Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Masz zatkany wtrysk chemi w wylocie jak pawidz napisał wykręcisz go długim śrubokrętem
Normalna sprawa jak wtrysk ma zatkany dopływ powietrza i leje samym mocznikiem pod niskim ciśnieniem. Czasami jest też problem że pompa nie wytwarza dobrego ciśnienia i wtrysk ciągle psika mocznikiem w katalizator.
Nie zgodzę się. Jest coś takiego Wtrysk FAP Jumper Boxer Ducato 2.2 HDI 9816547280 Jest na 100% bo u mnie był całkowicie zatkany
Stawiam na zatartą pompę lub zatkany wtrysk normalna sprawa przy gazowanym pojeździe
Zabity katalizator może dawać takie objawy jak zatkany wtrysk ? Tak jak wspomniałem wcześniej auto ma moc i nie wyświetla żadnych błędów , spalanie to około 33 - 36 l /100km (wydaje mi się za jak na polskie drogi to w miarę normalnie) miałem kiedyś Magnum z zatkanym katem.. to w 40l/100 nie można było się wyrobić.
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
przekaźnik i bezpieczniki sa ok , podmieniony regulator na pompie , 1 wtrysk zatkany bo leje , podmieniona cala listwa , pompa paliwa wstępna podmieniona dalej brak ciśnienia , w zbiorniku sa 2 pompy jaka spełniają funkcje ?
Tylko że miernikiem widać różnicę więc mechanicznie wtrysk raczej nie będzie zatkany a dwa to niech napisze jaki gaz ma bo może odpala tylko na benz skoro 16V i to automatycznie też eliminuje zatkany wtrysk.
(...) eniu . Innym razem zaraz po ruszeniu rozgrzanym silnikiem . Szarpanie czasami jest tak intensywne ,że wygląda jak by palił na 2.3 świece . Dodam że świece cewka pzewody nowe .podstawa pod wtryskiem nowa Aparat zapłonowy podmieniony wtrysk podmieniony wężyki podciśnienia wymienione. . Dalej to samo Cześć, rozumiem, że twój problem jest bardzo...
Witam forumowiczów , mam problem z odpaleniem silnika z uno 1.4 . Silnik miałem bez sterownika , wiec dokupiłem jakis na znanym serwisie . I wygląda to tak , że po przekręceniu na zapłon wtrysk psiknie raz , ale jak już kręcę silnikiem to już nie podaje nic . Na plaku pali i chodzi , iskra jest . Może być wtrysk zatkany , albo sterownik uwalony ?
Aprilia Atlantic 500ccm na wtrysku. Padła mi pompa paliwa, kupiłem już nową ale zanim zamontuję sprawdziłem przelot na tym zespole zanurzonym w baku. I tu moje zdziwienie brak przelotu tego powrotnego z +wtrysku do baku. Od pompy na wtrysk zasilanie jest OK. Czy ktoś z was to może rozkręcał i wie jak to powinno być? Taki sam element pewnie jest w Piaggio....
Komputer wykazal że dawka paliwa jest maksymalna...czyli: - wtryskiwacz nie domyka (paliwo leje się pomimo braku napięcia na cewce) ....czyli zatkany raczej nie jest wiec to pukanie jeszcze pomoże ?...aha i co może byc powodem ze coś takiego sie dzieje ?...u mnie od tygodnia słychac gwizd powietrza w zakresie 1500-1800 obr/min ...na wyższych obrotach...
Witam wszystkich jak widać macie problemy z jednym cylindrem który nie pali tak dla sprostowania napisze bo kolega wyżej napisał że głowicę można sprawdzić podłączając ciśnienie do gniazda wtrysku otóż nie bardzo dlatego że ciśnienie może uciekać przez pierścienie moja propozycja jest nie kombinować skoro wtrysk jest wyjęty sprawdzić ciśnienie sprężania...
Jeśli krztusi się i po chwili gaśnie - to wina paliwa lub mieszanka za uboga Ja miałem w Golfie zatkany odpowietrzacz zbiornika i zatkany powrót nadmiaru, Objawy identyczne. Ale u mnie wtrysk centralny - bęzyna.
