Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Kod 1 to brak startu pieca- nie dopływa paliwo lub uszkodzony palnik, zatkana rurka doprowadzająca powietrze. kod 3 za niskie napięcie zasilające, tego nie muszę chyba wyjaśniać. Kody mokrego webasta adekwatne do urządzenia powietrznego.
Zaraz zaraz ... na chłopski rozum sa tylko dla możliwe zdarzenia: a) zatkanie ruchu "wprost" b) lewe powietrze które "kradnie" podciśnienie
Witam, mam taki problem u narzeczonej w aucie a chodzi o lewe powietrze i to w ilosci takiej ze jak zatkam dolot to zero reakcji Zaślep dolot, ale wyprowadź sobie wężyk. Znajdź palacza papierosów (może być efajek) niech się dobrze zaciągnie ;) i przez wężyk "wpompuje" dym. Nieszczelność znajdziesz po wydobywającym się dymie.
Może też być zatkany wąż odpowietrzający zbiornik , jak jest zatkany to powietrze nie ma gdzie uchodzić i woda nie ma miejsca i będzie wylatywać szufladą na wodę.
To nie pomoże. Kocioł jest całkowicie zatkany. Nawet powietrze nie przemija.
Błąd wygląda tak EDC 3925-11 Added after 5 Czy możecie mi powiedzieć, czy mały intercooler po prawej stronie silnika jest zatkany? A powietrze nie ochładza się. I czy można go umyć, czy po prostu wymienić?
To otwarty układ nawet bez pompy będzie grzał więc co ma do tego filtr? Tym bardziej że jeden pion idzie a w drugim gdzieś jest powietrze albo zatkana rura, zacięty zawór itp. Sprawdził bym czy gdzieś nie kapie woda. Przy odpowietrzaniu patrz jak tryska woda tam gdzie ledwo leci jest problem. Moim zdaniem oczywiście.
Daj sobie spokój z tymi pomiarami, nic z nich nie wynika, ze względu na odprężnik na wałku rozrządu. Dwa szarpnięcia a masz już 4 atm jak byś pociągnął więcej to wynik byłby lepszy. To nie silnik samochodu. A regulator obrotów jest sprawny? Daj zdjęcie tego gaźnika, jak tam masz to podłączone. Jesteś na 100% pewien, że gaźnik jest nie zatkany? Powietrze...
Z odkurzaczem, to jest inna sprawa - gdy jest odetkana rura, to odkurzacz pracuje na pełnej mocy, bo sprężarka pompuje powietrze. Dopiero po zatkaniu rury, sprężarka pracuje na luzie (powietrze nie przepływa) i silnik wytwarza mniejszą moc. Można to poznać o tym, że po zatkaniu rury, obroty silnika wzrastają. Ot, taka specyficzna sprężarka. W przypadku...
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Ma Pan zatkany zawór który na pienia powietrzem mleko.
To na razie jedyne co przychodzi na myśl.Najważniejsze sa dysze w gazniku,w razie zatkanych sprężone powietrze na pewno nie czyścic drutem czy czymś podobnym.Warto sprawdzić tez pływak.
Najlepiej ustawić standardowo, czyli tak by tylny wentylator wyciągał powietrze z obudowy. Boczny otwór bym zatkał. Zasilacz jak masz możliwość to albo ustawiasz tak by zasysał powietrze od spodu obudowy, albo by zasysał z wnętrza obudowy. Osobiście wolę by było dodatnie ciśnienie w obudowie, w innym wypadku (jak jest podciśnienie) każdym otworem wlatuje...
witam czy jak ma sie popsuty termostat w filtrze powietrza, to czy jak jest zatkane cieple powietrze, to wtedy bedzie o wiele wieksze zuzycie paliwa
Tak u mnie był zatkany odpływ z wymiennika. Jak wlewałem przez komin wodę to dołem nic nie wylatywało. Zgorzelinami zatkał się odpływ i powietrze musiało być przepompowane na siłę. Z boku zdjąłem gumowy wąż na sropliny i udrożniłem wymiennik.
jesli na zatkanym powietrzu pali lepiej a przyjmuje ze zapalasz na gazie to nic nieszukaj przy silniku tylko wyreguluj parownik,sprawdz czy nie mrozi go przy zapalaniu ,sprawdz stan plynu chlodzacego,musi byc full,filterek od gazu ?? nie wiem jak chcesz to zrobic bo w roverze przy zatkaniu wlotu powietrza nie powinnes wogole miec mozliwosci odpalenia...
