Tłumik wyczyścisz roztworem wodorotlenku sodu czyli np. tzw. KRETEM do rur. Układ wydechowy zaślepiasz z jednej strony korkiem gumowym i napełniasz do pełna mocnym roztworem Kreta. Kreta należy wcześniej wymieszać z ciepłą wodą, a nie wsypać do tłumika i wlać wody! Tak napełniony wydech zostawiasz na noc by zasada zrobiła swoje. Potem wylewasz roztwór,...
sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
MID 136 SID10 FMI 1 Modulator Możliwa przyczyna: Zatkany tłumik hałasu modulatora lub zaworu hamulca nożnego. Przewody pneumatyczne funkcji rezerwowej łączące modulator z zaworem hamulca nożnego są zatkane lub otwarte. Usterka zaworu hamulca nożnego. (Usterka części mechanicznej lub pneumatycznej). Usterka modulatora (zaworu funkcji rezerwowej) Reakcja...
Z Wręczycy mas w sumie 370 kW mocy wszystkich nadajników FM, nie dość że wzmacniacz musi być totalnie zatkany to jeszcze nawet jak go usuniesz to i tak trzeba będzie założyć tłumik by odebrać tylko te sygnały jakie są z Wręczycy nadawane. SV-total - określenie "antena" w stosunku do tej konstrukcji to przesada, do tego wersja ze wzmacniaczem ma zakaz...
Po założeniu nowego katalizatora, o czym było w poprzednim temacie, zrobiłem pierwsza dłuższa trasę-300km. Ku mojemu zdziwieniu cały tył nad tłumikiem, łącznie z nadkolem, bagażnikiem i oponą były gorące. Podłożyłem rękę pod tłumik i zatkany nie jest-czuć dobre uderzenia powietrza. Blacha nad tłumikiem na swoim miejscu. Czy tak ma być? Czy te golfy...
Zatkany tłumik powoduje podobne skutki jak brak kompresji
Pewien czas temu też walczyłem z takim manem, nie chciał przejść regeneracji na postoju. Skończyło się wymiana egra i noxy bo gubiła parametry jak zaczęła działać. Jak bym się na Twoim miejscu skupił dlaczego ciągle robi ta regenerację na postoju. W sprawnym układzie kierowca nie musi wypalać na postoju bo podczas jazdy wystarcza. Jaki jest dym podczas...
Witam , udało mi się nie dawno rozgryźć co dolegało mojemu silnikowi - po sprawdzeniu gaźnika , baku i przerywacza - układ dolotowy wykręciłem fabryczny tłumik - zatkany był układ wydechowy - duża ilość nagaru i jego fabryczna niedoskonałość - ma on mały przepływ , brak komory rozprężającej . W efekcie silnik po prostu dławił się własnymi spalinami...
Mozliwa przyczyna jest taka sama dla obydwóch modulatorów FM! 14: Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia zażądanego. Zbyt duża różnica ciśnień między lewą i prawą stroną....
ZATKANY TŁUMIK sprawdź zanim rozbebeszysz silnik!
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Okazał się zatkany tłumik. Sprawdziłem katalizator a tu końcowy tłumik figla zrobił.
(...) ę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece śrubkę przy gaźniku to z tłumika nawet kapie takie brudne paliwo. Odłączyłem już nawet przewód od gaszenia bo myślałem że to coś pomoże ale nadal lipa Widzę, że podjąłeś już kilka kluczowych...
Czy sprawdziłeś ustawienie zapłonu. Strzelanie z tłumika wskazuje na opóźniony zapłon (może klin ścięty) lub zbyt bogatą mieszankę lub zatkany tłumik. Czy coś więcej robiłeś poza zmianą cylindra? Czy tłumik jest dopasowany do wersji 70ccm? Spróbuj bez niego czy wejdzie na obroty. Uważaj! Hałas!
MID 136 SID 7/8/9/10/11/12 Modulator FMI 14 Warunki wygenerowania kodu usterki: Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia za żądanego. Zbyt duża różnica ciśnień między lewą i...
Witam. EBS 04405-00 ; sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 6 : nieprawidłowe ciśnienie na koniec hamowania. Może być zatkany tłumik na odpowietrzeniu zaworu lub co gorsza uszkodzony zawór.
Samochodzik naprawiony! Poprostu miałem zatkany tłumik :) Pozdrawiam i dziękuje za pomoc!!!
Jak wydech jest czerwony ZA katalizatorem, to masz zatkany tłumik (np oberwała się przegroda i blokuje przepływ spalin)
jak Ci wyżej napisałem, zobacz czy nie zatkany tłumik a bardziej katalizator. Co szkodzi zerknąć na ustawienie rozrządu?
Witajcie. Pędząc autostradą moją Astrą G 1.4 benzyna, kod silnika Z14XEP - nagle spadła moc, a z rury wydechowej wypuściłem dwa długie węże czarnych włosów. Jak się już dowiedziałem to było wytłumienie tłumika. Zakładam, że końcowego bo cały wydech oprócz końcowego tłumika mam nowy, założony kilka miesięcy temu. Jadąc jeszcze trochę, silnik od czasu...
