sawiam na zawór n75
Czy chodzi o zawór N75 ??
Temperaturę normalnie trzyma??? Patrzałeś zawór N75???
Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem, bardzo szybko może pojawić się przeładowanie turbo) to mogę takim sposobem sprawdzić sam zawór N75?
Problem rozwiązany, była padnięta pompa vacum i zawór n75.
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Sprawdź (przemyj) zawór n75.
gdzie znajduje sie ten zawór N75 (Passat 96 rok 110KM) ?? może tez mi to pomoże ..... miałem podobny problem... kumpel podłączył autko do kompa i wykazało błąd czujnika ciśnienia w układzie dolotowym ... wymieniłem czujnik i okazało sie ze to samo .... auto idzie na 1 i 2 biegu do 4000 obr a na 3 biegu do 3600 obr i na 2 sek obroty stoją żeby ponownie...
Możliwe, że membrana w zaworze podciśnienia N75 jest zasyfiona.
Witam panów główną przyczyna braku mocy w silnikach tdi vw jest uszkodzenie przepływomierza powietrza, zaworka n75 w skutek puznej naprawy tego ustrojstwa zacina się zawór na turbinie . Vag nie jest w stanie dokładnie wykryć usterki po kolei trzeba eliminować uszkodzenia. zawór na turbo sprawdzisz po właczeniu zapłonu musi sie otworzyć jeśli nie to...
Chodziło mi o podciśnienie. Jak nieszczelne na EGR to może to jest powodem. Zawór N18 podaje do N75.
Silnik AHU 1999 rok ,zawór N75 podpięty elektrycznie
Czy ktoś mi może pomóc jak sprawdzić czy ten zawór N75 jet sprawny? Jak to sprawdzić ? auto to Passat 2004 rok 1.9 TDi
Sprawdź zaworek n75.
Przejechałem już 5000 km i na autostradzie podczas 12 godzinnej jazdy do niemiec ani razu nie odcieło mu mocy. Zdaża się to tylko gdy naprzykład jadąc pod stromszą górkę przytrzymam go na około 2000 obrotów, ale jesli ma 2500 lub więcej to nie odetnie mu mocy. czy moze wie ktoś co moze byc przyczyną?? jak się zachowuje uszkodzony zawór n75??
Witam. Pasek jak w temacie. Wywnioskowałem że uszkodzony mam zawór N75. Czy mógłby ktoś pokazać na zdjęciu gdzie on się znajduje?
hmmm, a nie ma na zaworze jakiegos opisu?, ja mialem akurat do czynienia glownie z tego typu zaworami n75 http://forum.vw-passat.pl/threads/52622-... na nich jest nawet opis "vaq; out" i wiadomo o co lata;). czyli wychodzi ze rysunek z etki jest bledny?
a gdzie ten zawór się znajduje? Czy masz na myśli N75?
bedzie dzialalo, przetestowane.
Witam problem taki jest ze samochód stoi całą noc rano go odpalam i nie ma mocy przejade około 200metrów powoli wkręca sie na obroty i turbina zaczyna pracować -nowa turbina -nowy oryginalny zawór N75 -wężyki posprawdzane czy nie ma gdzieś nieszczelności
Okej narazie chyba mam winowajcę ale nie chcę zapeszać. N75 przy przekręconym zapłonie powinien cykać a w przypadku silników AHU zawsze powinien cykać nie tylko na odpalonym a u mnie właśnie nie cyka. Ogarnę na dniach n75 od kumpla podmienię i dam znać. Poza tym wyczytałem też, że w AHU w większości przypadków z odcinaniem turba jest właśnie zawór n75....
No i tak zrobię... Tematu nie zamykam, dam znać jak coś zdziałam. Myślę, że komuś kiedyś padł N75 i przestawili sztangę WG zamiast zmienić zawór...
Sprawdź wężyki podciśnieniowe i zawór N75, prawdopodobnie jego wymiana rozwiąże problem.
