Najlepiej kupić uszkodzone i po prostu wymienić. Raczej jako osobną część nie kupisz.
Zatrzaski radia odpiąłeś? Dwie szpary po bokach - płaskie klucze.
Jak bezpiecznie zdemontować panel radia Samsung MM-C8? Odłącz zasilanie, usuń śruby i zatrzaski, ostrożnie odłącz kable. Unikaj uszkodzeń i utraty gwarancji.
Witam, Jest to moj 1 post gdyz jestem kompletnie zielonych w sprawach elektroniki. Moj problem polega na tym, ze kupilem od kolegi skyrznie z glosnikiem niskotonowym, ktora ma podlaczenie na "zatrzaski"... nie wiem jak to nazwac... Po podlaczeniu tego do mojego radia w samochodzie (Sony xplod 4x53W) skrzynia gra jak "normalny" glosnik. Tzn, gra wszystkie...
Wyłamany zatrzask panela w korpusie radia - standard w tym radiu - na siłę można tylko połamać tylną część panela - trzeba zdjąć górna klapę z radia i od tyłu przesunąć plastikową dzwignię . Nowy front panel w serwisie kosztuje ok 100 zł .
... i w razie wypadku wyleci i zrobi dziurę w brzuchu pasażerowi siedzącemu na tylnej kanapie. Pięknie (wiecie po co są te zatrzaski).
W sklepach lub specjalistycznych firmach, są też czasem na Allegro. Ale przy odrobinie umiejętności można je wyjąć przy pomocy 4 prętów (lub gwożdzi) o średnicy ok 4mm. Trzeba tylko po włożeniu na ok 1,5-2cm rozchylić je tak by zatrzaski schowały się do środka radia. SławeK
Kurcze aż taki utalentowany to nie jestem żeby zbudować nowy panel... Nie chce aż tak bardzo przekształcać wnętrza auta chyba ze by były gdzieś do kupienia jakieś części kokpitu. Myślałem czy jest do kupienia nie wiem jak to fachowo nazwać... do tego wsuwa się radio i zatrzaskują się zatrzaski radia tylko ze dłuższe takie cos?
Są 4 płaskie szczeliny nad i pod klawiszami CD, AM/FM, Fade/Bal, PTY. Powinno się mieć do tego 4 klucze do wyjmowania. Wszystkie 4 muszą być jednocześnie włożone. Jeśli nie masz doświadczenia i kluczy odradzam samodzielne wyjmowanie radia. Zdarza się że ktoś niemający pojęcia co robi rozgina i krzywi zatrzaski trzymające radio i wtedy wyjęcie radia...
Może ktoś wie jak wymontować orginalne radia z Peugeota 106, gdzie znajdują się zatrzaski?
Na poczatek musisz zdjac spodnia blache, wymontowac plyte glowna, jak ja wymontujesz to zobaczysz chyba 3 wkrety ktorymi przykrecony(od srodka) jest przedni panel musisz je odkrecic, reszta juz zejdzie bo jest na zatrzaskach.
Witajcie! Jak nazywa się te wejście na zatrzaski, co się wpina kable od głośników? http://obrazki.elektroda.pl/2403239600_1... Mam wejście tylko na dwa głośniki, a chciałbym ich więcej podłączyć. Da jakoś radę?
odłona zegarów i radia jest na zatrzaskach
nie bardzo widać, jak wyglądają te zatrzaski i jak cisnąć, żeby nie uszkodzić Blaszki które trzeba wcisnąć w stronę radia, czyli sprzed panelu odchylając delikatnie na zewnątrz, acz stanowczo, bo panel to będzie zawias dla tych przykładowych elektrod, lub gwoździ. Jak dobierzesz sobie coś pod otwory, tak by lekko, lecz nie za luźno wchodziło, to wciskasz...
Od góry nie ma, zastanawiam się, bo są otwory o średnicy 1,5mm śrubokręt tam nie wejdzie, ale może tam są zatrzaski jakieś??
Ma ktoś na to jakiś dobry "patent"? Radio ma takie cztery otwory po bokach... próbowałem tam wkładać śrubokręty ale coś nie bardzo mi wychodzi trafienie we wszystkie zatrzaski i jeszcze wyciągnięcie radia. No i właśnie -- czy zatrzaski są i u góry i na dole czy tylko u góry? Radio to Grundig SC 303 ale wszystkie radia CAR-x00 mają też takie samo mocowanie.