Uszkodzony czujnik przegrzania, pozaginane przewody rozprowadzające ciepłe powietrze, zatkany wlot (kratka) na wentylatorze
zatkany komin doprowadzający powietrze do spalania.
No nie, zatkany właśnie, czuć jak delikatnie powietrze bez ciśnienia odpowietrzeniem wylatuje, to jako pierwsze sprawdziłem.
1. zbyt drobno mielona kawa 2. problem z ciśnieniem wody: zepsuta pompka, zatkany dopływ, zasysa powietrze, wycieka bokiem itp. 3. zatkane sitko, albo coś innego
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Witam. W moim przypadku w expresie Siemens EQ.3 należało wyczyścić kruciec na który nakłada się rurkę do spełniania mleka. Jest tam malutki rowek przez które powietrze dostaje się do rurki. I to powietrze wytwarza pianę. Jeśli rowek był zatkany mleko robiło się tylko ciepłe.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
No tak, a poza tym nawet gdyby deflegmator byłby zatkany to powietrze i tak ucieknie przez zasobnik proszku, bo w żadnej pralce ta część nie jest hermetyczna. Poza nawiasem: Raz widziałem zatkany wąż odpowietrzający -skarpetką :D Właściciel pralki skarżył się że raz mu piana poleciała tamtędy :lol:
no dobra. Ale czemu nawet po zatkaniu egr cofa powietrze w filtr?
Twoja skrzynka ma ~35L i strojenie w okolicy 50Hz, więc zrób nową skrzynkę 45-50L(at)40Hz, bo z tej nic nie wyciśniesz, ewentualnie zatkaj szczelnie port i ciesz się closed'em.
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
Z opisu wynika jakby pompka zaciągała paliwo z powietrzem, uszkodzony smok ewentualnie zatkany dopływ paliwa do kosza pompy
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
Może podsysa sobie serwem lub evapem powietrze. Jak na wolnych zatkasz mu dolot to gaśnie ?
Co Ci przeszkadza woda w rurze? Niech się skrapla. Zatkałeś kratkę wentylacyjną okapem. Którędy ma płynąć powietrze z nawiewników, przez pokoje i dokąd dalej? Gdzie jest kratka wywiewna? Jeśli już popełniłeś ten błąd, że zlikwidowałeś wentylację grawitacyjną zastępując ją wyłączoną mechaniczną to przynajmniej jej używaj. Zamontuj zegar czasowy na okapie...
Dziękuję za pomoc. Powodem przerywania pracy był zatkany brudem skraplacz. Pędzelek i sprężone powietrze pomogły. Myślę, że myjnia bezdotykowa to za ostro. Te blaszki aluminiowe, cienkie jak puszka po piwie, mogłyby nie wytrzymać. Wentylatory były czyszczone przy wymianie paska. Wszystko jest czyste. Dziwne, że kontrolka Clean Condenser nie zapaliła...
hamulec jest twardy. Serwo Ok bo jak wyciągałem zatkany węzyk, to aż powietrze wsało.
Błąd 08 : Obwód kawy zatkany Termobloc zatkany Sprawdzić powietrze przechodzące przez termoblok Czyścić / wypłukać zdejmować termoblok powietrze do wtrysku przez gniazdo termobloka i sprawdzić, czy powietrze opuszcza zbiornik do perkolacji Cieknąca rura Sprawdzić zespół przewodów naocznie rur i zacisku Kremowe uszczelnienie Sprawdź, czy piana kawy...
to pewnie zatkany separator paliwo\powietrze, taki baniaczek na rurce czujnika podciśnienia. Wyciągnąć i dmuchnąc w niego, pewnie poleci trochę oleju
Witam, to zadne 'lewe powietrze', bo skoro musisz wszystko w gazniku pozatykac, zeby sie odezwal w ogole - to zwyczajnie benzyna nie dochodzi do dyszy glownej/rozpylacza paliwa i tyle, cos jest ewidentnie zatkane w gazniku - przy doplywie paliwa do dyszy glownej...Przy 'lewym powietrzu' - silnik czesto zaskakuje / odpala, ale wchodzi na wysokie obroty...
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Powinno to wyglądać mniej więcej jak na zdjęciu. Jeśli nie masz gdzie tej rury podłączyć to ją zaślep bo inaczej silnik ssie niefiltrowane powietrze.
