Otwór po automacie ssania koniecznie trzeba przytkać palcem, w przeciwnym razie dochodzi do zubożenia mieszanki (gaźnik zamiast tworzyć mieszankę rozruchową, zasysa czyste powietrze wprost do króćca ssącego silnika). Pewnie zatkana dysza ssania która zapewne jest umieszczona w pokrywce komory pływakowej. Podobną sytuację przerabiałem w gaźniku Dellorto...
Rozebrałem ponownie gaźnik i była zatkana dysza ssania. Wykręciłem śruby regulacyjne L i H. Zatkałem palcem otwór z pod membrany prowadzący do L do otworu po śrubie L przystawiłem wężyk paliwowy i dmuchałem ustami. Powietrze nie chciało przechodzić. Po pociągnięciu zaczęło lepiej przepływać. Z dyszami od H jest gorzej bo trudno zatkać otwór pod membraną....
Wersja chłodzona powietrzem czy cieczą? który po dłuższym postoju nie che odpalić Jakim masz na myśli? Automat ssania masz oryginalny Dellorto, czy chiński? Podróbki chińskie nie pasują do gaźników Dellorto. Jeśli ma problem z zapaleniem za każdym razem kiedy jest zimny, to problem występuje z układem ssania. Możliwe przyczyny to zatkana dysza ssania...
Jeśli jest słaby to może wydmuchało simmering na wale ale wtedy w ogóle nie dałoby się jechać. Na pewno nie ma jakiegoś paprocha w dyszy głównej lub na dnie gaźnika? Jeśli zatkana jest dysza główna to właśnie da się jechać na lekkim ssaniu
No no wychowałem się na maluchach to były czasy. Sprawdź poziom paliwa w gaźniku, obadaj zaworek zwrotny, sprawdź podkładkę pod gaźnikiem, regulacja zaworów. I powinien chodzić. Może jest zatkana dysza dlatego na ssaniu rusza a bez nie bo nie ma na czym pracować.
Sawek nie zupełnie się z tobą zgadzam.No oleju opałowym pracowałem 15 lat i nigdy nie zatkała się dysza/ filtr siatkowy dyszy/. Zamulał się filtr na ssaniu pompy i czasami filtr pierścieniowy pompy i to wszystko. W zeszłym sezonie dwa razy czyściłem wkład siatkowy filtra do wody na ,którym osadził się jakby kisiel. Opiłki piasek i inny syf to chyba...
Kiedyś też kupiłem oryginalny niemiecki gaźnik, ale takiej firmy której podróbek nie ma na rynku. Odpaliłem, chodzi. Przejechałem się, a pod obciążeniem zachowuje się jakby miał zatkaną dyszę, na ssaniu chodzi. Przejrzałem, niby wszystko ok. Zmierzyłem przepustowość dysz. Oddałem do sprzedawcy. Sprzedawca sprawdził, ale na silniku zamontowanym w imadle,...
Dysza biegu jałowego, zatkana,uszkodzony elektrozawór lub brak napięcia zasilającego -koniec.
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
Zatkana główna dysza paliwa albo dysza rozpylacza. Główna paliwa zatykała się paprochem w paliwie, zaś dysza rozpylacza włókniną z filtra. Zdejm tłumik szmerów ssania (ten bączek), dodaj gazu, jak silnik wejdzie na obroty przytkaj dłonią kolanko ssące. Tak parę razy. Powinno pomóc.
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
nie minęły 2 godz od odpalenia i już go nie dałem rady odpalić -- chyba jednak nie podaje paliwa -- nie wiem czy tam jest jakaś pompka paliwowa czy tylko to ssanie Wygląda na to, że ssanie Ci nie działa - masz zatkaną dyszkę ssania albo jest zacięta iglica od ssania która zamknęła na stałe dyszkę; możliwe że jakiś paproch zatkał dyszę ssania. Pompki...
Co może być nie tak? Sporo rzeczy. Może być zatkana dysza paliwa biegu jałowego. Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Ile obrotów masz wykręconą śrubę składu mieszanki biegu jałowego?
Witam.......... Niedrożna dysza wolnych obrotów albo wkręcona do oporu bądź zatkana iglica do regulacji składu mieszanki. (kiedyś te dolegliwości mi się przytrafiły) Powodzenia...............
