Zawór wkręcić w imadło i kręcić całą butlą. Ja dodatkowo opasałem ją paskiem klinowym i kawał rurki do tego. Pościło po krótkim mocowaniu się. Oczywiście piszemy o wykręcaniu zaworu z butli. Gwint tam jest "prawy" Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
Sterownik korzysta z emulatora i w tym wypadku obroty w diagu będą skały i z tego co pamiętam, to tylko przy wartościach 0 i 13 w RPM_fac obroty nie będą skakały, będą stały na 1000. Czyli z tego co zrozumiałem to teraz nie powinien wogóle przejść na gaz skoro funkcja RPM jest calkiem wyłączona. Nie wiem jak to jest realizowane, ale żeby elektrozawory...
W zakładzie w którym pracowałem wymieniałem z pustych na pełne kilka butli miesięcznie.W kilku przypadkach stwierdziłem iż gaz ulatnia się mimo zamkniętego zaworu na połączeniu zawór -butla.Zawsze uczulałem kolegów aby w porze nocnej w pomieszczeniu w którym mieszkali zakręcali butlę na noc.Tak zakodowali sobie w pamięci iż robili to odruchowo.Przychodząc...
Pokrętło jest dobrze zakręcone.Po zamontowaniu reduktora i jego dokręceniu samo pokrętło spróbuj odkręcić kluczem hydraulicznym tak zwaną żabą obejmując kluczem pokrętło zaworu .
Może spadł pływak ale raczej tam jest taka przekładnia kątowa pływak napędza zaworek który przy max napełnieniu zamyka dopływ gazu . Rada wypalic gaz do końca na wolnym powietrzu zdemontowac wielozawór i dokładnie go obejrzec spróbowac rozruszac , ale jak masz jakiegoś zaprzyjażnionego gazownika to mu zlec tą robotę . Czasami da się odblokowac i wszystko...
Oczywiście, że może. Zakręć zawór na butli i tak pojeźdź przez parę dni, wtedy się przekonasz.
W miejscu, gdzie wchodzi zawór butli, jest śruba na płaski należy dokręcić i naprawione Pozdrawiam serdecznie
Tak wszystkie zawory mają ta same zrudło zasilania,i są dwie opcje albo przetarł się przewód idący pod autem, lub cewka przy butli się spaliła. Podłącz cewkę bezpośrednio pod akumulator jeśli cewka się otworzy to winny jest przewód,a jeśli nie to raczej cewka do wymiany ,spradz tez masę przy cewce.
Jeśli stacja pracuje w systemie push-pull to musisz mieć butlę dwudrożną.
Jeśli gaz jest w butli, zawór butli jest odkręcony i po naciśnięciu pokrętła iskrownik zapalarki działa a Ty odczekałeś aż gaz wyprze z instalacji powietrze i nadal nie czuć ulatniającego się gazu ani nie widać płomienia wezwij powtórnie serwis - ich obowiązkiem było sprawdzić prawidłowe działanie kuchni.
https://allegro.pl/oferta/zawor-filtr-bu... Zawór filtr butli gazowej kamper camper widlak Lovato 2171002 elektrozawór LPG nie za tanie ale może coś pokombinujesz z czymś podobnym.
Zawór w butli ma być wykręcony.
Czy jest możliwe, że reduktor uszkodził się poprzez zbyt duże ciśnienie gazu, bo było go za dużo w butli? Czytałam w podobnych postach Czytałem ten post, nie chodzi o zbyt duże ciśnienie a o możliwość ( przy "przepełnionej" butli0 przedostania się skroplonego gazu do reduktora. Gaz odparowując w reduktorze, powoduje jego zamarznięcie. Jeżeli tak było...
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
odpal auto na gazie ściągnij wąż od gaźnika i zobaczysz czy przepuszcza ale może też być jedna rzecz brak masy na Elektro zaworze lub konektor zaśniedziały bo gazownicy wszystkie masy łącza tak z lenistwa Elektro zawór butli potem Elektro zawór reduktora i gdzieś łapią masę z karoserii . tak że masy zawsze można sprawdzić . a szczególnie te co idą pod...