A wymieniać pompę tylko dlatego że albo był zatkany filtr, albo gdzieś powietrze łapała...
Ja bym na wszelki wypadek sprawdził czy nie ssie fałszywego powietrza z serwa - wystarczy jakoś np. świskiem stolarskim na chwilę zacisnąć wąż od kolektora do serwa hamulców lub go zdjąc i zatkać. Fałszywe powietrze jak mi się wydaje może jakoś wpływać na komputer poprzez np. sonde lambda i być traktowane jako dodanie gazu.
Wątpię ponieważ w pralce wymieniałem łożyska i krzyżak jakieś 2 miesiące temu czyściłem wszystkie przewody. Rurka od hydrostatu nie jest zatkana lekko przechodzi powietrze. Jeszcze podmienię hydrostat i sprawdzę.
Przyczyna musi być. Albo jest w nim powietrze, albo coś go zatkało (nowy też może być czymś zatkany).
do komory pływakowej dostaje sie benzyna ale dalej już nie. wężyk ciśnienie powietrze jest zatkane bo mam kranik bezciśnieniowy
Co jest z moim silnikiem ?: po tym jak się przegrzał 3 razy ( była zatkana rura doprowadzająca powietrze ) teraz kopci z tłumika (chyba bierze olej ?) a jak się nagrzeje to stuka w gaźniku (spalanie detonacyjne ). Co mu jest?? Proszę o odpowiedź
W sumie odma to dobry trop . Albo zatkana albo pęknięta i lewe powietrze dostaje się .
witam.... sprawdz zawor przy pompce, moze byc walniety, sprawdz czy nie jest dziurawa pompka, oraz czy rekaw nie jest juz dziurawy... najlepiej odlacz rekaw od aparatu i sprobuj delikatnie wdmuchnac powietrze z ust i zatkaj palcem wlot i zobacz czy gdzies nie uchodzi to powietrze, sprawdz tez droznosc wszystkich otworkow (czy nie sa zatkane), jezeli...
Rzeczywiście, masz rację. Jestem w szoku, że nie ma wentylatora. W tej kuchence gorące powietrze powinno uchodzić szparą na płycie z tyłu płyty. Sprawdź, czy nie jest zatkana i czy jest odpowiednia wentylacja za kuchenką, żeby chłodne powietrze mogło dojść.
nawet jak kompresor jest juz napędzany silnikiem mogę mocno dłonią zatkać rurkę wylotową, rozumiem ,że powietrze zgromadzone jest po prostu sprężone w obu odcinkach rurek ? ponieważ tak ma łatwiej niżeli popchać je do zbiornika ? dobrze myślę ...
Witam. To służy do awaryjnego zatkania wylotu z odpowietrznika. Normalnie ta zatyczka powinna być poluzowana, aby ewentualne powietrze mogło uchodzić. W przypadku gdyby odpowietrznik się zaciął, uszkodził, itp. i zaczęła z tamtąd wyciekać woda, zatyczkę tę się dokręca, w celu zatamowania wycieku, do czasu wymiany odpowietrznika na sprawny. Dopóki odpowietrznik...
Chyba znalazłem problem Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć Coś może być zatkane? Sory za tak durne pytania ale dopiero zaczynam z motocyklami
Hmm.. Podczas robienia kawy woda leci do tacki ociekowej ? Wyjmij elektrozawór i dmuchnij w niego.. - Zatkany czy swobodnie przelatuje powietrze ?
Jak łapie lewe powietrze, to nic dziwnego. Zatkaj, byle szczelnie. Zaworek ciśnieniowy masz wywalony?
Sprawdź dokładnie czy nie dostaje się lewe powietrze, uszkodzona guma rurka zatkana nagarem itp.
cały dół silnika pasuje od Uno 1.0 Fire, taki silnik kosztuje ze 200zł a nawet taniej, głowice od Pandy załóż (uniakowa niema mocowania na poduszkę silnika) robiliśmy tak z kolega w Pandzie 2 bo miałem silnik od Una i wszystko pasuje :) co do "odpalania" bez wtryskiwaczy to śmiało, jak go złapało to i tak na panewkach a nie na pierścieniach zapewne,...
Nie da się podnieść obrotów, po za tym, nie usuwaj skutków, tylko przyczyny. Sprawdź szczelność dolotu, odmy, może gdzieś dostaje się lewe powietrze, zatkaj całkowicie dolot do filtra powietrza (np reklamówką), jak silnik nie zgaśnie to masz przyczynę.
