A ta góra (czarna) nie jest wykręcana ? Poniżej widać gwint - możliwe, że wewnętrzny do tej nasadki
Jeśli to jest zalakierowane nic nie ruszaj.
Co dalej? Zdemontuj te dwa profile; poniżej i powyżej komory na proszek. Samą komorę wraz z wężykami też zdemontuj. Odłącz waż na odcinku bęben-pompa i odkręć obciążniki betonowe. Potem kluczem '13' lub '10' odkręć mocowanie amortyzatora od podstawy konstrukcji pralki. Wypnij wszystkie przewody! Od czujników, grzałki, silnika i co tam jeszcze może...
Śmiało zakładaj.RH to licencyjny agregat zwany japońcem,był stosowany przez Zelmera obok naszych wyrobów.
Tu nowy zamiennik zbiornika bo oryginał już niedostępny: https://agdtechnik.pl/zbiornik-pralki-wh... A tutaj w jakich pralkach Whirlpool, Bauknecht był stosowany: https://easyfix.com.ua/ua/bak-v-sbore-dl...
Ośkę trzeba wyciągnąć z tulei, porządnie wszystko wyczyścić i nasmarować dobrym smarem Nafta nie ma praktycznie żadnych właściwości smarujących, rozpuściła tylko zanieczyszczenia w tulei Wybijając oś z tulei trzeba zachować ostrożność a nic nie powinno się uszkodzić
Witam jest to bład lasera ,konkretnie to zatarte łozysko lusta, kropelka oliwki i działa . Temat zamykam i Pozdrawiam
Na zdjęciu jest dobrze ustawione. Młynek był cały rozebrany, czy tylko górne żarno zdjęte? Podejrzewam zatarte łożyska.
Chociaż po obejrzeniu filmu może wyglądać to również na zatarcie łożysk? Trzeba rozsprzęglić i wykluczyć zbyt duże tarcie czy opory łożysk? Oraz sprawdzić kondensator tego silnika.
Spalone uzwojenie, albo zatarte łożyska.
A jaki był powód wytarcia ośki pod łożyskiem? stawiam, ze zatarte łożysko. Zdarzało się, że łożysko wsuwało się lekko na ośkę - spadało z niej, napunktowałem i trzeba go było nabijać- siedziało mocno. To taki prymitywny rodzaj radełkowania.
Czytałem jak wyżej. Zatarcie łożysk nie nastąpiło w tym momencie, to proces, który postępował w czasie. Na pewno wcześniej było słychać że przy obrotach pracuje głośniej. Po nożu widać, że już wiele ma za sobą. Stal szara, było dużo gotowane. Po prostu w tym momencie padł.
Zanieczyszczone, zatarte łożyska, wtopiona w obudowę oś łożyska, zanieczyszczone zębatki. pozdrawiam
Wirnik silnika do sprawdzenia- zwarcie miedzy zwojowe. Ewentualnie komutator. Zakładam, że długość szczotek dobra, oraz nie zatarte łożyska.
..że nie wspomnę o zatartych łożyskach...
Tu może być zatarcie łożyska z tego co piszesz.
Wentylator od CPU pracuje? Błąd może świadczyć o uszkodzonym lub zatartym łożysku wentylatora dla CPU.
Mam partnera co prawda 1 i było to samo efekt zatarte łożyska na kolumnach ,mój ma przejechane 600 tys i wspomaganie ok
Piknięcie co sekunde oznacza najprawdopodobniej zatarcie łożyska. Będziesz musiał skrozystać z pomocy serwisu DR.
Dostały się śmieci na łożyska i mimo że kryte to zatarte. Łożyska do wymiany.
Zapewne hamulce cały czas blokują koła, gdybyś miał zatarte łożyska słyszał byś to, zresztą auto by nie jechało.
Kolega wygląda na to ,że ma najprawdopodobniej zaparkowaną głowicę lub zatarte łożysko. O ile te trzaski nie są trzaskami głowicy.
TA zebatka nie pada od tak sobie ,prawdopodobnie sa zatarte łożyska wywoływaczki i ciężko pracuje W OCE koszt nowej moze byc nawet ponad 200zł
Zdejmij zacisk hamulca i klocki. Wtedy okaże się czy piasta obraca się swobodnie i bez hałasu. Jeżeli nie to łożysko do wymiany
chwila ciszy i zaczyna buczeć Podejrzana pompa myjąca, możliwy z niej wyciek, zatarte łożyska lub zablokowana czymś z odpadów.
