zawor tankowania

Znaleziono około 32 wyników dla: zawor tankowania
Podstawowa forma zapytania: zawora tankować
  • Polonez zawor tankowania LPG

    witam wszystkich mam poloneza z instalacja gazowa Lvato i mam takie pytanie mianowicie przy wymianie zaworu tankowania lpg jak to tam est chodzi mi o ta sprezynke i tego sruta ktory blokuje co ma jak isc najpierw srut potem sprezynka czy na odwrot moze mi ktos pomoc ?????

    Samochody Instalacje Gazowe Lukas1891   01 Lut 2010 12:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2055
  • Wolne tankowanie+brak "odbicia" tankowania

    wymienic zawor tankowania , przewody i wielozawor Hmmm- no cóż myślę że masz rację ale,żeby nie być podobnym do początkujących ,mógłby kolega wcześniej napisać choćby "tego nie naprawiamy" a potem to co w poście... A tak to mam problem z rozróżnieniem doświadczonego (pomimo postów) człowieka od początkującego......

    Samochody Instalacje Gazowe newada1   26 Lis 2012 23:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3354
  • Problem z gazem w punto I (komp: Landirenzo)- pomozcie!!

    Dokladnie podaje specyfikacje mojej instalacji: reduktor: Lovtec zawor: Lovato wielozawor: Tomasetto obudowa wielozaworu: Staco zawor tankowania: Tomasetto centralka: LCS A1 V05 ER uklad elektroniczny: LCS A1 V05 ER

    Samochody Elektryka i elektronika Bocieksss   15 Maj 2006 07:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2752
  • Fiat Uno strzela, szarpie i dusi sie na gazie.

    Podgrzewanie nie jest zapowietrzone, reduktor nieoszroniony. Instalacja to reduktor : lovato zawor gazowy lovato wielozawor tomasetto zawor tankowania tomasetto

    Samochody Elektryka i elektronika cybkryst   14 Lis 2010 20:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3642
  • spuszczenie gazu do konca z butli.

    mam takie pytanie chcialem oproznic butle z gazu w celu wyczyszczenia butli ze starego gazu mogę spuscic go przez zawor tankowania ?czy musze odkrecac butle i odkrecac wielozawor.nie odbija mi wielozawor przy tankowaniu moze duzo syfu jest w butli i cos go zapycha.

    Samochody Instalacje Gazowe kwok   11 Kwi 2009 18:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1978
  • Jaki najlepszy gaz do golfa II 1.8

    1650 zl za instalacje do jednopunktowego wtrysku to troche za malo, bo w ostatnim czasie instalacje poszly do gory ze wzgledu na brak czesci i podwyzke butli. Ja w swoim mam zainstalowana z nastepujacych komponentow: reduktor EC 04; elektrozawor gazowy MED; uklad sterujacy LCS EE/I z wbudowanym emulatorem;...

    Co kupić Archiwum Tony J.   11 Lis 2005 17:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1447
  • Instalacja landirenzo kontra brc

    Instalacja zostala zalozona Landi Renzo. Jesli ktos chcialby kiedys zalozyc do takiego silnika to polecam, spalanie rzedu 7,3 - 9,0 l/100km, roznica w mocy prawie niezauwazalna a predkosc max zaostala na tym samym poziomie. Oto elementy tej instalacji: reduktor EC 04; elektrozawor gazowy MED; uklad sterujacy...

    Samochody Elektryka i elektronika Slawek J   13 Lis 2005 12:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1747
  • seat cordoba 1.4 96 r 8V LPG obroty

    Witam mam problem tego typu dziś załozylem gaz w samochodzie reduktor --> ALASKA zawór gazowy --> ALASKA wielozawor --> TOMASETTO zawor tankowania --> TOMASETO uklad elektryczny --> SEC przed zainstalowanie obroty mi troche szalaly czyscilem przepustnice i pomoglo po zalozeniu gazu obroty znowu...