Witam! Chciałbym nieco odświeżyć temat. Mam problem z wyjęciem radia w leonie z 2007r, kierowałem się wskazówkami ze zdjęcia le nie przyniosły skutku. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć to radio ewentualnie czy mógłby mi ktoś wysłać zdjęcia tyłu oraz boków radia, chodzi mi o miejsca, w których znajdują się zatrzaski od radia. Czekam na odpowiedź...
rozumiem ze miales takie samo radio albo podobne. czy te zatrzaski sa pod obramowka radia , jak je najproscie jwypiac?
Kalkulatory wyliczają ci kod na podstawie numeru seryjnego a dokładniej 4 ostatnich znaków, w twoim przypadku to R142, niektóre nawet mają funkcje odczytywania kodu kreskowego więc nawet nie trzeba nic samemu wpisywać :D Wpisz w Play Store frazę "Renault Code" i znajdzie ci kilka aplikacji. Co do przekładki frontu to też chyba nie będzie dużo zabawy...
Witam. Poszukuję całego przedniego plastiku, na którym siedzi panel w radiu Blaupunkt MP71.... Urwał się zatrzask do panela i teraz nie chce utrzymywać się w pozycji pionowej, tylko cały czas się samoczynnie otwiera.....
Witam. Na moje oko to nie jest kondensator, tylko filtr przeciwzakłóceniowy. Jak używasz narzędzia to. nie zakłóca pracy innych urządzeń np. radia. Czasami jest tak, że w włączniku ''zespawa'' styki i wyłącznik faktycznie jest ciągle zwarty. Jeśli jest rozbieralny, są śrubki, lub zatrzaski, możesz rozebrać i przeczyścić styki papierem ściernym. Trudno...
Najpierw trzeba zdjąć panel z LCD(zatrzaski), wykręcic radio-naprawić i spowrotem. Jak chciałeś naprawić radio bez wyciągania? Radio jest prod. Grundiga.
jeśli chodzi o podłączenie głośników to chodzi o miejsca fabryczne ? jeśli tak to głośniki przednie w desce to są głośniki wysokotonowe i są one spięte razem z głośnikami w drzwiach przednich a tam są nisko-średniotonowe więc 4 głośniki przednie masz podpięte 2 tylne są w drzwiach tylnych co do wyciągania radia to po bokach radia na wysokości klawiszy...
W oryginalnym enkoderze Audi Concert i Chorus często poluzowuje się lub całkiem wykręca się malutki ((M1.2x 2) wkręt wkręcony w oś pokrętła i to jest przyczyną opisanego problemu ( nie działającego zatrzasku). Wystarczy dobrać się do niego i go dokręcić.
Potrafię czytać, a jak jest "dobrze" napisane to nawet ze zrozumieniem. Przekładasz te części z innej pralki, czy masz dostęp tylko do części zamiennych? Ciągłość przewodów sprawdziłeś? Dodano po 4 Dziękuję za prywatną wiadomość i przepraszam za mój błąd (przeczytałem od zamiast do). Postów na temat uszkodzonych programatorów Samsunga jest wiele, w...
Witam Klawisze można " wycisnąć " dwoma nieostrymi narzędziami do przodu. Każdy klawisz trzymają cztery zatrzaski. Zabawa w odchylanie ich nie ma sensu. Po podparciu panela, plus spora siła klawisze wyskakują nie uszkodzone.
Tak, wyjmaki jak w Blaupunkcie ale jak się człowiek uprze to 4 gwożdziami wyjmie ale oprzedzam, Ford ma bardzo mocne zatrzaski. SławeK
Światełko na pewno nie, musiało by być oczko na czole a tu ewidentnie wygląda jak USB-B w zatrzasku
Pod radiem są dwie śrubki, w "zimnych" nawiewach też dwie (nawiewy lepiej zamknąć żeby śrubek za głęboko nie szukać jak spadną :lol: ) a potem rwiemy do góry (można zacząć na dolnym obwodzie lewarka, naokoło są zatrzaski) Nie napisałeś jaki model Vito, ale jest to zbliżone. Pzdr.
Zaraz opanuje temat. Jak nie pomoże rozbiorę całe. Były jakieś zatrzaski?
