I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Ja bym tam zamontował zawór zwrotny + ten tłumik, zawór zwrotny zapobiegnie wywaleniu oleju w razie awarii (zaworu zwrotnego głównego) a tłumik wygląda po prostu elegancko i zabezpieczy przed wciąganiem syfu do śruby.
Może być tak że gniazda szklanek są już wyrobione lub zawór zwrotny oleju nie trzyma, nawet sama pompa olejowa może być słaba
Olej to elf 15w40 wymieniony trzy tygodnie temu ,oczywiście razem z filtrem Przebieg 90tyś. Czy ktoś wie może gdzie w silniku seicento 900 znajduje się zawór zwrotny oleju?
Może zawór zwrotny od oleju się zacina. lub szklanki popychaczy do wymiany
Z silnikiem 3kW wydusisz i 8 bar, presostat z odprężeniem by się przydał i obowiązkowo zawór zwrotny, do pompy oleju będziesz potrzebował reg. ciśnienia - kilka stron wstecz są nawet od instalacji CO. Zaworki namoczyć w rozpuszczalniku i wymyć, jak nie mają wżerów to będą jeszcze śmigać. Skoro zaworki czarne to zapewne pierścienie na tłokach to wspomnienie
Witam problem rozwiazany.Modele fsd nie odprezaja sie i nie maja biegu luzem to po pierwsze.Problemem okazaly sie zawory zwrotne oleju i powietrza znajdujace sie pod elementem srubowym.
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
Witam, chciałbym wymienić olej w sprężarce orlik, lecz nie wiem na jaki ponieważ nie dawno go kupiłem, a Pan nie wiedział jaki olej zalał, chce go zmienić dlatego iż zawór zwrotny zatyka się olejem bądź jakąś inna gęstą mazią i nie chce się nabijać. Z góry dziękuje za pomoc.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Może zawór zwrotny w pompie oleju puszcza.
Takie rozwiązanie stosowali różni producenci, np. Stihl, w starszych modelach. Układ musi być całkowicie szczelny. Sprawdź kanalik podciśnienia idący z komory korbowej do membrany, może być zatkany. Spróbuj go przedmuchać powietrzem. W pompce powinien być zawór zwrotny oleju, najczęściej jest to kulka i sprężyna. To że działa pompka ręczna o niczym...
Zawór zwrotny do czyszczenia/wymiany, jak on puszcza to i przez sprężarkę będzie szło
Jeżeli masz instrukcje obsługi to zobacz bo tam na pewno jest ten problem wyjaśniony. Ja nie ma tu w domu instrukcji ale jeżeli jest olej w sprężonym powietrzu to trzeba sprawdzić : system odsysania oleju , zawór zwrotny oraz chyba filtr w oddzielaczu oleju.
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Filtr oleju prawidłowy. Zawór zwrotny działa? Wszystko wskazuje na spływanie oleju z magistrali. Nie znam tego silnika o strony schematu olejowego, może ktoś na forum ma.
Myślę, że zastoowanie zaworu zwrotnego wyeliminowałoby kłopoty ze startem... A to moja produkcja: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... A tu dodany zawór bezpieczeństwa i to jest wersja końcowa: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Oleju wystarcza tyle ile było, można 100 ml dolać, aby nie...
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
witam ma Pan na myśli te zaworki które pracują jakby w obiegu kołowym ( zamkniętym) prawdopodobnie są to zawory zwrotne które puszczają oleju w przeciwną stronę? dziękuje
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Jeśli ten dolny otwór jest tylko odpowietrzeniem to porażka bo jak się "pomajta" pilarką na boki to z tego otworu wypływa olej. Wewnątrz jest twardy wężyk w górnej części zbiornika niby nad poziomem oleju ale jednak. Powinien być tam jakiś zawór zwrotny nie pozwalający na wypływ oleju? Zatkać go kawałkiem np gumy?
alboteż zawór zwrotny w pompie oleju nie trzyma. Czy robiłeś coś ostatnio przy silniku? jakiś remoncik? może jakiś syfek siedzi na zaworku w pompie. miałem kilka takich przypadłości. pozdrawiam
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
Problem z napinaczem? Może to też nie łańcuch tylko popychacze zaworów, może olej spływa z magistrali (zawór zwrotny w podstawie filtra oleju) i po odpaleniu przez kila sekund silnik nie ma oleju.
