mialem to samo. Wina była zawieszonego zaworu żepakowego wystarczyło przyłożyć na chwile magnes
Masz sprawdzić instalacje od zaworu ecas od pompowania powietrza do poduszek
Zawor regulacyjny zawieszenia strona prawa otwarty obwód (przerwa) Sprawdź kabelki przy wtyczce i płodności cewek. W srodku zaworu są trzy cewki.
Możesz mieć zapchaną wężownicę, zawiesił się siłownik zaworu 3D, staje pompa przy wysokich temperaturach, zapowietrzenia wężownica, do czujnika w tulei zasobnika dostała się woda jeżeli jest od góry.
Pod 200tys km niby wytrzymują tam łańcuchy- według opinni w audi a8 wymienione przy 180tys km i rozrząd był głośny, a6 silnik ma już 230 tys km i jeszcze jest cichutki. Zaproponował bym Ci pomiar kompresji (oprócz diagnozy rozrządu) - niby nie kopci,a ze względu na moc nie odczujesz różnicy z zawieszonym zaworem. To tak na odległość.
Przy zawieszeniu zaworu przelewowego sprawdzanie ciśnienia magistrali nic nie da . Na rozgrzanym zawsze będzie bliskie zeru .A jak mryga kontrolka to w granicach 0,2 atm . :|
To jest bardzo proste. Nie ma co bawić się w schemat. Na jednym poziomaku masz taką kolejność: Zbiornik > reduktor > trójnik > poziomak wejście/1 zaworu > poziomak wyjście > 21 zaworu > 22 zaworu > trójnik > poduszka lewa/prawa. lub osobno zasilając poduszki poziomak wyjście > trójnik > 21/23 zaworu > 22 zaworu > poduszka lewa (albo prawa) > 24 zaworu...
Witam jeszcze raz.Jako że skończyła się zima postanowiłem ruszyć nieco z białoruską. Po mierzeniu i oględzinach wygląda na to że pompa pompuje dobrze lecz wszystko idzie na przelew. Czy ktoś może spotkał się z zawieszeniem zaworu przelewowego albo czymś podobnym w tym sprzęcie z rozdzielaczemem kostka?
Zastosuj zawory szybkiego spustu na każdej poduszce. Spust nie powinien trwać dłużej jak 5-7 sekund, zamontuj też tłumiki przeciwhałasowe aby "krokodyle" nie wlepili mandatu za hałas :) W załączniku schemat typowy dla zaworu regulacji zawieszenia. Podejrzewam że w układzie nie ma zaworu blokującego (Jedna z funkcji zaworu poziomowania, ten u Ciebie...
Czy szukać problemu we wiązce do głównego zaworu? Tak, do sprawdzenia od zaworu aż do wejścia do kabiny.
Pływak zawieszony lub coś z zaworem paliwa mogłeś przestawić niechcący oraz sprawdzić ssący.
Może EGR się zblokował. Autor tematu pisze, że szarpanie tylko na zinym silniku - to raz Na zimnym silniku sterownik raczej nie stara się recyrkulowyć spalin - to dwa Ten EGR posiada potencjometr dający sygnał zwrotny - zawieszenie zaworu generuje od razu błąd - autor tematu nic nie wspomina o błędzie EGR'a - to trzy
jeśli masz sonde lambda przed katalizatorem to spokojnie możesz go już wyciąć z tym rocznikiem to i tak już niewiele z niego zostało ja tak zrobiłem w swojej furze i calkiem lepiej jeżdzi tylko lepiej rozetnij stary i wpuść tam tzw przelotówkę bo możesz mieć potem problemy na przeglądach (jak masz wbity w dowód katalizator) odnośnie spodku mocy to miałem...