Z tego co wiem a nie jestem od wentylacji, to buczy silnik bo powietrze się cofa jakoś tak. Harmann jest wynalazcą tego typu silnika, reszta to są podróbki. I prawie nic się nie zmienia w jego pracy gdy całkowicie zatkasz wylot, tak skonstruowany. No i ma trzy biegi II-231m3
a także odkurzałem wiatraki. W jaki sposób? Otwiera się obudowę, wymiata kurz i wymienia pastę/termopady. Jeśli dmuchałeś powietrzem w wentylację mogłeś ją zatkać kurzem. Laptopy z i7 to grzejniki - muszą mieć w 100% sprawne chłodzenie.
Główny winowajca to połączenie od zbiornika oleju do pompy. Łapie powietrze i wpycha w siłowniki. Po zgaszeniu silnika "żurek" powoli wraca przez pompę i rozpręża się powodując wycieki. Sprawdź "smok" w zbiorniku - może komuś "przypadkiem" wpadła jakaś szmatka i zatkała sitko.
Jak zatkałem ręką dolot to silnik nie gaśnie No jaki wniosek? powietrze silnik dostaje za pośrednictwem silnika krokowego Przepustnica elektryczna. Po mojemu oringi zwykłe nie serwisowe bo szkoda było 90zł.
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
zrób tak : zdejmij filtr powietrza zatkaj go ręką tak żeby powietrze prawie nie dochodziło i kopnij go pare razy
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Przy wyłączaniu silnika czuję (zatkanie węża palcem) jak wąż (od membrany) podczas gaszenia silnika zaciąga powietrze..... Wcisnąłem ten od klapy gaszącej następnie zatkałem palcem i nie trzyma mimo zatkania. A więc?
Jednak fałszywy alarm. Dalej nie dawała pary. Jak zdjąłem wąż z zaworu trój drożnego to zaczęło podawać. Po rozebraniu lancy okazało się że mnóstwo kamienia było w samym wężu a kompletnie zatkane było w samej dyszy. Sprężone powietrze udrożniło bez problemu i wszystko już działa
to co trzeba zrobić niby powietrza nigdzie nie łapie fakt mam puszke wyjętą ta co wchodzi w filter ale to nic nie ma Dodano po 37 a jednak chyba łapie powietrze zatkałem ręką dolot a on chodzi normalnie
Źle jest schemat narysowany - dren do masy, rezystor pomiarowy do źródła, baza do źródła, kolektor gdzie jest a emiter do drugiego końca rezystora pomiarowego i dalej na obciążenie. Jest jednak pewna warta uwagi rzecz - jeśli prąd będzie powoli narastał zabezpieczenie zadziała. Jednak jeśli prąd wzrośnie natychmiast (np zwarcie) to jest niezła szansa,...
Ja bym stawiał na fałszywe powietrze. Na wolnych obrotach zatkaj wlot powietrza. Jeżeli silnik natychmiast zgaśnie to OK. Jeżeli nie, to masz fałszywe powietrze i szukaj nieszczelności.
Zgadzam się z kwok. Tak jest przy zgaszonym silniku. Stawiam na fałszywe powietrze. Zrzucić dolot przed przepustnicą, odpalić, zatkać deską i zobaczyć czy zgaśnie. I będzie wszystko wiadomo. 😉
Lałem 1:40 jak w markowych kosach, a tu jest zalecane 1:25. Że co? Makita zaleca użycie mieszanki 1:50. Mieszanka 1:40 jest zalecana do chińczyków, ale mimo tego mogą pracować bez problemu na mieszance 1:50 z użyciem dobrej klasy oleju. Na jakim oleju użytkowałeś tą kosę? Myślę że nie tyle olej spowodował uszkodzenia, tylko przegrzanie silnika. Widać...
Silnik 2t próbowałem wypiąć ssanie i dalej tak samo zatkanie kanału powietrza który podaje powietrze do dyszy poprawia sprawę tak że skuter wchodzi na wysokie obroty
W takim razie wyjmij wiazke, zatkaj konce, do jednego podlacz sprezone powietrze i wszystko do wody. Jesli jest dziura, to sie zdradzi.
