Toto na zdjęciu?
Tłumik pulsacji ciśnienia. Czy potrzebny - chyba tak.
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
zawór ciśnienia listwy do sprawdzenia
Skoro wymieniłeś wtryski i zawór na listwie to wymiana MPROP raczej pomoże. Jak nie dasz rady to pisz, pomogę, bo jest ciężko odkręcić bez wprawy.
Listwa powinna mieć zawory odcinające na dolocie i powrocie, trzeba je zamknąć, dobrze byłoby też odciąć obwody ich zaworami. I potem klucz i do roboty. Jak będziesz robił to teraz (w zimie), to miej już przygotowany nowy. Pozdr. J.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Prawie dokładnie o to mi chodziło. Tylko na tym filmie jest montowany specjalny zawór do podłogówki, tzw. RTL, on ma specjalną budowę. Dla ciebie powinny być "zwykłe" zawory termostatyczne - takie jak do grzejników. No i nie jestem pewien takiego montażu jak na filmie, że wykręcamy półśrubunek z zaworu, wkręcamy go "odwrotnie" w zawór i taki gotowiec...
Lub zawór ciśnienia na listwie CR. Choć spotkałem się ,że czujnik i zawór ciśnienia był jako dwa w jednym.
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie.
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Zawór sterowania ciśnieniem na listwie. Służy do "utrzymania" ciśnienia na odpowiednim poziomie.
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Zawór na listwie raczej nie jest winien bo on tylko służy jako bezpiecznik i to że się otwiera przy zbyt wysokim ciśnieniu to normalne.Winne jest zbyt wysokie ciśnienie.Ja bez kompa zacząłbym od podmiany m-propa
Może zawór zwrotny na końcu listwy uszkodzony i nie zrzuca ciśnienia?
No to test przelewowy wtryskiwaczy, oraz zawór na listwie do sprawdzenia.
Dziękuję za pomoc wszystkim :-) Dzisiaj autko już chula, a głównym winowajcą okazał się "Zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej", który faktycznie sprawiał że ECU nie uruchamiał wtryskiwaczy podczas rozruchu i który gasił silnik, podczas pracy. Zawór wymieniony na używany z innego auta i jak ręką odjął :-) Jako ciekawostkę dodam, że wg ASO...
Sprawdź zawór na listwie
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
: ciśnienie w układzie za wysokie. Często powodem jest sam czujnik ciśnienia na listwie, zawór upustowy na listwie i wiele innych powodów. Prawdopodobnie nie masz dostępu do aparatury diagnostycznej pozwalającej dokładnie zdiagnozować problem. Moim zdaniem, trzeba zlecić diagnostykę i naprawę w dobrym warsztacie.
Hej hej prosze o kontakt, pracuje nad tym i mam zdjęcie przewodów we wtyczce, wiec chyba idzie to jakos spasowac i podłaczyc, prawda, pozdrawiam pascal
Oring na filtrze paliwa i nowe oringii na zaworze drv listwy CR na początku.
Gdzie jest zawór bezpieczeństwa na listwie paliwowej
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Hmmm,,,,,, niestety to nie to. Zawór na listwie wymieniony a dalej to samo. Nie poddaję się. Jakieś inne propozycje????????? Chcę to w końcu usunąć
To jest korek zaślepiający zawór do sprawdzenia ciśnienia paliwa na listwie.
Witam, czy udało ci się rozwiązać ten problem z odpalaniem. Ja mam u siebie tak że rano na zimnym telepie go. Wtryski sprawdzone, filtr wymieniony, zawór na listwie i w pompie wymienione i już nie wiem sam co jeszcze. Pozdro
No to skoro nagle Ci teraz już zanikło zasilanie na regulatory to obstawiam że popękały luty, musiał byś odkręcić płytkę i przelutować wszystko. Jakoś nie rozumiem tylko skąd to napięcie na zaworach, najlepiej to musiał byś wypiąć te zawory gdy jest to napięcie i zobaczyć czy na pewno domkną się, bo z tego co wiem jak działają te siłowniki to mogą mieć...