Reset UWAGA! – Jeżeli pomimo spełnienia wszystkich działań zawartych w punktach 1 – 5 urządzenie nie funkcjonuje poprawnie (nie puszcza gazu) mogło dojść do zadziałania zabezpieczenia (ogranicznik nadmiernego przepływu gazu). Aby zresetować zabezpieczenie należy zamknąć główny zawór na butli gazowej (zdjęcie 11). Następnie wcisnąć przycisk...
Zamknij zawór w butli, uruchom i przełącz na gaz w celu opróżnienia układu. Zostaw niech silnik popracuje na benzynie kilka minut i wtedy sprawdź co się będzie działo.
a widzisz, czyli twoja przetoczka posiada trzpień do otwierania zaworu w butli matce (ponoć są butle które mają dodatkowy zawór który trzeba takim trzpieniem otworzyć) a nie do otwierania zaworu butli sodastream. Z tego co widzę to większość innych przetoczek ma trzpień po stronie butli napełnianej 425g CO2 który otwiera zawór butli do napełnienia....
W taki wypadku jedyne co mi przychodzi na myśl to niedokręcony, niedomknięty lub nieszczelny (nietrzymający "zamknięcia") zawór przy tej butli.
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Każdą butlę CO2 napełnia się do określonej masy, zupełnie jak LPG, ponieważ gaz ten znajduje się w butli w stanie ciekłym. Jeśli napełniona jest poprawnie, nad cieczą znajduje się poduszka gazowa i w zakresie dopuszczalnych temperatur eksploatacji ciśnienie w butli odpowiada ciśnieniu pary nasyconej CO2 w danej temperaturze. W trakcie opróżniania butli...
Zrób mały teścik - zakręć zawór na butli LPG i pojeździj trochę (parę dni) na samej benzynie. Jeśli problem zniknie to masz winnego...
Odkręć zawór butli o min jeden obrót.
A te zawory z butli idzie jakoś przerobić żeby się nadawały na wyjście powietrza.
Jak niema reduktora to budowa banalna bo tam będzie zwykły zawór jak przy butli turystycznej. A plastikowe pokrętło na pewno obraca zaworem? Może jest ułamane wewnątrz. Rozbierz i wrzuć zdjęcia.
Miałem ten sam problem i zrobiłem jak inny kolega doradzał w innym poście, a mianowicie: "w miejscu, gdzie wchodzi zawór butli, jest śruba na płaski, należy dokręcić i naprawione." Dziś tak zrobiłem i wszystko działa jak nowość.
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Mam pytanie. Kiedy odkręcam zawór w butli gazowej jest ciche krótkie psyknięcie. Chciałabym się dowiedzieć czy jest to normalne. Jak najbardziej, wszystko w porządku. Jeszcze jedno apropo zaworu. Czy musi być odkręcony do polowy czy wystarczy minimalnie np. 1cm. Już tak gotowałam i ogień był duży. Wystarczy troszeczkę, a jak odkręcisz więcej to nie...
nie , to z raczej nie reduktor ,a raczej zawór elektromagnetyczny w reduktorze. Jest tandetny i to typowa usterka. Skuteczna naprawa to wyrzucić trzpień i cewkę, zamontować zawór zewnętrzny. Aby sprawdzić czy to wina zaworu można na próbę wyrzucić z niego trzpień z zmontować bez niego. Jak usterka zniknie to wiadomo, a jak nie to szukać dalej. Spoko,...
Przy jakich okolicznościach się to przełączyło? Przy gwałtownym przyspieszaniu? Może zawór przy butli nie jest odkręcony do końca.
Przy parowniku, na przewodzie doprowadzającym gaz, różnie zależy od modelu. gaz będzie pod ciśnieniem więc najlepiej zakręcić zawór na butli i wypalić go do zera silnikiem aż zgaśnie. pamietaj o sprawdzeniu szczelności po robocie, najlepszy płyn do mycia szyb lub inne pienidło.
Ok,wymieniłem zawór w butli na "nasz " gwint 17E. Butla w środku świecąca nóweczka. Teraz przetaczanie tlenu i nowy regulator.
Sprawdź czy masz odkręcony zawór butli a nie tylko uchylony.Posłuchaj czy dźwięk nie dochodzi z elektrysznego zaworu odcinającego. Jeśli dochodzi z wnętrza butli to nic z tym nie zrobisz sam,chyba ze wielozawór umiesz wymienić. Homologacja wiąże się i tak z jego demontażem,wiec może to dobra okazja. Zwróć uwagę czy dźwięk wystęluje na jakimś konkretnym...
