Zalecam wnikliwie przeczytać instrukcję obsługi. Ważne jest miejsce montażu lodówki - czym cieplej tym lepiej. Po drugie należy zwrócić uwagę na wentylację tylnej ścianki lodówki. Nie należy wkładać gorących - parujących potraw do środka. W tym wypadku faktycznie należy rozmrozić lodówkę a jak dobrze pamiętam optymalny czas rozmrażania wynosi według...
Kierownica wody do czyszczenia kanaliki zatkane.
Zatkane kanaliki w nagrzewnicy.może wcześniej był inny płyn chłodzący lub/ stary/ wymieszany z innym zważył sie.
A do tej pory bylo dobrze? Bo jesli obie klapy od temperatur lewa i prawa dzialaja jak na filmiku to nie ma opcji zeby nie grzalo w srodku. Moze problem jest z nagrzewnica, zatkane kanaliki, plyn nie idzie przez caly wymiennik i tak bedzie. Problemu z temperatura silnik nie ma? 90 stopni trzyma?
Możliwe, że masz zatkane kanaliki odpływowe od wewnętrznych rynien wokół szyberdachu, to znany przypadek. V.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Czy coś ruszyłeś z tematem tego kanalika? Pytam bo mam podobny problem i widzę, że prowadzi on do dużego kanału, którym odpływa brudna woda ze zmywarki, a właśnie mam problem z odpływem. Czy ten kanalik może powodować to, że np. woda ma problem z odpływem ze względu na zapowietrzenie czy coś podobnego związanego z tym zatkanym kanalikiem?
Prawdopodobnie źle ułożony iskrownik lub gaz na niego nie wypływa (np. zatkany kanalik w palniku). Przeczyść kanaliki palnika albo ułóż inaczej (przekręć) pierścień z kanalikami. Iskrownik powinien być naprzeciw kanalika a nie między kanalikami.
Czyli jest zatkany osadem, rdza - kanalik boczny na dnie komory plywakowej / trzeba wziac spinacz biurowy, rozprostowac tak 'nie do konca' i zagieta pod katem prostym koncowka - znalezc otworek z boku komory plywakowej / w poblizu dna, prowadzacy do 'studzienki' czyli tej - gdzie jest sruba spustowa pod dysza. I go 'przepchac' z osadow i rdzy, zeby...
Czesciowo zatkane kanaliki w szklankach badz w popychaczach lub wyrobione szklanki.
Tak, to był dobry trop: zatkany kanalik do wężyka presostatu. łatwy dostęp serwisowy - wystarczy odkręcić boczną prawą blachę/osłonę ('prawą' patrząc na zmywarkę od frontu) Dodano po 10 rozwiązanie: przedmuchanie kanaliku do wężyka presostatu
Zatkane kanaliki olejowe lub pompa oleju.Wykrec czujnik cisnienia oleju i sprawdz cisnienie oleju.Nagrzej silnik do 80 stopni.Na biegu jałowym cisnienie 0.10 Mpa przy 2000 obr cisnienie 0.28 Mpa.Nie swieci ci lampka od oleju?Wlacza sie jak cisnienie jes nizsze niz 0.05 Mpa.
Podejrzewam uszkodzony pojemnik z czerwonym tuszem lub zatkany kanalik od tego koloru w karetce.
Masz zatkane przewody/kanaliki w czarnym deklu w zbiorniku na mleko. Trzeba to rozebrać na części i udrożnić. Prawdopodobnie mleko zaschło i zrobił się zator.
witm stosowanie ceramicznych polepszaczy moze w skrajnych przypadkach doprowadzic do zatkania kanalików olejowych a wrezultacie do zniszczenia wałka rozrzadu itp
Cześć, Miałem podobny problem. Jak u kolegi woda dostawała się przez słupek od strony kierowcy i mokry był również dywanik z tyłu od strony kierowcy. Woda przelewała się gdzieś w okolicy linki otwierania pokrywy. Powód zatkania kanalików prawdopodobnie z powodu zanieczyszczeń. Był też wykonywany remontu progu w tych okolicach. Pomogło rozwiercenie otworu...
