A ta góra (czarna) nie jest wykręcana ? Poniżej widać gwint - możliwe, że wewnętrzny do tej nasadki
Jeśli to jest zalakierowane nic nie ruszaj.
Co dalej? Zdemontuj te dwa profile; poniżej i powyżej komory na proszek. Samą komorę wraz z wężykami też zdemontuj. Odłącz waż na odcinku bęben-pompa i odkręć obciążniki betonowe. Potem kluczem '13' lub '10' odkręć mocowanie amortyzatora od podstawy konstrukcji pralki. Wypnij wszystkie przewody! Od czujników, grzałki, silnika i co tam jeszcze może...
Jeżeli to typ 251 to oryginalnym dla niego silnikiem jest agregat typu 300. Identyczny co do joty wyglądem były odkurzacze typ: 351 - tam stosowany był silnik silma, 451, z kolei tam był stosowany silnik 217. Ale uwaga jeżeli był zastosowany silnik 300, silnik silmy nie bedzie pasował. Chodzi tutaj głównie o gumę, która nałożona jest na silnik i przyciskana...
Ośkę trzeba wyciągnąć z tulei, porządnie wszystko wyczyścić i nasmarować dobrym smarem Nafta nie ma praktycznie żadnych właściwości smarujących, rozpuściła tylko zanieczyszczenia w tulei Wybijając oś z tulei trzeba zachować ostrożność a nic nie powinno się uszkodzić
Na zdjęciu jest dobrze ustawione. Młynek był cały rozebrany, czy tylko górne żarno zdjęte? Podejrzewam zatarte łożyska.
A jaki był powód wytarcia ośki pod łożyskiem? stawiam, ze zatarte łożysko. Zdarzało się, że łożysko wsuwało się lekko na ośkę - spadało z niej, napunktowałem i trzeba go było nabijać- siedziało mocno. To taki prymitywny rodzaj radełkowania.
Spalone uzwojenie, albo zatarte łożyska.
..że nie wspomnę o zatartych łożyskach...
Zanieczyszczone, zatarte łożyska, wtopiona w obudowę oś łożyska, zanieczyszczone zębatki. pozdrawiam
Wirnik silnika do sprawdzenia- zwarcie miedzy zwojowe. Ewentualnie komutator. Zakładam, że długość szczotek dobra, oraz nie zatarte łożyska.
Dostały się śmieci na łożyska i mimo że kryte to zatarte. Łożyska do wymiany.
Wentylator od CPU pracuje? Błąd może świadczyć o uszkodzonym lub zatartym łożysku wentylatora dla CPU.
Mam partnera co prawda 1 i było to samo efekt zatarte łożyska na kolumnach ,mój ma przejechane 600 tys i wspomaganie ok
Kolega wygląda na to ,że ma najprawdopodobniej zaparkowaną głowicę lub zatarte łożysko. O ile te trzaski nie są trzaskami głowicy.
Zapewne hamulce cały czas blokują koła, gdybyś miał zatarte łożyska słyszał byś to, zresztą auto by nie jechało.
TA zebatka nie pada od tak sobie ,prawdopodobnie sa zatarte łożyska wywoływaczki i ciężko pracuje W OCE koszt nowej moze byc nawet ponad 200zł
Zdejmij zacisk hamulca i klocki. Wtedy okaże się czy piasta obraca się swobodnie i bez hałasu. Jeżeli nie to łożysko do wymiany
chwila ciszy i zaczyna buczeć Podejrzana pompa myjąca, możliwy z niej wyciek, zatarte łożyska lub zablokowana czymś z odpadów.
Prawdopodobnie masz zatarte łożysko,miałem przypadki całkowitego zablokowania i wtedy wewnętrzna szalka tarła bieżnię wału aż zrobiła sobie wgłębienie ,no niestety musisz rozebrać i dotrzeć do łożysk .
górne łożysko po wyjęciu z silnika chodzi jak by ktoś piasku nasypał Skoro masz zatarte łożysko to i nie ma o czym mówić. Do wymiany, najlepiej oba.
Ale co smarowałeś? Bo wałka po którym chodzi karetka nie smaruje się. Wyczyść go, wyczyść panewki karetki, sprawdź czy rolka dociskowa nie jest jeszcze przypadkiem plastikowa. Czy bez taśmy też tak chodzi? Uszkodzony może być też napęd taśmy, jak i zatarte łożysko silnika.
