Do sprawdzenia stary i nowy egr podejrzewam ze nowy jest ale pod inny silnik
sprawdź wysokość krzywek na wałku rozrządu poprawność ustawienia pompowtryskiwaczy względem korpusu głowicy regulacja pompowtryskiwaczy ciśnienie na cylindrach jeżeli brak błędów silnika na próbe zaślep zawór EGR
Witam. Obroty falowały, zwłaszcza w pierwszych sekundach wciśnięcia pedału przyspieszenia. Jak wiadomo, w tym silniku, by wymienić przewody i cewkę, trzeba trochę czasu, by rozkręcić dolot, wyjąć przepustnice itd. Zabawy nie brakuje. Cewka miała jeden utleniony styk od przewodu, więc zamówiłem cewkę Temic, która szła na pierwszy montaż i przewody Beru,...
Witam autko jest strasznie słabe. Tester nie pokazuje błędów. Czy problem może leżeć po stronie turbiny czy przepływomierza. Dodam, że jest za małe ciśnienie doładowania. Zawór EGR zaślepiony.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia związane z EGR. Przecież tam zawór elektryczny.
Sprawdz zawór EGR, może być zasyfiony.
a jak wygląda ten zawór do zwalniania ciśnienia?? da się go samego kupić?? to ewidentnie gdzieś z turbiny słychać. Jak on się nazywa?? a czy to nie ten zawór http://allegro.pl/zawor-egr-audi-a4-a6-2... tzw EGR??
Prowdopodobnie nieszczelny zawór egr-u wyjmij go i oczyść nagar
tak tak,chodzilo mi o to, czyli sterowanie jest, pytanie czy dobre?, zamien zatem te zawory (N75 - z biala glowka i EGR - z czarna glowka), i zrob test, zakladajac ze EGR jest dobry, a N75 jest uszkodzony to powinno sie polepszyc
Jaki przebieg ma auto ? Spróbuj zaślepić zawór EGR być może on jest głównym sprawcą.
Może to być spowodowane przez uszkodzony zawór EGR, zaślep go i sprawdź czy jest poprawa
Wisi na nim czujnik prędkości, przepływomierz , zawór turbo, EGR. Przestawiacz konta wtrysku.Pewnie jakbyś zrobił odczyt błędów z wyjętym bezpiecznikiem to sam buś do tego doszedł.
Jak Ci olej cieknie to wymień oring i przestanie, albo wymień zawór EGR i nie rób chałtury.
Witam. Silnik 1.9 TDI AFF 75KM od pewnego czasu pali mi około 9L ON. Zimny rozruch: 3 sekundy trzeba kręcić aby podpalił. Nie jest to żaden silnik TD 75KM. Wcześniej spalał około 5L i palił od strzała nawet przy -20 tak odpalał. Co może być przyczyną. Po rozgrzaniu silnika zawór EGR wydaje dziwne dźwięki
Sprawdż podciśnienia,zawór EGR adaptacja lub wymiana przepustnicy (podstaw inną).Pozdrawiam.
No to sprawdzaj kolejno wszystkie miejsca gdzie dochodzi podciśnienie - gdzieś musi znikać - np.egr. Zaślep na chwile wężyk podciśnienia idący na zawór egr i zobacz czy coś się zmieniło. Sprawdź akumulator podciśnienia. Jaki to silnik?
Generalnie tak, możesz z tym jeździć. Zawór egr wprowadzili po to żeby autka spełniały jakieś tam normy, kiedyś ich nie było.
nie chipowałem filtry wymienione a jak pod kompa podłączyli to tylko pokazało ze jest wadliwy zawór EGR ale juz wymieniony
Po lewej masz chłodnicę powietrza ( intercooler). Zawór należy wymienić.
Witam.Przy odpalaniu zawór EGR jest zamknięty.Zrób adaptację przepustnicy,jeśli przy czyszczeniu nic nie uszkodziłeś to będzie chodził.