Problem rozwiązany. Wtrysk robił zwarcie (błędów brak), a po drugie zatkany totalnie DPF. temat do zamkniecia.
corsa zrobiona wymieniłem filtr paliwa świeczki op podłączeniu do kompa okazało się , że wtrysk jeden zatkany przedmuchałem katalizator przedmuchałem i jest OK. Autko ma kopa i śmiga,,, zamykam temat.
Oczywiście, to jest wtrysk jednopunktowy , nie gaźnik, Wydaje mi sie ze nie jest to kwestia uszczelnienia, bo juz w tym momencie w chwili zamontowania bezpiecznika auto jest zalane. Zarówno na świecach jak i wyżej opisany wyciek. Na początku myślałem ze sterownik puszcza gaz i pb jednocześnie, ale to wyeliminowałem , pózniej podejrzewałem ze powrót...
Witam już obecnie jest po fakcie, tak jak podejrzewałem filtr był rozwalony wewnętrznie i blokował ciśnienie wymieniłem go oczywiście, potem po nocnym moczeniu wtrysków w Dimmerze, zamontowałem je i auto chodzi jak nowe, na wszystkie cylindry a wcześniej jeden wtrysk był zatkany po myciu się odetkał rdza z niego wyszła. Także ciśnienia nie było przez...
Witam. Zatkany kanał boczny przy przepustnicy od regulacji wolnych obrotów, bo jak się zagrzeje, to zamyka się zawór wysokich obrotów tzw. ssanie i tylko tamtędy może dochodzić powietrze do silnika.
Samochód posiada mono wtrysk i metalowy kolektor, dlatego 2 generacja, to zwykła 8 zaworowa jednostka. Szukałem na internecie i wszędzie pisze, że 2 generacja posiada problemy z wlotem zimnego powietrza, że wydmuchuje mieszankę z miksera. Posiadam w domu drugi samochód taki sam i tam jest nie zatkany dolot ale jest odłożona rura tak by nie pchało zimnego...
usterka jak w temacie samochód posiada instalacje gazową i elektroniczną cewkę WN czyli taką co jest założona bezpośrednio na świece posiada też wielopunktowy wtrysk (to są informacje dla niedoinformowanych bo spotkałem się z sugestią czyszczenia przerywacza w aparacie zapłonowym) a owa usterka występuje i na benzynie i na gazie więc co po kolei zrobiłem:...
ryszardebe - po pierwsze to napisz czy nasz tryb awaryjny (do 2000 obr idzie normalnie po 2000 wyraźny mół) czy nie (silnik traci moc stopniowo) bo koledzy się rozwodzą i jedne pomysły dotyczą trybu awaryjnego inne nie. SauerMauser - piszesz na 100% przepływomierz bo ty miałeś taki przypadek ! Czyli uważasz że tylko taki przypadek może wystąpić jak...
Na wylaczonym zaplonie lub jak chcesz to mozesz odpiac akumulator i przepinac wtedy nie zlapie bledow, a nawet jesli to nic sie nie bedzie dzialo .Co do kabelkologi to w 1.3 MPI wtryski leja parami wiec inny, ktory pracuje w parze w tym wadliwym tez by cos szwankowal.Rozumiem ze mechanik wyjal wtryski z cala listwa z otworow w kolektorze ? A moze w...
Mój od kupna się mulił i gasł na skrzyżowaniu , oraz brak reakcji na więcej niż połowa gazu, kontrolki CHECK i EPC zapalały się i gasły. Nie dochodziłem dlaczego uznałem że taki muł z niego i przed ciężarówki nie-próbowałem się włączać do ruchu aby przeżyć. Auto jako stalową rezerwą na wypadek awarii auta do pracy na 3 lata ma nalatane 5 tysięcy kilometrów....
3 mechaników stwierdziło że komunikat einspritzung pruefen(sprawdź wtrysk)nie znaczy że to jest przyczyną zapchanego dpfsprawdzali to komp delfim ,więc pojechałem do innego podpioł pod clip stwierdzil ze zatkany filter,pojechałem do innego mechanika ķtory mi to wyczyscił kompem i manualnie mówił że 3-4godz mu to zajęło lecz problem wrócił po miesiącu...
ściągnij no wężyk paliwowy na wejściu i niech ktoś Ci przekręci kluczyk na zapłon - bez uruchamiania silnika Masz wtrysk jednopunktowy - czyli LPG 1 lub 2 generacji Jesli jeździłes dużo na LPG a w zbiorniku było mało beny lub wcale - to pompka paliwowa mogła sie spalić Musisz miec w zbiorniku zawsze tyle paliwa - aby pompka miała co pompować bo paliwo...
