Problem rozwiązany, nastawnik reguluje się na fasolkach tu gdzie się go przykręca. Problem wynikał z uszkodzonego przewodu który idzie do tej małej gruszki EGR pod Turbo.
Test na odłączonym przewodzie od turbo - wykres identyczny. Nowy zawór N75 - wykres identyczny. Zostaje zapieczona zmienna geometria?
Jakie są objawy uszkodzonego zaworu N75 w Volkswagenie Passacie B5 1.9 TDI AVB? Spadek mocy, tryb awaryjny, dymienie z wydechu i błędy diagnostyczne to typowe symptomy.
Tak jak piszesz. Sprawdź probówka ledowa czy jest wysterowany. Podłączysz się do wtyki i powinna się jarzyc. Sprawdź podciśnienie przed zaworem, jak jest wszystko ok to zawór do wymiany
Zamień N75 z N18 (tym od EGR) Jak pomoże zawór do wymiany , jak nie turbo do czyszczenia.
turbo regenerowałem w tym tygodniu dosłownie odebrałem ja w poniedziałek. Mam rok gwarancji. Na wyważarce ustawiali ja twierdzą że wszystko ok. a ten zawór sterujacjący turbo to n75??
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
I jak zagnę waż wychodzący z zaworu do filtra powietrza to też zaciąga bez problemu, ma może ktoś jeszcze jakiej propozycje? Zamień wąż do filtra z wężem idącym do turbo?
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
jak ci jescze cos takiego wyskoczy, to zawor cisnienia turbo a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę
Chodzi ci o tak zwany akumulator podciśnienia? A wężyk od N75 do gruszki nie ma żadnego podciśnienia, 0. Już pisałem wcześniej, zawór nowy, wymieniony.
Witaj odnośnie tej turbo-dziury czyszczony był kolektor? sprawdź vagiem zawór egr(N75) ja po remoncie turbinki laguna 2005 dci też miałem z tym problem zanieczyszczony był zawór egr.Pozdro
witam, pacjent audi a4 b6 1.9 tdi 101km AVB, kod błędu 17965 - przekroczona granica regulacji turbodoładowania co może być powodem tego przeładowania, zawór n75, pompa vacum, samo turbo, czy zupelnie cos innego, dodam że kierownice w turbo chodzą dobrze, gruszka otwiera i zamyka do końca. jakies pomysly? pozdrawiam
n75 to zawór podciśnienia sterujący turbo jak to a4 1,9 tdi to zawór jest z przodu silnika po stronie pasazera docchodzą do niego trzy podcisnieniowe przewody, ma wplyw na zamulenie !!!
Witam wszystkich. VW multivan 2.5 TDI axe wyrzuca błąd p0243. Wstawiony nowy zawór n75, turbo sprawdzone. Błąd w ogóle się nie kasuje. Mam pytanie czy przyczyną tego błędu może być źle ustawiony rozrząd?
Prawdopodobnie przeplywka , ale może być też zawór sterujący turbo.
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Witam wszystkich mam pytanie co do mojego BLS. Mam taki objaw silnik pracuje praktycznie bez zarzutu, nie kopci jest elastyczny i ładnie przyspiesza nawet do 180km jest jedno ale... przy 120km przy spokojnej jeździe przez chwilę na 6 biegu przy 2200 obr./min pojawia się napis engine fault silnik traci moc jakby nie działało turbo. po zgaszeniu i ponownym...
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Mechanik ma rację.
Cześć, Jeśli sprawdziłeś działanie sztangi to może problemem jest tzw zawór N75?
Kierownice turbo nie zacięte? Zawór sterujący działa?
Turbo po regeneracji i śmiga.
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Na statycznym widać że jednak zaślepiony EGR lub wycięty programowo. Po logach czysto jedynie widać że turbo niedomaga szczególnie na ostatnim dynamicznym 011a tam jest zawór upustowy. Albo zatkany katalizator albo turbo do remontu...
Wisi na nim czujnik prędkości, przepływomierz , zawór turbo, EGR. Przestawiacz konta wtrysku.Pewnie jakbyś zrobił odczyt błędów z wyjętym bezpiecznikiem to sam buś do tego doszedł.
