Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
Na pewno jest filtrem, chroni też od kurzu (podczas reinstalacji tuszu i transportu jest odsłonięte). Bez sitka może się zapcha a może nie - jeśli dysze będą się zapychać z powodu braku filtra, to najpierw wysiądą 1pl na najjaśniejszym pasku testu dysz. Dawcą sitka może być głowica uszkodzona elektronicznie. Tusze typu 521 i 526 mają te same wymiary,...
Dysza główna nie pracuje w sposób prawidłowy, tym razem kolego jak będziesz czyścił gaznik sprawdz czy dysza główna działa, dmuchajać i zasysająć powietrze ustami do otworu po śróbce H. prawidłowo pracująca dysza powinna puszczać powietrze dmuchając w nią a zatykać przłepływ po zasysaniu, trzeba tez zatkać palcem otworek w gazniku znajdujący sie na...
Bazując na doświadczeniu to polecam wkłady oryginalne ponieważ zamienniki powodują zatykanie dysz drukujących w karetce. Najtańszym rozwiązaniem jest zakup CISS. Zapłacisz mniej aniżeli za komplet oryginałów a będą służyć przynajmniej kilka lat.
Otóż, bardzo często zatykają się dysze w ramionach obrotowych np. drobnymi skorupkami jajek, pestkami a nawet ziarenkiem pieprzu. Tak jest w każdej zmywarce. Najgorsze są pestki z cytryn.
Z opisu wynika że wklady drukujące 343 oraz 338 kończą swój żywot. A więc wymień je na nowe, najlepiej oryginały. A gdy skończy się tusz to będziesz mógł kilkanaście razy je powtórnie napełnić we własnym zakresie. Nie można bez końca eksploatować jednych i tych samych wkładów. Istotnym elementem tego systemu jest rodzaj i jakość tuszu w butelkach który...
Jutro się dowiem od jakiego producenta jest kupowany,tylko to trochę dziwny przypadek bo dwa solbusy chodzą na tym samym płynie i nie ma z nimi kłopotu.I tak jak pisałeś jest biały nalot na dyszy nawet na łączeniu rury wydechowej do tłumika jeśli jest nie szczelna potrafi się utworzyć bryła jakby kamienia.Pisałeś o filtrach nie wiem dokładnie gdzie...
Zamienniki ale konkretnej firmy. Cały czas pod prądem w stanie samoczynnego wstrzymania, co tydzień coś dukowane
Wadą takich grzałek jest zbyt wysoka temperatura i mała powierzchnia grzejna. Objawia się to strzelaniem w zbiorniku, nierównomiernym podgrzewaniem oleju, nagarem na grzałce, który z czasem odpada i zatyka dyszę...
Rado2010 czy ty masz taki sam palnik jak ja z chin. U mnie jest układ prosty. Sprężone powietrze bezpośrednio do dyszy (ok przez regulator od pistoletu lakierniczego), palnik zasysa olej z garnka, który podgrzewam do 90°C. Na razie taka prowizorka, do sprawdzenie czy działa. Ostatnio dorobiłem nowe drzwiczki do pieca z otworem i zamontowałem też podgrzewacz...
Użycie adiuwantu zatykało dyszę mieszadła hydraulicznego, jak i filterków rozpylaczy. Od kiedy to adiuwanty zatykają filtry? Środkowa belka jest odsunięta bardziej do tyłu, rozpylacze znajdują się nieco niżej niż te na bocznych belkach, ale dużej różnicy nie robi. Belki boczne i tak nie są płaskie, schodzą nieco w dół, dopiero te unoszone do góry są...
Bardzo często zatyka się wylot ( końcówka) dyszy z parą . A jeżeli jest drożna to czy elektrozawór dostaje napięcie ?
Problem z zatykającymi się dyszami to standard w tych rozlutownicach.
Witam. Płomień wygląda tak, jakby palnik nie dostawał powietrza, i z lufy palnika wylatuje sam gaz zamiast mieszanki z powietrzem. Sprawdź wloty powietrza do palnika, czy nie są czymś zatkane, i czy nie ma tam jakiejś przysłony na wlocie powietrza do palnika. A może coś się przegrzało i stopiło (np: plastikowe elementy dookoła dyszy) zatykając wloty...