RR P38 4.0 w zimie zaczął mi przerywać na LPG pojeździłem więc na PB lecz także zaczął przerywać po szybkim czasie ( nie palący jeden cylinder, po paru km drugi, jakby losowo, iskra wszędzie ok, cewki sprawne, odpinanie poszczególnych kabli nic nie pomagało - zero pogorszenia szedł cały czas nie równo ) wkoncu umarł całkiem.. gdy dwa nie palą już nie...
Jak się wyjmie wtrysk z katalizatora i odpali silnik to po czym można poznać czy on prawidłowo podaje Ad Blue Niestety nie da się tego sprawdzić w ten sposób ,żeby nastąpił wtrysk mocznika musi być spełnione szereg warunków (podstawowy to sprawny układ SCR).Kontrolę poprawności systemu można sprawdzić za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego...
Ciśnienia paliwa nie masz sprawdzać na samej pompie tylko trójnikiem się wpiąć w przewód zasilający. Chyba że sprawdzałaś prawidłowo to by wskazywało że masz powrót zatkany lub regulator ciśnienia w listwie niesprawny i że pompa która masz obecnie założoną to trup. A ciśnienie 3,5 bara to nie tak mało, przewody po 5zł za metr miesiąca przy takim nie...
A więc tak, problem jest o tyle nietypowy ze dotyczy pracy silnika zarówno na lpg jak i PB. Silnik nie wkręca się na obroty, ma znaczny spadek mocy. Wymienione świece. Jak sądze nie jest to wina rozdzielacza paliwa, bo po zdjęciu gumy filtra na gazie jest to samo. Ponadto samochód miał standardowe dla tego modelu problemy z paleniem na ciepło. Czy czujnik...
sprawdż swiece filtr powietrza i silniczek krokowy i wtrysk Dodano po 12 któraś swieca może nie przepalać albo jest zatkany filtr powietrza i nie ma z kąd wziąść więcej powietrza a nie pamiętam jak w tym silniku jest mierzona ilość powietrza jaka dostaje się do silnika bo jak jest tam jakiś przeplywomierz powietrza to on moze brojić Dodano po 9 któraś...
A czy to nie może byc wina np swiecy albo kabli zapłonowych ? np przebicie na kablu ... A jeśli to zaciety wtrysk to jak go odetkać ? Dodano po 21 Mieliscie racje wina była we wtryskiwaczu ale nie był on zatkany itp. tylko goscie z gazowni lutując kable zapomnieli o jednym dolutowac jednego przewodu którego skrecili wczesniej rozpieły sie kabelki i...
Witam, najbardziej prawdopodobna przyczyna usterki to "przeciekajacy" wryskiwacz lub - jesli to wtrysk boscha edc15 - regulator wysokiego cisnienia na pompie. Zanim zaczniesz sprawdzac inne rzeczy, sprawdz czy masz bezwladnosciowy wylacznik w komorze silnika a jesli tak to wcisnij go mocno i obejrzyj czy wtyczka dobrze siedzi. Zakladam, ze sprawy typu...
Witam wróce jezszcze do tego zaworu... a wiec w głowcy jest kanał który kończy się przy tym własnie zaworze... i gdy zawór sie otworzy to spaliny idą do kolektora ssącego aby je "dopalić" jezeli chcesz to ściąg sobie ten zawór i zapal samochód i wtedy wszystko juz będziesz wiedział.... a co do mocy to może być kilka przyczyn... tak na odległość to troszke...
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Moze być zatkany regulator.Sprawdz jeszcze te przewody paliwowe między pompą a rozdzielaczem bo naprawde często puszczają paliwo i tym samym jest za małe ciśnienie na rozdzielaczu.
zatkany wtrysk? gdzie to jest?
Lower limit lambdy to zalewanie. Więc typowy problem zatkane wtryski reszta leje mocniej. czy dziura w dolocie. w tym silniku bywa tez problem z pękajacymi wylotami co rozwala wskazania lambdy. Ponad to czyszczenie przepływki. Mozesz też zmienić SKP.
