Kolego moge ci podesłać jak chcesz adres gdzie jest cała książka naprawcza do tego auta. Bedziesz miał wszystko opisane! Pozdrawiam! Chłopie! To zrób to. Najlepiej prywatnie, bo już się koncert życzeń zaczyna. Sam sobie zgotowałeś los pandy - pan da i mnie! panda i mnie!... Ostrzegam również, że każdy następny post w wątku w stylu"ja też poproszę" nagrodzony...
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
Witam jaka oporność na zimnym silniku tego zaworu powinna być albo jak go sprawdzić czy jest dobry?jest to zawór od chłodnicy spalin przed zaworem egr ,czy objawem jego uszkodzenia może być przełączenie w tryb awaryjny silnika co powoduje spadek mocy i dopiero jego ponowne uruchomienie przywraca moc zarówno na zimnym jak i lekko ciepłym silniku?na gorącym...
Zawór odcinający/regulacyjny na odpływie? Dziwny projekt.
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód.
To pozostaje wezwanie serwisu bo sam tego nie zrobisz. Trzeba rozebrać zawór regulacyjny i go przesmarować. Chyba że jest mocno zastany to wymiana. Innego rozwiązania niema.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Pudło :) Obrotowy zawór regulacyjny biegu jałowego. (Rotary iddle adjustment valve)
I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
Musisz sprawdzic czy w dolnym zespole przyłączeniowym nie są pozamykane zaworki odcinajace, oraz zdemontowac głowice termostatyczna i ręcznie wysterowac zawór regulacyjny.
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
w temacie analizy ofert za dużo Ci nie pomogę , ponieważ w pracy praktycznie wszystkie regulatory PID są integralną częścią danych urządzeń np wszystkie falowniki , zawory regulacyjne , zawory regulacyjne iglicowe , jedynie regulator temperatu i jeden poziomu to samodzielny regulator ( produkcji polskiej ) moze to Ci coś da : http://www.eurotherm.pl/regulatory/s2000...
Znalazłem że jest to HERZ Przelotowy zawór regulacyjny STROMAX 4117 M i z tego co wyczytałem kierunek przepływy jest taki że zawory są na powrocie. Na prosty język tłumacząc jest to jakby kryza na powrocie? Dokładniej będę czytał jutro chyba
Te zawory powyżej liczników to zawory regulacyjne - służą do regulacji przepływu przez poszczególne rurociągi. Mogą też służyć jako odcięcie w celu wyczyszczenia filtrów lub wymiany liczników.
Schemat bez opisanych elementów ale po danych kontroli powinieneś rozszyfrować co gdzie i jak. Zawór regulacyjny wolnych obrotów jest na pinach 2, 29 i 54 sterownika.
Lepiej jest dać termostatyczny, gdyż tylko on zapewni dokładną regulację TEMPERATURY w pomieszczeniu. Zawór regulacyjny umożliwi jedynie regulację przepływu przez grzejnik, a więc spełni tę rolę, jaką w starych grzejnikach spełniała KRYZA (z możliwością nastawy).
Druga pompka może nie być konieczna. - dodać zawór zwrotny, - dodać zawór regulacyjny w obwodzie bojlera do zrównoważenia hydraulicznego całego układu, - zawór odcinający w obwodzie bojlera starowany termostatem z czujnikiem w bojlerze, Pozdrawiam GREGOR
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
2 - licznik ciepła 3 - zawór regulacyjny Przychodzi temperatura coś ok. 60 do 80 C, czy to niski parametr, czy wysoki? przy jakiej temperaturze zewnętrznej? niżej 70 rzadko się zdarza poczytaj https://www.fortum.pl/sites/g/files/rkxj...
Raczej nie, bo to jest zawór termostatyczny, a nie regulacyjny. Ponadto kocioł nie obsługuje siłownika ani czujnika podłogówki. Jeżeli zależy Ci na regulacji pogodowej podłogówką to musisz wymienić 4 drogowy zawór termostatyczny na 4 drogowy zawór regulacyjny z siłownikiem, zakupić odpowiedni regulator pogodowy (np. Tech ST-431, Salus WT100 lub inny)...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Jeżeli ten odpowietrznik jest od strony zasilania, to do odpowietrzenia trzeba odkręcić na maks górny zawór regulacyjny grzejnika (np. zawór termostatyczny) i wyłączyć pompę obiegową c.o.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Zacznijmy od tego czy jest tam w ogóle magnes czy nie ma?? Mi się wydaje że tam jest bezzprzęgłowa sprężarka. Spójrz czy wał sprężarki (środek kółka) się w ogóle kręci? Dodano po 2 Jak tam nie ma sprzęgła to do sprawdzenia czujnik klimatyzacji i zawór regulacyjny kompresora ewentualna wymiana tych elementów. Sprawdź jeszcze wcześniej czy prąd dochodzi...
