Witam także mam problem z moim passatem 1.9TDI 110KM samochód jak by nie ma mocy. Pokusiłem się o odłączenie przepływki i wtedy było jeszcze gorzej. Mam pytanie czy to będzie właśnie kończący się przepływomierz czy może zawór N75. Gdzieś wyczytałem że po włączeniu zapłonu ten zawór ma tykać czy to prawda? bo u mnie nie słychać żadnego tykania.
Kierownice turbo nie zacięte? Zawór sterujący działa?
Jak masz problem z tandempompą to ciężko pali. Zostaw ja w spokoju. Sprawdź wężyk podciśnieniowe. Możesz też mieć problem z geometria turbine, dopiero początki, lub sam zawór sterujący geometria.
a może wystarczy wymienić zawór sterujący turbiną .:D
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
Podjął by się ktoś panowie usunąć z tego wsadu klapki wirowe? Fizycznie usunięte z kolektora został tylko zawór sterujący podłączony.
Podciśnienia wszystkie szczelne, zawór sterujący turbiną sprawny? Na dolocie żadnych nieszczelności?
Masz zmieniony zawór sterujący turbo na nowszą wtykę , poniżej masz połączone kable. Przyjrzyj się!!!!!!!!!!!!
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Witam, Mam podobny problem z silnikiem 2.0 TDI BLB. Turbo po czyszczeniu wolno wstaje i osiąga zadane ciśnienie powyżej 3500obr Co może być przyczyną? Zepsute turbo, zpaparana robota, źle wyregulowana sztanga turbo, uszkodzona gruszka, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, zatkany wydech, uszkodzona pompa podciśnienia, uszkodzone przewody podciśnieniowe,...
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
Passat B4 96' 1.9 TDI AFN Padł zawór sterujący EGR (1H0906627). Pytanie czy można go zastąpić jakimś innym modelem(te podobno często padają) czy szukać sprawnej używki? Bo nie bardzo mi się uśmiecha dać około 400zł za nowy oryginał.
A więc tak!~ Recyrkulacja nie moze być połączona z podciśnieniem do turbiny bo to nie będzie działac powinieneś mieć dwa zawory sterujące. co do podłaczeń to poszukaj tu: www.diakom.ru
W moim pasacie problem jest taki że sztanga sterująca turbiną działa tylko do połowy ,podmieniałem turbinę zawór sterujący turbiną , wszystkie wężyki nowe i w dalszym ciągu to samo samochód się nie zbiera i jest mułowaty.Mechanik stwierdził że może to być przepływomierz powietrza więc wymieniłem na nowy i nie ma żadnych zmian nie mam pojęcia co dalej...
Cześć, szybkie pytania: 1. czy passat wariant w wersji 140 km ma zawór spuszczania płynu chłodniczego czy najlepiej wężem od chłodnicy? 2. czy przy odpowietrzaniu zwrócić szczególną uwagę na któryś wąż? 3. Zakładam, że wirnik pompy wody sterowany komputerowo, zamykany przy włączaniu zimnego silnika, w celu odpowietrzenia układu najprościej chyba odłączyć...
Witam. Trafił do mnie Passat B6 2.0 TDI, w który renomowany serwis klimatyzacji w Białymstoku stwierdził uwaloną sprężarkę klimy. Po wymianie na drugą, regenerowaną nic się nie zmieniło. Na panelu climatronic status 0, czyli sprężarka załączona. Na wtyczce sprężarki brak napięcia. Znalazłem przetarty przewód sterujący, wymieniłem. Sygnał się pojawił,...
Nie łapię o czym piszesz. Turbina to turbina - obydwie mają zawór upustowy, mechanicznie mocowanie do kolektora i wydechu podobne. Gruszkę z biedy można przełożyć i obejdzie się bez zaworów sterujących. Wielkość muszli podobna, więc problemu z wydajnością nie będzie.
Uszkodzona przekładnia kierownicza, dokładnie zawór sterujący, uszkodzenie polega na niewielkim skręceniu wałka wejściowego, co powoduje blokowanie przepływu przez przekładnie kierowniczą. Pompa pracuje pod obciążeniem, nawet w czasie jazdy na wprost. Niestety całość do wymiany.