Prawdopodobnie masz zatarte łożysko,miałem przypadki całkowitego zablokowania i wtedy wewnętrzna szalka tarła bieżnię wału aż zrobiła sobie wgłębienie ,no niestety musisz rozebrać i dotrzeć do łożysk .
Kopiuj dane czym prędzej, bo możesz nie zdążyć. Dysk nadaje się do kosza. http://mydata.pl/zatarte-lozysko-toshiba
Witam. Opcja wymiany łożyska silnika jest pod warunkiem, że zdejmiesz koło pasowe, roznitujesz silnik, usuniesz ewentualny wyciek, który spowodował zatarcie łożyska i powoduje działanie zabezpieczenia (wybija korki).
górne łożysko po wyjęciu z silnika chodzi jak by ktoś piasku nasypał Skoro masz zatarte łożysko to i nie ma o czym mówić. Do wymiany, najlepiej oba.
Pracując elektronarzędziami należy zwracać uwagę na ich pracę no i oczywiście robić przerwy. Tu wygląda na prace z zatartym łożyskiem czego efektem końcowym jest obrazek widoczny na zdjęciu. Oczywiście do wymiany mostek łożyskowy jak i łożyska. Wypadałoby przejrzeć całą maszynę oraz wymienić oringi i smar .
Ale co smarowałeś? Bo wałka po którym chodzi karetka nie smaruje się. Wyczyść go, wyczyść panewki karetki, sprawdź czy rolka dociskowa nie jest jeszcze przypadkiem plastikowa. Czy bez taśmy też tak chodzi? Uszkodzony może być też napęd taśmy, jak i zatarte łożysko silnika.
Nie zdemontowałem , wg. mnie koło jest wciśnięte (nie wkręcane,obracałem),a wyciskanie na prasie zniszczy z tworzywa wentylator. Jeśli komuś udało się ściągnąć koło zębate proszę o wiadomość
Zgrzyta, ponieważ sprzęgło nie rozłącza napędu od silnika. Ewentualnie za szybko chcesz przełączać biegi. Przyczyną nierozłączania napędu może być zatarte łożysko centrujące wałka sprzęgłowego. Przy montażu mogło zostać uszkodzone. Piszę o łożysku osadzonym w wale korbowym.
Rytmicznie, metaliczne dźwięki to prawdopodobnie uszkodzenie jednej z głowic w dysku. Podłączając go dalej "katujesz" powierzchnię dysku zmniejszając szanse na odzyskanie danych oraz zwiększając koszty takiej operacji. Możliwe usterki: zaparkowanie głowic na platerach dysku, zatarcie łożyska. W każdym z tych przypadków będziesz musiał skorzystać z pomocy...
Palce separatora obowiązkowo. Warto też zobaczyć jak wygląda termistor. Czasem uszkodzona powłoka termistora powoduje cienkie zadrapania teflonu. Co do łożysk, też warto je wymienić, bo zatarte łożysko może spowodowa uszkodzenia układu napędu pieca ( zębatka teflonu i podwójna biała) , a poza tym łożyska to niewielki koszt. Cena świętego spokoju :)...
Pierwsze lepsze wyniki z google https://www.datalab.pl/pl~6,ms-cennik.ht... Uszkodzenia techniczne, inwazyjne (fizyczne) Uszkodzenia wymagające ingerencji wewnętrznej do dysku, lub wymiany podzespołów wewnętrznych np.- uszkodzenie głowic, uszkodzenia powierzchni dysku, zatarcie łożyska najczęściej 2000-4500 http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl/ce...
1) Z opisu 90% to łożysko lub os lub silnik jak kto woli. 2) Głowice nie odparkujesz komendami 3) Rozkręcenie dysku to 90% szans na to że stracisz dane . Te dyski sa wredne dodatkowo najczęściej maja zatarte łożyska choć cień szansy istnieje na zaparkowanie lub elektronikę.
Laptop długo przechodził procedurę inicjacyjną, ponieważ między innymi wykrywał dysk. Nic nie zostało wykryte na miejscu napędu, ponieważ nie miało jak. Złożony dysk w całość grzeje się bardziej, bo prawdopodobnie oś silnika jest zablokowana i ten pobiera duży prąd, przez co obciąża sterownik. Na moje oko to wygląda jak zatarte łożysko albo przyklejona...
