sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
Miałem kiedyś taka zagadkę. Brak błędów i brak mocy. Winny był zatkany katalizator i brak swobodnego przepływu spalin przez turbo.
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
Czujnik NOx wykryje szybko że woda zamiast reduktora, patent nie przejdzie.
Jak turbina będzie puszczać za dużo oleju to zatka katalizator i komputer też ją odetnie Ale jak będzie go puszczać do kolektora ssącego (jedna z dwóch możliwości)to będzie ten olej spalać. Kolega pisze że "leję się z intercoolera" co wskazuje na tą pierwszą możliwość.Więc zastanów się co piszesz.Ponawiam poradę,turbina do kontroli przez kogoś co ma...
jest to błąd stały
wpadłem na pomysł że może po prostu mam zatkany katalizator Co za błyskotliwa myśl, serio popuść wydech przed katem i zobacz czy przybędzie mu mocy, wykręcenie sondy też pomaga.
Ze slychu ale nie z doswiadczenia wiem ze to moze byc poczatek problemow z pompa wstryskowa, a tez wiem ze to nie jest tanie w naprawie. proponowal bym wizyte w warsztacie. Napisz na forum jak naprawisz.
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
przyjechał do mnie gość z tym samym problemem. Wpierw stawiałem na przepływkę ale po wymianie samochód dalej był w tym samym stanie co przed wymianą. Potem podjechałem do znajomego który zajmuje się tylko i wyłącznie silnikami diesla i powiedział ze samochód ma częściowo zatkany katalizator a z nim filtr cząstek stałych.
Jeżeli chcesz koniecznie "usprawnić" instalacje to raczej proponowałbym oszukiwać ten czujnik na reduktorze. Ale proponowałbym to zrobić "z głową". Najczęściej są to czujniki oparte na zmianie rezystancji - więc należy zmierzyć rezystancje w różnych temperaturach i wstawić odpowiedni opornik który oszuka. Działać to będzie na podobnej zasadzie jak "tuning"...
Zatkane katalizatory. Spalanie większe?
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
Winą okazał się zatkany katalizator
miałem ten sam problem wymieniłem połowe auta a okazało się że to zatkany katalizator
Wydaje mi się że winnemu będzie katalizator, gość rozebral turbo I powiedział ze wszystko jest do wymiany wirnik na wydechu ma duze ubytki tak jakby bylo wypalolone jutro wrzucę foto jak to wyglada. Powiedzieli ze to może być od zatkanego katalizatora.
Może nie zamarzniety a katalizator zatkany. Już tak kiedyś miałem, że auto nie chciało ładnie śmigać i winny był katalizator.
Połączy fakty - błąd sprawności katalizatora, katalizator spawany. Wniosek może nasunąć się jeden - brak wkładu katalizatora. Ktoś go wyjął. Może kiedyś się zatkał, oberwał lub komuś był potrzebny środek katalizatora. By mieć pewność to wystarczy zajrzeć do środka katalizatora. Najłatwiej to odkręcić sondę i włożyć kamerę lub można delikatnie jakimś...
bez skanu szukanie w ciemno przyczyn wiele od nagaru do zatkanego katalizatora a nawet . opony złej klasy z dużym oporem toczenia i nie wyważone. na spalanie praktycznie bez podstawowej diagnostyki nie da się określić czy powód jest elektroniczny / czy mechaniczny
Przez przytkany katalizator będzie taki problem? Kiedyś słyszałem, że zatkanie katalizatora odczuwalne jest na wyższych obrotach...
Cześć wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem nigdy bym się nie spodziewał. Pozdrawiam.
Jeśli katalizator został rozwalony o kamień, to może jego kawłki poleciały dalej i masz zatkany trochę układ wydechowy????????????????
Jak masz stopiony/zatkany katalizator to spaliny nie mają jak "uciec" z silnika i wracają z powrotem do komory spalania, a to powoduje błąd podciśnienia w kolektorze ssącym
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Zła jakość paliwa, nieszczelności za przepustnica, zatkany katalizator.
Mapa zrobiona dobrze nie dtc nie zostało wywalone na oślep . Przyczyną okazał sie dodatkowo zatkany katalizator ,który mimo wszystko wizualnie wyglądał bardzo dobrze.
