Może któraś cewka uszkodzona, sterownik widzi nadmierny prąd i wyłącza zawór po czym próbuje od nowa. Nowe sterowniki od AC wykrywają i zgłaszają błąd elektrozaworu a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Ja bym odłączył zawór pod maską i zobaczył czy poprawnie wstanie ten w butli i zgłosi błąd niskiego ciśnienia gazu (tak jakby gaz się skończył)...
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Odpal auto na PB, poczekaj aż przełączy się na LPG, zostaw auto uruchomione, idź i zakręć zawór gazu w butli. Auto powinno zgasnąć za jakąś chwilę. Rób to najlepiej wieczorem bo wtedy będzie stał całą noc i rano zobaczysz jak będzie rano palił. Jeśli dobrze - mamy winowajcę. Jeśli źle - będziemy szukać dalej.
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
W butli tlenowej ciśnienie jest 100-150 bar dlatego wymaga reduktora . Ten palnik przykręca się bezpośrednio do butli z gazem . Przy palniku jest zawór którym ustawiasz sobie płomień "dyżurny" a dzwignia daje "pełny ogień" ;-)
sprawdz czy otwierają się zawory są dwa jeden na butli drugi tam gdzie filtr gazu
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Tak pasuje No to w czym masz problem? (!) Zamontuj palnik w piecu, odkręć zawór na butli, odkręć gaz i podpal palnik. Być może zajdzie potrzeba doregulować ciśnienie na regulatorze jeżeli oryginalnie był nastawiony dla czystego propanu. Zdaje się, że masz w butli mieszankę gazową Propan-Butan. Prawdopodobnie dołączona instrukcja do kompletu palnika,...
Przecież to wielozawór na butli. Zazwyczaj są dwa pokrętła. Są to zawory do zamykania dopływu jak i odpływu gazu z butli. Zazwyczaj cienki wąż miedziany to wyjście a grubszy wejście. Przydaje się przy wyjmowaniu butli, wymianie reduktora, filtru fazy ciekłej lub zaworu tankowania. Powiedziałbym że to raczej zawór na wyjściu. Oba powinny być odkręcone...
Zobacz czy ci otwiera zawór na butli.
Ja bym rozpoczął od sprawdzenia własnych czynności. Czy dobrze zamontowałeś filtry, czy zachowałeś kierunek filtru przed wtryskiem, czy wisi jakiś kabelek którego zapomniałeś zapiąć, czy dokręciłeś dobrze obudowę filtru i czy instalacja jest szczelna. W końcu czy odkręciłeś na butli zawór bo pewnie przed wymiana go zakręciłeś i czy masz gaz w butli...
Gaz odłączysz, zamykając zawór na butli z gazem
Zawór przy butli zamyka lub otwiera tylko wypływ gazu do instalacji. Opisz dokładniej jak wyglada wskaznik.
Jeśli gaz jest w butli, zawór butli jest odkręcony i po naciśnięciu pokrętła iskrownik zapalarki działa a Ty odczekałeś aż gaz wyprze z instalacji powietrze i nadal nie czuć ulatniającego się gazu ani nie widać płomienia wezwij powtórnie serwis - ich obowiązkiem było sprawdzić prawidłowe działanie kuchni.
Butle gaśnicze mają rurkę do dna zbiornika i wylatuje z nich skroplony gaz rozprężając się za butlą. Jeśli zastosujesz taką butlę do spawania to gaz będzie rozprężał się za butlą i przy okazji oszraniał zawór, reduktor itd., znacznie obniżając temperaturę tych elementów. Jeśli zdemontujesz rurkę to gaz będzie pobierany w stanie lotnym i pobieranie ciepła...
A załącza (pomimo brzęczenia) zawór gazu w butli (jak masz), przed reduktorem i zawór na reduktorze?
na początku powiem że to niebezpieczna operacja mówisz że zacina się elektrozawór więc po pierwsze sprawdź czy dochodzi do niego prąd jeśli ok to może być uszkodzona cewka i wtedy nie trzeba wykręcać wielozaworu jeśli jednak nic z powyższych to większość wielozaworów ma tak że jak zakręcisz ręczny zawór to możesz odkręcić elektrozawór bez wyciągania...
