Jest tam niezależnie od tego czy silnik pracuje czy jest włączony zapłon 5 volt. Dodano po 1 ok, rozumiem, źle cię zrozumiałem sorka. Nie ma dzisiaj testera, muszę pożyczyć, więc to dopiero w tygodniu będę mógł sprawdzić. 5v jest na czujnik ciśnienia. Na zawór jest PWM.
Przyczyną był wadliwy czujnik ciśnienia oleju....
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
2 piny - zawór wydajnościowy 3 piny - czujnik ciśnienia. Czujnik można zmienić bez opróżniania układu, do zmiany zaworu układ trzeba opróżnić.
Zawór olejowy wywala błąd...nie ma ciśnienia oleju na 4000 obrotów wystarczającego aby sterownik prawidłowo pracował.. Manometr wszystko powie....ma być około 2 bary na jałowym...inaczej zawór ów informuję o błędzie....silnik do rozbiórki źle złożony.. Tak było u mnie....
Być może przeciek z EVAP albo z reduktora do dolotu.A do tego jak jest puszcza zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie.
Niewłaściwe ciśnienie doładowania. Uszkodzne turbo zawór sterujący turbo, EGR itp.
Np wypalone /pogięte zawory. Rozrząd się nie rozleciał ,nie przeskoczył?
Jeśli nie wiesz gdzie jest zawór, to skąd wiesz że pompa jest sprawna? Zawór jest na części wysokiego ciśnienia.
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Witam Do sprawdzenia: Czujnik ciśnienia MAP. Czujnik położenia wału Zawór EGR- może się zacinać i dławić silnik.
Podrążę dalej temat. Zanim pojadę nabić układ, chciałbym mieć pewność, czy czujnik ciśnienia 3 piny i zawór sterujący sprężarką mają poprawne zasilanie. Można to sprawdzić na pinach? Polecicie jakiś VCDS z kablem który działa na Win11?
Sprawdz zawór ciśnienia dolaowania i wszystkie węże podcisnieniowe pewnie tu jest przyczyna.
Zawór też? Jeśli tak, to utrata ciśnienia jest na silniku. Trzeba szukać.
Jak podłączysz maszynę zobacz jakie ciśnienia są w układzie . Zobacz czy zawór jest wysterowany miernikiem sprawdzisz .
Nie jeździj bo jeśli to nie czujnik lub elektryka, to silnik nie ma smarowania i pogłębiasz jego zniszczenia. A przyczyną może być uszkodzony czujnik, elektryka a jeśli faktycznie jest niskie ciśnienie to skrajnie niski poziom oleju, skrajnie zużyty olej lub wymieszany z benzyną, zatarty lub zużyty silnik, uszkodzona pompa lub jej zawór przelewowy.
Wymienione bylo: pompa, ... , czujnik, zawór w filtrze oleju. A ten, co to zdiagnozował, potrzebę wymiany - to co on mówi na takie pytanie ?
Zaburzony przepływ ciepła ciśnienia czynnika chłodniczego. Czy na postoju włączają się wentylator chłodnicy? Może być to zawór rozprężny lub zapchany osuszacz klimatyzacji.
Witam, Skoda Oktawia 1.6 fsi. Brak ciśnienia sprężania na 1 i 4 cylindrze. Raz jest normalne, drugim razem zero. Zawory na szczelność i prowadnice sprawdzone, kasatory wymienione, rozrzad ustawiony. Czekam na pomoc, pozdrawiam.
Krzywy zawór podwiesza się w prowadnicy, hydropopychacz likwiduje luz i dalej wiesz co robić.