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Postanowiłem w moim seacie leonie 1.9 tdi 90 KM ALH 275tys 2005r. wymienić wtryskiwacze z końcówkami 0.216. Jadąc wtedy do tego warsztatu zapalił auto straciło moc. Stanąłem na stacji zgasiłem, poczekałem 5 min odpaliłem i moc wróciła. Auto ponownie straciło moc przy prędkości 150km/h podejrzewam że to notlauf. Po wymianie wtryskiwaczy warsztat w któremu...
zawór n75 (ten od turbo) na pewno jest sterowany masą z sterownika a + 12 jest po zaplonie. I z tego co mnie pamięć nie myli to te zawory są zasilane jednym przekaźnikiem który znajduje się pod fotelem. Na próbę możesz odciąć przewody plusowe przy zaworach i dać +12 z aku przez jakiś bezpiecznik i wykonać testy.
Silnik 1,9 tdi 90KM 92r gruszka nie pracuje sprawdzane na postoju, zawór turbo podstawiony, turbo i przewody wymienione i wraz nie chodzi jak powinien mocy mało. Przepływomierz Bosch, miga też lampka od świec, w których blokach sprawdzić ciśnienie doładowania.?
Ok ,mysle ze raczej bede musiał oddac auto do warsztatu tym bardziej ,iz jeden z mechaników u jakiego byłem mówił ,ze jest padnięty zawór N75
a w calym ukladzie dolotowym jak juz turbo troche puszcza to bedzie olej
Dpf czyszony, wymieniony egr, nowy zawór n75, na kompie brak błędów. Podmieniłem turbo i nic. To samo.
Po pierwsze to vag a tak prawdopodobnie zatarte kierownice w turbo.
Witam. Chciałem się dołączyć do tematu bo mam taki sam problem ale bym chciała dodać że turbina po regeneracji a zawór wymieniony a robi to samo co u kolegi Dodano po 11 Witam. Chciałem się dołączyć do tematu bo mam ten sam problem. Tylko że mam turbo po remoncie i wymieniony zawór podciśnienia.
Jak turbina dostaje zbyt dużych luzów to puszcza olej do intercolera ale to nie jedyny problem bo drugi problem to taki że jak są jakieś niedomagania turbiny tzn zapieczenie sterowania dziurawe wężyki (80 %) przypadków niesprawny zawór n75 to wtedy turbo nie ciśnie całą parą i to też prosta droga do puszczania oleju , turbo swoich ciśnieniem jak by...
Kolega napisał że to td a nie tdi jak zwykły turbo diesel to tylko zawór gaszenia na pompie.
No to masz turbinę do czyszczenie a konkretnie kierownice w niej lub zawór N75 się przycina. Zlokalizuj turbo w swoim aucie turbinę a na niej gruszkę (mieszek) od sterowania. Odepnij wężyk od niej i wepnij inny który następnie zasysaj ustami jak cięgno gruszki się nie ruszy tak 1 cm lub więcej to turbo do czyszczenia. Jak będzie ruch to n75 do wymiany...
Panowie, dzięki jeszcze raz za wszystkie podpowiedzi, pompa vaccum była sprawna i sama turbina też. Rozebralem wszystko raz jeszcze i okazało się, że do zaworu N75 dochodziło podciśnienie natomiast od zaworu do turbo już nie. Zamieniłem zawór od turbo z zaworem od EGR połączyłem wszystko raz jeszcze i turbo wstaje i EGR wstaje :).
Pojedź na diagnostyke komputerkiem będzie wiadomo czy przepływomierz powietrza czy turbina siedzi czy zawór w turbinie. Stawiam na przepływomierz powietrza.
nie domyka się jakiś zawór przy turbo i włącza tryb awarii tu masz odpowiedź spadku mocy podczas jazdy,czyli zawór lub połączenia ,turbinę zostaw na koniec
Zawór N75 do sprawdzenia.
zawór załozylem nowy ciegno pracyje dobrze wiec ta opcja odpada
Problem rozwiązany mechanik stwierdził że ciśnienie podstawiało zawory turbo zregenerowane i wszystko gra
Nie dawno był, nic takiego nie wykazało tylko coś z zegarami, mówił ze padają powoli. Ale tak jak mówisz trzeba podpiąc kompa. Zawór egr może powodować ze bedzie mułowaty? Poza tym nie słychać turbo jak śwista, wcześniej było słychać i miał moc nawet na 5ce.