Mało powietrza. Po pierwsze: zobacz, czy klapa gaszenia i zawór nią sterujący działają jak należy. Po drugie: zmierz wartość podciśnienia przed N75 oraz upewnij się, że działa on jak należy.
Prawdopodobnie do wymiany jest ten przelacznik (czesto sie psują), nieprawidłowo steruje zaworami.
witam, witam. pacjent: passat b6 2.0 fsi (bezyna) 2005 r. problem następujący: nie włącza się sprężarka klimatyzacji, jeśli klimatyzacja jest wyłączona nie wyskakuje żadem błąd na komputerze, od razu jeśli ją włączę wyskakuję błąd o numerze 00898 (sterowanie sprężarki A/C, zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany, stały), sprężarka została sprawdzona...podłączyłem...
Klapa przełącza strumień powietrza pomiędzy parownik a nagrzewnicę w sposób płynny. Zawór sterujący przepływem płynu przez nagrzewnicę jest rozwiązaniem stosowanym w BMW, Mercedesach, starszych Hondach czy Fordach, często równolegle z klapą rozdziału temperatury powietrza.
Mam problem z passatem. W trakcie jazdy niezależnie od techniki jazdy traci moc po około dwóch minutach jazdy i nie odzyskuje. Po włączeniu zapłonu i odpaleniu jedzie normalnie i po około dwóch minutach traci moc. Vagie sprawdzałem tylko jeden błąd pokazuje przeładowania. Sprawdzałem kierownice w turbinie działa idealnie wszystkie przewody, zawór sterujący...
Sprawdż zawór sterujący turbiną - często się zacinają. Możliwe że zgnił Tobie "bąk" na turbinie. Przede wszystkim podłącz samochód pod tester i sprawdź czy masz jakieś błędy w sterowniku silnika.
Odciągnąć czynnik i rozkręcić połączenie przy scianie grodziowej klucz 22 i 24 i wyjąć oraz skontrolować dyszę rozprężną i czy wogule jest. Druga sprawa to kontrola kompresora może już umarł bądź zawór sterujący w nim. tu masz foto w którym miejscu znajduje się dysza (ta rurka zaznaczona na niebiesko) http://obrazki.elektroda.pl/7059891300_1...
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
błąd o nr-ku 17964 ''regulacja ciśnienia doładowania" w opisie czytamy iż mamy problem z elektrozaworem sterującym N75(regulującym):zamienione przewody podciśnieniowe,uszkodzony sam zawór....lub turbiną :uszkodzona turbina lub/i nieszczelny układ dolotowy
Nie, Basic settings grup 003 i 011, wtedy robiony jest test układu EGR (003) i turbodoładowania (011). Sterownik naprzemiennie włącza i wyłącza zawory sterujące, patrzysz wtedy na ciśnienia, możesz popatrzeć czy rusza się sztanga w turbinie itp. Zrób też logi dynamiczne 008 i 011.
W silnikach ZI najczęściej stosowane są dwa systemy sterowania pracą silnika na biegu jałowym: system sterowania prędkością biegu jałowego ISC (ang. Idle Speed Control ), który za pomocą silnika krokowego steruje położeniem przepustnicy. Silnik krokowy regulacji położenia przepustnicy jest silnikiem prądu stałego. Sterowanie prędkością obrotową na biegu...
Witam. Kombinowałem troche przy klimach, więc podziele się tym co wiem. Wspomniany układ z seata toledo, ma czujnik ciśnenia, ktory posiada w sobie dwie pary styków. Jedne sterują załączaniem wentylatora skraplacza na maksymalnym biegu, po przekroczeniu cisnienia 1,6Mpa (16bar), druga para jest jednoczesnie czujnikiem zbyt małej ilości czynnika chłodniczego,...
