Piszesz: Dodam że bojler jest na wysokości 1.9 cm. Wysokość nie ma tu znaczenia. Gdy rozpalę w piecu i rurki które idą do wężownicy zrobią się gorące (piec nastawiony na 65stopni) po godzinie bez spuszczania gdziekolwiek w układzie wody ciśnienie na manometrze wzrasta do 4 bar. Może źle ustawiłem ciśnienie na naczyniu. Na reduktorze mam zadane 3.2 a...
Otwierający się zawór informuje o zapchaniu filtra. Należy go porządnie wyczyścić lub wymienić, a problem ustąpi. Żadnego rozciągania sprężyny, po to nazwa zawór bezpieczeństwa, żeby nie spalić silnika.
Tylko dociska ten plastik.
Rzuć okiem na ten temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Jaja sobie robisz, nagle samo się wszystko samo pozamieniało. Daj sobie spokój z samodzielna naprawą tego bo może się okazać, że zamieni się nagle w samochód lub inne ustrojstwo.
Witam, po zimnie kosiarka nierówno pracuje. Może zacznij od przeczyszczenia gaźnika.
Być może skleiły się styki w presostacie
Zapowietrzenie wykluczone? Pompa wody daje wystarczające ciśnienie, może oberwane łopatki? Jest przepływ przez nagrzewnicę czy nie ma? Zawór sprawny, zamyka otwiera przepływ?
A masz tam AquaStop, może ten zawór nie otwiera się.
No masz nieszczelny wymiennik płytowy. Woda z kranu przechodzi w CO i odwrotnie. Albo coś źle podłączone? Działało wcześniej?
Trochę słabo. Taki zawór otwiera się jak mu podasz zasilanie. Jak je ściągniesz, to się zamyka.
Może być jeszcze jedna kwestia mianowicie zbyt wysoka temperatura wynikajaca ze złego termicznego połączenia między grzałką a czujnikiem temperatury. Czujnik jest mocowany jedną śruba krzyżak lub torx. Sam czujnik wchodzi do grzałki i pomiędzy nimi jest spora przestrzeń którą wypełnia pasta termoprzewodząca. Ze starości pasta nie ma swoich właściwości...
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
0,5 bara to takie min, zawór otwiera się przy około 0,2bar. Zobacz jak leci woda podczas pobierania przez szufladę. Podczas podłączania nowej pralki zamykając zawory syf i osad mógł pójść do pralki i przez sitko poleciało do elektrozaworu. Reklamować do skutku nie może aż tyle wydłużać prania. Mam inną ale czasami gaśnie czas przelicza pralka i zmienienia...
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Proszę. Przy tej cenie nie ma co brać jeńców. https://north.pl/karta/elektrozawor-podw...
Może być wina modułu, a może być wina, ale pompy myjącej. Włącz jakiś program i przy końcu początkowego odpompowania otwórz drzwi i po 2 sek. je zamknij. Zanim zaskoczy na dobre znowu je otwórz i zamknij. Jeśli to pomoże to znaczy, że walnięta jest pompa myjąca. Potwierdzone!
Jeśli jest tam zawór ciśnieniowy, to trzeba sprawdzić czy ciśnienie w układzie jest właściwe. Bez obciążenia do działania wystarczy niewielkie, pod obciążeniem zawór otwiera się zbyt wcześnie i siłownik nie podnosi do końca. Mogą być inne przyczyny niskiego ciśnienia. Mechaniczne ograniczenie ruchu już jest wykluczone.
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
przekaźnika leci 230v otwiera zawór termostatyczny, teraz pytanie: Zawór termostatyczny czy elektrozawor?
A jaką temperaturę osiąga silnik? Termostat sprawny? Zawór otwiera się do końca? Nagrzewnica nie zabita kurzem?
Może być uszkodzony czujnik strefy prawej a jeżeli nie to jest jeszcze silniczek który otwiera przepustnicę ciepłego powietrza a jeżeli nie to a zawór ogrzewania jest podwójny to tam może być problem.
To jest zawór EVAP a puszka to zasobnik sytemu EVAP. Jest to system wychwytywania par paliwa z baku. Potem przy prac silnika w odpowiednich warunkach zawór się otwiera się pary paliwa są wpuszczane do dolotu (za przepustnicą) i ulegają spaleniu (nie marnują się ).