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
Owy zawór znajduje się w pompie. W podstawie jest zawór zwrotny
Zibies taki zawór zwrotny z filtrem siatkowym stosuję w mobilnej pompie do przetłaczania oleju z beczek do zbiornika głównego. Idealna sprawa zamiast przelewania wiadrem przez sito.Czysto sprawnie bez rozlanego oleju. Siatka jak się zapcha to pompa nie tłoczy. Proste oczyszczenie szczotką i dalej pracuje :D
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
90 % procent oleju ma wrócić przez podstawę separatora tylko reszta oleju przez rurkę do podstawy filtra oleju. Zakładałeś tam przezroczysty wężyk? idzie powietrze czy olej? Ja bym szukał problemu w podstawie separatora bardzo blisko jest wężyk odsysania od wężyka powietrza nie ma tam gdzieś przebicia? Lub ewentualnie : spróbował bym podłożyć zawór...
Szukaj błędu na powrocie z siłownika, 100 barów to stanowczo za duże ciśnienie, może Ci nie trzyma któryś zawór zwrotny, zawór przepływowy sterujący biegiem jałowym oleju, lub masz coś źle podłączone albo uszkodzone jeśli Ci silnik dławi bez podłączonego młota. Bez dokładnego schematu chyba nikt tu Ci nie pomoże.
Czekaj, zaraz, nie tak szybko. Pod kolektorem ssącym jest pokrywa, pod tą pokrywą siedzi zawór zwrotny, który zapobiega ściekaniu oleju z magistral głowic. Jeśli padnie to właśnie takie daje objawy. Sprawdzenie tego polega na tym, że rano wyciągasz bezpiecznik pompy paliwa, albo wtyczkę z czujnika wału i kręcisz rozrusznikiem bez odpalania kilka sekund,...
Witam. Dołączę do was bo mam podobny problem z tym silnikiem, tylko 1.3 jtd (to prawie te same silniki). Tyle co zdiagnozowałem to jest za wysokie ciśnienie oleju, bo ciśnienie wynosi 4 i pali na dwa tłoki 1 i 2, a na 3 i 4 nie ma ciśnienia. W tym stanie jak go przegazuję do 4 tysięcy to silnik wyrównuje swoją pracę ale jak wykręcę mu tylko zawór zwrotny...
w pompie oleju masz zawór zwrotny, jeżeli już przepompowała olej to go ponownie bez problemu zaciągnie, schody zaczynają się gdy pierwszy raz zaczyna pracować na sucho... nie zaciągnie, bo olej ją "uszczelnia" wewnętrznie, tak samo się dzieje z silnikiem diesla jak tłoki były na sucho wkładane do silnika bez oleju, nie będzie kompresji...
Wymieniłem pompkę oleju na nową. Dodatkowo także musiałem przeczyścić zawór zwrotny powietrza w pojemniku z olejem (odpowietrznik). W górnej części pojemnika na olej od strony przodu piły jest taki gumowy "wentyl" o średnicy 2-3 mm. Miałem go także zatkanego (być może to była pierwotna przyczyna awarii pompki oleju). Olej przez to nie spływał do pompki....
Warto brać. Dorobić sterowanie zapewniające autonomiczną pracę, zapewnić warunki wentylacyjne, czyste powietrze jak pisałem. Co do cofania powietrza, nie trzeba żadnego elektrozaworu, a jedynie zawór zwrotny z uszcelnieniem metal-guma-metal. W tej sprężarce jest już duża objętość pomiędzy kolektorem wylotowym a miejscem na zawór zwrotny i nie ma ryzyka...