Pewnie zapchany masz EGR i dlatego kopci, ściągnij wąż dolotu powietrza i popatrz w zawór EGR co tam jest na jego ściankach. Pomaga czyszczenia ale wraz z kolektorem dolotowym.
Nie dawno był, nic takiego nie wykazało tylko coś z zegarami, mówił ze padają powoli. Ale tak jak mówisz trzeba podpiąc kompa. Zawór egr może powodować ze bedzie mułowaty? Poza tym nie słychać turbo jak śwista, wcześniej było słychać i miał moc nawet na 5ce.
Zawór od EGR i sterowania turbo zapewne. Rurka od pompy vac ma byc podpięta w IN, a z out ma wychodzić sterowanie
No to w sumie masz odpowiedź. Układ recyrkulaci to pnumatyczny zawór przy chłodnicy spalin i elektroniczny przy kolektor ze ssącym. Wydzieraj ten drugi. Możesz go jeszcze sprawdzić vagiem. Sprawdź, czy dobrze reaguje. Egr powinien być otwarty na jałowym, natomiast po dodaniu gazu zamyka się. Zamyka się rownież po minucie bezczynności na jałowym. Jeśli...
Istotne dla sprawdzenia przepływki wartości to właśnie wskazania w 4 polu grupy 008, grupa 003 pokazuje jak pracuje zawór EGR i te wskazania są tylko wspomagające i stanowią tylko pewien punkt odniesienia dla prawidłowej oceny pomiaru przepływomierza. Jak przeczyścisz przepływomierz to zobaczysz od razu, że wartość dawki paliwa w polu 4 wzrośnie - o...
Nie do końca rozumiem tą odpowiedz, możesz jaśniej ?? Egr był wykręcony i czyszczony po jakichś 5tyś kilometrów pojawił się ten błąd To pełny opis błędu z VCDS 16787 / P0403 / 001027 - Zawór recyrkulacji spalin (EG18) (N18): awaria Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Szorstka prędkość biegu jałowego i / lub zatrzymanie silnika Utrata mocy...
Jak kolego mówisz że słychać cyknie to może zawór egr się zapiekł, wtedy właśnie głośniej chodzi terkocze no i może bardziej przydymiać
Podmień zawór N75 z zaworem N18 Kolego to silnik BPW tam nie ma elektrozaworu N18 tam jest już całkowicie elektryczny EGR....
Witam. Z grupy 003 BS wynika złe działanie zaworu EGR (zaślepiony,zabrudzona rura,niesprawny zawór sterujący, uszkodzona membrana). Termostat do wymiany lub robiłeś logi na niedogrzanym silniku. Pozdrawiam
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
Witam mam ten sam problem na 3/4/5 biegu przy przyspieszaniu miedzy 2000 a 2400 obrotow trzesie silnikiem. Wtryski wymienione, sprzegło zrobione, poduszki silnika dobre, zawór EGR sprawdzony i nikt nie wie co mu jest. Jesli ktos rozwiązał taki problem prosze o kontakt. patlyk(at)poczta.fm
Jeden gościu z forum napisał żeby podnieść obroty kompem. Mu to pomogło. A masz taki problem dodam lekko gaz o 100 i trzymam to faluja obroty coraz więcej u mnie tak jest. A jaki masz silnik symbol ja mam alz i jak pisałem mam te ezektor on też jest związany z podciśnieniem. Zawór egr wyczyszczony. Dziwię się tylko tymi org metalowymi niby uszczelkami...
Koloego Sztomel mam pytanie. Czy ty naprawiasz samochody czy tylko teoretyzujesz? Zawór EGR na wolnych obrotach jest otwarty w ok. 60% przez jakieś dwie minuty, później zamyka go sterownik a podwyższenie obrotów znów go otwiera. W czasie kiedy jest otwarty to nie cyka.
wydaje mi się że to wina turbiny Masz racje, wydaje Ci się. Zmień uszkodzony zawór egr, wymień odmę, lub ewentualnie ją przemy i załóż markowy filtr powietrza. . Olej w dolocie normalna rzecz jak auto ma trochę km, nic z tym nie robisz.
