Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Masz zatkany wtrysk chemi w wylocie jak pawidz napisał wykręcisz go długim śrubokrętem
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
zatkany wtrysk? gdzie to jest?
Stawiam na zatartą pompę lub zatkany wtrysk normalna sprawa przy gazowanym pojeździe
Lower limit lambdy to zalewanie. Więc typowy problem zatkane wtryski reszta leje mocniej. czy dziura w dolocie. w tym silniku bywa tez problem z pękajacymi wylotami co rozwala wskazania lambdy. Ponad to czyszczenie przepływki. Mozesz też zmienić SKP.
Pompowałem ręcznie i kreciłem rozrusznikiem, nie ma powrotu. Nawet odkręciłem całkiem te węzyki od wtrysku bo myslałem że może zatkane. Wtrysk suchy
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
Pompa sypnęła opiłkami jak były te duże mrozy, zatkało wtryski, byly czyszczone zapaliło z 15 sekund chodził , zaczęło przerywać i tyle po paleniu. Przeczyszczą jeszcze raz w cenie ale ja chce sprawdzić pompę w srodku, jak sypneła znowu to coś w środku sie dzieje z nią. Wyciągnąłem ją, jutro zawoże z wtryskami.
Zatkane wtryski,a na gazie nie było by problemu? Jestem laikiem,wiec pytam.
Tylko że miernikiem widać różnicę więc mechanicznie wtrysk raczej nie będzie zatkany a dwa to niech napisze jaki gaz ma bo może odpala tylko na benz skoro 16V i to automatycznie też eliminuje zatkany wtrysk.
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Zabity katalizator może dawać takie objawy jak zatkany wtrysk ? Tak jak wspomniałem wcześniej auto ma moc i nie wyświetla żadnych błędów , spalanie to około 33 - 36 l /100km (wydaje mi się za jak na polskie drogi to w miarę normalnie) miałem kiedyś Magnum z zatkanym katem.. to w 40l/100 nie można było się wyrobić.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
troche zaciemnia to tłumaczenie błedu jezeli ledwo zapala i ma problemy z zapalaniem, to podejzewam niskie cisnienie paliwa, zatkane wtryski jezeli ma lpg, czujnik temp i cos bym jeszcze znalazł DIAGNOSTYKA
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Normalna sprawa jak wtrysk ma zatkany dopływ powietrza i leje samym mocznikiem pod niskim ciśnieniem. Czasami jest też problem że pompa nie wytwarza dobrego ciśnienia i wtrysk ciągle psika mocznikiem w katalizator.
Jak najlepiej sprawdzić czy interkuler nie jest zatkany? Kiepskie wtryski mogą mieć jakiś wpływ na ciśnienie doładowania? Elektryk mi wspominał , że któreś 2 pompy są słabe
Iskra jest, podłącz wtryski tak jak były, weź do ręki kontrolkę i sprawdź na zapiętych wtyczkach do wtrysków prąd, na jednym kablu ma być plus po odpaleniu auta a a drugim impulsy masy ma delikatnie mrugać kontrolka, sprawdź na wszystkich wtryskach to samo podejrzewam że instalacja od gazu jest przetarta bardzo często się to zdarza, lub sterownik od...
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
W naszym żargonie jak silnik wychodzi z ramy to znaczy, że ma nadmiar mocy. :) U Ciebie w tytule ma brak mocy. ? Kopci na czarno;lejące wtryski, źle dobrane wtryski, źle ustawiony początek wtrysku, zatkany dolot powietrza, zatkany układ wydechowy... i kilka innych przyczyn.
Rzeczywiście raz zatkało mi stary filtr paliwa w zakupionym używanym samochodzie. Systematycznie dolewam naprzemiennie preparaty Diesel Fuel Treatment Prestone i Super Diesel Additiv Liqui Moly. Żadnych problemów z wtryskami, zatkanych filtrów i problemów z rozruchem.
Witam sprawdź wtryskiwacze czy nie zatkane wystarczy wyjąć jeden i przekręcić kluczyk czy paliwo jest rozpylane jeśli nie sprawdzić czy do chodzi napięcie do wtrysku jeśli jest to wtryski zatkane .