Zawór w Listwie CR
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... i inne
Smart-5 ma zdecydowanie lepszą budowę, wart swojej ceny. Lepszy hydroblok, płyta, pompa, naczynie, solidna zabudowa, łatwiejszy montaż (listwa montażowa z zaworami) i łatwiejszy do serwisowania. Kocioł cichszy 48dB, ładniejszy (zabudowany) i mniejszy pobór energii. Kocioł również sprzedawany w Nimczech... Polecam, podoba się dla serwisu... jednym słowem...
Czyli rozumiem ze o upuszczeniu ciśnienia decyduje sterownik? Jeśli tak jest to zawór może być dobry.
Wtryski nowe ,zawór scv nowy,zawór na listwie nowy Dodano po 2 Auto przeszło odpalać mechanik wysłał wtryski do sprawdzenia i okazało się że 2 to złom a drugie 2 na wykonczeniu
Powrót z listwy drożny? Zawór regulacji ciśnienia podmieniałeś? Nie wiem czym to diagnozujesz, jak clip to zobacz na kontekst pojawienia się defektu. Pokaż, co tam masz wyświetlone. Jak co to ci wyślę notę techniczną, wiesz- defekt i procedura naprawy.
Narazie samochód oddałem właścicielowi. Podkładkę kalibrującą zmniejszyłem na przelewie na szynie i zaczął trochę lepiej jeździć ale to i tak żadne rozwiązanie. Jakkolwiek lepiej jeździ to skolei teraz oprócz pompy pokazuje P0093 czyli niby nieszczelność układu paliwowego. Znaczy więc, że teraz skolei za dużo mu obniżyłem ciśnienie na listwie i sterownik...
Zawór na listwie jest podmieniony ze sprawnego auta.
jeszcze mu został zawór na listwie... o jeszcze kilka innych rzeczy ...
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
https://obrazki.elektroda.pl/7658917100_...
Nadal stawiam na uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Jak masz w pobliżu pompiarza to sprawdzi ci ten zawór czy nie puszcza, nie musisz wywalać całej listwy.
Zamknąłem zawory w listwie zasilającej i powrocie i zostawiłem to na parę godzin. Po jakiś 10 minutach usłyszałem jak powietrze wylatuje z tych automatycznych odpowietrzników. Ustawiłem zawór mieszający na pozycję nr 6 (43 stopnie) i otwarłem listwy i korki od pętli. Po 2 godzinach od grzania podłogi były wszędzie ciepłe (oprócz kuchni, tam była letnia)...
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Zawór na listwie.
Zapnij się może oscyloskopem na zawór i zobacz czy tam też się rusza, Napewno się rusza,bo próbuje wyrównać i pewnie będzie to widać też w live data. Wygląda to na uszkodzony zawór na listwie. Podmień jeszcze jeden,chyba że dałeś nowy ? A może o innych numerach?
Dziękuję Wam za informacje. Przy obecnym podłączeniu w jednej z żył kabla biegnącego od listwy do sterownika w pokoju biegnie prąd, tak więc druga żyła jest informacyjna, czy robi tylko za minus? Nie, nie. Do sterownika jest doprowadzona faza ( 230V) a dopiero drugi przewodem jest podawany sygnał do listwy. Co do drugiej opcji, o której pisaliście,...
Sprawdź zawór bezp. na listwie.
zawora ciśnienie listwa zawora ciśnienie listwa pompa zawora zawora wydechowy
krups wymiana uszczelka płytka ładowarka litowo jonowy instalacja nowym budynku
bateria milwaukee bateria milwaukee
Bosch WTY87783PL – jak rozebrać suszarkę krok po kroku, narzędzia, demontaż Serie 8 Naprawa płyty głównej Immergas Victrix Zeus – typowe usterki, diagnostyka, regeneracja