Możliwe że zepsuty, ale może też być zatkany/przytkany syfem tak jak czujnik ciśnienia i jego kanalik. Ale do manometru idzie taka cieniutka rurka miedziana że nie jest się w stanie tego wyczyścić.
Nie wiem, jak jest w tym silniku, poszukaj schematu smarowania i sprawdź skąd idzie olej do czujnika. Być może masz zatkany kanalik.
Wygląda to na zatkane kanaliki dopływu do komory płynu do płukania , lub zacięty przełącznik dzielący wodę pomiędzy 3 komory w szufladzie.Jest tam cięgno od góry lub siłownik
Miałem kiedyś podobny problem... były zatkane kanaliki w gaźniku... dysze odziwo były czyste... bardzo ciężko wtedy zapalał i miał bardzo małą moc... akurat nie bawiłem się w przetykanie tylko wymieniłem cały gaźnik bo miałem z innej jawki i wszystko zaczęło chodzić. Pozdrawiam!!!
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Dziekuje za linka, jednak dalej nurtuje mnie ten zatkany kanalik. Do czego on służy? Ponad to moja rodzicielka zakomunikowała ze przy ogledzinach facet od serwisu nieauto twierdził, ze płyta sterująca nie puszcza napięcia na pompę. W porę jak zawsze;)
Pralka jak w temacie . Wszystko działa ok. tyle ze nie pobiera płynu w czasie prania. Regulacja dzwgienką na zasobniku do "proszku i płynu" nie przynosi efektu. Podejrzewam ze jest zatkany kanalik w zasobniku przez który wpływa woda do płynu. Ale to dziadostwo jest nierozbieralne. Proszę o pomoc.
Od dołu kadridza jest głowica wylotowa tuszu jeśli ją odessiesz odblokują się zatkane kanaliki głowicy Dodano po 50 I przed tym zabiegiem dobrze jest ja wymoczyć w Ciepłej wodzie tylko nie zamocz styków elektronicznych .
Przepraszam za post pod postem, jest on pisany w celu podbicia tematu. Po rozebraniu okazało się, że szklanka jest wydarta, krzywka również. Przypuszczalną przyczyną jest brak smarowania (zatkany kanalik). Jeśli ktoś z was by chciał wstawię zdjęcia wytartych/uszkodzonych elementów. Serdecznie dziękuję za pomoc. Myślę, że temat rozwiązany lecz pewien...
Mam podobny problem i ten sam silnik (1.9 sdi asy) w fabii z 2001r ktora niedawno nabylem. Problem polega na tym, ze cisnienie oleju jest za duze, na rozdrzanym silniku powinno wynosic do 2 bar. przy 2000 rpm. a u mnie wynosi 4 bary. przy 2000 rpm, Nikt nie wie co jest grane. Odrazu utne spekulacje: czujnik jest dobry bo byl wymieniany, pompa oleju...
Sprawdz silnik czy nie ma wycieków,być może gdzieś gubi olej... Silnik w pewnym wieku nie jest czysty i nie widać. Czasem warto zafundować profesjonalne mycie, po tygodniu wszystko widać, np podejrzenie "pompa do regeneracji" zmieniło się na kilka rurek gumowych za 10zł. Preparaty niewiele dają, a mogą przyśpieszyć zatkanie kanalików i zatarcie itd...
Możesz mieć zatkane kanaliki na przepustnicy i dlatego dławi się na wolnych obrotach. Ogólnie jeżeli samochód przygasa na wolnych obrotach to dużo rzeczy może nie działać. Winny może być silniczek krokowy, filtr paliwa(wtedy byłby odczuwalny spadek mocy przy wysokich obrotach) czujnik temperatury, sonda lambda i wiele wiele innych
No i cud, deszcz nie padal auto postalo i pali ladnie wszystkie funkcje dzialaja jak przed awaria. Elektryk powiedzial ze w takiej sytuacji on nic nie zrobi. Jutro wykrece antene i uszczelnie ja. Problem moze tez byc w szyberdachu - zatkane kanaliki odprowadzajace wode. Auto zagosci jeszcze jutro na kanale - w celu sprawdzenia czy nie ma dziurki w nadkolu.