Na 99% silniczek zaworu trójdrogowego lub zawiesił się mechanizm zaworu z powodu uszkodzenia przekładni w tym silniczku. Jest w tej przekładni plastikowe koło zębate, które gubi ząbki:)
Polecam Mondeo gdyż sam używam już drugiego.Najpierw miałem 1.8b z 2002 przed liftingiem a teraz jeżdżę także 1.8b z 2005 po lifcie.Ze względu na małe roczne przebiegi szukałem właśnie niezawodnej benzyny.Diesli masz od groma na rynku ale znalezienie ładnej/nieprzekręconej licznikowo itp graniczy z cudem.Ja swojego mondka szukałem ponad pół roku.Mam...
A nie masz zawieszonego któregoś zaworu ssącego?
Same błędy bez danych mierzonych czy choćby "zamrożonych ramek" zawsze są "z kosmosu", bo np. błąd przepływomierza może być wywołany dziurą w intercoolerze czy zawieszonym zaworem EGR. Choć diagnoza w oparciu tylko o same kody błędów jest niewiele warta, to duża ilość zapisanych, a nie mających ze sobą związku błędów, może wskazywać na awarię sterownika...
Witaj, racja zasugierowalem sie gazem w pytaniu.... poprostu wystepuje brak mocy a nie brak reakcji na dodanie gazu... no to mamy wieksze pole do popisu... od zawieszonego zaworu AGR, poprzez nieszczelny uklad dolotowy, padniete sterowanie turbiny, uszkodzona instalacje elektryczna silnika, czujnik cisnienia ... jest co sprawdzac ale trzeba by wiedziec...
Po jakim czasie to się zdarzyło i czy na pewno w momencie załączenia zaworu? W monecie rozpoczęcia zamykania zaworu - zawiesił się dzisiaj o godz. 12:17 i drugi raz 13:20. Przy otwieraniu zaworu oraz załączaniu i wyłączaniu pomp nie było zawieszeń.
Czemu masz dodatnia temperaturę za kapilarą ? Kapilara w funkcji grzania może być ciepła od strony wymiennika wodnego, to normalne , dopiero za kapilarą musi być ujemna temperatura i krótką rurką idzie do parownika . Jak w układzie masz za dużo czynnika, to gdzieś musi się podziać , może zalegać w parowniku i nie masz rozprężania po wyjściu z kapilary...
Nie sprawdzaj zaworu miernikiem bo to nic nie da jak zawór jest zawieszony. Odkręć węża i daj do wanny, na wszelki wypadek zabezpiecz węża żeby nie wypadł i włącz zmywarkę. Jak nie będzie wody to wszystko jasne.
Jak po wyłączeniu zapłonu zawieszenie siada, to dokładnie oblej to auto wodą z mydłem. Sprawdź szczelność zaworu.
Hej zalalem zielony a czy to jakas roznica miedzy czerwonym a jesli tak to na czym ona polega teraz troche przejechalem ok 300km i wspomaganie dziala na wysokich obrotach a na niskich to tak samo jak na starej pompie po obrocie o 30 stopni kierownica dopiero zaczyna dzialac Czy to moze byc niewydolnosc pompy? pasek klinowy mam nowy Przeczytałem informacje...
Trzeba sprawdzić czy ramię jest podlączone fizycznie do drążka, i czy sam potencjometr działa. Często jest skorodowane wielozłącze.
Podsumowując. Sprawa z nierówną pracą silnika opisaną w pierwszym poście dotyczyła zawieszonego zaworu ssącego 3 cylinder. Wymiana płytki w moim przypadku pomogła (płytka dokładnie miała 2,3mm), gniazdo nie było wypalone dzięki upalonej świecy i cewce, która nie dawała prądu lub spowolniła ten proces. Płytkę wykorzystałem (kupowałem na oko) 1,995mm...
Witam, posiadam Megane Coupe 2.0 IDE benzyna, juz 3razy mialem problem z zaworem EGR(recyklingu spalin) za pierszym razem kupilem nowy wydalem 900zl po kilku miesiacach wyskoczyl blad zawieszony zawor EGR wyczyscilem go i bylo miesiac ok i znow ten sam blad wymienilem go na gwarancji i teraz wiem ze za jakis czas znow sie zepsuje poniewaz spaliny go...