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Witam mam problem z ABS-em podczas jazdy wyskoczyły mi wszystkie kontrolki ABS ESP I migający znaczek hamulca ręcznego Zimne luty zostały już zrobione w module ABS i po ponownym założeniu modułu dalej pojawiają się wszystkie kontrolki jak wcześniej i wyświetla błąd Zawór wysokiego Ciśnienia DDC N-228 Miał ktoś może podobny problem albo wie co może być...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Zawór evpa działa prawidłowo i podczas pracy silnika i podczas wysterowania testerem, Jakby działał prawidłowo to w zbiorniku nie będzie ciśnienia lecz podciśnienie nie ma innej opcji by zrobiło się ciśnienie przy działającym sprawnym evpa.
ja bym zaczął od sprawdzenia ilości oleju ale to na pewno zrobiłeś. Jeśli jest olej to może być za Rzadki ale to nie miało by wpływu na skład mieszanki w takim stopniu żeby zaświecić kontrolkę "silnika". Może jeszcze nie domagać zawór EGR. P.S. Fabią 1,4 nie jeździ się 160km/h po prostu szkoda. Pozdrawiam
Wypaliło zawór na drugim cylindrze i chodziła dłuższy czas na dwóch . Aż w końcu nie było ciśnienia na żadnym . Po rozebraniu u mechanika samochodowego okazało się że głowica jest tak wyrobiona że się nie nadaje nawet do zregenerowania to raz a dwa powiedział że silnik został przytarty chociaż nie wiem jakim sposobem żadna kontrolka od oleju ani nic...
Remont robiony, bo nie było ciśnienia na 3 cylindrze (przepalony zawór). Teraz żaden błąd nie wyskakuje, a problem został, tak jak pisałem powyżej. Mam też sporą górę i na 2 biegu mając powyżej 3 tys. obrotów (jadąc tak około 4 min) nie pojawia się problem i reakcja na gaz cały czas jest.
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
Niech ktoś Ci sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie ciśnienia przez otwór na świece. Może masz powypalane zawory. Poczytaj co to próba olejowa bo to raczej nie ma nic wspólnego z olejem w silniku.
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Te błędy dotyczą sondy przed katalizatorem. Sprawdz regulator ciśnienia, zawór z węglem aktywnym, przewody podciśnieniowe ewentualnie wtryskiwacze.Również czy wydech i układ ssący są szczelne. Jeben błąd mówi o zbyt bogatej a drugi o ubogiej mieszance
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Uszkodzona sprężarka klimatyzacji(nie wydajna), lub uszkodzony zawór rozprężny na ścianie grodziowej. Po dodaniu gazu na około 2-3 tyś obrotów ciśnienia się zmieniają? A i jeszcze jedno, maszyna nigdy nie odzyska tego co nabija bo: Raz, że przed nabiciem napełnia węże, a jak ściągasz to tylko z układu, dwa to że nabijasz klimę na vakum, a maszyna ciągnie...
Przecież nikt za darmo naprawy silnika nie zrobił, więc ponosi odpowiedzialność za wykonaną usługę. Wymiana pompy i czujników w trakcie naprawy nie była potrzebna. Na początek bez większych kosztów można wymienić filtr oleju (tylko oryginał) i do sprawdzenia zawór który jest pod filtrem, który upuszcza olej po odkręceniu filtra , można go wyciągnąć...
dziwne jest to żajak odkrece korekwlewu oleju to silnik zachowuje sie po gwałtownym dodaniu gazu normalnie czyli nie gasnie. Po zakreceniu korka po puszczeniu gazu momentalnie szarpie i gasnie. Mysle zeprzyczyną moze byc uszkodzony zawór ktOry odpowietrza skrzynie korbowa .Jest on połaczony z kolektorem ssacym.Czy miał ktos doczynienia z tym zaworem...
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
Witam, napięcie zasilania zaworu sprężarki jest zbyt niskie czyli 9,8 V a powinno być 12V jak Sam piszesz jest tam zawór regulacji ciśnienia a ów zawór sterowany jest sygnałem PWM, więc mierząc woltomierzem takie napięcie może być poprawne. Obstawiam że sam sterownik jest sprawny, a samą naprawę warto zacząć od sprawdzenia ciśnienia w układzie i czy...