Panewki na wale,powodem był zatkany smok olejowy a to zas się stało przez podkładki pod wtryskami to taki standard w tym silniku.
przekaźnik i bezpieczniki sa ok , podmieniony regulator na pompie , 1 wtrysk zatkany bo leje , podmieniona cala listwa , pompa paliwa wstępna podmieniona dalej brak ciśnienia , w zbiorniku sa 2 pompy jaka spełniają funkcje ?
Jaki skład spalin? Na filmie widac ze sondy kiepsko reagują na przyspieszenie. Sprawdź cisnienie paliwa, moze filtr zatkany, moze wtryski. Ile pokazuje przepływka?
Witam może to spowodowane być zanieczyszczonymi wtryskami. Sam piszesz, że jak ściągniesz przewód z pierwszego cylindra-silnik pracuje bez zmian, a to może znaczyć że wtrysk jest zatkany, albo nie ma sterowania. Ja miałem podobnie w Nexii wyczyszczenie wtrysków pomogło.
Moze być zatkany regulator.Sprawdz jeszcze te przewody paliwowe między pompą a rozdzielaczem bo naprawde często puszczają paliwo i tym samym jest za małe ciśnienie na rozdzielaczu.
w mazdzie miałem taki przypadek jak odkręciłem korek to dawało jak z wydechu winne były uszczelniacze pod wtryskami zatkany kat też może to powodować bedzie dmuchało przez uszczelniacze zaworowe albo nawet przez turbo
Witam forumowiczów , mam problem z odpaleniem silnika z uno 1.4 . Silnik miałem bez sterownika , wiec dokupiłem jakis na znanym serwisie . I wygląda to tak , że po przekręceniu na zapłon wtrysk psiknie raz , ale jak już kręcę silnikiem to już nie podaje nic . Na plaku pali i chodzi , iskra jest . Może być wtrysk zatkany , albo sterownik uwalony ?
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Póki co w Stagu upierają się, że Nexia ma dotryski które wadliwie działają, a gdy spytałem się o dotryski w Nexii na forum Mechanika, to post został przesunięty do działu Kosz. Jak ja miałbym z nimi gadać, jak nawet nie mam info od mechaników? Jeśli w Stagu twierdzą, że problem w benzynie, że może zbyt słaba pompa paliwa lub zatkane wtryski benzynowe...
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
Jak podaje paliwo i jest iskra ,to np przestawiony rozrząd, zatkany wydech lub dolot.Zakładając że wtryski otwierają się a paliwo jest ok. Pozostaje jeszcze diagnoza testerem.
To co, te dwa wtryski się zatkały,czy zmniejszyła się się średnica dysz. Czy ta usterka wystąpiła samoistnie ? Wychodzi że ktoś grzebał przy silniku, a dla potomnych zamiana miejscami wtrysków może spowodować takie lub podobne usterki.
Na bank są wtryski zatkane ale czasem nawet przegazówka nie pomoże.Wiem coś o tym.Miałem taki przypadek.Jedynie wyjąć wtryski i gotować w akrze lub jechać na myjke..Na pw ci napisałem co zrobić..
Witam. Tak jak kolega pisał,wtryski się zatkały. Po regeneracji,wymianie filtra paliwa i wyczyszczeniu całego układu odpalił bez problemu. Dzięki za sugestie
Witam. Miałem podobny problem w Vektrze 1,6 V 16. Auto po roku eksploatacji na gazie coraz gorzej odpalało na benzynie. Mechanicy z serwisu popatrzyli, pomądrzyli się wizeli 200 PLN i kazali dodać do benzyny magiczny środek do udrażniania wtrysków i przejechać 500 km. Po tej operacji po tygodniu nie mogłem uruchomić auta. Zacząłem szukać przyczyny....
Jeśli w twoim modelu nie ma turbiny sterowanej podciśnieniowo to zostaje przepływomierz, wtryski, pompa, zatkany wydech.