    Samochody Elektryka i elektronika piterFX   02 Lis 2007 10:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7251
  • Citroen Xantia 1.8 Na LPG po zwiększeniu obrotów auto gasnie

    reduktor - Lovato rg92 Elektronik Elektrozawór gazowy - Lovato ev00 Wielozawór - Lovato 305 Obudowa wielozaworowa - Lovato vb-01 Zawor tankowania - Lovato bc00 Zbiornik - STAKO Elektronika Detec Basic

    Samochody Instalacje Gazowe pajekk   03 Maj 2011 09:58 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2705
  • Vectra B - Zadusza się i czuć paliwem.

    instalacja KME zbiornik bormech elektrozawór Valtek Wielozawór Tomasetto obudowa wielozaworu Bermech zawor tankowania Tomasetto Wtryskiwacz Typ OMVL Reduktor Diego /S/ tylko coś takiego znalazłem w papierach Dane Auta Vectra B 1.8 115km 85kw 98r bład jest tylko od tylnich świateł oraz...

    Samochody Instalacje Gazowe headshot   07 Lip 2015 17:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1698
  • Saab 9-3 2.0t MY05 - Elektro-zawor Delphi 1992778

    Witam serdecznie, Mam pytanko, czy jest mżliwa naprawa zaworu Delphi 1992778. Jest to część systemu odpowietrzajacego zbiornik paliwa EVAP. Zawór prawdopodobnie został zablokowany w pozycji zamkniętej. Mam problemy ze startem po kazdym tankowaniu, jak rownież spadek mocy (doładowania) na gorącym...

    Samochody Elektryka i elektronika Foxy78   15 Kwi 2017 01:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 699
  • Tankowanie gazu w Lanosie.

    witam,sam wystapilem w dyskusji wymienionej przez poprzednika, ale nie bylo tam dokladnego wyjasnienia w tej kwestii; otoz tankujac w tej samej stacji masz okazje sprawdzic dlaczego sie tak dzieje ;jezeli elektrozawor przy twojej butli jest dobry to pompa w stacji benzynowej 'szwankuje' ;kiedy maja...

    Samochody Elektryka i elektronika lajkonic   10 Mar 2006 11:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1756
  • Czy nowe zawory w zbiorniku LPG nie blokuja tankowania???

    masz uszkodzony wielozawor badz na stacji gdzie tankowales maja za male cisnienie na pompie i zawor nie odbil sprawdz na innej stacji ale zawor powinien za kazdym razem odbic

    Samochody Elektryka i elektronika mrxx   06 Sty 2006 15:56 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6367
  • Tankowanie gazu - pusty wąż?

    Niekiedy jest tak ze zawor z pływakiem nie zadziała i butle dobija "do konca", albo jak pompa na stacji tłoczy pod duzym cisnieniem, to potrafi pokonac opor zaworu i wtedy tez zatankujesz wiecej niz zawsze. Mnie na fizyce uczyli że ciecz jest mało ściśliwa. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić takiej kompresji....

    Samochody Instalacje Gazowe passat 2,0   26 Lis 2008 11:24 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 6559
  • Fabia 1,2 6v 2003 wypalony zawor lub gniazdo

    Mi po raz pierwszy zrbiło się to po 47 tys- fabia 1.2- rocznik 2003. Mechanik zdjął głowicę, splantował, wymienił zawory, bo oczywiście były pogięte i popalone, zmienił rozrząd i pojeździlem kolejne 40 tys i znów ta sama historia... Nigdy nie odpalałem pojazdu na pych, tankuje tylko na BP. Ten typ tak...

    Samochody Mechanika seba24   16 Sie 2009 23:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5433
  • LPG - serwisowanie instalacji gazownik co? jak? i kiedy?

    filtr gazu wystarczy co 30tys, jezeli tankujemy na sprawdzonych stacjach, kiedy silnik pracuje na gazie zakrecamy zawor na butli lub lepiej odlaczamy zasilanie od elektrozaworu na butli, zawor reczny na butli czesto nie zamyka calkowicie-uwaga

    Samochody Elektryka i elektronika ger56   14 Sty 2005 22:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3561
  • Mersedes a 190 2003 r kontrolka serwis silnika

    ok, po pierwsze jakie to bledy, to podstawa. po drugie moze masz uszkodzony zawor lub nieszczelnosc + zaworek zwrotny w ukladzie odpowietrzania zbiornika. po tankowaniu sterownik zasila zaworek (otwiera go) i zaciagane jest falszywe powietrze (do kolektora dolotowego) co powoduje niestabilnosc biegu...

