Ok. Napisz potem jak przebiegł montaż. I pomyśl nad zaworami pomiędzy kotłem a wężownicą bojlera. Pozdrawiam i powodzenia.
No i oczywiście warto sprawdzić zawór membranowy czy nie jest rozgięty
Termostat pod wływem wzrastającej temperatury w kotle zamyka przepływ gazu w rurce impulsowej . Wyrównuje sie ciśnienie pod i nad membraną . Zawór membranowy zamyka dopływ gazu do kotła. Najpierw trzeba sprawdzić, czy zawór membranowy jest sprawny/bo to jest prostsze/. Potem sprawdzamy sam termostat i dopiero całość.
Sprawdz zawór membranowy czy nie jest rozgięty i dysze w gaźniku czy nie są zapchane
Dla pewności, masz silnik TJ27E z systemem strato (gaźnik ma dwie gardziele), czy silnik TJ27D zwykły dwusuwowy? Powinna gdzieś być naklejka/tabliczka z kodem typu silnika. Na stronie Kawasaki Engines są udostępnione katalogi części, było produkowanych parę odmian tego silnika, warto byłoby sprawdzić numer katalogowy cewkomodułu żeby się nie okazało,...
Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, zawór membranowy też do przeglądnięcia.
Żadnej siateczki tam nie było. To zawór membranowy. niektóre wersje miały w tym miejscu podgrzewany zawór odmy, więc jakoś specjalnie nie jest tam potrzebny, pod warunkiem regularnego wymieniania filtra powietrza.
Za cofanie mieszanki w stronę filtra powietrza może odpowiadać również uszkodzony zawór membranowy. Sprawdź czy membranki dolegają do zaworu, jeżeli jest jakiś odstęp, odkręć je i przykręć odwrotnie.
Zawory membranowe, sterowane są ciśnieniem które działa na drugą stronę membrany, zwyczaj odbywa się to przez dyszę ok 0,5mm, więc nie jest szybko, ale dzięki temu duży zawór ma małą cewkę i małą moc sterowania. https://obrazki.elektroda.pl/9941630700_... Zdarzyło mi się łączyć fabryczny zawór kulowy, z fabrycznym z motoreduktorem.
Nie próbowałeś odpalić, sprawdzić czy zagada, psikając gazem w gaźniki, np. plakiem, dezodorantem? Jeśli silnik długo stał, to na pewno gaźniki się przytkały na dyszach i kanałach. Problem powstaje po użyciu niektórych olejów do mieszanki wraz z dodatkami stosowanymi w paliwach, przy odparowaniu paliwa pozostają osady które bardzo trudno usunąć. Dolot...
Skuter naprawiony walnięty był zawór membranowy, do zamknięcia
Iskra na świecy jest ale zauważyłem ze paliwo wylatuje przez tłumnik . Jutro sprawdzę ten zawór membranowy
Tak jest i bez niego motocykl nie Bedzie się wchodził na obroty i nie będzie miał siły. Dodano po 45 Założyłem zawór którego brakowało
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Jak zgaśnie to świeca jest sucha czy mokra? Czy jest tu zawór membranowy z blaszkami zamiast kanałów w cylindrze?
No cóż? Znowu sprawdza się powiedzenie " umiesz liczyć licz na siebie" . Piecyk działa ( oczywiście z zaworem) , więc zamykamy temat.
Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego) lub za gruba uszczelka głowicy, uszkodzony zawór membranowy lub Nic nie kopci nic nie ubywa płynu wiadomo wszystkiego nie sprawdziłem bo musiałbym cały silnik rozkręcać pali z kopniaka zawór membranowy kiedyś wyjmowałem nie było prześwitu wszystko nowe zakładałem...
No właśnie ciekaw jestem czy ktoś zna jakieś takie zawory. Bo np. jakiejś tam firmy co chwilę temu patrzałem to calowy miał wydajność ledwie kilku metrów sześciennych, więc musiałby być większy lub inny. Te o które pytam to zawory membranowe, może trzeba jednak na inne patrzeć? Dlatego też pytam o śrubówki, nie wiem jak to tam rozwiązują?