Pracując elektronarzędziami należy zwracać uwagę na ich pracę no i oczywiście robić przerwy. Tu wygląda na prace z zatartym łożyskiem czego efektem końcowym jest obrazek widoczny na zdjęciu. Oczywiście do wymiany mostek łożyskowy jak i łożyska. Wypadałoby przejrzeć całą maszynę oraz wymienić oringi i smar .
Zgrzyta, ponieważ sprzęgło nie rozłącza napędu od silnika. Ewentualnie za szybko chcesz przełączać biegi. Przyczyną nierozłączania napędu może być zatarte łożysko centrujące wałka sprzęgłowego. Przy montażu mogło zostać uszkodzone. Piszę o łożysku osadzonym w wale korbowym.
Palce separatora obowiązkowo. Warto też zobaczyć jak wygląda termistor. Czasem uszkodzona powłoka termistora powoduje cienkie zadrapania teflonu. Co do łożysk, też warto je wymienić, bo zatarte łożysko może spowodowa uszkodzenia układu napędu pieca ( zębatka teflonu i podwójna biała) , a poza tym łożyska to niewielki koszt. Cena świętego spokoju :)...
1) Z opisu 90% to łożysko lub os lub silnik jak kto woli. 2) Głowice nie odparkujesz komendami 3) Rozkręcenie dysku to 90% szans na to że stracisz dane . Te dyski sa wredne dodatkowo najczęściej maja zatarte łożyska choć cień szansy istnieje na zaparkowanie lub elektronikę.
Nie zdemontowałem , wg. mnie koło jest wciśnięte (nie wkręcane,obracałem),a wyciskanie na prasie zniszczy z tworzywa wentylator. Jeśli komuś udało się ściągnąć koło zębate proszę o wiadomość
Nie możesz zawołać sąsiada żeby cię na sznurku zaciągnął? 2km to rzut beretem.A masz pewność że nie pogorszysz.
Laptop długo przechodził procedurę inicjacyjną, ponieważ między innymi wykrywał dysk. Nic nie zostało wykryte na miejscu napędu, ponieważ nie miało jak. Złożony dysk w całość grzeje się bardziej, bo prawdopodobnie oś silnika jest zablokowana i ten pobiera duży prąd, przez co obciąża sterownik. Na moje oko to wygląda jak zatarte łożysko albo przyklejona...
Podważ teraz tą część pokrywy z przyciskiem od zwijaka i zdejmij ją (czasami ciężko schodzi), pod nią będą jeszcze 2 wkręty od tej pokrywy z wyłącznikiem. Potem wszystko już zejdzie. Co do grzechotania to często urwana turbina jest jego powodem, wolne obroty i grzanie to zatarte łożyska. Trzeba wymieniać często filtry, zwłaszcza wlotowy.
To prawda, ale zanim rozkręciłem odkurzacz włączyłem go na moment wiedziałem, że jest źle, ale nie mogłem za bardzo określić co jest grane? Kręci nie wyje tylko stuki jakby korbowód w silniku spalinowym dostał bicia od luzów na panewkach, łożyskach :D Swoją drogą to wolę rozkręcać skrzynię biegów od Kamaza niż tego Jupitera. Poprawiłem TONI_2003 To...
Mój jak miał zatarte łożysko to wył i pierdział haha :D
Taa, WD40 to co najwyżej te fadery dobije. To jest smar-penetrator do zapieczonych śrub i zatartych łożysk, fadery się psika Kontaktem PR lub Cleanserem PR. Jeden gość na forum.deck.pl pisał, jak nalał oleju kujawskiego w crossfader i jak zaczął pięknie działać. Ręce opadają
Uszkodzenia: 1. Na zdjęciu nr.1 masz bezpiecznik termiczny - do wymiany np. http://www.tme.eu/html/PL/zabezpieczenia... - to jest tylko skutek a co do przyczyny pierwotnej 2. Do sprawdzenia sam silniczek wentylatora - kurz, zatarte łożyska moga powodować zatrzymywanie się wentylatora.
Albo coś się dostało poza bęben i go blokuje, albo zatarte łożyska.
Owszem, może ale... Należy zadać sobie pewne pytania - dlaczego łożysko się zatarło. Dlaczego nie wyskoczyły zabezpieczenia. Łożysko może się zatrzeć, ale w tym momencie rodzi się pytanie - gdzie był i co robił konserwator? Kiedy sprawdzał stan łożysk, kiedy je wymieniano i czy wykonywano wymagane czynności serwisowe. Jeśli je wymieniano - to czy wykonano...