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Jak dla mnie to sprężarka jest uszkodzona. Dokładałeś klimatyzację oryginalną? Jeżeli zawór rozprężny będzie zablokowany, to klima wystartuje, ale po osiągnięciu wysokiego ciśnienia (zbyt wysokiego) powinna się rozłączyć. oprócz tego po podłączeniu manometrów będzie widoczna próżnia na niskim a na wysokim wspomniane wcześniej zbyt wysokie ciśnienie....
Sprawdź czy pompka daje odpowiednie ciśnienie i czy nie puszcza ciśnienia bo może być uszkodzony zawór wrotny w pompce i paliwo po dłuższym okresie schodzi z przewodów i zanim nabije to ciągnie powietrze. Pompka może podawać a zawór może nie trzymać, Najtańszy sposób to zawór jednostronny przy baku zamontować
Witam, Mam problem z samochodem teścia : Skoda Fabia I, 1,2 htp w fabrycznym gazie. Po odpaleniu zimnego silnika strasznie nim szarpie, strzela z wydechu i przepustnicy, jest mocny zapach benzyny. Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Po krótkim czasie (około 90 sek) efekt ten zanika. Auto musi stać nie odpalane przynajmniej około 7 godzin. Podczas...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Tak jak mówiłem auto ma już swoje i pchanie w niego większej kasy się mija z celem, dlatego się zastanawiam co z tym dalej robić. Pamiętaj że ty jesteś gwarantem tego że ten silnik będzie chodził. Ten tłok jest mocno uszkodzony i po czasie może np. popękać od temperatury i ciśnienia. Te tłoki są tanie jak barszcz z automatu, jeżeli nadal drogo to poszukać...
Dziękuję za odpowiedź, ale ciśnienia były już mierzone w ASO (wyniki idealne i jednakowe na wszystkich cylindrach)-auto było tam kilka godzin-robili próby na zimnym i ciepłym silniku. Wtryski też były sprawdzane w ASO , ale ten pomysł z zamianą spróbuję przeprowadzić przy okazji wymiany świec-mam już zamówione w sklepie internetowym-koszt 11 zł sztuka...
Daj sobie spokój z tymi wywodami powyżej.Jeżeli jest iskra i jeżeli wtryski dają paliwo to walnięta jest na 100% uszczelka pod głowicą .Przedmuchy między 1 a 2 cylindrem.Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić...
Witam ponownie, odnawiam temat. Otóż przyczyny braku mocy były dwie : zawór n75 broił i gruszka turbiny. Zawór jak i gruszkę wymieniłem i moc jest taka jaka chyba powinna być tylko jest jeden problem : turbo ładuję zadane wartości ciśnienia dopiero od około 2100obr/min czyli dopiero od tych obrotów auto przyspiesza jak powinno, na niższych jak 2100obr/min...
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation oznacza za niskie ciśnienie doładowania ze strony turbiny. Przyczyn może być niestety wiele. Jak masz silnik 110KM to kilka znich to: - zapieczone kierowniczki w turbinie (prawdopodobne przy tym przebiegu) - niesprawny zawór sterujący doładowaniem (N75) - niesprawny czujnik ciśnienia doładowania, -...
Moduł, listwa, cewka, każdy to inaczej nazywa, ale wiadomo o co chodzi.. Zobacz czy nie walnęła membrama w regulatorze ciśnienia i wężykiem podciśnieniowym poi na lewo czwarty gar. A gdzie znajduje się ta membrana? jak to sprawdzić ? Jak sprawdzić wtryskiwacz? Dodano po 50 http://www.auto-online.pl/serwis/poradni... Czy to chodzi...
Samochód do dobrego diagnosty zanim będzie za późno... Ciekawe czego nalejesz następnym razem? Lepiku, smoły? Dodano po 55 Zaczyna się problem z zaworami lub ciśnieniem oleju na górze.