Zobacz czy tłumik nie zatkany nagarem.
Czy może być zapchany wydech przez śrubę??? No wydech przez śrubę generalnie jest zatkany jak silnik jest w wodzie. Zazwyczaj to kolumna silnika robi za tłumik a jak silnik jest w wodzie to część tej przestrzeni jest zalana i spaliny muszą wypchnąć ten słup wody czyli jest pewne nadciśnienie na wydechu. Aby troche zapobiegać temu w kolumnie często...
Jeżeli w tłumiku znajduje się katalizator, to będzie on bardziej obciążony i zacznie generować więcej ciepła W mojej pilarce jest zwykła puszka przelotowa z blachą przykręcaną z zewnątrz, która kieruje spaliny w stronę łańcucha. Swoją drogą zatkany nagarem tłumik był główną przyczyna dlaczego pilarka była tak słaba, że na nowym łańcuchu nie mogła nic...
W JTD dźwięk bez ostatniego tłumika jest faktycznie taki sam. Wiem, bo kilka dni jeździłem zupełnie bez, odpadł.
Witam! Skuter naprawiony. Wymieniony tłok, pierścienie, cylinder, był zatkany tłumik, a zawór membranowy miał dość duże otwory. Tłumik przewierciłem, a w zaworze odwróciłem blaszki i działa. Podejrzewam, że wymiana cylindra nie była potrzebna, ale ważne, że skuter działa. Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam
Przemo, resztki „kata” nie powodowałyby zaciągania spalin, a i kierowca odczułby utratę mocy i dudnienie. Zatkany tłumik resztkami ceramiki i maty skutecznie ogranicza wydech /w większości przypadków. Albo jest gdzieś przedmuch z układu, albo coś z ostatnim tłumikiem. Zapach spalin czy benzyny? Jeśli usterka wystąpiła po naprawie, a wcześniej...
Chyba nie widziałem takiego motoru 3,5 to jakieś V6? Dwa razy miałem podobne objawy tyle,że w jednym po kilku takich próbach jak twoje aż rozwaliło zatkany tłumik a w drugim z kata została tylko kulka która zatykała wylot spalin. Ten błąd może być od zawsze w tym aucie i może nie mieć też znaczenia na to co się dzieje teraz.
Czy simeringi na wale były wymieniane? Czy tłumik nie jest zapchany, czy przepływ powietrza przez tłumik jest? Jeśli zatkany to wypalić tłumik dokładnie w ognisku. Filtr powietrza oryginalny i szczelny?
Witam Próbuję odpalić kosiarkę spalinową. Odpaliła na 30s i działała jak wolnoobrotowy diesel. Filtr powietrza oki Tłumik nie zatkany Świeca stara OKI, na nowej też nie działa Wstrzyknąłem bęzynę do cylindra, nie pomogło Co może jeszcze być że nie kręci?
Nie wiem jaka wartość kompresji luz na zaworach to 0,05 na dolnym i górnym. Tłumik też nie zatkany bo bez niego też nie pali. :D
Założyłeś cylinder, pierścienie i tłok za 130 zł? W takim masz teraz chińczyka. :D Jest gdzieś nieszczelność, na uszczelniaczach, łączniku gaźnika z cylindrem lub misie korbowej. Tłumik nie jest zatkany nagarem?
a jakaś inna przyczyna tego mogła byc bo chyba raczej nie zatkany ostatni tłumik bo nim przejechałem 200 km od wymiany uszczelki
witam wymieniłem swiece kable palec kopółke na nowe i dalej to samo tzn nie skaczą obroty ale jest starsznie zamulony obroty skakały przez jeden kabvek niemiał dobrego styku aż świece opaliło ale teraz już wszystko jest dobrze tylko że zamulony ale odkreciłem sonde i chodzi dobrze wyglada to tak jak był by tłumik zatkany zaraz rozkręcam tłumiki i zobaczymy...
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
Przecież zatkany wydech moment wyczaisz. Syczy z połączeń wydechu? Wchodziłeś pod spód? Jak dmucha z końcówki wydechu? Włąśnie nic. Ostatni tłumik jest nowy, od katalizatora tylko pusta rura, nic nie syczy, coś tylko dziwnie buczy jak podniosę sztangę ręcznie na wolnych. Wydech troche buczy. Dmucha normalnie.
Witam wszystkich, mam problem z moim simsonem a właściwie mam go dość już,tyle zdrowia przy nim zjadłem że masakra. Ale do rzeczy, simek jest 4biegowy nie dawno założony nowy cylinder wraz z tłokiem, oraz został przerobiony na platynki (nowe koło i cały iskrownik). Od tamtej pory palił na strzała lecz czar prysł mniej więcej po 100km, zaczął dymić w...