Witam. Płomień wygląda tak, jakby palnik nie dostawał powietrza, i z lufy palnika wylatuje sam gaz zamiast mieszanki z powietrzem. Sprawdź wloty powietrza do palnika, czy nie są czymś zatkane, i czy nie ma tam jakiejś przysłony na wlocie powietrza do palnika. A może coś się przegrzało i stopiło (np: plastikowe elementy dookoła dyszy) zatykając wloty...
Rozkop wszystkie przewody paliwowe i przedmuchaj powietrzem łącznie z zaworkiem w baku. Mi się zdarzyło że jakieś paprochy zatkały przelot w miejscu przykręcenia do pompki.
Mam taką sugestię abyś wyjął chłodnicę i podłączył ją pod kompresor. tylko delikatnie dozuj powietrze bo jeżeli jest zatkana to możesz ją rozerwać. Jeżeli powietrze nie będzie chciało jej przedmuchać , podłącz kompresor z drugiej strony. W ten sposób przepychałem chłodnicę w polonezie. Pomóc Może też przy nagrzanym silniku kilkakrotne podtrzymanie go...
Maszyny, są dobre na serwis klimy, czyli przegląd. Dla klienta co lubi mieć wszystko, w liściu. Podjedzie fachman podepnie maszynę ściągnie czynnik olej potem naładuje "swierzego" i jest git. Jak, łoch przyjedzie a w układzie bida to dopiero zaczynają się schody. Pół, bidy jak, zrobisz próżnię i, napełnisz to, z sezon polata i, z tym się pogodzi że...
Odpowietrzniki ( mam kaloryfery aluminiowe z odpowietrznikiem jak na jednym z pierwszych postów) nie działają tzn odkręcam je (nawet do końca) i nic ani powietrze ani woda nie wylatuje. Może być tak,że zatkane są otworki w zaworach,albo jest niski poziom wody w instalacji.
Albo zatkany gdzieś przepływ powietrza ciepłego a zimne powietrze dobrze chłodzi.
Przy dużych głośnościach występuje większe ciśnienie w obudowie i nawet najmniejszą szczeliną może dmuchać powietrze robiąc przy tym świst. Dodatkowo sam tunel bass reflex zazwyczaj generuje świsty, tutaj nie da się tego ogarnąć by całkiem nie wydawał dźwięków niepożądanych bo taka jego natura. Za to można je ograniczyć przez zastosowanie łagodnego...
dzięki za pomoc. już wprawdzie wcześniej próbowałem od przodu, ale brakło mi odwagi ;) teraz wyjąłem pompę, nic jej nie blokuje. Podłączyłem bezpośrednio do prądu i się kręci, a więc działa. rurka od pompy w stronę tego zbiornika wodnego na lewej ściance też nie jest zatkana, bo przez nią już spuszczałem wodę (po odłączenie od tegoż zbiornika). Odpływ...
może łapie lewe powietrze
Czym zatkałeś koniec rurki z powietrzem ?
Prawdopodobnie masz uszkodzony zawór dawkowania adblu Gdzie dochodzi do cofania się ciśnienia powietrza z komory mieszalnika. Jeśli mam racje to aby wykryć trzeba zaobserwować parametry systemu gdzie mogło dojść do zatkania wtryskiwacza (24) i wzrost ciśnienia za zwężką (12). Co spowodowało że przez zawór (20) i filtr (17) przedostaje się powietrze...
A czy podczas czyszczenia był całkiem rozkręcany? bardzo często w miejscu przykręcania dyszy, tam gdzie jest gwint zostają resztki farby, jak również sprawdź czy otworki którymi wypływa powietrze nie są zatkane.
Witam. Ekspres już ma swoje lata i duzo kaw zrobił. Przeczyszczony dokładnie, sprawdzone rurki, sprawdzony rozebrany przełącznik funkcji kawa/para - drożny. Po włączeniu ekspresu następuje napełnianie układu i cała woda zlatuje do tacki przez przeźroczysty pojemnik pod elektrozaworem. Elektrozawór sprawdzony - bez napięcia rurki zatkane palcem, powietrze...
Pioneer w tej seri głośników troche oszukał ludzi, co do skrzynki to zrób sobie 50litrów wsadź jakomś długą rurke najmniej 10cm średnicy żeby powietrze nie świstało, będziesz mógł sobie ją zatkać i porównać, co do tej twojej teori to nie mam bladego pojęcia skrzynia BR robi większy hałas w samochodzie, a skrzynia zamknięta gra lepszym bassem, co do...
Zostaje jeszcze EGR może być brudny lub nawet zatkany. Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze.