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
Problem rozwiązany mechanik stwierdził że ciśnienie podstawiało zawory turbo zregenerowane i wszystko gra
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
Problem został rozwiązany, sprężarka sprawna, nie wiem dlaczego dokładnie ale sama zaczęła zasysać na 3bar. Możliwe ze był zablokowany zawór rozprężny, podczas pracy go stuknąłem pare razy i się odciął? Chociaż dziwna sprawa z tym ciśnieniem, bo teoretycznie gdyby nabijała mi niskie do tych 6-8 barów to w ogóle by nie chłodziła, a chłodzi tak samo jak...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Jeszcze nie, wyczyściłem cały nawiew i parownik ze syfu, zregenerowałem panel kilmatyzacji, dorobiłem sterownik i przekaźniki klimatyzacji, zakupiłem odpowiednie przewody i kostki bo nie miałem wiązki i sterownika w zestawie. Naprawiony czujnik ciśnienia, dorobione mocowania skraplacza, pierwsze podejście z nowymi oringami, nie wszystkie spasowały,...
Witam wszystkich, W zeszłym roku w mojej Skodzie Felicji 1.3MPI z instalacją LPG zapaliło się wytłumienie pod maską. To było tak: - samochód pierdnął, - otworzył się zawór ciśnienia coś, ala "grzybek" - poszedł płomień na wytłumienie, - mata zaczeła się palić, - od temperatury stopiło się parę elementów w okolicy plastikowej obudowy silnika Gaz został...
Z tego z się dokopałem http://obrazki.elektroda.pl/6008851000_1... Dodano po 9 Funkcja Zawór magnetyczny steruje zaworem, który otwiera lub zamyka przewód powietrza między zaworem regulacji ciśnienia doładowania i podciśnieniem. Gdy zawór otwiera się, zawór regulacyjny ciśnienia doładowania znajduje się pod podciśnieniem, co z kolei...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Witam serdecznie Pytanie jak w temacie, aby zapalić silnik to trzeba kręcić rozrusznikiem przez co najmniej 15 sec ale w końcu odpali, również obroty silnika są max 4300 i brakuje mu mocy. Po odczytaniu błędów: P1256 Temperatura chłodziwa silnika (ECT)Czujnik -G62-Otwarty obwód/spięcie obwodu do B+ P1156 Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora (MAP)...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Na razie to jest zamęczona a nie za słaba - kiedy wymieniałeś separator i resztę? W zbiorniku prawdopodobnie masz masz ponad 13 bar a na wylocie 4 - dociera coś do ciebie? Czy tylko potrafisz odkręcić zawór ?
pojawił się błąd :Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp.powietrza dolotowego Tak to jest jak diagnozuje się fejsikiem nie mając w dodatku o tym pojęcia. Konkretnie jaki błąd się pojawił, bo mogły: przerwa w obwodzie, zwarcie w ww, za niska wartość, za wysoka, przekroczenie wartości adaptacyjnej lub jej nie osiągnięcie Po za tym po co robić logi,...
Chodziło mi o to, że przez ten otwór więcej i szybciej wypłynie oleju niż zdąży nalecieć nowego W tej sprężarce masz smarowanie jak w silniku... Olej pod ciśnieniem płynie do panewek wytwarzając tam film olejowy, to co wypływa z panewek jest rozbryzgiwane na cylindry i spływa do zbiornika oleju (w SW680 z Jelcza tę funkcję spełnia miska olejowa silnika)....
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
Koledzy zamówiłem miernik ciśnienia sprężania. Pod koniec tygodnia powinien do mnie dotrzeć. Wyreguluje zawory jak podaje kolega "maszan" i zmierzę ciśnienia. Mam nadzieje że to wystarczy. Czujniki wałka i wału powymieniane i zero poprawy. Od pewnego czasu w Fabii pojawiły się nowe objawy. - furkotanie w wydechu jakby się dławiła, może to jakieś przedmuchy...
