Mam podtlenek butanu Gdzie ten gaz kupujesz ? Na Kosmodromie Bajkonur ? :D :D
Rzuć okiem na ten temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Tylko dociska ten plastik.
Ja jeszcze dodam, że silnik powinien być zimny, a zawór ssący na 0,45 mm.
https://obrazki.elektroda.pl/5888627100_... Metoda ustawiania zaworów w silniku sześciocylindrowym, kolejność pracy 1-4-2-5-3-6 E zawór ssący A zawór wydechowy
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
Zawór ssący 0,1 mm, zawór wydechowy 0,15 mm.
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
Luzy zaworowe: Zawór ssący - 0,30mm (na zimnym) Zawór wydechowy - 0,38mm (na zimnym)
Trzeba tu dodać; że luz zaworòw dla tego silnika to, zawór ssący pomiędzy 0.12-0.18 mm, zawòr wydechowy 0.23-0.28 mm, W tym silniku stosuje dwa ròżne zabezpieczenia sprężyn zaworòw. Dla zaworu ssącego jest miseczka wsuwana z boku. Dla wydechowego rozwiazanie na dwa zabezpieczenia.
Wielkość luzów zaworowych dla zimnego silnika 0,3 +/- 0,05 zawór ssący i wydechowy moment dokręcania głowicy 170Nm, dokręcasz od środka na zewnątrz naprzemiennie,nie dokręcaj głowicy na raz tylko na trzy etapy 60Nm 110Nm i 170Nm. kolejność pracy silnika 1-5-3-6-2-4. Chaotycznie, ale tak mi się zapamiętało
Głowicę dokręcamy 167-177 Nm. Luz zaworowy 0,25 +/- 0,05mm. Zabezpieczenia i dźwigienki z czuciem.
Proszę bardzo luzy zaworowe ; zawór ssący 0.5mm, zawór wydechowy 0.8mm, hamulec 0.6mm.
Dla silników serii 28.... OHV zalecane wartości to: 1/ momenty dokręcania śrub: a/ głowica 220 in.lbs = 24,86 Nm; b/ korbowód: - jeżeli obie śruby są jednakowe, to po 185 in.lbs = 20,90 Nm; - jeżeli śruby są różne, to dla mniejszej 160 in.lbs = 18,08 Nm, a dla większej 260 in.lbs = 29,38 Nm. c/ misa olejowa: - dla śrub z luźną podkładką sprężystą 140...
Nie koniecznie u mnie też odpalał nawet z 2 na koła szedł ale zawór ssący puszczał na tyle że jak zalałem benzyną to w pół minuty zleciała wszystko benzyna która wlałem na zawory a brak kompresji jak naj bardziej o tym świadczy jak zawór był podparty to musiał się wypalać ale gołym okiem może nie być widać
Dla zimnego silnika luzy to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm; zawór wydechowy 0,23 - 0,28 mm.
Ten silnik jest trudny do poprawnego zidentyfikowania, natomiast silniki Loncin i NAC, czyli zapewne bardzo bliscy krewni Twojego silnika, mają luzy: zawór ssący 0,10 mm zawór wydechowy 0,15 mm.
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Zatarty zawór ssący w prowadnicy. Po chwili lekko ostygł i się zluzowało.
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
Gdyby zacinał się zawór ssący to kompresor pracował by na jałowo. Nie grzał by się i nie obciążał silnika. Dokładnie wczoraj kolejny z moich ( a mam pod opieką osiem śrub) zaczął zdradzać identyczne objawy. Temperatura w kosmos, błąd przeciążenia falownika. Po demontażu łożyska w stanie agonalnym. Wirniki i korpus na szczęście przeżyły. Jeszcze kilkanaście...
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
Witam . Ssący stawiasz na 50 wydechowy na 70. Musisz mieć kreciola aby obracać kołem zamachowym bo raczej srobokretem to ciężko. Na kole są znaki 1/6 . 3/4. 2/5 TDC oznacza pełen obrót kola. Kolejność ustawienia to 153 624. Więc jeżeli na kole wyjdzie Ci np. 1/6 to patrzysz który zawór jest otwarty i regulujesz ssący 50 wydech 70 . Oczywiście na zimnym...