Samochód Honda Civic 1998r. hatchback 4/5 drzwi. Oryginalne radio z odtwarzaczem kasetowym Pioneer. Chciałbym wymienić to radyjko, ale... stare nie chce wyleźć. Radio ma po bokach szczeliny na klucze, po włożeniu blaszek, wyjdzie jakieś pół centymetra do przodu i lipa. Zatrzaski puszczają, bo po wyjęciu kluczy, wepchnięciu z powrotem radia, słychać...
u mnie w pionieerze wchodza po bokach 2 długie blaszki o wym 6x15 cm grubosci ok 1 mm ktore odblokują zatrzaski.
Ten model musi mieć otwarty panel , gdyż blaszka z prawej mechanizmu strony blokuje zatrzask , który umożliwia wyjęcie radia z ORYGINALNEJ półkieszeni.
Szukaj śrubek na samym dole całej tej maskownicy. Po ich wykręceniu spróbuj szarpnąć maskownicę. Powinna od dołu wyskakiwać z zatrzasków.
W takim razie zupełnie źle opisałeś problem. Musisz zdjąć całą ramkę wokół radia - to już poszukaj jak w twoim aucie się robi. Zazwyczaj są to zatrzaski. Później będziesz miał dostęp do łączenia radio-deska i wtedy odsyłam do instrukcji radia, prawdopodobnie wyjmaki są potrzebne.
Witam. Posiada może ktoś z forumowiczów części do radia Naviheaven zw-gps lub dalco C012? Interesuja mnie plastikowe zatrzaski przy radiu mocujace panel, Urwały mi sie a nigdzie nie moge takich dostac. Bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam
jvc ściągasz ramkę i z boku radia wprowadzasz klucze, jeśli ich nie masz mogą być dwie cienkie w miarę sztywne blaszki byś mógł odgiąć zatrzaski i poprostu wysunąć radio
jeśli to jest radio bez rds (okrągłe klawisze 1 do 5 ) i nie było nigdy wyciągane to wyjęcie nie jest proste .trzeba z boku radia (między radiem a konsolą)włożyć płaskie klucze i przesunąć blaszki które są z boku radia ,które odblokują zatrzaski i wyciągnąć radio .zamiast kluczy można użyć łyżeczek od nerbaty(nie mają ostrych krawędzi)i wciskać je w...
Nie musisz chyba rozbierać całej deski ? radio wychodzi z niej jak uwolnisz zatrzaski w radiu. UWAGA! Będziesz musiał wpisać kod po ponownym włożeniu radia. Upewnij się że go masz.
Radio już naprawione. Aby je rozebrać trzeba z tylnej czesci wyhaczyc te elementy gumowe (da to gumy naklejone na plastik; to jest na zatrzaskach). Pod tym są ukryte śruby.
Tego rodzaju piny zawsze mają blaszkę ktora nie pozwala na wysunięcie go ze złącza. Do wypiecia z zatrzasku potrzebujesz specjalnego narzędzia lub dobierając igłę lub bardzo cienki śrubokręt. .najpierw musisz zlokalizować po ktorej stronie masz zabezpieczenie.
Mam pytanie czy mozna uzyskac kod do radia ford po numerze nadwozia ? Mam problem z wyjęciem radia byćmoze cos z zatrzaskami z gory dzieki chce sie tylko dowiedziec czy istnieje taka pozliwosc
Brakuje mi części zatrzasku do panela radia SONY CDX-4250R, czy mógłby ktoś podesłać zdjęcie jak ten zatrzask wygląda, ewentualnie ma może ktoś na zbyciu? Panel jest 100% OK chodzi o ten zaczep ruchomy z przodu radia. Pozdrawiam.
Tego nie wiem, ale radio wyjmuje się bez zdejmowania deski. Trzeba w otwory po bokach radia włożyć sztywne druty, które odblokują zatrzaski i radio bez problemu wyjdzie. Może wtedy dostaniesz się do żarówki podświetlania zegara. Mam luzem te część deski to sprawdzę jak jest mocowana.
Brakuje mi części zatrzasku do panela radia SONY CDX-4250R, czy mógłby ktoś podesłać zdjęcie jak ten zatrzask wygląda, ewentualnie ma może ktoś na zbyciu? Panel jest 100% OK chodzi o ten zaczep ruchomy z przodu radia. Pozdrawiam.
jankolo :czy wobec tego, że sposób podany przez Pytonga oceniasz negatywnie, mógłbyś zapoznać nas z prawidłowym ? Prawdopodobnie dziś będę instalował nowy procesor i umiejętność prawidłowego nałożenia pasty będzie konieczna. Zaczynamy od proca czy od radiatora ?Jak z ilością pasty? Zdejmujesz radiator i czyścisz go dokładnie ze starej pasty ( przy...
