1269Wtrysk - zawór startowy-N108 Przecież masz podane co masz naprawić, tylko z bzdurnym tłumaczeniem opisu, bo to nie żaden zawór startowy a zawór od regulacji kąta wtrysku.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Nie, z niego idzie zasilanie na EGR, zawór regulacji wtrysku, regulator ciśnienia doładowania, przepustnica, przepływomierz i regulator ilości wtrysku. Pierw ogarnij odpalanie by to było pewne, później wszystkie czujniki które zgłaszają błąd i od razu do czyszczenia i sprawdzenia EGR, później jak to nie pomorze dalsze poszukiwania.
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Nastawnik w pompie to jest co innego niż zawór regulacji momenty wtrysku N108.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .
Mylisz pojęcia dość znacznie. To starsza i dużo lepsza pompa VP37, nie ma w sobie immo. To co określasz błędnie jako VP37, to zawór shut off, czyli gaszący. To na dole, co opisujesz jako VP44, również będnie, to zawór regulacji wyprzedzenia wtrysku. Skoro po jego odpięciu zapala, to coś źle ustawiłeś z zapłonem, albo ewentualnie coś przesterowuje go...
Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. Moim zdaniem źle mu podpowiadasz. Tutaj chodzi o zawór regulacji momentu wtrysku na dole pompy.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
błąd p0149 to typowy błąd od kata wtrysku. Masz najprawdopodobniej przytarty tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Inną przyczyną może być uszkodzony zawór od regulacji kąta wtrysku, ten na dole pompy. Tak jak pisał poprzednik sprawdźcie kable czy nie są gołe, to nagminna sprawa we wszystkich pompach VP. Druga sprawa sprawdź rezystancję na odciętych kablach...
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C kat wtrysku mam dobrze ustawiony po podłączeniu żaróweczki pod zawór regulacji kata wtrysku okazało się...
Jurek, oni je przedłużają, ciągną aż do rozerwania przy wyjściu ze sterownika, nawet miałem przypadek, zamienionych krzyżowo. Nie zamienisz Ty, ja, wielu innych chłopaków, użytkownik zamieni. Poważnie. Da radę. Nawet zbytniego problemu mieć nie będzie. Widziałem nawet tak przedłużone, że potem pozawijane na wężyki od wtrysków!
Odepnij regulator ciśnienia (powinien być przy pompie) -wtedy powinno iść max. ciśnienie przy rozruchu. Przy rozruchu 70bar to zdecydowanie za mało i komputer nie zezwoli na start. Skoro pompa WC jest OK, to albo zawór regulacji szwankuje albo wtryski puszczają "bokiem" ciśnienie. Po rozruchu na plaku, pompa ma taką sprawność, że radzi sobie z ubytkiem...
To jest elektronik z kom.na wtryskach Zawory nie mają regulacji są hydrauliczne
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Luzy zaworowe takie jak napisał kol. Chavez,zawory najprościej ustawiać na mijankę .Nie ruszaj wtrysków!
Witam wszystkich. Mam problem z autem jak w opisie. Często zapala i po jakimś czasie gaśnie i nie odpala lub po nagrzaniu zgaszę po chwili odpalam i zgaśnie już nie zapali. Na wykresie widać że gdy występuje usterka ciśnienie paliwa zaczyna falować i finalnie spada,auto gaśnie. Podmieniłem zawór regulacji cisnienia-bez zmian. Wtryski sprawdzone na przelew,jest...
Trochę się maszyn naprawiało i niby książkowo należy sprawdzić zawory, ale w praktyce - nigdy one w moim doświadczeniu nie były problemem. Zawsze problem leżał po stronie gaźnika. Gdyby chodziło o auto, zwłaszcza na wtrysku, to owszem, zawory do regulacji jak najbardziej, ale tu, prędzej gaźnik szwankuje :/ .
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Albo pompa wc kaput albo zawór regulacji ciśnienia na niej otwarty, poluzuj rurkę na wtrysku i zakręć na obecność paliwa
Witam . Nie ma znaczenia który wtrysk zamontujesz na cylindrze. Dodano po 4 Pamiętaj by nie pomylić przewodów elektrycznych( jeśli to jest układ PDE ) na cylindrach 3 i 4 , bo będzie kulawił. Dodano po 2 Oczywiście zawory i wtryski wymagają regulacji .
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witam. Mam problem z volvo S40. Silnik Renault 1,9 TDI. Pompa Bosch. Polega on na tym że silnik normalnie odpala ale po 20 min pracy ( jak się trochę nagrzeje) gaśnie i nie można odpalić. Wystygnie i znowu odpala normalnie. Pompa wtryskowa sprawdzona na stole i jest sprawna. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy na nowy. Po odłączeniu tego czujnika...
