Byłem z autem na komputerze i wyszłó że jest RÓŻNICA REGULACJI CISNIENIA W RÓZE DOLOTOWEJ I ELEKTO ZAWÓR CZYLI N75 ZWARCIE LUB PRZERWA A PRZEPŁYWOMIERZ JEST OK.i TERAZ NIE WIEM CZY MAM KUPIĆ TEN ZAWÓR N75 CZY NIE,CZY MOŻE KABEL JEST GDZIEŚ PRZECIETY.Z Gory dzieki za pomoc.Może ktoś miał taki przypadek Skoro byłeś już w warsztacie to nie prościej było...
Sztanga na turbo się zacina lub zawór sterujący N75.
Posiadam audi a4 b5 1.9tdi Gdy odpalę samochód nie ma wgl mocy jakby turbina nie działa dopiero po chwili jak samochód się zagrzeje i to zaczyna normalnie pracować. Czego to może być przyczyna? Sprawdzone zostały przewody podciśnienia i Nowy zawór n75
Przecież w opisie błędu widać co go boli. EDC nie widzi N75 - przerwany przewód, uszkodzony zawór. Wystarczy sprawdzić rezystancje zaworu N75 by wiedzieć czy jest sprawny. N75 ma plusa podawanego ze stacyjki, masa podawana jest z EDC z pinu 62. Jest to "regulowana" masa więc miernikiem mierzysz czy masz 12V po włączeniu zapłonu na jednym z przewodów...
Tylko czujnik siedzi w centralce, ktoś może wie jakimi impulsami jest sterowany zawór N75
tam jest silnik AFN 81 kw 110 km turbo VTG ze zmienną geometrią musisz wyczyścić łopatki ewentualnie sprawdz zawór N75
To co opisujesz nie ma nić wspolnego z tym elektrozaworem,albo masz wymieszane w instalacji podcisnieniowej albo sterownik głupieje-masz możliwość odczytu pamięci usterek i parametrow?
Audi A4 B5 1.9 TDI. Jest taki problem, że auto nie ma mocy, dopiero od 2500 zaczyna iść i co chwilę wprowadza tryb awaryjny i odcina turbinę. Turbina jest po regeneracji, nowy zawór N75, nowe przewody podciśnienia.
Nie tam niema przekażnika tam jest zawór N75 który steruje gruszką turbiny i jest sterowany bezpośrednio z ECU . A z czym problem .
zauwarzyłem ze jak wchodzi w tryb awaryjny to zawór n75 przestaje tykać
Podmień zawór N75 z zaworem N18
tak tak,chodzilo mi o to, czyli sterowanie jest, pytanie czy dobre?, zamien zatem te zawory (N75 - z biala glowka i EGR - z czarna glowka), i zrob test, zakladajac ze EGR jest dobry, a N75 jest uszkodzony to powinno sie polepszyc
Witam, od około dwóch tygodni moje audi a4 B5 kombi 1.9 TDI 110 km, wyraźnie stracił moc. Co może być przyczyną i jak ją zdiagnozować. Przekładałem z innego auta przepływkee i bez zmian także to raczej nie jej wina. Może zawór n75? Jak to zdiagnozować?
Grucha szczelna , wężyki wszystkie nowe. Jak podłączam gruchę bezpośrednio pod Vacupompę to sztanga idze do samej góry. N75 wykluczam po podkładałem 3 sztuki używane i teraz mam nowy ten zawór. Wątpię abym miał 4 sztuki N75 uszkodzone. Oscyloskop posiadam. Więc w jaki sposób mam pomierzyć napięcie na N75? WIem że ten zawór jest sterowany masą (impulsami)....
Może coś więcej mysle zeby zawór n75 wymienic ponoc czesto się psuje
Jeśli silnik wchodzi na obroty, a auto nie przyśpiesza, to nic do tego nie ma turbina ani zawór n75 ani inny zawór układu podciśnień. Czep się skrzyni. Vag prawdopodobnie nic nie pomoże...
Turbosprężarka przeładowuje, zapieczone zmienna geomteria i auto w pada w tryb awaryjny dlatego traci moc. Turbosprężarka na pewno do przeczyszczenia. Zrób logi i podaj jakie błędy wyskakują.
Wepnij manometr i skontroluj czy masz podciśnienie Przeładowanie nie może wystąpić bez podciśnienia, bo by "kierownica" była raczej zamknięta, a przeładowanie może wystąpić np. jeśli przewód "odpręrzajacy" zawór N75 będzie zatkany (zabrudzony)
Komputer i sczytać błędy.
