Witam, mam pytanie. Gdzie znajduje się zawór niskiego ciśnienia klimy w Citroen C3 2004 rok? Masz go na zdjęciu.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
Skraplacz zasyfiony/brak przelotu powietrza. Bajki opowiadasz z tym podgrzewaniem, czasem w gorące dni i nagrzanym aucie rzeczywiście jest trudno załadować wymaganą ilość czynnika do układu, zakręca się wtedy zawór wysokiego w maszynie, włącza klimę i ładuje resztę przez zawór niskiego ciśnienia.
Pod maską chyba w tym ciągniku jest zawór niskiego ciśnienia. Możesz sprawdzić, czy tam jest to 18 bar. Kiedyś miałem taki przypadek, że ciśnienie w skrzyni traciło się przez uszkodzony kosz przedniego napędu. Na włączonym napędzie masz to samo?
Mam tylko dwa Szredery i nie wiem czy dokupić. 2 wystarczą. Jeden na wysokim na wlocie do skraplacza, drugi za regeneracyjnym a przed sprężarką. Większa ilość to kolejne potencjalnie nieszczelne miejsca. A i tak stroić pompę będzie wygodniej na bazie garści DS-ów niż na podstawie ciśnienia. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Pierwsze "zalanie" czynnikiem...
Czyli uzupełniać przez zawór wysokiego ciśnienia cieczą albo przez zawór niskiego ciśnienia gazem??
Wygląda jak w aresie zawór niskiego ciśnienia 17 bar, zapewne któryś z przewodów podłączony jest do orbitrola, a drugi idzie do skrzyni i akumulatora ciśnienia. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
No faktycznie ktoś wcześniej majstrował :) Chłodnica jest z astry F (ztąd ten drugi zawór HP) Krótko mówiąc Baran nie serwisant. Podłączył się do tego co widział a nie chciało już się obejrzeć rurek po stronie LP. Jedź do nich niech sprawdzą ciśnienia po obu stronach podaj je na forum albo niech Ci postawią jakąś diagnozę.
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
To jest zawór niskiego ciśnienia, który wylącza paliwo na pompie
https://obrazki.elektroda.pl/2203909500_... Zawór regulacji niskiego ciśnienia jest wkręcony pod zaworem dawki, odkręcamy kluczem 16. Tłoczek nie był zacięty, tylko sprężyna nie działała, albo pękła albo przerdzewiała.
Mógłbym prosić o rozwinięcie myśli? Jakim regulatorem? W planie mam zawór przelewowy wysokiego ciśnienia dla ruchu roboczego i zawór przelewowy niskiego ciśnienia dla ruchu zwrotnego.
Ok problem rozwiązany. Winny okazał sie regulator wydatku (zawór niskiego ciśnienia). Za wszelkie sugestie dziękuje i pozdrawiam.
nabijana była. Obieg wewnętrzny nie działa, ale podobno to bez znaczenia. Narazie z tych informacji pozostaje mi ten zawór niskiego ciśnienia.
Pomagam tylko trzy razy w danym temacie Pomagam czwarty raz bo pomyliłem się w trzecim poście.Zawór regulacji ciśnienia smarowania jest na tym rysunku. Na poprzednim jest zawór niskiego ciśnienia(sprzęgieł). Cisnienie smarowania 4,5-6 atm. Długość sprężyny reg. w stanie wolnym-29mm,pod obciążeniem 5 kg-24mm. Zawór reg to pozycja 27/28 na rys. 4x
Tak bo innego tam niema, z tym, że zawór lp w tym aucie jest o wymiarach zaworu hp.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... może być ten sam temat i ta sama przyczyna, rzuć okiem Dodano po 8 W tamtym temacie chodzi o zawór niskiego ciśnienia i o błąd "Zbyt duże ciśnienie"
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
ni Dlaczego wybuchła tylko strona wysokiego ciśnienia? Sprężarka PSH19 ma zawór zwrotny w głowicy. Ma również na korpusie zawór serwisowy po stronie niskiego ciśnienia, ale jest z tyłu. Zawór serwisowy fabryczny do napełniania i spuszczania czynnika jest po stronie wysokiego ciśnienia, żeby (zgodnie ze sztuką) zalewać czynnik do zbiornika cieczy i...
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Dokładnie tym zaworem nabijasz gaz z tego do samodzielnego nabijania. To tzw niskiego ciśnienia.
z opisu wygląda groźnie. Bo i tak i nie ;) Problem znany i ja Ci z doświadczenia powiem, że bez zastanawiania możesz wymieniać ten oto zaworek: http://obrazki.elektroda.pl/5468628000_1... znajdziesz go w tylnej części pompy wtryskowej (CR) i jest przykręcony na dwie śrubki (imbus 5). Czasami pomoże tylko wykręcenie i wymycie go dokładnie,...