Witam. Maluch pracuje tylko na ssaniu, gdy wyłączę ssanie to od razu gaśnie, tak samo jest jeśli chce dodać gazu. Rozebrałem gaźnik, ta dysza w komorze pływakowej była całkowicie zatkana wiec ją przedmuchałem i oczyściłem tak jak wszystkie inne dysze i kanały, wyczyściłem praktycznie wszystko co było do wyczyszczenia jednak nie przyniosło to żadnych...
No to kłopot. Kolejność: -przerwy (świece, przerywacz) -zapłon (ustawiać na początek żarówką) dopiero wtedy gaźnik -przeczyścić dysze wymyć kanały gaźnika (nie ruszać pływaka=>nie giąć) -sprawdzić czy nie ma luzów na osi przepustnicy -sprawdzić, czy podkładka pod gaźnikiem nie jest pęknięta -zmontować , założyć gaźnik i wyregulować dysze Ale praca na...
Trafna wskazówka z tym lewym powietrzem - dzięki! Podzielę się spostrzeżeniami, bo usterek okazało się występować kilka jednocześnie. 1) Lewe powietrze Brane zarówno przez połączenie "gaźnik - króciec gaźnika" jak i "króciec gaźnika - korpus silnika". A nie spodziewałem się tutaj usterki, ponieważ króciec gaźnika był jakiś czas temu wymieniany, razem...
Witam!Miałem podobny problem.Kupiłem nowy gaźnik do Simka(16n3-4) ale nadal nie chciał pracować.Gdy odkręcałem manetkę on dusił się i gasł i nie miał wolnych obrotów,aż pewnego dnia pożyczyłem od kumpla jego gaźnik.Okazało się że w gaźniku kumpla jest zatkana dysza powietrza , u mnie natomiast nie była niczym zaślepiona i ssał lewe powietrze.Gdy zatkałem...
Problem jest taki Kosiarka mocno zaniedbana. Po rozgrzaniu gasła trzeba było więcej jej dać na dźwigni chyba ssania Filtr powietrza był w bardzo złym stanie cały zatkany Wymieniłem filtr gaźnik przeczyscikem benzyną ekstrakcyjną ale dysz wszystkich się nie da wyjąć więc nie mam pewności czy są ok https://obrazki.elektroda.pl/6928905600_...
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Pewnie masz zatkaną główną dysze paliwa, ale idzie ją odetkać nie rozbierając gaźnika, spece znają ten manewr z dźwignią ssania i przytykaniem dłonią kolanka. Drugą mozliwością jest zatakna dysza rozpylacza włókniną z filtra, zawsze w nim pełno kłaków siedziało.
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
a co sie dzieje jak masz silnik na ssaniu? tez gasnie na wysokich obrotach? ja mialem dokladnie odwrotna sytuacje ... na wysokich chodzil miodzio ... a na niskich popyrkal chwile i zdychal ... okazali sie ze dysza wolnych obrotow byla zatkana ... moze u ciwbie tez jest problem z gaznikiem ... a tak swoja droga po rozebraniu gaznika zlapalem sie za glowe...
Dobra, silnik odpalony :) Pół dnia spedzilem grzebiac przy tym dziadzie, a okazała się winna....świeca!! Miała przebicie i wogóle nie palił (co mnie troche zbiło z tropu bo jak dawałem PB pod świece to pare razy odpalił). Plus jest taki ze gażnik jest czyściutki, a to co w nim było to strach pokazac. Dysza totalnie zatkana - ledwo ją wykrecilem. Problem...
Witam. Mam niemałą zagwostkę.Kupiłem suzuki marauder 125. Miało być dla żony, bo chciała.Problem w tym,że to ledwo jechało.Paliło dobrze, ale świeca czarna jakby na węgiel chodził.Gaźnik (mikuni z membraną)mimo czyszczenia, nie reagował na regulację.Po stanie dysz, widać że poprzedni właściciel też dużo walczył.Kupiłem nowy i to samo.Wymieniłem tłok,cylinder...
