Cytat z instrukcji:" Pompa ze zmienną prędkością proporcjonalną. NIEDOSTĘPNY W TYM MODELU". Podłączenie elektryczne pompy przewodem dwużyłowym raczej to potwierdza. Po mojemu w takim kotle obowiązkowo powinien być zawór obejściowy regulowany. Zawór 3-D robi swoje ale jakby był mądrzej zrobiony to owszem mógłby być bajpasem ale nie powinien wtedy otwierać...
PSID 72 FMI 5 ; zawór obejściowy termostatu, obwód otwarty lub za niskie napięcie. SID 85 FMI 5; tłokowy zawór chłodzenia , obwód otwarty lub za niskie napięcie.
Układ regulacji wolnych obrotów tz zawór obejściowy sprawdz czy wogóle go podpiełeś. Czy jest szczelne połączenie a nastawnikiem czasami podwija się rura i dowidzenia brak wolnych. Musi być wszystko szczelne
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Ja bym zalał super hiper syntetyk, z filtra oleju bym zrobił zawór obejściowy i bym tak płukał fefnaście razy. Na koniec bym zalał ze 3 razy jakiegoś czyściciela typu Młoto Doktor. Wiem, że nic by to nie dało ale klient by był zadowolony, szczególnie, że to był jego autorski pomysł.:D Romuś, serio pytasz?
Generalnie ten zawór obejściowy powinien być mniej więcej dopasowany do mocy jaką daje twoja podłogówka. Tak jak w tabeli na str. 10. U ciebie jest ~55m2 podłogówki. Daje ona średnio 50W/1m2, czyli moc twojego układu to ~2750W. Z tej tabeli wynika że nastawa obejścia powinna wynosić 0. Ewentualnie gdybyś miał osobno zamykane pętle podłogówki przez siłowniki...
z ostatniego postu wnioskuję że krzaczy na początek zawór obejściowy więc zaciśnij wąż do niego na rozgrzanym silniku (wystarczy ok 60-70st) jeśli się nie zamyka to obroty spadną druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) trzecia sprawa to obroty jałowego - musi być 950-1050 ale...
Bypass arm (zawór obejściowy) to ten poniżej na rysunku. Oraz jak znalazłeś tą serwisówkę to wszystko tam w niej jest opisane. Rozłączenie zaworu obejściowego jest realizowana poprzez dzwignię.
Auto nadal jeździ :) Może ktoś jednak wymieniał taki zawór obejściowy filtra i się podzielił wrażeniami? https://obrazki.elektroda.pl/1265386000_...
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
Zawór obejściowy jest w wersjach z FAP ten jest bez zaworu.
Tam brak zmiennej geometrii. Tylko zawór obejściowy.
Obejrzyj zawór obejściowy przy turbo.
Witam Szukam jakiegoś filmiku albo zdjęć jak zdemontować zawór obejściowy do przesmarowania lub wymiany ale nie mogę znaleźć. Podpowie ktoś?
Wygląda na typowy objaw za dużego ciśnienia oleju. Albo masz za wysoki stan, albo zawór obejściowy się nie otwiera. Olej sprawdzałeś na zimym czy ciepłym silniku?
Za mała średnica dyszy, otwiera się zawór obejściowy.
(at)kiloskilos Za mocno dokręcony zawór obejściowy /nadmiarowy pompy. Nie wiem, jakie tam zastosowano rozwiazanie bo to jest najprostrze. Są też bardziej zaawansowane układy, gdzie ciśnienie na wyjściu pompy reguluje przepustnicę silnika siłownikiem. Taki układ PID.
Witam Mam błąd MID128-PSID72 Termostatyczny zawór obejściowy Gdzie się znajduje ten zawór i za co odpowiada.
ja mam gaz na wtrysku Ale czy na pewno masz sekwencyjny gaz. Sprawdź czy nie masz reduktora? Jak masz to spróbuj tego co kolega Kleki podpowiada. Możesz jeszcze zawór na przewodzie obejściowym wolnych obrotów - (tzw. silnik krokowy).