Nie możesz zawołać sąsiada żeby cię na sznurku zaciągnął? 2km to rzut beretem.A masz pewność że nie pogorszysz.
To prawda, ale zanim rozkręciłem odkurzacz włączyłem go na moment wiedziałem, że jest źle, ale nie mogłem za bardzo określić co jest grane? Kręci nie wyje tylko stuki jakby korbowód w silniku spalinowym dostał bicia od luzów na panewkach, łożyskach :D Swoją drogą to wolę rozkręcać skrzynię biegów od Kamaza niż tego Jupitera. Poprawiłem TONI_2003 To...
Pralka to nie odkurzacz, obroty i wymagania co do luzów są znacznie mniejsze. Jeżeli Zimmering nie będzie trzymał to najlepsze łożysko szybko się zatrze(zardzewieje).
Taa, WD40 to co najwyżej te fadery dobije. To jest smar-penetrator do zapieczonych śrub i zatartych łożysk, fadery się psika Kontaktem PR lub Cleanserem PR. Jeden gość na forum.deck.pl pisał, jak nalał oleju kujawskiego w crossfader i jak zaczął pięknie działać. Ręce opadają
Podważ teraz tą część pokrywy z przyciskiem od zwijaka i zdejmij ją (czasami ciężko schodzi), pod nią będą jeszcze 2 wkręty od tej pokrywy z wyłącznikiem. Potem wszystko już zejdzie. Co do grzechotania to często urwana turbina jest jego powodem, wolne obroty i grzanie to zatarte łożyska. Trzeba wymieniać często filtry, zwłaszcza wlotowy.
No fakt skoro to przeciwna strona pędowa to łożysko było wyłaczną przyczyną uszkodzenia Prosze wymienić łożysko dobrej firmy najlepiej obustronnie kryte
Tak to mechanika Sharp np. VC-A30B , kondensator na silniku pewnie do wymiany ale wtedy chyba powinien przejść w st-by , ładowanie kasety nie odbywa sie za pomocą capstana , myślę że masz paski do wymiany i ten przełącznik , nie wiem jak to wyczyściłeś czy dobrze więc .... . Przy okazji sprawdź czy capstan nie ma zatartych łożysk . Do jakiego momentu...
Uszkodzenia: 1. Na zdjęciu nr.1 masz bezpiecznik termiczny - do wymiany np. http://www.tme.eu/html/PL/zabezpieczenia... - to jest tylko skutek a co do przyczyny pierwotnej 2. Do sprawdzenia sam silniczek wentylatora - kurz, zatarte łożyska moga powodować zatrzymywanie się wentylatora.
Bardziej bym obstawiał zatarte łożyska na McPershonie. Posadzić kogoś za kółkiem niech kręci na postoju a drugi niech patrzy na kolumny.
Witam. Podaj pełną konfigurację sprzętową , włącznie z marką zasilacza. Najprawdopodobniej zatarło się łożysko w tym wentylatorze.
Mój jak miał zatarte łożysko to wył i pierdział haha :D
Albo coś się dostało poza bęben i go blokuje, albo zatarte łożyska.
to stukanie nie jest jakieś bardzo głośne, ale tak jakby po prostu nie mógł zakręcić To jeśli słyszysz 'stukanie' silnika, a nie głowic, to też już niewiele można zrobić, bo w Toshibach często zacierają się łożyska: http://mydata.pl/zatarte-lozysko-toshiba Najlepiej nagraj dźwięk wydawany przez dysk, wtedy będzie wiadomo co tam się dzieje. Jedno jest...
Jeżeli to ty rozbierałeś silnik to mogłeś je dobić przy demontażu silnika... Jeśli było wymieniane to mogłeś je krzywo wbić (powinno się je wprasować)... To że wał nowy to też nie jest taka gwarancja (przecież to chińszczyzna)...
Wyglada mi to na problem z łożyskami dysku. Parametr Spin-up-time oznacza czas rozpędzania dysku. Jak widać wartość threshold (progowa) nie powinna przekraczać 21 a jest grubo ponad setkę. Tak samo wzrost temperatury może swiadczyć o zatartych łożyskach. Chyba że pada elektronika. Tak czy owak jeśli na gwarancji to proponuję wydrukowac screeny i podejść...
