Trochę się pobawiłem i spłodziłem takie coś. Program jest robiony na szybko więc w żaden sposób nie jest zoptymalizowany. Wejścia: I1 - Wyłącznik awaryjny I2 - Stop I3 - Start I4 - Silnik 2 OK I5 - Silnik 3 OK I6 - Silnik 5 OK I7 - Silnik 5 OK Wyjścia: Q1 - Silnik 1 Q2 - Silnik 2 Q3 - Silnik 3 Q4 - Silnik 4 Q5 - Silnik 5 Wyłącznik awaryjny oraz Stop...
https://obrazki.elektroda.pl/5644950100_... Witam Szanownych Kolegów z Elektrody, Mam przyjemność zaprezentować autorski projekt testera diagnostycznego przeznaczonego dla samochodów FSO Polonez. Mam nadzieję, że niniejsza prezentacja wniesie odrobinę koloru na forum, które od dłuższego czasu tonie w szarej serii artykułów o ponownym...
Witam problem z Toyota avensis 2005 2.2 D-Cat . Zacznę od początku auto klient opisał to tak Auto zaczęło szarpać i raz miało moc raz nie jakiś czas tak pojeździł , na desce nie zapalały się żadne błędy pojechał do mechanika , który wymienił EGR na jakiś zamiennik było jeszcze gorzej więc wyczyścił oryginalny EGR i założył z powrotem , od tego momentu...
Obecnie jest tak, że gdy szpula w jakiś sposób zablokuje się to rozwijarka zatrzymuje się. Zobacz co się wtedy dzieje, który stycznik odpuszcza lub czy zanika jakiś sygnał do falownika i podepnij się do tego z przyciskiem stop z drugiej maszyny, Być może byędziesz musiał dorzucić jakieś styki pomocnicze lub przekaźnik, ot robota dla automatyka. Co...
Tryb awaryjny , jak najszybciej zrobić diagnozę bo raz się na tym trybie zatrzyma i będzie problem z dojechaniem.P
Tyle wiem jak się odcina paliwo awaryjnie. Ale nie spotkałem klap odcinających dopływ powietrza. Agregatów widziałem i instalowałem oraz serwisowałem już sporo. W lokomotywach spalinowo-elektrycznych tez nie spotkałem a oglądałem już też troszkę, nie wszystkie oczywiście. Pięciokrotnie byłem świadkiem rozbiegnięcia się silnika wysokoprężnego, dwa razy...
Czujnik https://botland.com.pl/ultradzwiekowe-cz... ma podobny interfejs komunikacyjny jak czujniki typu: https://botland.com.pl/ultradzwiekowe-cz... Jest to bardzo wygodny...
Widzę następujące drogi: 1. Poznanie intencji autora Ten instalator zrobił podobno wiele takich układów na takich właśnie elementach i podobno wszystko działało bez zarzutu. Czy można ustalić gdzie On zrobił takie instalacje i skontaktować się z użytkownikami aby zobaczyć jak to zostało podłączone i jak są ustawione parametry sterowników. 2. Spróbować...
Stawiam na odpowiedź 1 bo jest to przycisk bezpieczeństwa.
Witam! Otóż dostałem za zadanie napisania (na próbę, dopiero się uczę), programu na przekaźnik programowalny Crouzet Millenium III. I już na samym początku mam problem. Otóż idea jest taka. Jest taśma włókniny napędzana przez silnik krokowy oraz dwa siłowniki, które mają za zadanie wycinania otworu w w tejże taśmie. każdorazowe wykrycie przez czujnik...
A czy mogę użyć krańcówki bezpieczeństwa, powiedzmy przy sterowaniu lewo - prawo silnika do zatrzymania go po obu stronach? Nie. Z zasady, wyłacznik taki nie jest przeznaczony do pracy ciągłej. Pełni on rolę wyłącznie awaryjną w przypadku gdy zawiodą inne systemy kontroli ruchu układu. Zwykle przed nim znajduje się wyłącznik krańcowy roboczy, który...
Bo nie ma czegoś takiego jak organicznie mocy silnika, wedle prawa Ohma podajesz A a falownik ma ustawienia tego prądu dla przekroczenia 110% (ostrzeżenie) a od 120-150% w czasie 60 s zatrzymanie awaryjne. KW to ogólna zmienna wartość zależna od sprawności silnika jeden silnik przy np. 10A ma 2.2KW a drugi 2.5KW.