Z samym wyrzuceniem jest problem- zajmują się tym specjalne firmy. Zbiornik ciśnieniowy z niebezpiecznym gazem. Spróbuj wymienić butlę na stacji tankowania(nie stacji paliwowej), tam płacisz za wymianę butli i konserwację(czyli sprawdzenie szczelności, daty ważności, stanu i usuwanie pozostałości po gazie zwykle śmierdzące).
Elektrozawór jeżeli dobrze rozumiem to jest pod maską samochodu z przodu i z nim jest wszystko ok. Mi chodzi o regulator przepływu gazu (wiem że jego raczej się nie "kręci"), który znajduje się przy butli z gazem w bagażniku. Ten zawór co zakręca się go (ten przy butli), kiedy się czyści filtr od gazu.
Zamknij zawór w butli, uruchom i przełącz na gaz w celu opróżnienia układu. Zostaw niech silnik popracuje na benzynie kilka minut i wtedy sprawdź co się będzie działo.
Jak przestanie uchodzić, odkręcasz zawór z butli i zalewasz wodą do pełna na kilka godzin. Ma zdemontować zawór i zalać wodą butlę???
Zmierz kompresję na zimnym. Zakręć zawór gazu na butli i pojeźdź parę dni na samej benzynie - może odpala na dwóch paliwach?
Szczelność dolotu do sprawdzenia ,odma oraz zakręcić zawór od gazu przy butli nie tylko przełącznikiem na PB. Doprowadzić do ładu silnik na benzynie, zakręcając butle masz pewność że silnik nie pracuje na benzynie i gazie jednocześnie.
Po co wyjeżdzać? Wystarczy zakręcić zawór przy butli gazu. Po tylu latach możłiwa nieszczelność zaworu przez co gaz minimalnie idzie w dolot i spalany jest razem z Pb. Trzeba to wyeliminować, sprawdzić.
Na początek proponuje przeczyścić lub-w razie potrzeby wymienić filterek od gazu oraz spuścić zanieczyszczenia z parownika.NIE ZAPOMNIJ PRZED TYMI OPERACJAMI ZAKRĘCIĆ ZAWÓR PRZY BUTLI Z GAZEM (w przypadku posiadania instalacji starszej generacji).
Dziękuję za odpowiedzi. Szczerze mówiąc, to boję się nanoszenia tych mydlin na reduktor, musiałabym wyjąć butlę z szafki a tego też się boję Zauważyłam, że w momencie gdy zawór przy butli jest zakręcony, nie czuć gazu w okolicach butli. Na razie butla jest zakręcona, rano zadzwonię ponownie do dostawcy gazu i poproszę o wymianę węża
Cześć, Temat co prawda nie dotyczy samochodu lecz wózka widłowego ale może podpowiecie. Wózek Toyota serii 7, zasilany wyłącznie gazem. W związku z tym że już kiedyś miałem przygodę że jakieś zwierze przegryzło mi wąż idący od butli do silnika, teraz za każdym razem jak kończę pracę wózkiem, zakręcam zawór z gazem przy butli. Jest to dość upierdliwe...
Zawór gazu aby się otworzył musi dostac napięcie na cewkę, siła pola elektromagnetycznego cewki powoduje wyciągnięcie rdzenia i otworzenie mechaniczne otworów przez który przepłynie gaz. Rdzeń musi się ruszac aby działał poprawnie, jesli nie to najczęściej dochodzi do jedo zatarcia poprzez zanieczyszczenia będące w gazie. Jeśli jest za butlą zawór manualny...
Słuchajcie , zakręciłem zawór na butli gazu, wyjeździłem gaz i teraz mogę stwierdzić że to jest przyczyną ciężkiego odpalania . Doczytałem że puszcza reduktor, w papierach mam wpisany reduktor "Fiore" i teraz kieruje pytanko czy trzeba cały reduktor wymienić czy można go naprawić ? Pozdrawiam
A wyskakują jakieś błędy w ogóle że ma sprawdzać błyski z ECU? Podgazowanie przy próbie odpalania pomaga? Zakręc zawór przy butli gazu, odpal, przełącz na gaz i niech zgaśnie - zostaw tak do następnego odpalania (Zakręcony zawór) i sprawdź czy coś się poprawi z odpalaniem. Jak tam stan czystości przepustnicy i silnika krokowego? Jaka temperatura się...
