To się kolega bardzo pomylił. Dzisiaj robiłem coś takiego w swoim. Są dwa typy immo w tym roczniku. 1. Immo w ECU i zawór kodowany w pompie, odbiornik przy stacyjce. 2. Immo w puszce, zawór kodowany w pompie i odbiornik przy stacyjce. W typie drugim puszka jest za schowkiem. Jak odkręci się zaczep...
napewno masz tam zawór kodowy, musisz popatrzeć na pompę, zobaczyć czy zawór jest osłonięty blaszaną nakladką antysabotażową.
Po usunięciu zaworu kodowego to już nie bardzo, bo niby co będzie odcinać dopływ paliwa?. A oryginalny zawór kodowy w tej pompie działał w ten sposób że pomimo że dostawał zasilanie (+,-), to nie otworzył dopływu paliwa dopuki na 3 przewodzie nie dostał określonego sygnału z immo.
A może byś zobaczył czy jest zwykły zawór czy zawór kodowy?
No to masz zawór kodowy, sądzisz, że sobie go wymienisz ot tak? A dopasujesz go, jak w zaworze jest elektroniczna blokada rozruchu? Sposób na to jest inny.
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
Stachu,zwykły 1,9 z tego rocznika ma zazwyczaj zawór kodowy :)
Pętla+UCBIC+zawór kodowy na pompie-całe immo
zawór kodowy, czyli trzeba ymienić go na inny (nie - kodowy)? Czy poprostu na któryś z tuch przewodów podać stałego plusa? Tak na marginesie dzisiaj w serwisie dowiedziałem się że kangoo nie ma możliwości wpisania kodu awaryjnego.
rozusznik prosta sprawa, PATS zapina masę na przekaźnik rozrusznika, obejdziesz w try miga. Z pompą inna zabawa, możesz rozłupać obudowę gaszaka i podpiąć na krótko, ale z tego co pamiętam jak blokuje immo nie będzie działać: -obrotomierz -podgrzewanie świec -przestawiacz kąta wtrysku Zasada działani...
Wogóle nie czaje o co tu chodzi ale to francuz. Lucas DCN-2, a więc prostacki grzmot.. Nie działała klima-nie szło wysterowanie na spręzarkę. W BSI czyściutko-ciśnienie widzi, klawisz klimy widzi, słowem wszystko ok. BSI jedynie się darło o brak autoryzacji sterownika silnika, ale gdzie by nie-zawór...
Ja się spotkałem.Nieraz. Ale powodów było mnóstwo: -wybita wstrząsówka -nie szło napięcie na zawór kodowy -ciągła powietrze na filtrze paliwa -spadł pasek rozrządu Ciężko popuścić rurki do wtryskiwaczy i zobaczyc czy coś tam strzyka?
Najprościej usunąć immo z pompy jeżweli jest zawór kodowy
Jak masz gumkę to przelożysz. A wogóle to wywalić ten zawór kodowy i wstawic zwykły, na pompe Lucasa.
Może klucz ( np wyleciał transponder), może pętla, może PATS, może zawór kodowy na pompie, może sterownik silnika.. Kto to może wiedzieć.
ktoś polecił komputer bez imo Tryśnij mu parola, wypłać jeszcze karczycho. Tam jest zawór kodowy na pompie i komputer bez immo nic nie da. Właściwie ten komputet można sobir wyjąć.
Jeżeli kupil nową pompę to zawór kodowy zakoduje sie po pierwszym zablokowaniu zamków pilotem. Jeżeli kupił używaną to nic z tego nie będzie, zawór ma kod pojazdu w którym pompa pracowała wcześniej.
Czekaj, to diesel jest, nie wiem czy zeruje zawór kodowy, chyba tak.
Czekaj-zawór kodowy powinien się skodować jak uzyjesz PILP'a Do tej pory samochód ma się zachowywac tak, jak bez blokady rozruchu. A możesz chcesz wykodowac zawór?
Jest zawór kodowy, dekoder i petla. Sprawdzić zasilanie zaworu.
wywal zawór kodowy z pompy i po sprawie
Wywal zawór kodowy, a nawet nie cały tylko jego część.
To prawda, pęka gumka, problem jest taki, że tam jest pewnie zawór kodowy, musi zatem ciąć obudowę.
Jest zawór kodowy
Kolego diagnoza , wywaliłeś immo z pompy a co z ecu ruszałeś coś? . Po co ruszać ecu, tam masz tylko zawór kodowy.
Witam serdecznie jest to mój pierwszy post na tym forum pomimo dogłębnej lektury co jakiś czas. Mam problem z VW Caddy/polo 1.9 SDI na pompie Bosha z zaworkiem kodowanym przy pompie. Znajomy zgubił kluczyki będąc w Niemczech, ściągną auto na lawecie. Jego znajomy próbował uporać się z immo, ale poległ,...