Talerz, czyli napęd pompy, ma być pochylony. Powodem będzie uszkodzony lub zawieszony, któryś z zaworów ewentualnie zużyte uszczelnienia tłoków.
Jestem mechanikiem i potwierdzam że w przypadku diesli, problem palenia na zimnym silniku polega na zapowietrzeniu się układu paliwowego po nocy ( miałem przypadek zawieszonego zaworu zwrotnego w pompie 1,9 TDI Octavi- paliwo cofało się do przelewu i trzeba było długo kręcić zanim załapał). Warto rano popatrzeć na pęcherzyk powietrza w przezroczystej...
Zapewne chodzi o pytanie które zadałeś najważniejsze pytanie czy mamy do czynienia z ECAS elektroniczny czy mechaniczny. .... gdybyś zadał pytanie jakie występuje poziomowanie zawieszenia ? z zaworem poziomującym (mechaniczny) lub czujnikiem indukcyjnym (elektroniczny) było by o wiele lepiej... bo ECAS jak wspomniał kolega gucio~1 był i jest wersją...
Moze roznice cisnien sa ale np przeplywu nie ma? Sprezarka odlaczona zawor rozprezny zawieszony?
I nie można dac dłższej rury sięgającej powyżej górnego koła łańcuchowego bo to się kłóci z powszechną nauką :cry: A te potworne moce do zasilenia zaworów i zawieszenia pływaka na górnym kole...
Witam, Mam problem z podniesieniem/wypoziomowaniem volva na tylnych poduszkach. Autko opadło całkowicie na dół. Przy próbie podniesienia/ wypoziomowania zawieszenia z filterka zaworu głównego od poduszek słychać uchodzące powietrze, a sam zawór pyka. Odpinałem poziomak-bez zmian. Brak błędów w diagnostyce z poziomu deski rozdzielczej. Czy jest coś co...
Procedura ustawienia zaworów i pomp w silniku d9a380 Volvo FM9 wysłane na pw
Niech sprawdzi czy urwana łopatka nie zawiesiła ( podparła ) któregoś zaworu dolotowego (ssącego ) i zawór się nie domyka
No właśnie apropo krzywo zawieszonych grzejników, bo spotkałem się z dwiema sprzecznymi wersjami, koniec z odpowitrznikem powinien być ciut wyżej od danfosa a w drugiej wersji czytałem że koniec z odpowietrznikiem powinien być niżej jak danfosa...na logikę powinien być wyżej od danfosa?? Muszę sprawdzić, ale wydaje się z grzejnik z tym uszkodzonym zaworem...
BRAWO PANOWIE!!! Dwa dni wcześniej była awaria na wodociągu, dziura taka że ciągnęło w rury piach z gleby wiadrami. Po odkręceniu zasilania wody przed piecem wypłynęła "garśc" piachu, przeczyściłem fitr i na razie wszystko Ok. Jak zrozumiałem to praca pieca przy zakręconych kurkach c.w. była spowodowana zawieszeniem zaworu pod który dostał się jakiś...
No po takiej diagnozie to jasno wynika że tylne zawieszenie do zrobienia. Co nie widzisz że nie masz kompresji pewnie rozrząd się przesunął. Endoskop zajrzeć do środka obejrzeć czy nie ma odbitych zaworów na tłokach i to wszystko.
Witam. Przyczyną problemów było umiejscowienie odpływu ze zmywarki przy samej podłodze. Po podniesieniu odpływu węża zmywarka działa jak należy jednak może 2 razy powtórzyło się zawieszenie programu. Wcześniejsze wymiany zaworów wody nie dały rezultatu. Pozdrawiam
Kod błędu 12 Wina: Przerwa w obwodzie lub zwarcie w czujniku poziomu obwód na przedniej osi. Przyczyna: Centrala wykryła przerwę w obwodzie lub zwarcie do + napięcia w czujniku lub okablowanie ze styku 26 na jednostce sterującej. Uwagi: Jednostka sterująca otrzymuje nieprawdopodobne informacja o wysokości podwozia z przodu. Akcja: - Sprawdź połączenie...