Witam posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130km awx. Auto zakopcilo wczasie jazdy. Straciło przyspieszenie na wolnych obrotach auto chodzi tak jak powinno równo i nie kopci. Jak dam mu obrotow to na jasno kopci i nie ma mocy. Wąż od turbiny sciaglem łopatki nie są zapieczone maja lekki luz ale zdaje mi się że jest okej. Zawór egr rozkrecilem przeczyszczony...
Tak masz rację spaliny sorry nie olej:-) Ale mam teraz problem dziś zamówiłem tą cześć i czekam na nią ale samochód dziś potrzebowałem i wyjąłem wczoraj tą rurkę łączącą i tam gdzie jest ta spiralka była nieszczelna i kopciło z niej więc wczoraj skleiłem ją klejem epoksydowym do metalu do wysokich temperatur. Zamontowałem dziś i poczekałem aż silnik...
Witam Zdemontowałem przepustnice oraz egr, przeczyściłem poskładałem i auto kręci ale nie odpala. Na VCDS brak błędów w pozycji silnika. Wszystko sprawdzone 2 raz, egr sprawdzony na krótko, zawór otwiera się bez problemu, przepustnica zamyka się też po podaniu napięcia. Czekam na jakieś propozycję bo ja już mam brak sił. Z góry dzięki. Pozdrawiam
Problem rozwiązany. Inny EGR i błędów nie ma jak na razie
i następnie pojawił się następny problem migajaca pomatanczowa spirala ( oczywiście wiem że chodzi o świece ) To akurat nie jest takie oczywiste. "spiralka" może informować o problemach z zasilaniem w paliwo, zawór EGR, możliwości jest wiele i do momentu jak nie zostanie auto właściwie zdiagnozowane przez warsztat i błędy poprawnie zinterpretowane...
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje. Dla porównania sciaglismy z kolegą u niego w audi a4 b5...
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
Podpowiem tak...te zawory to nie "WŁĄCZ/WYŁĄCZ" regulacja jest procentowa/napięciowa Prościej, po odpaleniu sztanga turbo ma iść na max EGR od czasu do czasu, można zrobić test odpowiednim sprzętem Sprawdzić czy jest właściwe podciśnienie.....
Witam zmagam sie z problem braku mocy w audi a4 1.9 130 avf podczas jazdy zapala sie check i wywala blad po230 auto nie jedzie brak mocy jakby turbo nie dzialalo, sprawdzam auto na postoju dodaje gaz sztanga w ogole od turbo sie nie przesuwa kiedy zapali sie ten błąd, Egr wyczyszczony Turbo tzn kierownica turbo wyczyszczona Zawór n75 wymieniony Dodam...
Co do skrzyni to nie napisałeś jaką masz i który rok auta, ale z tego co piszesz to przypuszczalnie jest ona w trybie awaryjnym i zazwyczaj na desce migają wszystkie P,N,D, itd. jeżeji tak to w zależności jaka to skrzynia? najczęściej komputer skrzyni do wymiany albo do naprawy, a znajduje się on w skrzyni, przypuszczam że wsteczny bieg Ci się bardzo...
Po odpaleniu silnika sterownik otwiera zawór n75 i cięgno turbiny idzie max do góry silnik się dusi dymi na biało aż gaśnie i nie można dodać gazu , po zdjęciu wężyka z gruszki cięgno opada i silnik normalnie chodzi ,Egr zamyka się i otwiera ,jak się ściągnie z niego wężyk silnik dalej chodzi ale też nie wchodzi na obroty.Turbina kupiona po regeneracji...
Cześć, jakieś inne rozwiązania co do problemu? Mam A4 z motorem BRD z dokładnie takim samym problemem jak autor. Dymi i nierówno pracuje w przedziale 50-80*C, po odpięciu EGR jak ręką odjął. Sam zawór wydaje się sprawny, czysty jak i zębatki po stronie elektrycznej w porządku.