Witaj dane spisane z książki sam naprawiam: zawór ssący : zimny 0,13-0,17 ciepły 0,23-0,27 zawór wydechowy: zimny 0,18-0,22 ciepły 0,28-0,32 producent zaleca regulacje na zimnym choć jest dopuszczone tez na ciepłym
Nie jest to pompa wielostopniowa. Każdy z tłoczków ( czy jak je nazwał kolega nurników) pracuje samodzielnie i ma oczywiście zawór ssący i wylotowy. Wydatek wszystkich jest sumowany. AK
Zawór ssący ustaw na 0,05 wydechowy na 0,08 i zobacz jak będzie chodził silnik. Jeszcze wykręć świece i wstaw zdjęcie jaki jest nalot. Jeśli swieca chińska wymień na odpowiednik z ngk
Możesz sprawdzić ten elektrozawór (tu masz co nieco o nim http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... ) on "zamyka" paliwo do dyszy głównej więc w przypadku jego niezamykania i zawieszonym zaworku iglicowym lub nieszczelnym pływaku paliwo śmiało może wędrować przez zawór ssący do silnika.
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
Przecież tam jest wyraźnie napisane "rura ssąca". Jeżeli wodę musisz zasysać to rura musi mieć spadek w kierunku ujęcia aby można ją było zalać. Jeżeli podłączysz ją bezpośrednio do zaworu mauzera to grawitacja zrobi swoje. Ja mam tak podłączoną pompę: https://obrazki.elektroda.pl/4553110300_... Trzeba tylko pamiętać aby po skończeniu...
fajna sprawa,ale gdzie się tam (w poldku) zmieścisz z taką swiecą?Świece są tam w zagłębieniach. Co do gwintowania-obracamy wałem tak aby zawór ssący na tym cylindrze co gwintujemy był otwarty i następnie wdmuchujemy powietrze to kolektora ssącego. Albo smaruje się gwintownik silikonem-opiłki sie łapią silikonu.
Rozumiem ze przykładałeś rękę do wylotów z cylindra. Jeżeli czułeś podciśnienie a nie czułeś ciśnienia (oczywiście obróciłeś wal o cztery obroty) to możliwe ze zawór ssący jest zawieszony lub uszkodzony. Spróbuj jeszcze raz, zatkaj wylot spalin i obróć walem cztery razy.
W kórym momęcie ma sie otwierać zawór ssący to możesz dowiedzieć się tylko z danych serwisowych przy zachowaniu odpowiednich warónków. Ja proponowałbym Tobie ustawić wał korbowy w punkcie GZZ a wałek rozrzadu tak żeby krzywki wałka robiły mijankę zaworów (wydech już zamknięty a ssący jeszcze nie otwiera się) a jeżeli nie ma takiej opcji to wypośrodkować...
Ten silnik to jednocylindrowy dolnozaworowy czterosuwowy silnik firmy Briggs & Stratton o zapłonie iskrowym.Wariant silnika z pionowym wałem korbowym. Instrukcję obsługi i schemat budowy można znaleźć np. tutaj [url=https://www.briggsandstratton.com/e... Luzy zaworowe dla tego silnika, to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm, zawór...
To jest jakiś chiński silnik napewno nie jest to Briggs & Stratton Skoro nie jest to jakiś firmowy silnik i nie ma możliwości zapoznania się z instrukcją jak takie luzy zaworowe powinny być poprawnie ustawione, to ja bym zrobił tak: Uśrednił bym wszystkie wartości jakie to bym znalazł w sieci, i tak: - zawór ssący ustawił bym w okolicy 0,15 mm - zawór...