Zamontowana jest na nim plytka z dioda ona tylko sygnalizuje prace? Na niej sa dwa kondensatory na 16v rezystor i potencjometr po co? Wentylator nie ma ukladu do zalanczania sie automatycznie. Zasilacz beztransformatorowy. Z ciekawosci zapytam jaki jest zastosowany rodzaj silnika bo jest inny niz ww elektronarzedziach? Indukcyjny jednofazowy ze zwartą...
Witam, zatarte łożysko po stronie biernej. Zdjąłem koło pasowe, łozysko, pokrywę plastikową, vring, teraz pytanie jak się dostać do drugiegołożyska? Ciągnąć za bęben na siłę? Łukasz. P.S. Szukałem,ale odpowiedzi się nie doszukałem. Z góry dzięki za szybką odpowiedź bo mam pół łazienki zawalone;)
Czy sprawdzony został zacisk pod kątem samoregulacji? Może mechanizm wewnątrz zacisku nie wraca pod wpływem sprężyny, bo zgnite zatarte łożyska igiełkowe.
Druty pozrywały się, przez zatarte łożysko Zatarte łożysko nie ma tu nic do rzeszy. Przyczyną tej sytuacji jest nie umiejętne zdejmowanie lub nabijanie łożysk, przez co zostaje oberwany komutator.
Witam. Jak najbardziej bęben może przetrzeć ściankę zbiornika. Najprawdopodobniej przyczyną było zatarcie łożyska, które zaczęło się obracać wraz z obudową (taka czarna ze spinką metalową) i wytopiło otwór osadczy w zbiorniku. W tych urządzeniach należy bezwłocznie reagować na głośniejszą pracę aby ustrzec się większych wydatków. Zbiornik oczywiście...
Pompa powinna posiadać pilota R100 bynajmniej tak piszą, pozwalającego na odczyt parametrów pracy pompy i pewnie rodzaju alarmów. Posiada pewnie również port komunikacyjny do podłączenia urządzeń diagnostycznych i od tego powinieneś zacząć. Pompa zasilana jest przemiennikiem częstotliwości który zainstalowany jest bezpośrednio na pompie i który wykrywa...
Jeśli nie było oleju a łożyska wału oryginalne to zapewne rozleciało się łożysko wału bo są smarowane olejem z silnika te od strony sprzęgła.
Albo łożysko zatarte w alternatorze.
Wiedzę nabywa się przez praktykę. Jak masz zatarte łożyska, to i tak nie korzystasz ze sprężarki, więc czy silnik będzie rozkręcony dwa dni, czy tydzień nie zrobi to różnicy. Na pewno dwa łożyska nie kosztują nawet 50 zł.Wiec to dużo taniej niż nowa sprężarka.
Jest diagnoza, zatarte łożyska na pompie myjącej, czy ktoś przerabiał regenerację pompy w sensie wymianę łożysk - zestaw naprawczy czy nie bawić się w to i wymienić pompę, a może zmywarkę :)
Witam,mam podobny problem,to znaczy zatarte łożysko na wałku zdawczym. Czy można zdjąć koło zębate przekładni kątowej z walka bez rozbierania silnika? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Zatarl mi się silnik elektryczny napedzajacy wentylator przy chlodnicy tzn stawia spory opor kiedy probuje go wprawic w ruch recznie...a kiedy przygazuje auto(podgrzeje silnik) zaczyna wydobywac się z niego dym... Na pewno nie jest to kwestia uzwojenia silnika, jeśli kręci to uzwojenie w porządku a dymi bo się grzeje wskutek dużych oporów. Jeszcze...
...Nastepnie po kilku minutach takiej sytuacji z głośniczka zamontownego w jednostce centralnej zaczyna dochodzić dziwne terkotanie. Brzmi to jakby łopatki wentylatora zachaczały o coś... Nasuwa mi się tylko jedno, iż wiatrak na karcie graficznej lub chipsecie czy na CPU blokuje się wskutek zatarcie (łożyska ślizgowe) lub zachacza o jakieś kabelki....
Silnik odpalał za każdym razem, jak włączałem zasilanie, ale gdy założyłem pasek, silnik daje te same objawy co na początku przed wymianą kondensatora, Zatarte łożyska? Sprawdź czy koło pasowe kręci się bez oporu.