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
Ja bym rozpoczął od sprawdzenia własnych czynności. Czy dobrze zamontowałeś filtry, czy zachowałeś kierunek filtru przed wtryskiem, czy wisi jakiś kabelek którego zapomniałeś zapiąć, czy dokręciłeś dobrze obudowę filtru i czy instalacja jest szczelna. W końcu czy odkręciłeś na butli zawór bo pewnie przed wymiana go zakręciłeś i czy masz gaz w butli...
Jak przestanie uchodzić, odkręcasz zawór z butli i zalewasz wodą do pełna na kilka godzin. Ma zdemontować zawór i zalać wodą butlę???
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym zawór butli oraz pływak odpowiedzilny za sprawdzanie poziomu gazu.
Tak pasuje No to w czym masz problem? (!) Zamontuj palnik w piecu, odkręć zawór na butli, odkręć gaz i podpal palnik. Być może zajdzie potrzeba doregulować ciśnienie na regulatorze jeżeli oryginalnie był nastawiony dla czystego propanu. Zdaje się, że masz w butli mieszankę gazową Propan-Butan. Prawdopodobnie dołączona instrukcja do kompletu palnika,...
Wypusc gaz z tych butli i wykręc zawory. Wyczyść w srodku. Zamontuj zawory . Sprawdź azotem szczelność. Spróżniuj. Nabij propanem i tyle. Pokaz zdjecie butli . Może mam wage tych butli. Czy to taka ze zdjecia?
Czyli ginie napięcie w trakcie rozruchu albo źle podłączone.
Weź tą butlę pod pachę i udaj się do jakiejś firmy specjalizującej się w hydraulice. To prawdopodobnie jest gwint M16x1,5 ale hydraulika/pneumatyka to jest wrzód na dup... jeśli chodzi o gwinty. A już calowe, to skucha podwójna... Nie ma innej metody, niż próba wkręcenia wzornika, albo chociaż złączki o znanych parametrach. W firmie najpierw zapytają:...
Kompresja jest dobra, nawet podejrzanie dobra jak na ten przebieg. Żeby z całą pewnością wykluczyć wpływ instalacji LPG przez jakiś czas jeźdź bez niej - tj. zakręć zawór na butli i przełącz centralkę do pracy wyłącznie na benzynie lub odłącz ją (przywróć oryginalne podłączenie sterowania wtrysków benzyny). Ten błąd cewki pojawił się ponownie po wymianie...
Zobacz czy instrukcja Ci pomoże, tam na dole są notatki odnośnie nie łączenia mas zaworów. Żółty to podobno sonda lambda, jeśli tak to może być odcięty bo w niektórych instalacjach potrzebny jest tylko do diagnostyki PC. Jak piszesz "cyka" to doprecyzuj czy są to cykliczne dźwięki, czy że się przełącz i trzyma. Z pomysłów: Może następować przeciążenie...
Gaz w butli jest (chlupie przy potrząsaniu/kołataniu)? Zawór na butli odkręcony? Na przewodzie od butli może jest zawór który jest zamknięty? Słychać "syk" z otwartego (przekręconego i w niektórych kuchniach dodatkowo wciśniętego pokrętła) palnika?
Po przełączeniu na gaz zakręć zawór na butli, pojeżdzij na samej benzynie. Sprawdź czy wtedy problem z odpalaniem też się pojawia.
Jeśli to jest zwykły zegarowy wskaźnik to obok niego powinna być mała śrubka, popuszczając ją poluzowujesz ów wskaźnik, co pozwala ci go przekręcić, a to z kolei przesuwa tarczkę zegara. Najlepiej regulować na rezerwie, bo głównie o to chodzi a poza tym to nie są dokładne wskaźniki.
Chodzi o zawór pomiędzy butlą, a reduktorem, montowany na przewodzie miedzianym idącym do reduktora, stanowiący całość z obudową filtra gazu. W starszych instalacjach nie stosowano elektrozaworu w butli.
To chyba nie do końca tak jest. Na ciepłym silniku się zgodzę. Ale gdy silnik jest zimny, to elektrozawory otwierają się dopiero po czasie, po osiągnięciu zadanej temperatury. Słyszę zawsze ten zawór przy butli. Mylę się?