Tak to mechanika Sharp np. VC-A30B , kondensator na silniku pewnie do wymiany ale wtedy chyba powinien przejść w st-by , ładowanie kasety nie odbywa sie za pomocą capstana , myślę że masz paski do wymiany i ten przełącznik , nie wiem jak to wyczyściłeś czy dobrze więc .... . Przy okazji sprawdź czy capstan nie ma zatartych łożysk . Do jakiego momentu...
Albo łożysko zatarte w alternatorze.
Wyglada mi to na problem z łożyskami dysku. Parametr Spin-up-time oznacza czas rozpędzania dysku. Jak widać wartość threshold (progowa) nie powinna przekraczać 21 a jest grubo ponad setkę. Tak samo wzrost temperatury może swiadczyć o zatartych łożyskach. Chyba że pada elektronika. Tak czy owak jeśli na gwarancji to proponuję wydrukowac screeny i podejść...
Jeżeli to ty rozbierałeś silnik to mogłeś je dobić przy demontażu silnika... Jeśli było wymieniane to mogłeś je krzywo wbić (powinno się je wprasować)... To że wał nowy to też nie jest taka gwarancja (przecież to chińszczyzna)...
Druty pozrywały się, przez zatarte łożysko Zatarte łożysko nie ma tu nic do rzeszy. Przyczyną tej sytuacji jest nie umiejętne zdejmowanie lub nabijanie łożysk, przez co zostaje oberwany komutator.
Problemem jest zatarte lub wytarte łożysko wentylatora. Najlepsze rozwiązanie to wymiana głośnego wentylatora. Można też rozebrać wentylator oczyścić tulejki na osi i nasmarować ale jak już są lekko wytarte problem wróci za pół roku ,rok.
Czy sprawdzony został zacisk pod kątem samoregulacji? Może mechanizm wewnątrz zacisku nie wraca pod wpływem sprężyny, bo zgnite zatarte łożyska igiełkowe.
Jest diagnoza, zatarte łożyska na pompie myjącej, czy ktoś przerabiał regenerację pompy w sensie wymianę łożysk - zestaw naprawczy czy nie bawić się w to i wymienić pompę, a może zmywarkę :)
Zamontowana jest na nim plytka z dioda ona tylko sygnalizuje prace? Na niej sa dwa kondensatory na 16v rezystor i potencjometr po co? Wentylator nie ma ukladu do zalanczania sie automatycznie. Zasilacz beztransformatorowy. Z ciekawosci zapytam jaki jest zastosowany rodzaj silnika bo jest inny niz ww elektronarzedziach? Indukcyjny jednofazowy ze zwartą...
Wiedzę nabywa się przez praktykę. Jak masz zatarte łożyska, to i tak nie korzystasz ze sprężarki, więc czy silnik będzie rozkręcony dwa dni, czy tydzień nie zrobi to różnicy. Na pewno dwa łożyska nie kosztują nawet 50 zł.Wiec to dużo taniej niż nowa sprężarka.
Łożysko amortyzatora zatarte.
Jeśli nie było oleju a łożyska wału oryginalne to zapewne rozleciało się łożysko wału bo są smarowane olejem z silnika te od strony sprzęgła.
Witam,mam podobny problem,to znaczy zatarte łożysko na wałku zdawczym. Czy można zdjąć koło zębate przekładni kątowej z walka bez rozbierania silnika? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pompa powinna posiadać pilota R100 bynajmniej tak piszą, pozwalającego na odczyt parametrów pracy pompy i pewnie rodzaju alarmów. Posiada pewnie również port komunikacyjny do podłączenia urządzeń diagnostycznych i od tego powinieneś zacząć. Pompa zasilana jest przemiennikiem częstotliwości który zainstalowany jest bezpośrednio na pompie i który wykrywa...
Jak piszesz że łożyska zatarte - to nic dziwnego że brama głupiała - a przynajmniej albo nie chciała jechać albo zmieniała kierunek. Nie to że napęd jest słaby - on ma przeciążeniówkę i jak rejestruje zwiększony opór bramy to odwraca ruch albo nie startuje (w zależności od kierunku ruchu i ustawienia bramy). A opór zatartego łożyska jest o niebo większy...