Czyli tak , żeby oleju nie wyrzucało to mam gdzieś w najwyższym możliwym punkcie skrzyni korbowej zamontować odpowietrznik czy lepiej zawór zwrotny na wężu doprowadzającym olej .? Teraz tak jaki tam powinien być poziom oleju i jak - gdzie zamontować wskaźnik jego poziomu . Filtr powietrza oczywiście już zamówiłem był stary którego nie ma na zdjęciach....
A czemu taki olej nie lepiej syntetyka zalać? Nie szkoda turbo? Mam nadzieję ze chociaż z pewnego źródła a nie z beczki. Bo jeżeli jakaś podróba to przy takich temperaturach może bardzo gęstnieć i może przycina zawór w pompie przez co ciśnienie rośnie. Swoją drogą ja tez bym pompę oleju podejrzewał a dokładniej zawór zwrotny - chyba tak to się nazywa,...
dopadła mnie grypa i nie bardzo mogę siedzieć w garażu ale dziś się zmusiłem ... Filtr oleju jest jak by zassany lekko , w środku w obudowie jest na pewno zawór zwrotny który działa - zrobiłem dziś doświadczenie ze sprężonym powietrzem , dmuchałem w otwór po czujniku ciśnienia oleju - wkład filtra był otwarty i kompletnie nic tam nie dmuchało .... a...
Może Kolego najpierw spróbuj sprawdzić uszczelnienie pompy i zawór zwrotny chociaż myślę,że ten zawór jest OK
Nie rozkrecił ci się siłownik? Jak sprawny to zawór zwrotny na rozdzielaczu
Hej Ja też wymieniałem zestaw chłodnicy i podstawy filtra. Ten zawór o którym mówisz to zawór bezpieczeństwa na wypadek zatkania się chłodnicy ;) Taki sam zawór jest w zakretce obudowy filtra na wypadek zapchania się filtra oleju. Ale spoko też myślałem że to zawór zwrotny :) Sprawdziłem to na schemacie układu chłodzenia. https://obrazki.elektroda.pl/8351949400_...
witam mam kilka pytań odnośnie silnika deutz fahr model BF6L913 -po pierwsze czujnik oleju lub zegar wskazuje 10 na niezapalonym silniku czy to czujnik padł czy inna jest tego przyczyna - i po drugie co to może być za patent ktoś założył dodatkowy przewód od filtra oleju i podłączył go w miejsce bagnetu ktoś mi mówił że w tym silniku zacina się zawór...
odnośnie problemu to jako receptę wspomnę o swoich doświadczeniach Leję olej taki jak zawsze i po kolejnej wymianie rano też długo gasła mi kontrolka ciśnienia oleju. Wiadomo że powodem może być filtr oleju (w filtrze jest zawór zwrotny który zapobiega spływaniu oleju z filtra) więc go wymieniłem na inny i dalej było to samo. Że latam starym rumplem...
Myślałem, że jak po dolaniu przestał działać to może należy odlać bo jest za dużo... Podłączenia przewodów elektrycznych? - jeszcze raz rzucę okiem, ale trzymają się dosyć mocno. Raczej sprężarka lub silnik jakoś dziwnie pracują :( Jest możliwość, że olej dostał się gdzieś do powietrza i blokuje zawory? Może rozkręcać w którymś miejscu, żeby zobaczyć...
Zgadzam się z poprzednikiem, ale nie do końca. Projektując i budując windę towarową, trzeba przestrzegać wytycznych Dozoru Technicznego. Czyli ktoś kto podejmuje się tego zadania musi być świadomy tego co robi. Każde tego typu urządzenie musi spełniać odpowiednie kryteria . Oczywiście możesz przygotować projekt , ale pod tym projektem ktoś jeszcze będzie...