12kPa to nie jest wcale zaledwie ale pewnie z 50% oporów obiegu , jak dodasz wymiennk i rury zbiorcze to moze sie okazać że nawet charakterystyka pompy na obrazku jest zgodnia ze stanem faktycznym. Zawór z pewnością nie, chyba że się zawiesił. A jaka srednica oberrury i zaworu zwrotnego?
mid 150 dotyczy się zawieszenia mid 136 dotyczy się ebs i zaworu europa a nie jest zmieniony sterownik zawieszenia ?
Wiem już że układ niema żadnego sterownika tylko czujnik i kompresor! Czujnik wychylenia osi załącza kompresor żeby podnieść zawieszenie i steruje zaworem w kompresorze do opuszczania tylko nie wiem jeszcze czy odbywa się do za pomocą włączników czy potencjometru.
Nie wiem do czego pijesz.Uważasz że widziałeś już wszystko? Wystarczy że fragment kata przytka wydech,a w momencie puszczenia gazu i otwarcia zaworu masz w nim ciśnienie.Wszystkie "zawieszone" śmieci lecą w cylinder.
Witam Podaj mi kolego numer nadwozia sprawdzi się co tam siedź powinno być wabco 2.1 A i podwójny zawór ekas. Pojazd rozumie dwu osiowy. Jeszcze pytanko jesteś mechanikiem?
a co z tym ze ma mala moc? idzie jak 1,9tdi przylywomierz byl wymieniony a blad wyskakuje :zwarcie do masy zaworu zawieszenia silnika (poduszki pod silnikiem)trzesie lekko ale czy to ma wplyw na obnizenie mocy?dzieki z gory pozdrawiam
Uszczelka tłoka siłownika prawdopodobnie do wymiany ,albo zawor ciśnieniowy się się zawiesił
A na jakie nadciśnienie masz sprężarkę? Możesz założyć że +1 bar więcej niż nominalne ciśnienie pracy, lub wkręcić tam manometr i sprawdzić jak wysoko ci wskazówka będzie dochodzić przy sprawnych zaworach w głowicy - masz zawory hoerbrigera , więc to tylko zabezpieczenie przed zawieszeniem się zaworu tłocznego lub zwrotnego na wyjściu z głowicy. W airpolach...
To nie nalot, tylko korozja. Jak dla mnie to element jakiegoś zaworu hydraulicznego.
Witam szanownych kolegów problem jest następujący w sterowniku wywalił transformator i po wywaleniu trafa podałem na stabilizator napięcie i o dziwo coś zadziałało zapala się dioda gotowa po chwili koniec a gotowa miga w seriach po 10 razy czy dobra oznaka !!??teraz sprawa druga miałem inny sterownik na pierwszy rzut oka jest taki sam i po podłączeniu...
Sam se nabij, jak masz dużą butlę to kup 1m węża odpowiednie końcówki, dużą umieszczasz wyżej (1m) i odwracasz, odkręcasz całkowicie zawory. Po około 20 min najlepiej na otwartej przestrzeni masz "przelane" jakieś 2 kg, tą metodą więcej nie dasz rady, można inaczej ale są straty i ryzyko więc po co. E, tam ja swoją kilówkę tym sposobem napełniam góra...
Zdejm głowicę termostatyczną ("zawór do regulacji temperatury") i poruszaj wystającym stalowym bolcem wciskając go do środka.Sprawdź czy się przesuwa.Wokół niego powinien być mosiężny pierścień z wybitymi cyframi.Spróbuj nim pokręcić. Tam są małe kanaliki do przepływu wody, może zostały przytkane lub zawiesił się grzybek zaworu ten od stalowego trzpienia...