Brak mocy na rozgrzanym i nie pali od razu jak na zimnym Niewiele sprawdziłeś samodzielnie, pozostaje więc zgadywać ... Np. zatkany katalizator ...
Witam czy uszkodzenie zaworu egr może mieć wpływ na wyświetlanie błędu p0505 (podobno w aucie był zatkany katalizator który wymieniono )?
nie odpowiem bezpośrednio na twoje pytanie ale wydaje się mi,że masz zatkany katalizator ten błąd jest zazwyczaj zwi,azany z zatkanymi katalizatorami i objaw jest właśnie taki sam,spróbuj zmierzyć cisnienie za katem przez otwór po sądzie i to dużo wyjaśni
Może katalizator się zatkał, czy lata już zrobił tak, że wyleciał na zawsze do środowiska? xd
Zawór jest zamknięty, ale przez zatkany katalizator ciśnienie spalin podnosi grzybek zaworu. Coś niezrozumiałe?
Cześć u mnie wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem po wyczyszczeniu wszystko śmiga. Pozdrawiam
Małe rozwinięcie tego co napisałem. Przy uszkodzonym (zużytym, nie zatkanym) katalizatorze wskazania drugiej sondy byłyby zbliżone do pierwszej, więc odpada. Niskie napięcie na przewodzie impulsowym drugiej sondy może być spowodowane: Uszkodzoną sondą. Nieszczelnością wydechy na odcinku między sondami (ale wtedy wydech byłby w tym rejonie głośny) Częściowo...
U mnie finał!!!jest moc,,,,a już prawie silnik miałem wymienić!!! zatkany katalizator,, Nie DPF (Ten też był zawalony) katalizator,!!wymiana na nowy i jest pełna moc 4 miesiące walki!!!
wypadanie zapłonu może być spowodowane zatkanym katalizatorem, Bzdura.
Temat został rozwiązany wyjaśniony, objawy takie powodował zatkany katalizator i co ciekawe ani zapachu "zgniłych jaj" czy brzęczenia ze strony katalizatora nie było słychać. Pozdrawiam
Zatkany katalizator
Ok to faktycznie może być jeden podwójny czujnik , naprawdę jest tyle silników że tak też może być , a czy twój sprzęt jest wstanie odczytać temperaturę spalin czasami jest to możliwe , ja mam laserowy czytnik temperatury - to taki pistolet - jeśli są wyraźne różnicę temperatury to sonda jest nie dogrzana , ale może jeszcze coś , czy możesz po tym jak...
Tu raczej chodzi o "wypłukanie" nagarów z układu dolotowego (EGR) i ew. komory spalania i ich spalenie. Czyli powinny opuścić silnik przez wydech. Teraz rozumiem. A co z tym ""opuszczeniem" zanieczyszczeń? Nie zatka to DPF-a czy katalizatora?
Problemem był zatkany katalizator. Zamykam temat.
Może kolego poprostu masz zatkany katalizator, czy też go wymieniałeś?
Zatkany katalizator, wydech?
Zatkany katalizator ewentualnie zacinający się zawór EGR... Jedż do kogoś innego, aby to sprawdzić....
a co powiecie na zatkany katalizator? Bo przy dużych obrotach na luzie to prostuje mi ta złączkę przed katalizatorem a czarny dym z tylu nie idzie, poza tym turbo jakby do końca nie wykonywało swojej pracy
Rozrząd ok, kompresja ok. Już mieliśmy rozkręcać silnik ale jeszcze pykło znajomemu żeby odpiąć katalizator i zapalił odrazu. Winowajcą był zatkany katalizator. Dziękuję za pomoc.
chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania Oczywiście że ma! Słaby przepływ spalin w układzie wydechowym prowadzi do spadku obrotów turbiny. Dalej tłumaczyć?
Nie równa praca na wolnych obrotach.... Wyskakuje błąd katalizatora, może być tak przez sondę lambda? Nierówna praca na wolnych obrotach może też wynikać z zatkanego katalizatora - jak wskazuje błąd jeśli oczywiście sonda lambda jest sprawna. Po taniości podmienić sondę na nową i sprawdzić. Co do katalizatora jeśli jest zapchany możesz spróbować czyszczenia...
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
witam powodem osłabienia może również być zatkany katalizator, ile przebiegu ma to auto?