W normalnym uruchomieniu pokazuje sie ladowanie systemu (normalka) i potem nagle wyskakuje na ulamek sekundy niebieski ekran z napisami (nie moge przeczytac bo za szybko sie wylacza) i komputer sie restartuje. Nawet jesli wybiore tryb awaryjny to jest to samo. Panel Sterowania/System/Zaawansowane/Uruchamia... i odzyskiwanie - ustawienia i tam odznacz...
Witam Mam taki temat do realizacji: 7 szt. drzwi z elektrozworami, które otwiera ochroniarz przyciskiem(panel 7 przycisków). Dodatkowo przy każdych drzwiach znajduje się awaryjny przycisk wyjścia. Zwory zasilane są z jednego zasilacza 12V i szeregowo połączone są po dwa przyciski na zworę. Dodatkowo w wypadku alarmu pożarowego zwory mają zwolnić drzwi....
Chcę tylko wiedzieć o programowaniu. Mówi push stop. Czy to jest zatrzymanie awaryjne? Bo ja mam tylko w górę, w dół i awaryjny.
Osoby które w tym temacie "doradzają" powinny dostać warna za takie rady... Po pierwsze 9800 gt nie jest lepszą konstrukcją od r4850, i r4850 jest mniej awaryjny niż 9800 gt. Po drugie Pana doradzającego proszę o uaktualnienie swojej wiedzy o artykuł z PC Labu, jest on prawdziwy i nie od dziś wiadomo, że do kart Geforce trzeba lepszego proca, karty...
Zderzaki są niezawodnymi zabezpieczniami mechanicznymi w sytuacji gdy wszystkie pozostałe zawiodą. Mało prawdopodobne jest aby zawiodło zdublowane zabezpieczenie elektryczne. Jeżli obawiasz się np. sklejenia styków stycznika (niezwykle rzadka awaria) to można zastosować stycznik główny + 2 styczniki kierunkowe. ... O ile najechanie na ogranicznik mechaniczny...
Maszyna ma zapewne łącznik krańcowy, wykrywający jej pozycję. Może nie działać właściwie, lub coś go blokuje. Nie wiadomo jakiego typu to urządzenie - mechaniczne, magnetyczne, optoelektroniczne... Sygnał wskazuje na zatrzymanie awaryjne. Może być spowodowane albo sygnałem sterującym, jego przerwaniem, albo blokadą elektroniczną - np. nadmiarowy prąd...
Witam, tak na szybko. załączony przeze mnie układ jest chyba maksymalnie prosty, ale nie pozbawiony wad. Jeśli zatrzymanie awaryjne nastąpi akurat na krańcówce S27 to po zwolnieniu przycisku silnik ruszy(powiedzmy w lewo). przy wyłączeniu w każdym innym położeniu - będzie potrzeba ponownego naciśnięcia przycisku start (S25) który uruchamia silnik zawsze...
Zazwyczaj wyłącznik awaryjny jest połączony szeregowo z obwodem sterowania maszyny. Przycisk zatrzymania awaryjnego należy zamontować w odpowiednim miejscu, dostępnym dla operatorów. Zazwyczaj znajduje się on w obwodzie elektrycznym i umożliwia przepływ prądu przez przycisk. Trzeba rozumieć co się wkleja - zatrzymanie awaryjne a wyłączenie awaryjne...
Witam. Co powoduje zatrzymanie dźwigu w nowoczesnych windach w przypadku sytuacji awaryjnej? Pomijam np chwytacze, chodzi o hamulec. Bo hamowanie manewrowe odbywa się chyba silnikiem, w utrzymaniu ruchu mas w spoczynku bierze udział luzownik, a zatrzymanie awaryjne? Gdzie znajduje się ten hamulec?
Jeśli chodzi o zatrzymanie awaryjne maszyny to sposoby jak to należy zrobić są opisane w Normie PN-EN 60204-1:2010 - "Bezpieczeństwo maszyn -- Wyposażenie elektryczne maszyn". Jest tam wyraźnie napisane, że są trzy kategorie zatrzymania awaryjnego i sposoby jak je osiągnąć. Zamiast kombinować, przeprowadź analizę ryzyka (zgodnie z tą samą normą), zakwalifikuj...
...I tutaj pytanie, czy wchodzi w grę układ taki Przekaźnik bezpieczeństwa ->PLC-> Falownik? ...Mamy 2 kategorię zatrzymania więc NIE odłączamy zasilania od układu. Myślałem też po prostu nad układem takim że po prostu przekaźnik bezpieczeństwa steruje stycznikiem mocy i odłączy falownik z zasilania, ale czy falownik będzie wstanie wyhamować silnik...