Witam!!! Zobacz co zostanie po wykasowaniu błędów: 11 - otwarty lub zwarty obwód czujnika tylynej osi 21 - zwarcie w obwodzie czujnika poziomu tylnej osi 30 - otwarty lub zwarty obwód zaworu elektromagnetycznego podnoszenia/opuszczania miechów zawieszenia 31 - obwód otwarty lub zwarcie w obwodzie zaworu elektromagnetycznego funkcji napełniania i opróżniania...
robię przy samochodach i wiem że przyczyn może być wiele zawieszenie się popychaczy zaworów przy przestawieniu wałka rozrządu wygięcie zaworów zatkanie dolotu powietrza przez filtr powietrza raczej wykluczam pęknięcie wszystkich pierścieni a jest jakiekolwiek sprężanie czy na wszystkich 0 (przy mierzeniu musi być otwarta przepustnica czyli gaz do dechy)
jeździłem touaregiem '03 i u mnie opadało przednie lewe koło, myślałem że dziura w miechu ale okazało się, że zawór po między przewodem a miechem (wygląda jak nypel wystający z miecha a niego wkręcony przewód doprowadzający sprężone powietrze) opadał niezależnie od wybranej opcji zawieszenia. Tu wystarczyła wymiana zaworu i kalibracja zawieszenia. sam...
błąd 2250 - cykl pracy zaworów - dezqktywqcja funkcji
Dociążenie to przeniesienie części ciężaru zawieszonego narzędzia na koła. Regulacja: odkręć zawór dociążenia w lewo (narzędzie zaczepione) przestaw dźwignię sterującą podnośnikiem w pozycje dociążanie, następnie obracaj pokrętłem zaworu regulacyjnego w prawo do momentu podniesienia narzędzia po czym cofnij pokrętło o 1 obrót. W razie poślizgu kół przestawiasz...
5 lat- do roboty przednie "zawieszenie" Roboty dużo nie ma. Pamiętaj że sworzeń jest zabezpieczony bolcem który znajduje się pod chłodnicą :D
Witam, wiem że odłączyć a moduł to moduł DCD. Robię to opcomem. Mam błędy w CIM, niby wyłącza, a błędy zaworów są.
Witam mam problem z zawieszeniem i abs w tym aucie pokazuje mi blad przelacznik zaworu pilotowego usterka elektryczna, zawieszenie tyl samo sie poziomuje z wlacznik podniesc nie idzie (ale w parametrach wlacznik dziala) drugi wlacznik "zjazd z gorki" piknie ale tez sie nic nie dzieje nie blokuje most jak sie zakopie, abs jest sprawny nie wiem jakiego...
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Rozbierać czy wysyłać do serwisu? Odkrece ten zawor gorącej wody i jeszcze rzucę okiem w środku może sie coś zawiesiło z tą sprężynką
Pasta7 silnik jest na ucie zamontowany, może dać mu Olej tam, gdzie czujnik i podstawa, i od góry przez wlew i kręcić go bez odpalania? Może zawor w pompie zawiesił sie ? Może sprężarka dmuchne przez czujnik ?
Czesc . Nie działa zawieszenie pneumatyczne . Zaswiecila mi sie kontrolka OFF pod regulacja zawieszenia pneumatycznego .Kompresor nie pracuje nie slychac go . Co moze byc problemem :uszkodzony czujnik ,uszkodzony zawor ,czy poprostu zepsul sie kompresor . Dziekuje .
powietrze ucieka zaworem odpowietrzajacym w zaworze rampowym
w moim przypadku manometr pokazuje 0. Jak to zero. :?: Czyli kompresji brak, a skoro brak to pytanie o luzy zaworowe pozostaje jako drugorzędne. :idea: czy w tych silnikach pomiar kompresji wykonuje się jak w każdym innym Tak, we wszystkich silnikach tego rodzaju pomiaru kompresji dokonuje się w ten sam sposób. Skoro kompresji brak to prawdopodobnie...
Grzejnik jest bez głowicy i zaworu powrotnego. Jest zawieszony 1.5 metra nad ziemią i grawitacja stawia pewnie opór dla wody dlatego chciałbym założyć jakąś małą pompe co obieg wymusi. Od ostatniego grzejnika rura jest ciepła do 10cm za trójnikiem.