Witam, od tygodnia mam założony komplet zamienników PrintLab w MG5150 (oryginały w stanie ok 2/3 mam odłożone na wszelki wypadek). Odpowiedniki CLI są przynajmniej dobre jeśli chodzi o jakość, ale zamiennik PGI-525BK został napełniony atramentem takim jak w zamienniku CLI-526BK(!), więc drukowanie na zwykłym papierze jest takie sobie (atrament przebija...
LCink pisze na Alle..., że tusze nie zatykają dysz. Ciekawe czy to prawda:)
W moim golfie też tak się działo jakiś paproch zatykał dyszę .
Może to być jakiś osad w gaźniku. Zatyka dyszę i gaśnie. Jak weźmiesz na pych to na siłę przeciągnie osad przez dyszę aż do następnego parcha. Sprawdź przy okazji filtr paliwa.
A jak z tym zatykaniem dysz? Skaner okazyjnie więc nie spodziewam się fajerwerków. Co do canona nie chce tusz drogi , problem z zmienikami..
Jakie ciśnienie powietrza na testach. Często zatyka się dysza w tłumiku. Zrobiłeś odrzucenie błędu czujnika nox?
Miałem podobną sytuacje. Okazało się, że przez nie zakręcony filtr, dostawały się resztki jedzenia, i zatykały dyszę. Po praniu, zawsze odczepiałem ramię, i czyściłem wykałaczką. Po paru myciach, naczynia były wyraźnie czystsze.
Ogólnie polecam płyny jem bo są na bazie wody Wszystkie płyny są "na bazie wody"... I żaden nie zatyka dysz jeśli nie jest przegrzany, lub nie dogrzany...
Po każdym użyciu przepłucz pompki czystą wodą. Wlej do zbiornika wodę, włącz pomki a wode wylewaj, np. do wanny. Rozmiar dysz jest niewielki i łatwo zatyka je zaschnięty proszek. Przepływająca woda z proszkiem piorącym (podczas pracy) jest także naturalnym chłodziwem uzwojen pompki. Zatkanie dysz i dłuższa praca pomp bez przepływu wody powoduje przegrzanie...
Jesli nawet paliwo zejdzie z przewodów paliwowych, to i tak jest zawsze w komorze pływakowej. Powinno to zawsze starczyc na uruchomienie silnika. W tym czasie pompa zdąży podac paliwo. Może zatykać dyszę woda, która zbiera się w komorze plywakowej. Powoduje to chwilowe nieodpalanie silnika. Wyczyść gaźnik.
Krótko trzymać, dokladnie wypłukać. A srebrzanka to dobra nie jest, i tak zaraz zejdzie. Tak że piasek, im drobniejszy to tym lepszy efekt wizualny. Ale na początek i tak trzeba użyć pasku ostrego (siwy, murarski, dobrze przesiany gdyż kamyczki zatykają dyszę pistoletu). Na koniec piasek zółty (tynkarski) i nie trzeba polerować.
On odcina dopływ paliwa na wolnych obrotach po wyłaczeniu zasilania. Tak z ciekawości, jaki to miałoby mieć sens, przecież po wyłączeniu zapłonu silnik i tak stanie. Miałem dwa maluchy, ale bez tego patentu. Bardziej widziałbym sens stosowania tego patentu, gdyby jego zadaniem, podczas hamowania silnikiem było odcinanie paliwa, a konkretnie zatykanie...
Upewniłeś się, że ssanie w gaźniku działa poprawnie? Gniazdo automatu ssania po jego wymontowaniu przytykasz palcem i próbujesz odpalić. Czasami bywa że gaźnik zabrudzi się w taki sposób, że zatyka się dysza ssania w komorze pływakowej, więc ssanie w ogóle nie działa (wtedy palec pozostaje suchy). Luzy zaworowe były sprawdzane?
Zle ustawiona iglica w silniku krokowym po zamontowywaniu jej do auta, podobno trzeba ją jak najwięcej wysunąć aby zatykała dyszę bo inaczej komputer jej nie ustawi i to objawia się takim efektem najczęściej popełniany błąd przez mechaników tak mi powiedział spec jak go pytałem bo kolega miał ten sam problem z Astrą.
Hej, Przy tolerancji wymiarowej filamentu, dokładności podawania i wielkości dysz nie ma możliwości wykorzystania recyklingu. Wielkość dyszy waha się od 0.2mm do 1mm? mniej więcej, zależy. Sam wykorzystywałem od 0.2 do 1,6mm. Z recyklingu nie uzyskasz filamentu o takiej klasie czystości, by pozwolił na pracę bez ciąglego zatykania dyszy. Polecam przejrzeć...