Witam, PN-EN 60204-1 rozdział 10 Interfejs operatora oraz urządzenia sterownicze zamontowane na maszynie, jest mowa o kolorach i funkcjach przycisków sterowniczych i tak dla funkcji resetu zarezerwowany jest kolor niebieski. W przypadku układów bezpieczenstwa proponuje zaopatrzyć (absolutne minimum pozostale normy będą wskazane w zacytowanych normach)...
Skoro zakładasz hamowanie wybiegiem to musisz wstawić stycznik zasilany po grzybie awaryjnym przed falownik i po problemie. Wg mnie zatrzymanie awaryjne maszyny oznacza jak najszybsze, więc nie wiem o co chodzi z tymi 60 sekundami. No chyba, że coś źle zrozumiałem to proszę mnie poprawić. Zatrzymanie pracy, a zatrzymanie awaryjne to nie to samo.
Cześć Sterowanie np. przyciskiem dzwonkowym lub sterownikiem radiowym dającym impuls podłączysz pod złącze 3-4, ale trzeba to zaprogramować z poziomu sterownika. Pytanie czy posiadasz sterownik LCD? Jeszcze pytanie jaką funkcję ma spełniać ten przycisk zwykłe otwarcie czy pożarowe, opcje są takie: otwieranie z zewnątrz otwieranie z wewnątrz otwieranie...
Kolego ale awaryjne zatrzymanie to awaryjne zatrzymanie wiec czemu chcesz rozróżniać to na kolumnie na czerwone i pomarańcz ? Dodano po 1 Opisz mi dokładnie co jet pod pokrywa ? Co tam jest robione ? Co tam zagraża operatorowi jak by otworzył osłonę podczas pracy urządzenia? Dodano po 7 Kolor żółty oznacza zatrzymanie procesu tryb pauza a nie zatrzymanie...
Zatrzymanie awaryjne mam z PLC. Wyłącznik awaryjny ma być stricte do wyłączenie całego układu zasilania w razie gdyby PLC się zawiesił. Silnik z falownikiem musi i tak być zatrzymywany w razie awarii razem z pozostałymi napędami osi.
Wyrywaj napęd wycieraczek, wytarte albo nadpalone blaszki ślizgowe na tarczy obrotowej, brak sygnału zwrotnego o dolnym położeniu wycieraczek i zatrzymanie w trybie awaryjnym. http://obrazki.elektroda.pl/4754469400_1...
Pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu żeby wyłącznik pełnił funkcję zatrzymania awaryjnego. Jeśli zatrzymanie awaryjne jest zaprojektowane w kategorii 0, to tak. https://bezpieczenstwowsystemachsterowan...
Woda wypływa wężykiem tylko w przypadku zanieczyszczonego płaszcza lub jego połączenia z komorą zmywarki. Ma on za zadanie zatrzymać dopływ wody w stanach awaryjnych. Do wyczyszczenia jak wyżej.
Witam Ciężko mówić na pewno . Mogę podać ewentualne powody takiego stanu rzeczy .Ogólnie sprawia to wrażenie długotrwałego odczytu pliku z cache na dysku . Bo większość przeglądarek nie zapisuje ściąganego pliku bezpośrednio w formacie docelowym ale na koniec pobierania kopiuje go w miejsce w którym powinien się znaleźć. Czy w trybie awaryjnym z obsługa...
W tym sprzęcie czujnikiem obrotów jest hallotron (pod prawym talerzykiem), raczej mało awaryjny, jeżeli sprzęt nie wyłącza się przy przewijaniu to jest on sprawny. Przy uszkodzeniu lub zabrudzeniu czujników krańcowych mode switch przestawia się samoczynnie do poz.2 po włączeniu do sieci. Tutaj podejrzewałbym brak impulsów z drum motor do układu serwo...
Witam Podziwiam zapał w konstruowaniu palnika ale opisywane konstrukcje wydają mi się conajmniej przedpotopowe . Jakaś patelnia , kapiący olej a gdzie komin na spaliny, a gdzie jakaś automatyka . Czy przy takim palniku nie trzeba będzie spędzić reszty życia na jego obsłudze ? Wcześniej był poruszony problem zaniku płomienia i odcięcia lub wyłączenia...
Czyli sam przełącznik gwiazda/trójkąt i czasówka jest OK?. Chodzi tylko o samo sterowanie stycznikami start-stop głównego silnika 7,5 kW i zatrzymanie awaryjne? Sam falownik do posuwu i sterowanie dobre?. Ktoś czepił się zwalniaka?.