W tej sytuacji bez diagnostyki sobie nie poradzisz. Może masz problemy z wiązkami zaworu lub pilota. W diagnostyce sprawdzisz czy pilot jest sprawny lub czy masz problem z czujnikami poziomowania lub instalacją zaworu.
tez tak mówiłem tesciowi, on mowi ze to moga byc zawory bo zmniejszyly przepływ wody, jeszcze musze dojsc dlaczego ten jeden powrot nie działa czyzby sie zawor zawiesił Proszę poprawić błędy pisowni i usunąć słowo PROBLEM z tytułu tematu - regulamin mod - mirrzo
Witam W końcu dobrałem się do mojej sprężarki.Głowicę odkręciłem kluczem oczkowym wielogwiazdkowym 6mm. Na dziwne łby śrub calowych wbijałem młotkiem klucz. Po otwarciu głowicy zobaczyłem nagar jak w starym silniku. Zawór wydechowy zawieszony na nagarze.Wszystko oczyściłem. Płaszczyzny głowicy przeszlifowałem.Blaszki zaworów oczyszczone i polerowane....
To jest taki aqua-stop, wężyk idzie na zawór a tam jest membranka, która przytyka dopływ. Można też próbować czyścić-przepłukać płaszcz wodny, czasem miałem przypadki, że zadziałał aqua-stop, ale później wystarczyło dobrze zassać wężyk zaworu i/lub rozebrać elektrozawór i odblokować membrankę, potrafi się zawiesić :D Treść postu znacząco poprawiłem....
Witam Wiązka pomiędzy kabiną i ramą do sprawdzenia(ta duża wtyczka wychodząca z kabiny obok głównego zaworu hamulcowego)prawdo podobnie po pękały przewody zasilające lub can idące do sterownika APS.Na wysokości lampy bym szukał.
uwazam ze reset nie pomoze , bardziem stawialbym na zawieszony lub uszkodzony lub brak sterowania zaworem nagrzewnicy
1-zasilanie zaworu, 11 miech zawieszenia pneumatycznego pojazd, 23- przyłącze miecha podnoszenia, ten ostatni którego nie mogę odczytać to miech zawieszenia pneumatycznego oś unoszona, może się mylę ale nie widzę cewki elektrycznej te wejście jest sterowaniem zaworu chyba że mechanik założył zawór już z cewką wtedy trzeba podpiąć przewód elektryczny...
w wyłączniku ciśnieniowym jest odprężnik, który po wyłączeniu spuszcza ciśnienie z rurki idącej do zaworu zwrotnego. Jeżeli jest sprawny to zaraz po wyłączeniu słychać krotki syk powietrza. Działa on jednak tylko przy sprawnym zaworze zwrotnym, który mógł się zawiesić.
W środku jest kulka, która najpewniej się zawiesiła. Stuknij w zawór podczas pracy pompy powinno puścić.
To jest objaw wskazujący na złe połączenie filtr>pompa.> zbiornik.Albo jest uszkodzony zawór zwrotny[może się tylko zawiesił lub złapał trochę pakuł]albo układ ciągnie lewe powietrze [w większości przypadków uszkodzenie rury elastycznej między filtrem a pompą]
Witam, mam pytanie- Zawieszenie podnosi się i opuszcza tak jak powinno. Nie odczuwam natomiast różnicy między guziczkiem sport a normal. Jak to sprawdzić? Macie może jakiś schemat hydrauliki zawieszenia łącznie z oznaczeniem miejsc wszystkich zaworów elektromagnetycznych.
Mam problem z Audi 100 C4, w czsie jazdy słychać dziwne odgłosy z zewnątrz samochodu z przedniego lub tylnego zawieszenia (podobne do ''klekotania'' zaworów) które zmieniają się wraz ze zmianą prędkości obracania się kół. Co to może być? Czy to coś z łożyskami , czy może z przegubami, czy coś innego?