W takim razie sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach, chociaż kilka tych silników widziałem, które miały po koło 600 wzwyż przelatane i nie spotkałem przypadku by zawór był wypalony. Regulację kąta wtrysku dokonujesz nie kręcąc pompą ale jej kołem pasowym (fasolki w kole pasowym).
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
A masz może kolego parametry na pompę lucasa ??? Bo otrzymałem informację że zawór regulacji ok 15 omów a wtrysk koło 100 omów Czy mógłbyś to w jakiś sposób potwierdzić .
Nie przerabiałem ale dla mnie ewidentna usterka zaworu/pompy. Podmieniaj zawór.
Auto wpada w tryb awaryjny z błędem zbyt niskiego ciśnienia rail. Sprawdzając ciśnienie wygląda to następująco. Osiąga maxymalne ciśnienie 1800bar Na wolnych ma od 230-270 wacha się Ale zdarza sie, ze po dodaniu gaz do konca przy ciśnieniu okolo 1400bar nagle spada na okolo 100bar i wtedy zaczyna intensywnie dymic na niebiesko po chwili wskakuje spowrotem...
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
Witam Który to rok silnika? Czy to SDI czy zwykły mechaniczny diesel (pompy lucasa montowali w chyba w SDI) Czy awaria nastąpiła nagle czy dopiero kupiłeś samochód? Zawór regulacji kąta wtrysku znajduje się na dole pompy z prawej strony idzie do niego czarny dwużyłowy przewód (jak w domowym sprzęcie rtv) 028 906 124D nr 140 to sterownik świec + moduł...
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Ok. Kontrolka silnika świeci się? Może padł zawór regulacji ciśnienia CR?
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Ale jak wypnę sondę przed kat to jest ok, czy to znaczy że wtryski są uszkodzone czy sonda ? W tym silniku jest regulacja luzu zaworowego ale chyba niemożliwe że zawory są podparte bo nie ma gazu.
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Wyjmij zawór regulacji kąta i sprawdź Czy nie jest zapchany.
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Niestety tester fabryczny-NGS. Inne skanery sobie z tym nie radzą. Flash-kodów nie da rady wywołać. System sterowania, pompa rozdzielaczowa, wtryskiwacze dwusprężynowe pochodzą od DENSO. Na pompie jest czujnik temp.paliwa, czujnik prędkości pompy, zawór przelewowy, zawór do gaszenia, zawór do regulacji kąta wtrysku...ot taki japaneese patent pod skrzydłami...
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Ja mam opisane tak ale czy prawdziwe to niech koledzy się wypowiedzą . Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie...
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
Zawór regulacji dawki. Jest zapewne między wyjściami z pompy do wtrysków.
Więc tak dziś jeszcze raz podszedłem do tego auta podpowie mi ktoś dlaczego w 18 bloku pomiarowym wynik nie jest 0 tylko 128 czyżby pompki uwalone. 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania...
nateg Pisałeś ze wymieniałeś zawór kąta wtrysku. Co sie stało ze zdecydowałeś się na wymianę? mam pewne problemy z ta pompa i dlatego moja ciekawość pozdrawiam Marek
Nigdy nie bawiłem się Murano :D Jaki tam jest silnik YD25 taki jak w Navarze :?: Wtryski jak nowe to przyuczone :?: Zaworki na pompie jakieś wymienione - przyuczona pompa / zawór regulacji ciśnienia :?:
sprawdź zawory tak jak pisze kol.niutat,dla pewności ustaw zawory na słuch a nie na szczelinomierz może masz wybite kamienie na dźwigienkach?druga sprawa jakie zestawy założyłeś?może grupa tłok pierścienie tuleja musi się ułożyć?trzecia sprawa po co wyciągać wtryski odprężnik do góry gaz podłoga i korba tam tak pięknie słychać wtryski jak w starym esie.sprawdź...
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Witam, mam problem z długim kręceniem rozrusznika podczas pierwszego odpalenia rano. Samochód to Audi Q5 2.0 TDI CR 170 KM z roku 2010. Sytuacja najgorzej wygląda przy temperaturze otoczenia od 0 do 12 stopni, jak jest na polu. Silnik odpala od razu po włączeniu kluczyka, wydaje mi się, że zbyt szybko. Zdarza się to losowo, ale z moich obserwacji najgorzej...
Nie wiem. Naprawdę nie wiem jak mogłem nie zauważyć. Sprawdzałem na samym początku. 2 dni temu. :oops: Po Twoim poście marszałekkom poleciałem jeszcze z nadzieją i okazało się, że jest tak jak piszesz : 34 jest przepalony. Podmieniłem i jest wszystko ok. Wszystkie błędy się wykasowały i nie powracają. Jutro pojeżdżę i zobaczę czy nadal będzie ok. Tylko...
W zasadzie na monowtrysku czy pełnym wtrysku tak właśnie się dzieje. Zawór regulacji biegu jałowego otwiera się by utrzymać obroty na danym poziomie więc i auto jedzie bez wciskania pedału gazu.