Robiłem tak na kilku instalacjach nawodnieniowych i działa do dziś. Tylko zamiast zaworu kulowego jest zawór membranowy od nawodnienia.
Powodem okazał się nieszczelny/zużyty zawór membranowy. Pozdrawiam.
Witam Iskra już jest natomiast skuter odpala ale od razu gaśnie. Wymieniłem zawór membranowy ale dalej to samo. Gdy dam plaka pali "na dotyk". Świeca jest mokra. Czy ktoś wie jak poprawnie wyregulować gaźnik? Pozdrawiam
Dzień dobry, Może ktoś mógłbym mi wytłumaczyć jak działa zawór membranowy napełniający w spłuczce? Mam taki schemat i nie rozumiem jak taki zawór ma się zamknąć jeśli zatkamy mały otwór pływakiem. Według mnie w komorach przed i za membraną, występuje takie samo ciśnienie, więc dlaczego membrana miałaby zostać dociśnięta tak by zamknąć przepływ? https://obrazki.elektroda.pl/1781182900_...
Z tego chińczyka 66cc można wyciągnąć ok 9KM, widziałem pokaz na hamowni. Ale gostek miał wyprofilowane porty w cylindrze, komorę rozprężającą, zawór membranowy, lepszy gaźnik i elektroniczne CDI. Tłumik z zestawu to zwykła rura z przegrodami, bardziej dusi niż pomaga ;) Ja do swojego już zakupiłem komorę z tłumikiem od simsona. Taką jak tu: http://obrazki.elektroda.pl/7363564400_1...
Ta puszka po lewej stronie to jest filtr i zawór membranowy, który jest otwierany podciśnieniem z zaworu membranowego przy kolektorze ssącym. Dwie membrany muszą być dobre i wężyk od podciśnienia.
Witam. W związku z tym, że w okolicy odmy w silniku jest spora ilość oleju, postanowiłem sprawdzić działanie odmy, a szczególnie zaworu zaznaczonego na zdjęciu. Zastanawia mnie, jak powinien prawidłowo działać? W środku jest zawór membranowy, czy ten zawór ma działać w jednym kierunku, czy w drugą stronę też?
Dodawanie powietrza (tlenu) do spalin powoduje dopalenie niespalonych węglowodorów, a nawet utlenienie CO do CO2, co jest reakcją egzotermiczną, tylko wymaga odpowiednio wysokiej temperatury. Układy powietrza dodatkowego stosuje się w wielu silnikach (samochodów, motocykli), w USA wyłącznie w Kalifornii są one obowiązkowe. Nowe samochody mają specjalną...
Zawór membranowy sprawdzony i 100% szczelny
Możesz dać zdjęcie tego pierścionka? Czyściłeś gaźnik? Membrany w jakim stanie, nie są sztywne? Trzeba by sprawdzić zawór membranowy, który jest pomiędzy karterem a gaźnikiem. Zapłon masz dobrze ustawiony?
Zawór membranowy pod gaźnikiem.
Zawór membranowy sprawdzony?
Zawór membranowy - otwiera się, zamyka na skutek zmiany ciśnienia w skrzyni korbowej. Gdy tłok idzie w stronę świecy (po prostu do góry) w skrzyni korbowej powstaje podciśnienie które otwiera zawór membranowy i wtedy napływa mieszanka paliwa z powietrzem. Zaś przy powrocie tłoka (wraca w dół) ten zawór się zamyka, powstaje nadciśnienie w skrzyni korbowej,...
https://www.junkers.pl/files/IMO_Neckar_... Tu masz instrukcję od pieca, wytłumaczone diody i pokazany schemat Blokować działanie może: 6.czujnik ciągu kominowego 7.ogranicznik temperatury 1.serwozawór 2.zawór membranowy 11.wyłącznik 13. mikroprzełącznik numery sąz tej instrukcji. rozpocząłbym od 11. potem 6 i 7 Pozdr. J.
Witam, skuter Peugeot Vivacity 2T 70cm³ z 2005 r., kupiłem z zatartym silnikiem (brak podciśnienia) bo zmianie na nowy zestaw nadal jest brak podciśnienia, zawór membranowy zmieniany 3x razy, kranik podciśnieniowy nowy, gaźnik nowy (poprzedni właściciel ponoć wymieniał). Co może być powodem braku podciśnienia? Już skończyły mi się pomysły.