Witam, jako że sprawa dotyczy również passata z silnikiem AJM nie zakładam nowego tematu. w czym problem: auto z roku 99/00 silnik 115 km/ automatyczna skrzynia. Po zakupie auta wydawało mi się, że jest zbyt słabe, jednak przesiadłem się z 3 litrowego benzyniaka więc wmówiłem sobie, że tak musi być, jednak teraz po przebyciu trasy stwierdzam, że coś...
witam. Często poruszano juz ten temat ale wszystkie rady nie dały efektu.Objaw w moim aucie to brak mocy na niskich obrotach. Po przekroczeniu około 2200 obrotów samochód nagle dostaje potężnego doładowania (wciska w siedzenie). Czasami jednak przytrzymując auto między 2000 - 2200 obrotów traci całkowicie moc, turbina nie załącza się. Maksymalna predkość...
Witam Mam problem z Passatem 1.9TDI 1996 110KM Auto nie ma mocy, w komputerze brak błędów został wymieniony przepływomierz, zawór sterujący trubiną w ogóle praktycznie wszystko zostało już sprawdzone, a auto dalej nie ma mocy. W parametrach wartość powietrza zmierzona przez przepływomierz wynosi 600mg a wyliczona przez komputer wynosi 800mg ale przepływomierz...
Na sam koniec trafiłem do gościa który wymienił dolną część wtrysku i poprawa ale tylko na spalaniu tz spadło do 10 l gazu reszta bez zmian . Wróciłem do swojego gazownika i nagle olśnienie wymiana sondy i resetowanie komputera silniczek jak pszczółka moc zaczął się zbierać i rozruchowe spalanie benzyny spadło o 50% . Do poprawnego sterowania silnika...
Taki mały problem z kątem wtrysku,podczas jazdy traci moc i wywala błąd regulacji wtrysku. Kąt wtrysku na wolnych obrotach ok45 ,w BS to samo ,jednak po dodaniu gazu maleje do zera i 255. Wtrysk sterujący sprawny,daje sygnał,na odłączonym kąt ok39 bez zmian po dodaniu gazu. Padło na sterownik,też podmieniony i bez zmian.Zostaje pompa lub zawór kąta...
Ja do dziś nie poradziłem sobie z tymi drganiami silnika. Dodatkowo mam problem z przeładowaniem. Turbina czyszczona jakiś rok temu, wszystkie przewody wymienione, podmieniałem zawory sterujące EGR i turbo. Sztanga chodzi lekko i płynnie. Podmieniałem również przepływomierz i czujnik ciśnienia. Jeśli chodzi o wibrację silnika, to myślę, że to coś z...
1) z tego niewiele można wywnioskować 2) może być uszkodzony zawór sterujący turbiną (ten biały) albo zacinają się kierownice w turbinie 4) jeżeli ciśnienie gazu jest ok, climatronik jest ok (może problem ze sterowaniem klapkami) to może pomóc mycie chłodnicy (najlepiej karcherem).
Witam. Przeszukałem forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Posiadam Passata 1.6TD z 1991 roku. Samochód jest wyposażony w układ ABS z silniczkiem elektrycznym (silniczek nabija ciśnienie do akumulatora). Samochód niedawno odziedziczyłem po tacie i zamierzam doprowadzić go do stanu używalności. ABS w tym samochodzie zepsuł się już...
Zależy jak silnik pracuje po przekroczeniu 2tyś obr z podniesionym jednym kołem. Być może że wina nie leży po stronie silnika lecz wyważenia kół lub uszkodzenia opony. Jeśli był by skrzywiony wał korbowy to wibracje były by wyczuwalne także przy mniejszych obrotach. Prędzej uszkodzona panewka walu lub mostek. Przyczyną szarpania może być natomiast zawór...
Dodano po 1 Zawór N-75 do wymiany. Sprawdzałem, gruszka id turba zaciąga przy starcie i reguluje kierownicą przy zwiększaniu obrotów. Chyba że masz na myśli identyczny zawór, który steruje EGRem??
Wymieniłem jeszcze raz olej miarką kontrolną się przelewa a autem nadal drży po włączeniu biegu. Ktoś mi powiedział że winna może być pompa oleju. Co to znaczy (podkreśliłem z twojego postu). Przecież jest otwór kontrolny do pomiaru stanu oleju. Co do "drżenia", masz przycięty zawór lock-up w płycie sterującej. Z praktyki wiem że zawór ten nie przycina...