Jaki k...a znowu silnik. Zawór biegu jałowego tzw. obejściowy. Zostaw go w spokoju bo tam sterownik silnika głupieje od jazy tylko na gazie. Z resztą te zawory się nie przycinają więc ktoś ma złe informacje na temat ich domniemanego czyszczenia.
W tych instrukcjach jest wszystko, dokładnie opisane. Po wymianie i wlaniu nowego oleju, unosimy tylną oś i włączamy silnik, otwieramy zawór obejściowy, poruszamy powoli dźwignią jazdy do tylu i przodu kilka razy. Zamykamy zawór i robimy to samo z dźwigną jazdy, po tym zabiegu uzupełniamy stan oleju i po wszystkim.
Pierwsze by trzeba sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa. Jeżeli kiedykolwiek dostało sie do niej paliwo, to sie można z nią pożegnać. Druga sprawa - w pompie jest pneumatyczny zawór obejściowy. Po wyłączeniu zapłonu zawór wymusza wycofanie AdBlue do zbiornika. Ten zawór ma dosyć nieszczęśliwą konstrukcję i z czasem ulega zniszczeniu, co powoduje, że...
witam, Mam problem z powyższym modelem myjki, mianowicie myjkę posiadam ponad 2 lata, ostatnio kilka razy miałem że po naciśnięciu lancy nie włączyła się jak i po przełączeniu przełącznika na ON( zero reakcji wcześniej włączała się na 2 sek dobić ciśnienia) ale po kilkunastu nieściśnieniach lancy włączyła się ale tarza już się nie odzywa. Rozebrałem...
Doktor.Bo żeby coś popsuć przy takiej prostej wymianie to trzeba być wyjątkowo uzdolnionym.Może i wadliwy filtr ale zawór obejściowy powinien zadziałać.Chyba że coś wpadło w obudowę filtra i zablokowało któryś kanał.
A zawór obejściowy do czego służy?
Szczytalem dzisiaj jeszcze raz błędy i mam "DDE zawór obejściowy chłodnica egr aktywacja" kod błędu to "485C" chodzi tu o chłodnice EGR czy o termostat EGR?
No właśnie nie mam pewności które pomiary odnoszą się do którego miejsca. Odnośnie pierwszego postu, układy które widziałem (niekoniecznie BMW) miały pompę wysokiego ciśnienia "dającą maxa" i szybki zawór obejściowy sterowany PWMem do utrzymywania ciśnienia i czujnik (przetwornik ciśnienia), do którego jak rozumiem kolega komputerem już dotarł. W okolicach...
TPS.i zawór obejściowy przepustnicy,ew.podmień
Zawór obejściowy , potencjometr klapy spiętrzającej. Jakie sterowanie KEIII ?
Wiadomo, że sytuacja bardzo się zmienia, gdy włączamy grzejniki, więc możliwe, że wystarczy wyregulować kocioł. Możliwe, że to zawór obejściowy(bypass). Na stronie internetowej Beretta wybierz swoje miasto, wybierz autoryzowany punkt serwisowy i w ten sposób znajdziesz ambasadora. Dokładny opis mrugania (częstotliwość) diody zielonej jest bardzo ważny....
a ja mam problem taki że zapalam auto jest ok a jak się nagrzeje to obroty przerywają tak jak by były świece zwalone albo przewody ale przewody świece i kopułkę wymieniłem:( i jak włączę obciążenie typu światła nawiew to silnik mało nie zgaśnie ale chodzi. Czytałem gdzieś że zawór obejściowy EACV odpowiada za tą funkcje. wypiąłem wtyczkę od tego całego...
przepraszam. zawór obejściowy, a klijent nawet nie bedzie wiedział o co chodzi.
Silnika krokowego nie ma. Na pewno ma jakiś zawór obejściowy powietrza. W tym "moim" z 93r. jest elektromagnetyczny.