Wywal zawór kodowy
A co ma ogarnąć? I skąd wiesz, że to nie dti na pompie lucasa i zaworze kodowym?
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
Wywal zawór kodowy i po problemie.
Scenik 1, 1,9d, 99r, kluczyk radiowy. Przyjechał zmienić mnie kierowca i ja wracam do domu, zatrzymałem się stacji paliwowej i już nie ruszyłem problem z immo. Mam tylko pytanie czy jak dostanę się do zawory kodowego pompy i dam +12v po zapłonie to "cudo" pojedzie? Obok stacji jest mały warsztacik...
Witam, dzięki za podpowiedz wszystko jest podpięte i chodzi ale. Mam teraz problem z nadmiarem gorącej CWU. i mam parę pytań: 1 - czy do modułu regulacji solarnej SM1 można dołożyć sterownik innej firmy np Sterownik G-422 Hewalex który ma funkcję urlop lub tryb nocy w którym by się załączał i wychładzał...
Witajcie Nie jest to mój pierwszy projekt, acz wiedzę mam raczej skromną czego świadom jestem więc z góry przepraszam za popełniane gafy 😶 Od jakiegoś tygodnia próbuję stworzyć kod do sterowania uczynionym przeze mnie kolektorem słonecznym. Nie będę się może zagłębiał w szczegóły...
A dlaczego nie, może diagnozowali immo? Zawór jest kodowy.
A może tylko wygląda jak zawór kodowy a to jest zwykły zaworek (wypatroszony albo jakiś wyrób chiński) ? PS. A może chodzi o coś innego tylko program tak "spolonizowany". Może w innym języku sprawdź.
Tak... oczywiście , źle zapytałem ... mialo być "nie przeciwprądowo" . Jak wynika ze schematu wymiennika Secespolu, tylko, na Twoich poprawkach widze opis "obieg kodowy , podejrzewam, ze chodzi o "obieg kotła gazowego - zamknięty" i jeszcze piszesz : "Przestawienie" pompy to tylko "półśrodek" - najlepiej...
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach...
Wstaw zwykły, a immo zrób inaczej wstawiając jakiś zawór wcześniej, albo odcinając jakieś zasilanie na deche. Te trzy przewody to: - +12V - linia kodowa - masa Podłącz na czuja może się uda jak nie to założysz nowy, otwórz tego jak mówi yaaro i podłącz 12V do cewki.
Czy mam zatem rozumieć, że Vt 200-A może działać jak termostat Można próbować do tego to urządzenie ograniczyć. Przy samym Vt 200-A pozostają tylko A0 - 1, b0 - 3 i E2 Tu może masz i rację. Niech będzie ten CTZ. ale przy takich ustawieniach działało mi to jak opisałem na początku: piec się...
Urządzenie można wykonać podobnie do pompy skrzydełkowej z regulowanym ciśnieniem w komorach. Lub dźwigni z przyłączonym siłownikiem dwustronnym, co pozwoliłoby użyć standardowych elementów. Regulacja ciśnienia w komorach mogłaby się odbywać mechanicznie (mało dokładna) lub elektrycznie, zaworami z regulowanym...
witam man tga 2006 rok euro 3 wyskakuje mi błąd ffr 03449-03 , samochód traci moc i nie jedzie a jak jedzie to 20 lub 30 km na godzinę, wskaźnik od turbo przy przegazowaniu idzie tylko do 3 kreski, gdzie mogę szukać usterki ?? błąd zdefiniowany w książce kodowej mana jako: Pomiar przeciwciœnienia...
Auto pochodne od pajero, sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze. Wygląda na brak masy. Co do zaworu, po włączeniu zapłonu, ma być zasilanie, masa i sygnał kodowy. Pod obudową masz normalny zawór stop, pod który podłączasz zasilanie.
Stary, szczerze? Ten grzmot będzie pracował nawet jak mu wyjmiesz PCM. On jest tam tylko do pracy zaworu EGR. Niejednokrotnie wywalałem tam wiązke silnika, na zawór odcinający paliwo ( po wymianie zaworu kodowego!) dawałem plus po stacyjce i wszystko działało jak dawniej.
jak na zaworze wydechowym będzie zbyt duży luz, to go nie uchyli Ale czy jeśli popychacz będzie lekko wytarty lub klawisz wyrobiony, to czy nie skoryguje tego regulacja luzu zaworu? Zastanawiam się nad kupnem tego wałka z dekompresorem, żeby już kolejny raz nie rozbierać silnika, ale mam problem....