Kolego kopcenia właśnie nie ma węże od turbo sprawdzone zawór AGR też raczej dobry ponieważ masa powietrza jest prawidłowa.
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Witam. Mam problem z swoim paskiem. Chodzi o to że turbo nie działa na zimnym silniku tak jak by był w trybie awaryjnym. Dopiero po przejechaniu około 30km zaczyna działać. Drugi problem taki że jak już turbina się zalaczy to przy przspieszaniu tak około 1800-2600 trzęsie silnikiem i średnio przyspiesza po 2600 jest wszystko w porządku. Dodam że problem...
Witam, Mam podobny problem z silnikiem 2.0 TDI BLB. Turbo po czyszczeniu wolno wstaje i osiąga zadane ciśnienie powyżej 3500obr Co może być przyczyną? Zepsute turbo, zpaparana robota, źle wyregulowana sztanga turbo, uszkodzona gruszka, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, zatkany wydech, uszkodzona pompa podciśnienia, uszkodzone przewody podciśnieniowe,...
Wpisz sobie zawór N75 VWej na allegro i "kupuj teraz"....
Kolego aron20000,ciśnienie doładowania w silniku 1z jest kontrolowane przez mapę sterownika i tak uśredniając jest to 0,85 bara.Sztanga powinna mocno zamykać zawór upustowy i jak za mocno ją napniesz to będzie przy dużych obrotach przeładowywać a jak za słabo to nie domknie i nie osiągnie dolnej granicy.I teraz biorąc pod uwagę twój rysunek postaram...
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Błąd 17958 przekroczono limit różnicy ciśnienia doładowania faktycznego a zadanego. Czyli układ doładowania (turbo i n75) nie radzi sobie z utrzymaniem ciśnienia w kolektorze na zadanym poziomie. Najczęściej jest to zacinające się turbo lub zawór n75 ,dziurawa gruszka turbo lub przewody podciśnienia słaba pompa podciśnienia.
Przepływomierz powietrza do sprawdzenia następnie zdejmij wtyczkę z przepływki i się przejedź następnie turbo do sprawdzenia i zawór n75 Pozdrawiam
Masz zmieniony zawór sterujący turbo na nowszą wtykę , poniżej masz połączone kable. Przyjrzyj się!!!!!!!!!!!!
Mi to wygląda na zawór ciśnienia turbiny. Turbo ewidentnie za mocno pompuje i rozp... cały układ IC
A PRZY JAKICH OBROTACH ODCINA CI TURBO I KIEDY CZYŚCILEŚ OSTATNIO ZAWÓR EGR? W SILNIKACH VAG -TDI W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKOW TURBO PRZESTAJE POMPOWAĆ KIEDY STRUMIENICA SIE ZACIERA I GRUSZKA NIE MOŻE RUSZYĆ DZWIGIENKI ALBO WYCHYLENIA SĄ ZA MAŁE TRZEBA WYKRĘCIĆ TURBO I WYCZYŚĆIĆ STRUMIENICĘ Z NAGARU I MA CHULAC, MOŻE TEZ BYĆ WALNIENTY ZAWÓR N72 O ILE DOBRZE...
Przepustnicę wyczyściłem spróbuję rozebrać EGR oraz rurkę która do niego dochodzi i też to wyczyszcze tylko zastanawia mnie dlaczego nie mam podciśnienia wiadomo że EGR nie musi załączyć się od razu po odpaleniu silnika ale po chwili lub przy delikatnym stuknięciu w pedał gazu a tutaj nic zero zastanawiam się czy może coś jest nie tak z tym zaworem...
Zawór upustowy działa. Ciekawe jak on działa w 2.0 tdi
Jesteś trochę leniwy, nie skorzystałeś z przywileju jakim jest na forum wyszukiwarka, wystarczy wpisać słowo kluczowe "notfaul" masz wtedy całe kompedium wiedzy na ten temat. Na piechotę nic nie zdiagnozujesz, wałkowane wiele razy próba dynamiczna, logi w czasie jazdy, podgląd w bloki pomiarowe, daje jednoznaczną odpowiedz. Przykładowe uszkodzenia-...