Zależy czy rzeczywiście tam jest krokowy, mi się wydaje że zawór obejściowy. No chyba że samochód masz na Marelli nie na Motronicu. Załóżmy że krokowy -zakladasz -testrerem silników dosuwasz trzpień -cofasz na 24 krok Ready.
Wymiana komputera nic nie da w tym przypadku. Zawór obejściowy wolnych obrotów, czujnik temperatury, czujnik przepustnicy itd.
W niektórych filtrach jak się zaglądnie w otwór to widać sprężynę chyba od zaworu Tak, ale to jest zawór obejściowy filtra, gdyby jego wkład całkowicie się zatkał, to zawór otworzy się i puści nie filtrowany olej do układu smarowania. Tak, parę razy widziałem rozerwaną, metalową obudowę filtra, przyczyną był zawsze zablokowany zawór w pompie
Poczytaj poniższy temat zanim zrobi się nie miło. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Zawór obejściowy to najprostsza do sterowania opcja. Amatorskie kombinowanie z przepustnicą może okazać się niebezpieczne na drodze.
Witam potrzebuję rozwiązania problemu z błędem mid128,psid72,fmi3.Ztego co się dowiedziałem to zawór obejściowy termostatu ma zwarcie.Gdzie się on znajduje i jak go sprawdzić?
przy gwałtownym domknięciu przepustnicy regulator biegu jałowego powinien nie dopuścić do zbyt nagłego wzrostu podciśnienia w kolektorze ssącym. Moim zdaniem problem w regulatorze lub kanałach do niego(jeżeli jest to zawór obejściowy) Pozdrawiam
Jak się okazało przyczyną był zawór obejściowy powietrza czyli po prostu silnik krokowy. Niestety uległ uszkodzeniu. Nowy zakupiłem zamontowałem i "jak ręką odjął". Dziękuję za wszystkie porady i temat uważam za skończony.
To nie jest żaden silniczek krokowy, tylko zawór obejściowy IACV - jeśli pukanie w niego zmienia prędkość obrotową silnika, to albo przewody gumowe do niego są nieszczelne, albo on sam jest zanieczyszczony czy uszkodzony.
Masz problem w zaworze obejściowym do chłodnicy powietrza doładowującego , sprawdź na początek stan styków wtyczki i przewodów .
Mam domek w górach, instalację zrobiłem tak że w całość jest po skosach i mam zawór spustowy opróżniający całą instalację. Pod bojlerem na przyłączach trójniki z zaworami. Na dopływie z głębinówki po wyłączeniu pompy zawór obejściowy ok 1,2m po ziemią w studzience na długiej sztycy. Schodzi wszystko do zera. Zawory spustowe na filtrach przy zbiorniku...
Jakie odwrotne krążenie w przypadku silnika w Punto? Jak zablokowany filtr i zablokowany zawór obejściowy skoro to jeździ? No właśnie kolego kto tu mówił o zablokowanym filtrze? Kto coś wspomniał o zablokowanym zaworze? Kto coś wspomniał o odwrotnym krążeniu w silniku? Czytaj z zrozumieniem. Ja tylko to napisałem w kierunku filtra a nie silnika.
Witam , Tak ma zawór obejściowy...... Coś doradzisz? Dodano po 3 I jak Panowie jakieś Porady???
Zbocznikować - to oznacza dać równolegle. Jednak sens tego jest tylko dla układu rys. 1 , dla układu rys2 pompa MUSI pracować gdy w piecu pali się. Nie pomoże żaden zawór obejściowy. Jeden grzejnik to 1000% za mało. Chyba, że będzie miał z 70 żeber. Grzejnik ma skończone możliwości oddawania ciepła, jak w piecu pali się, to wszystko się zagotuje, bo...
Zawór obejściowy /wolnych obrotów/ omija przepustnicę , a "gumiak" jest pomiędzy klapą spiętrzającą i przepustnicą. Skąd wymyśliłeś tam ciśnienie , tego to nie wiem , pomyśl!