Pwel wawa powiedz mi czy jest możliwość aby przelew w tym wtrysku zatkał się i wystarczy przeczyścić go czy trzeba nowy wtryskiwacz zakładać??
z mojego doświadczenia: 1. odpowiednie wtryski 2.zatkany układ wydechowy katalizatory przemyć, przepalić lub wywalić 3.klapki lub klapka nie chodzi, sprawdzić lub wywalić 4.przepływomierz lub mapsensor 5 egr otwarty
Witam, jedyna skuteczną metodą jest odciecie powietrza przy kolektorze, ostanio robiłem takowy silnik 3,0 w signum na automacie , silnik śmieć, jak odciąć ,zwalić rure z intercoolera i zatkać , a kalkulator wtrysku zapamietał 15krpm obrotów :D mocno się pokrecił zostało 100kg aluminium,pozdrawiam.
Dopływ paliwa jak dla mnie zatkany.Zajrzeć do zbiornika bo podejrzewam że coś zatkało rurkę z niego idącą.
w tych silnikach czesto siada uszczelka miedzy kolektorem ssacym a wydechowym i wtedy zasysa spaliny. Zrob test: na zapalonym silniku zatkaj szczelnie wtrysk naciagajac na niego szczelnie folie, jesli sie nie zadusi to ciagnie spaliny i dlatego tak pracuje jak pracuje czyli obroty mu faluja
Następny etap to podtrzymanie otwarcia- tranzystor górny zatkany, dolny kluczuje według sygnału PWM. Chyba coś ci się pomyliło - górny załączony. Popatrz na swój schemat dioda pasożytnicza górnego MOSFET-a będzie przewodziła niezależnie od sygnału sterującego - po prostu tranzystor jest źle dobrany do kierunku przepływu prądu. Widzę dwa rozwiązania....
napisz mi ilu pinowy masz czujnik co do pompy paliwa w ciągu minuty powinno wylecieć ok 1.5 l możesz to sprawdzić na początek tak jak i filtr paliwa może być zatkany i pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do wtrysku :)
Jak paliwo podaje na listwe to wtryski musza byc zatkane.
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
ROk temu dałem się namówić na wlanie środka do czyszczenia wtrysków, skończyło się na całkowitym zatkaniu i wymianie wszystkich , na szczęście klient zapłacił za wtryski, wymianę i środek, był świadom bo mu powiedziałem jak to może się skończyć. Tak samo jak z wypalaniem DPF, czy wiejskim tuningiem na gotowcach z netu.
Spalanie stukowe wyskakuje najczęściej przez padającą cewkę lub świece. Z falowaniem to się pogódź ten typ często tak ma :D , mi w aso podnieśli obroty na 950 i jest dużo lepiej, też czasami przygasa po wciśnięciu sprzęgła, ale nie gaśnie. Przepływomierz masz oryginalny?, bo tylko siemens daje rade, polecał bym podmiankę na próbę, szarpania mogą też...
Witam przyczyny nie odpalenia i pokazywanie białego dymu mogą byc końcówki wtryskiwacza leją złe ustawiony początek wtrysku za małe ciśnienie w cylindrach filtr powietrza zatkany złe ustawienie rozrządu a sprawdzamy luzujemy pokoleji ale pojedynczo przewody wysokiego ciśnienia kręcąc rozrusznikiem gaz na ful i słuchamy czy końcówki wtryskiwaczy skrypią...
Dzisiaj sprawdziłem dokładnie przewody i okazało się że był zatkany przepływ na pierwszym wtrysku od pompy. Po przeczyszczeniu wszystko działa jak trzeba. Dziękuje wszystkim za pomocne wskazówki
Witam. Sprawdź ciśnienie w tym cylindrze jeśli jest to możliwe ze zatkany wtryskiwacz lub nie dochodzi napięcie do sterowania wtrysku.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Nie masz nawet bladego pojęcia jak sprawdzić czy to turbo czy pompa czy wtryski czy zatkany dolot plus nawet co tam jest wsadzone zamiast oryginału. Opcje są dwie albo oddać to komuś kto ma pojęcie albo przejść intensywny kurs elektromechanika. Przy drugiej opcji potrzebne ci będą jeszcze narzędzia i dużo wolnego czasu. Jak ci się spieszy to opcja 1....
