Silnik wejdzie i się spisuje rewelacyjnie. Półosie dopasujesz, z Clio (te same zawieszenia z przodu).
Od pływaka paliwa w baku czy się nie zawiesił.
Potrzebuję pomocy Wsiadłem do mojego Kangoo 1 1.2 5biegowy i nie mogę z parkingu wyjechać bo wsteczny nie wchodzi, palcami podciągam ring na lewarku i chce dać wsteczny a tu jedynka, próbowałem 60 razy powoli szybko stukałem lewarek lekko w górę w dół i nic, wypchałem pojechałem rozgrzać i bieg wsteczny wszedł 1-2 razy ale teraz na rozgrzanym znowu...
Zawieszony wtrysk.
sprawdziłem tylko po zapłonie że nie ma Po zapłonie nigdy tam prądu nie było i nie będzie . :cry: Musi pracować silnik spalinowy i musi być sprawne ładowanie . Problem pojawił się nagle czy poprzedziły go jakieś czynności przy pojeździe - diagnostyka, naprawa zawieszenia itp . :?:
Odnośnie 1,5 dci Olej co 10 tys Panewki pompa oleju co 100 tys Nie lać g..na do baku to chyba tyle Znam kilka osób które zawodowo latają 1,5 dci i tylko olej filtry zawieszenie olej filtry klocki i tyle 300 na licznikach i w jednym padło sprzęgło
są tylko 4 autotransformatory ze wspólną masą Są dwie cewki których końcami uzwojeń wtórnych są fajki świec odpowiednio 1-4 i 2-3 (iskra jest jednocześnie na świecy 1i4 lub 2i3) Przewody na wtyczce cewki to zasilanie+15, sterowanie cewką 1-4 i 2-3 i wyjście na kondensator przeciwzakłóceniowy Dodano po 2 metalowa płytka, do której w czterech miejscach...
To jest w okolicy prawego kielicha zawieszenia? Jeśli tak to pozostaje tylko elektrozawór pochłaniacza par paliwa, zamocowany pod zderzakiem a złącze elektrozaworu wystaje pod prawym reflektorem
Odłącz akumulator na parę minut, może się zawiesiło przy skoku napięcia.
Witam. Posiadam renoo Kangoo 1.5 dci 2007 rok. 1 problem pali 13l/100km okropnie duzo 2 problem przy skrecaniu w prawo cos bije, pod obciazeniem czyli na biegu nie bije mocno A na luzie bardzo i to przy 70km/h a przy 100 to juz wali konkret .... AI: Czy samochód przeszedł ostatnio jakieś naprawy lub serwis? Jeśli tak, to jakie? Zmienione cale zawieszenie...
Najczęściej pada coś w przednim zawieszeniu, silniki są wystarczające i jak dobrze trafisz to nie będziesz miał problemów. Osobiście wolał bym partnera lub berlingo, lepiej to wszystko wygląda wewnątrz, silniki i zawieszenie ok, klima fabrycznie i el szybki z przodu, czasami tempomat. Koszty eksploatacji podobne.
Być może masz źle wyregulowane zawieszenie , jedna strona jest wyższa do drugiej . Pozornie może się wydawać że wszystko jest dobrze , dopiero pomiar w wyznaczonych punktach pokaże jak jest .
Używam na co dzień RENAULT Kangoo II z silnikiem diesla. Ja mam prawie 2 metry, fotele są wysoko, bardzo przestronny, przy normalnej jeździe z pełnym obciążeniem w mieście pali 7,6 /100km. Zawieszenie ma bardzo wysokie, mam 200 metrów błotka codziennie. Znajomy leśniczy używa swojego w lesie. Ma przebieg ponad 100000 km, żadnych luzów na zawieszeniu....
Ja mam zawieszone dwa wtryskiwacze i niestety auto nie ma na tyle siły żeby wyjechać w trasę. Może spróbować wkręcić go na wysokie obroty i przytrzymać?
Berlinga miałem 3 oczywiście wszystkie nowe z salonu jednego mam do tej pory pozostałe po prostu się w wypadkach wykruszyły. Silniki 1,6 HDI nie ma z nimi żadnych problemów pierwszy skończył żywot przy 70 000 drugi przy 243000 mam do tej pory rocznik 2005. Ma najechana 300tyś w tej chwili problemu z nim nie było w tym roku zaczął gnić na łączeniu progów...