Przecież ten silnik w ogóle nie reguluje obrotów elektronicznie. Ma zawór obejściowy powietrza który się zamyka pod wpływem temperatury. Czujnik temperatury na 2 pinie ecu brązowo zielony przewód, brązowy masa.
Nie wiem ale chyba by się sprawdził układ stosowany w osuszaczach chłodniczych powietrza - agregat pracuje cały czas, temperaturę reguluje zawór obejściowy, a włącza się tylko wentylator na skraplaczu jak wzrasta ciśnienie na ,,ciepłej" stronie.
Myślę i tak że bez dobrej diagnozy z komputerem na siedzeniu i manometrami się nie obejdzie, bardziej cały kompresor masz uszkodzony lub zawór obejściowy ...lub zupełnie co innego na razie się tylko domyślasz i nasze podpowiedzi i tak ci nie pomogą...
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
Najwięcej 2E3 siedzi w Golfach 2 1,3 jak chcesz podglądać. Jak masz do tego układ kontroli spalin(sonda lambda, zawór obejściowy, czujnik temperatury i sterownik) to tego badziewia wogle nie montuj.
problem z zasilaniem paliwem. Auto nie gasnie nie słabnie. Jedzie normalnie. Może dawno nie wymieniałeś filtra paliwa i jest przytkany.Lub zawór obejściowy (jak go tam nazwać poprawnie) może otwierać się przy niskim ciśnieniu i pompa nie może wyrównać ciśnienia.Ewentualnie czujnik ciśnienia zaniża wartości.
Witam. W samochodzie j/w po wymianie obudowy filtra paliwa wyrzuca błąd P00C2. Po przeszukaniu internetu, okazuje się, że błąd ten to "Turbocharger/Supercharger Bypass Valve "B" Control Circuit High". Czy spotkał sie juz ktoś z takim problemem?? Gdzie znajduje się ten zawór obejściowy??
W 1.8TD Masz klasyczny zawór obejściowy Wastegate który jest sterowany ciśnieniem doładowania, pracuje więc na NADCIŚNIENIU. Fabrycznie jest regulowany na 0,8bar i jak twierdzisz że nie pracuje to sprawdź szczelność dolotu, może gubi doładowanie i nie osiąga progu 0,8bar.
dokładnie - pompa główna o zmiennym wydatku, 3 pompy w jednej obudowie. Nie wiem tylko jaka może być przyczyna (poza samym uszkodzeniem pompy) takiego rzężenia. Po rozebraniu pomp widać ślady użytkowania ale żadnych głębokich wżerów czy rys nie widać a pompa tłoczkowa wygląda zupełnie jak nowa. w bloku nad pompami musi być jakiś zawór obejściowy filtra...
"Pogrzebałem" w sieci i znalazłem.(trochę mało jest na temat tego "wynalazku") Rzeczywiście nazwa zawór nadmiarowo upustowy nie figuruje w dokumentacji tego urządzenia. Za to jest tam nazwa zawór obejściowy (nazwa mało używana i niewiele mówiąca). Zawór obejściowy może być sterowany ręcznie (może to być zwykły zawór kulowy) lub automatycznie. Jeżeli...
Mam auto od roku. Od pół roku świecił "serwis", okazało się padł zawór sterujący pracą gruszki przy turbinie (miał przerwę na cewce). Teraz serwis nie świeci. W/g mnie praca silnika pozostała bez zmian. To moje pierwsze auto z turbiną. Nie słyszę żadnego gwizdu jak sugerują znajomi - jeżdzi jak jechało. Sprawdziłem strzykawką - gruszka rusza zaworem...
Ajaj, nie doczytałem że to Digifant i nie silniczek, nastawnik, tylko zwykły elektromagnetyczny zawór obejściowy. Tu jest prosto, jeśli masz ochotę się bawić - przebieg PWM 12V. NE555 plus potencjometr i gotowe. Tyle tylko że tu jest prosto naprawić do oryginału - musisz mieć sprawny styk biegu jałowego przy przepustnicy i powinno grać. Brzęczy po włączeniu...