Może po prostu się zepsuł? Daj płyte instalacyjną windowsa i włącz instalacje systemu. Przechodz dalej aż nie pojawi sie okno z partycjami. Jeżeli będzie pisać tylko "Obszar nie podzielony na partycje" to znaczy że dysk zepsuty jeżeli pokazują sie partycje to musisz od nowa zainstalować system.
Nie możesz obrócić wałkiem sprężarki? jeśli jest dalej zamontowana na samochodzie i układ jest szczelny (napełniony) to nie obrócisz. Gorzej jak masz ją na stole i nie możesz obrócić wtedy sprężarka jest zatarta.
Opiszę dwa przypadki. Może naprowadzą cię na trop. 1. zatarte łożysko wałka sprzęgłowego - to w kole zamachowym. Efekt - sprzęgło ciągnie. 2. to przypadek z władimirca. Nie ustawili tarczy w osi a skręcili sprzęgło i w trakcie "zjeżdzania " wałek nie wskoczył w tarczę. Została szczelina pomiędzy silnikiem a skrzynią. Zaczęli go skręcać na siłę. Wałek...
Nawet z Zetorach i MF. Zetor ma alternator żywcem ze Skody - główna usterka w nich to uszkodzona zatartym łożyskiem tylna obudowa. Co do waterpump - kup oryginał, zobaczysz różnicę. Zakładane do C330/360 altki Zelmot wytrzymują bezproblemowo - pracują w warunkach dużo bardziej komfortowych niż w Żuku, FSO1500 czy Polonezie - z daleka od kolektora wydechowego...
Zatarl mi się silnik elektryczny napedzajacy wentylator przy chlodnicy tzn stawia spory opor kiedy probuje go wprawic w ruch recznie...a kiedy przygazuje auto(podgrzeje silnik) zaczyna wydobywac się z niego dym... Na pewno nie jest to kwestia uzwojenia silnika, jeśli kręci to uzwojenie w porządku a dymi bo się grzeje wskutek dużych oporów. Jeszcze...
Silnik odpalał za każdym razem, jak włączałem zasilanie, ale gdy założyłem pasek, silnik daje te same objawy co na początku przed wymianą kondensatora, Zatarte łożyska? Sprawdź czy koło pasowe kręci się bez oporu.
Wygląda dobrze. Albo zatarte łożyska silnika -sprawdź, czy wirnik obraca się bez oporów, albo podmien kondensator. Kosztuje grosze.
Bardziej bym obstawiał zatarte łożyska na McPershonie. Posadzić kogoś za kółkiem niech kręci na postoju a drugi niech patrzy na kolumny.
Czy ta pompa jest rozbieralna? tak, na łączeniu szarego korpusu z częścią tylną, innymi słowy masz 4 śruby imbusowe, po ich rozkręceniu pompa sie przepoławia i możesz wyciągnąć wirnik. Czy pompa jest potrzebna zeby piec dawał tylko ciepłą wodę do mycia? TAK I do czego służy ta śruba na środku? do odpowietrzania oraz do sprawdzenia i rozruszania wirnika...
Jeśli piszczy to masz dwie opcje. 1. Napęd fusera - sporo rozbierania z tyłu maszyny. Niby same plastikowe tryby a czasem można się wściec od dźwięku. 2. Zatarte łożysko we fuserze. Ale wtedy najczęściej masz już zeszlifowaną którąś ośkę (najczęściej od wałka dociskowego) i naprawa jest cokolwiek bardziej skomplikowana.
Jeżeli zatarta sprężarka (nie łożysko) to tylko na złom. Mało tego, po zatarciu sprężarki obowiązkowo trzeba przepłukać układ klimy, jeżeli tego nie zrobią to po jakimś czasie ta nowa też się zatrze.
też miałem krótkotrwałe objawy piszczenia paska ,szczególnie po odpaleniu samochodu . Myślałem że to zużyte koła pasowe i nic z tym nie robiłem ,tylko wymiana raz paska .Po pół roku sprawa się wyjaśniła ,zatarte tylne łożysko alternatora ( powrót do domu na holu ).Sam wirnik alternatora też nieźle ucierpiał ,nadawał się tylko do wymiany.
Witam sprawdz kondysator rozruchowy i łożyska może są zatarte
Tu nowy zamiennik zbiornika bo oryginał już niedostępny: https://agdtechnik.pl/zbiornik-pralki-wh... A tutaj w jakich pralkach Whirlpool, Bauknecht był stosowany: https://easyfix.com.ua/ua/bak-v-sbore-dl...