Jak sprawdzić czy zawór N75 działa poprawnie ? Jak go wyciągnę to na co zwracać uwagę?
Zawór N75 był wymianę rok temu czy jest możliwe żeby już padł? Dolot sprawdzony i jest szczelny. W ECU nic nie było robione
jak sie uporasz z przepływomierzem i nie będzie wyskakiwał błąd po 5 min pracy silnika to możesz podmienić miejscami te 2 zawory n75 z tym obok . pompa wakum sprawna ? hamulec miękki po odpaleniu ?
W takich przypadkach najczęściej: 1) przewody podciśnieniowe 2) zawór n75 3) zmienna geometria (w tym gruszka podciśnieniowa)
Czy Odczuwasz że samochód ma moc do 3 tys obrotów??? Sprawdź w pierwszej kolejności wszystkie podciśnienia możliwe że któryś wężyk się gdzieś wypiął lub jest poszarpany sprawdź działanie Przetwornika Ciśnienia turbo - Zawór (N75). W wyniku nieszczelności może przeładowywać turbo
Zapieczone prowadnice turba lub zawory n75 lub g91. Błedy opisują wlaśnie te zawory i nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym
Jeśli przy dmuchaniu czuć wyraźny przepływ bokiem — zawór jest nieszczelny, co oznacza ucieczkę doładowanego powietrza (spadek ciśnienia w dolocie), z resztą zaworek oryginał to cena 200 zł, także nawet się nie zastanawiaj kupuj nowy i montuj bo w takich starociach nie ma co się bawić w teorie, zawór ma być pewny więc musi być nowy. Ogólnie sprawdź...
witam, pacjent audi a4 b6 1.9 tdi 101km AVB, kod błędu 17965 - przekroczona granica regulacji turbodoładowania co może być powodem tego przeładowania, zawór n75, pompa vacum, samo turbo, czy zupelnie cos innego, dodam że kierownice w turbo chodzą dobrze, gruszka otwiera i zamyka do końca. jakies pomysly? pozdrawiam
Sprzęgło jest ok nie ślizga się. Znajomy mówił że może być wiele przypadków, wymienił m.in przepływomierz, zawór n75 oraz zapieczenie się sztangi od turbiny. Ale to wciąż mało.
Witam, objawy takie może wywoływać zacinający się zawór elektryczno-pneumatyczny ("zawór N75"), który jest regulatorem ciśnienia. A jest znany kod błędu na komputerze? Pozdr.
a czy ja mogę rozebrać tak sobie turbinę nic się nie stanie. A ten zawór N75 gdzie się znajduje, przepraszam że pytam ale nie mam książki serwisowej.
Zawór n75 podmieniłem na nowy nic nie dało. Węże wydają się szczelne i gruszka też jest dobra. A auto jak nie jechało tak dalej nie jedzie .
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Witam grupę, posiadam a4b6 1.8t quattro, od niedawna borykałem się z brakiem mocy, tak jak by turbo nie ciągnęło. U mechanika komputer wykrył błąd zmiennych faz rozrządu, stało się niestety tak ze silnik padł. Teraz jest nowy silnik zero błędów silnik sprawdzony po remoncie wszystko cacy a mocy dalej brak. Wymieniałem zawór n75 i nie pomaga ic cały....
Wtyczki przewody oraz sam sterownik suche, piny tez ok nic nie wzbudza podejrzeń pod kątem zalania lub złych połączeń. Ma ktoś moze schemat jak powinny być te wężyki podciśnieniowe popodłączane, bo ktos widac przy tym juz grzebał i je wymieniał. Czy zawór N75 i N239 to w istocie to samo? można je podmienić?
załącza ci się tryb awaryjny tzw. "notlauf" do sprawdzenia zawór n75, turbina,węże od turbo,przepływka ja obstawiam n75:D dobry spec od diesli +VAG i będziesz wszystko wiedział
Był zepsuty zawor n75 oraz uszczelniacze na zaworach
Został podłączony pod komputer i wyświetla żeby wymienić turbosprężarkę zawór N75 lub czujnik G13. Turbo i N75 zostało wymienione i nie wiem co to jest G13.
