotny. Zaworem zwrotnym w studni jest właśnie "smok"(kosz...
chłodzenie cpu wyglada mniej wiecej jak w załączniku Nie znalazłem załącznika. Obudowa nic szczególnego, 2 wiatraki, jeden z tyłu, drugi z przodu, wywiewy z góry i z dołu oraz dwa małe z przodu po bokach. wydaje mi się jak przykładam rękę ze nie jest gorąco w środku. Zwróć uwagę, aby obudowa była zamknięta, przedni wentylator zasysał powietrze, a tylny...
Ja bym najpierw zaczął od odłączenia gazu, wyjmij bezpiecznik z instalacji ale to potrwa ze 2-3 dni nim ciśnienie w układzie za zbiornikiem zmaleje. Albo zdejmij od razu wąż zasilający wtryski tylko tutaj dla bezpieczeństwa polecałbym jednak najpierw zakręcić fizycznie wyjście gazu z butli. Przyczyna może tkwić w puszczaniu któregoś wtryskiwacza gazowego...
Może być za mało miejsca aby potem dokręcić nakrętkę. Zobaczę jak przyjdzie nowy cewkomoduł. Znalazłem jedynie takie zdjęcia Zenoah: https://obrazki.elektroda.pl/3042264700_... https://obrazki.elektroda.pl/1025430000_... Przypuszczam więc że przewód powinien być poprowadzony w poniższy sposób. Wiem, że istnieje ryzyko...
Tam ci nie będzie pokazywać baniek powietrza nie patrz na rurki sztywne tylko na gumowe łączniki bo one parcieją i zasysają powietrze.
Witam. Koledzy mam problem ze zgraniem rejestratora temperatury DR400 z agregatem TK Spectrum TS. Po kalibracji odczyty są zgodne, gdy agregat jest zgaszony. Jak się włączy (praca start-stop) temperatura spada z 2 stopni do -4 po czym rośnie do 2 i znowu jest zła gdy agregat kolejny raz odpali. Gdzie najlepiej umieścić czujniki od rejestratora? Na razie...
W takim razie zamontuj wentylatory na przodzie gdzie widzisz kratkę w kształcie plastra miodu, który będzie zasysał chłodne powietrze oraz drugi wyciągający z tyłu (wewnątrz obudowy), który będzie wypychał ciepłe powietrze na zewnątrz. Nie wiem jaki rozmiar tam podejdzie ale to już sobie sam zmierzysz, obstawiam 92mm lub 120mm.
Witam Jestem posiadaczem nagrzewnicy VEB typ 232 i mam pytanie z nią związane podczas rozruchu gdy dochodzi do zapłonu mieszanki paliwa spaliny zaczynają być wyrzucane przez kanał ssący i dzieje się tak przez chwile a po jakimś czasie się to uspokaja i kanał zaczyna zasysać powietrze. Czy to jest normalne a jak się to czym to jest spowodowane? Pozdrawiam...
Stukanie bierze się z podciśnienia w pomieszczeniu, w którym został zamontowany klimatyzator. To znaczy, że jeśli są wywietrzniki, które zasysają powietrze z pomieszczenia, to jest ono uzupełniane przez klimę, i te dźwięki to poruszające się łopatki w klimatyzatorze. W wysokich budynkach te wywietrzniki potrafią działać bardzo dobrze :) Czyli trzeba...
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
Już w szkole na BHP mieliśmy temat, że jeśli w pomieszczeniu jest piec na paliwo stałe / płynne / gazowe, a powietrze jest zasysane z tego pomieszczenia, to jest zakaz stosowania wentylacji wymuszonej.
Odpowietrzniki automatyczne zasysają powietrze jak nie ma w nich wody i same zapowietrzają instalację. A myślałeś o pompce ?
1. Wypompowujesz wodę aż zacznie zasysać powietrze. 2. Wyłączasz pompę. 3. Co określony czas (np. 5 minut) mierzysz i zapisujesz poziom wody aż osiągnie poziom przed wypompowaniem. 4. Rysujesz charakterystykę przypływu w zależności od poziomu.
Problem polega na tym, że zmywarka ciągle zasysa wodę z komory zmywania. Gdy woda się kończy zasysa powietrze i tak non stop nawet po wyłączeniu i włączeniu jej z prądu. Gdy dolewam wody szklanką to ją wysysa i dalej ssie powietrze. Dolewałem wody szklanką do komory zmywarki, zmywarka ją wyssała i dalej zasysała ciągle powietrze. Gdy wody już nie ma,...