Witam. Miałem taki sam problem. Masz zatkany katalizator. Dla pewności zrób test ciśnienia na wypiętym tłumniku. Trzeba oczyścić katalizator pod zewnętrznym deklem tłumnika. Powodzenia. Pozdrawiam.
Więc wygląda na to że sterowanie turbiną działa. Albo turbina padła, albo coś blokuje odpływ spalin, np. zatkany katalizator.
wyklucz zatkany katalizator
Prawdopodobnie masz zatkany katalizator. wykręć sondę i sprawdź czy osiągi wróciły.
Takie objawy mogą być spowodowane: przepływomierz, zatkany katalizator, ciśnienie paliwa, świece obejrzeć bez tego nic na pałe się nie ustali, przepływomierz na diagnostyce sprawdź czy działa.
Zatkany katalizator.
Witojcie. Przyczyną był zatkany katalizator. Zatkany samym sobą - pokruszył się i "zabetonował". Piszczały spaliny szukające ujścia. Po udrożnieniu auto zdrowe.
masz zatkany katalizator, nic innego.
A wykręć całkowicie sondę lambda(nie rozłączając ją elektrycznie) tak by część spalin omijała prawdopodobnie zatkany katalizator.Pilnuj by gorące spaliny wydobywające się "z otworu sondy" nie uszkodziły przewodów,kabli lub konserwacji nadwozia.
Może być zatkany katalizator
Może jeszcze byc zatkany katalizator ale jak dzióra w kolektoże to to nigdy nie pojedzie
I zatkany katalizator.
Diagnostyka - pamięć błędów, wskazania czujnika MAF, TCS itp. Skoro problem jest na obydwu paliwach, to dopatrywałbym się raczej usterki układu zapłonowego/mechanicznej - zatkany katalizator, uszkodzony czujnik wałka rozrządu, pęknięty kolektor.
Na statycznym widać że jednak zaślepiony EGR lub wycięty programowo. Po logach czysto jedynie widać że turbo niedomaga szczególnie na ostatnim dynamicznym 011a tam jest zawór upustowy. Albo zatkany katalizator albo turbo do remontu...
Zatkany katalizator
Albo moduł, albo zatkany katalizator.
a może zatkany katalizator
Powodem problemu był zatkany katalizator (stopiony).
albo ci nie pali na któryś cylinder albo masz zatkany katalizator lub szukaj nieszczelnosci przyczyn moze byc wiele takze fajnie było by zrobic diagnostyke i wrzucic jakie błedy ma .
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Zatkany katalizator lub zabrudzona turbina to tak na sam początek.
a może sprawdzić katalizator - odprowadzenie spalin , miałem juz takie przypadki , że nawet zapalić nie chciał przy zatkanym katalizatorze
Zatkany katalizator (na przykład?!)
jeżeli frezowali gniazda a nie obcieli trzonków to rzeczywiście moga sie podpierać zawory ale z tego co piszesz to było przed naprawa sprawdziłbym czy nie jest zatkany katalizator.pzdr
Jedną z opcji jest też zatkany katalizator
problem rozwiązany ,przyczyną był zatkany katalizator ,tylko jeszcze trochę falują obroty w zakresie 800-1000
może być, ze zatkało katalizator, ale wtedy swiece by były suche.
Ja bym sprawdził przeciwciśnienie spalin, często te błędy towarzyszą zatkanemu katalizatorowi.
Mam pytani czy w programie opel techu jest taka opcja że pokazuje podcisnienie w kolektorze ? Jak powinno wyglądać ono przy zatkanym katalizatorze a jak przy sprawnym
Prędzej tylny wydech, sprawny katalizator albo go dopali albo się zatka całkiem.
