Łącze danych przerwany przewód 6 lub 7 wtyka abs często przerwany pod kabiną ( om ) lub przewód abs Przytrzymanie hamulców często klamka żółta auto naczepa do wymiany komplet, załamany przewód , zawór parkująco luzujący naczepa, czujnik ciśnienia modulator naczepa. Raz miałem przypadek że kaseta ebs widziała ciśnienie na zaworze sterowania przyczepom...
Jest tu schemat bardzo zbliżony do twojego układu, można zobaczyć sposób podłączenia pneumatyki i jak podłączyć zawór parkujący-luzujący
Witam, Mam problem z firanką marki SAMRO model S338RJ. Rocznik 2002. Hamulce Tarczowe. Osie ror. ABS. Problem polega na tym, iż naczepa nie dostaje odpowiedniego ciśnienia / lub w ogóle powietrza na hamulce. Wszystkie są zaciągnięte i brak reakcji przy podpiętym ciągniku na ręczny lub roboczy hamulec, a także na odpiętej z powietrzem na zawór. Pierwsze...
Witam, mam problem z pneumatyką w naczepie reisch, po odłączeniu przewodów od "ciągnika" całe powietrze schodzi czerwoną "kaczka" z naczepy, dodam że wymieniłem już zawór luzujący i dalej to samo, gdzie szukać przyczyny?
Pytanie czy właściwie podłączyłeś zawór parkująco-luzujący. Ponawiam pytanie kolegi daro111 jaki system hamulcowy?
Naczepę tą ciąga Premium DXI zasilanie na naczepę wychodzi 8,5 bara z Renówki i taka są wartość ciśnienia odczytuje program diagnostyczny wabco na czerwonej słuchawce. Jutro rano będę miał nowy zawór parkująco luzujący to go podmienicie i zobaczę co będzie
Witam. W takim przypadku możesz zastosować dowolne rozwiązanie np. Wabco. Schematy dostępne na tej stronie http://inform.wabco-auto.com/intl/pl/ind... Jednak przy osi skrętnej powinien być mechanizm blokujący tą oś podczas cofania. Wystarczy elektrozawór który załącza ową blokadę , a sterowany powinien być z sygnału świateł cofania. Musisz wybrać...
Witam, podbijam po ten temat ponieważ mam podobny problem. Zaświecił mi się ABS w naczepie. Błąd "czujnik ciśnienia modulatora 22". Postanowiłem wymienić modulator z racji tego że miałem używany na stanie. Wymieniłem, zaprogramowałem z radością odpalam samochód a tu lipa... Błąd dalej występuje. Co ciekawe ABS zapala się dopiero po spuszczeniu hamulca...
Witam. Jeżeli czerwone złącze podłączone ,na żółtym nie ma powietrza (najlepiej odłączyć),to naczepa powinna odblokować hamulce ,jeżeli tak nie jest to przyczyny szukałbym w naczepie.Sprawdź jeszcze zawór parkująco/luzujący.Podaj jaki system ABS/EBS jest w naczepie (Wabco,Knorr,Haldex).Spróbuj odłączyć jeszcze podczas prób kabel ABS/EBS.
Ciśnieniem sterowania hamulcami naczepy, (żółta słuchawka) steruje zawór sterowania naczepy. Na pewno nie ma zaworu szybkiego luzowania w tym układzie. Podłącz zegary pod żółtą słuchawkę i przedni siłownik. Napisz jak wyniki pomiarów. I jeszcze jedno czy po odłączeniu żółtego przewodu hamulce odpuszczają od razu??
Zacząłbym od zaworu parkująco-luzującego. On jest pierwszy "na drodze" powietrza do zbiorników. Odkręć przewód ze złącza 1-2 i zobacz, czy po podaniu ciśnienia na złącze zasilające (czerwona słuchawka) będzie uciekać tamtędy powietrze. To samo ze złączem 22 (tamtędy "idzie" powietrze do komór sprężynowych siłowników). Jeśli nie, bądź będzie, ale powoli...
zawór luzujący zawór naczepy zawór naczepy volvo
zresetować elektronike alcatel flashe dioda switch
sterowniuk uszkadza wtryski żelazko zelmer 28z030
Bosch suszarka błąd E69 - co oznacza? Błąd 225 w ekspresie Miele - co oznacza?