Przepustnica nie jest podstawiona. Zawór membranowy złożyłem na silikonie tak jak i krociec do gaźnika. Silnik dla pewności był rozpolowiony i uszczelniony.
Gdzie ten zawór się znajduje? Tylko jak otworze zmywarkę to nie ma w niej wody , więc zawór membranowy nie powinien reagować. I teraz nie wiem czy woda ma być na dnie zmywarki czy nie ??
Odświeżam temat, ponieważ problem ciągle występuje. Zmieniłem gaźnik na phbg 21 z dyszą główną 72 Założyłem nowe przewody podciśnienia i bęzyny. Kranik działa prawidłowo. Przerwa na świecy 0.70 I problem występuje dalej. Teraz zamówiłem nowy zawór membranowy rms. Bo podejrzewam że w tym tkwi problem. Ponieważ płytki odstają od korpusu zaworu. I zauważyłem...
Dzwon sprzegla nie zmienil koloru na fioletowy? Jesli swieca czarna to nie przepala benzyny. Proponuje wyczyscic gaznik i ustawic go. Jesli dalej bedzie problem to proponuje sprawdzic zawór membranowy czy nie ma przeswitów.
Witam sprawdź kompresję i zawór membranowy
A na instalacjach specjalistycznych zawory membranowe zasilane sprężonym powietrzem o sterowaniu elektrycznym. Niestety, u nas wszystkie działają, więc nie mam dawcy do pokazania.
Nie było śladów, cylinder był gładki Dodano po 3 Cylinder na pewno dobrze złożyłem, już fabrycznie był lekko nasmarowany i jak go jeszcze delikatnie posmarowałem olejem do mieszanki. Wszystko było dobrze spasowane. Wyjąłem dzisiaj zawór membranowy i wygląda jakby działał, tylko zeszła z niego w niektórych miejscach farba i się zielony gdzie niegdzie...
Bo pseldo mechanik wziol 330 zł za wymianę gaźnika miał być nowy wsadził stary dziwnie chodził skuter strach było wyjechać dalej więc kupiłem nowy iskra jest paliwo w wężyku na którym jest filtr w drugim wężyku nie dobrze? Podłączyłem wężyki ten z filtrem w dzyndzel w środku drugi ze strony zaworu membranowego trzeci dzyndzel zaślepiony firmowa gumką...
Mam pytanie, czy można, i jeśli tak, to ile benzyny wlać w cylinder przez otwór świecy i czy pomoże? Założyłem nowy gaźnik, jest iskra, paliwo w wężyku z filtrem jest, w drugim nie. Gaźnik ma 3 wejścia na wężyk, ten z filtrem założyłem na środkowy mosiężny, drugi na dziubek od zaworu membranowego, 3 zaślepiony gumką. Wymieniłem też zawór membranowy,...
pewnie zawór membranowy do wymiany - taka blaszka między gaźnikiem a karterem
według mnie ostro zalewa ją, zacznij od sprawdzenia czy nie zaciął się zawór membranowy jeżeli Twoja pilarka takowy posiada. filtr powietrza czyszczony ?
Zawór jest w pompie Widziałem zawór membranowy w wannie pompy, ale wywnioskowałem, że jest on tam tylko po to żeby pompa miała cały czas zanurzenie w paliwie, Pominiem być jeszcze zawór przeciwzwrotny z listwy, żeby dobijać i utrzymywać ciśnienie, tak?
Zaszła zmiana co do zaworów, poprawka odnośnie zaworu nr 1. Zawór nr 1 -> będzie to zawór membranowy automatyczny z napędem pneumatycznym (materiał PVC-U) np. [url=http://www.armatura.net.pl/pdf/MV30... membranowy PDF + sterowanie z elektrozaworu (regulacja ciśnienia powietrza). Czy może ktoś miał do czynienia z tego typem zaworu i jego...