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Przegrzanie silnika i hamowanie górskim przy gorącym to nie jest dobry pomysł. :) A tak pewnie na tej Słowacji robiłeś. Lejące wtryski, zatkany brudem radiator chłodnicy, i ciężka noga. To są jedne z przyczyn pękania tłoków w Atego. Jak ten roczny silnik jest z rozbitka i nie jest uszkodzony to wart ceny. :)
z tego co piszesz, zalewa go, sprawdź dlaczego, może czujnik wtrysku siedzi, albo zatkany wydech, albo tez jest cos z rozrządem.
Sprawdź impulsy na wtryskach ja podejrzewam że są zatkane bo często w lanosach bywało.
Jak masz iskrę (nie wiadomo czy na samych świecach) i sterowanie wtryskami to zostają takie rzeczy: słabe ciśnienie paliwa przestawiony rozrząd słabe sprężanie zatkany wydech złe paliwo
Ja biorę się za to jutro rano. Prawdopodobnie przez zatkaną odmę popuscił mi simering na aparacie zapłonowym i wszystko wewnątrz ubrechtał. Rura od tej odmy do wtrysków była zatkana ale tą puchę też chyba trzeba juz przeczyścić. Dostałem dziś od kogoś instrukcję w pdf`ie ale tam też tylko taki kichowaty rysunek.
Tu problemem jest słaba kompresja, ucieka gdzieś tylko nw gdzie. Kompresje mierzyłem gdy silnik był normalnie założony kręcąc rozrusznikiem i gdy był wyjęty ze skutera sposobem na wiertarkę. Przy obu pomiarach kompresja wynosiła ok 5 bar. Kompresja tworzy się nad tłokiem więc tam trzeba szukać problemu. Dzisiaj z rana wymyśliłem, żeby jakoś zatkać otwór...
corsa zrobiona wymieniłem filtr paliwa świeczki op podłączeniu do kompa okazało się , że wtrysk jeden zatkany przedmuchałem katalizator przedmuchałem i jest OK. Autko ma kopa i śmiga,,, zamykam temat.
To jest coś zatkane na odcinku wejścia paliwa do wtrysku lub sam wtrysk. Lub wtrysk nie podaje bo nie ma napięcia.
Jak juz lecisz grubo to sprawdz czy katalizator nie jest zatkany .
W N16 K9K padały wtryski paliwa i pompa ale pierwsze sprawdz wtryski czy ktorys nie jest zatkany i paliwo wraca sie przez powrot
Jak dymi na czarno to może oznaczać że masz zatkany filtr powietrza albo wtryski już leją. Co do ciśnienia to jeszcze nie jest takie złe bo różnica pomiędzy cylindrami nie przekracza 1 at. Sugestie sprawdź wtryskiwacze i wymień filtr powietrza . Powodzenia.
Niestety podejrzewam że to pompa. Na początek warto posłuchać czy z pod tylnej kanapy dochodzi brzęczenie pompy. Lepsza metoda to badanie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, potem filtry itd. Następnie warto sprawdzić sterowanie wtryskami i same wtryski (brudne=zatkane).
Skoro ma sondę to ima dpf jak jego wypełnienie może jest zatkany,sprawdz jeszcze egr,wtrysk też do wymiany,w silniku wyszła korba z jakiego powodu,turbina się rozlecjała,i dostał szalonych obrotów jeżeli tak to wyjmuj wtryski bo końcówki napewno fioletowe i zaraz wypali dziurę w tłoku
Mam podobny problem w silniku 1.6hdi 9hz z 2005 roku. Dwa razy już miskę ściągałem i zatyka się sitko smoka. Wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Myślicie że przyczyną mogą być nieszczelne podkładki pod wtryskami i nieszczelności na tulejach w dolnej części prowadAcych wtryski tzw studiach?
Nie zgodzę się. Jest coś takiego Wtrysk FAP Jumper Boxer Ducato 2.2 HDI 9816547280 Jest na 100% bo u mnie był całkowicie zatkany
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Węże nie były zmieniane egr jest zaślepiony wężyk od niego zatkany śrubką ma ktoś schemat połączeń tych weży na wszelki wypadek ?
Zacznijmy od początku . Czy turbo już jest wymienione czy dopiero będzie ? Jeżeli wymienione to lecimy dalej . Jeżeli stare turbo,to inna historia . Turbo do regeneracji ,misa na dół ( wyciągnąć misę i wyczyścić . Nie, nie jest Ok 😊 jest zasyfiona na 100%) Dekiel oryginalny (chyba niema zamienników ) Nic używanego bo silniki maja po pół miliona...