To jest prawdopodobnie podciśnienie i nie wiem przypadkiem czy nie do sterowania podgrzewaniem powietrza przy zimnym silniku. Jak ktos wymienił filtr z obudową to zrezygnował z tego patentu. Jeśli to podciśnienie to trzeba zatkać bo ciągnie lewe powietrze bez filtrowania.
wydaje mi się ze lewe powietrze Ci gaźnik łapie. weź zatkaj(nie cała) dziurę filtra powietrza co ciągnie powietrze i daj znać co się dzieję... zatkaj np najpierw ćwierć dziury zobacz jak pali, jedź się przejedź, później, pół dziury, całą dziurę i opisz jak skuter chodzi jak to zrobisz. to jest dwusuw 50 pojemność? Dodano po 7 Albo za mało powietrza.....
Podłączam się z rozwiązaniem. Zrobiłem tryb serwisowy. Bez filtra odpowietrzyłem układ, uruchamiając pompę kilka razy. Zasugerowałem się waszymi radami, że filtr, który kupiłem (zamiennik), może brać lewe powietrze i jak sprawdziłem jego szczelność w misce (zatkałem jeden otwór i dmuchałem w drugi, gdy filtr był pod wodą), okazało się, że był uszkodzony...
Sprawdzić czy pierwsza sonda pracuje prawidłowo jeśli nie to napewno trzeba ją wymienić, oraz odpal auto zatkaj ręką przepustnicę i powinno auto zgasnąć jeśli zatkasz i będzie chodzić dalej to lewe powietrze zasysa, można by było diagnostykę zrobić.
Tlen jest też w powietrzu, a przed napełnieniem czynnikiem trzeba zrobić próżnię. Zastanawiam się, czy nasza społeczność elektroników - budujących kompresor z sprężarki lodówkowej - nieraz nieświadomie nie była blisko takiej eksplozji, sprawdzając np. na ile maksymalnie nabije sprężarka lodówkowa? Jak oceniacie ryzyko? W sumie, w silniku Diesla, kompresja...
Na pierwszym zdjęciu jest gniazdo mocowania turbiny z fotki nr 4. Czy ten okrągły plastikowy talerz to jakaś dodatkowa ruchoma część tak blisko wlotu powietrza ? Z tej perspektywy nie widać bocznych otworów, przez które jest zasysane powietrze. Jeżeli turbina jest na wierzchu to można sprawdzić czy jest stabilnie zamocowana na osi silnika. Więcej pomysłów...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Sprawdzę serwo. Ale sprawdzałem czy nie łapie fałszywego powietrza tzn ściągnąłem obudowę filtra powietrza odpaliłem auto i zatkałem rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy i auto zgasło. Właśnie sprawdzałem czy serwo działa ( na wyłączonym silniku naciskałem hamulec puki pedał nie zrobił się twardy i trzymając odpaliłem silnik i pedał hamulca...
Odkręć rurkę przy głowicach, włącz, sprawdź czy bije powietrze (czy dasz radę zatkać palcem). Jeżeli dasz utrzymać palec, mogą być uszkodzone zaworki w głowicy. Dodano po 2 Zazwyczaj w głowicy są zaworki płytkowe (takie blaszki).
To pewnie obaj macie termostaty do wymiany :-) Rzeczywiście, po 10 km już dawno silnik powinien mieć około 90 stopni. Gdyby był zatkany filtr przeciwpyłkowy ciepłe powietrze by leciało ale zarówno na ciepłym i na zimnym siła nawiewu byłaby co najmniej ledwo wystarczająca. Ale zgodzę się, że przydałoby się nieco więcej informacji.
Witam.... Chyba w domu najprosciej to w lazience... Zraszaczem spryskaj powietrze albo pusc goraca wode tak zeby nazbieralo sie duuuzo pary. Zatkaj wszelkie dziury, wywietrzniki, szpary w drzwiach... najlepiej czyms mokrym. Poczekaj az para zniknie i w takich warunkach rozbierz dysk. Tylko nie wierc w lazience tylko w innym pomieszczeniu. Chyba prosciej...
zatkane dyszę zatkane filtry zatkane kaloryfery
regulator pilot schemat przetwornicy impulsowej bateria czujka
resetowanie baterii kettler sterownik
Epson L3251 drukuje na zielono - brak brązowego i różowego Brak komunikacji ze sterownikiem hamulca w Renault Laguna 2