Witam, mam pewien problem z dezynfekcją termiczną w piecu VUI 280 tzn. na wyświetlaczu regulatora pokojowego VRT 390 nie wyświetla się informacja o trybie legio. W trakcie diagnostyki d0.79 wskazuje na 0 tj. brak dezynfekcji termicznej. W instrukcji właściwie nie wynika czy jest to funkcja programowa czy jedynie wyświetla bieżący stan pieca. Proszę...
A nie ma tam zaworu zwrotnego w przewodach? I może się zawiesił? Dmuchnąć powietrzem w powrót żeby mieć pewność że jest drożny
Sprawdż łańcuszek rozrządu .Czy sie nie przestawił rozrząd na kołach. Jeśli jest ok to proponuje zajrzeć do hydrosztosów(nie trzeba ściągać głowicy) .U mnie jeden się zawiesił co powodowało blokowanie zaworu w pozycji otwarty i tym samym kontakt tłoka z nim. Nie można było uruchomić auta i tylko takie psyt psyt jak piszesz.Pozdrawiam
Bo większe ciśnienie wtedy pójdzie na drabinkę A skoro zwór na drabince masz ciepły to jest coś z zaworem może się zawiesił, pewnie to jest zawór z termostatem to porządnie popukaj w niego może się odblokuje.
Zamontuj po prostu zawór hamowania przyczepy z ręcznie ustawianą siłą hamowania tak jak mają przyczepy rolnicze. Jeżeli jest oryginalna instalacja ,to nie musisz jej całej przerabiać wystarczy zamontować regulator siły hamowania do zaworu hamowania przyczepy.
Diagnozujesz modulator EBS naczepy, ciągnik nie ma tu nic do rzeczy. Ręczna regulacja wysokości zawieszenia działa? Zajrzyj też pod spód naczepy, w okolicach środkowej osi powinien być zawór wysokości sprzęgnięty cięgłem z osią. Spotykałem usterki mechaniczne samego zaworu podnoszenia/opuszczania osi, jednak bez diagnostyki trudno to zlokalizować. Modulator...
Grzałki nie mierzyłem, tylko ustawiłem program na 60° i gdy doszedł do wypompowywania, wąż odpływowy był gorący. Stąd wniosek, że grzałka działa. Nie podejrzewam by grzałka się rozszczelniła podczas pierwszego prania. Tak jak pisałem, w trybie serwisowym na pozycji "Koc" zaświeca się EF4 a przy próbie kasowania (przyciskiem "start/pauza") uzyskuję jedynie...
A nie myślałeś o zamknięciu zaworów odcinających do zasobnika. Jeśli byłyby zawory zarówno na podejściu zimnej jak i odejściu ciepłej wody, i oba zamknięte, to musi być naprawdę duża dziura, albo dwie, żeby woda wypływała z zasobnika, w przeciwnym razie wypłynie troszkę do wyrównania się ciśnienia z atmosferycznym, i woda się zawiesi. Oczywiście trzeba...
Podczas prania pojawił się błąd F05, co oznaczało iż pralka nie oddawała wody. Po sprawdzeniu od frontu pralki elementu który się odkręca po prawej stronie na dole ( ponoć jest to element samoczyszczący pompę ) faktycznie dostała się tam pończoszka która zapewne blokowała przepływ wody. Po oczyszczeniu w/w elementu i podłączeniu pralki do sieci i kurka...
Wymiana zaworów blokowych ecas pomogła wszystko działa dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam.
Psiemek łańcuch to nie pasek niema czegoś takiego jak o jeden.Jak przeskoczy to po rozbiórce na małym kole niema zębów. Ale do żeczy: jeżeli to to ma aparat zapłonowy to przy startowaniu rozrusznikiem zobacz czy kręci się ośka w aparacie jeżeli nie to łańcuch. Przy modelu bez aparatu musicz ściągnąć pokrywę zaworów aby zobaczyć czy chodzą dźwigienki,...