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami. Też obstawiam zatkany smok . Bo jeździł na mazucie nie oleju wcześniej. A co wspólnego maga mieć podkładki pod wtryskiem?? U mnie wywala błąd ciśnienia na listwie...
No właśnie ja nie mam instalacji gazowej ale identyczny problem jak rozmówcy powyżej i to mnie nurtuje. Autko mam dopiero 3 tygodnie. I tak się zastanawiam czy czasem wtryski nie zatkane. Wlałem mu już środek do czyszczenia ale to i tak nic nie daje. Zostaje mi sprawdzić sondę, później zobacze katalizator.
Twój wóz, Twoje konie... a raczej kolegi. :) Nie musisz zwalać miski czy głowicy, wykręć wtryskiwacze, wszystkie, dlaczego za chwilę. :) Na pierwszym cylindrze przez otwór wtryskiwacza ustawisz sobie GMP. Pasek bezwarunkowo musi być nowy, ten się naciąga w miejscu rozwarstwienia i walisz tłokami w zawory. Po prawidłowym ustawieniu zmierz na wszystkich...
to masz zatkany wydech,i tyle.
Kuleje pompa wtryskowa, do regeneracji. Nie ma się co rozdrabniać pompa czy regulator obrotów, na stole sprawdzą i wymienią wszystko co trzeba. Jak robić to raz a dobrze, przy okazji zabierz ze sobą wtryski do sprawdzenia. Gdyby była wina filtrów,zatkanych przewodów to nie wchodził by na wysokie obroty z braku odpowiedniej ilości paliwa.
Przejechałem autkiem około 200 km.Z tego co widzę cukier nie zaszkodził mu absolutnie . Nic nie zatkał , żadnych kanalików , wtrysków filterków i czegokolwiek co tam jeszcze jest. Jedyna rzecz która była zanieczyszczona to filtr paliwa. Reasumując , cukier dosypany do diesla nie szkodzi ani pompie ani wtryskiwaczom , ponieważ nie ma sposobu aby tam...
EGT to temperatura spalin. Na zbyt wysoką temp ma wpływ zbyt mało tlenu w mieszance, za wczesne otwarcie zaworu wydechowego, za późny wtrysk, za niska kompresja, zatkany kat i jeszcze pare innych czynników, co jednak nie ma nic wspólnego z tematem artykułu. Logika nie zawsze idzie w parze z rzeczywistością jeśli nie podparta jest wiedzą. Carbomba ważyła...
masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
100% ropa, bledy od filtra to bledy od filtra. przy zatkanym filtrze check mulowate czasem nawet gasnace auto. Lejace wtryski, uszkodzone turbo, nieszczelnosc w dolocie, brak sterowania turbo, nawet jazda na zbyt niskim poziomie paliwa powoduje zapychanie sie filtra. sprawdz jakie masz cisnienie roznicowe filtra na jalowych obr i na 3tys.
To Toyota Yaris pierwszej generacji. Sterownik umieszczony jest nad nogami pasażera. Prawdopodobnie klient kupił super okazję z zatkanym podszybiem i woda leci do środka.
Continental wtryski. Zawór oryginalny i bez zmian, teraz czujnik, ewentualnie drożność, ale miałem kiedyś takiego z zatkanym przelewem, bo listwa przelewowa była źle wykonana i nie robił takich cyrków.
Witam już obecnie jest po fakcie, tak jak podejrzewałem filtr był rozwalony wewnętrznie i blokował ciśnienie wymieniłem go oczywiście, potem po nocnym moczeniu wtrysków w Dimmerze, zamontowałem je i auto chodzi jak nowe, na wszystkie cylindry a wcześniej jeden wtrysk był zatkany po myciu się odetkał rdza z niego wyszła. Także ciśnienia nie było przez...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 CDTI DTH 66 kW, pewnego razu jadę i nagle auto zgasło i nie dało się go odpalić, kręci, kręcił, aż aku się rozładowało. Przebieg 240 000, rok 2007. Przyczyną okazał się zatkany wtryskiwacz cylinder 3. Po regeneracji ów wtryskiwacza pico belo wszystko śmigało przez 20 km, aż się autko zagrzało. Jak odpalone, chodzi...