No ale jakie ma znaczenie co jest podłączone, skoro zawór na butli jest zakręcony? Nie chodzi mi o eksplozję ulatniającego się gazu, tylko wybuch butli od gorąca. A w podłączeniu żadnej filozofii nie ma - reduktor, kawałek gazowego szlaucha i na końcu grill.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
napisz jakiej firmy jhest wielozawor w zbiorniku ale tak czy tak powinno byc pokretło
Kolego winny jest zawór redukcyjny zamontowany na wejściu do butli. Powietrze syczy bo otwiera zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/9551826900_... zdjęcie z Google
A może przypadkiem przy kalibracji wagi zakręciłeś zawór przy butli? Odkręć przedni plastik i sprawdź dla pewności, zwróć też uwage na tekalany. Czy maszyna odzyskuje gaz z układów? Nabić się da?
sprawdz czy otwierają się zawory są dwa jeden na butli drugi tam gdzie filtr gazu
A odkręciłeś zawór w nowej butli ?
Zakręć zawór na butli i pojeżdzij trochę na samej benzynie.
na początku powiem że to niebezpieczna operacja mówisz że zacina się elektrozawór więc po pierwsze sprawdź czy dochodzi do niego prąd jeśli ok to może być uszkodzona cewka i wtedy nie trzeba wykręcać wielozaworu jeśli jednak nic z powyższych to większość wielozaworów ma tak że jak zakręcisz ręczny zawór to możesz odkręcić elektrozawór bez wyciągania...
Odpal auto na PB, poczekaj aż przełączy się na LPG, zostaw auto uruchomione, idź i zakręć zawór gazu w butli. Auto powinno zgasnąć za jakąś chwilę. Rób to najlepiej wieczorem bo wtedy będzie stał całą noc i rano zobaczysz jak będzie rano palił. Jeśli dobrze - mamy winowajcę. Jeśli źle - będziemy szukać dalej.
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Zasilanie musi być u dołu, a wyjście u góry. W słoneczny dzień nagrzeje wodę bez problemu.
Zawór w małej butli jest dwukierunkowy
Biega jałowy zawsze da się zastosować ale należy odpowiednio operować zaworami odprężnym i odcinającym. Zasadniczo zawór odprężny jest po to aby spuszczać ciśnienie ze samej sprężarki gdy kończy ona nabijanie. Musi być wtedy dodatkowy zawór zwrotny między butlą a intercoolerem. Wtedy zawór odprężny spuszcza ciśnienie z kompresora i chłodnicy. wtedy...
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
Gaz niby nie ucieka, zawór sprawny pod względem szczelności ale popukałem gumowym młotkiem i nadal wskaźnik stoi w miejscu i nie odbija podczas tankowania czy jest to jakaś typowa usterka czy lepiej wymienić ten wielozawór.
wyjeździj gaz do końca, zakręć zawór na butli, odkręć rurki, pomału otwórz zawór na butli (nie dużo bo się zawór nadmmiernego upływu zamknie tylko tyle żeby ciśnienie z butli uszło) a potem normalnie wykręcasz wielozawór oczywiście msisz zapewnić dobre wietrzenie i daleko z ogniem
Elektro- zawór zawsze znajduje sie na butli a przy reduktorze to już różnie Za montujesz pojeździsz jak coś będzie nie tak to przywrócisz do oryginału i po sprawie
Zawsze napełniam "nówką" czynnikiem. Ten z odzysku mam dla płaczków "panie samochód idzie do sprzedania" lub "to auto jest warte 500 zł". Butla do dołu zaworem odkręcam zawór na butli wjeżdżam na wagę (mam specjalne wózeczki, gdyż skóra na plecach zrobiła się zbyt krótka) taruję odkręcam na belce niebieski zawór (LP) obserwuję wagę gdy weszło za mało...
Chylę czoła przed specjalistami. Wygląda na to, że to problem z gazem. Po odcięciu instalacji odpala pięknie. Tylko co dalej? Co jest uwalone w instalacji, skoro nie zawór na butli?
Przecież to wielozawór na butli. Zazwyczaj są dwa pokrętła. Są to zawory do zamykania dopływu jak i odpływu gazu z butli. Zazwyczaj cienki wąż miedziany to wyjście a grubszy wejście. Przydaje się przy wyjmowaniu butli, wymianie reduktora, filtru fazy ciekłej lub zaworu tankowania. Powiedziałbym że to raczej zawór na wyjściu. Oba powinny być odkręcone...