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Powodem braku ciśnienia może być uszkodzone naczynie przeponowe. Wypadałoby sprawdzić czy jest właściwe ciśnienie powietrza.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Podłączyłem do przewodów samochodowych akumulator i sterownik uruchomił się ale niczym nie steruje i tu moje pytanie,czy w układzie musi być odpowiednie ciśnienie gazu aby to wszystko zaczęło działać?Czy są jakieś zawory które w momencie zbyt niskiego ciśnienia freonu rozłączają układ?
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Olej zassała próżnia przez zawór niskiego ciśnienia a wylałem go wykręcając śrubkę M8 od spodu. Napełniłem układ 700g gazu i klimatyzacja działa (w autodacie napisane jest 900g a w poradniku dotyczącym klimatyzacji 700g??). Schładza powietrze o około 10stC, podobno powinna działać lepiej. Ciśnienie niskie dochodzi czasami do 4 atmosfer czy to źle? fotonik
Wskazówką niech będzie że po podłączeniu zegarów w temperaturze ok 10st ciśnienia s to ok 2-3bar, przy 30st może być 5-6bar w spoczynku.
Jak w temacie. Po przeprowadzeniu cyklu w fazie obniżania ciśnienia nie załącza się zawór upustowy. Gdy ciśnienie opadnie na skutek ostygnięcia i osiągnie odpowiednio niską wartość włącza się II zawór (nazwijmy to - niskiego ciśnienia) + pompka podciśnieniowa. Reszta cyklu przebiega ok. Gdzie jest umiejscowiony zawór "wysokiego ciśnienia"? Dodano po...
Co do klap to o to mi chodziło że odcinasz nagrzewnice. http://obrazki.elektroda.pl/9644868700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2266632800_1... Masz 2 podstawowe schematy układów z dławicą i zaworem rozprężnym. Podstawowa różnica to: dławica= osuszacz po stronie niskiego ciśnienia zawór= osuszacz po stronie wysokiego...
Zrób zdjęcie aby było widać przyłącza od dołu, coś jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/9187676500_...
3775 Kontrola ciśnienia w Rail Kontrola zbyt wysokiego (1) lub zbyt niskiego (2) ciśnienia w Rail Reakcja systemu: Odnośnie 1: Zawór ograniczający ciśnienie zostaje wypchnięty Odnośnie 2: Silnik wyłącza się z powodu niedostatecznego ciśnienia w Rail. Ograniczenie: D08: 2000 min –1; 100 mg/suw, D20: 130-150 mg/suw, D26: 180 mg/suw 3791 Exhaust...
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Ja bym obstawiał uszkodzony czujnik ciśnienia (za niskie wskazanie ciśnienia) albo zawór bezpieczeństwa (za szybko wywala)
Jeśli jest tam zawór ciśnieniowy, to trzeba sprawdzić czy ciśnienie w układzie jest właściwe. Bez obciążenia do działania wystarczy niewielkie, pod obciążeniem zawór otwiera się zbyt wcześnie i siłownik nie podnosi do końca. Mogą być inne przyczyny niskiego ciśnienia. Mechaniczne ograniczenie ruchu już jest wykluczone.
Cześć wszystkim czy mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica miedzy płynem a gazem bo wyczytałem na necie ze płyn się ładuję hp a gaz się ładuję lp bardzo proszę o wytłumaczenie mi tego i bardzo dziękuje wszystkim za odpowiedz takie coś znalazłem na necie UWAGA: Napełnianie układu klimatyzacji (wyłącznie gazem) przez złącze niskiego ciśnienia. Napełnij...
Czy ja się oby nie mylę, że Twoja próba ciśnieniowa odrzuciła pierścienie z kręgu podejrzanych? Skoro nie wzrosło znacznie ciśnienie, to chyba jednak zawory puszczają?
Witam wszystkich - jak dopuścić wodę do junkersa żeby zwiększyć wartość ciśnienia (obecnie 0,2 bara) Pozdrawiam ! Jarek Przy spuszczonej wodzie (po otworzeniu układu C.O., na przykład grzejnika) w naczyniu przeponowym powinno być ciśnienie powietrza ok. 0,7-0,8 bara. Następnie dopuszcza się wody do ok. 1,2-1,3 bara. To jest dosyć istotny parametr potrzebny...