W tym modelu jest zawór obejściowy ale takie zachowanie silnika to moga być dwie przyczyny 1. Zapłon który ustawia sie specjalną procedurą opisywaną wielokrotnie 2. Nieszczelny przewód do przeplywomierza, wytarty potencjometr w przeplywomierzu,zacinający się przeplywomierz uszkodzony regulator cisnienia,źle wyregulowane wolne obroty
Zawór obejściowy może być uszkodzony (taki metalowy)jak obroty będziesz miał wysokie to odłącz go. Powinny spaść. Miałem kiedyś taki przypadek uszkodzony był czujnik temperatury wody. Jak obroty będziesz miał wysonie to odłącz tez go i wtedy będzie wiadomo. Nieszczelność raczej nie wtedy samochód inaczej się zachowuje. A czasami nie ruszałeś zapłonem...
Każdy szanujący się producent montuje diody bocznikujące w swoich panelach. Zazwyczaj 3 co 20 ogniw, ale są od tego wyjątki. W momencie zacienienia dane ogniwa zamiast "dopychać" swój prąd stawiają opór prądowi "napływającemu" z niezacienionych paneli. (po hydraulicznemu diody bocznikujące to takie zawory obejściowe). Przysłonięcie jednym dużym liściem...
A niby jakie problemy są tu , co z rozrusznikiem niby ma nie być? Silnik wciąż pracuje i grzeje olej? Załóż zawór jednokierunkowy obejściowy przy rozdzielaczu. Zresztą jak dopasujesz moduł zęba to i dopasujesz rozrusznik. Nawet r11.
Nie panuj mnie, czuję się wtedy staro. Z drugiej strony to forum to jak dziecięca krucjata. Jak rozdzielacz wali duzo paliwa to zimnego silnika to nie wzrusza. To nie zawór obejściowy a regulator ciśnienia paliwa ( z grubsza rzecz borąc zasuwa przez niego modulowany prąd, do 20mA). Ja bym zaczął od sprawdzenia klapy, raz-czy termostat podnosi klapę...
Przy tym silniku stosowany jest filtr "puszkowy" i to on wyposażony jest w ten zawór, gdy stosowany jest wkład filtra to zawór obejściowy umieszczony byłby w podstawie filtra. A czemu olej wyrzuciło przez miarkę??? Jakby było nadciśnienie w skrzyni korbowej to myślę że nie miałoby to wpływu na ciśnienie oleju. Przy przedmuchu do cylindra dostawałby...
Witam. Układ chłodzenia nie był zapowietrzony. Sterowanie ilością powietrza odbywa się tutaj poprzez zawór obejściowy i rezystancja tego zaworu (silniczka) jest inna niż podają tablice dot. tego typu silnika. Trochę posiedziałem przy tym i nie mogę ustawić niższych obrotów poprzez regulację dyszą powietrzną wolnych obrotów. Prawdopodobnie tu jest przyczyna...
Rzeczywiscie nie ma tam tzw. silnika krokowego lecz zawór obejściowy powietrza sterowany elektrycznie ( bypass). Problem zwiększonych obrotów biegu jałowego może byc spowodowany podwieszaniem się klapy spiętrzającej. Występuje to zwłaszcza gdy jeździmy na gazie i czasem nastąpi wybuch w kolektor dolotowy. Może to być również spowodowane nieszczelnością...
Sam widziałem, również nie spotkałem się z takim czymś, co prawda nie mam doświadczenia, ale coś tam o budowie silnika wiem, udało mi się odnaleźć fachową nazwę tego ustrojstwa - "zawór obejściowy układu sterowania napełnieniem na biegu jałowym" Edit: chyba, że ten drugi silniczek krokowy nie jest silnikiem krokowym, a np czujnikiem położenia przepustnicy,...
witam mam problem z civic-kiem 1.3 16v gaźnik auto normalnie zapala gdy sie nagrzeje chodzi też ok ale jak włączę jakieś odbiorniki prądu typu światła nawiew to obroty spadają o połowę i sie nie podnoszą do normalnych wolnych obrotów. Pytanie co to może być dodam że sprawdzałem wężyki podciśnieniowe są ok wymieniłem świece przewody wysokiego napięcia...