Zacina się zawór regulacyjny.
Zawór regulacyjny znajduje się w pompie. Wieczorkiem wstawie zdjęcia. Oto zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/4941657600_1... Ręka trzyma odrzutnik oleju zaworu regulacyjnego pompy. Pod blaszką jest zawleczka która trzyma srube regulacyjną zaworu.
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
Błąd ciśnienia na szynie CR jak mi się zdaje. Więc albo uszkodzony czujnik, albo zacięty zawór regulacyjny.
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Rurki zasilające powinny przebiegać pod naczyniem wyrównawczym, mogą przy podłodze lecz wiąże się to z odpowietrzaniem grzejników i zbiornika cwu. Najlepszym wyjściem w tej sytuacji jest obniżenie rur zasilających poniżej zbiornika wyrównawczego . Jednak nie niżej, niż rura zasilająca zbiornika cwu co pozwoli samoczynnie odpowietrzyć się układowi.Proponowałbym...
Zero ciśnienia, bo pompa w zbiorniku nie podaje. Wydaje mi się, że ten błąd wszystko blokuje (P0960 zawór regulacyjny ciśnienia błąd).
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
A co to za różnica? I tak "dławi" przepływ (po przykręceniu),więc woda popłynie więcej drugim obiegiem. Tylko przy bojlerze bez wężownicy (a on służy jak się domyślam do grzania wody użytkowej)grzejnik nie ma zbyt dużych możliwości .
Przy włączonym napięciu, jak i pod ciśnieniem nie wolno odkręcać śruby 18. To jest regulator automatyczny, bez ręcznej regulacji. Prawdopodobnie jest uszkodzenie w zespole wodnym 16: dziurawa membrana, lub zakamieniały popychacz nad membraną, lub zanieczyszczona zwężka 17. Przy wlocie z.w. jest sitko i może być zawór regulacyjny. Przy wylocie z zespołu...
A może jest po prostu uszkodzony zawór regulacyjny kąta? To że ma 10ohm nie znaczy, że działa poprawnie mechanicznie.
Cześć, wężyki, zawór regulacyjny, zaworek przy pompie i eżektor.
Skoro to maszyna rolnicza, z założenia pracująca w trudnych warunkach to nie szedł bym w elektronikę. Prosty układ hydrauliczny. Pompa -> zawór regulacyjny -> silnik hydrauliczny. Trzy węże na krzyż i trochę oleju. Proste, tanie i niezawodne.
Moim skromnym zdaniem, przyczyną tego jest nieszczelny zawór regulacyjny. Prawdopodobnie coś z tej "rdzawki" siadło na przylgni gniazda lub grzybka zaworu.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
A najczęściej silniki mają dwa zawory regulacyjne jeden znajduje się w pompie tak zwany szokowy. I drugi regulacyjny gdzieś w bloku silnika. Weź przestań i Ty idiotyzmy wypisywać. To nie żaden zawór regulacyjny, tylko przelewowy, ograniczający ciśnienie od góry - żeby czegoś nie rozerwało. W dodatku jest tylko jeden, na pompie. Żadnymi "srubkami" ciśnienia...
wyjmij pokrętło , weź szczypce i chwyć za trzpień (bolec) pokrętła i wtedy kręć w prawo . Być może ze plastikowe pokrętło się wyrobiło i się obraca samo a zawór regulacyjny stoi w miejscu.
Nie radzę wgrywać Ci cokolwiek po OBD2 bo uwalisz sterownik. Masz jakieś błędy w ECU? Nie ma błędów. Czysto. Sprężarka ma jeszcze zawór regulacyjny, też nie jest sterowany. Sam zawór ma około 10ohm a jego odpięcie generuje błąd. Temperatury zewnętrzną i wewnętrzną mam w odczytach prawidłowe.
https://obrazki.elektroda.pl/3186341200_... Rys. Elementy układu klimatyzacji samochodu Audi A4 B6 (8E_) Kolorem czerwonym zaznaczona jest strona wysokiego ciśnienia HP (High Pressure) Kolorem niebieskim zaznaczona jest strona niskiego ciśnienia LP (Low Pressure) Kompresor (sprężarka) klimatyzacji napędzana jest od wału korbowego...