Panewki na wale,powodem był zatkany smok olejowy a to zas się stało przez podkładki pod wtryskami to taki standard w tym silniku.
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Pompowałem ręcznie i kreciłem rozrusznikiem, nie ma powrotu. Nawet odkręciłem całkiem te węzyki od wtrysku bo myslałem że może zatkane. Wtrysk suchy
Następny etap to podtrzymanie otwarcia- tranzystor górny zatkany, dolny kluczuje według sygnału PWM. Chyba coś ci się pomyliło - górny załączony. Popatrz na swój schemat dioda pasożytnicza górnego MOSFET-a będzie przewodziła niezależnie od sygnału sterującego - po prostu tranzystor jest źle dobrany do kierunku przepływu prądu. Widzę dwa rozwiązania....
Pompa sypnęła opiłkami jak były te duże mrozy, zatkało wtryski, byly czyszczone zapaliło z 15 sekund chodził , zaczęło przerywać i tyle po paleniu. Przeczyszczą jeszcze raz w cenie ale ja chce sprawdzić pompę w srodku, jak sypneła znowu to coś w środku sie dzieje z nią. Wyciągnąłem ją, jutro zawoże z wtryskami.
Dopływ paliwa jak dla mnie zatkany.Zajrzeć do zbiornika bo podejrzewam że coś zatkało rurkę z niego idącą.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Zatkane wtryski,a na gazie nie było by problemu? Jestem laikiem,wiec pytam.
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Witam przyczyny nie odpalenia i pokazywanie białego dymu mogą byc końcówki wtryskiwacza leją złe ustawiony początek wtrysku za małe ciśnienie w cylindrach filtr powietrza zatkany złe ustawienie rozrządu a sprawdzamy luzujemy pokoleji ale pojedynczo przewody wysokiego ciśnienia kręcąc rozrusznikiem gaz na ful i słuchamy czy końcówki wtryskiwaczy skrypią...
troche zaciemnia to tłumaczenie błedu jezeli ledwo zapala i ma problemy z zapalaniem, to podejzewam niskie cisnienie paliwa, zatkane wtryski jezeli ma lpg, czujnik temp i cos bym jeszcze znalazł DIAGNOSTYKA
W naszym żargonie jak silnik wychodzi z ramy to znaczy, że ma nadmiar mocy. :) U Ciebie w tytule ma brak mocy. ? Kopci na czarno;lejące wtryski, źle dobrane wtryski, źle ustawiony początek wtrysku, zatkany dolot powietrza, zatkany układ wydechowy... i kilka innych przyczyn.
Rzeczywiście raz zatkało mi stary filtr paliwa w zakupionym używanym samochodzie. Systematycznie dolewam naprzemiennie preparaty Diesel Fuel Treatment Prestone i Super Diesel Additiv Liqui Moly. Żadnych problemów z wtryskami, zatkanych filtrów i problemów z rozruchem.
Skoro w filtrze są opiłki to pompy do wymiany wtryski pewnie też bo zapchane opiłkami. Do tego po wymianie wszystkie przewody i kanały do płukania bo jak zastanie choć jeden opiłek to znowu zatka wtryski.
Witam może to spowodowane być zanieczyszczonymi wtryskami. Sam piszesz, że jak ściągniesz przewód z pierwszego cylindra-silnik pracuje bez zmian, a to może znaczyć że wtrysk jest zatkany, albo nie ma sterowania. Ja miałem podobnie w Nexii wyczyszczenie wtrysków pomogło.
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Jak najlepiej sprawdzić czy interkuler nie jest zatkany? Kiepskie wtryski mogą mieć jakiś wpływ na ciśnienie doładowania? Elektryk mi wspominał , że któreś 2 pompy są słabe
Węże nie były zmieniane egr jest zaślepiony wężyk od niego zatkany śrubką ma ktoś schemat połączeń tych weży na wszelki wypadek ?