Spróbuj. Wydaje się że zawór zwrotny trzyma olej aby przez postuj nie spływał cały do miski. Dziwny przypadek
Witam, czy wymiana zaworu zwrotnego pomogła w tym przypadku? Mam podobny problem z kompresorem Gebe Powerair 50 /3SVC. Dokładnie takie same objawy jak autor tego wątku. Wymieniłem jednak zawór zwrotny i dalej to samo. Olej wymieniony, odpowietrznik oleju drożny, presostat upuszcza powietrze po nabiciu butli, a jednak coś nie pozwala mu ruszyć. Myślicie,...
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Możesz wrzucić fotkę całości tego co posiadasz? Nie znam tego czego tabliczkę zamieściłeś, ale wygląda, że to co masz będzie robić pod warunkiem, że cewki sterujące zaworami są na właściwe napięcie zasilania. Możemy ogarnąć temat na forum, priv, lub mailowo. Na podstawie tego co widzę to: 1. połączył bym HYDRAULIKĘ tak: P - do pompy (ciśnienie) R -...
Przeglądając internety znalazłem stronę "sklepdlarolnika.pl" (uprzedzając pytania- nie mam nic wspólnego z tą firma). Ale takich firm jest wiele, więc wybór jest duży. Widzę, że od razu pokazują ceny produktów. Będziesz mógł sobie skalkulować przybliżone koszty układu. Co do jakości, to się nie będę wypowiadał- na co dzień stosuję elementy wyższej klasy...
A ile ma przebiegu? Spróbuj z tym filtrem jeszcze. Chyba, ze w silniku może być jakiś osobny zawór zwrotny i mógł się uszkodzić. Ale dziwne, ze akurat po wymianie oleju tak sie stalo.
Może zawór zwrotny piszczy. Z ciekawości wykręć z niego kulkę i sprężynę, zapal bez niego. Jeśli to on piszczy to nie ma to znaczenia. Może też piszczeć zawór bezpieczeństwa pompy oleju.
A co z zaworem stopowym oleju? Jeśli oczywiście ta śruba go ma. Zawór minimalnego ciśnienia połączony z zaworem zwrotnym na wyjściu jest czy tylko zwężka Venturiego.
Ogólnie mówiąc o gaźnikach Dellorto w 125, po bokach przy przepustnicy masz dwa cienkie wężyki odpowietrzania komory pływakowej, jeden gruby paliwowy do boku gaźnika gdzie znajduje się filterek pod pokrywką, króciec od dozownika oleju (mosiężny zawór zwrotny) z boku gaźnika na wysokości przelotu, do kanału ssącego lub na przepustnicę (smarowanie). Chyba...
Po zdjęciu widać ze to WAN-T czyli 2x pompka 136, 1 to zawór zwrotny, z obu sprężarek dochodzi tam powietrze i wchodzi do zbiornika, jak tam syczy to zawór nieszczelny i puszcza powietrze, nr 2 to elektrozawór dekompresji, otwiera się przy starcie sprężarki aby silnik mógł łatwiej wystartować, jak tam poszcza to to wymiany w nim uszczelka. Na początek...
No właśnie przy odpaleniu silnika stuka 2-3 sec. W tym silniku nie ma żadnego zaworu zwrotnego. Do czego służy A6511800315 ? Jest to najbardziej awaryjna część OM651: zawór regulujący wydajność pompy oleju, występuje po 2011r. - jedyna dobra metoda to usunięcie go i wstawienie w jego miejsce zaślepki. Gdy podasz w jakimkolwiek salonie mercedesa nr...
Jeśli grzałka ma być na wypadek awarii pc to wszystko jedno, ale jeśli ma wspomagać to tylko i wyłącznie na wyjściu pc, jeśli bufor ma 50l to wszystko jedno gdzie go dasz jeśli ma być większy musi być na powrocie by magazynował chłodne medium. Nusku nie tak, jakiś stary split w szereg z wymiennikiem i na wymienniku zawory zwrotne by chłodzenie blokowało...
Witam Wszystkich. Konstrukcja schludna, staranne wykonanie podstawy na kółkach co umożliwia łatwe przeniesienie z jednego na drugie miejsce. Przydał by się jakiś uchwyt do podnoszenia sprzętu w razie, gdybyś chciał postawić np na stole. Druga sprawa związana z kompresorem to odolejacz (separator oleju) by nie wpuszczała powietrza z olejem. Podejrzewam,...