W kostce ISO B (głośnikowej) w instalacji VW znajdują się tylko przewody do głośników przednich. Oryginalny wtyk głośnikowy ISO VW zwykle był w swojej konstrukcji nieco odmienny od standardowych (ryglowane piny) dlatego i piny w tym wtyku musiały mieć specyficzny profil. Można w tej oryginalnej kostce zamontować piny z innej kostki ISO, lecz czasem...
Jednym uszkiem na zaczepie gniazda panela (od wnętrza radia, pod zawiasem dźwigni zatrzasku ) a drugim na zaczepie wypychacza panela. Sprężyna trzyma się dzięki własnemu naciągowi.
Ściągasz z góry tą kopułkę, która jest na zatrzaskach. Wyświetlacz siedzi na dwóch śrubach.
Jest jesze jeden sposób podłączenia miernika częstotliwości, tak jak w Alanie 555 do złączki w okolicy syntezy tylko trzeba dolutowac jakis mały kondensator. Sygnał idzie dość stabilnie i podłączenie miernika nie zakłóca pracy radia. Mam tak u siebie podłączone.
Witam, Tak jak w tytule szukam schematów elektrycznych oświetlenia, czujników parkowania, radia oraz łącza antenowego. Jeśli Skoda posiada coś takiego jak instrukcje serwisową to nią również nie pogardzę, abym wiedział jak się dobrać to tych przewodów nie łamiąc za wiele zatrzasków ^_^
Zatrzaski zatrzaskami,jakim sprzętem do odczytu pamięci dysponujesz?☺☺☺
Pamiętam że po wyjęciu radia są dwa wkręty torxy potem zatrzaski . Po zdjęciu tej osłony mamy dostęp do konsoli.
Witam Posiadam auto Fiat Siena z 1998 roku i chce wymienić radio . Radio wychodzi bez problemu lecz pozostaje metalowa ramka w której siedzi złaczka . Nie chce się ona ruszyć . Czy ma to jakieś zatrzaski albo coś w tym stylu
ramka wokół radia jest nieściągalna, trzeba zdjąć chyba dużą ramkę wokół radia i regulacji nawiewów. Mocowane jest to pewnie na jakieś zatrzaski... dzięki za odpowiedzi, ale się poddaję bo jak znam zycie to połamię ten plastik bo nie mam pojecia w którym miejscu są zatrzaski.
Zrób zdjęcie tego zatrzasku. Poszukam u siebie.
W Fordach radia zwykle mocno siedziały. Odkręć zestaw by go niepołamać a potem niestety trzeba zwolnić zatrzaski przez wciśnięcie w otwory bolców lub uchwytów i rozchylić je na zewnątrz tak by zatrzaski schowały się do wewnątrz radia. Pamiętaj że z tyłu radia albo od góry a czasem od dołu jest przesuwający sie uchwyt po prowadnicy, przesuwa się przód-tył...
Poszukaj na Allegro jakiejś aukcji podobnego radia i przyglądnij się zatrzaskom w ramce mocującej. Jak pamiętam na środku boków ale dość głęboko. SławeK
Siedzi na 3 zatrzaskach a klawisz Source na 4 zatrzaskach z tego co pamiętam.
Blaupunkty mają 4 dziury (jedna w każdym rogu) Wkładasz tam kawałek pręta o odpowiedniej średnicy wygiętego w literę U, zatrzaski puszczają i radio da się wysunąć. Doskonale pasują druty do dziergania od babci :)
Ustaw lusterko max.w dol i obejzyj mocujace go zatrzaski do pierscienia regulujacego.Odrobina wyobrazni i cierpliwosci i dasz sobie rade(pomocny cienki,dlugi wkretak)
Jeśli jest to boxowy radiator to prawdopodobnie dla bezpieczeństwa delikatnie odkręć wiatrak ( pilnuj żeby ci się nie przychylił radiator do dołu na rantach podczas odkręcania ) z radiatora lub zdejmij z zatrzasków potem na zapince z jednej strony będziesz miał miejsce żeby założyć szeroki śrubokręt. Delikatnie doginasz zapinkę do płyty głównej i odpinasz...
mam to radio na stole zatrzaski wyglądają jak w VW ALPHA 4 czyli blaszki ścięte na końu pod kątem ostrym
A sprawdzałeś zatrzask panela w radiu czy się nie odkręcił lub czy nie ma już nadmiernych luzów ? Może też być oberwana czołówka radia jeśli jest zamontowane bez oryginalnej półkieszeni montażowej.