1,2 - zamkniecie wejścia i wyjścia gazu - trzeba zakręcić przy demontażu butli bądź wymiany przewodów gazowych. 3 - zawór bezpieczeństwa - NIE RUSZAJ! Pod cewką masz resztę elektrozaworu, jeśli poprawnie otwiera i zamyka gaz to nie ruszaj. Jeśli nie używasz instalacji to nie powinno się nic stać.
Zawór w butli ma być wykręcony.
Wypusc gaz z tych butli i wykręc zawory. Wyczyść w srodku. Zamontuj zawory . Sprawdź azotem szczelność. Spróżniuj. Nabij propanem i tyle. Pokaz zdjecie butli . Może mam wage tych butli. Czy to taka ze zdjecia?
Pare reazy robiłem taką kombinację jak wymiana wielozoworu gdy w butli był gaz. Tylko to raczej na butli wyjętej z auta i na otwartym terenie. Robi się tak, że otwira się zawór i gaz zaczyn a sobie wylatywać. Po kilku minutach na skutek parowania temperatura w butli się obniża na tyle, że wypływ gazu jest minimalny a butla pokrywa się szronem. Wtedy...
Romuś, ale LPG przetacza się pod ciśnieniem 16 bar tylko ze względu na zawory. Podejrzewam że normalna elektryczna pompa poradzi bez problemu.
Chodzi o zawór pomiędzy butlą, a reduktorem, montowany na przewodzie miedzianym idącym do reduktora, stanowiący całość z obudową filtra gazu. W starszych instalacjach nie stosowano elektrozaworu w butli.
W instalacjach bez elektrozaworu na butli najpierw należy zakręcić zawór na butli i odpalić autko, poczekać aż samo zgaśnie (wypali gaz z rurki) w modelach z elektrozaworem na butli odłączyć zasialnie elektrozaworu na butli i odpalić auto.
Zakrec zawór gazu na butli, niech pochodzi na gazie aż zgaśnie i wtedy próba na benzynie. Bywały przypadki ze gaz szedł razem z paliwem.
Nie wiem o co ci chodzi butle są umiejscowione na zewnątrz w obudowanym zadaszonym i dobrze wentylowanym pomieszczeniu . 2 butle podłączone w następujący sposób: najpierw do każdej z butli kupionej na stacji w gaspolu z legalizacją przykręcony reduktor taki jak zwykłej kuchenki potem przewód elastyczny typowy do gazu następnie trójnik zawór zamykający...
Ale to nie jest butla z gazem tylko zakopany zbiornik 2700l. Mam w kuchni zakończenie gazowe z końcówką półcalową ( przed nią jest zawór kulowy) .Do butli z gazem są gotowe przewody razem z reduktorem. Np w Mrówce( około 70 zł). Są też gotowe przewody zakończone półcalowymi gwintowanymi końcówkami ale jak powiedział mi sprzedawca to one są do gazu ziemnego....
Filtr gazu przed reduktorem (parownikiem). Zawór gazowy na butli. Kiedyś miałem taką sytuację że tam zbierały się śmietki i hamowały przepływ gazu. Zakręcasz butlę i odkręcasz zawór z obudowy. Najpierw przewód żeby gaz wyciekł.
Zakręć zawór od gazu na butli dla pewności.
Reset UWAGA! – Jeżeli pomimo spełnienia wszystkich działań zawartych w punktach 1 – 5 urządzenie nie funkcjonuje poprawnie (nie puszcza gazu) mogło dojść do zadziałania zabezpieczenia (ogranicznik nadmiernego przepływu gazu). Aby zresetować zabezpieczenie należy zamknąć główny zawór na butli gazowej (zdjęcie 11). Następnie wcisnąć przycisk...
Zrób tak. Jak go odpalisz i przełączysz na benzynę niech silnik popracuje na benzynie tak około 5min. Wtedy zakręć zawór na butli gazu i silnik jeszcze z 2min. popracuje na benzynie. Zgaś silnik i po chwili znowu uruchom ( ale tylko na benzynie ). Jeżeli odpali bez problemu na benzynie to faktycznie problem z elektrozaworem od gazu ewentualnie ze sterowaniem...