Obraziłeś się ale nie tędy droga. Z Twojej wypowiedzi wynikało, że nie masz bladego pojęcia o co biega z Twoim samochodem (wcale się nie dziwię). Objaw byłby rozpoznawalny od razu ale zauważ, że napisałeś tylko o tym mi.in. że ciężko wkręcić silnik wyżej niż 2000 obrotów i podałeś, że nie dało się nim ruszyć i przy tym kopcił ale gdybyś napisał, że...
może przycina się zawór gaszacz, może robi się podciśnienie w układzie paliwowym, może coś z egr, może immobilizer, może autoalarm? a nie rozrząd. Na to wszystko są sposoby by to wykluczyć, rozrząd też można sprawdzić bo trzeba i warto sprawdzić wszystkie te rzeczy żeby coś było pewne.
Ten silnik nie ma egr-u nie? Możesz jeszcze zrobić logi i zamieścić na forum Możesz też dla pewności dezaktywować immo. Czytam podobne tematy i winna była antenka przy stacyjce. Może nie działa lampka sygnalizująca blokade zapłonu Luźne strzelanie: -zawór par paliwa -rozrusznik Zobacz jeszcze [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Także to jest od termostatu płączonego elektrycznie z ECU,ja oczywiście takiego nie mam przez to jest przerwa czyli -48°C A gr.074(wiem że to EGR-u mnie chyba nie ma EGR tylko kombi zawór połączony z "ECO pompą") pisze ADPT OK,jak wejdę w BS to adoptuje się[ADPT RUN] ale zaraz wyskakuje ERROR,po ponownym wejściu pisze że ta grupa jest nie obsługiwana-przez...
Właśnie sęk w tym ze nie jezdze na gazie bonie da rady szarpie wyczytałem żeby sprawdzić zawór egr i wyczyścić poczytaj o tym u mnie nie pomogło mam coś z przepustnica chyba padła i do regeneracji jak tylko uda mi się zlokalizować usterkę to napisze a walczę dość długo i kupę kasy juz wydalem bez sensu egr wyczyść od spalin może się zacial i jest otwarty
Wracając do tematu, który był już poruszany. Audi A4 2.5 TDI 150 KM, silnik AFB, rok produkcji 1998. Mam taką dziwną przypadłość w aucie, zawsze rano na zimnym silniku, gdy jadę powoli się rozpędzam, wciskam gaz, do 2 tysięcy obrotów jakoś idzie (na każdym z biegów). Ale gdy obroty przekraczają 2 tysiące, zaczyna się dusić, słabnie, czuć, że turbina...
za duże ciśnienie dostaje,zrobiłem log dynamiczny teraz , nie wiem co się dzieje? turbo,zawór n75,EGR ,i przewody nowe,kupiłem turbo po regeneracji z gruchom,niby geometria ustawiona, ale na starej turbince też miałem ten sam dzwięk zacierania się turbo,wiec myślę ze przyczyna może tkwi w przepływomierzu?,bo tylko on pozostaje,ale z drugiej strony,nie...
Uciekanie płynu oczywiście należy usunąć, ale co do niedogrzania, niestety silniki 2.0 tdi mają z tym wielki problem. Układ jest dość skomplikowany, nie masz zwykłgo termostatu za 50 zł tylko zawór 4/2 drożny, który w sumie jest termostatem ale w jakiejś chorej obudowie, kosztuje 220 zł a jego wymiana to zemsta hitlera zza grobu. Oprócz tego masz prawdopodobnie...
Witam, samochód zapala i gaśnie po oko 2 sekundach. Audi 2 miesiące temu przeszło remont silnika, bo była głowica pęknieta. Głowica i wtryski zregenerowane, wszystkie filtry i oleje wymienione, rozrząd i zawór EGR również został wymienone. Samochód przejechał około 50 km i już po zgaszeniu na następny dzień nie zapalił. Po podłączeniu pod komputer pokazuje...