Kluczowe pytanie w tej sprawie jest przy jakim ciśnieniu otwiera się twój zawór bezpieczeństwa . Proponuję podpiąć manometr pod osuszacz i sprawdzić przy jakim ciśnieniu otwiera , na pewno na zaworze bezpieczeństwa jest napisane ciśnienie otwarcia. Możliwe że jest uszkodzony i puszcza szybciej niż osuszacz kichnie , o ile dobrze pamiętam to ciśnienie...
Czy ten zawór nadmiarowo-upustowy jest mi niezbędny? Czy mogę w jego miejsce wstawić "zwykłą" rurkę? Dało mi to do myślenia, że gdyby doszło do sytuacji, że ten zawór zamknąłby się na amen i przyjmijmy, że w tej samej sytuacji głowica termostatyczna przymknie zasilanie, to pompa będzie pracowała na sucho. No chyba, że ten zawór różnicowy jest nieszczelny....
Jaka jest temperatura na kotle? Jeśli kocioł przekroczył temperaturę maksymalną to zawór się otwiera aby chronić kocioł.
Sprawdź czy membrana otwiera zawór gazu. Czasem mała nieszczelność (dziura) przełączy mikro przełącznik ale nie ma siły żeby otworzyć gaz.
Możliwy brak powietrza w naczyniu wzbiorczym, za niskie ciśnienie, uszkodzenie membrany tegoż naczynia. W górnej części naczynia jest odpowietrznik i zawór do napełniania powietrzem. Ciśnienie można zmierzyć manometrem do opon. Należy zamknąć zawory na piecu, spuścić wodę i dokonać pomiaru ciśnienia w naczyniu wzbiorczym.
Chodzi mi dokładnie jak to jest z tym całym bypassem. Zwyczajnie. Jest zawór w lancy, który otwiera i zamyka wypływ wody za pompą. Obejście pompy przy zamkniętym zaworze lancy zapewnia zawór nadmiarowy, ustawiony na maksymalne ciśnienie, jakie w stanie jest dostarczyć pompa, a przy czym cofaniu się wody do zasilania (kranu, wodociągu czy zbiornika)...
Skoro kupuje silownik normalnie zamkniety i wspomniana linia go otwiera to bedzie go otwierac ... Dokładnie tak. Ale w zależności od tego, pod który zacisk termostatu podłączysz, termostat poda linię, gdy temperatura spadnie lub gdy wzrośnie. Tym sposobem masz możliwość ewentualnej zamiany, kiedy zawór będzie otwarty w zależności od stanu termostatu,...
W przypadku np. złamania się wałka rozrządu obydwa zawory nie otwierałyby się. Może trzonek zaworu został skrzywiony lub ułamany. Wałek pęka między krzywkami i gdy jego łożyskowanie jest w dobrym stanie to wtedy otwiera się tylko zawór dolny. Ssący lub wydechowy, zależnie od modelu silnika.
Albo przekaźnik że stykiem przełącznym. Bez sterowania z logo, styki NC zasilają na wciąż zawór na zamykanie, a podanie sygnału zasila przekaźnik i otwiera zawór. Wtedy masz pewność, w jakim stanie jest zawór.
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Nie, to jest zawór który otwiera się przy przekroczeniu tego ciśnienia, tzwn zawór bezpieczeństwa, nie ma nic do wyjścia roboczego. Wygląda że bez demontażu wielozaworu się nie obędzie, wygląda na zacięcie zaworu zwrotnego, inaczej, wszystko co mogłeś zrobić z zewnątrz zostało zrobione.
Zauważyłem, że na samym początku nie otwiera się zawór wlotowy, tylko dopiero po pewnym czasie. W tym czasie silnik startuje z obniżonym momentem/prądem rozruchowym, po czym przechodzi w normalny tryb pracy, w międzyczasie sprężarka buduje ciśnienie w obiegu wewnętrznym, zasysa powietrze małym kanałem przez mały zawór zwrotny z filtra, rośnie ciśnienie...