Dzięki za odzew. Od wejścia bedzie filtr , separator oleju z auta, sprezarka, separator oleju ze sprężarki, zawór zwrotny, skraplacz i wyjście. Jestem pragmatykiem i wyliczylem koszty. Wyjdzie mi taniej i porządnie. Nie chce tych bezolejowych zabawek. A będę tylko po gazie odciągał. Ilosci do 1.5 kg max. Właśnie kupilem ta sprężarke. Do r134 tylko będzie....
Witam Taki temat już był wielokrotnie wałkowany- część rozwiązań sprawdziłem, bez zmian. Mam kompresor z 2009 (Specair HL275/50 z Castoramy jeden tłok, jedna faza) ale nie był bardzo eksploatowany, jakieś koło, przedmuchanie kurzu. Olej wymieniałem. Zauważyłem ostatnio, że przy nabijaniu powietrza po chwili zmieniał brzmienia, zwalniał. Po jakimś czasie...
.ja wlałem tutaj olej hydrauliczny, może coś innego było... Co do oleju to ważne aby był to olej hydrauliczny ale żadki klasy boxol 26 lub żadszy bo w przeciwnym razie w zimę może być problem z prawidłową pracą lewarka. Na zdjęciu na żółto zaznaczyłeś zawór bezpieczeństwa, przelewowy. Po odkręceniu tej nakrętki w środku masz kulkę z grzybkiem (lub...
To co zaznaczyłeś to zawór zwrotny powietrza. Śrubą reguluje się ciśnienie wewnętrzne w module. Nie kręć tym - nic to nie da. Zaczynasz się dobierać do rzeczy o których nie masz za bardzo pojęcia - łatwo spartolić sobie moduł. To cię może słono kosztować - te moduły są już nieprodukowane. Podstawa separatora to ta srebrna część przykręcona do tego czarnego...
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
witam, nic nie rób tylko napraw zawór zwrotny sprężarka butla , on nie tzryma i stad cały ambaras, powodzenia
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Olej masz w skrzyni biegów i sprawdzenie odbywa się jak w zwykłej trzydziestce. Zapewne masz problem z rozdzielaczem, albo ze szczelnością cylindra podnośnika. Maszyna zawieszona na TUZ nie może opadać przy niskich obrotach silnika, ponieważ w przeciwieństwie do C-330 w rozdzielaczu zastosowano zawór zwrotny. Minimalne opuszczanie przy niepracującej...
to jest drftowóz , termostat przerobiony na 85 C wentylatory dołożone na guzik żebym mógł to wymuszać. Jeżeli chodzi o ten zawór to zamienniki też nie trzymają oleju więc jego wymiana jest zbędna. https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-... nie mam czym mierzyć temp oleju dlatego podaje temp...
Czy przewód skaweningu (ten pomiędzy separatorem, a śrubą) jest przezroczysty? Jeśli tak, to czy widać krople oleju spływające od separatora do śruby? Jeśli nie, to postaraj się o taki przwód. Ułatwi to diagnozę. Powody mogą być dwa. 1. Zapchany układ skaweningowy 2. Niesprawny zawór zwrotny w tymże układzie. 3. Nie jestem wybitnym fachowcem w tej dziedzinie,...
Witam! Chcem do auta załozyc elektrozawór który odcinałby dopływ oleju napedowego. Wiem jak go zamontowac ale patrzac na strony z zabezpieczeniami do aut zaówazyłem ze jest tam tez do kupienia zawór zwrotny. Czy ten zawór zwrotny nalezy stosowac razem z elektrozaworem czy moze moge zamontowac sam elektrozawór.
odp1 Zbiornik który użyłem do budowy kompresora pochodzi z instalacji CO ma już swoje lata i na pewno jego kondycja jest już kiepska. Był to zbiornik z przeponą którą rozerwałem i część gumy bo z tego była przepona wyrwałem przez otwór wylotowy powietrza. Na zbiorniku była naklejka z parametrami zbiornika 3bar i 0,8bar to jest prawie 4bary i takie ciśnienie...