Dziękuję kol. jack63 za troskę. Proponuję odstawić oglądanie amerykańskich filmów. Tam u nich samochody zapalają się od wjechania do rowu. Z gazami palnymi mam doświadczenie od lat i wiem jak z nimi postępować. Wiem też jak zachować się w sytuacji awaryjnej (np. gasiłem płonący zawór butli, bo pracownicy nie dokręcili węża). lecąca butla wyląduje w...
Czujnik wału, zawór EVAP (odpowietrzenie zbiornika) może przepuszczać, sterownik silnika, rzadko rozrusznik zakłóca. Gdy nie odpala dobrze byłoby podać tzw plaka, aby wykluczyć problem z paliwem, może przez LPG masz rozjechaną mapę wtrysku, przez co dawka rozruchowa (czas otwarcia wtryskiwaczy PB) jest za niska. Dla testu zakręcić zawór w butli i 1-2tyg...
A i E to "wieszaki" węży. Niebieski wąż do Szredera i do B. Nie wiem jak zrobione jest C. Jeden króciec powienien mieć przelot bezpośredni do przestrzeni za oczkiem, a drugi być z zaworkiem. Jeżeli tak to wąż żóły do do tego z zaworkiem i do pompy. Czerwony do D i do reduktora argonu. Czy pompa ma eletrozawór? Jeżeli tak to lepiej. Najpierw próżnia...
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
To wyłącz instalacja, dobrze by też było zakręcić zawór na butli, i pojeźdź kilka dni na samej benzynie.
To jest zawór butli Argonowej używany przez mnie do spawania nierdzewki . http://imageshack.us/a/img33/7964/uqst.j...
Tak zawór od butli jest odkręcony
nie napisałeś jakie konkretnie masz modele - w systemie Sodastream można odkręcić butle i przełożyć do innego urządzenia. Większość saturatorów posiada ten sam standard. Może masz problemy z uszczelką w saturatorze która przepuszcza. Do czasu naciśnięcia przycisku nie powinien wydobywać się gaz bo nie jest otwierany zawór butli z CO2.
Nie wiem jak to obecnie wygląda, jakie palniki są w obiegu. W moich palnikach gazowych sprzed 40 lat, wyglądało to tak. W pojedynczym palniku nakręcanym na butlę turystyczną wielkość płomienia regulowało się pokrętłem (zaworem) na butli. A w podwójnym palniku nakręcanym na butlę turystyczną, po jego nakręceniu odkręcało się zawór na butli, a każdy palnik...
A może to zawór w butli? Dodano po 2 Witam Mam jeszcze pytanko, czy można wyjąć reduktor, zakręcić zawór w butli, połączyć przewody układu chłodzenia za pomocą rurki. I jechać na samej benzynie? Czy niema jakichś przeciwwskazań?
Na butli zawór podpięty i podłączony ? Kiedyś mi auto gasło na gazie a zapomniałem że przy naprawie zakręciłem
Zakręć zawór w butli, wyjezdzij gaz i zgaś, jak na zajutrz odpali, to parownik do naprawy ew wtryski LPG.
Zawór gazu aby się otworzył musi dostac napięcie na cewkę, siła pola elektromagnetycznego cewki powoduje wyciągnięcie rdzenia i otworzenie mechaniczne otworów przez który przepłynie gaz. Rdzeń musi się ruszac aby działał poprawnie, jesli nie to najczęściej dochodzi do jedo zatarcia poprzez zanieczyszczenia będące w gazie. Jeśli jest za butlą zawór manualny...
W instalacjach bez elektrozaworu na butli najpierw należy zakręcić zawór na butli i odpalić autko, poczekać aż samo zgaśnie (wypali gaz z rurki) w modelach z elektrozaworem na butli odłączyć zasialnie elektrozaworu na butli i odpalić auto.
OK, kupując nową sprężarkę butla na ile lat ma atest? Regularne spuszczanie wody zapewni wiele lat pracy, jak podczas spuszczania poleci ruda woda to już zaczyna się mało bezpiecznie. W firmie przy butlach mamy elektrozawory co automatycznie co godzinę otwierają zawór na 0,5 sekundy
Zobacz czy ci otwiera zawór na butli.