Myślę, że może, ale i z zawieszeniem przednich kół (luzy), stabilizator, itp., też. Sprawdzałeś już coś? Pewnie nie! Dlatego niestety nie ma Ci jak pomóc! Skoro są stuki, to coś jest nie tak, a co? Cóż, jak wyżej opisałem - zacznij coś sprawdzać, a jeśli nie wiesz jak, to podjedż na warsztat i Ci posprawdzają o co kaman.
A niby dlaczego ustawienie zbieżności jest zależne od obręczy? Przecież zbieżność (szczególnie kiedy wynosi 0) można ustawić bez kół. Oczywiście obciążając zawieszenie. Tutaj kolega pytający wyraźnie kręci. Nie ma chęci wytłumaczyć się z tych obręczy. Niby coś widzi ale nie wie. A gdyby się zaprzeć to jest spora szansa na doszukanie się napisów na obręczach....
Witam wszystkich proszę o pomoc w temacie, poniżej opis: 1. kluczyk wyjęty ze stacyjki (stacyjka założona nowa) 2. akumulator podłączony 3. pompa ciągle pracuje i podaje paliwo 4. przez 2 środkowe wtryski paliwo ciągle jest tłoczone aż nalało cały silnik benzyny weszło na ful, spuściłem korkiem od spuszczania oleju weszło dokładnie 10 litrów. Po zalaniu...
combo jest najmniejszy! nie nadaje się na TAXI. doblo jest brzydki, odstrasza klientów i ma swoje drobre minusy, ale jak dobrze dobierzesz silnik w gazie lub diesla to pomijając wygląd - będziesz zadowolony, zawieszenie jest mocne. zafira była by najlepsza ale 1.8 benzyna bo starsze diesle mogą być już dobite a na pewno pompa wtryskowa. większe berlingo...
Powiem tak temat w zawieszeniu gdyż samochód w chwili obecnej stoi z uwagi na stłuczkę - jakiś palant wjechał mi w bok, ale problem odpalaniem się nie poprawił wręcz przeciwnie pompa ma problemy z zassaniem paliwa. Dzwoniłem do serwisu z tym problemem ale kazali przyjechać, ale czułem że wiedzieli co mu dolega, ale nie chcieli powiedzieć. Podejrzewam...
Panowie na chwilę obecną temat zostaje zawieszony do czasu powrotu turbiny z regeneracji ewentualnie zakupu nowej-używanej jeszcze się zobaczy. Obstawiam, że pękł wałek w turbinie gdyż po prostu się nie kręci ani na jałowym ani po dodaniu gazu. Idę wykręcać...
Nie dogadamy się . Ja o wozie , ty o kozie . Wszystkie samochody się psują . Jednych producentów mniej , innych bardziej . Jedne modele mniej , inne bardziej . Wszystko zależy na jakim etapie jest producent. Jeśli wypuścił na rynek kilka modeli które były bezawaryjne , to za przeproszeniem G... zarobił , bo producenci zarabiają na sprzedaży części zamiennych...
Dziękuję wszystkim za opinie, póki co temat zakupu chwilowo zawieszony, ale nadal jestem otwarty na Wasze opinie, chociaż nie wiem czy jednak nie będę szukał czegoś mniejszego(ze względu na to że większość prac w miastach i problemy z parkowaniem) - myślałem w tym momencie o Renault Traffic(obecnie użytkuję blisko 10 letnie Kangoo 1.5DCI)
Był problem ogólnie rzecz biorąc z przepustnicą. Czyli czasami przechodził w tryb serwisowy i 2500 obrotów, czasami potrafił się zawiesić na 5000 tys. obrotów i kompletnie nie reagował na pedał przyspieszenia, niekiedy nie reagował kompletnie na pedał przyspieszenia, tryb jałowy i błąd związany z przepustnicą się pojawiał. Więc postanowiłem sprawdzić...
Mam podobny problem. Był odłączany aku, prace związane z pompą wspomagania i inne mechaniczne przy zawieszeniu z lewej strony przód. Przy okazji przyuważyłem, że przerywa kostka stacyjki. Zobaczymy co będzie po wymianie, ale wydaje mi się, że to jednak nie to. W każdym razie auto nie odpala z żadnego z 2 kluczyków, kontrolka IMMO świeci ciągłym światłem....
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Kreci dobrze bo z tego co pamiętam na kompie pokazywało 350-380 obrotów. Pomysł z bańką już próbowałem. Obecnie układ jest chyba dobrze odpowietrzony w wężykach brak powietrza z każdego wtrysku leje/tryska się paliwo podczas pompowania. Jutro sprawdzę pomysł kolegi z posta wyżej odnośnie wykręcenia świec. Co do...
