Jak turbina będzie puszczać za dużo oleju to zatka katalizator i komputer też ją odetnie Ale jak będzie go puszczać do kolektora ssącego (jedna z dwóch możliwości)to będzie ten olej spalać. Kolega pisze że "leję się z intercoolera" co wskazuje na tą pierwszą możliwość.Więc zastanów się co piszesz.Ponawiam poradę,turbina do kontroli przez kogoś co ma...
sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
Miałem kiedyś taka zagadkę. Brak błędów i brak mocy. Winny był zatkany katalizator i brak swobodnego przepływu spalin przez turbo.
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
Czujnik NOx wykryje szybko że woda zamiast reduktora, patent nie przejdzie.
jest to błąd stały
Prędzej tylny wydech, sprawny katalizator albo go dopali albo się zatka całkiem.
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
Katalizator może nawet się tak w środku rozlecieć że auto nie odpali bo zatka my wydech.
wpadłem na pomysł że może po prostu mam zatkany katalizator Co za błyskotliwa myśl, serio popuść wydech przed katem i zobacz czy przybędzie mu mocy, wykręcenie sondy też pomaga.
Ze slychu ale nie z doswiadczenia wiem ze to moze byc poczatek problemow z pompa wstryskowa, a tez wiem ze to nie jest tanie w naprawie. proponowal bym wizyte w warsztacie. Napisz na forum jak naprawisz.
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
Połączy fakty - błąd sprawności katalizatora, katalizator spawany. Wniosek może nasunąć się jeden - brak wkładu katalizatora. Ktoś go wyjął. Może kiedyś się zatkał, oberwał lub komuś był potrzebny środek katalizatora. By mieć pewność to wystarczy zajrzeć do środka katalizatora. Najłatwiej to odkręcić sondę i włożyć kamerę lub można delikatnie jakimś...
Jeżeli chcesz koniecznie "usprawnić" instalacje to raczej proponowałbym oszukiwać ten czujnik na reduktorze. Ale proponowałbym to zrobić "z głową". Najczęściej są to czujniki oparte na zmianie rezystancji - więc należy zmierzyć rezystancje w różnych temperaturach i wstawić odpowiedni opornik który oszuka. Działać to będzie na podobnej zasadzie jak "tuning"...
Może nie zamarzniety a katalizator zatkany. Już tak kiedyś miałem, że auto nie chciało ładnie śmigać i winny był katalizator.
przyjechał do mnie gość z tym samym problemem. Wpierw stawiałem na przepływkę ale po wymianie samochód dalej był w tym samym stanie co przed wymianą. Potem podjechałem do znajomego który zajmuje się tylko i wyłącznie silnikami diesla i powiedział ze samochód ma częściowo zatkany katalizator a z nim filtr cząstek stałych.
miałem ten sam problem wymieniłem połowe auta a okazało się że to zatkany katalizator
Zatkane katalizatory. Spalanie większe?
Jeśli katalizator został rozwalony o kamień, to może jego kawłki poleciały dalej i masz zatkany trochę układ wydechowy????????????????
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Winą okazał się zatkany katalizator
Może katalizator się zatkał, czy lata już zrobił tak, że wyleciał na zawsze do środowiska? xd
Wydaje mi się że winnemu będzie katalizator, gość rozebral turbo I powiedział ze wszystko jest do wymiany wirnik na wydechu ma duze ubytki tak jakby bylo wypalolone jutro wrzucę foto jak to wyglada. Powiedzieli ze to może być od zatkanego katalizatora.
bez skanu szukanie w ciemno przyczyn wiele od nagaru do zatkanego katalizatora a nawet . opony złej klasy z dużym oporem toczenia i nie wyważone. na spalanie praktycznie bez podstawowej diagnostyki nie da się określić czy powód jest elektroniczny / czy mechaniczny
Przez przytkany katalizator będzie taki problem? Kiedyś słyszałem, że zatkanie katalizatora odczuwalne jest na wyższych obrotach...
Cześć wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem nigdy bym się nie spodziewał. Pozdrawiam.
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Cześć u mnie wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem po wyczyszczeniu wszystko śmiga. Pozdrawiam
Zła jakość paliwa, nieszczelności za przepustnica, zatkany katalizator.
U mnie finał!!!jest moc,,,,a już prawie silnik miałem wymienić!!! zatkany katalizator,, Nie DPF (Ten też był zawalony) katalizator,!!wymiana na nowy i jest pełna moc 4 miesiące walki!!!
