Możliwe że EGR sie zawiesił.
Alarm mógł się zawiesić od spadku napięcia.Jeżeli pin nie zmieniony i alarm to ten z opisu,to naciśnij przycisk serwisowy 2 razy,nie pamiętam tylko czy z zapłonem czy bez,aż 4 razy odezwie się buzzer.
Witam!!! Na początek przedstawiam moją konfigurację LPG a późnij ponudzę z pytaniami :-O . Jeżdżę Skodą Octavia 1.8 20V - 92kW = 125KM . Silnik koncernu VW bez Turbo czy innych ulepszaczy, instalacja LPG zamontowana przy 97 kkm, obecnie auto ma ponad 160 kkm ( 60kkm na gazie zrobione , bez serwisów innych niż filtry i drobne poprawki jak ciśnienie na...
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Nie mam kasy Znasz to przysłowie - z g..a bata nie ukręcisz? Bez nakładów finansowych, czyli zakupu nowych (nie powiem głośno, kto kupuje tego typu elementy używane), typowych amortyzatorów, nic nie zrobisz. Pół i ćwierć środki tez możesz sobie odpuścić. Za darmo, możesz się pomodlić, może to uskrzydli przód samochodu. Koniec dyskusji. Nie prowadzi...
To taki problem pojechać na geometrię zawieszenia?
Ostatnio robiłem przednie zawieszenie w Octavii 1 sprężyny Lesjofors i amortyzatory TRW, przód się fajnie podniósł ale teraz przydało by się tył zrobić bo zrobiła się spora różnica. Części kupowałem w lepszych finansowo czasach z braku czasu na naprawę trochę przeleżały. Z kasą obecnie krucho i się zastanawiam nad sprężynami DACO, znalazłem za niecałą...
Jest okej, robił zawieszenie nie stuka nie puka nie ma luzów stuka inny element, tylko nie stwierdzono jaki.
Passat b5 fl to to samo co a6 c5. Golf 4 to to samo co bora i octavia. Koszty obsługi podobne, w passacie i c5 zawieszenie trochę droższe. Ogólnie wszystkie auta to VAG i te same dolegliwości im doskwierają. Bmw e46 na pewno ładniejsze i lepiej wykończone. Trochę ciaśniejsze, a co do cen części to mniej więcej to samo co do Vag.
Witam, chciałem się zapytać czy jest jakaś różnica w objawach jak jest uszkodzony łącznik stabilizatora a sworzeń. Czy objawy są podobne czy inne? Jeżeli mam uszkodzony łącznik to by pukał cały czas na dziurach czy tylko w określonych warunkach? Bo na dziurach mi puka jedna strona jak kolo wpada w dziurę a jak przejadę na chopce cała osią to nic nie...
Wychodzi w dół należy wyjąć wozek zawieszenia i powinno wyjść razem z chłodniczka spali
Ciekawe jak tylne zawieszenie (rdza, luzy, gumy zawieszenia). Jak dwumasa pada to już jakieś 2000 zł za wymianę.
To świadczy o luzach w zawieszeniu.
Passat akurat ma drogie zawieszenie. Golf 4 czy Octavia 1 za parę stów można mieć części na kompletny remont przedniego zawieszenia. TDI na pompie rotacyjnej boscha przejedzie spokojnie 500 000 km nie lubi tylko wody w paliwie połączonej z długim staniem (rdzewieje w środku i jest praktycznie nie do odratowania).
Masz skręcić aż tulejka będzie ciasno siedziała w mocowaniu belki, żadnych luzów. Metalowa rurka wewnątrz tulejki ma być ściśnięta przez uszy mocujące w belce, dokręcasz na obciążonym zawieszeniu
Na razie pod uwagę brałem: Audi A4 B5 1,6(16v)-1.8-2.0 VW Passat B5 1,6(16v)-1.8-2.0 Skoda Octavia I 1,6(16v)-1.8-2.0 Z tych 3 to chyba Skody bym poszukał, z silnikiem 1.6 100 koni w miarę te auto jedzie a silnik niezawodny. Nie było tam silników 1.6 16v. Zarówno 1.6 75 koni jak i 1.6 100 koni miały 8 zaworów w Octavii. Duży bagażnik i dobra odporność...
Załóż na początek jakieś porządne opony i wyważ koła to podstawa .
Witam panowie. Chciałbym się spytać czy wymienialiście tuleje tylnego zawieszenia i czy jest to opłacalne?
Policz, musisz mieć turbo, zmiana stopnia sprężania, smarowanie turbo, intercooler plus węże, sterownik. Nie wiadomo czy wystarczy wydajności wtrysków lub pompy. Wydasz kupę kasy i dalej będziesz miał rzeźbę w brązowym materiale plastycznym. Generalnie da się, ale taniej będzie kupić silnik+sterownik. Pomyśl o zawieszeniu i hamulcach
Jak mogli wziąć ze zwykłej kombi, jak tam zwykła belka jest, jedz do paproków.