Proszę bardzo: 1- zawór gazu wychodzącego z butli. jeżeli wymieniasz coś pod maską z instalacji LPG lub masz wypadek jest to zawór, który w pierwszej kolejności się zakręca i zapobiega to wydostaniu się LPG ze zbiornika do przewodów idących pod autem 2- zawór ciśnieniowy. Jak na stacji za "dużo" wleją lub wzrośnie ciśnienie w zbiorniku ponad normę to...
Nie wiem jak to obecnie wygląda, jakie palniki są w obiegu. W moich palnikach gazowych sprzed 40 lat, wyglądało to tak. W pojedynczym palniku nakręcanym na butlę turystyczną wielkość płomienia regulowało się pokrętłem (zaworem) na butli. A w podwójnym palniku nakręcanym na butlę turystyczną, po jego nakręceniu odkręcało się zawór na butli, a każdy palnik...
Zakręć zawór na butli zdejmij przewód gazu z listwy wtryskowej i to wszystko. Nie musisz odpinać instalacji.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym zawór butli oraz pływak odpowiedzilny za sprawdzanie poziomu gazu.
U mnie na jednej ze stacji z LPG jest wielki napis "nie napełniamy butli gazem płynnym" i zgadnij na którą jeżdżę z takimi butlami. :D
Jak niema reduktora to budowa banalna bo tam będzie zwykły zawór jak przy butli turystycznej. A plastikowe pokrętło na pewno obraca zaworem? Może jest ułamane wewnątrz. Rozbierz i wrzuć zdjęcia.
To może spróbuj przykręcić zawór gazu? Przy nowej butli zdarzało mi się, że tak było - chyba zbyt duże ciśnienie i reduktor nie dawał rady. Po przykręceniu zaworku na butli poprawiło się. Podejrzewałem tez brudny gaz - po zmianie dostawce butli problemy nie było, ale zawsze jest odkręcona najwyżej 1/2 obrotu zaworu.
Sprawdź filtr gazu, znajduje się przed reduktorem. Zakręć zawór w butli, wypal gaz, który został w instalacji, następnie sprawdź jak wygląda filterek.
Zakręć zawór w butli, wyjezdzij gaz i zgaś, jak na zajutrz odpali, to parownik do naprawy ew wtryski LPG.
Mam prośbę o opisanie do czego służą te 3 zawory przy reduktorze. Na drugim zdjęciu zaznaczyłem strzałą śrubę którą zamyka się wypływ gazu z butli. Proszę o potwierdzenie :) Zgadza się tu zamykasz dopływ gazu do reduktora .
Może coś ze zaworem przy butli? Nie pamiętam dokładnie, ale kiedyś też wymieniałem butlę i był problem z przepływem. Po wymianie butli było OK, przy tamtej, zawór prawie nie otwierał gazu. Możesz wynieść butlę na zewnątrz i sprawdzić, czy zawór otwiera poprawnie. Jak będzie dobrze, to może reduktor się uszkodził, lub w ostateczności, gaz jakiś trefny.
Jaką masz instalację LPG? Zrób taki test zakręć zawór w butli od gazu wypal gas i zostaw auto na kilka godzin,jeśli odpali bez problemu to elektrozawory od gazu nie trzymają i gas zalewa silnik po jego zgaszeniu.
Zakręciłem zawory na butli. Wypaliłem resztkę gazu z instalacji i przełączyłem na benzynę. Przejechał na paliwie 229km. Nic to nie zmieniło prócz tego że jest strasznym mułem. Auto już sprzedane. Wzięła kuzynka i teraz dla niej chciał bym ten problem rozwiązać.
Silnika bym nie płukał bo na co? Strata pieniedzy. A jeszcze poza robotą możesz pogorszyć stan a polepszyć nie polepszysz. Najlepiej wlać to co było lane wcześniej - jak nie wiesz to ci w sklepie doradzą co wybrać czy syntetyk czy półsyntetyk. Ja do astry używałem mobila 10w40 ale teraz jako że doszło mi drugie auta na utrzymanie wlałem 5w30 dexos2...