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
ten zawór co wymieniłes to od turbo od egr jest na lewą lampa zobacz czy przewody całe
Moim zdaniem najlepiej podłączyć kompa i sprawdzić turbinę i zawór N75 . Dodatkowo można sprawdzić czy sztanga od turbo chodzi .
Musisz dokupić zawór N75 taki jak steruje EGR-em (po lewej na zdjęciu) oraz zaworek jednokierunkowy https://obrazki.elektroda.pl/2958621500_...
Witam, objawy takie może wywoływać zacinający się zawór elektryczno-pneumatyczny ("zawór N75"), który jest regulatorem ciśnienia. A jest znany kod błędu na komputerze? Pozdr.
Czy skrzynia jest identyczna?Coś mi się nie chce wierzyć że to skrzynia.Swist czy zgrzyt?Może dwumasówka..... Jak się ma przepływomierz?Zawór N75?Turbina?
Troche mało dokładny opis. Zdaża się tak kiedy Turbo nie doładowuje albo przeładowuje silnik, wtedy też jest brak gazu i autem nie da się jechać do następnego odpalenia. Proponuje podłączyć vaga podać usterke i wtedy coś można pomóc. Na pierwszy rzut sprawdź zawór sterujący turbiną i gruszke przy samym turbo. Gruszka to element wykonawczy sterujący...
Jak przeładowywuje turbo to zawsze stoi zmienna geometra, jakby uszkodzony był zawór bądź jakieś podciśnienie to miałby niedoładowany silnik.
Skoro wchodzi w tryb awaryjny to zapewne jest jakiś błąd zapisany. z logów widać przeładowanie przez co właśnie odcina TURBO. Sprawdź podciśnienia, zawór N75, i zmienną geometrie turbiny.
Sztangielka rusza się płynnie. Kupiłem nowy zawór N75 i to samo. Pobliski mechanik powiedział aby oddać turbo do czyszczenia.
Silnik, który był w samochodzie miał zawór upustowy turbo (wastegate), zatem była to wersja 90 KM. Drugi silnik ma już zmienną geometrię turbosprężarki, zatem jest to wersja 110 KM. Sterowanie zmienną geometrią różni się od sterowania zaworem upustowym, więc należało by przełożyć również sterownik silnika oraz zawór sterujący N75.
Czyli wiesza ci się albo turbina albo zawór n75 (w pozycji max doładowanie).
Witam, sprawa wygląda tak: Sharan 1.9 TDI 116 km po wymianie turbo, regeneracji wtryskiwaczy dalej ma muła, odcina go po zresetowaniu, jedzie przez chwilę normalnie, ale mulasto. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny. Dolot cały, intercooler cały, zawór N75 cały, podciśnienia, przewody dobrze podłączone, całe. Po wymianie turbo mniej razy go odcinało, ale...
Może być problem z turbo, wyciek próżniowe, N75, przepływomierz Uszkodzony zawór turbiny Uszkodzony zawór EGR Uszkodzona rurka intercolera wszystko musi być sprawdzone...
No jak zawór zwalony to sztanga nie ruszy ale nawet wymiana zaworu to sztanga po dłuższej przerwie też nie potrafi czasem ruszyć , zapnij bezpośrednio wężyk podciśnienia i zobaczysz czy rusza , ale np w 1,9tdi 90 procent przypadków z zapieczoną turbiną powodowane jest przetarciem wężyków i od nich powinieneś rozpocząć boje , one najczęściej przecierają...
Witam. Mam problem z moim Seatem Toledo II 1.9 TDI. Mianowicie chodzi o turbo doładowanie i zawór N95 podciśnienia. Szukałem przyczyny i cały czas jest to samo, jak nie zawór, to przepływomierz. Przepływomierz wymieniłem 2 razy, zawór chyba już 4 sztukę (N75 ten pierwszy z biały od strony filtra, po prawej stronie, wydaje mi się ciągle się zapycha albo...
Przeładowuje turbina trzeba sprawdzić układ trurbo, parametry w czasie jazdy wyjaśnią problem. Na 90% zacinające się kierownice w turbo.