Jeżdżenie po leśnych drogach może okazać się kosztowne (mandaty). W lekkim terenie poradzi sobie każdy wyżej zawieszony kompakt, choćby Octavia I 4x4, byle miał sprawne zawieszenie i dobre opony, no i oczywiście kierowca też musi mieć trochę oleju w głowie. Jak auto nie będzie miało "zgniłego" podwozia i nie będziesz po gruntowej drodze grzał jak wariat...
Witam.Planuje zmienić amortyzatory i sprężyny gdyż lewy tylny amortyzator skrzypi a co do sprężyn to samochód jest obniżony i przy naszych drogach czasami przybieram asfalt.Jaki zestaw kupić i jak to wygląda cenowo.
Ma ktoś z kolegów może kodowanie ABS do Octavii 2 2007r. bez kontroli ciśnienia opon i bez specjalnego zawieszenia.????? Poprzedni sterownik pad całkowicieł założyłem z golfa v i żyje ale woła o kodowanie .Podpowiedzi z rosstech nie wchodzą. THX
Jak dla mnie to założenia autora tematu są już dziwne. Skoda i koniec, czemu? Dwa diesel w tych rocznikach swoje już przeszedł. A diesel PD to w ogóle odpada. Trzy argument, że pani jeździła to jak dla mnie co najwyżej argument za tym, aby tego auta nie kupować. Cztery motor naprawisz, zawieszenie naprawisz, ale rudego z imprezy nie wygonisz.
Tutaj masz filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=kM2U1mme... A co do zbieżności to powinieneś ustawić. Każda ingerencja w zawieszenie powinna kończyć się jej ustawieniem. Nowy sworzeń czy silentblock się tak łatwo nie podda naporom opony gdy ją ściąga do środka lub na zewnątrz, dlatego łatwo się zastanowić czy lepiej wydać 50-60 zł na...
ja bym ci polecił vw golf IV ewentualnie skoda octavia to są prawie te same samochody tyle że w octavii dużo większy bagażnik sam posiadam octavie 1.6 z gazem oprócz okresowych wymian w zawieszeniu jeszcze nic nie robiłem zresztą w moim urzędzie miasta znajomy jest kierowcą mają octavie tyle tylko ze diesla ma już ponad 300 tysięcy po naszych drogach...
Bez znaczenia. Czyli teoretyk. Jest dowód że się da To tylko dowód na to, że jednak powinieneś wstrzymac sie od głosu w tym wątku. Albowiem teza brzmiała: Nie da się wcisnąć do Fiacika silnika z Hayabusy, i jeździć tym jak Porsche Gdzie hamulce, zawieszenie, aerodynamika i wyważenie nadwozia?
(at)arturavs 2000 Dodano po 3 (at)rtesadfg56 dzięki za pomoc ale paliwo jest sprawdzone nie ma powietrza i jest czyściutkie zawieszenie to nie jest napewno dwumasa myślę że tak by się nie zachowywała
Octavia jak w temacie, silnik 1.9tdi, fabrycznie obniżone zawieszenie o 20mm. Chce je podnieść przy okazji wymiany amortyzatorów tulejkami 20mm 1J0412311/O . Jaki trzeba zastosować amortyzator, żeby długość współgrała z obecnymi sprężynami?
golf IV ,Skoda Octavia,audi A3.Powinno pasować.
Sprawdzał kolega stan łożysk kolumny MacPhersona? Wydawało mi się że łożysko w McPhersonie będzie słychać przy kręceniu kierownicą…. dzięki za sugestię …ale jak to sprawdzić bez rozbierania połowy zawieszenia ?
Masz stwierdzony zwiększony pobór prądu przez auto to do czego potrzebne ci napięcie podczas rozruchu, co jedno z drugim ma wspólnego? Pobór prądu to jedno ,a uszkodzony akumulator to drugie sprawdzić nie zaszkodzi. Właśnie przy uszkodzonym akumulatorze spada za nisko napięcie na akumulatorze podczas uruchamiania auta i właśnie sterownik głupieje,...
prawdopodobnie immobilizer się zawiesił, albo alarm w samochodzie , odczepiłem mius od aku chwile odczekałem podpiąłem pod aku i wszystko gra
Tu niechodzi o konie a o newtony, a w zasadzie ich pulsacje przy niższych obrotach. To zadziała jak zaspawanie sprężyn od zawieszenia, z czasem karoseria zacznie pekac.
Dzień dobry, Skoda Octavia 4 2.0 diesel 150 KM automat. Podczas ruszania rano lub po krótkim postoju przy prędkości 30 km/h słychać dwa lub czasami więcej metalicznych uderzeń z przodu auta, od strony kierowcy. Uderzeń już nie ma nawet jeśli zwolnię i przyspieszę znowu do 30 km/h. Trzeba się zatrzymać, chwilę poczekać i znowu stuka :) Macie może pomysł,...