Dużo możliwości od tego że coś wpadło w okolice i go blokuje, przez uszkodzone łożysko lub rozrząd do zatartego silnika czy spotkania tłoka z zaworem.
Zatarte łożyska na zwrotnicach.
Witam. Zdejmij pasek i jeśli bęben ciężko się obraca zatarte łożyska na bębnie.
Prawdopodobnie to początek końca łożyska wyciskowego. Właśnie w XP 2,0HDI wymienialiśmy sprzęgło. Też od dłuższego czasu szmery i mrowienia na pedale i ciężko się wysprzęglało. Aż nagle zawyło niemiłosiernie w trasie. Z przymusu auto przejechało jeszcze ok 1000 km, aż następnego dnia brakło sprzęgła, tzn jazgot i strach było to używać. Po rozbrojeniu...
Był uszkodzony rozrusznik /zatarte łożysko i odklejona szczotka,
Witam. Podnies całkowicie tylną oś i sprawdz na podniesionej. Jesli na podniesionej to samo to winny orbitrol lub siłownik. Jesli na podniesionej jest ok to zwrotnica zatarta(łożysko).
Zablokowana cząstkami stałymi turbina pompy myjącej , zatarte łożyska wirnika tej pompy lub uszkodzenie kondensatora rozruchowego silnika pompy.
No a co powiedział serwis? Za mocne chłodzenie (jeśli to jedyny problem) nie zaszkodzi, bo karta się nie przeziębi od za mocnego dmuchania :) Ale może być też tak, że wentylator ma zatarte łożyska i głośno bucząc wcale się nie obraca tak szybko, jak powinien. Serwis chyba to sprawdził, przeczyścił wszystko?
Sterownik dmuchawy nie psuje się bez powodu, powody najczęściej występujące to zapchany filtr p.p, uszkodzony sam silnik dmuchawy (zatarte łożyska ślizgowe wirnika)
Zatarte łożysko McPersona, pęknięta sprężyna.
J/w - może ją trzymać zatarte łożysko.
Zgadza się, pompa wody do wymiany. Zatarte łożysko. Temat zamykam.
Głucha cisza, talerz się nie kręci, głowice się nie ruszają. Piskał gdy dogorywał. Piskał też gdy po tych udanych włączeniach padał. Możliwe awarię: sterownik (driver) silnika, sam silnik, zatarte łożysko.... możliwości jest sporo. Najprościej jest próbować przełożyć elektronikę (trzeba dobrać odpowiednią) i przylutować eprom. Ale czy pomoże... nie...
Witam ponownie Piec odpalił i już wszystko Ok Padnięta była świeca, unity przewód czerwony od gniazdka przy piecyku, zatarte łożysko od dmuchawy -wystarczyło przesmarować zobaczymy na jak długo. Oprócz tego szczotki w dodatkowej pompie wody. Chyba wszystko co mogło być zepsute. Jeżeli chodzi o sterownik nie wiem czy był zablokowany ale prawdopodobnie...
wcześniej silnik miał zatarte łożyska
Znając życie to łożysko stoi sztywno na osi wirnika a tulejka ślizgowa obraca się w gnieździe. Jak nie stoi sztywno i uda się ściągnąć wirnik nie wyszarpując tulejki z gniazda to wypolerowanie wirnika w miejscu łożyska oraz lekkie nasmarowanie tulejki może przywróci do żywych silnik o ile nie jest spalony (włączanie zasilania na zatartym łożysku).
Zatarte górne łożysko(a?) McPershona. Chyba.
Po danych z naklejki nie problem to znaleźć. Ale wymieniać to systematycznie - bez sensu. U mnie znowu silniczek zatarty na łożysku koło szczotek chociaż nic dziwnego patrząc na jego skorodowaną obudowę. Nie mniej jednak w firmowym urządzeniu takie rzeczy dziać się nie powinny. Aż dziw że producent nic z tym nie robi.
Robi się gorący bo silnik zużywa za dużo prądu. A czemu tak, przyczyn może być sporo od zatartych łożysk po spalenie silnika, a może i trawa się wkręciła w ośkę. Ale raczej termik jest sprawny...