Zakładając że udało Ci się usunąć fatal error to teraźniejszy błąd (wg. serwisówki) wskazywał by na niewłaściwe złożenie lub brak tonera, ale wtedy by nie mogła nic drukować ... coś tu jest pomieszane, albo wszystkiego nie opisałeś. P.S. po przytrzymaniu GO myrgaja wszytskie diody. nie mam serwisowki :( Co do tego to bodajże po 20 s. takiego trzymania...
Nawet z Zetorach i MF. Zetor ma alternator żywcem ze Skody - główna usterka w nich to uszkodzona zatartym łożyskiem tylna obudowa. Co do waterpump - kup oryginał, zobaczysz różnicę. Zakładane do C330/360 altki Zelmot wytrzymują bezproblemowo - pracują w warunkach dużo bardziej komfortowych niż w Żuku, FSO1500 czy Polonezie - z daleka od kolektora wydechowego...
Wygląda dobrze. Albo zatarte łożyska silnika -sprawdź, czy wirnik obraca się bez oporów, albo podmien kondensator. Kosztuje grosze.
Wykręć dysk z kieszeni i sprawdź czy startuje / może coś go uciska, choć to mało prawdopodobne.
Pomiary właściwe, przekaźniki działają prawidłowo, więc zostaje zatarcie, opór łożysk?
Nie możesz obrócić wałkiem sprężarki? jeśli jest dalej zamontowana na samochodzie i układ jest szczelny (napełniony) to nie obrócisz. Gorzej jak masz ją na stole i nie możesz obrócić wtedy sprężarka jest zatarta.
Jak piszesz że łożyska zatarte - to nic dziwnego że brama głupiała - a przynajmniej albo nie chciała jechać albo zmieniała kierunek. Nie to że napęd jest słaby - on ma przeciążeniówkę i jak rejestruje zwiększony opór bramy to odwraca ruch albo nie startuje (w zależności od kierunku ruchu i ustawienia bramy). A opór zatartego łożyska jest o niebo większy...
Jeśli piszczy to masz dwie opcje. 1. Napęd fusera - sporo rozbierania z tyłu maszyny. Niby same plastikowe tryby a czasem można się wściec od dźwięku. 2. Zatarte łożysko we fuserze. Ale wtedy najczęściej masz już zeszlifowaną którąś ośkę (najczęściej od wałka dociskowego) i naprawa jest cokolwiek bardziej skomplikowana.
witam jesli masz łozysko igiełkowe na amoryyzatorze zobacz to ( jeśli jadac skrecajac kierownica nie wraca do połozenie jazdy na wprost)a jeśli wraca to mozesz miec slimak zatarty ale postawiłbym na któres łozysko jak nie oba mówie ci na przykładzie Peugeota Boxera
Ile wykonałeś obrotów? zanim kupisz napinacz to zdemontuj i sprawdź,ten napinacz może się tyko zatrzeć (łożysko).Do napinacza zaczepiona jest sprężynka (kosztuje 3 złote) i to ona napina rolkę a tym samym jest odpowiedzialna za naciąg paska.Dodatkowo powiem ci co o tobie myślę: Założyłeś temat 6 stycznia,7 i 8 był dniem kiedy mogłeś coś zrobić ale ty...
Opiszę dwa przypadki. Może naprowadzą cię na trop. 1. zatarte łożysko wałka sprzęgłowego - to w kole zamachowym. Efekt - sprzęgło ciągnie. 2. to przypadek z władimirca. Nie ustawili tarczy w osi a skręcili sprzęgło i w trakcie "zjeżdzania " wałek nie wskoczył w tarczę. Została szczelina pomiędzy silnikiem a skrzynią. Zaczęli go skręcać na siłę. Wałek...
Czy ta pompa jest rozbieralna? tak, na łączeniu szarego korpusu z częścią tylną, innymi słowy masz 4 śruby imbusowe, po ich rozkręceniu pompa sie przepoławia i możesz wyciągnąć wirnik. Czy pompa jest potrzebna zeby piec dawał tylko ciepłą wodę do mycia? TAK I do czego służy ta śruba na środku? do odpowietrzania oraz do sprawdzenia i rozruszania wirnika...
Laser do wymiany, niestety. Są dwie przyczyny tego błędu: 1. Zatarło się łożysko z "Polygon Motor". 2. "Polygon Motor" rozleciał się na 2 części. Laser taki sam jak w modelu K7020. K7025 i K7030.