Witam. Miałem podobny problem w Vektrze 1,6 V 16. Auto po roku eksploatacji na gazie coraz gorzej odpalało na benzynie. Mechanicy z serwisu popatrzyli, pomądrzyli się wizeli 200 PLN i kazali dodać do benzyny magiczny środek do udrażniania wtrysków i przejechać 500 km. Po tej operacji po tygodniu nie mogłem uruchomić auta. Zacząłem szukać przyczyny....
napisz mi ilu pinowy masz czujnik co do pompy paliwa w ciągu minuty powinno wylecieć ok 1.5 l możesz to sprawdzić na początek tak jak i filtr paliwa może być zatkany i pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do wtrysku :)
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
Witam sprawdź wtryskiwacze czy nie zatkane wystarczy wyjąć jeden i przekręcić kluczyk czy paliwo jest rozpylane jeśli nie sprawdzić czy do chodzi napięcie do wtrysku jeśli jest to wtryski zatkane .
w mazdzie miałem taki przypadek jak odkręciłem korek to dawało jak z wydechu winne były uszczelniacze pod wtryskami zatkany kat też może to powodować bedzie dmuchało przez uszczelniacze zaworowe albo nawet przez turbo
Sprawdź ile czujnik odczytuje. jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie. Bo się zapowietrza drugą stroną.
Iskra jest, podłącz wtryski tak jak były, weź do ręki kontrolkę i sprawdź na zapiętych wtyczkach do wtrysków prąd, na jednym kablu ma być plus po odpaleniu auta a a drugim impulsy masy ma delikatnie mrugać kontrolka, sprawdź na wszystkich wtryskach to samo podejrzewam że instalacja od gazu jest przetarta bardzo często się to zdarza, lub sterownik od...
Jaki skład spalin? Na filmie widac ze sondy kiepsko reagują na przyspieszenie. Sprawdź cisnienie paliwa, moze filtr zatkany, moze wtryski. Ile pokazuje przepływka?
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami. Też obstawiam zatkany smok . Bo jeździł na mazucie nie oleju wcześniej. A co wspólnego maga mieć podkładki pod wtryskiem?? U mnie wywala błąd ciśnienia na listwie...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
Jeśli w twoim modelu nie ma turbiny sterowanej podciśnieniowo to zostaje przepływomierz, wtryski, pompa, zatkany wydech.
To Toyota Yaris pierwszej generacji. Sterownik umieszczony jest nad nogami pasażera. Prawdopodobnie klient kupił super okazję z zatkanym podszybiem i woda leci do środka.
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Moi drodzy, Jestem posiadaczem AUDI Q7 4.2Tdi 2007rok o numerze VIN -WAUZZZ4LX7D096628. Posiadam również głowicę VCDS. Jakimi wartościami sugerować się przy diagnostyce wtrysków? Czy VCDS do tego wystarczy? Chciałbym się dowiedzieć czy jest z nimi problem.., a prawdopodobnie jest. Z tego co wiem to VCDS nie jest wystarczający aby określić sprawność...
Jak masz iskrę (nie wiadomo czy na samych świecach) i sterowanie wtryskami to zostają takie rzeczy: słabe ciśnienie paliwa przestawiony rozrząd słabe sprężanie zatkany wydech złe paliwo
Jak podaje paliwo i jest iskra ,to np przestawiony rozrząd, zatkany wydech lub dolot.Zakładając że wtryski otwierają się a paliwo jest ok. Pozostaje jeszcze diagnoza testerem.
To co, te dwa wtryski się zatkały,czy zmniejszyła się się średnica dysz. Czy ta usterka wystąpiła samoistnie ? Wychodzi że ktoś grzebał przy silniku, a dla potomnych zamiana miejscami wtrysków może spowodować takie lub podobne usterki.
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 CDTI DTH 66 kW, pewnego razu jadę i nagle auto zgasło i nie dało się go odpalić, kręci, kręcił, aż aku się rozładowało. Przebieg 240 000, rok 2007. Przyczyną okazał się zatkany wtryskiwacz cylinder 3. Po regeneracji ów wtryskiwacza pico belo wszystko śmigało przez 20 km, aż się autko zagrzało. Jak odpalone, chodzi...
z mojego doświadczenia: 1. odpowiednie wtryski 2.zatkany układ wydechowy katalizatory przemyć, przepalić lub wywalić 3.klapki lub klapka nie chodzi, sprawdzić lub wywalić 4.przepływomierz lub mapsensor 5 egr otwarty
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Witam. Sprawdź ciśnienie w tym cylindrze jeśli jest to możliwe ze zatkany wtryskiwacz lub nie dochodzi napięcie do sterowania wtrysku.