Nie zaszkodzi jak zajrzysz i oczyścisz, jak tego jeszcze nie zrobiłeś: - filtr-sitko odpływu (a na pewno po odkamienieniu), - fałdy kołnierza (tam moze być zatkany kanalik odpływowy) - całą komore i szuflade wsypu proszku (tam będzie czarno) Zamiast odkamieniacza możesz użyć (nie tylko do pralki) kwasku cytrynowego rozpuszczonego we wrzącej wodzie....
Zdejmij bok pralki, jak dobrze pamiętam lewy, na torxa będzie przykręcona komora hydrostatu z czarnym wężykiem. Wyczyść, wymyj, zamontuj i Ciesz się sprawną pralką😉 90% przyczyn tego błędu to zatkany syfem ten kanalik.
dobrze koledzy radzą. Sprawdź czy to mokre to to samo. Miałem podobny przypadek co prawda w Rover75 . Okazało się, że w komorze pomiędzy kabiną a silnikiem (tam są nagrzewnice, filtr przeciwpyłkowe itp.) brud zatkał kanaliki odpływowe. Woda po ulewie sie zbierała i na zakrętach wlewała się do kabiny. Nie dość, że zalało mi filtr ppyłkowy to jeszcze...
Witam Posiadam lodówkę whirlpool art 450 (do zabudowy) i od pewnego czasu zauważyłem wodę na dnie komory chłodzącej lodówki - pod dwoma pojemnikami (przezroczystymi szufladami). Na tylnej ściance lodówki jest kanalik odprowadzenia skroplonej wody. Ten kanalik jest pełny (zalany) wodą. Nie wiem co jest tego przyczyną?? zatkanie kanalika, pełny zbiorniczek...
czy nie dostały sie prusze do ukladu podczas wymiany oleju? Automat to bardzo precyzyjna rzecz... byc moze sa zatkane jakies kanaliki i nie przelacza jak powinien.
Jeśli pozostałe kolory drukują normalnie, to raczej wyklucza problem z pompką tuszu. Proponowałbym przede wszystkim zamienić żółty pojemnik na nowy - możliwe, że było w nim mniej tuszu, niż wskazuje odczyt czipa lub coś się zatkało. Kolejnymi powodami takiego problemu mogą być: zatkany kanalik od żółtego tuszu w głowicy (dobrze byłoby przepłukać go...
Wątpię, żeby taśma miała coś z tym wspólnego. Mikrofon pewnie masz zatkany - przeczyść kanalik, jeżeli nie pomoże, to wymień mikrofon. Jeżeli chodzi o kamerę to może być gorszy problem. Co dokładnie dzieje się z kamerą?
Ta skrzynka to skrzynka posuwów Nortona. Kiedyś wiele lat temu pracowałem przy produkcji ich korpusów. Pęknięcie o którym piszesz widać na czwartym zdjęciu. Jeśli zdjęcie nr 4 nie było zrobione przed wybiciem tego pierścienia, to mógł on pęknąć na wskutek zatarcia. Na tym samym zdjęciu jest widoczna rurka miedziana, którą doprowadzany jest olej do smarowania...
Tam gdzie zaznaczyłeś jest kanalik do misy i tam masz zatkane.
jutro zobaczę w jakim jest stanie uszczelka pod gł. A czy normalne jest że jak próbuje go odpalić to przez rurkę ze zbiorniczka wyrównawczego wylatuje woda choć nie jest przelany zbiorniczek ?? Może zatkało gdzieś kanaliki ??