Załącz tryb awaryjny + obsługa sieci, czy problem nadal występuje ? Ustaw DNS ręcznie w karcie sieciowej na 8.8.8.8 8.8.4.4, czy problem nadal wystepuje ?
To sądzę iż nie przywrócisz systemu bez płyty, spróbuj system uruchomić jeszcze w trybie awaryjnym.
A zatrzymanie awaryjne to pies? Moim zdaniem stycznik jak najbardziej wskazany. I skoro producent silnika wyposażył go w czujniki temperatury to należy je wykorzystać.
Cytat z opracowania "Użytkowanie maszyn minimalne wymagania dotyczące bhp" Włodzimierza Łabanowskiego "...W zależności od specyfiki maszyny możemy stosować różne postacie wyłączników zatrzymania awaryjnego: przyciski, cięgna lub nieosłonięte pedały. Powinny one być rozpoznawalne, widoczne oraz łatwo dostępne. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem są przyciski...
Dysk ma juz relokowane sektory, warto sprawdzic np. w mhdd czasy dostepu do pozostalych sektorow. System i tak jest do reinstalacji skoro sie nie uruchamia nawet w trybie awaryjnym.
W większości jeżeli nie we wszystkich napędach wejście STOP działa jako zatrzymanie awaryjne. Styk NC, przerwanie obwodu powoduje zatrzymanie bramy niezależnie od stanu. Zatrzymanie ruchu skrzydła (nie STOP awaryjny) jest realizowany zazwyczaj stykiem NO krok po kroku i zależy od ustawionej logiki działania. Na przykładzie BFT: Logika 3 Krokowa - OTWÓRZ-STOP-ZAMKNIJ-OTWÓRZ...
Zamiast wyłącznika termicznego (silnikowego) użył bym przekaźnika termicznego. Ponieważ wyłącznik odłączy silnik zanim falownik zdejmie napięcie. Większość producentów falowników zdecydowanie odradza odłączanie obciążenia od pracującego falownika. Przekaźnik termiczny da przez swoje styki sygnał na wejście falownika. Tu w zależności od możliwości falownika...
W trybie awaryjnym system uruchamia się?
Kolego jeszcze raz. Jezeli wciśnięcie grzyba dezaktywuje napięcie na styczniku to do takiej ekstremalnej sytuacji może dojść . Jeżeli natomiast cyfrowo unieruchamia falownik to nie powinno dojsc do takiej awarii. Pierwszy układ jest prawidłowy, natomiast przerwanie ukladu bezpieczenstwa to sytuacja ekstremalna wymuszajaca zatrzymanie awaryjne maszyny...
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za późny odzew . Jotko dokładnie ujałeś to co chciałem przekazać. Mamy kilkanaście gniazd produkcyjnych przy czym ok 2/3 z nich jest w jednym ciągu i powiedzmy początek produktu znajduje się w pierwszym gnieździe -odwijarki do blachy i ciągnie się przez kilka gniazd aż do gilotyny tnącej produkt . W zasadzie...
Może spróbuj w trybie awaryjnym.
To zależy… Jeśli z jednej maszyny do drugiej będziesz przesyłać sygnał odzwierciedlający stan wyłączników awaryjnych wówczas układ zadziała. Jeśli będziesz chciał przesyłać sygnały odzwierciedlające stan „uzbrojonego bezpieczeństwa” taki układ nie zadziała bo jedna maszyna będzie blokować uzbrojenie drugiej i na odwrót.
Witam!! Chciałbym zrobić sterowanie do prasy hydraulicznej. Są dwa elektrozawory sterowane napięciem 24V dc . Podłączone są pod dwa pedały nożne.( tak na szybko). Chciałbym zrobić włącznik główny , jakieś zabezpieczenie ( transformator 240v/24v i układ prostowniczy jest) przycisk włącz - wyłącz , zatrzymanie awaryjne i podłączyć krańcówki żeby móc ustawiać...
a jeżeli chciałbym przeanalizować funkcję bezpieczeństwa, jaką jest przykładowo zatrzymanie awaryjne, to czy istnieją jakieś może opisy tych procedur? czy nie jest to w taki sposób unormowane ? czy może istnieją jakieś opisy jak to działa, przykładowo przycisk, przekaźnik, wyłącznik w maszynie. jestem laikiem w tym temacie, bardzo bym był wdzięczny...
Dajesz rady, a brak Ci wiedzy! Falownik jest także aby hamować i mieć nadzór nad silnikiem w tym czasie. Zatrzymanie wybiegiem to bardzo prymitywne zatrzymanie. Stop awaryjny wykonany wybiegiem dla pewnych urządzeń to całe wieki!