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Pasuje sprawdzić mieszankę, czy nie za uboga. To podstawowa przyczyna przegrzewania się silników. Gaźnik (o ile jest on a nie wtrysk) do czyszczenia i regulacji. Zawory do regulacji. Jak odpala? Są problemy? Czy pracuje stabilnie na biegu jałowym? Jak reaguje na gaz?
Teraz dałem wtryski do sprawdzenia wtryski są dobre wymieniłem zawór regulacji ciśnienia bosh sprawdziłem wszystkie czujniki ciśnienia położenia wału w momencie kiedy nie odpala wszystko jest dobrze,to jest jakaś pierdola teraz rozbiórkę rozrusznik może on robi gdzieś przebicie alternator wymieniłem i dalej złom nie pali szok,pomocy
Bo to o kąt wtrysku tu chodzi.:D
Podczas sprawdzenia napięcia przychodzącego do sterownika pompy w kostce w fordach pojawia się po przekręceniu kluczyka na kilka sekund. Nie jest to reguła, bo czasami jest po włączeniu zapłonu cały czas. Do sprawdzenia należy użyć żarówki dużej mocy, przy sprawdzaniu miernikiem możemy zostać oszukani. Zawór dawki można sprawdzić na krótko ale koniecznie...
prawilnie zdaje sie to powinno wkręcic kapilare bądz kawałek przewodu wygiętego wpostaci chaczyka [ i obciętego ] nie jestem pewien czy nie należy wyjąć zawór zwrotny , regulacji podlegają takze sekcje [ czy równo dają ] menzurki na przewody i kręcićpompą a następnie porównać zawartosc naczyń przedtem należało by sprawdzić wtryski czy mają takie same...
Lewe powietrze, albo zawory do regulacji - tam są chyba na śrubki.
Pompy VP30 VP44 mogą się uszkodzić podczas zapowietrzenia. Takie podmiany sterownika czy całej pompy to dla elektroniki zabójstwo. Często tak jest, że samochód pracował bez zarzutu, odpalał w przymrozki i nagle zgasł i koniec, lub ktoś zgasił samochód za 5 minut chciał odpalić i już się nie odezwał. Sterownik uszkodzony. Ogólnie to jest taka zasada...
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Przy silniku ani układzie wtryskowym nie robiłem nic... Przejechałem nim niecały tysiąc dopiero, ale spalanie zdaje się być coraz większe ostatnio... Cóż...Sam raczej nic tu nie zdziałam, dziś w warsztacie powiedziano mi, że prawdopodobnie uszkodzony jest jakiś zawór w pompie odpowiedzialny za regulację kąta wyprzedzenia wtrysku... Będę informował o...
Cudów niema sprawdź wtryski na przelew
Witam, Po kilku spędzonych godzinach na różnych forach, nadal nie mogę rozwiązać mojego problemu. Mianowicie, kupiłem od gościa Mondeo, mówi że zgasł mu na ekspresówce i od tamtej pory nie odpalił. Gościu wymienił i ustawił pompe paliwa. Wsadził, ustawił i zaprogramował nowe wtryski. Wymienił rampe CR wraz z jego czujnikiem, wymienił czujnik położenia...
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
A te "cieknące zawory odcinające" to co powodują jak nie nadmiar paliwa Panie kolego ? Tak czy inaczej sprawę nazywając pompa do sprawdzenia.
Silnik z pompą w której lubi lac zawór przestawiacza kąta wtrysku. Wałki rozrzadu wyciarające się krzywki , nalezy pamietać o okresowej regulacji zaworów, a reszta to same zalety.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
a tam są zawory do regulacji czy hydraulika?
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
Takie gdybanie dużo kosztuje pompa przetłaczająca jest mechaniczna i ssie paliwo ze zbiornika dość często z powietrzem co może być przyczyną awarji ale przewody paliwowe są tam przezroczystę i myśle że każdy by w nich zauważył powietrzę. A zepsutę mogą być wtryski,pompa CR ,pompa przetłaczająca zawór regulacji ciśninia itd itp.
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Przede wszystkim to masz błąd czujnika położenia pedału przyspieszenia. Drugi błąd, to bład sterownia turbiną, czyli zawór podciśnieniowy, znów potocznie zwany N75 (ale tak to on był oznaczony chyba w którymś 1.9TDI). Sanie to niezbyt szczęśliwy termin, anglojęzyczne choke lepiej oddaje ten mechanizm. Chodzi o zdławianie przepływu powietrza (dodatkową...
linka regulacji regulacji wtrysku zawór wtrysku zawór regulacji spalin
podsłuch telefon analogowy akumulator nożyce wymiana kostka stacyjki
wizjer smart regulator ładowania
Hyundai Tucson 2015 1.7 Diesel - Spadek Temperatury Silnika na Biegu Jałowym Przyczyny grzania się modułu cewki Audi B4 2.0