Jeżeli zastąpiłeś uszczelkę hermeticiem to popełniłeś podstawowy błąd i pewnie zatkałeś kanalik podciśnienia w cylindrze i gaźniku, z tego powodu pompka nie pompuje paliwa. W tym miejscu, jeżeli była to musi być uszczelka. W cylindrze obok otworu gardzieli ssącej jest jeszcze mały otworek podciśnienia dla pompki paliwa, w gaźniku i uszczelce jest podobny....
Dzięki za odpowiedź. Wszystko się zgadza tyle że podciśnienie z wakuum pompy idzie białym wężykiem do takiego rozdzielacza w nogach pasażera i stamtąd nie wychodzi już na fioletowy . Pytanie czy ten rozdzielacz jakoś tym steruje czy to po prostu jest rozgałęziacz który ma zatkany jakiś kanalik.
Zastanawia mnie to czy podkładki pod wtryskami nie powodują cisnienia w układzie zasilania. Tu się nie ma co zastanawiać, trzeba zrobić co wyżej napisałem a zobaczysz to na właśne oczy. jeszcze wczesniej włożyłem wezyk od zbiornika do banki z ropa i pompa pompowała nie tylko rope ale tez powietrze To może być przyczyna, np brak paliwa w koszu, bo syf...
Na dyszach masz wytłoczone cyfry .Polecam myjkę ultradźwiękową, zatkany przelot, czy kanalik, a Ty będziesz kombinował z dyszami...
W lodówkach typu no frost chłodzenie odbywa się wdmuchiwanym powietrzem z komory zamrażalnika. 1 Problemem może być zatrzymanie wiatraka - jego oblodzenie . 2 jeśli jest w tym modelu przepustnica- klapka sterowana serwomechanizmem - jeśli jest oblodzona to na pewno się urwała i wymaga wymiany. 3 kanaliki w ścianie tylnej wykonane ze styropianu są zatkane...
Dziękuje za pomoc, :) co prawda w TDI wiązka idzie w innym miejscu niz na fotkach w podanym przez ciebie linku ale jest tam oryginalny kanalik zatkany gumowa zaślepka więc udało mi się przepościć kabel :]
Możliwe ze kanaliki się zatkały. zrób czyszczenie i kalibracje z centrum obsługi
Toto posiada stabilizator obrotów ( cięgiełko połączone z membraną ). Jeśli memrana streli, albo zatkają się kanaliki to może tak być. Znajduje się z lewej strony gaźnika patrząc od przodu. Ponadto może być za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej...
Jeśli chodzi o to ubywanie tuszu czarnego, to przy czyszczeniu głowic drukarka pobiera pewną ilość tuszu z każdego pojemnika i jest to rejestrowane nawet wtedy, gdy tusz nie może przejść przez zatkany kanalik głowicy. Ręcznie głowicę można wyczyścić w ten sposób, że nabieramy w strzykawkę z nałożoną gumową rurką płynu udrażniającego, wolny koniec rurki...
Do głównej dużej dziurki wsadziłem drut i był prześwit ale jak na ściankach dyszy są dziurki to mogą być zatkane, jeżeli są http://obrazki.elektroda.pl/2996041100_1... Dodano po 3 Może przez zatkane kanaliki nie chce odpalić i go zalewa Dodano po 3 No tylko zaleje paliwo do cylindra i pali albo wstrzyknę od góry do filtra to też odpali...
Niestety nie mam takiego ekspresu żeby coś autorytatywnie stwierdzić ale widać że "coś" tej pary idzie - nie wiem czy jest to wystarczający strumień żeby zabrać ze sobą mleko i je spienic. To powinno działać jak inżektor czyli przepływ pary zabiera za sobą mleko, spienia je i mleko że skroploną parą leci do fiizanki. Ja bym rozebrał dokładnie karafkę...
brother kanalik kanalik skroplin zatkany kanalik
wymiana mostka północnego schemat elektryczny mercedes sprinter konica czarny
problemy diagbox zelmer odyssey
Pokrętło "Winter/Summer" w Junkersie - do czego służy? Regulacja wzmocnienia w układzie TL062