Zależy od samochodu, ale generalnie lepiej jechać na wysokim biegu z minimalnie wciśniętym pedałem gazu, niż wyrzucić na luz Nie rozumiem, nawet przy minimalnie wciśniętym pedale gazu samochód pobierze więcej paliwa niż na luzie. Ponadto nieważne czy hamujesz silnikiem czy oponami (jazda na luzie) daleko nie zajedziesz. Luz wrzucam tylko przed zatrzymaniem...
Witaj kolego.Aby uruchomić falownik SEW w sterowaniu zewnętrznym należy podać napięcie wyjścia +24V na wejście opisane jako ''zezwolenie/szybkie zatrzymanie'' DI03- najlepiej przez przycisk wyłączenia awaryjnego . następnie należy podać +24V na wybór kierunku pracy silnika w prawo- DI01 lub lewo DI02, należy także podać napięcie na wejście wyboru prędkości...
Myślę, że to najprostszy sposób podłączenia. Dwa styczniki (obroty w lewo i prawo) ze stykami pomocniczymi NC (aby się dwa nie włączyły) i NO (dla podtrzymania), dwie krańcówki, przycisk start, przycisk zatrzymania awaryjnego i jeszcze przekaźnik czasowy (aby silnik zdążył się zatrzymać przed zmianą obrotów).
Jakoś średnio widzę jednym falownikiem sterować 5 obrabiarek, łączyć wszystkie we wspólną pajęczynę i jedną fazę falownika zamienić w antenę... Jak to ogarniasz fizycznie jak toczysz i chcesz zatrzymać uchwyt czy zmienić kierunek ? Biegniesz do frezarki nacisnąć STOP przy falowniku ? Bo jakoś nie widzę pytania jak przełączać sygnały sterujące/zadające...
Ja pamiętam jeszcze ze szkoły że zwarcie to stan awaryjny. Przez zwarcie rozumiemy najczęściej połączenie metaliczne dwóch lub więcej przewodów, np L oraz N lub dwóch faz itd. Zwarcie to nagle zmniejszenie rezystancji i przepływ zwiększonego prądu. Więc? A gdy zatrzymamy nagle asynchrona ? Jest nagłe zmniejszenie rezystancji (impedancji), jest zwiększony...
Wyłącznik awaryjny Ci ktoś wbił
W serwisie chcieli za sterownik 8000zł + 2000zł robota. Zrobiłem podstawową aplikacje na SG3525 i podpiąłem jedno wyjście bezpośrednio pod te fabryczne pięć BUZ-ów w sterowniku. Sterowanie PWM, funkcja żółwia zrobiona przez rezystor, w dyszlu należało przeciąć jeszcze jedną ścieżkę, żeby było zatrzymanie awaryjne. Wózek śmiga już ok roku bez awarii,...
Sprzedać jak najszybciej :-) Bardzo awaryjny model.
W trybie awaryjnym jest podobnie. Komunikat brzmi jakość : Tej usługi nie możesz zatrzymać w trybie awaryjnym. Dodano po 30 Udało się po usunięciu ręcznym kilku plików.
Pisałem ze tego "papierach" nie znajdziesz. Ja nie znalazłem nawet w dokumentacji serwisowej. One miewały z tym problemy,a do tego z czego wynikają doszliśmy sami przez przypadek. Na szkoleniach "modelowych" dowiedziałem się że głowice na rynki gdzie LPG się nie montuje mialy inny stop na zawory z powodu kosztów.Jednak trafialy one na europejskie montownie...
WU jesli nie ma na dzień dzisiejszy wszystkiego, będzie szukał i próbował pobrać. Jeśli nie chcesz w trybie awaryjnym, zatrzymaj usługę WU i sprawdź.
Czyli co?...sugerujesz, że jak prasa z zapadką, z ręcznym podkładaniem detalu, wysterowywana dwu-ręcznie pracuje - to jest to niezgodne z przepisami i trzeba ją wycofać z ruchu?. Oczywiście grzybek zatrzyma silnik (zasilanie) ale koło zamachowe i tak pewnie dociągnie w górne położenie stempel. Zatrzymanie awaryjne nie zawsze musi oznaczać bezwzględne...
Komunikat o bazowaniu aktywny. Robiłeś najazd na home?