Panowie, piszę, bo już sam nie mam pomysłu co może być przyczyną. ale od początku Peugeot 307 XS 2.0 HDI 90 km 2002 system wtrysku siemensa Po trasie 280 km następnego dnia nie odpaliło, podpięcie do komputera pokazuje błąd P1180, wymieniony zawór wysokiego ciśnienia przy pompie, brak efektu odłączony zawór niskiego ciśnienia auto zapala ale się dusi,...
Może któraś cewka uszkodzona, sterownik widzi nadmierny prąd i wyłącza zawór po czym próbuje od nowa. Nowe sterowniki od AC wykrywają i zgłaszają błąd elektrozaworu a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Ja bym odłączył zawór pod maską i zobaczył czy poprawnie wstanie ten w butli i zgłosi błąd niskiego ciśnienia gazu (tak jakby gaz się skończył)...
Kolego jack64 wielkie dzieki. U mnie objawy niskie ciśnienie, wymieniłem zawory ciśnieniowe (należało im się też) ale problem niskiego ciśnienia pozostał. Po rozebraniu nadmienionego przez Ciebie zaworka okazało się, że oring przecięty, po wymianie wszystko super.
Zawory od strony niskiego ciśnienia 2 foto, środkowy jest na wierzchu, dwa boczne należy w pierwszej kolejności wyjąć tuleje mosiężne, można użyć wykrętaków, lub szczypiec odwrotnych, dużych szczypiec do pierścieni osadczych, przyda się również wd40 i opalarka, jeśli tuleja się obraca trzeba ciągnąć. Komplet zaworów 3szt kosztuję ok 200 zł, a jest ich...
Witam Ford s max 2.0tdci 2009r 140koni. Moc ma. Wydaje mi się że długo kręci Błąd jest p0089.Filtr paliwa wymieniony 1 tys temu https://obrazki.elektroda.pl/4216398000_... Zawór regulacji ciśnienia paliwa Niski sygnał obwodu
Witam!!!Mam problem tego typu:podczas jazdy dośc szybkiej zgasł mi samochód,nie daŁo sie go ponownie odpalić i od razu podszas kręcenia rozrusznikiem usłyszałem inny dżwiek jakby rozrusznik szybciej krecił tzn.mniejsze sprężanie w silniku.Ponieważ kiedys miałem podobna awarię tzn.tłoki spotakały sie z kilkoma zaworami sprawdziłem znaki na górnym kole...
Pokaż ten zawór.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Brak zasilania na regulatorze pompy delphi powoduje ze pompa tłoczy pełnym wydatkiem ( ciśnieniem). Zawór jest na niskim ciśnieniu (między pompką zasilającą a głowicą wysokiego ciśnienia)
zapewne to wyprowadzenia czujnika wysokiego i niskiego ciśnienia
Normalnie po uruchomieniu pompy na wężu wyjściowym (w nim oczywiście) mamy wysokie ciśnienie które z racji braku ujścia (nie używamy myjki) wysokie pozostaje. Dopiero po naciśnięciu pistoletu ciśnienie spada a myjka się uruchamia. Słowem - silnik włączą czujnik ciśnienia strony wysokiego ciśnienia. Jeżeli co chwilę się włącza to znaczy że woda z wyjścia...
W parametrach diagnostyki masz ciśnienie zasilanie przed filtrem i na listwie oraz PWM zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie oraz błędy zapisane. Te parametry mogą być pomocne przy diagnozowaniu usterki. W innym wypadku możemy tylko zgadywać a ty możesz wydać dużo pieniędzy zanim usprawnisz samochód. Powodem takiego zachowania może być 1. Pompa...
Z tyłu łańcuch z przodu pasek. Rozrząd ok. Po wymianie sprzętu diagnostycznego okazało się, że ciśnienie paliwa nie jest odpowiednie. Problem jest bo sterownik jest zablokowany przed odczytem parametrów bieżących i nie znam kodu pin ani jak go odblokować. Przy odpalaniu napięcie na czujniku ciśnienia rośnie do 1.5v i auto zapala. Silnik pracuje 2-3...
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Witam jw. Audi A6 C7 3.0 TDI. Potrzebuję wiedzieć, gdzie znajdują się zawory tj. - wysokiego ciśnienia, - niskiego ciśnienia, Nie mogę ich zlokalizować. Dziekuję za pomoc.
Jeśli rośnie ciśnienie to mogą być 3 powody: 1) wzrost ciśnienia w CO powoduje dostawanie się wody z instalacji ZW poprzez zawór napełniający 2) wzrost ciśnienia w CO poprzez nieszczelną wężownicę w zasobniku na CWU 3) brak poduszki powietrznej w naczynku przeponowym do CO - tutaj będą charakterystyczne skoki ciśnienia: raz wysokie raz niskie, chyba...