To spróbuj na dole odkręcić zawory regulacyjne przy kaloryferach na maksa gdy tam są skoro pisałeś chyba, że nowe tam masz.. Już wiesz - jak nie dasz rady sam to hydraulik się kłania...
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Sporo, tych z marketów i nie tylko na komutatorowych silnikach, pęka zawór regulacyjny dla mnie wada konstrukcyjna ale kto sie przyzna. Przy okazji pali mikrowłącznik koszt części z wysyłka z nilfiska z Krakowa 146 zł. Włącznik przysyłają w torebce strunowej z nalepka nilfisk z numerem za 43 zl nie pasuje trzeba rozbierać i dzwignie przekładać a w TME...
Po co jest to naczynie to raz, a dwa: po co są te zawory regulacyjne na zasilaniu kotła?
Miałem podobny przypadek, i właśnie zawór regulacyjny był uszkodzony.
Miałem taką usterkę w Touranie kolegi, zawór regulacyjny zaciął się w pozycji otwartej.
Tak, wszystko się zgadza,teraz wiem, że mówimy o tym samym 🙃. Wszystkie zawory oprócz tego czarnego pokrętła mają być otwarte na max, tu nie ma innej opcji,to nie zawory regulacyjne. Teraz pytanie,czy w układzie jest jakieś dodatkowe naczynie przeponowe czy tylko to zamontowane wewnątrz kotła? Jeżeli jest tylko to wewnętrzne to trzeba sprawdzić...
Napiszę jak usunąłem usterkę.Choć trochę czasu minęło i zapomniałem napisać. Plecak nie zdejmowałem,zdjąłem prawe koło i z zewnątrz wykręciłem zawór regulacyjny w nim jest otwór śr.0,6 mm i był zanieczyszczony że nawet kompresorem nie przebiłem.Otwór udrożniłem wiertłem 0,5 mm ręcznie.Może komuś się przyda.
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Niestety ten zawór regulacyjny jest niedostępny osobno (w serwisie). Można go przełożyć z innej sprężarki, tylko trzeba odessać czynnik.
Zmieniałem instalację i piec C.O. na nowe, ale zostawiłem stare grzejniki (stalowe, panelowe). Uruchomiłem i teraz mam taki problem że wszystkie grzeją tylko kilkucentymetrowym paskiem przy złączach. Jedynie nowy grzejnik łazienkowy grzeje cały. Nie podejrzewam żeby były zapowietrzone ponieważ nie słychać w nich żadnych dźwięków. Niestety odpowietrzników...
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Sprzęgło to żółta kostka a zawór regulacyjny czarna. Podłącz żaróweczki równolegle do przewodów w obu wtyczkach i odpal klimę. Zobaczymy co i jak świeci.
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
A może zawór regulacyjny jest źle nastawiony lub niesprawny.
Na wężu z parownika do gaźnika jest zawór regulacyjny ilości paliwa (gazu). Obroty jałowe ustawia się jak na benzynie- wychyleniem przepustnicy.
pompa sprawdzona- dobra ,wymieniony zawór regulacyjny na listwie ,dalej brak ciśnienia,żadnych błędów
Jeszcze na pompie masz zawór regulacyjny ciśnienia.
Karcher HDS 10/20S słabe ciśnienie - pulsacyjnie daje wodę na lance. Jeśli zawór regulacyjny odkręcę na maksymalne ciśnienie to pompa cały czas pracuje , jeśli zaworem ciśnienie podam na minimum to dopiero wtedy wyłącza się. Po wciśnięci lancy słabe ciśnienie (pulsacyjne) na zegarze ciśnieniowym wskazówka bardzo skacze. Zaślepiałem przewód od podawania...
Witam samochód jak w temacie. Po odpaleniu często chodzi normalnie na obrotach po dodaniu gazu ciśnienie na szynie opada i kuleje zgłasza awarie silnika. Ktoś walczył? Atakować w zawór regulacyjny? Pozdrawiam
Jaka może być przyczyna? Jeśli chodzi o ciśnienie oleju w silniku, to przyczyna jest taka, że prawidłowo pracuje zawór regulacyjny w pompie.
Jeżeli ciśnienie gazu przed takim przełączeniem po którym silnik gaśnie jest dużo wyższe (a może tak być przy nieszczelnym zaworze regulacyjnym w reduktorze), to sterownik gazowy, może tak skrócić czas wtrysku, że czas ten może być już w nieliniowym zakresie charakterystyki wtryskiwacza lub nierealny do zrealizowania - wtryskiwacz nie zdąży się otworzyć....