A po co ta złośliwość? Bo jesteś ignorantem... To jest tanie auto choć niezawodne , ale nie chce się bawić w jakieś większe przeróbki To po co ruszać? myślałem o prostym urządzeniu elektronicznym Myślał indyk o niedzieli... Można takie urządzenie zaprojektować Kosztuje to tysiące złotych! i nie chodzi tu o wariator do ins. gaz. Oni też za darmo nie...
Mechanik ma rację.
Witajcie koledzy! Mam problem z Vw Passatem B6 z roku 2010 silnik 2.0 tdi cbab otóż: podczas jazdy zapaliła się kontrolka świec żarowych. Ta jak się włącza zapłon i po kilku sekundach gaśnie. Zapaliła się ona i migała podczas jazdy i auto straciło moc i szybko zaparkowałem auto. Czy to może być zawór turbiny n75? Proszę o pomoc
Witam mam problem z moim Passatem 2.0 Tdi BMP, na zimnym silniku wyskakuję mi tryb awaryjny i błąd p0299 niedoladownie chyba że trzymam go koło 3k obrotów to wszystko jest okej, jeśli silnik złapie już temperaturę to wszystko jest okej nic się nie dzieje czujnik ciśnienia doładowania zmieniony, zawór n75 zmieniony gdzie jeszcze szukać problemu.
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Zamień N75 z N18 (tym od EGR) Jak pomoże zawór do wymiany , jak nie turbo do czyszczenia.
Witam, problem występuje w Passacie b5 2000r silnik to 115km AJM. Mniej więcej dopóki wskazówka temperatury płynu pokazuje mniej niż 90°C, to wtedy auto zbiera się normalnie, natomiast gdy osiągnie temperaturę 90°C to wtedy zaczyna mulić, wolniej zbiera się na obroty a nawet gaśnie przy ruszaniu. Nie wiem co może być przyczyną i dodam że niedawno wymieniany...
Po co zmieniać mapę n75? Stroiłem takie silniki na dużym turbo i nigdy jej nie ruszałem. Mapa N75 jest korygująca. Sterownik dąży do zadanego ciśnienia. Ja bym sprawdził geometrię i ewentualnie podmienił zawór n75
Witam, mam problem z Passatem, niekiedy wywala błąd przeładowania. Passat 1.9 tdi 130hp 2000r Czy ktoś może przeanalizować co tak naprawdę się dzieje na podstawie logów 011 i 003? Czy jest uszkodzony przepływomierz ? Czy może zawór n75? Czy zacięte kierowniczki na turbo?
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Witam. Passat b6 140 km cr 2009 miga kontrolka świec żarowych, moc jest, komputer pokazuję błąd p2563, wymieniona grucha przy turbo i zawór n75 i błąd nadal powraca, przy dodaniu gazu przestaje mrugać, puszczam gaz i się świeci ktoś pomoże. Pozdrawiam
Witam passacik zrobiony. Do wymiany był zawór N75 i coś tam jeszcze. Opisze wszystko jutro ;) pozdrawiam;)
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Ja miałem od zawsze problemy z mocą mojego 1.9 TDI 90hp. 96 passat. CZyściłem zawory... min. N75 N18 Smarowałem turbinę a co się okazało? Przepływka była brudna... umyłem ją ciepłą wodą z kranu, zamotnowałem no i auto jak nowe. Pojechałem na test na obwodnicę i przeżyłem szok. 195km/h. Później sobie przypomniałem, że opony mam do 160 :)
Witam i proszę o pomoc. Na forum nie ma chyba mojego przypadku więc pytam otóż mam problem z Passatem b5 wymieniłem zawór n75 na nowy nie oryginalny i auto ma dopiero moc po 2000-obr i to słabą moc, ale ją ma. Nie wiem czy to problem ze strony być może zapieczonych kierownic czy z zaworka n75, proszę o pomoc. Niedawno regenerowałem wtryski.Długo pali...