Dzięki za szybkie odpowiedzi. :) Ture11 dzięki, rozjaśniłeś sprawę pozystora. Pomyślę nad wspomnianym przez ciebie chłodzeniem. ;) Elektromagnetyczny automat rozruchowy raczej sobie odpuszczę prawdopodobnie ten agregat nie pochodzi na tyle długo żeby się w to bawić. miroslaw wielki tak jak napisałem nie ma ciśnienia w układzie, oczywiście mam zawór...
U mnie N50 lata normalnie na topiku 20A. Na tym samym zabezpieczeniu da radę jako tako używać N70, przy czym miewa problemy z rozruchami zwłaszcza przy dobiciu na zimno. Z tego co spotkałem to kompresory Pomet/Airpol 7,5kW z rozruchem gwiazda trójkąt i zabezpieczeniu C16, pracowały. Tym samym, myślę że C20 sobie poradzi. Istotne w tych maszynach jest...
Pytanie w jakim celu są 2, 5,6,7, 9? 2 - to masz filtr z zaworem obejściowym i sygnalizacją zapchania filtra. Jeśli zapcha się filtr na powrocie to otworzy się zawór kulowy z sprężyną. 5 - o ile dobrze patrzę to ten zawór jest albo błędnie dobrany albo źle jest narysowany schemat, w żadnej kombinacji olej nie będzie podawany do siłownika klapy. 6 -...
Witam kolegów. W sumie dobrze radzicie napewna trzeba wymienic czujnik cisnienia oleju, a co z sygnałem dzwiękowym. Czujnik od sygnału wkręcony dest w dekiel obudowy filtra oleju. Jak spada ciśnienie w magistrali to facetowi dzialaja dwie funkcje informacynjne lampla i brzęczyk. 1. od czyjnika nalezy zaczać bo to mały koszt. Choc w/g mnie może być coś...
Witam, Mam szybkie pytanie, problem podobnie jak u Was, wszystkie "tańsze" opcje mam już przerobione, łącznie w wymianą vanosów, elektrozaworów, czujników itd. ciśnienie oleju sprawdzone, wszystkie sprężyny dźwigienki itp. sprawne, uszczelniacze, świece, przepustnica, odma wymienione, ale do rzeczy: Na zimnym po odpaleniu vanosy jakby mi nie przestawiały...
Wg mnie montując zbiornik możesz stracić na Cop albo minimalnie albo całkiem sporo, a to zależy głównie od skraplacza, a dokładniej od jego przewymiarowania i zalania czynnikiem podczas pracy, tak czy siak dla małej pc zbiornik czynnika to nic dobrego, większa ilość czynnika w obiegu pc to też nic dobrego, bo dłużej trwa powrót oleju., stosując zbiornik...
Witam Zakupiłem nowy zbiornik oleju opałowego z jednorurowym systemem zasilania do tego dokupiłem filtr Afriso R 500 - poprzednio kocioł pracował w systemie dwururowym z powrotem oleju do zbiornika - po zmianie na system jednorurowy z filtrem R 500 kocioł zapalał się i gasł non stop co parę sek. Rozebrałem filtr i zrobiłem próbę - dmuchnąłem w króciec...
,olej musi być zasysany poniżej pompy aby nie gromadził się w kompresorze. To założysz na przewodzie ssącym zawór zwrotny i po kłopocie, a zbiornik będzie umieszczony, gdzie tylko zechcesz.
Witam.Obecnie ( od wigilii) borykam sie z podobnym problemem, toledo lpg 1,6,98r.Po odpaleniu gdy silnik jest zimny(stoi na dworze)rechoczą zawory i pali sie kontrolka oleju, po przekroczeniu 2000 obr. włącza sie brzęczyk.Profilaktycznie wymieniłem olej, ale jak to robiłem silnik był rozgrzany i wszystko wróciło do normy.Ale na drugi dzień nadal to...