Witam Mam pytanko do czego służy ten "Zawór regulacyjny przepustnicy", czy to coś takiego jak klapa gasząca w VW PD, czy coś do regulacji ilości powietrza w tym dislu. Chodzi mi głównie o to jaki ma to wpływ na prace motoru jak zawór jest odcięty(uszkodzony). Czy normalnie to jest ten zawór w pozycji zamkniętej czy w otwartej, wtym aucie jest otwarty...
Pomóc może też Soft Reset lub Adaptacja. O. Coś nowego. Co tam chcesz adaptować ? Warto sprawdzić błędy w VAG, by dokładniej zdiagnozować problem. To już tak, no i odczyt danych na żywo. (at)jumator A to jest sprężarka ze sprzęgłem dociskowym a nie zrywalnym. Żeby nie było - sprzęgło z przyciąganą tarczą czy sprzęgło zrywalne plus zawór regulacyjny....
Kolego, a czy masz jakiś z góry zamierzony przepływ na wyjściu ?? Jeśli nie to ja bym zimna wodę puścił na stałe (elektrozawór on/of)+ ew jakaś zdławica na stałe - w każdym razie chodzi o stałą wartość przepływu. Cała regulacja mogła by się skupić tylko na ciepłej wodzie i to w jakimś wąskim zakresie. JA zamontowałbym czujnik temperatury tylko na wyjściu...
Górna listwa to chyba zawory regulacyjne, powinno dać się regulować kluczami imbusowymi.
Naczynie przelewowe systemu otwartego ma kilka wyjść. Do jednego, umieszczonego na spodzie zbiornika lub na dole bocznej ścianki podłącza się tą rurkę wznoszącą z kotła, natomiast drugie wykorzystane to w górnej części tegoż zbiornika podłączasz rurkę przelewową odprowadzoną najczęściej do kanalizacji. http://obrazki.elektroda.pl/8534627200_1...
Czy ktoś dysponuje rynunkiem układu smarowania silnika i pompy oleju do Volvo 850 t5, gdzie jest zawór regulacyjny (cisnienia) pompy. Dziękuje Wiesiek
nie wiem może zawory regulacyjne, termostat zimnego paliwa... egr lub cos innego jakie ma objawy poza tym przerywaniem?co wskazuje komputer?
Podciśnienia. Sprawdź stan wszystkich wężyków podciśnieniowych na możliwość pęknięć i innych nieszczelności. Sprawdź vacupompę i akumulator podciśnienia. To - że wymieniony został zawór sterujący turbiną nie oznacza jeszcze - że w układzie ustalone zostaje właściwe podciśnienie sterujące gruchą. Sprawdź stan złącza i przewodów do zaworu sterowania gruchą....
Ciepło oddziaływając na kapilarę powoduje rozszerzenie płynu który jest wewnątrz. W konsekwencji zawór regulacyjny zamyka się. Analogicznie przy chłodzeniu zawór się otwiera.
Jak sprawdzić czy ten zawór regulacyjny biegu jałowego jest sprawny? Wyczyściłem go, ale pewności czy on działa poprawnie nie mam.
Dzień dobry wszystkim. Mój mtz belarus 952.5 common raill scr zgłasza błąd 523470. ten błąd według serwisu to przyczyna powstania za dużego ciśnienia na listwie z winy takiej że mógł przyciąć się zawór regulacyjny ciśnienia i w celu zabezpieczenia układu za dużo razy otworzył się zawór spustowy.Błąd zgłasza cały czas nawet jak jest zgaszony silnik....
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
Możesz zastosować takie coś jak zawór regulacyjny z siłownikiem elektrycznym.
ciśnienie zmierzone na zimnym i wolnych obrotach 4 bar nagrzewając się systematycznie spada aż do 0.3 bar przy 120 C (wody). Zawór regulacyjny działa bo przy podniesieniu obrotów trzyma stałe ciśnienie , zawór jednokierunkowy z podstawie filtra nie działa ale on raczej nie ma wpływu na te problemu.
Dolotowy zawór regulacyjny bank 1
Zacznijmy od tego że to nie KARCHER i nawet koło karchera nigdy nie stało :) to taki Chiński power-up. Sprawdź czy po zimie nie zablokował się zawór regulacyjny.