    Samochody Elektryka i elektronika birys   22 Maj 2011 20:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 812
  • Renault Midlum 220 DCi 2005 r - Ciśnienie paliwa Błąd układu wtryskowego 5301

    Kolego a jakie miales objawy bo u mnie tylko na kompie widac skoki cisnienia i na blacie sie swieci. Palic pali ok, moze sily ma deko mniej... Zawor mogl sie uszkodzi c bo moga byc brudne zbiorniki? Ogolnie auto ciagle chodzilo i kotly zawsze byly do pelna tankowane. Ojciec wczesniej jezdzil ta midlumka...

    Samochody Ciężarowe rado084   13 Mar 2017 20:21 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 3966
  • Przeróbka samochodu zasilanego LPG na CNG

    Przedewszystkim inna jest butla a raczej butle wielozawor i chyba zawor do tankowania. Glownym problemem sa zbiorniki ktore sa ciezkie i duze a wchodzi do nich raptem niecale 10m szesciennych gazu. Taka inwestycja oplacalna jest w samochodach dostawczych bo sprezarke do tankowania samochodu mozna zalozyc...

    Samochody Elektryka i elektronika sardak   06 Kwi 2012 14:46 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 18987
  • Odpowiecznik zbiornika paliwa Honda Accord

    witam, odpowietrzenie zbiornika paliwa znajduje sie najczesciej w korku paliwa /w starszych pojazdach specjalny wezyk obok korka wlewu/, trudno rozumiec jak moze byc zapowietrzony zbiornik paliwa podczas tankowania?,paliwo tankowane wypycha powietrze ze zbiornika , a zawor w korku utrzymuje nadcisnienie...

    Samochody Elektryka i elektronika lajkonic   11 Mar 2006 18:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2772
  • Instalacja gazowa sekwencyjna

    Nie tankuje na roznych stacjach LPG. Zawor wlotowy to ten przy butli, chodzi mi o ta srube?? Czy o inny?? Dzisiaj tankowalem i caly czas ten sam problem bardzo wolno gaz sie tankuje.

    Samochody Elektryka i elektronika quazz   10 Lip 2006 23:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 14639
  • [accord 2005r] migajaca kontrolka swiec zarowych

    Witam Accord 2005r diesel, nastapil nastepujacy problem: Zatankowalem do pelna na sprawdzonej stacji (wczesniej lalem od dluzszego czasu ultimate diesel). nastepnego dnia wyjechalem w trase. po ok. 150km zaczela migac kontrolka swiec zarowych. dodatkowo komputer ograniczyl obroty silnika do 2tys. przejrzalem...

    Samochody Elektryka i elektronika cardiag   30 Sty 2008 13:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3302
  • Butla z gazem - za mało gazu wchodzi

    Mam butlę (zbiornik cylindryczny). Instalacja nie ma jeszcze roku ale juz jest po gwarancji. Co do zanieczyszczeń to nie ma tam nic bo sam czysciłem butle niedawno po tym jak zatankowałem strasznego syfu na stacji. Nie uszkodziłem nic a i przed tym moim czyszczeniem wchodziło tez 16 litrow. Po założeniu...

    Samochody Elektryka i elektronika chrzanów   10 Sie 2004 20:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5355
  • Pomocy!!Ford pali 20l gazu!

    przeczyscic filtr, gazu , jak dawno był czyszczony reduktor, nieszczelna instalacja , spotkalem sie z tym ze zawor kulkowy przy przy tankowaniu był nieszczelny , czasami zawór przy reduktorze nie zawsze sie szczelnie zamyka i daje nadal lekko gazem do gaznka , pozaty m gaz nie jest taki czysty...