Nie grzebał bym jak by działał :P, sprawdziłem w domu wtrysk(zatkałem otwór wylotowy, napełniłem balon powietrzem i nasunąłem na wlot) po podaniu 1.5A z zasilacza wtrysk się otworzył :P. Poszedłem więc do samochodu zamontowałem wtrysk i nic paliwo nie leciało(pompa sprawna). Sprawdziłem napięcie na wtrysku 12V, podłączyłem amperomierz i zobaczyłem 0.55A....
Albo wtrysk czy wtryski leją niemiłośiernie. Albo przelew w pompie się zatkał i zamiast spływać rurką wraca do bloku. Ale to też świadczy o nie najlepszym stanie pompy.
Przepraszam zapomniałem napisać z aparatem w pożądku ciśnienie na wtrysk 1bar Pochłaniacz jest, czy zatkany, hmm... nie wiem, ale zawór pracuje
witam sprawdzałem ten kalosz gumowy jest ok cały widać że chyba ktoś nie dawno wymieniał bo guma czysta i w ogóle ciśnienie paliwa nie miało nawet 2 bar na dojściu do rozdzielacza ściągnąłem zawór zwrotny i daje teraz prawidłowo ciśnienie ale dalej nie chce palić na benzynie i teraz ma w ogóle trudno żeby odpalić na gazie. Na pycha odpala na gazie tylko...
Ja osobiście bym szukał gdzieś w okolicach cewka od kata wtrysku jak są zatkane czy za mało przepuszczają paliwa to jest efekt białego dymu ale z tego co czytam to wszystko nowe tam już jest i serwis nie daje rady ...... sprawdźcie ciśnienie paliwa tylko manometrem ma obudowie filtra nie sdp3 bo może być tak że jak poszły nowe elektrozawory to stara...
Jeśli krztusi się i po chwili gaśnie - to wina paliwa lub mieszanka za uboga Ja miałem w Golfie zatkany odpowietrzacz zbiornika i zatkany powrót nadmiaru, Objawy identyczne. Ale u mnie wtrysk centralny - bęzyna.
Czy tylko plukales? proponuje sprawdzic czystosc zbiornika zeby juz z tamtad nic nie podchodzilo nastepnie pompa musi byc przeplukana i sprawdzenie jaka ma wydajnosc oraz cisnienie nastepnie wymienic filtr paliwa. Zacznij od tego a nie pachaj sie w katalizator ,sonde i wtryski
Problem rozwiązany. Wtrysk robił zwarcie (błędów brak), a po drugie zatkany totalnie DPF. temat do zamkniecia.
Świruje silnik krokowy zatkałem palcem wlot powierza do silnika krokowego i ładnie chodził . Jest na wielopunktowym wtrysku . Tak jest gaz.
Silnik na plaku pracuje idealnie imo nie trzyma. Synchronizacja rozrządu jest ok. Regulator paliwa raczej ok ponieważ ciśnienie przy rozruchu około 360bar Krzywki na wałku i dźwignie zaworowe są w porządku bo jak wspominałem na plaku ładnie pracuje Zastanawiające jest to że wykrywa błąd wolno narastającego ciśnienia paliwa a wskazania na komputerze...
Ja rozwalilem emiteca na czesci i tak to wygladalo. Wypiety zaworek a poza tym pelno cukru https://obrazki.elektroda.pl/1077693700_... https://obrazki.elektroda.pl/8084226900_... https://obrazki.elektroda.pl/7661375500_... https://obrazki.elektroda.pl/4962981600_... https://obrazki.elektroda.pl/5706029100_...
zatkany bojler krups zatkany zatkany intercooler
intel celeron t3500 iskra regulator napiąć kabel zasilający grubość kabla
suszarka bosch rower elektryczny schemat
Zwiększenie mocy silnika jednofazowego z kondensatorem – dobór kondensatora, chłodzenie, falownik Götze & Jensen – kompatybilność butelek do blendera, zamienniki, oryginalne akcesoria