Kolego sprawdź dokładnie, czy klin na kole zamachowym (magnesowym) nie został ścięty. Zalej zbiornik świeżym paliwem ( plus właściwą ilość oleju ). Przy okazji udrożnij dysze w gaźniku i sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (wysoki poziom paliwa), jakie ma rzeczywiste ciśnienie w cylindrze (nie na tzw. oko). Sprawdź też, czy tłumik wydechowy nie jest...
kod taki jest bo taki wybłyskał się info o kodach znalazłem na Los Omegas Bestiales . samochód naprawiony a powód ,trudno uwierzyć ale zatkany środkowy tłumik .a dla ciekawości odpiołem czujniki wałka i wału ,zakręciłem rozrusznikiem i wyświetliłem kody-0505 i 0340
Sondę wykręć jeśli katalizator albo tłumik jest zatkany to zrobisz w ten spodub ujście spalin i maszyna zagada.
Błędy aktywne są następujące MID 136 SID 10 FMI 14 i MID 136 SID 10 FMI 14. Napisałeś takie same.... MID 136 SID 10 FMI 14 Modulator Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia...
Witam od dłuższego czasu mam problem z simsonem s51 enduro platynkowiec jak tylko go kupiłem był bardzo słaby w porównaniu z innymi simsonami wymieniłem gaźnik i jako tako jechał ale nadal to nie było to zrobiłem remont silnika nowy wał łożyska tłok pierścienie cylinder został ten co był mza bo był w dobrym stanie kompresje ma gaznik ustawiony dobrze...
up! Panowie, 2 miesiące samochód u mechanika, wymienione wszystkie czujniki z możliwych, wymieniony komputer, wiązka silnikowa, odłączona instalacja LPG i samochód po przejechaniu 2km lub 20min od zapalenia dalej wywala HIGH COOLANT TEMPERATURE. Sprawdzona kompresja, brak zastrzeżeń. Wymienione świece. Ciężko odpala, dopiero po dłuższym szkyrtaniu.....
no ale kolega właśnie pisze że nie ma iskry, bo kilka postów wcześniej pytałem dokładnie czy nie dostaje paliwa czy nie ma iskry i padła odpowiedź że nie ma iskry więc na tym się skupiłem. Sprawa oczywista że jak tłumik zatkany (o co w dwusuwie nie trudno) to duża strata mocy a o stracie mocy nikt nie mówił mowa cały czas o tym że motor gaśnie
Nie schodź tak nisko z napięciem na dole do 2,5V. Przy 3V nie ma najmniejszego problemu uzyskać całe pasmo 87,5-108MHz. Niskie napięcie warikapowe i niepotrzebnie szumisz w torze. Czyżby fabryczny miernik nic nie był w stanie wychylić? Czyli pomiar w punkcie G1 nic nie pokazuje? https://obrazki.elektroda.pl/3691364100_... Nie widać...
Problem rozwiązany!!! Dzisiaj po 7 godzinach męki udało mi sie to naprawic. Ale bardzo gorąco dziekuję za odpowiedzi i opowiadam co i jak: Otoż ten cholerny PLC nie ma portu do komunikacji. To jest Fanuc Series One z 1988 roku, ktory nie przewiduje tak zaawansowanych operacji jak RS232 albo RS485. Mam 4 moduły wejść 8 punktowych typu SINK i 3 tranzystorowe...
Odnoszę wrażenie jakgdyby się zapowietrzał podczas gdy próbuje go zapalić. Podczas holowania samochód nieznacznie reaguje na pedał gazu Dodano po 4 he he problem rozwiązany. Okazało się że tłumik był zatkany
Nie miałem takiego przypadku, ale sądzę , że nie. Zatkany wydech raczej będzie sprzyjał lepszemu wymieszaniu, uśrednieniu składu spalin, działanie nieco podobne do mechanicznego emulatora tylnej sondy.
Kolego, walczysz trzy dni ? to znaczy kręcisz rozrusznikiem? bo nie napisałeś jak to się stało i co przez te 3 dni zrobiłeś. Tłumik będziesz miał zatkany i też nie odpalisz. Opisz od początku co się stało i w jakich okolicznościach i co w tym kierunku zrobiłeś.
Witam! Piszę tą odpowiedź ponieważ komuś może się przydać. :) Ja miałem objaw taki, że strzelał w tłumik przy hamowaniu silnikiem. Czasem lekko a czasem tak że myślałem że pół auta urwało. Okazało się że zatkany był odgazowywacz, taka czarna puszka wychodząca na rurce z kapy zaworowej. Wymieniłem na nową i jest spokój (koszt 60zł oryginał). Silnik w...
Witam. Jak wyżej. Rury PP fi 25 na cały dom?... Biednie. Piętrowy dom ma na tym ciężko. Ale do czasu gdy pompa się zajedzie. Sterowanie można zrobić nawet przez "kosmitów i NASA". Wszystko idzie wykonać radiowo, regulatory, centralka dla siłowników, jedynie napięcie dla centralki nie pójdzie przez wifi. Trzeba doprowadzić napięcie. Ale mimo super sterowania...
krups zatkany zatkany bojler zatkany intercooler
objaw turbina amica chłodziarko moduł zigbee
Jak naciągnąć pasek alternatora Citroen C5 1.6 HDI? Iveco Stralis: Znaczenie błędu 72 i diagnostyka