Witam ponownie. Znnów zrobił mi się problem z tym zasilaczem. Uszkodził się wzmacniacz U4 mcp6004, po przełączeniu drugiego uzwojenia teafa napiecie na wyjsciu zasilacza wzrastalo samo do 31 V po. Wymienilem u4 i dodatkowo U5. Teraz obiaw jest taki że jak kręce potencjometrem od nastawu napięcia to od około 10 volt zaczyna tez ze wzrostem napięcia rosnąć...
Awaryjny czy bezpieczeństwa na jedno wychodzi, jak maszyna jest bez falowników to pozostaje ta cewka stycznika, jak z falownikiem to można kombinować tak jak napisał cooltygrysek. Do zatrzymania awaryjnego przycisk Stop powinien mieć blokadę. Są grzybki awaryjne po prostu bez sprężyny która wyciska go do stanu wyjściowego, trzeba go ręcznie wyciągnąć,...
Jestem pewien, że firma realizuje dużo symulacji, ale czy jakiekolwiek z nich obejmują symulację awarii sensorów... Odpowiedź jest banalna i posiada dwie opcje: 1. Standardowy samochód z autopilotem: awaria istotnego czujnika = kierowco przejmij kontrolę. Jeśli brak reakcji to awaryjne zatrzymanie. 2. Samochód autonomiczny: awaria istotnego czujnika...
(at)automix z prośba o wskazówkę clio ze skrzynia dp0. wlączala się kontrolka a auto wchodzilo co kilkanascie dni w tryb awaryjny. zatrzymanie i wyłaczenie zaplonu kasowało kontrolkę. wymieniłem dwa elektrozawory i olej w warsztacie specjalizującym się w asb. po jakims czasie ku mojemu zdziwieniu znow zapala sie kontrolka ale samochod nie wczodzi w...
Jest jeden główny wyłącznik awaryjny? Czy każda część ma osobną skrzynkę sterowniczą w innym miejscu?
Moim zdaniem uszkodzili Ci grafikę i gdy na logo Windows ma wskoczyć wyższa rozdzielczość to grafika przestaje odpowiadać. W trybie awaryjnym wtedy powienien Ci sie normalnie włączać
(at)MIO24 Wyłącznik awaryjny ma zatrzymać układ w czasie pracy. W twoim programie tego nie zrobi.
Witam posiadam Renault laguna 1998 rok automat DPO 2.0 benzyna w czasie zmiany biegu z 3 na 4 włącza się tryb awaryjny więc zatrzymam się zgasze auto i zapale ponownie i już się nie włączy tryb awaryjny mechanik twierdzi że się przycina elektrozawór ??
Witam Z tego co wiem przyciski "stop" w automatyce powinny być monostabilne ze stykami NC. Natomiast przycisk e_stop (emergency stop, zatrzymanie awaryjne) w katalogach producentów są bistabilne np. http://www.oemautomatic.pl/Product/Kompo...
wyskakuje mi komunikat: twoj komputer zostal zatrzymany przez policje. nic nie moge zrobic. gdy wlaczam tryb awaryjny zaraz mnie wylogowuje i restartuje komputer. co zrobic? moj windows to windows 7. przepraszam za znaki ale pisze z telefonu.
Ale co wtedy, gdy ktoś zatrzyma winde podczas zwolnienia? Tzn. wtedy, gdy winda wejdzie na jeden czujnik, zwolni, zejdzie z czujnika, i na zwolnieniu będzie dojeżdżała do 2 czujnika? Gdy wtedy zatrzymamy windę wyłącznikiem awaryjnym, czy oprogramowanie do PLC sterującego będzie potrafilo się odnależc?
Trochę mieszasz. Nie ma znaczenia po której stronie jest centrala a to, który silnik jest podpięty do którego wejścia. Do M1 podłącza się silnik, który ma się otwierać pierwszy a zamykać ostatni - czyli ten od skrzydła bez ewentualnej zakładki. Do M2 motorek od skrzysła z zakładką (otwiera się jako drugie, zamyka jako pierwsze. Silniki mają być tak...
Podaj identyfikator sprzętu dla urządzenia z "awaryjnym" sterownikiem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Hej, Ogólnie wymyśliłem sobie w ramach edukacji stworzenie prostego programu napełniający zbiornik wody na timerach (tak, aby zapoznać się z zasadą działania timerów), zasada działania ogólnie jest dość prosta, po załączeniu przycisku "napełnianie" otwiera się zawór napełniający zbiornik przez określony czas (w moim wypadku jest to 40sek), z przerzuceniem...