Łożysko amortyzatora zatarte.
mialem podobny problem tyle ze w seicento byl silnik zatarty i czeba bylo rozebrac łozysko przeczyscic papierem potem w oleju poruszać i tak po paru razach dziala do dnia dzisiejszego
Problemem jest zatarte lub wytarte łożysko wentylatora. Najlepsze rozwiązanie to wymiana głośnego wentylatora. Można też rozebrać wentylator oczyścić tulejki na osi i nasmarować ale jak już są lekko wytarte problem wróci za pół roku ,rok.
powiedziano mi ze po przejechaniu kilku kilometrów powinno byc ok bo są nowe amortyzatory, łożyska, poduszki, kielichy i musi to dobrze siąść, jak wy to widzicie ? Widzę to jako argument z doopy. Takie typowe na spławienie . Zauważcie że jak są tam typowe normalne mcphersony to tylko były odkręcane śruby mocujące do zwrotnicy i góra. Więc jak czuć...
Zatarte lozysko oporowe.
Zatarte łożyska na zwrotnicach.
Zablokowana cząstkami stałymi turbina pompy myjącej , zatarte łożyska wirnika tej pompy lub uszkodzenie kondensatora rozruchowego silnika pompy.
Witam. Zdejmij pasek i jeśli bęben ciężko się obraca zatarte łożyska na bębnie.
Sterownik dmuchawy nie psuje się bez powodu, powody najczęściej występujące to zapchany filtr p.p, uszkodzony sam silnik dmuchawy (zatarte łożyska ślizgowe wirnika)
Jeżeli zatarta sprężarka (nie łożysko) to tylko na złom. Mało tego, po zatarciu sprężarki obowiązkowo trzeba przepłukać układ klimy, jeżeli tego nie zrobią to po jakimś czasie ta nowa też się zatrze.
Był uszkodzony rozrusznik /zatarte łożysko i odklejona szczotka,
Witam. Podnies całkowicie tylną oś i sprawdz na podniesionej. Jesli na podniesionej to samo to winny orbitrol lub siłownik. Jesli na podniesionej jest ok to zwrotnica zatarta(łożysko).
Masz wyciek z pompy myjącej. Pompa pasuje ze starego Indesita. Można byłoby wymienić sam korpus ( ten biały ) ale w te chińskie pompy miały mniejszą średnicę ośki i korpus z Indesita nie pasuje. Najlepiej kupić nową pompę albo poszukać jakiejś dobrej używki.Może być bez elektrozaworka ( rozdzielacza ) i spokojnie można go odłączyć bo praktycznie niewiele...
Zatarte łożysko McPersona, pęknięta sprężyna.
Głucha cisza, talerz się nie kręci, głowice się nie ruszają. Piskał gdy dogorywał. Piskał też gdy po tych udanych włączeniach padał. Możliwe awarię: sterownik (driver) silnika, sam silnik, zatarte łożysko.... możliwości jest sporo. Najprościej jest próbować przełożyć elektronikę (trzeba dobrać odpowiednią) i przylutować eprom. Ale czy pomoże... nie...
No a co powiedział serwis? Za mocne chłodzenie (jeśli to jedyny problem) nie zaszkodzi, bo karta się nie przeziębi od za mocnego dmuchania :) Ale może być też tak, że wentylator ma zatarte łożyska i głośno bucząc wcale się nie obraca tak szybko, jak powinien. Serwis chyba to sprawdził, przeczyścił wszystko?
też miałem krótkotrwałe objawy piszczenia paska ,szczególnie po odpaleniu samochodu . Myślałem że to zużyte koła pasowe i nic z tym nie robiłem ,tylko wymiana raz paska .Po pół roku sprawa się wyjaśniła ,zatarte tylne łożysko alternatora ( powrót do domu na holu ).Sam wirnik alternatora też nieźle ucierpiał ,nadawał się tylko do wymiany.
Zgadza się, pompa wody do wymiany. Zatarte łożysko. Temat zamykam.
wcześniej silnik miał zatarte łożyska
J/w - może ją trzymać zatarte łożysko.
łozysko wirniku zatarte oznaczenia łozysko wiatrak
sterowniki compaq 6720s schemat sprężarka klimatyzacja zdjąć hydrostatu bosch
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Jak wyłączyć tryb programowania Navilink A59? Karta katalogowa baterii LiFePO4: specyfikacja i zastosowania