Witam. Tak jak kolega pisał,wtryski się zatkały. Po regeneracji,wymianie filtra paliwa i wyczyszczeniu całego układu odpalił bez problemu. Dzięki za sugestie
Zacznijmy od początku . Czy turbo już jest wymienione czy dopiero będzie ? Jeżeli wymienione to lecimy dalej . Jeżeli stare turbo,to inna historia . Turbo do regeneracji ,misa na dół ( wyciągnąć misę i wyczyścić . Nie, nie jest Ok 😊 jest zasyfiona na 100%) Dekiel oryginalny (chyba niema zamienników ) Nic używanego bo silniki maja po pół miliona...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
zdaje sobie sprawę że uszczelki pod wtryskami do wymiany , ale najpierw chcialbym zrobić porządek z zabijajacym sie smokiem oleju .
Jak juz lecisz grubo to sprawdz czy katalizator nie jest zatkany .
Na bank są wtryski zatkane ale czasem nawet przegazówka nie pomoże.Wiem coś o tym.Miałem taki przypadek.Jedynie wyjąć wtryski i gotować w akrze lub jechać na myjke..Na pw ci napisałem co zrobić..
Nie masz nawet bladego pojęcia jak sprawdzić czy to turbo czy pompa czy wtryski czy zatkany dolot plus nawet co tam jest wsadzone zamiast oryginału. Opcje są dwie albo oddać to komuś kto ma pojęcie albo przejść intensywny kurs elektromechanika. Przy drugiej opcji potrzebne ci będą jeszcze narzędzia i dużo wolnego czasu. Jak ci się spieszy to opcja 1....
Witam, jedyna skuteczną metodą jest odciecie powietrza przy kolektorze, ostanio robiłem takowy silnik 3,0 w signum na automacie , silnik śmieć, jak odciąć ,zwalić rure z intercoolera i zatkać , a kalkulator wtrysku zapamietał 15krpm obrotów :D mocno się pokrecił zostało 100kg aluminium,pozdrawiam.
Błąd 08 : Obwód kawy zatkany Termobloc zatkany Sprawdzić powietrze przechodzące przez termoblok Czyścić / wypłukać zdejmować termoblok powietrze do wtrysku przez gniazdo termobloka i sprawdzić, czy powietrze opuszcza zbiornik do perkolacji Cieknąca rura Sprawdzić zespół przewodów naocznie rur i zacisku Kremowe uszczelnienie Sprawdź, czy piana kawy...
Pwel wawa powiedz mi czy jest możliwość aby przelew w tym wtrysku zatkał się i wystarczy przeczyścić go czy trzeba nowy wtryskiwacz zakładać??
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Póki co w Stagu upierają się, że Nexia ma dotryski które wadliwie działają, a gdy spytałem się o dotryski w Nexii na forum Mechanika, to post został przesunięty do działu Kosz. Jak ja miałbym z nimi gadać, jak nawet nie mam info od mechaników? Jeśli w Stagu twierdzą, że problem w benzynie, że może zbyt słaba pompa paliwa lub zatkane wtryski benzynowe...
Jak paliwo podaje na listwe to wtryski musza byc zatkane.
witam ja osobiście czyściłem (miało być doraźnie ..) postępowanie: wyjęcie wtrysku wrzucenie w nafte na 24h (w międzyczasie w nafcie podawanie impulsowo napięcia) następnie już po tych zabiegach wyjęcie i standardowo - przedmuchiwanie kompresorkiem z równoczesnym podawaniem impulsowym napięcia montaż na listwe wtrysków zalanie nowego paliwa i dodanie...
w tych silnikach czesto siada uszczelka miedzy kolektorem ssacym a wydechowym i wtedy zasysa spaliny. Zrob test: na zapalonym silniku zatkaj szczelnie wtrysk naciagajac na niego szczelnie folie, jesli sie nie zadusi to ciagnie spaliny i dlatego tak pracuje jak pracuje czyli obroty mu faluja
zatkany wtrysk wyczyścić ekspres zatkany zatkany odpływ
sygnalizacja skrzyżowania zmywarka dłużej gniazda radia samochodowego
7018b firmware ladowarka bosch
Schemat elektryczny SilverCrest SHFS2150A1 IAN405894 – frytkownica beztłuszczowa 2150W Ergomaster Helios 5000 – instrukcja obsługi, dane techniczne, zasilanie, montaż