Dosłownie definicja tego błędu brzmi tak: przeciek powietrza;przepływ powietrza z układu pneumatycznego przy prędkości powyżej 50 km/h jest większy od wartości dopuszczalnej. Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub naczepy. Może być wyciek lub zawór kierunkowy między butlami.
nie jestem specem od stężeń wybuchowych ale wiem że np w butli gazowej możliwość wybuchu (największa możliwość ) jest wtedy gdy gaz się w niej kończy a nie kiedy jest pełna. Nie wiem na ile jest to sprawdzone i prawdziwe ale podobno zgromadzony gaz na dnie kanału samochodowego bardzo łatwo doprowadzić do wybuchu do dopompowując powietrza dlatego zalecane...
witam, gaz prins nie przełacza na lpg dioda świeci na mocny pomarańcz po ponownym naciśnięciu pomarańczowa dioda przygasa. bezpieczniki całe, ale w jednym jest brak napięcia. zawory w butli nie cykają. filtry wymienione i nic. zawór w butli podłaczony na krótko i jest sprawny. kupiłem kabel do diagnostyki i nie pokazuje błędów. Po nacisnieciu, zeby...
Na pewno sie sprawdzi. Moja konstrukcja jest podobna. Tylko zamykanie na końcu węża [przed dyszą] się nie sprawdza. Piach zapycha wąż. Najlepiej to mieć dwa zawory pod zbiornikiem z piachem. Pierwszy od butli to zawór regulujący ścierniwo,drugi zamykający. Chcesz zakończyć robotę zamykasz pod butlą i po kłopocie. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/1449788300_... Kupiłem nowy wąż z reduktorem do podłączenia płyty gazowej zasilanej gazem z butli. Dokładnie taki: [url=https://www.euro.com.pl/weze-do-gaz... Po podłączeniu...
Nie. Butla ta ma inny kruciec wylotowy niż butla 11kg, a nie wiem jakie są zawory w samochodach, ale na pewno jej nie nabijesz jak to Ty określiłeś. Jedynie da się z innej butli przez wąż giętki, ale wcześniej trzeba ją odpowietrzyć w razie gdybyście nie wiedzieli..
Najpierw wyłącz LPG, najlepiej nawet zakręcić zawór na butli, i pojeźdź kilka dni na samej benzynie. Warto też sprawdzić stan świec i przewodów zapłonowych.
Zakręć zawór w butli, wypal gaz i zobacz następnego dnia. Jak będzie cacy, to instalacja do weryfikacji (reduktor). Paliwo w zbiorniku świeże czy zwietrzałe?
Jutro spróbuję odkręcić tą nakrętką mosiężną z dołu znalu. Ona dokręca do butli palnik. W domu nie mogę ją ruszyć, więc muszę w garażu. Bo nic innego na znalu do odkręcenia nie ma! A przez niego nie przechodzi gaz z butli. Dodano po 12 Koledzy :D Usterka usunięta :D Po odkręceniu tej nakrętki na zawór butli, a nie była to sprawa łatwa, bo gwinty były...
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Witam. Zaciekawił mnie zamieszczony przez Pana opis projektu sprężarki. Kiedyś też "bawiłem się" agregatem z lodówki, lecz skończyłem na zamontowaniu wyłącznika ciśnieniowego... Ale nie o tym chciałem. Ciekawi mnie w jaki sposób wiercił Pan i spawał butlę po propan-butanie? Przed rokiem w moim miasteczku zbieracz złomu wysadził w powietrze kamienicę...
Z tego testera wynika,że napięcie ładowania 14.5 v czyli na zimnym prawidłowe. Zakręć butle LPG i wyjezdzij cały gaz z przewodów. Może masz mapę w ECU rozregulowana lub niesprawną instalacje LPG ( np. uszkodzony reduktor) . Po wyłączeniu LPG na guziku uszkodzona instalacja dalej może zakłócać pracę silnika,więc lepiej zakręć zawór na butli Jeśli nie...
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
odkręcić zawór butli zawór butli gazem zakręcić zawór butli
skanowanie dwustronne daewoo ustawienia serwisowe plyta indukcyjna siemens
baotian schemat wezyk spustowy
Czujnik Halla do modułu SM168-A1 w robocie planetarnym VituixCAD: Instrukcja obsługi i funkcje programu