Jak masz stopiony/zatkany katalizator to spaliny nie mają jak "uciec" z silnika i wracają z powrotem do komory spalania, a to powoduje błąd podciśnienia w kolektorze ssącym
Witam czy uszkodzenie zaworu egr może mieć wpływ na wyświetlanie błędu p0505 (podobno w aucie był zatkany katalizator który wymieniono )?
Nie równa praca na wolnych obrotach.... Wyskakuje błąd katalizatora, może być tak przez sondę lambda? Nierówna praca na wolnych obrotach może też wynikać z zatkanego katalizatora - jak wskazuje błąd jeśli oczywiście sonda lambda jest sprawna. Po taniości podmienić sondę na nową i sprawdzić. Co do katalizatora jeśli jest zapchany możesz spróbować czyszczenia...
Mapa zrobiona dobrze nie dtc nie zostało wywalone na oślep . Przyczyną okazał sie dodatkowo zatkany katalizator ,który mimo wszystko wizualnie wyglądał bardzo dobrze.
Małe rozwinięcie tego co napisałem. Przy uszkodzonym (zużytym, nie zatkanym) katalizatorze wskazania drugiej sondy byłyby zbliżone do pierwszej, więc odpada. Niskie napięcie na przewodzie impulsowym drugiej sondy może być spowodowane: Uszkodzoną sondą. Nieszczelnością wydechy na odcinku między sondami (ale wtedy wydech byłby w tym rejonie głośny) Częściowo...
nie odpowiem bezpośrednio na twoje pytanie ale wydaje się mi,że masz zatkany katalizator ten błąd jest zazwyczaj zwi,azany z zatkanymi katalizatorami i objaw jest właśnie taki sam,spróbuj zmierzyć cisnienie za katem przez otwór po sądzie i to dużo wyjaśni
Brak mocy na rozgrzanym i nie pali od razu jak na zimnym Niewiele sprawdziłeś samodzielnie, pozostaje więc zgadywać ... Np. zatkany katalizator ...
Sprawdz katalizator może go zatkało i dlatego przestał kopcić i spaliny mulą silnik czego efektem jest brak mocy.
a co powiecie na zatkany katalizator? Bo przy dużych obrotach na luzie to prostuje mi ta złączkę przed katalizatorem a czarny dym z tylu nie idzie, poza tym turbo jakby do końca nie wykonywało swojej pracy
Temat został rozwiązany wyjaśniony, objawy takie powodował zatkany katalizator i co ciekawe ani zapachu "zgniłych jaj" czy brzęczenia ze strony katalizatora nie było słychać. Pozdrawiam
Zawór jest zamknięty, ale przez zatkany katalizator ciśnienie spalin podnosi grzybek zaworu. Coś niezrozumiałe?
wypadanie zapłonu może być spowodowane zatkanym katalizatorem, Bzdura.
Ja bym sprawdził przeciwciśnienie spalin, często te błędy towarzyszą zatkanemu katalizatorowi.
Zatkany katalizator
Witam. Miałem taki sam problem. Masz zatkany katalizator. Dla pewności zrób test ciśnienia na wypiętym tłumniku. Trzeba oczyścić katalizator pod zewnętrznym deklem tłumnika. Powodzenia. Pozdrawiam.
Ok to faktycznie może być jeden podwójny czujnik , naprawdę jest tyle silników że tak też może być , a czy twój sprzęt jest wstanie odczytać temperaturę spalin czasami jest to możliwe , ja mam laserowy czytnik temperatury - to taki pistolet - jeśli są wyraźne różnicę temperatury to sonda jest nie dogrzana , ale może jeszcze coś , czy możesz po tym jak...
Zatkany katalizator ewentualnie zacinający się zawór EGR... Jedż do kogoś innego, aby to sprawdzić....
Na biegu jałowym wszystko jest OK. Dopiero zwiększenie obrotów silnika lub zwiększenie obciążenia skutkuje bogatą mieszanką, którą ECU koryguje (–25%). Nie mam pojęcia, czy zatkanie wydechu lub stopienie katalizatora mogłoby spowodować wzbogacenie mieszanki przez wtrysk paliwa. Prędzej zapchany filtr powietrza, albo rura dolotowa mogłaby spowodować...
Może kolego poprostu masz zatkany katalizator, czy też go wymieniałeś?
objaw zatka katalizator zatka katalizator objaw zatka kondensat
500gb seagate barracuda metoda gauss synchronizacja maszyna
renault laguna 2002r uclan ustym
Awaria nagłośnienia zewnętrznego: przyczyny i diagnostyka Problemy z Windows XP, Vista, 10 po klonowaniu HDD