No ja się nie zgodzę, w Octavii z tyłu pasażerowie siedzą jak w Passacie, w golfie trzeba podkurczać nogi, w Octavii bagażnik ma 528l w golfie 350, no to płyta może ta sama ale inaczej przekonstruowana. No nie, nie ma takiej opcji. Octavia 1 jak i golf 4 to taka sama ciasno-klitka z tyłu. Coś jak maluch z tylnymi drzwiami. :D Dopiero w octavia 2 było...
1,4MPI albo 1,6MPI W octavii III nie występuje żaden z nich. Poza tym jak kolega napisał to inne klasy pojazdów. Na pewno mondeo będzie lepiej zawieszony, bardziej komfortowy. A takie pytanie, zakup prywatny czy na firmę?
(at)robokop Kasety zamków i liczniki nie były w tych latach już przypadkiem poprawione? Zawieszenie zawsze można delikatnie podnieść chociażby zakładając wyższe sprężyny.
W cenie do 20 tys. z tych aut co podałeś coś w normalnym stanie wg mnie to Golf lub B5 i tak samo Octavia (roczniki coś między 1998-2000), B5 po lifce to w tej cenie można kupić ale odmłodzonego trupa. Niestety ale rynek aut używanych w Polsce jest zawalony odpicowanymi, wyeksploatowanymi autami. Polecam do poczytania bloga http://tylik.motogrono.pl/...
Odnośnie Exeo czytałem dużo niepochlebnych opinii na temat jego blacharki. W oko wpadł mi jeszcze Passat CC ale chyba na razie jeszcze za wysokie progi cenowe Mówisz, że Exeo ma najlesze zawieszenie z mojego zestawienia ?? Jakby nie patrzeć... Octavia, Passat, Exeo...- to w środku najladniej wykończony jest Seat.
Passat B5 FL to nie jest zły wybór ale będzie ciężko ci znaleźć ładny i nie zajechany egzemplarz który nie ma 400-500tyś km. No i te wielowahaczowe zawieszenie - mało trwałe i dość drogie. Pomyśl naprawdę nad Skodą Octavia 2 przed liftem 1.9 TDI najlepiej przed 2007 rokiem - brak problemów z panewkami. Z korozją nie miały też większych problemów.
Moim zdaniem coś z koncernu VAG, z silnikiem 1.8T, bez wielowahaczowego zawieszenia. Przykłady: A3, Golf, Bora, Leon, Toledo, Octavia. Wszystkie wymienione mają blachy ocynkowane, więc raczej nie rdzewieją (jeśli nie są powypadkowe).
One wychodzą delikatnie wystarczy ręką pociągnąć do góry, domyślam się że stare to zły pomysł, czyściłem gniazdo ale nie frezowałem, wydaje mi się że może zawiesił się zawór w jednym z wtrysków, mam słaby program diagnostyczny, spróbuję jeszcze żeby ktoś z dobrym sprzętem to sprawdził
Zawieszenie jeśli nie zrobione to pewnie wytłuczone ale o resztę bym się nie martwił.
moje punkty są ułożone hierarchicznie, zdaje sobie sprawę, że są to sprzeczne oczekiwania. Dlatego oczekuję niezłych osiągów, ale przy "rozsądnych" kosztach. W takim razie wybór ograniczony do 3 opcji. 1. MX-5. Słaba na wprost, na zakrętach wycina 2-3 krotnie mocniejsze auta. 2. Leon Cupra - uniwersalny, świetny silnik, przyzwoite zawieszenie, najlepsze...
100 razy lepsza pod każdym względem, poza korozją Weź sobie taką Lagunkę na utrzymanie, bardzo szybko zmienisz zdanie. Bardziej gnił chyba tylko Polonez i Dacia 1300. Z zawieszeniem tez bym się nie rozpędzał - to zupełnie inny samochód, inaczej wyważona bryła, więc i porównanie żadne. A Golfiki miały być z założenia proletariackie, więc bez szału....
Jak nie zgnite to bierz. Zawieszenie tanie.
A gdzie tam są te tulejki?, to jakiś nowy typ zawieszenia. Może chodzi ci o łączniki stabilizatora, albo gumowe obejmy drążka stabilizatora.
My mamy octavie z 2001 przejechane ma 400000tys turbina nie była robiona ani wtryski tyle co podstawowe rzeczy się robi olej rozrząd i czasami zawieszenie JEDEN MANKAMENT SIEDZENIA TROCHE TWARDE POLECAM
Nie jest niższe niż np. Octavia 1. A jeśli ktoś zapodał sobie niskie zawieszenie, to nie powinien po wertepach jeździć, tym bardziej że to nie jest samochód terenowy. Temat jako wyczerpany zamykam.
octavia zawiesić zawiesić skoda octavia skoda octavia zawiesić
podajnik papieru skanera czujnik zaplonu sterownik lenovo b570e
ładowarka makita ładowarka makita
Błąd PDL w drukarce Xerox 6605 - co oznacza? Radionavi RNEG w Citroënie Picasso - problem z wyświetlaniem adresów