Mam pytanie -elektrozawór sterujący ciśnieniem doładowania pracuje tak głośno że z odległości 30 metrów nie słychać pracy silnika tylko jego stukanie - czy jest to odgłos świadczący o jego awarii czy też nadchodzący koniec jego życia. Auto ma 200tyś. km przebiegu. Chciałbym zapytać jeszcze czy może ktoś wymieniał oryginalny zawór na zaworek firmy PIERBURG...
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Problemów utraty mocy w 1,9tdi jest wiele. Objawia się to niską prędkością maksymalą - jedziesz trasą i samochód na 5-biegu nie przekracza 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu samochód jedzie normalnie i po chwili może wpaść w tryb awaryjnt. Główną przyczyną jest turbina oraz elementy z nią spokrewnione. Zaliczamy do nich: turbinę...
Witam, mam problem - falują obroty na jałowym biegu. Objaw jest taki jakby silnik chciał zgasnąć. Najbardziej na zimnym silniku, na ciepłym jest lepiej, ale po dłuższym postoju znowu zaczyna falować. Obroty spadają poniżej 800rpm i podnoszą się do właściwych (840-860rpm). Auto pali bez problemu, ładnie ciągnie, jest moc. Korekcje pompowtrysków ładne,...
Witam Posiadam silnik taki jak w opisie , pompy oznaczenie BC oryginał po szarpaniu diagnoza pompy do wymiany , wymienione wszystkie na BQ rezultat ten sam .Po odpięciu turbo od gruchy brak szarpania , podmieniona pompa w baku ,turbo ok (nie zacina się pracuje ok zawór sterujący sprawdzony VAG ,oraz był podmieniony) ,zero błędów , Egr zatkany ,filtry...
CZE! jaką masz pompe wtryskową? sterowaną elektrycznie czy linką. jesli linką to jest na niej zaworek ale odcięcie od niego napięcia to rozwiązanie z przedszkola wystarczy bowiem podac tam napięcie z akumulatora (+) który jest 50cm dalej i auto jedze. jesli zas sterowaną elektrycznie to juz lepiej ale trzeba tuz zerknąc w schemat wtedy do pompy wchodzi...
otwierała się przy 0.5 zamiast 0.8... MAF nadal trochę zaniża, ale niedługo auto idzie na program i to się zniweluje. Jak zepniesz muszle z gruchą ma otwierać przy 0,5. Reszte koryguje sterownik i zawór sterujący. Zaglądałeś do sterownika silnika? nie ma w nim oleju? wężyk cały? ciśnienie Atm. dobrze mierzy? Dodano po 4 Podstawiłem sprawny MAF i MAP...
Tylko wodzik od kierownic chodzi lekko, kiedyś miałem przypadek zatartych kierownic (kierowca po 60tce i 2 letnie auto) kilka ruchów i WD pomogło, auto wypluło kilka kilo sadzy i śmigało jak nowe. Teraz mam jeszcze 2 Passaty przejściówki 90 konne też jest problem turbina przeładowuje tylko tam prawdopodobnie padnięty jest zawór regulacji w jednym wcale...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
Prawdopodobnie pomyliłeś "szlaufiki" EGR z "bączkiem" turbiny. Zawór elektromagnetyczny jest sterowany mikrowłącznikiem na pompie wtryskowej.
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Witam, mam problem z passatem B5 fl. Do 20km/h ABS ASR działa powyżej tej prędkości wywala błąd g201. Czujnik w pompie doladowującej wymieniony i problem bez zmian. Pompa ABS Bosch tyko z elektroniką sterująca zaworami. Miał ktoś może podobny problem ?
Jest jeszcze jeden objaw oprócz szarpania. Przy mocnym przyspieszeniu auto jedzie ale za autem czarno i nie idzie całkiem dobrze. Silnik ma większą moc jak gaz dodajemy delikatniej niż gwałtownie (nie potrafię tego inaczej opisać). Mam wrażenie że może ogólnie dawka jest za duża jak przy dziurze w układzie intercoolera. W sobotę sprawdziłem jeszcze...