Turbo to nie jest silnik elektryczny że się włacza albo wyłącza. Palisz auto i wirnik startuje napędzają go spaliny aż do momentu zgaszenia silnika. Prędkość obrotów wirnika turbiny uzależniona jest od spalin im więcej obrotów silnika tym więcej spalin i większe obroty turbiny, jedyne odstępstwo od tej prostej reguły to zawór upustowy w turbinie który...
mam forda 1,4 na wielopunktowym wtrysku , gaz bez komputera gazowego i miałem identyczny problem. po analizie sposobie zał. instalacji gazowej (też około 1-2 miesiecy męczarni) doszedłem do wniosku że PANOWIE gazownicy tak mi zał.gaz ze przy pracy na gazie emulator wtrysków odcinał mi zawór obejściowy od wolnych obrotów - wspólna masa wszystkich wtryskiwaczy...
Witam. Kolega potrzebuje zawór obejściowy najlepiej regulowany typu BY-PAS . Podłącza się go tak żeby woda wypływała z powrotem do studni. Pompa podnosi do 100metrów także ciśnienie temu odpowiada 10bar. Wiem że kolega nie potrzebuje takiego ciśnienia więc spokojnie taki zawór można ustawić na 4-5 bar co umożliwi płynną i ciągłą pracę takiego zaworu....
W wózkach widłowych samo ciśnienie nie wystarczy. W wagach wózkowych stosuje się pomiar różnicy ciśnień oraz jak dobrze pamiętam przepływ (jest to zrobione na dodatkowym zaworze obejściowym do spuszczania oleju - jest to zrobione na starej hydraulice - raczej nie do zaaplikowania w nowych rozwiązaniach z serwozaworami i kontrolą ciśnienia w najnowocześniejszych...
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
Hyundai i30 1.0 T-GDI 2019 ( PDE ) Ostatnio jadąc ekspresówką poczułem utratę mocy. Nie wyświetlały się żadne błędy a silnik pracował normalnie. Zjechałem na parking. Zgasiłem auto i od razu jeszcze raz odpaliłem. Auto jechało już normalnie. Po przyjeździe do domu odczytałem czytnikiem. Wyświetliło mi dwa błędy wskazujące na turbosprężarkę: -P0299-...
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Jesteś niezastąpiony.Dzięki za szybkie info. Przeróbka pneumatica to nie na moje możliwości :-) Poza tym nie mam pojęcia jak miałbym tam elektrozawór zamontować - zamiast pociśnienie..... Jak w pneumaticu regulowany jest zawór obejściowy ? ozohozi ? Dlaczego nie mogę tego wyregulować -to norma ? Regeneruję więc landi (membranki, gumki, kolanka) - napisz...
Witam .. (at) Jarek ma rację w silniku x20xev nie ma silniczka krokowego tylko zawór obejsciowy dwa imbusy + czyszczenie benzynką ekstrakcyjną . Przy montazu sprawdz usczelkę i przyleganie zaworu czy nie dostaje fałszywego powietrza .. Oczywiscie czyszczenie całego korpusu przepustnicy obowiązkowe . No i ten nieszczęsny kanał powietrza z pokrywy zaworów...
Dzień dzisiejszy... wsiadam z rana i odpala normalnie zero błędów podpinam kompa i pokazuje napięcie paliwa na wspólnej szynie 240 bar (przy odpalaniu około 270 bar). Po dodawaniu gazu na zegarach wywala mi na czerwono "Usterka układu wtrysku paliwa", zapala się STOP i od tego czasu ciśnienie paliwa waha się w granicach 350 bar (obroty silnika są nadal...