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
filtr paliwa albo zawór n75 u mnie 2 razy było podobnie vw passat tdi 1.9 ahu (90km). Pierwszy raz to był filtr a za drugim razem nie łączył kabel na n75
Nie znacie się miałem taki sam problem passat 1.9tdi 97r. 110KM i co się okazało wężyk od podciśnienia spadł z końcówki nałożyłem wężyk ścisnąłem opaską żeby nie spadał i chodzi bez zarzutów. Też podejrzewałem zawór N75 od sterowania łopatkami turbiny, EGR itp.
Już mi sie wydaje że problem rozwiązany..:Dwyjąłem i sprawdziłem ruch sztangi...okazało sie że trochę ją blokuje gdy gruszka nie jest podłączona czyli bez podciśnienia....jak sie okazało to kierowniczki były zatarte tzn gdy każdy po kolei sprawdzałem to na jednej łopatce był wyczuwalny zadziorek papierek i szlifowanko pomogło.nasmarowałem jeszcze specjalną...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
witam mam problem z passat b5 1.8t silnik aeb 96r.Brak napięcia na zaworze n75 powoduje że ciśnienie z turbiny otwiera klapę i spaliny idą bokiem przez co jest słabe doładowanie auto zmulone na maksa.Dodam logi może ktoś byłby w stanie mi pomóc.DZIĘKI
Dopiero zamówiłem kabel więc jeszcze autka nie podpinałem. Wiem, że może być to prawdopodobnie turbina, zawór N75 bądź przepływka itd. Bardziej to grzechotanie mnie martwi
Filtra nie sprawdzałem i zawór dokładnie o który chodzi? Wymieniłem zawór/czujnik n75 ale to nic nie dało, Czyli kąta wtrysku nie ruszać? Jedyne co to sprawdzić filtr i zawór?
Witam i proszę o szybką pomoc, mam problem z moim passatem gdyż nie ma mocy, jedzie nie więcej jak 100, brak z podciśnieniem i brak sterowania na turbo, co może być powodem? Zawór n75 wymieniony na nowy oryginał i nowe wężyki, proszę o pomoc...
1/ Jak sprawdzić ten zawór i klape? 2/ zmierzyć wakuometrem przed n75 i za na wężu do turbo - tak?
Jak nie ma błędów to szukaj usterek mechanicznych np intercoler ,zawór N75 lub uszkodzona turbina Czy robiłeś logi statyczne i dynamiczne?
Tam też moje podejrzenia byly kierowane. W weekend będę sprawdzał szczelność dolotu od filtru powietrza, potem wezyki od N75 i sam zawór i tak jak piszesz wężyk od gruszki.
ok, dzięki kolego. Jutro wymienię zawór. dam znać czy pomogło. pozdro
Przepływomierz do przemycia (są specjalne preparaty np Kontakt IPA lub Kontakt WL dostępne w Castoramach lub Air Sensor Cleaner firmy CRC dostępny w IC) i przegonić go dobrze gdzieś na kawałku autostrady (przegonić = 140-150km/h non-stop przez 20-30km). Auto łapie klasycznego notlaufa. Taki zabieg powinien pomóc. Jeżeli problem będzie dalej występował...
Mam dostęp do orginalnego VAG-a 1551,jeżeli możesz ELEKTRIT wytłumacz mi jak mam sprawdzić to na tym VAG-u,po kolei polecenia-nie mam instrukcji . Dodano po 3 Jak sprawdzić zawór N75,cięgno na turbinie i turbina-po regeneracji.
Może być problem z turbo, wyciek próżniowe, N75, przepływomierz Uszkodzony zawór turbiny Uszkodzony zawór EGR Uszkodzona rurka intercolera wszystko musi być sprawdzone...