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
Czytałem już gdzieś wcześniej, że turbo wstaje później bo ma zawór upustowy ale pomimo tego i tak zbyt późno wstaje?
Witam zawór podmieniany efekt bez zmian, co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny?
A skok ustawiony czujnikiem zegarowym? Szczelność cylindra też ma wpływ na korekcję. Co do przepływomierza to albo on zaniża (stary ,nie od tego silnika). Albo mierzy prawidłowo czyli albo jest za nim dziura w dolocie (wyjmij filtr czy sytuacja się poprawi) albo blokuje go wydech. Czasem się zdarza że wałek jest starty tak że zawory nie otwierają się...
Po logach widać że turbo ładuje dużo za dużo. Na 90% stawiam na zapieczoną geometrie w turbosprężarce, ewentualnie zacięty zawór N75.
EGR pewnie zapchany lub zaślepiony ale to nie on powoduje problem z mocą. Problem jest z turbo lub jego sterowaniem czyli podciśnienie lub zaworek N75 (w niektórych polówkach był zintegrowany w module podciśnień) przewody podciśnienia.
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Pożna jeszcze sprawdzić podciśnieniomierzem czy układ zawór- turbina osiąga swoje nominalne podciśnienie. Oczywiście jesćli ktoś posiada taki manometr. Ja wszedłem w posiadanie takowego przypadkiem i jestem szczerze zadowolony z tego prostego urządzenia.
W golfach MK4 i passatach były takie same od EGR.Nie pamiętam jak jest w 1Z ale jeżeli jest to podmień. Ps.Skoro pominąłeś zawór to kierownice turbo skierowane są na niskie ładowanie powietrza więc nie ma prawa przeładowywać.
Z tdi ma inne sterowanie upustem spalin, nie będzie pasować. Można założyć tzw. Bypass na zawór upustowy, ale wtedy turbo będzie słabo pompować.
Witam, mam taki problem: Pacjent audi a3 8p 1.9tdi bxe 2009 rok. Samochód potrafi wejść w tryb awaryjny. Nie wywala żadnych kontrolek na desce. Po sprawdzeniu błędów przez obd wyskakiwał błąd p0234. Samochód po zgaszeniu zaczynać działać normalnie. Zauważyłem ze najczęściej przeładowuje gdy np. startuje 4 biegiem z 1500obrtow do 115 km/h. Czyściłem...
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Witam.Czyli zmienna geometrię chcesz zamienić na zwykłe turbo.Oczywiście że trzeba przerobić wsad bo zawór spustowy to nie to samo co zmienna geometria.
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
https://obrazki.elektroda.pl/2527677600_... Y68 zawór regulacji turbo B30 przepływomierz Zasilanie idzie z bezpiecznika F34 10A ECM pin 62 podłączyc wszystko możesz ale tak jak kolega napisał zmiana sterownika i bedzie wszystko hulac
Jeżeli traci moc przy pewnych obrotach tzn. że komputer wyłąncza turbo. Sprrawdźkody błędów na pewno coś jest zarejestrowane!!! Pewnie zbyt duże ciśnienie doładowujące wnioskuje z doświadczenia. ( turbo pressure possitive deviation ) czy cośtakiego. Pozdro.
Witam opowiem jak w moim przypadku udało mi się naprawić turbo ,a więc wymieniłem zawór podciśnieniowy bo był trafiony i całą turbinę wykąpałem przez 24 godziny w nafcie lotniczej . i to rozluzowało łopatki przejechałem do tej pory 30 tysięcy i autko śmiga aż miło. Pozdrawiam :D
No to podłącz to tak jak było w oryginale przy okazji zmieniając przewody ciśnieniowe od turbo do n75 na nowe, i sprawdź co się dzieje, w razie czego wymień zawór na nowy bo oryginał pierburga smieszne 120 zł kosztuje.
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
turbo zawór zawór turbo zawór podciśnienia turbo
drukarka laserowa zaczernienie zamienie komputer dostaje obroty
suszarka whirpool suszarka whirpool
Lokalizacja odpowietrznika paliwa w Oleo-Mac 937 Schemat podłączenia radia Renault Koleos 2011