Też bym stawiał na zawór regulacyjny strumienia paliwa, podaj jeszcze kod silnika i rocznik
Trzeba zmniejszyć przepływ przez grzejniki przy kotle (zawory regulacyjne, kryzy, ...)
Czy to prawda, że po wykręceniu głowicy zawór RTL będzie przepuszczał każdą temperaturę? Tak. Zawór bez głowicy jest otwarty. Brak jest elementu regulacyjnego- brak regulacji.
Może pracować ,zawór regulacyjny -zamknięty.
No więc zaworek przy wyjściu wysokiego ciśnienia z czerwonym o-ringiem jest nowy i dalej to samo. Zawór regulacyjny ,,pokrętło" ma dwa zestawy oringów i podkładek gumowych,, Parbaks" chyba pozycja 16 i 15. No więc widoczny oring wymieniłem (ten większy). Po przeciwnej stronie regulatora jest kulka i sprężynka. Kulkę także wymieniłem na oryginał oczywiście,...
Kolega sp2cgf to chyba o jakimś statku kosmicznym pisze. C 360 ma zespół pomoy hydraulicznej pod spodem mostu. Tam jest także zawór regulacyjny. Ciśnienie zpopmy jest przekazywane do rozdzielacza podnośnika rurką. I tak mogł się uszkodzić/zanieczyścić zawór regulacyjny. Mogły puścić uszczelnienia między pompą i rozdzielaczem a mógł pęknąć przewód (mało...
http://www.valmark.pl/pl/armatura/zawory...
prawdopodobnie zawór regulacyjny ciśnienia na pompie wysiadł albo map sensor, lub jakiś inny czujnik, ale nie jak widać nikt nie może pomóc a mechanicy się nie znają.
Po pierwsze II gen tylko z nazwy bo niepodłączony zawór regulacyjny (ten czarny na wężu od parownika do dolotu). Dwa jest za daleko ten zawór powinien być jak najbliżej mixera. W ogóle sprawdzenie czy sonda lambda żyje i reaguje dostarczenie szybko? Potem regulacja całości. Choć takim staruszku to nawet reduktor może się zacinać (skoki ciśnienia gazu).
Moze zacinac sie zawór regulacyjny w sprężarce-częsta usterka.
Ten schemacik to typowy schemat węzła cieplnego z dwoma wymiennikami, w którym jeden jest podłaczony na stronie wtórnej. Niestety nie narysowałeś żadnego regulatora a wg. schematu to: 1. zawór regulacyjny postronie pierwotnej przed wymiennikiem jest z napędem elektrycznym sterowanym od ..... 2. zawór mieszający obieg co sterowany prawdopodobnie temperaturą...
Witam. Mam takie pytanie,czy Zawór regulacyjny cisnienia na listwie może być przyczyną gaśnięcia Sprintera Cdi w czasie jazdy?
Mam na myśli zawór regulacyjny na tym grzejniku co nie grzeje.
Wtryskiwacze są zasilane z linii 30 przez bezpiecznik, przekaźnik, tą samą linią zasilania zasilany jest czujnik wałka rozrządu (pin 3), zawór regulacyjny wolnych obrotów (pin 2) oraz sterownik silnika (pin 3 i 59). Przekaźnik jest sterowany plusem ze stacyjki. https://obrazki.elektroda.pl/6142462900_...
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Prawdopodobnie zawór regulacyjny biegu jałowego
1. Obieg podłogówki jest oddzielnym obiegiem hydraulicznym; zawór regulacyjny pod "2" powinien być wcześniej, po lewej od zaworu zwrotnego. nie zabardzo wiem który zawór regulacyjny pod "2" ? możesz wyjaśnić? co do krzywych to sie zgadza, ale tak sobie pomyślałem dlaczego nie można nastawić krzywej która jest funkcja stała jeśli chodzi o podłogówkę:)
Witam! Miałem taki sam problem w Fiacie Punto, gasł na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika lub spadały obroty, serwisant w trzecim serwisie wymienił zawór z silniczkiem krokowym na zasilaniu gazem tuż przed mikserem na zawór z śrubą regulacyjną. Ustało, chodzi super. Prawdopodobnie silnik krokowy zacinał się po rozgrzaniu.
zawór regulacyjny ciśnienia zawór regulacyjny powietrza zawór regulacyjny junkers
wiśniowski oświetlenie alpine kostka tuner amstrad
Kolejność kabli zapłonowych Skoda Octavia I 1.6 Pralka Electrolux nie kończy cyklu prania delikatnego