    Samochody Elektryka i elektronika jurekg kas   08 Sty 2006 13:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4020
  • BIG problem Mulenia AUTA i Problem z LPG

    przeciez gaz się spala w troche innych warunkach Człowieku Temperatura spalania ? Człowieku coś tu jest z podawaniem benzyny. Komputer steruje wtryskiwaczam skoro odcina doplyw benzyny to ma jakis powod , czujnik cos .... Porownujesz spalanie gaz do benzyny jak spalnie benzyna do diesel . Myslisz...

    Samochody Elektryka i elektronika Wlodek22   29 Sie 2006 14:28 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 10771
  • napełnianie butli gazem lpg- ilość

    Witam Posiadam zbiornik toroidlany o pojemnosci 50 l ale wchdodzi mi tylko 36 litrow- to troche za malo- duzo jezdze za grancie i przydalo by sie te kilka litrow wiecej... Czy jest możliwość aby ustawic zeby weicej wchodzilo? a jesli nie to czy tankujac na stacji w momencie gdy juz zbiornik bedzie...

    Samochody Elektryka i elektronika jazeck   08 Sty 2014 11:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 14140
  • Ciężko odpala na zimnym silniku

    niestety musze cie zmartwic elektrozawor z filtrem to nie jedyny twój problem.na zdjeciu pokazales reduktor do pierwszej generaci (gaznik)a ty masz druga da sie z tym jezdzic.ruznice polegaja na:sterowaniu elektrycznym zaworem gazowym w reduktorze odcinajacym gaz w drugiej gen. a u ciebie zaworem tym...

    Samochody Instalacje Gazowe arokau   31 Sty 2009 14:58 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 14621
  • renault clio szron na butli po przejechaniu 30 km

    załozylem instalacje 3 tyg temu wszystko nowe a butla z zaworem z 2004 roku zauwazylem ze jak przejade okolo 30 km pojawia sie szron na butli na tej wysokosci ile jest gazu w butli.co to sie dzieje z ta butla ???czy to normalne ??? nie odbija mi podczas tankowania do pelna czy to jest niebezpieczne ?...

    Samochody Instalacje Gazowe robokop   15 Kwi 2009 16:37 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3567
  • Volvo 440 gasnie na gazie

    To normalny gaz nie ma roznicy czy tankuje w orlenie shelu czy gdzies na osiedlu. na tym samym gazie raz jest dobrze raz nie. nie mam pomyslu co moze byc tego przyczyna. nie ma tez znaczenia czy butla jest pelna czy jest napelniona do polowy. A zawor tez jest dobrze ustawiony bo jak zapali i nie odlaczy...

    Samochody Instalacje Gazowe karolus1999   20 Kwi 2010 22:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2596
  • Jak to jest z przełączaniem gazu? Instalacja AG SGI

    Tak zgadza sie program chodzi pod dos-em agt.exe sie nazywa tylko kabel by sie przydal no i lapek z rs to i parametry by byly. Dzisiaj juz zglupialem calkowicie. Wymienilem termostat bo stary nie dzialal. z nowym bardzo szybko sie nagrzewa (ok) . Odpalilem auto na Pb pochodzilo troche , przelaczylem...

    Samochody Instalacje Gazowe gudi   20 Mar 2013 08:58 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 14126
  • Nissan almera 1.4 16v +lpg

    witajcie mam kolosany problem z moim nissanem od poczatku... kupilem autko zrobilem nim z 40 km i mi samo zgaslo okazalo sie ze zabraklo paliwa (pb) i pompka w baku sie zatarla, wymienilem ja i wsadzilem z Peugota 106 1.0 jest troche za slaba ale jakos sobie radzi na benzynie nie wchodzi fajnie na...

    Samochody Początkujący T5   22 Lut 2015 21:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 297
  • Nissan Primera - Wyswietlacz pokazuje pełna butle mimo ze w baku nie ma gazu

    Panowie mam problem. Przy ostatnim tankowaniu cos zaczelo szwankowac z wyswietlaczem ktory mam w kabinie auta. Zatankowalem do pelna...srednio na jednym baku jestem w stanie przejechac okolo 530km. Zrobilem juz okolo 400 km a nadal swieca sie wszystkie cztery zielone diody na wyswietlaczu. Co moze byc...

    Samochody Instalacje Gazowe devon00   04 Kwi 2015 19:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 720