Każdą butlę CO2 napełnia się do określonej masy, zupełnie jak LPG, ponieważ gaz ten znajduje się w butli w stanie ciekłym. Jeśli napełniona jest poprawnie, nad cieczą znajduje się poduszka gazowa i w zakresie dopuszczalnych temperatur eksploatacji ciśnienie w butli odpowiada ciśnieniu pary nasyconej CO2 w danej temperaturze. W trakcie opróżniania butli...
Zawór w małej butli jest dwukierunkowy
Zakręć zawór w butli, wypal gaz i zobacz następnego dnia. Jak będzie cacy, to instalacja do weryfikacji (reduktor). Paliwo w zbiorniku świeże czy zwietrzałe?
w zaworze od gazu masz sprężynkę zakończoną kólką musisz zamknąć zawór przy butli i delikatnie wcisnąć kólkę ubież jakieś grube rękawiczki jak gaz zleci weż wd -40 ipryśnij do środka
Miałem kiedyś podobną sytuację w audi z gazem, okazało się, że gaz mieszał się z benzyną. Kiedy był zimny i gaz był wyłączony po nocy zapalał dobrze, ale w ciągu dnia po zatrzymaniu chcąc ponownie uruchomić robił wielkie problemy. Proponuję zakręcić główny zawór gazu przy butli i sprwdzić jak zachowuje się autko.
Może by tak że wielozawór w nowej butli nie odbija przy 80 procentach napełnienia. Wyjeździj gaz do pustego zbiornika i zatankuj - przedtem sprawdź jaką masz butlę jaka pojemność i ile gazu wejdzie zanim zawór przerwie napełnianie. Butla wymieniona na identyczną - chodzi mi o wymiary bo spotkałem różne wysokości - niby średnica ta sama ale wysokość...
zastanawiam się nad czasem wtrysku czy ecu gazu nie pierdzieli sprawy auto ma instalacje lpg prins. I dopiero teraz piszesz że masz gaz ? Zakręć zawór przy butli odpal silnik niech wypali reszki gazu aż zgaśnie , zresetuj ecu i pojezdzij na benzynie co najmniej 200km i wtedy dopiero będziesz miał w miarę wiarygodne spalanie. I nie kombinuj jak reszta...
Jesteś pewien na 100%?? Powiedzcie czy przy wymianie wystarczy ze jest wyłączony zapłon czy jeszcze trzeba zakręci zawór od gazy przy butli??
problem rozwiązany. źle zmontowany zawór
Czy wymieniali cały zawór w zbiorniku czy tylko sam pływak? Może sam zawór sie zacinać i wymiana pływaka nic nie da,miałem takie przypadki.Można to łatwo sprawdzić tylko trzeba wymontować zawór.
Grzanie się cewki elektrozaworu może być spowodowane uszkodzeniem cewki tegoż zaworu. Jeśli jest tylko ciepły to nic sie nie dzieje, jeśli jest gorący w stopniu nie pozwalającym na jego dotknięcie ręką to konieczna bedzie jego wymiana , i radziłbym to szybko zrobić. Weźmy pod uwage to, że ten zawór jest głównym zaworem gazu i potrzebuje silnego eletromagnesu...
Coś dla odważnych.Małą butlę można napełnić przelewając gaz z butli 11 kg.ogólnie dostępnej.Musimy przygotować odcinek przewodu ciśnieniowego np. od palnika gazowego,i zaopatrzyć go w końcówki z których jedna pasuję na duża butlę a druga na małą.Łączymy dokładnie obie butle,a dużą stawiamy zaworem do dołu.Odkręcamy w małej butli zawór i luzujemy śrubkę...
No ale jakie ma znaczenie co jest podłączone, skoro zawór na butli jest zakręcony? Nie chodzi mi o eksplozję ulatniającego się gazu, tylko wybuch butli od gorąca. A w podłączeniu żadnej filozofii nie ma - reduktor, kawałek gazowego szlaucha i na końcu grill.
niewiem w jaim stopniu koleżanka obyta z silnikami, na pierwszy ogień czujnik temp. silnika. odpiąc i zobaczyc czy na niego reaguje.(niebieska kostka przy termostacie) kiedy dobrze pracuje odpiąc nastawnik biegu jałowego i sprawdzic reakcje jak bedzie ciepły jescze jest możliwosc, że pracuje na obu paliwach jedoczesnie i go zalewa. Dwie opcje, albo...