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
W pompę musi być wkręcony zawór ustalający maksymalne niskie ciśnienie. Można go wykręcić i zobaczyć czy się nie zacina. https://obrazki.elektroda.pl/3981470300_... Śruba z kulką w środku to jest zawór ciśnienia
Ale ilość czynnika ustala się na podstawie odczytu z manometrów. Nieprawda. Ilość czynnika ustala producent na postawie projektu i badań. Ma być podana na tabliczce znamionowej. Jak tabliczka się " zmydliła", to szukamy w dokumentacji montażowej. Jak nie ma dokumentacji, to jest problem... A jak "jest problem" to co? W przypadku mojego klimatyzatora...
CO TO JEST ZAWÓR M-PROP?
Z tego wynika, że za niskie jest właśnie ciśnienie zasilania. Przyczyn może być wiele; zanieczyszczone filtry po drodze do ogrzewacza, reduktor ciśnienia (jeśli jest zamontowany), uszkodzony licznik, zawór odcinający itd.
Witam mam nadzieję że, ktoś mi pomoże wiem że temat dość stary, ale dotyczy podobnego sprzętu, Mam kompresor śrubowy FIAC V25 i jakiś czas temu zaczął dziwnie pracować jakby się zacierał, podczas pompowania/sprężania dokładnie chwilę po rozpoczęciu pompowania, kompresor napotykał jakby taki opór prawie stawał aż paski piszczały i po chwili znowu wchodził...
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Posłużę się swoim wpisem pod jednym z filmików na YT aby zobrazować mój sposób postępowania przy napełnianiu: Jeśli chcesz to zrobić tak jak trzeba to na twoim miejscu nie kombinowałbym. Kup sobie manometry, to ci bardzo uprości czynności i co bardzo ważne, pozwoli kontrolować ciśnienia niskiej i wysokiej strony układu. Ja mam takie https://tinyurl.com/manometry-klima....
Sprawdź niskie ciśnienie manometrem. Pompa paliwa lub zawór zmniejszenia nie działa.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Jeśli masz nadal problem po wymianie pomp i naprawie wtryskiwaczy sprawdź wydajność i ciśnienia pompy ciśnienia wstępnego. Pompa powinna wytwarzać ciśnienie wstępne około 6 bar. Jeśli nie wywarzane jest podane ciśnienie to winę ponosi albo zawór utrzymania ciśnienia albo sama pompa niskiego ciśnienia. Sprawdź również kluczem dynamometrycznym dociągnięcie...
Celem wyjaśnienia dla innych, napiszę co było powodem niskiego ciśnienia. Uszkodził się zawór przelewowy i pod ciśnieniem nie pracował prawidłowo. Dopiero gdy go ponownie dokładnie obejrzałem znalazłem przyczynę.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Kiedy były regulowane zawory i pompowtryski?
Witam mam taki sam problem z ciśnieniem paliwa niskim podpowie ktoś który to jest zawór
siadają te zawory często
Volvo i Man podobna usterka pompa też... Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
A sprawdziłeś jakie ciśnienie wytwarza pompa paliwa, jeśli pompa będzie zepsuta, lub zawór ciśnienia paliwa, to zbyt niskie ciśnienie paliwa poniżej 0,9 bar może powodować podobne objawy.
Przy tym cisnieniu nie otworzy wtryskiwaczy ,zobacz zawór regulacji ciśnienia.
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
Najprawdopodobniej zbyt niskie ciśnienie w naczyniu przeponowym. Trzeba zakręcić zawory odcinające kocioł od reszty instalacji, spuścić ciśnienie z kotła, a następnie dopompować powietrza do naczynia przeponowego. Dobij tak do około 1 bar. Sprawdź przy okazji czy zaworek w naczyniu nie przepuszcza powietrza, jeśli tak to trzeba go wymienić.
Ssący 0.15 mm wydech 0.25 mm. Odległość cewki od koło to 0.3 - 0.4 mm. Sprężaniem się nie przejmuj. Jeżeli prawidłowo ustawisz rozrząd, to gdy tłok będzie maksymalnie w górze, pomiędzy suwem sprężania i pracy, oba zawory powinny być całkowicie zamknięte. Jeżeli ustawisz tłok w górnym położeniu, pomiędzy suwem wydechu i ssania, to oba zawory powinny...