Przygasanie panela lub nawet wywoływanie niepożądanej funkcji (np. wyłączenie radia), podczas naciskania klawiszy, to najczęściej skutek zanieczyszczonych złącz panel-radio. Przemyj je pędzelkiem nasączonym izopropanolem. Sprawdź stan zaczepu i zatrzasku panela. Bardzo ważne, byś nie próbował "poprawiać" kształtu blaszek w gnieździe tego złącza.
Dobre rady: -`długi płaski śrubokręt z szeroką końcówką do zapięcia zatrzasku - nie zakładaj żadnych wynalazków typu cooper shim - jeżeli robisz to pierwszy raz skombinuj kawałek sklejki o wymiarach radiadora połóż na wentylatorze przy montażu , i naciskaj zestaw przez sklejkę -siła nacisku rozłoży się na cały zestaw - trzeba robić delikatnie ale zarazem...
Gdzie można kupić potencjometry z zatrzaskiem taki jak np stosuje sie w zasilaczach aby ustawić zadane wcześniej napięcie np 13,8v lub w radiach cb typu alan 87 i pochodne gdzie ustawia się 5 i 0 .
jeśli nie gra tweeter to nie ma to związku z tym ze nie gra głośnik w drzwiach a jeśli pod maskownica nie ma śrubek ani zatrzasków to raczej trzeba rozebrać całość ale może zobacz najpierw czy sie coś przy radiu nie stało nie odłączyło bo jeśli to lewy przód to gra to na jednym kanale czyli przerwa musi być od miejsca łączenia sie tweetera z basowym...
Otwórz pokrywę bezpieczników obok kierownicy. Siedzi tam moduł ZE, sprawdź połączenia z BDI pod kierownicą ( niebieska i brązowa wtyczka z zatrzaskiem), oraz mlecznobiałe złącze dwurzędowe - w stronę odbiorników często się grzeje i zaczyna wypalać. Aczkolwiek ja stawiam wbrew logice na długich przestaje na alternator. Olek II Kabel antenowy nic tu nie...
Nawet nie potrafię rozebrać tego radia:( Dziś wziąłem wykręciłem śrubki dostałem się tylko do płytki. To radio jest na jakiś zatrzaskach składane ? Moje kolejne pytanie czy jest warto naprawiać takie radio ?
Witam, Mam radio z identycznym problemem. W trakcie jazdy panel wypadł, a zatrzask panelu wpadł do wnętrza radia. Przypuszczam, że sprężyna od zatrzasku również i spowodowała jakieś zwarcie. W tej chwili jest tak, że jak się podepnie kostki ISO, to załącza się zegarek i cały panel, łącznie z przyciskami świeci (zegarek pracuje normalnie). Radio nie...
Kieszeń jeśli ktoś nie udziwnił łatwo. Radio z kieszeni bez dedykowanych kluczy ciężko. Kieszeń jest uniwersalna ale zatrzaski już nie :). Jeśli była montowana profesjonalnie to nie obędzie się bez klucza rurkowego lub nasadowego na długiej przedłużce.
Osłona gniazda po nasadzeniu zostaje zatrzaśnięta na zaczepie obudowy radia, jest możliwośc ponownego zdjęcia przez podważenie okolic zatrzasku.
Spokojnie... za pewne robisz gdzieś jakiś prosty błąd.... Co odbierasz jak podłączysz do gniazda antenowego kawałek drutu...? Do pierwszego gniazdka z lewej, to pod zatrzaski z tyłu..? czy radio jest przełączone na odstęp 100 kHz?
Od strony radia musisz wcisnąć jakiś cienki i sztywny drucik nad pinem, który chcesz wysunąć. Pin się trzyma uchyloną blaszką w zatrzasku "Do wyciągnięcia pinów z tego typu kostek trzeba użyć naprawdę bardzo cieńkiego i długiego srubokręta (ok 0,1mm x 2cm), wkładamy go raz z jednej a raz z drugiej strony tam gdzie są do tego przeznaczone wycięcia."...