Witam. Nie napisałeś czy to 4t lub 2t. Jeśli masz 2t to sprawdź zawór membranowy. Możliwe że płytki się wyrobiły i już czas zmienić je na nowe, a jak masz 4t to ustaw prawidłowo zawory. Pozdrawiam
Witam, usterka w części tak przeze mnie opisanej na początku: "Kocioł co po odpaleniu palnika np. w dzień przy 22.5C po krótkim czasie jak palenisko się nagrzeje co 2 min 10 sek się wyłącza na 1 min 5 sek się (zmierzyłem stoperem 3 cykle) i tak w kółko odpala na 2 min i gaśnie na 1 min palenisko dopóki nie osiągnie 23.5C." naprawiona. Winny był sterownik...
A jak ma w takim stanie silnik pracować normalnie? Musisz wymienić listki na nowe. Radzę zdjąć cylinder i poszukać w skrzyni korbowej odłamanej części. Jeśli masz zamiar wymienić zawór membranowy, to tylko na nową. Używane mogą uszkodzić się w podobny sposób. Tylko nowy zawór membranowy to duży koszt.
Zawór membranowy jest odporny na benzynę wiec nic mu się nie stanie.
Silnik złom. Najpewniej powoli dogorywają pierśćienie. Zmierz kompresje na sucho i na mokro, to dużo wyjaśni. W 1.7 jest też zawór membranowy w pokrywie zaworowej. Membrana po latach ma już dość i nie spełnia swojej funkcji.
Przecież to dwusuw, jakie luzy zaworowe... Zatarty, zawór membranowy, ewentualnie uszczelnienie wału, tak na początek.
Na ogół nowe zawory są ze wspomaganiem tzw membranowe i tam w membranie są dwie dziurki jedna przytykana mechanicznie druga stała z boku i właśnie ta jest przytkana jakimś brokiem. ciekawostka przy niskim ciśnieniu nie zamyka.
Wylewka była przeczyszczona. Zawór membranowy jest wymieniony na nowy. Kulki ze sprężynką w tym modelu nie ma. A może powinna też być pomimo zaworu membranowego?
Podeślij zdjęcia. Nowy zawór membranowy dostaniesz w kraju w którym działa importer, np. w Niemczech. Na niemieckim ebayu widzę obecnie 5 używanych...
To jest 2T zawór membranowy ma w karterze a w gaźniku nie ma, może to kranik? niby działa dobrze ale parę razy zauważyłem że się zaciął.
Sprawdź zawór membranowy pod gaźnikiem,czy nie ma szczelin.
Tak jak napisałem wyżej, sprawdź najpierw sam zawór trójdrogowy. Może być zacięty, brudny albo po prostu "spalony". Jeżeli jest to zawór membranowy sprawdź membranę czy jest cała.
Także wyjąłem zawór membranowy ze skutera i jest w bdb stanie gdyż nie ma żadnych prześwitów pod słońce.
witam zmierz kompresje ,sprawdż zawór membranowy, wszedł mi kiedyś kamyczek w zawór ,i też nie chciał odpalić,sprawdz to ,
Witaj Jak napisał kolega pawelszostkiewicz,ssanie zamyka się b. powoli więc bym ten element wykluczył, Przyczyn może być dużo ale w 2T sprawdził bym drożność tłumika,zimeringi na wale korbowym i zawór membranowy.
Do naprawy i czyszczenia ciśnieniowy zawór membranowy. Tylko fachowiec.
Pewnie masz na myśli zawór membranowy, musi on się szczelnie zamykać gdy tłok idzie w dół.
przede wszystkim czy zawór membranowy (czyli takie listki pod gaźnikiem) przy remoncie był wymieniany? albo chociaż naprostowany (ale to akurat mozolna robota i musi być dokładnie) bo jak nieszczelny to palić będzie bardzo ciężko albo wcale po drugie czy cewka ssania w gaźniku sprawna? (przytykając ręką ssanie powietrza w gaźniku też można zasymulować...
Na allegro obecnie jest dostępny u złomiarzy — 30 zł za połówkę, ale należy wymieniać je parami (wspólna obróbka otworów łożysk i płaszczyzny cylindra). Pytanie tylko, po co. To jest już raczej pilarka kolekcjonerska a nie do dalszej normalnej eksploatacji. Swoją drogą to jest model do okazjonalnego cięcia (pompka oleju membranowa, pracująca ciągle...