Witam, Posiadam samochód Renault Kangoo 1.2 z 1998 r. Podczas jazdy zaczął tracić moc i zapaliła się kontrolka ładowania akumulatora, po czym za chwilę zgasła, a następnie znowu co jakiś czas "mrygnęła". Powiedziano mi że to może być alternator, więc kupiłem regenerowany alternator, ale sytuacja powtarzała się. Pomyślałem, że może szczotki w alternatorze...
Witam. Czy może ktoś przełożył silnik z 1,5dci z 2003 r na 1.9d (1998)? DCI zdechł akurat po całkowitym remoncie zawieszenia i szkoda było to kasować a i sprzedać ciężko. Zatem wimieniono na zwykłego dieselaka z 1.9. Pali jeździ ale nie pokazuje temperatury chłodzenia silnika, nagrzania świec żaglowych, wskazówka od prędkości lekko drga, i obrotomierza...
Różnica kosztów między LPG a benzyną 95 wynosi teraz ok. 15 zł na 100 km. Jeśli nowa instalacja kosztuje 3000 zł, to zacznie wychodzić na plus po przejechaniu ok. 20 000 km. Jeśli (at)berthold61 przez 18 lat przejechał 60 000 km i nadal będzie tylko tyle jeździł, to instalacja LPG zacznie się zwracać dopiero za 6 lat... Z drugiej strony – ja założyłem...
Znajomy kupił ok. 2 lata temu Peugeota 407 1.6HDI teraz jeździ, ale zaraz po kupnie stał chyba z 3 miesiące z nim walczył. Najpierw urwał się grzybek zaworowy. Głowica do wymiany. Następnie 3x pod rząd wymiana turbo sprężarki i przewodu z sitkiem, pompa oleju. Dokładnie szczegółów nie znam co było w końcu przyczyną, ale już był dobrze zdesperowany....
Witam. Mój problem polega na tym, że Kangoo odmówił posłuszeństwa. Ojciec zajechał nim jak nigdy nic do garażu, po 2 dniach auto już nie pali. Odpiął akumulator z myślą, że się komputer zawiesił ale to nie pomogło. Więc pierwsze co sprawdziłem to "iskrę" i jest pompkę paliwa, również chodzi bo ją słychać. Chciałem za pomocą "autodaty", sprawdzić połączenia...
Witam Proszę forumowiczów o poradę ;) Chodzi o zakup auta na dojazd do miasta (30km), a w weekendy będzie pracować wożąc sprzęt na wesele (gram w zespole), także myślałem o rozwiązaniu bardziej bagażowym, bo z powodzeniem może być tylko 2-os, zaś tradycyjne kombi odpada bo szybko rozwalę pokrycia bagażnika, a ładunek katuje zawieszenie i może powybijać...
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
Witam, Pani Moderatorze Błażeju - przepraszam że w wątku ale nie bardzo wiem jak mam się odnieść do Pana komentarza o wierutnych bzdurach. Już wskazuję - 32.600 miejsc pokazuje wujek google po wpisaniu "silniczek krokowy zetec" Ciocia Allegro ma obecnie 4 sztuki do sprzedania - używane. A bliżej nieznany mi sklep http://ford-sklep.pl/zawor-bocznikowy-_s...
Witam! Poszukuje samochodu do 20tys złotych, z napędem na 4 koła ponieważ co weekend wybieram się na ryby i musi sobie poradzić z jazdą w terenie więc 4x4 i dość duży prześwit, a w tygodniu jakaś trasa i jazda po mieście, więc powinien być dosyć uniwersalny, nie zbyt duży silnik tak 2.0-2.5 myślę i najlepiej z gazem, niezbyt awaryjne i najlepiej tanie...
Co ty sie chłopie zastanawiasz , tylko przez tą dyskusję czas ci ucieka .Weź ty wymontuj pompę i razem z wtryskami zawieś do regeneracji. I w tym czasie zajmij się czyszczeniem układu paliwowego z opiłek i resztek brudu. Po profesjonalnej regeneracji już nie będzie potrzebny tobie plak. Takie gdybanie to szkoda czasu
renault kangoo zawieszenie mercedes zawieszenie touareg zawieszenie
uszkodzenie rdzenia transformator intel rapid start whirlpool szron
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Aktualizacje oprogramowania dla telewizora Blaupunkt Perspektywy rozwoju technologii micro LED: telewizory 8K, tablety 4K, zużycie energii