Najwyraźniejszy objaw zatkanego katalizatora, to dochodzący z silnika zduszony grzechot, jakby miał się zaraz rozlecieć.
a Może uszkoczony masz wałek rozrządu (starta krzywka) cisnienie wtedy będzie ok lecz silnik nie pali dobrze. W starych alfach scierały się nie wiem jak w nowych i sprawdz czy nie masz zatkanego katalizatora odczep wydech i zobacz jak bedzie dzaiłał
A kolego siwy zatkany to może mieć ale katalizator. Z doświadczenia przyznam rację, zatkany katalizator potrafi czynić cyrki.
ja bym sie ogolnie skupil na udroznieniu wydechu...moze gdzies dalej byc przytkany np.szmata lub nawet wlasnym wytlumieniem. PS.co ma uklad ogrzewania sondy do zatkanego katalizatora?
zatkany katalizator (wywierć dziurkę przed katem wiertłem 10mm), odpal silnik i zobacz czy będzie jezdził normalnie. Jeżeli tak, to kat zapchany. Jeżeli nie, to dziurke zaspawać i sprawdzić przepustnice. Kapryśna jest cwaniara
Takie przypadłości wskazują na sondę lambda , ewentualnie przewody i świece . Chociaż spotkałem się już z czymś podobnym w przypadku zatkanego katalizatora i ostatniego tłumika . Pozdrawiam .
Zapach siarki= zatkany katalizator, albo dostaje się do niego nie spalone paliwo i się przegrzewa
Jeśli podejrzewasz zatkany katalizator, to wykręć sondę lambda i uruchom sinik, zmierz podciśnienie, czy się zmieniło. Oczywiście na rozgrzanym silniku.
Zakręć gaz może auto pracuje na dwóch paliwach.Ewentualnie zatkany katalizator.
To masz zatkany katalizator, wykręć sondę i wtedy zobacz jak idzie. Albo coś z rozrządem.
koledzy znalazłem przyuczynę był naią zatkany katalizator wypchałem całą platynę i jest ok auto chodzi jak rakieta!!
Zobacz od podstaw-czy jak naciśniesz pedał do podłogi czy się przepustnica otworzy całkiem.Czy nie zatkany katalizator?
Witam, zapaliła mi się kontrolka check i pojawił się błąd P0420, poprzedni właściciel mówił że miał problem z zatkanym katalizatorem i myślę że to samo dzieje się teraz. W związku z tym mam pytanie czy można wyciąć katalizator bez konsekwencji dla auta,a może ktoś ma inne pomysły poza tymi żeby kupić nowy katalizator.
Równie dobrze mogą klepać zawory poprzez ciśnienie spalin że cofa bo nie mogą się wydostać przez zatkany katalizator, nie musi to być wina koła.
Odepnij przepływkę i zobacz co się dzieje, filtr powietrza zobacz profilaktycznie, sonde zobacz czy chodzi i wykręć ją by zobaczyć czy wydech się nie zapchał bo objaw zatkanego katalizatora jest prawdopodobny.
po czesci naprawione.Był zatkany katalizator.Ale teraz mam wrazenie ze pozno turbo łapie i na 30 km 3 razy odciał przeszedl w tryb awaryjny.Teraz logi http://vaglogi.pl/log-011_008_003_1P4488... http://vaglogi.pl/log-011_003_004_FB595F...
Temat rozwiązany. Zdjąłem osłonę rozrządu i okazało się, że pasek jest luźny. Przyczyną był niewłaściwy montaż rolki napinającej. U mechanika okazało się, że rozrząd przeskoczył o ząbek, ale na szczęście nic sie nie stało. Rozrząd miał 2,5roku i okolo 35tys km. Ale nie to było przyczyną, przyczyną był zatkany katalizator. Po usunięciu nie to auto......
to może być zatkany katalizator ,wykręć 1 sondę i zobacz do środka, ew odkręć rurę za katalizatorem
PROBLEM ROZWIĄZANY - ZATKANY KATALIZATOR. Wymieniłem katalizator na używany z rzekomo 40 tys. przebiegiem i odpukać jeżdżę tak już prawie dwa lata. Jeszcze raz wielkie dzięki!
Sprawdz katalizator może go zatkało i dlatego przestał kopcić i spaliny mulą silnik czego efektem jest brak mocy.
Kopcenie na niebiesko i brak mocy może oznaczać zatkany katalizator lub uszczelniacze zaworowe są do wymiany(o ile bierze olej).
objaw zatka katalizator zatka katalizator objaw zatka klimatyzacja
onkyo różne obroty silnika renault lampa rosyjski
lodowka whirlpool mikrokomputer cobra1
Zamiana tranzystora BD135 gr10 na BD135 gr16 w stabilizacji termicznej Głośnik Harman Kardon IC6132A Esquire nie włącza się - miga czerwona i biała dioda