Sprawdź zawór membranowy pomiędzy gaźnikiem a karterem, może jest nieszczelny. Uszczelki pomiędzy gaźnikiem, zaworem i karterem też do sprawdzenia. Jesteś pewien tego drugiego gaźnika?
Sprawdzałeś dlaczego gaśnie, zanika iskra, paliwo nie dochodzi, czy zalewa świecę? Dobrze by było sprawdzić zawór membranowy, ten pomiędzy cylindrem a gaźnikiem.
Cóż jedynie co mi przychodzi do głowy to wymienić zawór zwrotny nr 2 na zawór membranowy (tylko na jaki?) czy to pomoże ? pompa jest bardzo oszczędna w zużycie prądu to akurat mi pasowało niestety nie zwróciłem uwagi na inne parametry, mam nadzieję że jakoś uda mi się rozwiązać ten problem by nie narażać się na dodatkowe koszta :(
Witam, odświeżę trochę temat..Tylko ,ze w temacie ETZ 251 ,czy wie ktoś od czego łatwo "zaadoptować" membranę(zawór membranowy) ?
Najlepszy byłby zawór proporcjonalny, ale w przypadku tego medium (alkohol) najlepiej zastosować odpowiedni zawór membranowy. Sterowanie cykliczne co kilka sekund występuje w wielu urządzeniach i elektrozawory mają dość długą trwałość.
I jaki wynik wyszedł z pomiaru kompresji? Ssanie masz automatyczne czy ręcznie? Sprawdzałeś czy nie jest uszkodzone? Sprawdź w jakim stanie jest zawór membranowy..
Jest to zawór membranowy. Działa jak dioda. Pozwala tylko na dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do karteru. Pozwala na wykorzystanie zjawisk falowych przepływu. Dzięki niemu mamy lepsze napełnianie karteru w stosunku do przepływu sterowanego tłokiem, a przez to więcej mieszanki może ulec spaleniu i silnik rozwija większą moc. To tak ogólnie. Więcej...
Wyczyść gaźnik i zawór membranowy, ew. wymień świece. Jak pali z kopka to i z rozrusznika musi. Pytanie, nie tuningowałeś czasem skutera, wymiana cylindra na większy lub gaźnika ?
Jest to już wartość minimalna, lecz jeszcze silnik powinien odpalać. Poniżej 6 jest to nie możliwe. W pełni sprawny ma ok. 10 nawet do 11. Mimo, że zalewa świecę co świadczy o tym, że paliwo dochodzi, proponowałbym wyczyścić gaźnik, przecież są również kanały powietrzne.. No i jak było wspomniane koniecznie upewnij się czy nie łapie lewego powietrza,...
WITAM. aprilia sr 70 nie odpala, jest iskra (niebieska) zawór membranowy sprawdzałem, jest ok . Paliwo dochodzi raczej, bo po odkręceniu, świeca jest mokra od paliwa. Jaka może być przyczyna? Proszę o pomoc.
Ssanie jest ok, tłumik odłączałem, kolor świecy kawa z mlekiem, sucha, więc przepala do końca. Paliwo dochodzi, zawór membranowy i gaźnik nowy, pozostają simeringi na wale, ale to trochę czasu zejdzie (praca)
skatewkrate napisał: ... Wszystko zostało sprawdzone: kompresja, zawór membranowy , klin na magnecie itp. itd. rzeczy. .... Od kiedy wszystko ogranicza się do pięciu. To jakiś nowa logika?? A moja logika mówi że jednak nie wszystko, ponieważ silnik nie zapala. Nie napisałeś czy jest iskra..... Taki szczegół.