Jak sam zauważyłeś dysponujesz jedynie samym sercem wymagającym napędu 7.5-11kW. Skrótowo napiszę Ci brakuje: 1. Szkielet/obudowa. 2. Silnik, przekładnia pasowa, fabryczne koła najlepiej z tulejami taper lock ze względu na duże prędkości i ryzyko drgań. 3. Zawieszenie zespołu silnik-sprężarka na poduszkach tłumiących drgania. 4. Układ sterowania obiegiem...
Darek4768, Dziękuję za odpowiedź. Jak pisałem wcześniej, chcę zastosować dwie pompy. "Szybką" o niskim ciśnieniu, oraz "wolną" do doprasowywania. Połączenie chcę zrobić na zaworach zwrotnych (zrównoleglić pompy). Jak ciśnienie na siłowniku przekroczy możliwości "szybkiej" pompy, zbajpasuję ją elektrozaworem do zbiornika (żeby nie tracić mocy na mieszanie...
Koła nowe, elektrozawory nowe, zawór zwrotny w podstawie nowy. U mnie już doszło tak że po dłuższym postoju nie chce zapalić za pierwszym razem, drugie kręcenie i od strzała. Ciśnienie u góry słabe po rozgrzaniu i jak ostatnio wyciągnęłam zawory to prawie oleju nie było w górnej magistrali a wcześniej wylewało się przed zmianą KZF. Ktoś coś wie?
Z elektrozaworem sprawdzone rozwiązanie ma Pan rację, musi mieć duży przepływ żeby nadążył wypuszczać pompowane powietrze, ale żeby to zdało egzamin to musi być jeszcze zawór zwrotny przed zbiornikiem. Cena oleju do około 20PLN za litr albo i taniej zaleszy od firmy i jakości, proponuję zapytać w jakimś sklepie nie orientuję się już za bardzo. Przydał...
Dokładnie jak koledzy mówią, Ja też zainteresował bym się MAP sensorem. Może brudny, może przewód zapaćkany olejem, jeśli ma filterek/tłumik na przewodzie (to nie zawór zwrotny) to może być zapaćkany, przebity, albo założony odwrotnie (mimo że to nie zawór zwrotny). Jeśli masz TPS nie potencjometryczny, a stykowy, to dawka będzie liczona głównie z MAP...
Dziękuję za odpowiedź! U mnie w obu C3 (ten sam silnik dla przypomnienia), jest ta sama podstawa filtra oleju - w jednym zawór jest w drugim nie. Oczywiście do obu stosuje filtry bez zaworu (krótsze). Zamówiłem podstawę filtra na internecie na podstawie numeru części no i zawór w nim jest. Wychodzi na to, że u mnie ten zawór wyszedł komuś razem z filtrem....
Dzięki z odpowiedź. Odnośnie oleju to mam około 2 ltr oleju samochodowego, powinien być ok. Jeszcze mam dwa pytania. Czy zastosować zawór zwrotny pomiędzy kompresorem a zbiornikiem aby powietrze się nie cofało czy taki zawór jest zbędny? Czy reduktor (0,5 - 8 bar) smc z manometrem w cenie 35zł + przesyłka opłaca się kupić? Pozdrawiam
oleju bylo za duzo ale to nie przyczyna. wymienilem pierscionki od razu poprawla sie sprawnosc sprezarki, nie chlapie olejem z wylotu sprezarka nie jest zuzyta. przy 3 atmosferach zaczyna syczes i chlapac olejem z odpowietrznika i bagnetu podejrzewam ze mam uszkodzony zawór zwrotny w glowiczce, nastepnie za wyltem mam zwrotny hydrauliczny grzybkowy...
