Te podane wyżej są w calach. Oba zawory ustaw w granicach 0.08 - 0.13 mm
Oczywiście, po prostu nie zawsze była iskra. Ewentualnie zawór ssący.
Taki efekt dają zużyte uszczelniacze na zaworach.
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Rzuć też okiem na przylgnie czy zawory masz niewypalone.
Silnik Briggs & Stratton **28D707** (10,5 HP) to model z serii **280000**, używany głównie w kosiarkach samojezdnych. Do tego silnika pasują zawory: - **Zawór ssący (Intake Valve)**: Średnica główki **1,362 cala (34,6 mm)**, długość **3,187 cala (81 mm)** - **Zawór wydechowy (Exhaust Valve)**: Średnica główki **1,181 cala (30 mm)**, długość **3,187...
Podparte zawory lub jeden z nich.
Zwróć uwagę na śruby, czasami są rożnej długości i trzeba je wkręcić na swoje miejsce. Zaznaczone, na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/7580562600_1...
Same zawory, w jakim są stanie? Może, ssący jest nieszczelny?
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Jak luz był za mały dobrze jest ustawić na jakiś czas ciut większy luz by pozwolić się ułożyć zaworom.
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
To jest odprężnik odśrodkowy panie kolego. Uchyla zawór dla łatwiejszego rozruchu.
Kosiarka nie chce zapalić. Gaźnik wyczyszczony. Czy to coś z cewką, zaworami?
Witam, Potrzebuje danych do silnika briggs&stratton 28N707-1201-E1: 1) momenty dokręcania śrub na: głowicy, korbowodzie, misie olejowej, 2) jakie luzy na zaworach
Może któryś z zaworów jest podparty? Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
Zawory sprawdzałeś?
Pewnie jest ale musisz popytać w sklepach internetowych. Na przykład tu http://www.malyogrod.com/pierscienie-tlo... Odprężnik musi być identyczny, i mieć takie same parametry, na przykład wysokość wystawania tej podpory popychacza nad krzywkę.
Odprężnik jest zintegrowany z wałkiem rozrządu, samego nie dokupisz. Zawory, są na pewno dobrze ustawione?
Wygląda na problem z zaworami lub cylinder jajo.
Jaka cena taka kosiarka. Sprawdz jeszcze raz ten klin a jezeli nie to, sprawdz luz na zaworach
Może być wiele przyczyn, świeca, gaźnik, klin koła zamachowego, zawory, stare paliwo, itd.
Nie wydaje mi się żeby był jajowaty jutro dopiero mogę popatrzyć Zastanawiam się czy wyrównywać te różnice na zaworze
Ok dzieki w tygodniu sprawdze zawory.
To czyszczenie polegało tylko na przedmuchaniu powietrzem?
hmm moze podpowiedz mi gdzie mam poszukać jaki kolwiek punkt zaczepienia czy to mogą być zawory ?
Jak strzela, to może być również jakiś problem z zaworami.
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Wymieniłem cewki co prawda silnik odpalił ale ma małą moc i strzela w gaźnik może ktoś wie jaki powinien być luz na zaworach ?
A bo ten zawór pewnie nie ma luzu ale ważniejsze jest to że prowadnica jest wytarta do granic.
a białawy wylotowy zawór? nie jest to czasem przez zbyt ubogą mieszankę paliwa? sam nie wiem... już zaczołem siwieć przez tą kosiarke jak i ten zawór... :(
Ale dziwne jest to, że przedtem tzn. tydzień temu kosiarka chodziła idealnie lecz padła cewka i po zmianie cewki to się stało. To coś z zaworami?
Briggs bardzo "lubi" podeprzeć zawory i naskładać na trzonku zaworowym nagaru, warto sprawdzić luzy i szczota druciana do trzonków. Tylko jak się zdecydujesz na wyjęcie zaworów są up...we zamki do zaworów. Potrzebny jest specjalny klucz (do poskładania). Pierścienie sprawdź luzy na zamkach, ten silnik lubi wcinać olej.
6-7,5 bar ale w tych silnikach jest odprężnik automatyczny i trzeba albo szybko kręcić (by się deaktywował automatycznie) albo deaktywować go ręcznie np przez zwiększenie luzu zaworowego na zaworze dolotowym. Bez tego pomiar może być zaniżony przez działanie odprężnika. Ja ogólnie teraz wolę robić pomiar szczelności cylindra. Polega to na ustawieniu...
Zawory sprawdzałeś?
Prawdopodobnie zawory do sprawdzenia.
Da się jakoś naprawić wymienić zawory?
Sprawdź czy zawór wydechowy uchyla się na moment gdy tłok zbliża się do górnego punktu w suwie sprężania.
Pewnie miał zrobiony cylinder, ale zostały nieruszone zawory.
witam,w kosiarce z silnikiem briggs(at)stratton 12,5HP mam duży problem z uruchomieniem.Po zdemontowaniu filtra powietrza i przekręceniu rozrusznikiem bardzo mocno dmucha i syczy z podstawy filtra.Filtr mokry z paliwa. Zawór ?
Robiłem tak jak mówisz ale za każdym razem jest to samo. Spróbuję jeszcze wyregulować zawory tylko nie mogę znaleźć jakie powinny być luzy.
Bez wciśniętego czujnik siedzenia ( odcina zawór paliwa ) . Więc samo wciśnięcie pedału daje możliwość uruchomienia rozrusznika ale i tak nie zapali . Stacyjką + wciśnięty pedał + siedzenie ( i dopiero odpalasz )
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem briggs 13,5 hp model: 28M707 TYPE:1183-E1 CODE:981016ZD. Jaki powinien byc luz na zaworach?
jak ustawic te zawory ? bo reszta jest OK
Jesteś, na sto procent, pewien rozrusznika, mozliwe że po rozgrzaniu, od silnika, ma jakieś zwarcie? To nie jest skomplikowany silnik, ważne jest tylko przy składaniu, poprawne ustawienie rozrządu. Odkręć głowicę i sprawdź, jak pracują zawory.
Jakieś postępy poczyniłem. Rozrusznik kupiłem nowy na jednym z serwisów aukcyjnych (wymiana części to 2/3 nowego rozrusznika), wyczyściłem wszystko z nagaru, dotarłem zawory i gniazda zaworów, wyregulowałem odpowiednio luzy na zaworach. Wymieniłem też solenoid bo był strasznie pordzewiały. Po tych czynnościach silnik palił od cyknięcia nie ważne czy...
Wal jest cały kolego jaka przerwa powinna być na zaworach silnik dokładnie to briggs stratton 8hp 195707 i jaki moment dokręcania glowicy
Wszystko co związane prądem to sprawdziłem , jak na filmiku podpinam bezpośrednio rozrusznik . Jedynie z tymi zaworami to nie wiem
Ustaw tłok dokładnie w górnym punkcie i dobierz takie położenie wałka rozrządu aby oba zawory były delikatnie uchylone. Chyba jednak zębatka wału się przestawiła, chociaż powinna być zabezpieczona "klinem"
briggs zawora kosiarka briggs zawora briggs stratton zawora
hasło centrala saeco ekspres młynek windows siemens
nawigacja nissan moment dokręcania korbowodów
Programowanie smart ring NFC do otwierania bramy Regulacja gaźnika w pilarce NAC CST45-40-01AC-V