Sorry, może zbyt pobieżnie szukałem, ale na stronce Compit-u znalazłem tylko sterowanie systemami grzewczymi, anie sterowanie palnika, gdzie mają być wykonane poszczególne funkcje takie jak:przedmuchanie pieca,próba zapłonu, zatrzymanie awaryjne itp. ja osobiście wykonałem taki moduł na atmelu 2313 i śmiga. Narzie to jest jego pierwszy sezon, ale po...
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
Wszystko zależy od tego jaka to maszyna. Zwykle wyłącznik awaryjny odcina napięcie obwodów pomocniczych (między innymi sterujących stycznikami) przez co całość traci zasilanie. Jednakże nie zawsze można to zrealizować, i nie zawsze jest to poprawne. Silniki bywają wyposażone w hamulce elektromagnetyczne, jeżeli nie to konieczne może być wykonanie kolejnego...
falowniki beda zasilac silniki z hamulcami mechanicznymi /230v/ tak wiec sila rzeczy powinno sie natychmiast zatrzymac.. fafiks
Ale że co, po takim awaryjnym zatrzymaniu potem mogą się zderzać skrzydła? Do tej pory to rozumiałem tak: sterownik np przy otwieraniu zapamiętuje ile sekund otwierał i przy zatrzymaniu i zawróceniu bramy będzie pracował około tylu sekund ile przy otwieraniu. Tak (mniej więcej czasowo bo dokładnie to to nie liczy). Nie pamiętam czy przy zamykaniu po...
Co to za napęd wrzeciona? Czy ten złoty przycisk w tle to zatrzymanie awaryjnie? Wrzeciono to Vevor 1.5kW z chłodzeniem wodnym. Złoty przycisk to czujnik wysokości narzędzia, wyłącznik awaryjny to ten czerwony po prawej na obudowie.
rozprogramowal sie sterownik prawdopodobnie. Aby włączyć tryb PROGRAMOWANIA PODSTAWOWEGO, naciśnij przycisk F. Wciskasz F (programowanie) Gdy naciśniesz przycisk F i przytrzymasz go wciśnięty, wyświetlacz pokaże nazwę pierwszej funkcji. w Funkcji L0 (LOGIKA DZIAŁANIA) +/- zmieniasz ustawienie na rb (Słupek parkingowy FAAC-CITY logika „zapory drogowej”)...
To dziala tak, że jak matka wylączy liveboxa, automatycznie wyłącza jej się net, a ma go bezprzewodowo na 1 pietrze wi-fi. To normalne że działać nie będzie z wyłączonym routerem. Po to on jest aby zamieniać "internet" po kablu na WiFi. Telewizja zapewne po SAT bo przy utracie synchro/wyłączeniu liveboxa by obraz się zatrzymał. I nie wiem czy ma przydłużać...
https://obrazki.elektroda.pl/2008238900_... Gdy występują warunki awaryjne, często brakuje zasilania i przydaje się oświetlenie z zasilaniem bateryjnym. Zarówno warunki atmosferyczne, awarie czy też błędy łączeniowe mogą zatrzymać dostawy energii na dłuższy czas. Również w bardziej prozaicznych sytuacjach gdy np. brakuje zasilania...
Problemem może być aktywny sterownik sptd.sys. Poprzez menadżer urządzeń wyświetl ukryte urządzenia i znajdź go w zakładce "sterowniki nie zgodne z plug and play". Zatrzymaj usługę i wtedy spróbuj. A tak przy okazji, to podczas uruchamiania awaryjnego nie pyta Cię przypadkiem, czy załadować sptd? Jest osobne narzędzie do usunięcia tego: http://www.duplexsecure.com/en/faq...
Witam mam problem w Mercesie SK z 1994r problem jest taki że nagle skrzynia przestaje działać wyskakuje błąd 26 jeśli jade biegi są normalnie zmienia jak się zatrzymam biegów brak ruszy z awaryjnych biegów dochodzi do 4 biegu i nie może przełączyć na 5 po jakimś czasie gaśnic błąd 26 i biegi działają normalnie
Wyjaśniam przy otwieraniu bramy pilotem otwiera się około 90 stopni ( prawidłowo ) po przekroczeniu bariery z fotokomórki, zatrzymuje się i otwiera tyle ile dała fabryka to jest ponad 110 stopni i wali w mur. Czy można coś zrobić aby w trybie awaryjnym zatrzymywała się w tym samym miejscu jak przy otwieraniu pilotem.
Jak wykonać schemat za pomocą styczników. Ma być to brama z dwoma przyciskami. Jeden to brama w każdej pozycji ma się zatrzymać natomiast drugim mamy otwierać bramę i zamykać. Jeżeli za pomocą tego pierwszego awaryjnego przycisku zatrzymamy bramę w pozycji bliższej zamknięciu to ponowne jego przyciśnięcie ma zamknąć bramę, w pozycji bliższej otwarciu...