Sprawdź zawór n75, sprawdź gruszkę turbiny, najprostszy sposób to ściągnij przewód od N75 który idzie do gruszki, i spróbuj zasysać powietrze, jak nie będzie szło to sprawny, a jak będziesz zasysał powietrze to gruszka do wymiany, od czegoś musisz zacząć.
W sumie masz rację jak powietrze zasysane będzie w obiegu to i czujnik będzie je,, czuł " :)
Przecież laptop zasysa powietrze od spodu... żeby zasysane(chłodne) powietrze wydalić (bokiem) przez szczeliny. Więc w czym problem? Jak ma "Podstawka" zasysać powietrze które powinno być dostarczane... To tak jakby odebrać powietrze całkowicie. Pomysł jest ok dla osób które używają laptopów m.in. do gier które obciążaja procesor, oraz takowy laptop...
Dorobić chłodzenie to nie takie proste jak Ci się wydaje, wentylator musi zasysać powietrze i je wypuszczać, chyba że masz tylko na myśli obłożyć radiator wentylatorami to powodzenia - w racku to i tak nie będzie pracować. Nie twierdze że wzmacniacz jest źle skonstruowany - jednak brak podstawowych zabezpieczeń - termicznego, przed stałym na wyjściu,...
to ma nie być szczelny? Będzie zasysała powietrze
A gdyby zastosować wentylator bocznokanałowy? Dosyć dobrze zasysają powietrze. Mam pompę spalinową, która po zimie nie chce zassać gnojowicy, macie pomysły czemu?
Oczywiście komin poprawiony , tylko dlaczego dymi na czarno . Zobacz ten filmik. Musisz mierząc poziom CO2 uszczelnić wszystko dookoła, bo inaczej pomiary są nic nie warte. Zwróć uwagę na taśmę aluminiową na łączeniach rur kominowych. I nie stosuj na dole przed sondą nastawnych kolanek, bo one zasysają powietrze wpływające na zły pomiar. http://www.youtube.com/watch?v=bnH74QNLB...
Ja osobiście w swoich konstrukcjach preferuję NADMUCH na radiatory. Chociażby z tego powodu (ale oczywiście nie tylko) że wentylator nie jest podgrzewany przez gorące powietrze z radiatora. No i oczywiście zasysanie od płyty czołowej. Większość producentów (jest kilka wyjątków ) tak robi i tak się już utarło... Co do kwestii czy skuteczniej dmuchać...
Czyli ja potrzebuje kompresor? No tak chodzi o to zeby jedna strona zasysał(wciągał powietrze) a druga stroną wypuszczał.
To proszę podziel się jakie efekty będą po zmianie. Dodano po 5 Ja jeszcze zmienię ten przewód z fotki i myśle też o wymianie oringów przewodów przy wtryskiwaczach....bo one były najczęściej ściągane ( przy wymianie wtrysków) ...i mi się problem zacząłwtedy. Może one mimo ,że suche to zasysają powietrze do układu lub powodują cofanie się paliwa przez...
Jeśli na postoju jest dobrze a podczas jazdy obroty spadają może to być zależne od zasysania powietrza. Mam tak w Fordzie Mondeo. Podczas postoju powietrze zasysane jest swobodnie a podczas jazdy na luzie zbyt dużo powietrza dostaje kolektora. Sprawdź ustawienie kolektora ssącego i czy możesz ewentualnie go odwrócić w mniej przewiewne miejsce lub początek...
Możesz jeszcze wziąć pod uwagę możliwość zapowietrzania się pompy. Taka sytuacja pojawia się u mnie w myjce ciśnieniowej przy rozpoczęciu pracy (powietrze w wężu dopływowym). W myjce HDS miałem przypadek złego zmontowania filtra na ssaniu przez co ciągle zasysało powietrze i myjka dawała słabe ciśnienie. Nie znam budowy tego opryskiwacza. U sebie w...
Klapy możesz sobie darować - sterują zasysanym powietrzem, aby w miarę równomiernie napełniać cylindry, przy wysokich obrotach (wyższe zapotrzebowanie na tlen) zmieniają ustawienie by powietrze miało krótszą drogę. Parametry kolega miał zrzucić, i sprawdzić iskrę. Skoro nie wiadomo co jest przyczyną, to przynajmniej metodą eliminacji wykluczać sprawne...