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Witam wszystkich! mam problem z mocą w mojej Octavii silnik AHF 110KM a mianowicie chodzi o moc. Nie ma takiej mocy jak miała wcześniej. Czytałem wiele postów i w 95% było napisane że może to być zawór ciśnienia doładowania n75 - podmieniłem i zero efektów. Podmieniłem przepływomierz również bez efektów. Sprawdziłem szczelność kanału dolotowego od turbiny...
Witam! Posiadam Skoda Rapid 1.6 TDI CXMA. Problem polega na tym, że występuje błąd P00AF 00: 9127 - Jednostka przestawiania turbosprężarki 1 P00AF 00 [10100111] - zablokowanie MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 268304 km Data: 2025.06.14 Czas: 17:57:00...
Zawór zwrotny w pompie ok?
Witam wszystkich , jeśli zamieściłem post w nieodpowiedniej rubryce proszę o przeniesienie. Trafiła do mnie Skoda Fabia 1,2 htp silnik BME , trzycylindrowiec 12 zaworów. Otóż koleżanka zabrała auto z jakiegoś warsztatu , ponieważ nie mogła z mechanikami dojść do porozumienia . Ale po kolei - przyjechała z Torunia do Warszawy postawiła auto na parkingu...
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
witam Proszę o pomoc mam problem z Skodą Fabia rs 2005r 75 tyś km na liczniku , mianowicie Vag pokazuje mi błędy na popowtryskach raz na 1 drugi raz że 1 i 4 a nieraz wszystkie 4 17675 P1267- zawór/dysze wtryskiwacza graniczna wartość regulacji góra. 17672 P1264 Auto traci moc 2500-3000 obrotów włącza sie tryb awaryjny i szarpie kiedy ponownie uruchomię...
Wszystko sprawdzane na jłowy 1 bar Dodano po 2 Czy zapchany kanał jakiś przy filtrze czy jest tam jakis zawór moze inny czujnik a jak słabe ciśnienie to co to może byc
Skoda octavia 1.9 90km z 1999r i problem. Na komputerze wyświetla się błąd17957, P1549 zawór kontrolny ciśnienia doładowania -" zwarcie do masy ''. Silnik pracuje dobrze a co jakiś czas brakuje mu mocy, po prostu jak bez turbiny i na dodatek stuka jak stary zimny diesel. Sprawdziłem instalacje od czujnika do komputera i wymieniłem przewód na nowy oraz...
Nie ma chmury czarnego dymu za mna, tzn ja nie widze patrzac z pozycji kierowcy Dodano po 1 (at)slaw777 Przy pełnym gazie jest czarny dym za tobą ? Nie ma chmury czarnego dymu za mna, tzn ja nie widze patrzac z pozycji kierowcy Dodano po 1 Turbina nie musi pompować pełnego ciśnienia aby przepływka dobrze liczyła. Czy mozna w jakis sposob sprawdzic przeplywomierz?...
Świece wymienione miesiąc temu. Dziś sprawdzę ciśnienie nagarach. Będzie coś więcej wiadomo. Zaprzyjaźniony mechanik podpowiedział tylko - przepustnica lub zawory się skończyły.
Od 2800 masz zawór N75 zasterowany na 94% a ciśnienie prawie 1,5 bara. Dmucha na maxa mimo zamknięcia.
sam sobie odpowiem...nie wiem dlaczego ale padły jeszcze wtryskiwacze....prawdopodobnie, zawory przelewowe, nie poradziły sobie z powstałym przy 140 km/h ciśnieniu, podczas gwałtownego zgaśnięcia silnika, spowodowanego zerwaniem rozrządu...