No żebym miał to jak sprawdzić... Jakieś sugestie? Bez omomierza bo sprawnego nie posiadam. Dodam że gaz z butli podaje. Odkręciłem pokrywke od filterka i poczekałem aż gaz zleci, następnie odkręciłem zawory na butli i gaz uciekał. Najwidoczniej nie ma tam tłoczka.
Jeżeli jesteś pewny że zawory LPG trzymają należycie to nie musisz zakręcać butli.Zakręcenie zaworu na butli daje 100% pewność że gaz jest odcięty.
Nie masz żadnego "zaworu benzyny"przy wielotpunkcie benzynę odcina emulator wtryskiwaczy a jednopunkcie(tak jak u ciebie)przekażnik.Na początek sprawdz czy nie pobiera benzyny i gazu na raz,zakręć zawór w butli,spuść gaz z parownika i pal.
Witam ale po drodze masz chyba jeszcze zawór gazowy czy nie ?
Przy parowniku, na przewodzie doprowadzającym gaz, różnie zależy od modelu. gaz będzie pod ciśnieniem więc najlepiej zakręcić zawór na butli i wypalić go do zera silnikiem aż zgaśnie. pamietaj o sprawdzeniu szczelności po robocie, najlepszy płyn do mycia szyb lub inne pienidło.
Z tego co pamiętam na jednopunktowym wtrysku tyle mniej wiecej ma byc ok 1atm wiec chyba dobrze.Może wtrysk paliwa jest jakiś felerny?Podjedź na diagnostyke do kumatych gości to albo potwierdzą albo wykluczą złe działanie ukladu paliwowego. Ja na początek jednak zakręciłbym zawór na butli gazu żeby gaz na pewno nie dostawał się do układu i spróbowałbym...
Po przełączeniu na gaz zakręć zawór na butli, pojeżdzij na samej benzynie. Sprawdź czy wtedy problem z odpalaniem też się pojawia.
Gaz w butli jest (chlupie przy potrząsaniu/kołataniu)? Zawór na butli odkręcony? Na przewodzie od butli może jest zawór który jest zamknięty? Słychać "syk" z otwartego (przekręconego i w niektórych kuchniach dodatkowo wciśniętego pokrętła) palnika?
Jedyne co mi przychodzi na myśl to podłączyć obydwie butle jakimś przewodem i odkręcić zawór :D
Też tak myślałem, ale instalacja gazowa jest nówka sztuka, zakręcałem już zawór na butli, gaz się wypalił i następnego dnia również ciężko odpalił na benzynie. Ale dla pewności spróbuje znowu przez ten tydzień co będę jeździł na benzynie.
mam takie pytanie chcialem oproznic butle z gazu w celu wyczyszczenia butli ze starego gazu mogę spuscic go przez zawor tankowania ?czy musze odkrecac butle i odkrecac wielozawor.nie odbija mi wielozawor przy tankowaniu moze duzo syfu jest w butli i cos go zapycha.
Najpierw doprowadzić do ładu BP. Potem za LPG zakręć na butli zawór z gazu wyjeździj do końca gaz z samej instalacji. Oraz kontrola szczelności układu dolotowego - są tu na forum opisane metody różne na "samostart" ale to robisz na własną odpowiedzialność mnie ani nikogo innego w to nie mieszaj bo można stracić włosy albo i więcej jak się robi nie umiejętnie....
Nie ma wiekszego znaczenia czy z syfonem, czy bez, kwestia wygody. Z butli z syfonem faza ciekła wydostaje się w pozycji pionowej, nie trzeba robić gimnastyki, butlę bez syfonu trzeba obracać(jak jest pełna wystarczy położyć poziomo, jak jest mniej gazu to tak, żeby zawór byl ponizej dna). Wzrokowo nie rozpoznasz, obie wyglądają tak samo.