Mam problem z drganiem silnika polega on na tym ze przy wchodzeniu na obroty zaczyna drgać,problem wygląda tak jakby silnik miał zerwaną poduszkę .Wymienilem moduły, świece,zawór n75,przewody podciśnieniowe,sprawdziłem poduszki,sprzegło,rozrząd,i niewiem co jest prosze o jakieś porady.
n75 to zawór podciśnienia sterujący turbo jak to a4 1,9 tdi to zawór jest z przodu silnika po stronie pasazera docchodzą do niego trzy podcisnieniowe przewody, ma wplyw na zamulenie !!!
Uszkodzony zawór lub brak plusa po stacyjce. Sprawdź czy na odpalonym silniku jest plus we wtyczce elektrozaworu - sprawdź żarówką do masy. Przy uszkodzonym przewodzie pomiędzy EDC a N75 był by raczej opis - zwarcie do plusa.
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje. Dla porównania sciaglismy z kolegą u niego w audi a4 b5...
Witam, mam pewien problem w swoim Audi 1.8T, robiłem ostatnio turbo, pierwsze była regeneracja, która okazała się być spaprana i zakupiłem nową turbinę ORI w dwóch przypadkach był taki dźwięk jak na filmie poniżej, chodzi o sam dźwięk! turbiny mi nie przeładowuje, nie ma żadnego błedu. wyczytałem w internecie, żeby też sprawdzić uszczelki przy wtryskach...
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
Witam. Mam zagrychę w temacie 1.8T mot AEB (150ps) tak samo ma się sprawa w AJL (180ps). Silnik nie ma czujnika ciśnienia doladowania. W ETKA nie ma, w schematach jakich bym nie patrzal nie ma wzmianki o takim czujniku. Ale za to jest zawór elektryczny N75 do sterowania ciśnienia doladowania sterowany przez ECU. I teraz moje pytanie w jaki sposób ECU...
Witam, kolejny raz coś z turbiną albo elektryką, nie wiem, wymieniałem zawór n75 bo był popsuty, turbo zaczęło działać ale nie tak jak trzeba. Po wymianie odcina turbinę od 3 biegu na około 3 tysiącach troszkę ponad Ktoś coś może wie? Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe.
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Nie do końca rozumiem tą odpowiedz, możesz jaśniej ?? Egr był wykręcony i czyszczony po jakichś 5tyś kilometrów pojawił się ten błąd To pełny opis błędu z VCDS 16787 / P0403 / 001027 - Zawór recyrkulacji spalin (EG18) (N18): awaria Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Szorstka prędkość biegu jałowego i / lub zatrzymanie silnika Utrata mocy...
Witam! Mam problem z Audi A4 1.9 Tdi 110Km AFN rok 97. Auto na wyższych obrotach traci moc. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu jest wszystko OK aż do momentu osiągnięcia wyższych obrotów Wymieniłem sterownik silnika, przepływomierz, zawór N75 i dalej nic. Po podpięciu komputera wyskakuje błąd: Czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym zwarcie...
Witam zmagam sie z problem braku mocy w audi a4 1.9 130 avf podczas jazdy zapala sie check i wywala blad po230 auto nie jedzie brak mocy jakby turbo nie dzialalo, sprawdzam auto na postoju dodaje gaz sztanga w ogole od turbo sie nie przesuwa kiedy zapali sie ten błąd, Egr wyczyszczony Turbo tzn kierownica turbo wyczyszczona Zawór n75 wymieniony Dodam...
Podpowiem tak...te zawory to nie "WŁĄCZ/WYŁĄCZ" regulacja jest procentowa/napięciowa Prościej, po odpaleniu sztanga turbo ma iść na max EGR od czasu do czasu, można zrobić test odpowiednim sprzętem Sprawdzić czy jest właściwe podciśnienie.....
Witam.Posiadam audi a4 1,9tdi 90km z roku 2000. audi nie ma mocy nie zbiera sie spalaie około 9l/100km po miescie spokojnej jazdy,pali bez problemu.Powymieniane na nowe przepływomierz nowy filtry też zawór n75,przewody cisnienia,turbo po regeneracji,katalizator wyciety,waku pompa nowa,dawka w pompie paliwa 5mg.Wszystko wymienione i działa niby jak ma...
Witam. Od niedawna mam problem z przyspieszeniem samochodu. Auto od 0-100 przyspiesza "całkiem" przyzwoicie, lecz czasem audica podczas szybkiej redukcji czy też szybkiej zmianie (kręcąc auto do 3500rpm) biegu na wyższy przez chwilę stoi w martwym punkcie i nie przyspiesza żwawo, lecz dopiero po krótkiej chwili robi to, lecz opornie. Podciśnienie które...