Na pewno gaźnik. Mogła się zatkać dysza biegu jałowego czy główna, może być źle wyregulowany. Osobiście bym zaniósł do sklepu. Niech grzebią. Jak nic nie zrobisz a znajdą ślady kręcenia to się przyczepią.
zapchana dysza ta obok drazka przepustnicy. wykrecic wydmuchac wkrecic. nie trzeba rozbierac gaznika itp. mam eleganta i dzieje sie tak samo. Ta dysza to dysza wolnych obrotów i gdyby była zapchana gasł by po odpuszczeniu gazu, a autor tematu pisze ze dusi go przy dodawniu gazu, wiec albo zatkany przewód doprowadzjacy powietrze, albo dysze od mieszanki...
Zabytkowa (1972r) kosiarka do trawy. Silnik działa i ogólnie nawet fajnie chodzi, problem w tym że po zaduszeniu w gęstej trawie czy na kretowisku ciężko go odpalić. Zapala praktycznie od pociągnięcia jeśli zatkać na chwilę wlot gaźnika podczas szarpnięcia. Po normalnym zgaszeniu zapala bez problemu. Gaźnik oczywiście prymitywny a'la komarek czyli ssanie...
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Na 100% zatkała ci sie dysza od dodatkowej dawki paliwa. Jest takie coś w gaznikach o góry w cc700 jest wciskane, identyczny problem miał kolega miesiąc teu. Twierdził że wszystko wyczyścił więć zaczeliśmy sprawdzać razem. Pokazałem mu że po wciśnięciu gazu z wurki paliwo nie leci, przedmuchał i zaczeło chodzić normalnie.
Czyli nie sprawdzałeś... Opierasz sie tylko na pewności swojego montażu silnika i tym, ze "iskra jest zawsze". Pewnie nie wiesz jak sprawdzić szczelność silnika... a zdjęcie fajki i sprawdzenie faktycznej sprawności układu zapłonowego to naprawdę wielki wysiłek... I po co te informacje o dyszach jak nie wiesz jaki wydatek mają obecne dysze? A co to...
No więc po kolei co u mnie było zepsute w gaźniku Aisan: 1. Zapieczona przepustnica - pomogło rozebranie gaźnika i parę walnięć młotkiem. 2. Jeśli brak biegu jałowego to albo zasilanie elektrozaworu iglicowego ( można sprawdzić na włączonym zapłonie zwierając końcówki czy iskrzy) albo zatkana dysza biegu jałowego ( po rozebraniu górnej części gaźnika...
Jak na zimnym nie łapie to trzeba zatkać dolot na chwilę żeby zassał i sprawdzić czy się wtedy uruchomi. Jak tak to wkręcić śrubkę od składu do oporu na początek. Dodano po 2 Najważniejsza jest ta stronka od składu mieszanki. Kiedy coś się dzieje , cokolwiek, to stronka zawsze leci do oporu wkręcona, a nie 2,75 wykręcona :o) Dodano po 31 Najważniejsza...
Szukać w Aparacie zapłonowym, zatkaną dyszą wolnych obrotów (ta w zaworku),ustawieniu zaworów, niedomykającym się ssaniem.
Kolego musisz mieć coś przytkane w gaźniku, samo dmuchanie czasem nie wystarczy. Jeżeli na ssaniu lepiej pracuje tzn że dostaje mało paliwa a dużo powietrza spr. czy przepustnica prawidłowo się domyka i jeżeli jest iglica czy nie przytyka dysz czy pływak nie jest ustawiony za wysoko i wpuszcza paliwo do gaźnika. Zatkane kanały wewnątrz gaźnika, sprawdź...
Witam Już od kilku lat maluchem nie jeżdżę, ale może coś podpowiem. Moim zdaniem to kolega ma za mało paliwa i mieszanka jest tak uboga że ledwie na ssaniu można coś zachełtać. Jak kolega skończył benzynę to po pierwsze układ pompy paliwowej się zapowietrzył a po drugie pociagnął sporo syfu z dna zbiornika. Może warto byłoby przy tej okazji zmienić...
No fajnie świece bedą czarne bo idzie za dużo oleju gdy, 1- pierscienie są popękane na tłokach 2- są rysy na gładzi cylindra (to akurat było u mnie 1 i 2 gar miały rowki) Zawory żle ustawione od razu słychać (sprubój na Allegro poszukać książki sam naprawiam ) osobiście korzystałem z tego typu literatury i 25 letni fiat 125 i 12 letni Poldek przez 5...