No właśnie to ma być samochód a nie airbus, więc wystarczy, że w razie awarii systemu włączy światła awaryjne i wykona awaryjne zatrzymanie. Samolot musi mieć zdublowane systemy elektroniczne (i nie tylko, również paliwowe, zasilania elektrycznego i t. p.) bo w razie awarii nie może się zatrzymać.
proponuję uruchomić system w trybie awaryjnym i wyłączyć wszystko z autostartu, bo wygląda jakby jakiś program po załadowaniu się generował błąd. po tym uruchom komputer i zobacz jak będzie. poza tym w awaryjnym wejdź we właściwości systemu, zakladka zaawansowane, w sekcji uruchamianie i odzyskiwanie wybierz ustawienia i odznacz "automatycznie uruchom...
1) do takich zastosowań lepszy będzie łańcuch, widziałem i naprawiałem parę takich fabrycznych rozwiązań pił do cięcia profili i napędy wózka piły były na łańcuchu. Zastosować 2 napinacze do łańcucha. 2) Ważna rzeczą której tu nie widzę to krańcówki sygnalizujące dojazd do pozycji krańcowej, żeby przy uruchomieniu nie okazało się że wózek bezwładnie...
Tzok, blokowanie koła jest przypadkowe, a zatrzymanie jednego pierścienia ma stanowić problem? A swoją drogą widziałeś oscylogram z hamowania awaryjnego?
FrankAB - to opóźnienie nie służy temu aby zapobiedz próbie wysterowania silnika w dwóch kierunkach jednocześnie, tylko po to aby po wyłączeniu jednego kierunku silnik przeszedł w "stan ustalony" (dać mu czas na zatrzymanie się i wygaśnięcie prądów). damkur88 - Jednym z prawidłowych rozwiązań (tak mi się wydaje, chociaż nie pamiętam czy dozwolone jest...
problem zaczoł sie wtedy kiedy jechałem szybko o koło200km/h i nagle przytrzymało mi auto tak jakby wszedł w tryb awaryjny zatrzymałem sie i zgasiłem śilnik. po odpaleniu było juz lepiej ale już nie tak jak powinno być. byłem u mechanika wymienił mi zaworek n75. ale dalej jest to samo. może miał ktoś taki przypadek prosze o pomoc.
Zworka "stop" (którą masz) zostaje cały czas - rozłączenie jej powoduje natychmiastowe zatrzymanie napędu w systuacjach awaryjnych!!! Chwilowe zwarcie 9-14 otwiera całą bramę (dwa siłowniki) Chwilowe zwarcie 10-14 otwiera jedno skrzydło. Podkreślam "chwilowe" wystarczy!!! Co do pilotów - to ja mam inną radiolinie i zbytnio nie pomogę w praktyce - znalazłem...
Tak odepnij wtyczkę. Wtedy jest w pozycji max otwarta. Ona pełni dwie role ogranicza dopływ świeżego powietrza a tym samym wymusza większy zawrót spalin przez EGR oraz pełni rolę klapy gaszącej. Czyli powoduje łagodne zatrzymanie silnika (ważne dla dwumasy) oraz awaryjnego gaszenia (remedium na chorobę tzw szalonego diesla).
Może problemem jest "0". Jeździłem na awarię do maszyny. Falownik głupiał, załączało się awaryjne zatrzymanie. Przyczyna była prozaiczna, elektryk "zapomniał" podłączyć przewód N w puszce bo na tej linii miał być tylko silnik.javascript:emoticon(':D')
Chodzi o ten granatowy który nawet na chwilę zatrzymał się na awaryjnych? Bo ten poniżej biały próbował skutecznie uniknąć zderzenia z granatowym ale zaczepił Ciebie. Film jest l] a zdarzenie w 3.00 - 3.20 czasu nagrania. Odczytać numerów raczej nie da się. Może ktoś ma lepszy sprzęt? tak o ten granatowy, ten biały próbował uniknąć kolizji i właśnie...
awaryjny zatrzyma zatrzyma wirowa zatrzyma wydruk
wymiana drążka zmiany biegów sterownik silnik wobit pompy zwykłe
resetowanie drukarki canon pixma reset tuszu canon
Jak znaleźć TVP2 w Telewizji na Kartę (TNK) Odcinanie zasilania w Peugeot 307 zimą - przyczyny