..... Twierdzenie że nie wiadomo ile będzie kosztować naprawa to bujda. Co to za fachowiec zajmujący się naprawą danego sprzętu który zaczyna sprawdzać gdzie nie trzeba? Przecież usterek sprzętu elektronicznego takie jak np. TV nie mam aż tak dużo, i z opisu klienta można pobieżnie określić co mogło ulec uszkodzeniu, choć nie zawsze samo znalezienie...
Z głowicy idzie na zawór obejsciowy z zaworu na nagrzewnice i wraca do dolnej rury zbiorczej. Ty natomiast powinieneś dodatkowo wpiąć reduktor zaraz za zaworem obejściowym.
Pierwsza podstawowa rzecz, tak jak pisałem elektryk obstawia komputer po kilku godzinach nic nie zrobił i stwierdził by podmienić. No to niech podmieni, w czym problem? Po drugie, "wysil się" i przeczytaj kilka postów wyżej co pisałem na temat zasilania TPS'a. Wysiliłem się i przeczytałem - z trudem. Błądzisz po omacku, w ten sposób nic nie naprawisz....
AHU czyli 90tka ten model nie mazatem turbiny z kierownicą lecz jest to turbo z zaworem obejściowym. jesli jestes pewien że przewody o których wcześniej pisałem ( wężyki) sa i obserwował wartości rzeczywiste cisnienia doładowania ok i jestes w stanie wysterować sztucznie zawór w turbo by słyszec jak "puka" to zaryzykował bym podmianke elektrycznego...
Nic o patrochach w lancy nie wiem i u mnie nie to było. Musisz rozebrać rurkę dopływu wody na 3 śruby imbus. Po tym jest zawór obejściowy . Musisz go wyjąc i przesmarować i sprawdzić czy jest szczelny. Na dołączonym schemacie nr 7. Dokładnie jak na 2 zdjęciu. Musisz się troszkę namęczyć żeby go wyjąć bo siedzi mocno na o ringu. Ja wyjąłem takim narzędziem...
to jest stara 5.55, Nie ma żadnej płytki zabezpieczającej, ta płytka jest w full control, upalony jest włącznik w tej białej skrzynce, do sprawdzenia silnik, czy nie spalony, kondensator i zawór zwrotny wraz ze sterującym i zaworem obejściowym, miałem taki przypadek u siebie w naprawie
Wiem, że temat już stary ale chciałem dopisać własne doświadczenia. A więc filtr oleju typu "bąk" w zetorach 4 cylindrowych można bez problemu zamienić na filtr typu PP (np. w modelach od 57xx do 72xx). Najczęściej nie trzeba dokonywać dodatkowych "przeróbek". Jeśli silnik jest "zdrowy" może ciśnienie oleju sporo wzrosnąć, ponieważ zawór w magistrali...
ja bym nie sugerował się tym,że padła nazwa silniczek krokowy.Niestety dla wiekszości każdy regulator obrotów to silniczek krokowy.A ten regulator obejściowy to zawór suwakowy.
Paliwo zdecydowanie jest. Przepompowane ręcznie aż do braku najdrobniejszych baniek powietrza. Po wymianie filtra paliwa uruchomił sie i po kilku sekundach zgasł. Odkręciłem ponownie zawór bypass na pompie wysokiego ciśnienia i w pozycji bez zasilania jest zamknięty. Jeszcze raz go przeczyściłem delikatnie również na obecność ewentualnego paprocha między...
Aha, no szczerze powiem że do sprzęgła przekonany nie jestem... - sytuacja że będzie chodzić pompa od pieca i pompa od kominka jest wykluczona, gdy kominek ma odpowiednią temp. i chodzi jego pompa przekaźnik odłącza "zworę" w piecu, więc piec sie nie włączy "na obieg". - dodatkowo jest zawór przelewowy (obejściowy) - a skąd kocioł ma wiedzieć jaka jest...