Nie mam żadnego ustrojstwa do unieruchomienia zapłonu, a przynajmniej nic o tym nie wiem. Pomiar ciśnienia zrobię, jedyny sposób jaki mi przychodzi to przerobienie gumowego łącznika przy kolektorze dolotowym , tak aby było tam odejście np jakiś wentyl. Co do ilości zasysanego powietrza i wtrysku to się w pełni zgadzam z ainalem, do cylindra wejdzie...
Np.028 906 021 CE-[url=http://allegro.pl/audi-a4-1-9-td... z brzegu znaleziony.[url=http://forum.vwgolf.pl/v... też przeczytaj
Te cewki jednak podejrzane,nie wszystkie ale jak jedna pieprzy to to objaw może występować.Wiem że jak by strasznie szarpało to np n75,ale wtedy występuje przeładowanie i szarpie na każdym biegu ,normalnie jak by chciało silnik wyrwać.Zobacz świece jeszcze.Jest tam jeszcze taki zawór sterowany z ssącego sprawdz go.
Dziękuję kolego dimitriew za cenne porady. Dodano po 27 A jeszcze jedno mam pytanie bo mechanik który robił mi diagnozę powiedział żebym załatwił drugi zawór N75 i go podstawił. Czy w tym może być problem czy od razu trzeba brać się ze regulacje sztangi i czy ten test doładowania to sprawdzić na biegu jałowym czy podczas jazdy próbnej.
Grupa 003, 011 http://vaglog.com/log-003 011 N8RKeWB.html - mało czytelny, ale widać, że zawór N75 wysterowany na max. a ciśnienie na turbo bez zmian. Albo zawór padł (podmieniałeś, więc odpada) albo zacinająca się geometria. "sztangę ruszałem mechanicznie to idzie z 1cm"- ma płynie chodzić - poruszaj w całym zakresie jej ruchu ze 200 razy i dopiero...
A więc wahania obrotów na pewno nie są spowodowane zaworem EGR N75. We wcześniejszej odpowiedzi mylnie napisałem błąd nie 0222 ale 023F - CIŚNIENIE W RURZE DOLOT. RÓŻNICA REGULACJI TO POZOSTAŁOŚĆ PO NIESPRAWNYM N75. byłem u mechanika i wyczyścił mi jakiś zawór, no i niestety auto zrobiło się mulaste jedzie do 2,5 tyś obr. potem to nie jedzie. Prawdopodobnie...
za duże ciśnienie dostaje,zrobiłem log dynamiczny teraz , nie wiem co się dzieje? turbo,zawór n75,EGR ,i przewody nowe,kupiłem turbo po regeneracji z gruchom,niby geometria ustawiona, ale na starej turbince też miałem ten sam dzwięk zacierania się turbo,wiec myślę ze przyczyna może tkwi w przepływomierzu?,bo tylko on pozostaje,ale z drugiej strony,nie...
Kolego zrób logi wszystko będzie jak na dłoni, częsta przypadłość TDI ze zmienną geometrią łopatek turbiny po prostu sie przycinają i auto wpada w tryb awaryjny. Sprawdź zawór N75 oraz wężyki podciśnieniowe ale na 100% obstawiam zapieczone kierownice w turbinie. Jeśli nie doprowadzisz ciśnienia doładowania do normy nie masz nawet co szukać problemu...
Są trzy możliwości : - nieszczelność dolotu (byłby słyszalny świst powietrza doładowanego), - niedomykający się zawór wastegate w części gorącej turbosprężarki, - uszkodzony mechanicznie elektrozawór N75, pierwsza i trzecia przyczyna jest najbardziej realna. Wjedź nim na kanał, zdejmij dolną osłonę silnika i sprawdź węże idące od turbo do kolektora...
Witam, więc zaczynając od początku. AUDI A4 B6 1.8T BFB Wymieniłem turbinie, przy okazji zamontowałem sztywny tip. Po zmontowaniu wszystkiego, odpaleniu auta z filtra powietrza wydobywał się dźwięk jak z blow offa więc wymieniłem dv bo była martwa. Po zamontowaniu nowej DV, przejechałem się autem by sprawdzić jak turbo pracuje, turbo wstaje i odcina...