Zakładając że nie kręciłeś śrubami regulacyjnymi ,przyczyną jest brak zasilania ,uszkodzenie lub zatkanie dyszy biegu jałowego elektrozaworu iglicowego.
Króciec ssący nie jest pęknięty, nie zaciąga lewego powietrza? Z tym gaźnikiem Mikuni jest zwykle problem z prawidłowym wyregulowaniem poziomu paliwa, bo serwisówka podaje niejednoznacznie, nawet producent gaźnika nie wie dokładnie, a robi się to na dwa różne sposoby. Przy zbyt niskim poziomie paliwa będzie problem w tym, że silnik trzeba bardzo długo...
Witam. Tym razem coś innego niż mikrokontrolery. Postanowiłem przetestować dwa generatory "walizkowe" 1800W z dwóch końców przedziału cenowego. Honda za około 6000zł i AIVOLT za 1099zł. Honda zakupiona na początku 2020 roku. AIVOLT w tym miesiącu. https://obrazki.elektroda.pl/6675484700_... https://obrazki.elektroda.pl/2846673100_...
Wychodzi na to że masz zatkaną główną dyszę paliwową. Schemat gaźnika z miejscem w którym się ona znajduje znajdziesz w sieci.
opryskiwacz odpala tylko na ssaniu i po uprzednim wlaniu mu do gardzieli gaźnika nieco paliwa.gaźnik czyściłem dokładnie.po odpaleniu silnik pracuje wyłącznie na ssaniu i wyłącznie na wolnych obrotach.po zdjęciu filtra powietrza i zatkaniu małego otworka poniżej dyszy silnik odpala na ssaniu i przy pełnym otwarciu przepustnicy wchodzi na nieco wyższe...
A mam pytanie bo raczej jest to nie możliwe by silnik na ssaniu nie mógł się wkręcać w obroty Czym to można wyregulować ? Danie większej dyszy głównej lub powietrza da coś czy może jest zatkany któryś kanał w gaźniku ? Patrze na różnych stronach i maluch na ssaniu nie gaśnie po dodaniu gazu, a ja nie ważne ile go dam i tak mi cc 700 gaśnie Brak pompki...
albo wręcz obrócenie czopa w wale.(...) silnik nie dostał tendencji do samozapłonu przypadkiem? Może jest zawalony nagarem. Jaki masz tam zawór dolotowy? Na tłoku, czy blaszkach? Obrócenie czopa na wale? Że niby czop wału jest ciasno pasowaną tuleją czy jak, bo trochę nie zrozumiałem :P Zdjąłem cylinder i tłok ale jedynie tłok i pokrywa miały wyraźnie...
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Masz problem z gaźnikiem. Produkuje on zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną, przez co izolator świec zapłonowych pokrywa się sadzą i powstaje przebicie. Powodów może być kilka, np. nie zamykające się ssanie, zbyt wysoki poziom paliwa, rozkalibrowane dysze paliwowe, zatkany filtr powietrza. Jeżeli problem występuje wyłącznie na jednym cylindrze...
Wszystkie dysze przedmuchałem i raczej nie powinny być zatkane, pływak wydaje mi się że chodzi luźno o ile można to sprawdzić poprzez poruszanie nim. Zrobiłem trochę partyzantki i powycinałem uszczelki na szybko z dętki, ku mojemu zdziwieniu, odśnieżarka odpaliła ale pojawiły się inne problemy. Odpala tylko na ssaniu nawet jak silnik jest już ciepły,...
Witam Posiadam skuter Piaggio 2t i mam z nim pewien problem a mianowicie bardzo trudno jest go odpalić z rozrusznika praktycznie niema szans z kopnika też jedynie z wiertarki odpala jak już odpali to nie trzyma się na obrotach muszę dodawać gazu żeby nie zgasł Świece patrzyłem jest sucha Gaznik był czyszczony dysze nie są zatkane Kompresja jest dobra...