Witam, mam problem z autkiem audi a4 b6 avf 1.9 quattro, mam je kilka miesięcy, problemy się zaczęły jak przeczyściłem EGR`a, od tego czasu słychać przy przyśpieszaniu ( ok. 1600-2600obrotów) takie nie za głośne z pod maski charczenie, trzepotanie, zgrzyt, nie wiem jak to nazwać, dzieję się to tylko przy przyśpieszaniu zgrzytnie na sekundę bądź dwie,...
Witam, posiadam Audi a4 b5 1.9tdi AVG 110KM 2000r gdy odpalę silnik i podczas jazdy po mieście dam gaz do około 2400obr/min gdy silnik nie jest jeszcze rozgrzany to auto mi gaśnie i nie ma siły obrócić silnikiem odczekam 30sec i kręci normalnie i odpalą za 1 obrót. Zawór się nie otwiera ? Egr? Gdyby wtrysk lał to by po odpaleniu zostawała by za mną...
Bardzo dziękuję za odzew. Oznaczenie silnika BRE. EGR nie oryginał, ale nowy sprawdzony zamiennik. Przed wymianą EGR'a rzucał dodatkowo błędem P0408 (koła zębate mechanizmu były wyrobione). Zdjęcie samego EGR'a" http://obrazki.elektroda.pl/4642493700_1... Zdjęcie silnika od góry, po lewej zawór chłodnicy spalin. http://obrazki.elektroda.pl/8688999500_1...
Witam mam Audi A4 3.0 TDI mam z nim problem Błąd stały zawór N18 przerwa zwarcie pytanie jak go sprawdzić czy to on jest uwalony czy 12V pomoże powinien tykać ?? Błąd nie kasowalny cały czas wraca Podmieniłem z Leona 2.0 TDI ale błąd dalej nr częsci inny chodz raczej powinno smigać ?? Kolejny problem brak mozliwosci dopalenia DPF pomimo ze warunki sa...
Zrobiłem wreszcie parę logów na podmienionym zaworze. No i okazało sie , że podmiana zaworu jednak trochę pomogła choć przy normalnej jeździe nie jest to zbytnio odczuwalne. Zamieszczam logi ( w formie wykresu bo lepiej wszystko widać ) na starym zaworze oraz na podmienionym na zawór EGR. Stary zawór: 003: http://obrazki.elektroda.pl/3093794200_1...
Witam Potrzebuje rady w sprawie szarpania w Audi a4 b6 1,9tdi 101ps 74kw. Byłem u mechaników i niestety kasa w błoto .Problem polega na szarpaniu samochodem powyżej 2000 obrotów,problem czasami znika jak by nigdy nic. Dwa razy samochód wpadł mi w tryb awaryjny i szarpało nim jak by padaczki dostał.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu można było jechać...
Witam Problem jest z A4 2.5tdi, AFB 99r. Silnik nierówno pracuje na wolnych, słaby jest, kręci sie tylko do 3tys. takie błędy ma, po skasowaniu wracaja: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 401 H Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 00SG D42 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 06335 6 Faults Found: 01282 - Intake...
Witam Ciągle jeżdżę tym a4, no i znowu problemy, wymieniłem przepływomierz na nowy(2X nowy żeby była pewność) auto przyspiesza jak zwykły diesel albo i słabiej, mam zaślepiony zawór EGR, kiedyś miałem taki problem ze w trasie na autostradzie jakieś 100 km jechało tylko do 130km/h ale juz po przejechaniu około 100km było ok i znowu miało odejście, po...
Jak dla mnie to EGR otwarty na oścież cały czas, nie wiem czy zapieczony, czy walnięty elektrozawór, który nim steruje, ale tu bym szukał przyczyny problemu. Należało by też sprawdzić szczelność wszystkich przewodów dolotowych oraz intercooler'ów (w tym aucie są 2) Co do BS (Basic Settings), to są to nastawy podstawowe sterownika, jeśli w czasie gdy...