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Witam. Mam problem z swoim paskiem. Chodzi o to że turbo nie działa na zimnym silniku tak jak by był w trybie awaryjnym. Dopiero po przejechaniu około 30km zaczyna działać. Drugi problem taki że jak już turbina się zalaczy to przy przspieszaniu tak około 1800-2600 trzęsie silnikiem i średnio przyspiesza po 2600 jest wszystko w porządku. Dodam że problem...
witam i prosze o pomoc......mam passata b5fl 2001 101koni....zaczeło sie od tego że zgasiłem silnik wieczorem a rano już był brak mocy po zapaleniu budził sie po przekroczeniu 2600obr po zgaszeniu to samo....komp pokazał mi bąd przepływki i n75 zamieniłem z innego passata i autko ożyło wiec kupiłem orginalna przepływke założyłem i ok...ale po przekroczeniuy...
Ale do 3000tyś.idzie dobrze tylko powyżej słabnie wpada w notlauf jaki dym z rury wtedy idzie? 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej/kolektor ssący/ -> Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. -> Zamienione lub nie zamocowane połączenia węży,dziurawe
Witam. Mam problem z VW passatem 1.9 TDi B4 110KM, 1996 rocznik. Samochód po kupnie wprost uciekał spod nóg, obecnie to wielki muł. Moim zdaniem to turbina, wyłącza się przy ~2,5 tys. obrotów. Dziwne jest to, że czasem po wyłączeniu silnika (podczas jazdy) i ponownym włączenie przez jakiś czas jedzie prawie po staremu, gdy obroty osiągną ~2,5 tys, znowu...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Dzisiaj wymieniłem zawór n75 i auto jak nowe :) Miałem tylko problem z modelem zaworu, ponieważ do 1.8t są 3 rodzaje, mój jest na dodatek bardzo rzadki ale dałem radę :) Pozdrawiam !
Witam, od 3miesiecy jestem posiadaczem passata B5 110km i problem występuje od samego początku gdy go kupiłem a mianowicie na 1 i 2 biegu w miarę idzie ale gdy już zapne mu 3, 4 i 5 jest mulem. jadąc 90km/h na 5 biegu pod górę samochód zamiast przyspieszać zwalnia. A jak zredukowałem do 4 to chwilę ciągnął a potem chyba całkowicie jakby turbo przestało...
Jakie ciśnienie daje turbina?? Robiłeś coś z zapłonem?? Nie ma przypadkiem detonacyjnego spalania?? Jeśli mówisz o N75 to najprościej vag-iem jest w nim test el wykonawczych.
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Ale co znaczy sprawdzona , ze co, ze gwizda ? to nie dobrze :) Zawór upustowy turbo chodzi ? bo jak nie to nawet nowy n75 mu nie pomoze... Moze byc tez uszkodzony egr lub zapchany...
Przecież pisze! czujnik temperatury powietrza na kolektorze dolotowym z interculera, zawór N75 -regulator ciśnienia doładowania. Jak nie to trzeba wykonać testy vagiem w ruchu, szukaj na elektrodzie bo jest tu wszystko!
Witam.Mam problem z passatem b5 fl 2.5 Tdi.od jakiegoś czasu zaczął wyświetlać się komunikat ABGAS WERKSTATT i zapala się kontrolka silnika.auto ciągnie do 3tyś obrotów i dalej brak mocy.Jak podłączyłem vag to wyświetlił się błąd 575 po skasowaniu błędu powraca jak wpada w błąd.Wymieniłem zawór N75 i dalej to samo. przewody podciśnienia też sprawdziłem...