Konstrukcja pomysłowa i na pewno przydatna. No i oczywiście bardzo ładnie wykonana, gratulacje !. Ale mam kilka uwag eksploatacyjnych. Wydaje ni się że nie potrzebnie skomplikowałeś układ robiąc zasilanie bateryjne i układ doładowania. Wszystkie sterowniki jakie widziałem mają raczej zasilanie ze ściany. Podstawowa uwaga jednak dotyczy bezpieczeństwa...
witam, Podpinam się do tematu. Miałem białoruś jumz wersja rolnicza, a teraz założyłem osprzęt od budowlanej(przystawka z dwoma nowymi pompami duża nsz100 i nsz32, plus wymieniona przy silniku nsz32) wszystkie uszczelnienia w siłownikach wymienione, nowy olej, wyczyszczony zbiornik oleju i filtr, wszystko drożne. Problem w tym że przy ruchach ramieniem...
Do sprawdzenia zawór obejsciowy. Dodano po 5 Na rys. nr 6.Poza tym trzeba sprawdzic czy system smarowania skrzyni biegów dziala poprawnie,sprzęgła się nie slizgają,pompa o zmiennym wydatku wyłącza na czas,a zawory bypass filtrów nie są zmuszone do otwarcia.
obroty to zawór termiczny/obejściowy jest na rurze powrotnej do pompy wodnej pod kolektorem ssącym - jeśli obroty "wiszą" wysoko czasami albo niezawsze to się blokuje albo nie ma zasilania elektr. - wymyć wypłukać i może na jakiś czas pomoże i sprawdzić czy dochodzi do niego prąd podczas pracy silnika olej jeśli na zakrętach to niski stan - może miarkę...
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
Charge Air Bypass Valve Circuit Open / Short To Ground czyli zawór obejsciowy powietrza doładowania akurat do niego jest dobry dostep w tym silniku, masz go pod czarną puszką na scianie grodziowej silnika
Temat standardowy , sprawdz połaczenia przy przepustnicy i zaworze obejściowym (szczelność ) może zasysa lewe powietrze ... Oczywiście czyszczenie obesciowego , przepustnicy i tego nieszczęsnego kanału -- dyszy od pokrywy zaworów do kolektora .... Powinno pomóc chyba że obejśćiówka już umiera ....
dzisiaj trochę pojeździłem ale nie udało mi się go przegrzać tak jak wczoraj , po burzy jest trochę chłodniej na dworze , jak ten osiągnęła 90 parę stopni to włączył się wentylator silnik trochę szarpał ale delikatniej i nie zgasł - odniosłem takie wrażenie jak by za mało powietrza dostawał a jak przy gazowałem to aż coś strzeliło w przewodzie za filtrem...
Witam panowie mam dość ciekawy przypadek z dxi 450 z 2006 r, a mianowicie auto głównie pod załadowaną naczepą podczas jednostajnego wyjeżdżania pod górę zaczyna szarpać tzn. jest odczuwalne pomimo równego przytrzymywania gazu coś tak jakby ktoś na chwilę puścił pedał i ponownie go wcisną w tym samym momencie wycisza się turbina tak jakby nie pracowała....
Kolego nie zawór ssacy tylko zawór obejsciowy wolnych obrotow. Ewentualnie cos innego ale po jego odlaczeniu auto pracuje rowno az milo.
Zdejm dekiel przepływomierza i ręcznie stymuluj. Zawór obejsciowy wolnych obrotów jest pod kolektorem. Sprawdz szczelność dolotu. Sprawdź czujnik temperatury dla sterownika .
zawór obejściowy układu filtr obejściowy kanał obejściowy
grzać zmywarka amica zajęty telefon aspekt prawny
podlaczenie silnika jednofazowy podlaczenie silnika jednofazowy
Opel Astra 1.6d 2015 - Utrata mocy po przyspieszeniu Kod P0115 - Napięcie na wtyczce czujnika ECT