, najprawdopodobniejsza diagnoza jest taka że się zatarła. Po zdemontowaniu klima będzie płukana (zostaną zdemontowane rurki itd.), będzie wymieniony filtr osuszacza. Człowiek który to robi powiedział mi żebym sam załatwił sprężarkę (będzie taniej). Przecież to dziecinnie łatwo sprawdzić czy jest zatarta, Pomyśl dlaczego kazał Tobie załatwić sprężarkę...
Witam mam pytanko czy w tym całym wale znajduje się jakieś łożysko??bo u mnie też ciężko chodzi sam ten wał i brama nie ma siły pracować tylko jest takie ,,trykanie,, myślicie że to może być od zatartego łożyska ?
Zatarte łożyska w górnej części amoryzatora...
Albo łożyska na amortyzatorach zatarte co w nich nie jest rzadkością, albo geometria źle ustawiona.
Witam ! Poradziłem sobie z problemem. Silnik był mechanicznie sprawny (żadnych zatartych łożysk). TM31 nie ma wiatraka chłodzącego. Wymieniłem profilaktycznie kondensatory przy przetwornicy (zasilaczu) i te przy elektronice coś 10 lub 1uF 50V. Poprawiłem luty przy przetwornicy, mosfetach, kondensatorach "dużych" - tam gdzie było ryzyko zimnych lutów....
Sprawdzona przez elektryka. Spalony silnik, zatarte łożyska i koszt naprawy przekracza jej wartość. Dodano po 27 Sprawdzona przez elektryka. Spalony silnik, zatarte łożyska i koszt naprawy przekracza jej wartość. Dziękuję za chęci pomocy.
Koniowi poopowiadaj, że u jakiegoś mechanika byłeś. Zatarte łożysko sprzęgła klimatyzacji i tyle.
Przy podmienianiu procesora upewnij się, czy stary miał odpowiednio dobre chłodzenie (czysty radiator, brak zatartego łożyska w wiatraczku, elastyczna pasta na procesorze etc.). Postaraj się też odpalać laptopa przy diagnostyce bez części bazowych, jak procesor / kości RAM i sprawdź, czy sytuacja ulegnie zmianie. Czy ewentualnie szukałeś oznaczeń migania...
Może. Zatarte łożysko podpory zwrotnicy.
Patrząc na konstrukcja to na pewno jakiś agregat lodówkowy i już się kończy brak oleju zatarte łożyska reakcja termika .Nie jestem pewien powinien prawdopodobnie stać by olej się nie wylał a tu leży. Gdybym załatwił skąd olej i wlał to by normalnie działał czy jeszcze by trzeba było wymienić jakieś zatarte łożyska
Uszkodzone uszczelnienie i zatarte łożyska, pompa via złom. Niestety to iście chińska robota.
Ja podważam zwykłym płaskim kluczem 19;) Jeśli się mocno trzyma to być może wtopiło się w zbiornik pod wpływem temperatury zatartego łożyska. Jest jeszcze pytanie czy krzyżak bębna się nie posypał. Łożysko pewnie już jakiś czas huczało?
to stukanie nie jest jakieś bardzo głośne, ale tak jakby po prostu nie mógł zakręcić To jeśli słyszysz 'stukanie' silnika, a nie głowic, to też już niewiele można zrobić, bo w Toshibach często zacierają się łożyska: http://mydata.pl/zatarte-lozysko-toshiba Najlepiej nagraj dźwięk wydawany przez dysk, wtedy będzie wiadomo co tam się dzieje. Jedno jest...
Moim zdaniem coś z wentylatorami na radiatorze procesora, jakby zatarte łożysko.
wymieniłem stare łożyska i kosiareczka elegancko zaczęła chodzić tylko po kilku odpaleniach nie chce... Nie chce, bo o "buczenie", to typowy objaw uszkodzonego kondensatora a nie zatartych łożysk, których stan mogłeś ocenić PRZED ich wymianą...
1.Zużycie szczotek 2.Nadpalenie powierzchni komutatora 3.Brak styku na zaciskanym łączeniu uzwojenia z komutatorem 4.Zatarte łożysko Inne uszkodzenia występują niezmiernie rzadko.
zatarte łożysko pralka zatarte łożysko dysku zatarte łożysko seagate
pomiar panela fotowoltaicznego mazda zapłon kompresor przepuszcza
instrukcja blitz electrolux mruga start
Drut pleciony 1.5 mm jako antena do radia lampowego Różnice między terenami zabudowy jednorodzinnej i mieszkaniowej