Witam, pokręć wałem sprężarki i sprawdz czy w miarę lekko się obraca (mogły pierścienie pęknąć), silnik masz 1 czy 3 fazowy ,jeśli kompresor jest napędzany poprzez pasek klinowy zdejmij go i sprawdz czy silnik sam startuje i nie buczy, obejrzyj wyłącznik ciśnieniowy zawór zwrotny czy nic go nie blokuje. Sprawdz czy jest odpowiedni poziom oleju w sprężarce.
Tak sobie głośno myślę, jeśli gdzieś popełniam błąd, proszę sprostować. 1. Będzie problem z zasysaniem oleju, pompa wyżej niż miska. Trzeba by dać jakieś zawory zwrotne na wejściu i wyjściu. 2. Żadnego termostatu w układ bym nie dawał, dla mnie to przerost formy nad treścią. 3. Rozpylanie wychłodzonego oleju pod pokrywą to nie jest dobry pomysł. 4....
zdemontowałem ten zawór odcinający w podgrzewaczu oleju i piec wreszcie chodzi. znalazłem te zaworki w dwóch sklepach. obydwa niby oryginalne Danfossa - w jednym mosiężny za 230zł netto, w drugim niemosiężny za 75zł netto. jest sens przepłacać? tak to wygląda - zaworek/zawór zwrotny/odcinający LE (jest też pod nazwą wentyl, membrana) https://obrazki.elektroda.pl/5484287300_...
Tak kolego masz rację. Z tym że do istniejącego układu dołożę zawór dlawiaco zwrotny z pokrętłem regulacyjnym do opadu i zastosuje trzeci przewód podłączony do zatoru zwrotnego, który umożliwi zassanie oleju przez cylinder pod wpływem podcisnienia wytworzonego w czasie opadania ciężaru. Jutro jadę po części i składam. Pozdrawiam.
No racja, np jakieś zawory zwrotne odmy się stały się przelotowe, miałem tak w TFSI i pchał nadciśnienie w skrzynię korbową i żłopał.
ni Dlaczego wybuchła tylko strona wysokiego ciśnienia? Sprężarka PSH19 ma zawór zwrotny w głowicy. Ma również na korpusie zawór serwisowy po stronie niskiego ciśnienia, ale jest z tyłu. Zawór serwisowy fabryczny do napełniania i spuszczania czynnika jest po stronie wysokiego ciśnienia, żeby (zgodnie ze sztuką) zalewać czynnik do zbiornika cieczy i...
Witam , mam nie mały problem . Chodzi o to , że po postoju w nocy w garażu auto nie odpala , jedynie na plaka lub jak stoi z górki ale trzeba długo kręcić i trzymać nogę na gazie . Wszystko zostało wymienione tj : Wężyki , zawór zwrotny przy pompie , filtr paliwa , oleju , uszczelniona pompa , brak jakichkolwiek wycieków , był też test z bańką czy ssie...
To teraz weryfikacja. Pompa, zawór, może podstawa filtra oleju. A może poszło coś na smarowanych elementach (panewki na wale, na wałku rozrządu) i nie buduje ciśnienia. Teraz pytanie czemu nie odpala (choć w tej sytuacji to nawet dobrze). No i pytanie jak mierzył to ciśnienie skoro nie odpala-jakieś tam szczątkowe powinien budować na rozruchu ale równie...
SIEGER Mod. BE 1,1-21 rok 2000 Ser.nr. 09089573-02-0356-00155 Masz na myśli że ten zawór zwrotny LE siedzi w tej jasnej rurce tuż za dyszą? Da się to jakoś rozkręcić? bo na tej rurce nic nie ma za co można by złapać... tylko żabką. Dodano po 1 Na sztycy ogrzewacza znalazłem symbol FPHB -LE czyli wychodzi na to że jest LE, wyczytałem w netach że ten...
zawór zwrotny pompy oleju zawór zwrotny ciśnienia oleju zawór zwrotny
pęknięcie matrycy samsung wykrywanie zwarcia volvo silnika
Porównanie kolumn Onkyo SC-600, SC-900 i Altus 140 DeLonghi PrimaDonna S - Alarm ogólny i brak napojów mlecznych