Czujnik temperatury zasysanego powietrze jest zintegrowany z przepływka dokładnie tam sie znajduje
Wlutowałem eliminator rozbłysków zaraz za zasilaczem Ma być przed zasilaczem - żeby zobrazować Ci problem prosty przykład..... Jest maska przeciw gazowa i żeby ją prawidłowo używać należy do niej założyć (podłączyć) filtr w miejscu gdzie zasysasz powietrze. Ty założyłeś filtr tam gdzie wydychasz powietrze.... bo na ssaniu nie masz miejsca. Miejsce...
Też myślałem o wsadzeniu tam sondy analizatora tylko.... w przypadku konkretnego miejsca do analizy w piecach z zamkniętą komorą, sondę wkłada się teoretycznie do szczelnego otworu. Tutaj będzie jak zauważyłeś szpara przez którą będzie zasysane powietrze skoro jest cug, więc wynik może być przekłamany a jak wiesz, tam chodzi o ułamki procentów więc...
W moim scenicu 1.5 zasysał powietrze poprzez uszkodzony o-ring na podgrzewaczu paliwa we filtrze paliwa.
Witaj. Nie ma elektrozaworu, u mnie rura łącząca smok z agregatem pękła od spodu i zasysało powietrze, dlatego nie zasysało farby. Pęknięcie było w jej najwyższym punkcie (przełamanie 180°). Przeciąłem i założyłem kawałek wężąaogrodniczego z cybantami. Pozdrawiam
Witam, Puszkowe kolektory podgrzewają tylko powietrze czy jak bo nie wiem jak działają. Jest dokładnie tak, jak piszesz. Widziałem nawet gdzieś projekt nie wymagający odrębnego zasilania. Panel przykręcony do południowej strony budynku, do tego zamocowany mały panel elektryczny zasilający prostą elektronikę i wiatrak. Zasada jest taka, że zasysasz powietrze...
Czyli jak wszędzie oszczędności, oszczędności. Ale tak patrząc na górę skąd jest zasysane powietrze, to owy filtr dodatkowy mało zajmuje względem tego dużego, czyli i tak duża cześć zasysanego powietrza go omija.
Tak takie systemy są stosowane ale w meblach chłodniczych. Zamiast pieluchy jest coś w rodzaju gąbki. Powietrze jest zasysane przez z gąbki.
Problem rozwiązany. Wtryskiwacze są sprawne. Wymieniłem na nowe ori, obudowę filtra paliwa wraz z filtrem i problem z ciężkim odpalaniem oraz nierówną pracą silnika ustąpił. Być może poprzedni nowy filtr był jakiś trefny lub obudowa się rozszczelniła i układ zasysał powietrze. W każdym razie jest już tak jak było i pali od strzała!
Układ zasilania paliwem musi być jak najbardziej szczelny, bo może sam zasysać powietrze. No i koniecznie w twoim wypadku trzeba go odpowietrzyć. U mnie przy wymianie oleju i filtra paliwa (zalecane razem) odpowietrzanie miałem gratis, zresztą cena obydwóch filtrów w ASO Bosch jest niższa jak z rabatem w sklepie.
Cześć Ostatnio kombinuję trochę z wlotem powietrza (różne rury), ale kiepsko mi idzie :cry:. W astrze F powietrze jest zasysane w dwóch miejscach. 1 z przodu a 2 od spodu. Z jakiego dokładnie miejsca jest pobierane powietrze na 2 wlocie i czy jest ono zimne? pozdrawiam Kondzio
Wiec trzeba sie przyzwyczaic lub zmienic silnik na diesla ktory ciagnie od samego "dołu".
Na pewno jest zasysane powietrze od dołu? Ja wyciągłem tą "wytłoczkę" z dołu i jest tak zrobiona jakby zasysało powietrze z tyłu nie wiem juz o co chodzi?
A może masz nieszczelność na kolektorze wydechowym? jakby zasysał powietrze w okolicach sondy to też by tak świrował. A druga sprawa korekty na poszczególnych cylindrach, może masz któryś wtryskiwacz niesprawny lub ciśnienie sprężania/szczelność cylindra za mała.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
hehe pomysłowośc nie zna granic, jak jest na dworze 20 stC to zasysane powietrze ma też tyle i temperatura intercoolera też ma tyle.i gdzie tu sens :D co innego z turbem lub kompresorem, w g60 temperatura za G może siegać nawet do 150st (nota katalogowa :D )
odkurzacz zasysane powietrze klimatyzator powietrze powietrze monobloki powietrze powietrze
piosenka radia dekoder orange konfiguracja linde silnik jazdy
volkswagen sharan volkswagen sharan
Jak wyłączyć ekran dotykowy na Chromebooku Lenovo 300e Kod błędu 13588835 w Audi - diagnostyka i rozwiązania