Witam Mój Passat 1.9TDI 110koni zaczął łapać notlaufy + do tego miał słabe przyspieszenie jak na ten silnik. Zawiozłem go do mechanika na wymianę rozrządu i czyszczenie turbiny, przy czyszczeniu turbiny okazało się ze są pogięte łopatki, które zostały wymienione. Wszystko cacy, ale po odbiorze auta czułem jakby autko lepiej się zbierało ale nie tak...
silnik nic ci nie powie jaki jest to samochud Passat Golf ale mniejsza oo to masz na pewno uszkodzony zaworek N75 jest to zawur regulujący ciśnienie doładowania . W twoim aucie będziesz miał dwa identycze zawory jeden doładowania (z biała główką) drugi recyrkulacji spalin (czarna główka) szukaj tego z białą główką i wymień go. Jak podasz jakie masz...
Zawór N75 to podmiany, jeśli nie pomoże, problem z gruszką, jeśli nie pomoże, to znaczy że odwalona "sztuka" przy czyszczeniu VNT, tyle w temacie.
błąd o nr-ku 17964 ''regulacja ciśnienia doładowania" w opisie czytamy iż mamy problem z elektrozaworem sterującym N75(regulującym):zamienione przewody podciśnieniowe,uszkodzony sam zawór....lub turbiną :uszkodzona turbina lub/i nieszczelny układ dolotowy
Witam wszystkich mam problem z passatem b6 2006 2.0diesel dzisiaj w trakcie jazdy na 6-tym biegu przy około 4500obr zaswieciła sie kontrolka swiec żarowych i auto w tym samym czasie straciło moc, po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu wraca do normy az znowu na wyższych obrotach przy predkosci około 120km/h dzieje sie to samo, po podłączeniu do kompa...
A mam takie pytanie skoro sztanga zacietą to zapewne przy otwartej klapce czy jednak przy zamkniętej. Myślę że jak by była zamknięta to turbo by przeladowywalo ? bo jeżdżę tak juz sporo czasu i silnik pracuje normalnie jedynie brak mu mocy. Myślę że sztanga bd trochę zapieczona bo jeżdżę tak juz pol roku czyli odkąd go kupiłem a niewiadomo ile czasu...
To ,że jest różnica tak mała to nie wplywa nawet na zachowanie sie silnika. Trzeba sprawdzić zawór n75 lub podmienić, choć kierownice też mogą się przycinać i ostra jazda nie wiele pomoże-czyszczenie mechaniczne turbiny często jest czynnoscią nieuniknioną...
podciśnienie sprawdzone zawór N75 nowy i działa jeżeli chodzi o kierownicę to nie wiem dokładnie o co chodzi czy to jest zmienna geometria w turbinie jezeli tak to działa
Sprawa wyjaśniona, padł zawór N75. Po wymianie wszystko jest OK. Chodzi jak nowe :) Dziękuję wszystkim za pomoc i zarazem przepraszam, że dopiero teraz odpisałem, ale było to spowodowane brakiem dostępu do internetu. Pozdrawiam
Marka:vw Model:passat b6 2.0 TDI DSG BMR Chassis (płyta lub główne podzespoły): Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Witam, potrzebuję ori wsad do passata b6 2006 r. 2.0 TDI DSG 170KM BMR, nr sterownika to 03G 906 018 EM, DIESEL SIMOS PPD 1.2, 5WP45562 AD. Został usunięty DPF programowo i nagle tak jakby stracił moc. Jak gwałtownie chcę przyspieszyć...
Kolego proponuje posprawdzać podciśnienia i zawór N75, miałem podobny problem i okazał się zawór N75 , rozebrałem wyczyściłem i działa ,(dodam że rozebrać można go tylko raz bo przy składaniu trzeba skleić go klejem bo nie zaprasujesz go jak w ori).