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
W przypadku np. złamania się wałka rozrządu obydwa zawory nie otwierałyby się. Może trzonek zaworu został skrzywiony lub ułamany. Wałek pęka między krzywkami i gdy jego łożyskowanie jest w dobrym stanie to wtedy otwiera się tylko zawór dolny. Ssący lub wydechowy, zależnie od modelu silnika.
Kochani czy wy oczu nie macie,już na pierwszym filmie widać ,że ssący zawór jest za mało otwierany (mały skok dźwigienki) - przyczyna to:pogięta laska popychacza ,wydarta szklanka na styku z wałkiem rozrządu,bądź zdarta krzywka wałka.
Witaj. Napisz jaki silnik masz w kosiarce i wrzuć foty bo po takiej informacji, którą zamieściłeś nikt Ci nie pomoże. Pozdrawiam
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Wał napędowy obraca się dwa razy szybciej od wałka rozrządu - to wynika z czterosuwowego typu pracy, czyli jak masz 820-860obr./min wału to musisz mieć 410-430 dla wałka rozrządu. Ten kąt i jego ustawienie ma być prawidłowo równe 0, oznacza to tyle, że GMP pierwszego tłoka jest w momencie przechodzenia ze zwrotu zewnętrznego na zwrot wewnętrzny ( tak...
Witam. Zawór ssący ustawiamy na dość ścisłe 0.05mm-0.06mm, natomiast wydechowy na te same wartości ale luźniej. Zawór wydechowy musi być luźniejszy, aby nie strzelał z wydechu.
witaj! obejrzałem twoje zdjęcia i muszę stwierdzić że ten typ kolektora wymaga sekwencji . podobny układ srumienia mieszanki w kolektorze ssącym jest jak w skodzie felicji 1.3 tam tęż dawały mi w skórę wybuchy a związane to było z dużą komorą komesacyjną czyli zbiorczą ,,rurą" z której doprowadzona jest mieszanka do każdego cylindra. pamiętaj że uboga...
Na kolektorze ssącym po lewej stronie masz zawór który rusza tymi klapkami. Zobacz czy można ręcznie poruszać ramieniem od prowadnicy klapek. Poszukaj sobie w google jak wygląda kolektor ssący od 1.8 to będziesz wiedział dokładnie w którym miejscu jest ten zaworek i gdzie trzeba rękę włożyć.
Często ostatnie litery to wersja produkcji tj. bardziej data. Myślę że są to takie same zawory ale błąd opisu.
Poszukaj tu, mają napewno http://cermotor.com.pl/inkontrahent.php
Jeżeli to jest coś w rodzaju tłoczka i działało by na powietrze to z elektrozaworem może tworzyć swego rodzaju odprężnik do startu, coś jak w wanie, tylko w wanie blokuje ssanie przy starcie a tu może otwierać zawór ssący przez co pompa ma łatwiej wystartować jak jest ciśnienie w zbiorniku
witam wszystkich posiadam zippa pro 50 z 2012r i od razu stuningowałem go na 72ccm. po ok 1000km przebiegu sklepał sie zawór ssący od strony popychacza i nie moge go teraz wyjąć, jakimś cudem udało mi sie zdjąć spręrzyny . Zawóru nie da rady wyjąć bo zrobił sie sie grzybek. Teraz pytanie czy da rade to naprawić? Jeśli napisałem w złym dziale to prosze...
wyciągam wąż ssący w studzience odblokowanie zaworu zwrotnego Pewnie,że można, tylko po co utrudniać sobie życie. Wstaw trójnik na wężu w studzience i zawór spustowy. Jednym ruchem spuszczasz wodę na zimę, a na wiosnę zamykasz i po kłopocie. Oczywiście w domu trzeba też coś odkręcić, żeby woda chciała spłynąć.
siągnij zawór i zobacz czy niejest załadowany sadzą kolektor ssący
zawór ssący hydroforu zawór ssący pompa przewód ssący
corsa kontrolka silnik kupić bezpośrednio przetwornice junkers czujnik cofania spalin
Wzrost obrotów do 980 i włączenie Webasto Problemy z odtwarzaniem filmów w Zorin OS