Witam też mam takie same problemy z poziomowaniem zawieszenia w teamstarach jakie rozwiązanie jest lepsze zrobić sterowanie z jednego sensora na dwie strony czy założyć mechaniczne sensory jeśli mechaniczne to jaki typ zastosować podajcie jakiś numer zaworu albo od jakiego auta.
Teraz tak : najpierw instrukcja w rękę i sprawdź czy nie jest wyłączony układ regeneracji ( ustawienie 0 ) Jeśli jest więcej niż zero to musisz dostać się do zaworu regeneracji i opcje 2 : zawieszony mechanicznie / uszkodzona cewka. W 1 przypadku można go rozruszać ( przy mocnej korozji to wymiana ) 2 to i tak wymiana.. Zresztą i tak on jest w zespole...
Witam Jako, że to mój pierwszy post, witam Was wszystkich i pozdrawiam. Wczoraj cały dzień kombinowałem, jak by tu zmusić kocioł (który raptem użytkuję od 3 tygodni), do tego by grzał CO. Kocioł praktycznie cały czas wyświetlał kod nr 8 i co jakiś czas grzał CWU, ale też nie do zadanej temp. 40stC, a jedynie do 37 stopni. W środę (bo i w środę kocioł...
witam ja mam podobny problem po przejechaniu 2 km robi się turbina czerwona i końcowa część katalizatora za sondą . Poprzednio miałem taki sam objaw i był jeden z zaworów nadpalony i zawieszony teraz sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i jest ok co może być tum razem?
Witam mam kłopot z zaworem w butli gazowej "Zawiesił się" sprawdzałem omomierzem i nie wygłąda na spalonu,napięcie na przewodach 12V co sie mogło z nim stać???
Praca przypominająca traktror+burczenie na dolocie+znaczny spadek mocy+"cykanie" odpowietrznika to według mnie zawieszenie się, lub uszkodzenie zaworu ssącego. Niestety zdalnie - to zawsze zgaduj zgadula... Proponuję przed dalszymi czynnościami spawdzić cały układ WN, aby zmniejszyć szansę kolejnych wystrzałów. Zużyte przewody, rozdzielacze, to częsta...
Sprawdź przekaźnik pompy może się zawiesił i ziwera ciągle.
SPN 3946 Wysokociśnieniowa chłodnica powietrza doładowującego – chłodzenie powietrza doładowującego nie jest wystarczające. Strategia monitoringu: Kontrola układu czujników i elementów wykonawczych. Odbiór przez klienta/opis objawów. Failure Mode Identification (FMI): FMI 0 - Nieokreślony błąd. OBD: OBD / P-Code: P1095 MIL --- Objawy: Reakcja systemowa/możliwe...
Czy to wina termostatu czy tak powinno być ? No raczej nie powinno tak być. Chyba, że oczekujesz po zamknięciu zaworu natychmiastowego efektu. Zdejmij głowicę i spróbuj rozruszać ten wystający z zaworu bolec. Może Ci się zawiesił w jednym położeniu.
1. Sprawdź, czy nie zawiesił się któryś z zaworów (szczególnie termostatyczny). 2. Spróbuj pozakręceć wszystkie inne grzejniki tak, by wymusić obieg tylko przez niego. 3. Jeżeli jest techniczna możliwość zainstaluj w jego najwyższym miejscu automatyczny odpowietrznik. Większość grzejników "drabinkowych" - bo chyba o taki chodzi - ma korki z dołu i z...
witam okazało się że uszkodzony był sterownik po podmianie na inny używany i wpisany danych auta wszystkie błędy znikneły i zawieszenie pracuje książkowo. A instalacje auta odpowiedzialna za zawieszenie sprawdziłem cała od czujników,zaworów, itp do sterownika wszystko na przejście było ok max 1,3ohm
zawieszony kontakt zawieszony wtrysk zawieszony tablet
klimatyzacja delphi zerwana plomba tranzystor bf966
czujnik wałka skoda spawarka kemppi
Tryb serwisowy zmywarki Electrolux ESL 7510RO - jak wejść i nawigować Samsung BN59-01264B Remote & Wi-Fi Module Details