Bardzo dobrze, kolor czarny w porównaniu z uninkami czy oryginałami jest taki jakby bardziej "tłusty", znaczy nie ma takiej ostrości, ale tak ogólnie ok. Oczywiście nie ma mowy o zasychaniu czy zatykaniu dysz dlatego szczerze polecam. W najbliższym czasie zamówię sobie komplet wox'ów, oraz papier foto to dam znać jak sprawują się ich produkty.
Jeżeli jest paliwo, wężyki są dobre, to prawdopodobnie pozostaje do czyszczenia gaźnik. Z paliwa mogły się wydzielić zanieczyszczenia i przy przechyleniu piły zatykają jakąś dyszę.
Kolego z objawu wynika że możesz mieć zanieczyszczony gażnik,z uwagi na kiepską jakość paliwa znajduje się tam nmóstwo zanieczyszczeń .Po dłuższym postoju śmieci opadają na dno gażnika gdzie zatykają dyszę ssącą i to może być ta przyczyna.Po zapaleniu natępuje wymieszanie paliwa i pali aż do momentu ponownego przytkania.Pozdrawiam.
Możliwe jest też czasowe zatykanie dyszy nagarem powstającym wewnątrz. Nie wiem jak w tak małej maszynce ze średnicą dyszy, ale wydaje mi się, że 0,5mm jest stanowczo za mało. Rozwierć do 1mm i sprawdź czy się poprawiło. W mojej maszynce (koło 2 kW mocy grzałki) średnica dyszy to 2mm a i to czasem potrafi się na chwilę przytkać od nagaru - ciśnienie...
Co do zamienników 363 to nie mam rozeznania jakiego producenta były by najlepsze. Ja jednak polecam kupić oryginały bądź CISS. Do napełniania pojemników 363 używam tuszu koreańskiego TRIGON INK i nie miałem problemu z zatykaniem dysz drukujących. Co do samego kombajnu - jeśli połączenia elektryczne jak i montaż jest poprawny to w następnej kolejności...
rozebrałem wyczyscilem inasmarowałem wazelina, chodzi wyraznie ciszej, stacje serwisowa zdemontowałem ale wezykow sie bałem wyciagac wiec złozylem z powrotem lecz mam wrazenie ze cos zle bo karetka nie dojezdza do konca i nie zatyka dysz, trzeba dopychac reka i wtedy wszystko ładnei dolega jak zdemontowac te wezyki? wtedy bym sobie to ładnie wypłukał...
Witam! Czy do pojemników HP 27 28 56 57 można dołożyć CISS? Znalazłem taki filmik na Youtube: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... gdzie koleś założył go do tych kartridży i ponoć to działa. Na Ebayu/Aliexpress są zestawy do HP za około 20USD Czy z tymi pojemnikami ma prawo to zadziałać? Jeśli tak to jakie tusze do CISSa wlewać...
Zapchane dysze - to określenie dotyczy głowicy drukującej dla tego modelu. Co do zamienników - ci co to produkują idą na maksymalizację zysków i najczęściej leją nie najlepszej jakości tusz co często skutkuje zatykaniem dysz od środka. Sprawdź czy pojemnik ( czarny ) ma w środku tusz, czy odpowietrznik ( od góry ) jest otwarty i drożny ( w pojemniku...
Tusz do 15/45 jest gęściejszy od tego stosowanego w HP27/56. Wynika to z budowy naboju - starsze maja większe dysze i w środku tylko woreczek podciśnieniowy a nowe mają mniejsze dysze (wyższa rozdzielczość) i przez to trzeba innego tuszu. Mogą więc wystąpić problemy z wydrukiem - blady przerywany druk a nawet zatykanie dysz głowicy. Zależy od tuszu...
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
podpinam się pod temat ponieważ mam podobny problem Zamykając auto pompka centralnego strasznie długo pompuje zanim zamknie (3 razy dłużej niż kiedyś) ale otwiera już normalnie. Przeglądnąłem łączenia przy zamkach i nie zauważyłem żadnej nieszczelności. Jak odepnę wężyk od pompki i zatkam tą dyszą pompka wyłącza się natychmiast przy zamykaniu i otwieraniu....