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Witam ;) Tak jak kolega wyżej powiedział najlepszy test na sprawdzenie odpowietrzenia zbiornika jest próba z otwartym korkiem wlewu. Jeżeli problem zniknie prawdopodobnie odpowietrznik jest zatkany. Jeżeli problem nie zniknie proponuje (ja tak często robiłem jak miałem problemy układem paliwowym. Najlepszy sposób wszystko przeglądnąć sprawdzić i usterka...
tomjed dysze przeczyściłem, i wszystko inne co się dało, po prostu nie zasysa paliwa w gaźniku w kierunku iglicy. Jeszcze jest dziwny objaw, bo skuter ma elektroniczne ssanie, i tam też jest iglica tylko kilka razy mniejsza od tej normalnej, i gdy odkręciłem te ssanie wraz z małą iglicą to po wyciągnięciu i zatkaniu otworka skuter odpala (bez wstrzykiwania...
Zimny silnik zbyt szybko się zalewa na ssaniu, podwyższone zużycie paliwa to zbyt bogata mieszanka bez watpliwości. Należałoby przyjrzeć się dyszy głównej, poziomowi paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie dziurawy. Może zatkany filtr powietrza lub nie działa prawidłowo (o ile jest) termostat na dolocie powietrza i ciągle chodzi na zbyt gorącym...
Krociec ten do podcisnienia kranika zaslep oczywiscie (mozesz na niego zalozyc wezyk a w drugi koniec wezyka srubke). Gaźniki należy rozmontować i dokładnie wyczyścić (każdy po kolei) zwracając szczególną uwagę na układ biegu jałowego oraz ssania (tam są kanały i dysze o małych średnicach i najczęściej są zatkane). Na końcu sprawdz stan paliwa w komorach...
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
witam mam mega problem maluszek mi odpala od pierwszego cykniecia tylko jest taki problem jak zaczynam nim jechac to jak dam wiecej gazu to zaczyna przerywac silnik i gasnie tak samo jak go wrzuce na ssanie to godzi na wyskich obrotach i po 10 sekundach coraz wolniejsze obroty az wkoncu gasnei ogolnie silnik mam moc tylko na tych wysokich obrotach rwie...
Widzę że lubi cofnąć i buchnąć ogniem z dolotu - Ty tam na prawdę masz coś narzeźbione. Albo nieszczelne zawory albo zapłon zupełnie nie tam gdzie trzeba. Jak napsykasz do gaźników sprayem do czyszczenia to też pociągnie Zawory trzymają (głowica po regeneracji sprawdzana ciśnieniowo), rozrząd tż wygląda ok. Jest sprężanie jak ręką zamknę króćce ssące...
jeli chodzi o czrny - skoro testowe wydruki wychodzą OK (wydrukuj jeszce stronę testową windows) to czarny jest 100% OK - problem czerni jest w tym co drukujesz - wydruk nie jest czarny 100% tylko mix kolorów bardzo bliski czerni...! Jesli zas chodzi o kolory - to tak jak napisales - malo niebieskiego - czyli albo sie konczy tusz albo dysze sa zatkane...
Cześć. Od miesiąca mam problem jak w poście. Vectra GL 1.4 , motor 14 NV, gaźnik pitburga 28/30 2E3. Żadnej elektroniki . Instalacja benzyna- gaz. Z gazem po regeneracji reduktora gaziarze doszli do porządku., ale dlaczego nadal są takie " wściekłe " obroty nikt nie wie. Propozycja kolejnego mechanika to wymiana gażnika. Gaziarz ustalił w trakcie oględzin,...
Dziękuję za przypomnienie, chociaż prawdę powiedziawszy, właśnie dzisiaj, miałem napisać o stanie aktualnym, mojej sprawy. 1. Poczytałem, wiele czasem fachowych, ale najczęściej barwnych a nawet dowcipnych „opowiadań” na stronach internetowych ( między innymi MZ KLUB POLSKA), ale niewiele, mi to w mojej sprawie pomogło. To z zasady, korespondencja,...
zatkana dysza epson zatkana dysza zatkana dysza epson
schemat instalacji elektrycznej kingway samsung opóźniony parametr maszynowy
dewalt dw911 problem transformatora spawarka
Podłączenie słuchawek bezprzewodowych do LG 47LB650V z zachowaniem dźwięku w głośnikach Brymen BM785 - opinie i analiza funkcji