Kolego aby wykluczyć czy to nie działanie instalacji gazowej to radze; wyjąc bezpiecznik od instalacji gazowej na pewno jest gdzieś pod maską kolo aku, i zakręcić zawór koło butli z gazem i odpalić na benzynie. Niech pochodzi trochę lub najlepiej się przejedź trochę 200- 500m. To będziesz miał pewność że nawet jak zawór od gazu puszcza to wypali gaz...
Zakręć zawór na butli, wyjeździj gaz z arterii i sprawdź jak rozruch wygląda z rana.
Ten zawór znajduje się na butli koło wskaźnika gazu,pokrętło wielkości obrączki.
Problem dotyczy instalacji BRC Sequent Fly. Auto: Ford Fiesta 1.25. Po osiągnięciu temperatury i przegazowaniu (warunek obrotów silnika) dioda w paneliku instalacji zmienia kolor na chwilę na zielony...i znowu wraca na czerwony. Potem zawór w butli tyka co kilka sekund..jakby nadal próbował przejść, ale dioda cały czas czerwona... Elektrozawór natomiast...
Nawet nie zakręcając zaworów na butli możesz odkręcac zawór tankowania zejdzie gaz tylko z przewodu od zaworu tankowania do butli, z butli nie zejdzie bo jest tam dodatkowy zawór zamykający niezależnie od tego czy zawór jest zakręcony czy nie
Zakręć zawór na butli od gazu(lub jeśli jest elektrozawór odepnij przewody).Zapal go na gazie i czekaj aż wypali z przewodów i z reduktora.Potem pal na benzynie. Możliwe że w pozycji "gaz" silnik pali tylko na gazie a w pozycji "benzyna"dostaje jednocześnie i gaz i benzynę co objawia się takim zachowaniem o jakim piszesz.
Czy jest możliwe, że reduktor uszkodził się poprzez zbyt duże ciśnienie gazu, bo było go za dużo w butli? Czytałam w podobnych postach Czytałem ten post, nie chodzi o zbyt duże ciśnienie a o możliwość ( przy "przepełnionej" butli0 przedostania się skroplonego gazu do reduktora. Gaz odparowując w reduktorze, powoduje jego zamarznięcie. Jeżeli tak było...
Hej wszystkim, po pierwsze jestem w tym temacie zielony (*1) dlatego proszę Was o pomoc. Kupiłem palnik gazowy do butli propan-butan. Gdy produkt przyszedł zauważyłem, że ten gwint czy jak to się nazywa nie posiada bolca zdziwiłem się. Napisałem do producenta i napisał, że można normalnie podłączyć do butli i bez reduktora. Podłączyłem i po pierwsze...
Sugerowałbym raczej zakręcić zawór na butli i wypalić resztkę gazu przed zostawieniem auta na postój na noc, jak rano odpali bez problemu to masz odpowiedź.
Nie powinieneś mieć żadnych problemów, a profilaktycznie zakręć zawór na butli z gazem. Nieszczelności wynikają nie tylko z pęcznienia węży gumowych, ale też zależy czy masz dobrej jakości opaski metalowe (choć skręcane, to tak naprawdę zawsze są jednorazowe). Poza tym nie zawsze źródłem wycieków są połączenia. W SC po 4-5 latach eksploatacji "pada"...
Dzięki za odpowiedz, ale czy muszę zakręcac zawór w butli odciąć gaz zeby odkręcic tą srubę?
Witam, Mam problem z samochodem teścia : Skoda Fabia I, 1,2 htp w fabrycznym gazie. Po odpaleniu zimnego silnika strasznie nim szarpie, strzela z wydechu i przepustnicy, jest mocny zapach benzyny. Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Po krótkim czasie (około 90 sek) efekt ten zanika. Auto musi stać nie odpalane przynajmniej około 7 godzin. Podczas...
ogrzewanie gazem butli napełnianie butli gazem zakręcić zawór butli
odblokować telefon hasło dźwięk zintegrowana płyta lodówka ubytek czynnik
kondensator beninca ogrzewanie tylnej szyby
Jak uzupełnić czynnik chłodniczy w lodówce? Atlas Copco błąd 4000 - temperatura LP