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Samochód był jeden dzień nie używany następnego dnia nie nic nie klekotało i nie żarzyła się kontrolka, przejechałem 90 km i wyłączyłem silnik, za około 20 min wracałem i po odpaleniu znów góra silnika delikatnie klekotała , a kontrolka się ciągle świeciła i gdzieś kilka km od domu przestała a klejnocik zniknął(a tak w ogóle to było go słychać tylko...
ja proponuje wyjąc zaworek sterowania turbiną n75 podłącz go na zewnątrz pod akumulator sprzwdz czy pracuje bedzie słychac takie klikniecia i masz tam trzy krućce opisane zapewne jest to zawór z biała główka tak wiec dmuchnij w jeden z białych na podłączonym jeżeli przepuści to zawór do wymiany ale sprawdz jeszcze kierownice turbiny czy chodza
Sprawdź czy na cylindrach masz odpowiednie ciśnienie czy przypadkiem jakiś zawór nie przepuszcza bo jeśli tak to nie dość ,że silnik nie będzie miał wolnych obrotów to mocy i także.
witam wszystkich . po zdiagnozowaniu launcherem fabi 1.4 mpi 2004 wykazało tylko jeden błąd p0171 system too len bank 1 -zbyt uboga mieszanka .cyliner 1 ale innych błędów na elemętach wykonawczych nie pokazało ,nawet na sondzie nic nie wzkazało gdzie powinno być coś nie halo bo zawartość tlenu w spalinach nie będzie poprawna . mysląc co jeszcze może...
Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu odnośnie nieszczelności układu klimatyzacji więc podpinam się pod ten temat. Pacjent Skoda Octavia 2001r 1.9 TDI KOMBI. Maszyna do nabijania klimatyzacji nie wykryła nieszczelności, problem polega na tym że jest jakaś mikronieszczelność w skutek klimatyzacja działa tylko przez około rok. Sytuacja powtórzyła...
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Dzień dobry. Mam Octavie 2 ze sprężarka Zexel 1K0 820 803N. Oczywiście niska wydajność chłodzenia, z kratek 12-14 stopni. W zeszłym roku wymieniony skraplacz( dziurawy) nie wiem jak długo auto jeździło na pustym układzie, w tym roku zrobiona obsługa, miesiąc temu jako tako to działało, teraz chodzi jeszcze gorzej. Ciśnienie HP 9, LP 4 bary. Sprężarka...
może byc i tak w końcu kupiłem auto od babki....myślałem jeszcze że to może coś związane z ciśnieniem że podczas jazdy np jakiś zawór ciśnieniowy nie działa i wysprzęglik dostaje ciśnienie i sprzęgło załącza...w skodzie to się w ogóle nie orientuje jak nikt nic nie doradzi to w poniedziałek już jestem umówiony na diagnozę i wymianę...a tak po za tym...
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Skoro wg ciebie gruszka nie ma znaczenia w silniku bez zmiennej geometrii to trzeba ją wywalić. Dokładnie a jak nie będzie gruchy to i zawór jest zbędny (N75) więc tez go wywal, może jak Skoda będzie lżejsza to przestanie przechodzić w awarię. A ręką nie sprawdzaj tylko daj jej bezpośrednio ciśnienie bez zaworu i zdejmuj wężyk i tak w kółko i zobacz...
Nie moge znalezc oznaczenia silnika , tam sygnał czujnika położenia wałka jest z krzywki wałka a nie z koła. Widac ze wałki były wyjmowane bo pełno silikonu wszedzie... Stawiałem tez na podparte zawory ale cisnienie jest ok. Bede krecił silnikiem i zobacze przez otwor na czujnik jak ta krzywka wyglada. Dam znac
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
zawór skoda zawór ciśnienia listwie zawór ograniczający ciśnienia
zerwana plomba drzwi zmywarki opadają honda civic termostat
Kod usterki EDC 7EB22 1F w Iveco - diagnostyka i naprawa Iveco: Kod błędu EBC 40B10 05 119 - przyczyny i rozwiązania