Problem lezy w zaworze N75, czyli zaworze regulujacym cisnienie do turbiny. Po wymianie skasowac blad i auto ma mocy tyle co przed awaria. Pozdrawiam
Witam Potrzebuje zmienić sterownik w audi a4 1.9 TDI 1995r z silnikiem 1Z 90km 66kw (sterownik 8-bitowy msa 12), na sterownik od silnika z AHU 1.9 TDI 1997r. (sterownik 16-bitowy msa 15.5). Wtyczki pasują bez problemu, samochód po synchronizacji immo odpala bez najmniejszych zastrzeżeń. Jest tylko jeden problem wywala błąd: Zawór regulacji ciśnienia...
Za nim wymieniłem zawór N75 byłem na komputerze i wyszło że jest różnica regulacji cisnienia w rurze dolotowej i elektrozawór turbiny zwarcie lub przerwa przypuszczałem że moze jest zepsuty przepływomierz ale mechanik mi powiedział że jest napewno sprawny,i kazał mi sie przejechac dałem mu troszke po garach i jak znowu mnie podłączył to juz tych tych...
do mnie miałbyś 130 km. Ale do rzeczy. Błedy nie zawsze będą przy nieodpowiednim doładowaniu. Należy sprawdzić jakie jest faktycznie doładowanie najlepiej manometrem i porównac to z tym co pokazuje komputer Sterowanie turbiną może nie działać, czyli podciśnienia do sprawdzenia. zawór n75 i sztanga turbiny czy swobodnie można nią poruszyć Bardzo w to...
Witam Ciągle jeżdżę tym a4, no i znowu problemy, wymieniłem przepływomierz na nowy(2X nowy żeby była pewność) auto przyspiesza jak zwykły diesel albo i słabiej, mam zaślepiony zawór EGR, kiedyś miałem taki problem ze w trasie na autostradzie jakieś 100 km jechało tylko do 130km/h ale juz po przejechaniu około 100km było ok i znowu miało odejście, po...
witam posiadam audi a4 b5 z 2000 roku silnik 1.9 tdi 115km na pompowtryskach mam z nim 2 problemy 1 to silnik przechodzi w stan awaryjny po przekroczeniu 140 150 km/h wyłącza turbinke tu obstawiam zawór n75 ale to mniejsza z Tym najwazniejszy problem to ze jak autko całkiem ostygnie 2 dni postoju to kiepsko odpala rozrusznik ładnie kreci krece tak z...
Chciałem zrobić program , niestety okazało się , że audi nie trzyma serii. Na hamowni wskazało 137,5km . Wymieniona turbina na K03s (pęknięta obudowa) , wymienione N75, Zawór DV, przepustnica, ponieważ stara nie chciała się zaadoptować, świece, czujnik g31, Turbo ładuje do 0,6 , mechanik zapewniał , że dolot szczelny. Przepustnica otwiera się max 82...
Witam koledzy. Mam problem z audii, auto ostatnio wpadło w tryb awaryjny. max 3 tys obrotów, dymienie , migająca kontrolka świec żarowych. Podpiąłem vaga czytałem błędy wyrzuciło ich aż 6. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i winowajacą okazał się osamotniony bezpiecznik przy ecu 15A. Po przejechaniu 300m spaliło go znowu. Nowy bezpiecznik przejechane...
Witam, mam problem z autkiem audi a4 b6 avf 1.9 quattro, mam je kilka miesięcy, problemy się zaczęły jak przeczyściłem EGR`a, od tego czasu słychać przy przyśpieszaniu ( ok. 1600-2600obrotów) takie nie za głośne z pod maski charczenie, trzepotanie, zgrzyt, nie wiem jak to nazwać, dzieję się to tylko przy przyśpieszaniu zgrzytnie na sekundę bądź dwie,...
Witam. Odpala normalnie, szarpie podczas dodawania gazu, strasznie mocno szarpie zimą dopóki się nie rozgrzeje. Zimą potrafią się przyciąć obroty tak pod 2000obr/min. Jest zamulony podczas przyśpieszania zwłaszcza na biegach poniżej 5. Jak jest bujnięty to jeszcze jakoś można przyśpieszyć. Dodaje gazu muł, przyśpiesza ale opornie, ale wystarczy że cofnę...