A jak oceniasz ciśnienie w kranie zimnej i cieplej wody , może masz otwarty zawór uzupełniania wody pod kotłem i przy niskim ciśnieniu zimnej wody w instalacji , gdy otwierasz zimna wodę spada ciśnienie w obiegu CO .
Czyli masz już silnik z mokrym paskiem od pompy oleju? Dobrze wiedzieć. Będzie dalej co robić 😁 W starych BMW było tak że potrafiło szczątki napinacza wciągnąć do pompy oleju, tylko robiło się w drugą stronę. Ciśnienie było za wysokie i po zapaleniu podpieralo zawory.
Tak bez podglądu parametrów to na początek Zawór DBV - mechaniczny na szynie , szczegółowe to wartość ciśnień niskiej i wysokiej strony paliwowej, wartość Mprop (zawór dozujący) czujnik ciśnienia Rail. Wymuszenie otwarcia itp.
FR-Wykonaj nauczanie pedału gazu. BS-Zawór sterujący przyczepy - czujnik ciśnienia - zwarcie do plusa. Poziomowanie- Czujnik położenia osi pędnej prawa strona - przerwa. Siedzenie- Napięcie potencjometru regulacji wysokości jest za niskie.
A co to ten mprop? Czyli zawór dozujący odpowiadajacy za niskie ciśnienia w pompie. Najczęściej walcowaty z gniazdem na wtyczkę z tyłu. Wyczyścić układ nigdy nie zaszkodzi ale dużo by pomogło zrobić odczyty parametrów.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Błędów żadnych w ABS nie ma. Czyli w elektronice wszystko ok, ponieważ tam zastosowano układ, który składa się z modułu sterującego EBCM, układu ABS, przekaźnika i dwóch bezpieczników, modulatora hydraulicznego, czterech czujników i pierścieni po jednym przy każdym kole, wiązki przewodów i lampki kontrolnej w zestawie wskaźników. Dodatkowo moduł EBCM...
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
Witam sorry że tak późno ale jakoś nie było czasu, uszkodzony był zawór sterujący.
Wiem że odkopuje temat, ale w końcu udało mi się naprawić k5 2012. nasmarowałem zawór chemii i ten nadciśnieniowy i nie pomogło nic. stwierdziłem że go rozkręce, też nie pomogło. w końcu stwierdziłem że coś jest nie tak. wyciągnołem sam tłok bez obudowy (ciezko go rozkręcic ale na imadle da rade) ten nadciśnieniowy. spróbowałem go wsadzić bez oringu...
Autko działa uszkodzony był zawór regulacji ciśnienia na listwie
Rozmawiałem z jednym "macherem" od myjek i ten krótko stwierdził - rozwiercić lekko dyszę lancy. Trochę to logiczne ponieważ u mnie zaobserwowałem właśnie nadmierny wzrost ciśnienia i następnie rozłączenie. Cziśnienie przy mojej dyszy szło na ok 160bar czyli znacznie więcej niż przewidują parametry myjki. Zrobiłem mały eksperyment: przekręciłem końcówkę...
Mam jednak problem ze zrozumieniem jak ten zawór odcina pracę formy W pozycji zamkniętej (jak na schemacie) zawór nie pozwala na przepływ płynu ze strony lewej na prawą. Po zadziałaniu łączy obie te strony co sprawia że płyn hydrauliczny zamiast trafiać do siłownika kierowany jest bezpośrednio do magistrali niskiego ciśnienia. Po prostu zawór zwiera...
Pompa do przeglądnięcia ale raczej tulejki wytarte i wirnik trze o obudowę (wolniej się kręci = niższe ciśnienie). Zawór trójdrożny czy działa (może być zablokowany w jednej pozycji).
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
Teraz masz kolego blad po niskiej stronie ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia Turbina. Zawór y493 Y460 Zobacz jednak czy przewody elektryczne nie są uszkodzone
Pora zamknąć temat. Układ został "usprawniony" - nie obyło się bez sporej pracy palnikiem, ale efekt końcowy jest zadowalający tzn: sprzęt został naprawiony :). Oto kolejność wykonanych prac (może komuś się przyda): - wlutowałem zawór bistabilny - przylutowałem zawór serwisowy do niskiego ciśnienia przy kompresorze - dmuchanie azotem (10atm) - stwierdziłem...
zawór niskiego ciśnienia klimatyzacji zawór regulacji niskiego ciśnienia niskiego ciśnienia klima
drugi pilot samochodu falowniki fronius elizabeth sanyo
alarm tytan ds400 alarm tytan ds400
Jak wysuszyć telefon z wbudowaną baterią po zalaniu? Jak zbindować tekst w CS:GO - poradnik krok po kroku