Czy zna ktoś może nowe zestawy activejeta APH-K56 i 57? Jak jest z jakością? Czy działa wkład potem jak należy. Jak jest z czernią i kolorami. Czy czarny jest pigmentowy i czy nie zatyka dysz (jest barwnikowy i nie miesza się z oryg. pigmentem)? Bo zestawy te są dość atrakcyjne (30zł za 3x28ml tuszu + narzędzia). A próbował ktoś napełnić ten wkład tuszem...
Ja mam CANONA S200 i dość dużo drukuje ale też mi się przytrafiało zatykanie dysz jak jakiś czas drukarka stała bezczynnie nawet na oryginalnych atramentach. Obecnie kupuję tylko (alternatywne) kolorowe atramenty bo czarnny uzupełniam atramentem firmy "PELIKAN" i chodzi bez zajęknięcia. Jeśli muszę już przeczyścić plujke to płuczę letnią wodą na przemian...
_JF_ a jakiej granulacji ścierniwo kupiłeś? Jaką masz dyszę i przy jakiej granulacji Ci się zatykało, a teraz po przesianiu jaka granulacja, że jest OK. Ja ma dyszę 5mm, polgrit 0,7-2,8mm i planuje przesiać sitkiem 2mm (oczko o kształcie kwadratu, przekątna 2,8mm). Tak w ogóle to jest problem kupić sitko o precyzyjnych oczkach, jakie ty stosujesz i...
Problem zapychających się dysz w Twoim skuterze Peugeot Looxor 2T może wynikać z kilku czynników: Olej 2T w paliwie – Olej Mobil 2T, nawet przy proporcji 1:50, może pozostawiać osady, szczególnie jeśli mieszanka paliwowo-olejowa stoi w baku przez dłuższy czas. Półprzezroczysta maź w dyszach sugeruje, że coś wytrąca się z paliwa. Choć 98 oktanów ma teoretycznie...
Mam zamiar kupić urządzenie wielofunkcyjne do użytku domowego do 350zł , które posiada wifi i prawdopodobnie wybiorę jedną z poniższych: Brother DCP-J315W Canon PIXMA MG5350 Tylko teraz potrzebuję fachowej pomocy osób posiadających te urządzenia o wszystkie za i przeciw w następujących kwestiach: szybkość i jakość wydruku (specyfikacje maszyn znam,...
Jeśli kosiarka stara, to ciśnienie w cylindrze też do sprawdzenia. W zbiorniku paliwa pewnie jest jeszcze "stare" paliwo wraz ze śmieciami (rdzą), więc proponuję jeszcze raz dokładnie przeglądnąć gaźnik (dysze i kanaliki) i usunąć ewentualne zanieczyszczenia ze zbiornika. Gaźnik należy zamontować starannie (równomiernie dokręcić) plus "sprawna" uszczelka....
Sama dysza wolnych obrotów ma w sobie otworki które się zatykają . Poprawka, dysza wolnych obrotów ma jedną dziurkę, którą może zatkać nawet ludzki włos. Przedmuchaj dobrze cały gaźnik sprężarką.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Zelmer to Zelmer Też tak kiedyś mi się wydawało do czasu, kiedy kupiłem firmowy odkurzacz piorący, znanej firmy Zelmer pod nazwą Wodnik. Gorszego badziewia nie widziałem. Po kilkukrotnym użyciu zaczął przeciekać na złączkach, pompka wody się przycinała tzn. po dłuższym postoju miała problem z wystartowaniem. Jak już wystartowała to działała. Serwis...
JA MAM TAKĄ DRUKARECZKE I NAPEŁNIAM CAŁY CZAS BEZ PROBLEMÓW CZARNY POJEMNIK NABIJAM ZWYKŁYM ATRAMENTEM PELIKANA OD ROKU I NIE MA PROBLEMÓW INSTRUKCJA NAPEŁNIANIA : KUP SE ZWYKŁĄ SZCZYKAWKE W APTECE I IGŁE W SKLEPIE PAPIERNICZYM KUP SE ZWYKŁY ATRMENT DO PIÓRA ALE PELIKANA JEST CZYSTY I NIE ZATYKA DYSZ NAPEŁNIASZ SZCZYKAWKE ATRAMENTEM 10ML ODKLEJASZ NAKLEJKE...
zatykać wzmacniacz zasilacz zatykać zatykać radio
rozbić matryca telewizor schemat elektryczny suzuki swift skrzynia automatyczna honda civic
atlas copco komputer poleasingowy
Automat bramy Nice Spin nie otwiera się - diagnostyka i rozwiązania Seat Cordoba: Żółta kontrolka ESP świeci po wyjęciu kluczyków