Ale dwusuw wymaga szczelnej skrzyni korbowej w której tłok spręża mieszankę swoją "spodnią" częścią i kanałów przelotowych doprowadzających sprężoną mieszankę do cylindra. Gdzie zrobić otwory ? Tłok w DMP, okno wylotowe na wysokości górnej krawędzi tłoka, okna kanałów przelotowych ciut wyżej, po bokach. dolot najprościej do skrzyni korbowej i zainstalować...
przeczysc wezyk od podcisnienia. a tak dla wiadomosci ogolnej ten kranik nazywa sie zawór membranowy. podciśnienie z gaźnika podnosi membrane i leci benzynka. wyczyść gaźnik i filtr powietrza jesli wyczyszczenie wezyka od podcisnienia nic nie da. a Zipp Vapor to 4-suw tak jak wiekszosc chinszczyzny ;p
Niestety - zawory nie posiadają nastaw wstępnych. Wydaje mi się, że problem leży po stronie pieca. Zawór membranowy nie pozwala na uruchomienie głównego palnika. Wcześniej, gdy były zainstalowane zwykłe zawory, pomimo małego przykręcenia nie było tak dławione jak aktualnie przy zaworach termostatycznych. Nie wiem jak to jest rozwiązane w nowych piecach...
Wał podobno nowy wzmacniany cylinder+głowica +tłok nowe ok 400m przejechane poziom ustawiony, dysza podobno 100, filtr stożkowy gąbkowy zawór membranowy jest tylko jak go sprawdzić uszczelniłem go dla pewności z króćcem wydech przelotowy .
spróbuj wsadzić większa dysze główna o parę jednostek. zawór membranowy nawet jak ma odgięta jedna blaszkę to i tak będzie działał. wkręć śrubę do regulacji składu mieszanki a potem wykręć 2.5 obrotu i sprawdz efekty
Już zamówiłem nowy zawór membranowy i uszczelkę. Sprawdziłem dzisiaj też czy nie łapie lewego powietrza. Zdjąłem filtr i przystawiłem rękę. Silnik gasł za każdym razem. W dodatku miałem mokrą rękę od benzyny. Sprawdziłem też zaworek iglicowy i pływak ale jest wszystko w porządku. Kranik podciśnieniowy też jest ok.
A jak się kąpiesz to też bez zdejmowania ubrań? Porządne czyszczenie gaźnika polega na zdemontowaniu go na części pierwsze. Jeżeli nie masz dostępu do myjki ultradźwiękowej to kompresor z pistoletem do przedmuchiwania, jakiś Carb Cleaner albo benzyna ekstrakcyjna, i do dzieła. Słabe odpalanie może być przez zabrudzony gaźnik albo przez słabą kompresję,...
w skuterze został zmieniony :cylinder,tłok,głowica(kupiony cały zastaw taki sam jak oryginalny z tą różnica ,że o zwiększonej pojemności ),wydech bodajże "zx" (nie pamiętam całej nazwy gdyż skutej aktualnie garażuje poza domem),oraz zawór membranowy , reszta to jest oryginalna .Moduł w nim jest odblokowany. Z tego co się zorientowałem na innych forach...
Sprawdź zawór pod gaźnikiem czy nie ma szczeliny na płytkach. Jeśli chodzi Ci o zawór membranowy, to wszystko ok. Zauważyłem, że jeśli nie odkręcam manetki do pełna od razu, to się rozpędza do 8 tys obrotów, ale jak tylko ruszam milimetr dalej manetką, natychmiast zaczyna przerywać. Wina gaźnika?
No i dziś wyjąłem zawór membranowy, były szczeliny, podgiąłem go trochę i już przylega ale nie obejdzie się i tak bez wymiany na nowe. Po tym zabiegu ładnie dało się wyregulować gaźniczek i zamuła minęła, ciekawe na jak długo :P
Witam otóż mam problem ze swoim skuterkiem. Dziś wymieniłem zawór membranowy i podczas jazdy skuter tak trzyma obroty że jak się rozpędzi do tych 60 km/h to mogę pół miasta przejechać bez dodawania gazu. Dodam że na starym zaworze było ok. Zmieniłem go tylko i dlatego że miał już wyrobione płytki. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Witam, mam problem ze skuterem marki Piaggio zip 50cm3 2t 2010r. Problem polega na tym że nie odpala z rozrusznika a z kopki już tak. Iskra, paliwo jest, zawór membranowy szczelny, gaźnik nowy, świeca nowa. Ciśnienie sprężania na rozruszniku 4.5bar na kopniaku 5.5bar. Co jeszcze mogę sprawdzić w skuterze czy kupować cylinder i tłok?