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
A więc wahania obrotów na pewno nie są spowodowane zaworem EGR N75. We wcześniejszej odpowiedzi mylnie napisałem błąd nie 0222 ale 023F - CIŚNIENIE W RURZE DOLOT. RÓŻNICA REGULACJI TO POZOSTAŁOŚĆ PO NIESPRAWNYM N75. byłem u mechanika i wyczyścił mi jakiś zawór, no i niestety auto zrobiło się mulaste jedzie do 2,5 tyś obr. potem to nie jedzie. Prawdopodobnie...
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Witam! Mam dokładnie ten sam problem co kolega z A4. Moje auto to VW PASSAT 1.9 TDI 110km AFN, dziś nawet sprawdzaliśmy go dokładniej, wstępna diagnoza padła na POTENCJOMETR PEDAŁU GAZU/PRZYSPIESZENIA. Dokładnie w momencie kiedy silnik rozkręcał się do 2500obr/min zaczynał dymić na niebiesko, zaczynało go szarpać i nie reagował na powolne dodawanie...
Witam. Otóż niedawno bo koło pół roku temu zakupiłem Audi A4(Kombi) 2.5L 150 KM( 1998r ) No i po pewnym czasie pkazało się iż zakupiłem " umarlaka " silnik praktycznie był wyrąbany na maxa... No i trzeba było zanieść do mechanika. Bo samochód ledwo jeżdził i zaczął mocno kopcic i stukać pod maską. Zostało w nim wymienione: rozrząd, wtryski, świece,...
Witam. Jak w temacie borykam się z problemem braku mocy na niskich obrotach. Mianowicie wszystko było ok do momentu wymiany uszczelki pod głowicą (CO2 w układzie chłodzącym). Wymianie uszczelki towarzyszyło planowanie głowicy i sprawdzanie szczelności. Wymieniany były szklanki i popychacze wtrysków a jakiś miesiąc wcześniej kompletny rozrząd(wszystko...
Witam, jestem posiadaczem samochodu jakim jest Audi A4 B8 2.0 TDi CR 143km z roku 2008 modelowo 2009, problem jest taki że po kupnie samochodu zaświeciła mi sie kontrolka check engine podpiąłem komputer i znalazło błąd ( kod błędu P0101 - czujnik masy przepyłwającego powietrza : nieodpowiedni sygnał ) usunąłem błąd i po przejechaniu 40km znów się pojawił...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Witam Pacjent to moje A4 B5 2000r. z 1.9 TDI AJM 116KM + (jest jakiś box na podszybiu ale czy on coś daje to kto to wie) Użytkuje auto 4 lata i nigdy nie robiłem logów bo nie było powodów, brak czasu itd a auto jeżdziło bez żadnych problemów. W ostatnich dniach auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny bo turbo przeładowało - 17965 - Charge Pressure...
Gunslinger tak w ogóle to dziękuję Ci za zainteresowanie tematem :D Pompa była robiona dwa razy i z tego co kojarzę przed mechanikami obroty falowały i szarpał, jednak jeszcze wtedy nie zwracałem na to uwagi. Pierwszy raz, czyli jakieś 3 lata temu, podobno jakiś znawca od pomp wtryskowych uszczelniał ją, bo zauważył, że trochę cieknie z niej ropa. Zrobił...
Cześć, Posiadam Audi A4 B7 2.0 tdi z silnikiem oznaczenie BRD. Zostawiłem samochód przed pracą - było wszystko ok. Wsiadłem po paru godzinach, odpalam - praktycznie nie wchodzi na obroty, dodajać gazu obroty powoli ida, z tyłu chmura czarnego dymu po dodaniu gazu. Po krótkiej diagnozie kolegi, stwierdził że to coś z elektroniką i spróbowałem odpiąć...