Witam wszystkich odnośnie T5 o co chodzi?, Ja już nie wiem co mam myśleć o tym złomie ale już tyle kasy w niego włożyłem że nie opłaca mi się sprzedawać wiec muszę doprowadzić to do porządku i niech brat jeździ. Odnośnie modułu komfortu to jeszcze nie sprawdzałem ale to cenna uwaga, wyczytałem gdzieś ze jeżeli wymieni się jakiś nastawnik to też tak...
A zawór sterujący dawki sprawdzałeś? Bo skoro po podpięciu rezystora w kostkę czujnika komputer wykrywa ciśnienie zależne od rezystora, to można przypuszczać że jest w porządku. Po odpięciu wtyczki od tego zaworu (ten brązowy na pompie) ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem powinno rosnąć do kilkuset bar. Edit a sorry na samym początku pisałeś że...
Moment!Nie jest do końca prawdą to co pisze przedmówca.Silniki typu Turbo Diesel mają turbinę sterowaną cisnieniowo od kolektora ssącego,czyli w sposób mechaniczny(nie posiadają komputera sterującego)Od kolektora ssącego wychodzo węzych do zaworu ograniczającego cisnienie(tzw.by-pass).W skutek wzrostu ciśnienia powyżej zadanej wartości,zawór mechaniczny...
Zauważyłem że ciśnienie lub podciśnienie pod pokrywą zaworów działa na membramę zaworu ciśnienia w separatorze oleju, a ten z kolei kieruje pary oleju do ssaka albo do turbiny. U mnie wygląda na to że nadciśnienie jest doprowadzane przez separator do kolektora ssącego, a dla silnika jest to lewe powietrze i próbuje regulować przepustnicą i dawką i...
słupek silnika to ta całość metalowa, bez elektroniki sterującej. 1. posprawdzaj podciśnienie, czy wszędzie dochodzi 2. w szczególności czy zawór EGR działa swobodnie, nie zapieczony, obsmarowany, itp. 3. podciśnienie pchające "gruchę" turbiny, czy w całym zakresie się wychyla czy nie zapieczone? samą operacje można wykonać podpinając choćby 20ml strzykawkę,...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Może warto było by zerknąć na zawór EGR, czy się nie przycina mechanicznie lub samo sterowanie zaworem.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam ! Pod koniec 2013 roku gdy zrobiło się zimno miałem problem z odpalaniem swojego auta.Postawiłem do mechanika okazało się że rozrząd na pompie był przestawiony o jeden ząbek , następnie mechanik zaczął ustawiać kąt wtrysku po podłączeniu vag'a okazało się że kąt wtrysku wynosi 0 .Po kilku próbach ustawił mi kąt wtrysku na "oko" auto zaczęło rano...
Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą...
Właśnie je zamieniłem i dalej to samo Dodano po 9 Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ? Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca -...
A ja myślę że takiemu instalatorowi LPG co mu coś przez kolektor dolotowy wpada ( przez uniesiony zawór chyba do cylindra) to należałoby urwać j....... Miałem z komputerem podobna sytuację w Passacie. Niechlujstwo montażu wyszło po 2 latach - byle jak dolutowane do wiązki i nie zaizolowane przewody spowodowały zwarcie i uszkodzenie komputera sterującego...
Jeseli woda dostała sie z serwa do silnika przez vacum pump to uszczelka pod głowica tez poszła ? Nie panikuj, zrób co Ci powiedziałem. Woda mogła uszkodzić np zawór sterujący EGR itp. Podłącz VCDS i napisz co sterownik zgłasza na początek. Dodano po 7 To by sie zgadzało bo nie równo pacuje i kopcenie bardzo mocne na biało To sugerujesz ze woda dostaje...
Boże trzymajcie mnie! A czemóż ta cewka nie dostaje prądu???? Może dlatego że przewód się przerwał gdzieś ale procedura naprawy nie polega na zastąpieniu centralki połączeniem na dziko czy wręcz dodatkowym akumulatorem tylko odnalezieniu usterki i jej naprawie. Należy więc sprawdzić czy z centralki wychodzi napięcie sterujące zaworami czy nie, czy centralka...