tak najlepiej kompa na kolana i pojechali tak mozna wymieniac zawór sterójacy n75 przewody popdcisnieniowe egr peplywomierz przycinanie sie samej turbosprezarki chodzi mi o dzwignie sterujaca jej wydajniscia a co dzieje sie z zadymieniem
Po logu 011 widać ze ma małe wysterowanie n75. Posprawdzaj wężyki podciśnienia i ewentualnie podmień na chwile n18 (zawór sterowania EGR) z n75 jak moc wróci to n75 walnięty. A i zapal auto ściąg wężyk z gruszki turbo i palcem sprawdź czy jest podciśnienie :)
Stawiam 100 PLN że przyczyną jest zawór N75. Miałem to samo w golfie 90KM. Żeby to sprawdzić wystarczy na krótko połączyć przewody podciśnienia na krótko (tylko nie pamiętam które bo ten sposób znalazłem gdzieś w necie) Zdaje się że ten co jest na górze i na dole. Łączysz je na krótko (z pominięciem zaworu n75) i robisz tes jeśli jest poprawa to wymieniasz...
Witaj kolego co do błedu 0575 to: -uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone). Sprawdzić zawór magnetyczny N75 i układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. A błąd 0519 to błąd od MAP,zobacz na parametry rzeczywiste w trakcie pracy silnika to powinno...
Ok. Tak zrobię, bo póki co widzę że na wolnych obrotach silnik "chce" ciśnienia 1049mbar a dostaje 969mbar Dodano po 16 A wg instrukcji coś tu jest nie tak bo log wychodzi zły w porównaniu z oryginalnym zaczerpniętym z innej strony. Na pozycji OFF (zawór N75 0%) powinno być 999,6 mbar, a w pozycji ON (zawór N75 100%) powinno być od 1010-1070 mbar. U...
Witam! Mam taki problem z Passatem b5 z 1999r 110km. Kupiłem autko i był do wymiany zawór n75. Odebrałem auto od mechanika, przejechałem się, ale okazało się, że dalej nie ma takiej mocy jak trzeba i turbina przechodzi w tryb awaryjny. Mechanik powiedział, że trzeba turbinę wyczyścić. Zrobił to, odebrałem auto, ale poza tym, że tylko turbina nie przechodzi...
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
Witam. Mam zagrychę w temacie 1.8T mot AEB (150ps) tak samo ma się sprawa w AJL (180ps). Silnik nie ma czujnika ciśnienia doladowania. W ETKA nie ma, w schematach jakich bym nie patrzal nie ma wzmianki o takim czujniku. Ale za to jest zawór elektryczny N75 do sterowania ciśnienia doladowania sterowany przez ECU. I teraz moje pytanie w jaki sposób ECU...
Witam wszystkich! Odnośnie tego autka, to jest to dopiero kupiony sprzęt. Przekaźnik świec mam zamontowany w desce z bezpiecznikami. Oczywiście bezpiecznik pod maska jest sprawny. Po wyjęciu przekaźnika kontrolka zapala się i gaśnie właściwie, reaguje też na czujnik temperatury, reaguje na impuls rozrusznika tylko nie grzeją świece. Zupełnie tak jakby...
Witam ! Nie mogę sobie poradzić z problemem tkwiącym w moim Passacie B5 1.9 110 km. Jak tez wyżej w temacie napisałem mam spadek mocy na całym zakresie obrotów, czyściłem zawór EGR, regenerowałem zawór N75, przeglądałem wszystkie kable ciśnieniowe i nic, dodam ze nie słychać świstania turbiny? Czy turbina się zawiesiła i koniecznością jest jej rozebranie...
Witam Jestem Posiadaczem Passata b5 problem mam mianowicie samochód traci na mocy wciskam pedał gazu a on tak jak by w miejscu nie chce iść i nie czuć w nim mocy . Wymieniłem już przepływomierz , zawór N75 i wężyki podciśnieniowe tak jak pisaliście problem :cry: dalej mam i nie wiem jak mam sobie z tym już poradzić jak mieliście problemy podobne do...
Witajcie Piszę do Was z prośbą o analizę logów grupy 003 i 011 ponieważ mam problem z delikatnym mułem do ok 2200 obrotów. Samochód jak w temacie VW Passat B5FL 1.9 TDI 101 KM - silnik AVB. W samochodzie zregenerowana została turbina, wymieniony zawór N75, EGR (membrana nie trzymała podciśnienia), wyczyszczony kolektor dolotowy (oraz cały dolot wraz...