Dziękuje za szybka odpowiedz. Musze poprawić zawór membranowy. Jest "prawie" tak samo złożony, ale nie w 100% Co do zapłonu - jest tak samo ustawiony jak ostatnio, po zdjęciu iskrownika. Przed zdjęciem zapłonu zrobiłem kilka punktów by ustawić dokładnie tak samo. Styki przerywacza nie nadpalone. Iskra jest mocna.
skoro na chwilę zapala to nic nie zmieni wymiana tłoka/pierścieni/cylindra najpierw sprawdź wężyki paliwowe i filterek na końcu wężyka ssącego paliwo - często się zapycha, a wężyki parcieją/pękają/rozpuszczają się ja i tak stawiam na gaźnik, one są strasznie wredne, niby wszystko jest OK, a nie działają, podmień gaźnik na PEWNY lub nowy jeśli tam jest...
Zawór membranowy komory korbowej dobrze złożyłeś, chodzi mi o te sprężyste blaszki, są ułożone w prawidłowym kierunku względem siebie? Stary cylinder to złom. Jak nie pisze, to nie znaczy, że tego nie ma. Ty tylko w słowo pisane wierzysz? Jest w dyszy głównej, która z kolei znajduje się w zwężce Venturiego. :D
Typowy elektrozawór z pilotem odpada. Zbyt małe ciśnienia. Poza tym działa (zamyka) tylko w jednym kierunku. Może być cofka. Do tego musiałby być olbrzymi aby nie dławić przepływu. Jednym rozwiązaniem jest zawór z siłownikiem. Niestety to dość drogie rozwiązanie. Niedawno przeglądałem zawory membranowe które nie wymagają różnicy ciśnień. Co do cofki...
Dalej , już na silniku jest regulacja poprzez zawór EHA oraz zawór membranowy połączony z kolektorem ssącym który reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. To by się zgadzało, podciśnienie podłączone pod przewód pokrywa zaworów(przewietrzenie)-filtr powietrza.Co do sterowania wolnymi też na schemacie widzę oddzielny...
Edit; Pamiętaj jednak że zawór nie może pozostawać ciągle zasilany. Kanały sterownika musisz zdefiniować jako włączone na określony czas (potrzebny do zmiany pozycji zaworu). Myślę że 1...3 sekundy powinno wystarczyć. Pozdrawiam. Tak, wiem, to już sprawdziłem - wystarczy sekundowy impuls. Generalnie zawory membranowe nie lubią długiego czasu pracy,...
Witam ponownie, Nie miałem czasu, by się zająć skuterem. Ale tydzień z nim walczyłem i wygrałem. Problemem był zawór membranowy. Dwie z 4 blaszek miały luke na 1mm i przepuszczały. Teraz zostaje mi regulacja gaźnika. Póki co wchodzi na ~4000 i spada po chwili, jak nie dodaje gazu. Ale z tym to już mam nadzieję sobie poradzić =] W każdym bądź razie,...
Witam. Mam pewien problem ponieważ moja aprilia sr 50 racing ,silnik morini na gaźniku słabo paliła więc postanowiłem coś z tym zrobić .Więc stwierdziłem ,że wymienię zawór membranowy i elektrozawór ssania no i wymieniłem . Myślałem ,że w końcu będzie git ,a tu niespodzianka nie chce zapalić .Dlaczego ? Coś źle złożyłem? Raczej nie. Jest jakaś reguła...
Witam wszystkich. Skuter Yamaha JOG R 2009 r. 2T jak dłużej postoi to problem z jego odpaleniem. Zostało wymienione: kranik podciśnieniowy przy zbiorniku * Kompletny gaźnik z aut. ssaniem *Zawór membranowy płytkowy Tego samego dnia odpala bez problemu. Jak postoi 2-3 dni odpali na 2 sekundy i gaśnie i już nie można odpalić, rozrusznik kręci tak jakby...
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
zawór membranowy skuter zawór membranowy działanie czujnik membranowy
napełnianie butli gazem jungo driver pendrive write protect
prostownik bester electrolux ewt1066edw
Latarni iRobot 81002-Lighthouse, Roomba 880 – czyszczenie zalanych styków, demontaż bez śrub Demuda KDY 60A – aplikacja Android, BLE, konfiguracja PWM, monitoring regulatora solarnego