Czyli raczej kabelkologia... Radio jest od tego konkretnego egzemplarza, tylko leżalo 4 lata na półce. Demontaż radia - na coś trzeba szczególnego zwrócić uwagę? 4 otworki - ukryte śróbki czy zatrzaski? Dzięki :)
Kolega ma racje z tym kodem, u dilera za odblokowanie radia kasują od 50zł<. Nie wiem jakie radio kolega sexy88 ma na myśli ale u mnie w 6000CD trzeba do jego zdjęcia 4 blaszki (jakieś dziwne zatrzaski po bokach)
Pod klimą są dolne śruby, pod nawiewami-górne. Napisałem wyraźnie-WSZYSTKO NA ZATRZASKI
Wyzywam Cię na ubitą ziemię lub betonowy plac na konkurs rzutu radiotelefonem. Stawiam wszytskie moje ręczne motorole przeciw Twoim radiom. Zwycięzca ma prawo zabrać zwłoki radia przegranego. Pasuje ? zgadzam się... kiedyś jak promile zaszumiały za bardzo robiliśmy rzut GP1200 ... teren - plac pokryty płytami betonowymi, wygrywał ten który rzucił dalej...
Witam, mam zamiar zamontować car audio w C4 Cactus'ie i pytanie brzmi: jak podpiąć się pod fabryczne radio (tablet multimedialny) i gdzie znajdują się śruby/zatrzaski, żeby ich nie pourywać? Jakby ktoś poratował schematem byłbym bardzo wdzięczny.
Wykręcasz antenę, zdejmujesz gałki z przełącznika kanałów i potencjometru regulacji głośności. Odpinasz akumulator i cienki śrubokręt wsadzasz pomiędzy plasikową obudowę a chasiss, w dolnej części radia. Podważasz i po usłyszeniu kliknięcia obudowa odchodzi od reszty radia. Tylko ostrożnie, bo mozesz uszkodzić taśmy łączące radio z głośnikiem i mikrofonem....
Ja antene odkrecalem, antena jest w dobrym stanie. Zero rdzy. Wolalbym uniknac wymiany ze wzgledu na to ze podczas jej odkrecania troche uszkodzilem podsufitke i wolalbym juz tego nie tykac. A kojarzysz moze jak ten przewod do zasilania wyglada? Bo z tylu radia z instalacji wychodzi jeden pojedynczy bialy przewod z plastkiowym zatrzaskiem na koncu,...
Obudowy przycisków trzymają się na zatrzaskach więc z ich rozebraniem nie będzie problemu. Co do diod to nie wiem jakie tam dokładnie siedzą.
Witam, tak jak w temacie, chcialbym przestroic to radio aby pracowalo na nowym zakresie ukf. Hmm moze glupio sie przyznac ale nie umiem do konca zdjac obudowy z klaudii. Wszystkie srubki odkrecilem obudowa zeszla wszedzie gdzie byly sruby ale cos ja trzyma jakby od srodka co to moze byc? Nie chce na sile tak jak zwykle to robie kiedy trzeba znalesc...
Remote jest to niebieski kabelek w kostce zasilającej iso jest to drugi pin patrząc na kostkę wyjętą z radia od prawej strony to jest przeciwległa strona zatrzasku na górnym złączu niżej masz tzw illuminacje, na wyjściu radia pojawia się po włączniu jego + plus o obciążalności około 200 Mili Amper w zależności od radia podłączasz go pod takowe wejście...
Standardowe mocowanie Intel.Możliwe że pasta na rdzeniu mocno się spiekła z radiatorem.Trzeba delikatnie acz zdecydowanie pokręcić całym coolerem.Po wyczyszczeniu rdzenia i radiatora,nałożeniu pasty przekręca się te cztery zatrzaski w prawo i po przekątnej wciska w otwory płyty głownej.Powinny wszystkie cztery wskoczyć i wyraźnie kliknąć.
Ale masz oryginalne klucze, czy dorabiane blaszki? Jeśli to drugie, to może są one za szerokie? Spróbuj czymś węższym. Powinieneś wyczuć zatrzask. Chyba, ze faktycznie ktoś to wcześniej zdemolował.