Witam. Miałem problem z zapieczoną turbiną. Wyczyścili całą, wszystko grało. Po jakimś czasie padł zawór n75. Kupiłem nowy. Wszystko działało. Turbina była ustawiana na nowo. Wszystko chodziło, aż do momentu.. Samochód ma kopa normalnie, ciągnie jak trzeba. Ale ma swoje widzi mi się. I teraz tak. Jadę 50km w trasie. Prędkość od 90-140 5bieg jest but...
Witam.Szukam porady w kwestii turbodoładowania. Mianowicie podłączyłem ostatnio manometr w układ i wyszło że turbo pod obciążeniem ładuje tylko 0,3 bara. Szczelności układu dolotowego sprawdziłem i wyszła tylko nieszczelność na przewodzie przy samym eżektorze. Zawór N75 i DV wymieniłem w zeszłym roku,odma wymieniona, rura tip do turbosprężarki także....
Witam, Mam taki problem, mianowicie zakupiłem Audi j/w już z brakiem mocy i byłem tego świadom już przy kupnie że jedzie max na 120KM na moje oko. Seryjnie powinien mieć 150. Auto ma LPG, i jeździ normalnie bez szarpań, przerywania itp. Co było robione wg. poprzednika: -kompresja mierzona 12.5 mniej więcej na wszystkich tłokach -regenerowane turbo ok.1.5roku....
Gunslinger tak w ogóle to dziękuję Ci za zainteresowanie tematem :D Pompa była robiona dwa razy i z tego co kojarzę przed mechanikami obroty falowały i szarpał, jednak jeszcze wtedy nie zwracałem na to uwagi. Pierwszy raz, czyli jakieś 3 lata temu, podobno jakiś znawca od pomp wtryskowych uszczelniał ją, bo zauważył, że trochę cieknie z niej ropa. Zrobił...
Cześć, Posiadam Audi A4 B7 2.0 tdi z silnikiem oznaczenie BRD. Zostawiłem samochód przed pracą - było wszystko ok. Wsiadłem po paru godzinach, odpalam - praktycznie nie wchodzi na obroty, dodajać gazu obroty powoli ida, z tyłu chmura czarnego dymu po dodaniu gazu. Po krótkiej diagnozie kolegi, stwierdził że to coś z elektroniką i spróbowałem odpiąć...
Witam wszystkich. Od momentu zakupu auta zmagam się z problemem odłączania turbiny i błędu P0235 - Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Przekroczona górna wartość graniczna. Statycznie. Wymieniłem: - klapy kolektorów - czujnik ciśnienia doładowania - zawór N75 - usunięty DPF - zaślepiony i wyłączony komputerowo EGR. Problem...
Sprawdź zawór N75, wtedy połączenie od tego zaworu do gruszki turbiny czy jest szczelne, no i gruszkę turbiny, najlepiej pompką vacum, a jak to wszystko będzie ok, to nie zostaje Ci nic innego jak wyjąć turbinę i czyścić, zresztą tak jak kolega wyżej Ci napisał.
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Duże spalanie.... no i turbina ładuje do 1bar błąd zaworu n75 szarpanie między 2,5 -a 3 tyś no i co za tym idzie problem z regulacją LPG (wysokie podciśnienie) czytam o zaworze n75 oraz o zaworze DV co może być przyczyną ?w czym szukać problemu? jak dalej diagnozować ....
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
Witam Mam problem z moim Audi. Mianowicie podczas jazdy pojawia się dziwne buczenie. Dzieje się tak tylko powyżej 2tys obrotów na każdym biegu. Sytuacja występuje podczas delikatnego przyspieszania lub jazdy na stałych obrotach. Buczy przez chwilę, przestaje i pojawia się co jakiś czas w zależności od obrotów. Co ciekawe przy wciśnięciu gazu w podłogę...
Nie no nie unoś się. Oczywiste że nie byłem ale z rozmowy wynika jednoznacznie że przepływka zakończyła żywot. jestem w tej chwili w dokładnie identycznej sytuacji. u mnie padła do końca tez podczas grzebania przy pudle Filtra powietrza. a mianowicie. wyjmowałem wszystkie Rury od doładowania łącznie z zaworami DV i N75 I Po poskładaniu wszystkiego już...
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
puknięcie pomaga dobry wzmacniacz 2x80w kosiarka silnikiem honda
firmware selecline firmware selecline
Pioneer AVIC-ZH07 – oficjalny soft, aktualizacja NaviStudio, ograniczenia językowe Porsche Cayenne 9PA: Brak komunikacji ze sterownikami zawieszenia pneumatycznego