Na wyższych obrotach pracuje stabilnie. Jak działa ten zawór rozgrzewania silnika i czym jest sterowany?
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Passata B5 1.8T niezłe autko. Rocznik 97 z małym przebiegiem i dużą ilością elektryki. Silniczek żwawy i do pory dopóki nie podłączyłem Paska pod kompa nie było problemów. Powodem podłączenia pod kompa była zwykła ciekawość. Po dzisiejszej diagnostyce. Po podpięciu pod kompa wyskoczyła mi lista błędów: 00561 Dopasowanie...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam. Widzę, że są ludzie zainteresowani sprawą. Za chwilę wkleję list, który wysłałem na skrzynkę do urzytkownika "lisztwank" Tak więc będzie on w stylu odpowiedzi do jednej osoby. Wstyd mi sie teraz zrobiło, bo Pytasz, jaką instalację posiadam w swoim samochodzie. Tak rzadko zaglądam pod maskę, że zapomniałem, ale zaraz zobaczę do papierów i podam...
witam mam problem z N75 autko Passat B5 2002 rok, silnik od 130KM, sterownik 115KM autko ewidentnie grzebane i prawdopodobnie po spaleniu. wszystkie elementy rozwiązane poza N75...zawór sterujący sprawny (testowany), Vacum generuje odpowiednie podciśnienie, zasilanie na zawór OK, jedynie co szwankuje to masa...jak sie domyślam masa steruje pracą N75...proszę...
Sprawdż sobie na początek sterowanie turbiny, zawory i dochodzące do nich wężyki. Sprawdż też przewody do pompowtrysków szczególnie 1 cylinder.
Teoretycznie może, w przypadku sporej nie szczelności, może wystąpić mniejszy opór na drodze spalin co w konsekwencji może doprowadzić do nie co wyższego doładowania, lecz elektronika, w reakcji na to powinna zmniejszyć geometrie turbiny i ograniczyć przepływ spalin przez wirnik. A po za tym do sprawdzenia Sterowanie turbiną (Zawór,wężyki,gruszka,kierownica...
Podmień z innego przekaźnik 109 w skrzynce bezpieczników (odpowiada za sterowanie tym zaworem N109 w pompie). Jak pomoże - masz winnego. Jak nie pomoże - winny zawór N109 w pompie - do wymiany.
wnioskuje że zawór steruje ile wejdzie Nie, ale zdarza się że jak zawór uszkodzony to na niektórych stacjach odbija za wcześnie, albo wolno nabija i myślą że już pełny.
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
A po co ta złośliwość? Bo jesteś ignorantem... To jest tanie auto choć niezawodne , ale nie chce się bawić w jakieś większe przeróbki To po co ruszać? myślałem o prostym urządzeniu elektronicznym Myślał indyk o niedzieli... Można takie urządzenie zaprojektować Kosztuje to tysiące złotych! i nie chodzi tu o wariator do ins. gaz. Oni też za darmo nie...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Nie ma EGR zlikwidowane całkowicie i zaślepione wyjście z kolektora wydechowego. A co w takim razie z zaworem N239, który sterował EGR i pośrednio wpływ na zawór N18 i dalej na N75? Jak wygląda kwestia wężyków, bo ewidentnie jakby któryś był niepodłączony i brak podciśnienia?
Witam , no faktycznie nie jest za cieplo ,ale i nie zazimno jak na ta pore roku .. do rzeczy masz 3 mozliwosci 1. uszkodzony zawór ... ten co jest sterowany linka .. 2. to jest zatkana nagrzewnica.... 3 NAJBARDZIEJ prawdopodobne to zle podlonczenie reduktora od gazu..
Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja mam na zasilaniu mała nakrętkę plastykową,i to jest właśnie odpowietrzenie nagrzewnicy, dodatkowo musisz mieć gdzieś na wężu zasilającym nagrzewnice zawór odcinający i sterowany bądź cięgnem lub podciśnieniem, po to żeby latem nie dogrzewać kabiny i sterować otwarciem temperaturę.