Witam Wszystkich . Chciałbym zlikwidować zatrzask który ustawia radio w 5-tkach {coarse} . Na niektórych bandach jest idealnie w 5-tkach , a na nie których muszę minimalnie wyjść z zatrzasku ale jak wychodzę z zatrzasku to jest za dużo i uciekam w częstotliwości w lewo. Gdyby nie było tego zatrzasku to mogę się ustawić dokładnie w częstotliwości . Pozdrawiam...
radii do peugeota 306 jest kilka, zrob fotke radia ktore masz i przeslij na maila to podesle ci instrukcje do niego, chyba ze dowiesz sie jaki masz model to podaj a wracajac do wyciagania radia to potwierdzam, od spodu sa dwa zatrzaski(zaraz przy panelu przednim) , wyjalem za pomoca dwóch twardych spinaczy biurowych :) pozdrawiam
Wyjścia niestety nie ma , ale są dostępne takie redukcje z wyjść głośnikowych. Aby radio wyjąć trzeba kupić specjalne kluczyki ;) wtedy wyjęcie to kwestia 6 sekund , kosztują nie dużo więc nie radzę kombinować z blaszkami bo jak pogniesz zatrzaski potem nieźle trzeba się namęczyć. :idea:
Trochę to skomplikowane jak dla mnie.Jeśli jest możliwość bardziej łopatologicznie wytłumaczyć,to bardzo proszę. Mam jeszcze jedno pytanie: Czy jest możliwość ustawienia zer w zatrzasku potencjometra COARSE ?
Witam. Na bocznych plastikach licznika są po 2 otworyz kazdej strony . Wystarczy włożyć w nie bolce do wyciągania radia lub nawet najzwyklejsze gwożdzie. Deska odpuści z zatrzasków.
Jedna kostka jest zasilająca(zazwyczaj czarna),druga głośnikowa(brązowa). Mają inaczej zatrzaski. Kolorystyka przewodów może się różnić,masa zazwyczaj w fabrycznej instalacji jest brązowa.
Witam, Nie zagladalem tu dosc dlugo, wiec odpowiez spozniona. Zdejmujesz galke 2, wtret 3 i wyciagasz calosc ramki 1 razem z radiem. Zatrzaski ramki sa w miejscach oznaczonych (a). http://obrazki.elektroda.pl/8418364200_1... Pozdrawiam, Georges Dwa posty wyżej pisałem, że radio jest ZAMOCOWANE do środka (tył radia przykręcony do środka),...
Witam. Opiszę swój przypadek z tym radiem. Radio w zatrzasku pokrętła clarifier powinno mieć tzw. piątki, i jak najbardziej ma. Sprawdzałem z kolegą według jego radia icom 746 jest idealnie w piątkach na LSB i USB oraz AM i FM. Lecz gdy ustawię zera według jego Icoma to na USB są one w innym miejscu niż na LSB. Moje pytanie brzmi czy tak powinno być...
Sprobuje pomoc. JEzeli to wersja o ktorej mysle to mozliwe ze po bokach masz zatrzaski, sprawdz bo raczej to trzyma jak nie, to watpie ze pasta trzyma, chyba ps2 jej nie ma.
Ja nie musiałem wyjąć panelu z przyciskiem awaryjnych, ale on siedzi tylko na zatrzasku więc można go wyjąć ręką po wyjęciu radia. Jeśli chesz to możesz wyjać. Generalnie może po prostu czegoś nie odkręciłeś skoro Cię blokuje prawa strona, albo możę ktoś juz to zdejmował i coś uszkodził i mocował na klej.
Dwie śruby są ukryte pod zatrzaskami którymi się to radio łączy z inną skrzynką. Pod taką pianką są dość głęboko.
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
W tych pushpinach są dwa zatrzaski - jeśli są ułamane, można spróbować zastąpić "trytytkami" a właściwie ich kawałkiem. W lipcu ułamałem sobie właśnie jeden z tych zatrzasków w drugim PC, procesor tam to jest Q6600 i niski box który miałem nie dawał z nim sobie rady. W miejsce jednego zatrzasku wsadziłem trytytkę i działa tak już od jakiegoś czasu....
Witam!! Wyciągasz Popielniczke (tą przy biegach)Wkładasz reke i ciągniesz ten duzy plastik do siebie od dołu zaczynajac tak z wyczuciem:).Moze trochce mocno siedziec jest tam troche zatrzasków,jak już zdejmiesz to radio jest na 4 śrubkach :D
zatrzaski bębna samsung zatrzaski zatrzaski obudowy
unitra r8040 dobrać tranzystory sterujące samsung łożysko
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Jak wejść do trybu serwisowego Canon 400i? Aktualizacja map w nawigacji Navia NV33