W układach zawieszenia pneumatycznego w kompresorze jest elektrozawór air discharge, każdorazowo po zakończeniu pompowania miechów otwiera się aby "zrzucić" ciśnienie z instalacji, chodzi o to by sprężarka nie startowała pod obciążeniem, przy opuszczaniu zawieszenia sterownik otwiera zawory kolumn oraz właśnie ten zawór spustowy
Wiesz jak działa EGR? Na jałowym biegu i w czasie normalnej jazdy podaje spaliny do komory spalania (zawór otwarty). W momencie dużego obciążenia silnika zamyka zawór i silnik ciągnie tylko świeże powietrze. Skoro silnik ciągnie świeże powietrze to całość przelatuje przez przepływomierz. Jeżeli otworzył się zawór EGR to do komory spalania dostaje się...
Skoro zawór tylko otwiera po podaniu napięcia to w przypadku zwolnienia przycisku zawór się zamknie i olej nie spłynie, chyba to logiczne, niestety tanio się nie da
Jest to elektrozawór pochłaniacza par paliwa, a ta puszka, to właśnie pochłaniacz. Dodano po 3 Zawór otwiera się przy dużym obciążeniu silnika, przy normalnej jeździe jest zamknięty. Być może u Ciebie padł i jest stale otwarty.
Zawór bezpieczeństwa. Normalnie zamknięty, otwiera sie gdy ciśnienie wzrośnie ponad norme.
Kolego winny jest zawór redukcyjny zamontowany na wejściu do butli. Powietrze syczy bo otwiera zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/9551826900_... zdjęcie z Google
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
w grzejnikach odkręć korpusy i psiknij W-7 w iglicę być może zawór jest zapieczony i całkiem nie otwiera się Zajrzyj w Y-TUBE w temacie swoim
Kto wie, czy odkręcanie tego zaworka niewlaściwym narzędziem go nie zepsuło. Byc może on przestał się otwierać przy odkręceniu i nie dopuszcza wody do kaloryfera. W ogóle to po założeniu grzejnika najpierw powinno się otworzyć zawór na POWROCIE, odkręcic odpowietrznik (by odpowietrzyć) i dopiero po odpowietrzeniu odkręcić zawór na zasilaniu (ale jeszcze...
Ten zawór ESBE jest zaworem termostatycznym, także działa niezależnie od tego, czy pompa obiegowa działa czy nie. Ustawioną ma temperaturę np. 30°C, a na zasilaniu pompa CO (ta z instalacji, nie ta w mieszkaniu) pcha wodę o np. 40°C. Reakcja prawidłowa zaworu jest taka, że otwiera coraz bardziej dopływ zimnej wody z powrotu. Gdy pompa w mieszkaniu nie...
Dobrze kombinujesz, ta rurka ma być tam wciśnięta. Ona odprowadza wodę ze zaworu nadciśnienia (tego czarnego z pierwszego zdjęcia zaraz za pompą). Jeśli ciśnienie na pompie przekroczy graniczny próg, to ten zawór się otwiera i woda po przez te rurkę spływa tamtym kanalikiem do tacki odciekowej. Nic nie zepsułeś to normalne, że ona tam jest tylko na...
To jest po to by przy starcie nie było mocnego uderzenia, Zawór odprężający/odprężnik, tak jest właśnie po to. Ale skoro autor pisze że nie było tam nic jeszcze podłączone, to zdjęcie z 1 postu przedstawia zawór bezpieczeństwa. Otwiera się sam przy 12 barach, tyle. W internecie kosztuje takie coś grosze ale może byćproblem ze znalezieniem oryginału....
Nie jest on przypadkiem wyposażony w automatyczny odpowietrznik ? Składa się z malutkiego pływaka, który unosząc się na powierzchni wody domyka zawór. Kiedy do kaloryfera dostaje się powietrze i poziom cieczy opada, pływak za pomocą cięgna otwiera zawór spustowy, aby odpowietrzyć grzejnik. Cały ten mechanizm jest bardzo mały, a pływak porusza cięgno...
Nie otwiera mi tego i nie widzę tych zaworków. Otworzyć te które są połączone wężykiem.
Sprawdż czy zawór nagrzewnicy otwiera sie do końca ,czasem nawala sterowanie zaworem, jest to dość częsta dolegliwość ogrzewania wielu typów samochodów
zawór zamyka otwiera podaniu szlaban otwiera otwiera furtka
antena cyfrowa polsat zasilacz 300zł topić tworzywo sztuczny
krups wymiana uszczelek żarówki samochodowe
Check Engine w skuterze Junak 103 - przyczyny i diagnostyka Jak sprawdzić czujnik hamulca w Wegoboard Supreme 3?