Wszystkie Audi i VW w których są silniki PD, mają takie kompresory. jest na nich zawór wydatkowy sterowany PWM, a kółko nie posiada sprzęgła. Przykład: http://obrazki.elektroda.net/41_12484210...
Rozcinałeś ten 45 przy kompie i auto gasło ? Jak tak to zwarcia z 53 nie możesz mieć bo wtedy by z niego zasilał się zawór i przepływka. A i jeszcze jedna rzecz jeśli okaże się że wiązka ok i zawór zasila się z 53 a ECU dalej wywala błąd to uszkodzone ECU i nie widzi tego że faktycznie nim steruje.
przewody robią się twarde na sekunde dopiero gdy puścisz gaz. zawór upustowy nie jest tam sterowany podciśnieniem tylko ciśnieniem wytworzonym przez turbo. jeżeli go złącze na krótko t zimny samochód chce jechać ale turbo wtedy jest przeżroczyste.
Zmierz ciśnienie oleju . Jesli zbyt niskie lub za wysokie to miska do wyjęcia. Zawór niebędzie poprawnie sterował jesli cisnienie oleju nie jest w normie Dodano po 1 Tarez robię takiego typa tyle ze łańcuch stracił ciągłośc:D
Dobrym rozwiązaniem jest zawór paliwa umieść go blisko zbiornika, zasilanie i sterowanie pozostawiam do rozwiązania. Zawór można nabyć w sklepach z akcesoriami elektronicznymi cena oscyluje około 70-80 zl. tańszych nie polecam bo zdażają się awarie Powodzenia
Przepływka oblicza mase powietrza, jasna sprawa ,ale jak egr się otworzy to ta masa się automatycznie zmniejsza... Fil2006. Zawór egr sam się nie otwiera, steruje nim ecu i wg. mnie ów ecu robi to na podstawie info z przepływki, ilości paliwa, obciążenia silnika i pewnie kilku innych czynników.
Na zimnym wartość ciśnienia doładowania prawdopodobnie mieści się w wyznaczonych granicach proporcji paliwo - powietrze (z uwzględnieniem innych parametrów). Niestety czeka Cię pełna diagnostyka łącznie z logami, zakładając, że sztanga pracuje w pełnym zakresie i przestawia kierownice na minimum. Zawór steruje prawidłowo zbijając ciśnienie do zera aby...
Witam, mam zwarcie z masą na niebieskim kablu na wtyku pompy wtryskowej od elektrozaworu gaszącego. Gdzie szukać przyczyny, jak jest sterowany zawór? Nie posiadam przekaźnika 109, po wypinaniu innych nadal zwarcie z masą. Oczywiście nie ma napięcie na zaworze po przekręceniu stacyjki. Passat 2000r AHU, sterownik z końcówka 018. Dodano po 25 Sprawdziłem...
Witam. Mam zagrychę w temacie 1.8T mot AEB (150ps) tak samo ma się sprawa w AJL (180ps). Silnik nie ma czujnika ciśnienia doladowania. W ETKA nie ma, w schematach jakich bym nie patrzal nie ma wzmianki o takim czujniku. Ale za to jest zawór elektryczny N75 do sterowania ciśnienia doladowania sterowany przez ECU. I teraz moje pytanie w jaki sposób ECU...
Miałem nie raz taki przypadek i to co opisujesz to może być wina zaworu N75 ale jak on uszkodzi sie i masz silnik 90KM to błąd na wagu powinien wyskoczyć ciśnienie doładowania powyrzej granicy a jak 110 to po niżej regulacji ale w wadu zrób tak zadaj mu adres 01 potem 02 odczytaj i skasuj błędy potem 03 diagnoza elemętów wykonawczych i dojdz przewijając...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
zawór sterujący ssaniem zawór sterujący turbo zawór sterujący laguna
cr2032 objawy sterujacy samsung pomiar częstotliwość dźwięk
przetwornica 24vdc 12vdc tomtom przywracanie
Instrukcja obsługi hulajnogi Skateflash Urban 3.0 Wyświetlacz w lodówce Haier nie świeci - diagnostyka