Witam, mam auto które zaczęło doprowadzać mnie do nerwicy. AUDI A4 (B7) 2006r. z silnikiem 2.0TDI o oznaczeniu BRE i mocy 103kW (140KM). W samochodzie zapalił się Check Engine, auto zaczęło tracić moc na autostradzie. Błędy P0403 i P0408. Szybka diagnoza i wymiana EGR'a. Stary miał wytarte koła zębate i nie poruszał w ogóle klapą EGR'a. Wstawiłem jakiś...
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
ja mam A4 z silnikiem 115KM (AJM) z 2000r. przebieg aktualny prawie 840tys kk z czego w posiadaniu auta jestem 6 rok od 149tys kk. Do silnika do tej pory się nie dotykałem - non stop regularnie olej syntetyczny spełniający normę 505.00 502.00 - obowiązkowo i żaden inny (polecam motul albo mobil1). Z osprzetu wymieniłem po drodze: 1. zawór EGR - choć...
Witam wszystkich. Od momentu zakupu auta zmagam się z problemem odłączania turbiny i błędu P0235 - Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Przekroczona górna wartość graniczna. Statycznie. Wymieniłem: - klapy kolektorów - czujnik ciśnienia doładowania - zawór N75 - usunięty DPF - zaślepiony i wyłączony komputerowo EGR. Problem...
Witam ponownie. A więc z najnowszych wiadomości: Koniec kwietnia VAG krzyczał błąd 17924 zawór kolektora ssącego, mieszanka uboga, przepustnica otwarta 50% Po zrobieniu zaworu EGR (II połowa maja), żadnej różnicy a wręcz powstało gorsze szarpanie podczas dodawania biegu 1,2,3 Pokazały się błędy: mieszanka uboga, sonda lambda, czujnik temp powietrza....
Dzień dobry, od razu do sedna. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Wydaje mi się, że tak. w pierwszym poście jest filmik jak to wygląda kiedy sprawdzałem właśnie zakładając/zdejmując wężyk od gruszki. zobacz proszę i oceń czy jest OK. . Wtedy szukać czy nie ma gdzieś dziury między turbina a kolektorem ssącym. Tak zrobię....
dziugi oto instrukcja robienia logowania silnika: Diagnostyka silnika właściwa. Diagnostykę wykonujemy trójetapowo: 1. poprzez odczyt błędów; 2. poprzez odczyt bloków wartości mierzonych: a. w tzw. próbie statycznej; b. w tzw. próbie dynamicznej. Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. dla odczytu błędów w sterowniku silnika...
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Mam problem z Audi A4 B7 2.0 TDI BLB skrzynia multitronic GYJ. Samochód po puszczeniu hamulca rusza ok, niestety po mocnym wciśnięciu gazu obroty wskoczą na te około 2,5tyś lecz samochód bardzo słabo przyśpiesza (tak jakby trochę ślizgało się sprzęgło). Dziwną sytuacją jest też to, że wskazanie spalania chwilowego przy lekkim muskaniu gazu pokazuje...
decybel91 thx, znalazlem ten n75 i jednego wezyka brakowalo tego najcienszego, wygrzebalem i podlaczylem, przy okazji przemylem przeplywke i jeden z czujnkow na wezu od inter bo plywaly w oleju sprayem niby do elektryki. blad z cisnieniem zniknal, ale mocy nie doszlo tylko jakby ja ustabilizowalo lecz dalej jak z 2-3rpm nagle puszcze gaz to slysze ten...
Witam. Potrzebuję jakieś pomocy albo podpowiedzi. Problem polega na tym, że wyświetla się komunikat ESP fault i Parking Brakeke Malfunktion do tego zapala się ESP i mruga kontrolka spirali. Po tym wszystkim auto przechodzi w tryb awaryjny i nie kręci silnik więcej jak 2000 obrotów na każdym biegu. Nieraz zapali się to wszystko po odpaleniu auta, nieraz...
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
zdjąć koło pasowe wzmacniacza audison siemens runtime
laptop gamingowy laptop gamingowy
Zmiana nazwy arkusza w Excelu za pomocą VBA Volkswagen Passat CC 2.0 2016 - Wysokie spalanie 20,4 l/100km