Witam Autko jak w tytule. Taki problemik - auto jeździ w miarę normalnie nie pokozauje w VAG-u błędów ale czasami ma taki obiaw: jedzie i nagle traci moc można wcisnąć pedał gazu do oporu i zero reakcji max prędkość 110km doszłem do tego że gaszę silnik w czasie jazdy i po ponownym włączeeniu jest ok, sytuacja powtarza się sporadycznie i nie zależy...
Może tak powiem co wymieniłem po regeneracji pompowtrysków ponieważ wyskakiwał na desce check-engine no i fachura z VW powiedział że EGR nie działa prawidłowo więc kupiłem nowy lecz to nie pomogło pojechałem do następnego fachowca z komputerem błąd już nie wyskakuje ale nie równo pracuje. No i dalej grzebał stwierdzili że był jakiś zaworek wpięty nie...
Witam, mam problem z swoim Passatem. Problem polega na tym, że np rozpędzam się do 100 km/h i spoko, samochód jest żwawy, wszystko ok, no i sobie jadę chwilę na 5 biegu tą 100 km/h i w tym czasie odetnie mi turbo - tego nie czuć bo się jedzie stałą prędkością, ale jak się zredukuje albo doda gazu na 5 biegu samochód zero mocy. I tak się zastanawiam...
witam wiem że już podobne pytania są I CZYTAŁEM TROCHĘ na forum ale może teraz ktoś mi pomoże. wracałem ostatnio z trasy Przejechałem 500km i na powrocie moja maszyna straciła moc po dodawaniu gazu słabła.myślałem że to wina węży od podciśnienia i nie steruje turbo ale wszystko ok.podłączyłem pod kapa to wyskoczył błąd REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA...
witam mam problem z N75 autko Passat B5 2002 rok, silnik od 130KM, sterownik 115KM autko ewidentnie grzebane i prawdopodobnie po spaleniu. wszystkie elementy rozwiązane poza N75...zawór sterujący sprawny (testowany), Vacum generuje odpowiednie podciśnienie, zasilanie na zawór OK, jedynie co szwankuje to masa...jak sie domyślam masa steruje pracą N75...proszę...
Passat B5FL 1.9tdi 131 Awx. 2003 sedan Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy. Dodam, że nie przekraczam obrotów 1200-1400 a spalanie i tak wysokie. Do tego co się dzieje z mocą, brat ma Golfa 4 1.9 tdi 101km z tą samą skrzynią biegów czyli 5 biegowa. Jego wchodzi na obroty...
Witam. Przejrzałem wężyki podciśnienia i wymieniłem dwa które wydawały mi się podejrzane, był to wężyk do zaworu EGR oraz wężyk od zaworu N75 do gruszki turbiny. Zrobiłem logi i wykres ciśnień i widzę minimalną poprawę, ale problem nadal pozostaje, ponieważ przebieg wykresu jest podobny. Wygląda to trochę jak mechaniki wykres układu z tłumieniem. Dodatkowo...
Witam koledzy, Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem passata 1.8t AEB. Od początku zmagam się z problemem braku mocy, zamulenia itd itp. Co zostało zrobione: Wymieniony na nowy został zawór N75, sprawdzana kilkakrotnie szczelność dolotu, wydłubany katalizator i wstawiona rura, wymieniony filtr powietrza, filtr paliwa, świece, przewód odmy pod kolektorem...
Saturday1August200908:15:38 038 906 018 P 1.9l R4 EDC 00SG 1629 Group A:'004 Engine speedSpecified startActual startCold Start Valve TIME861-9452 to -32 to -33-70 MarkeSTAMP /min°BTD°BTD % 0.80 8611.31.153.4 2.00 13021.30.033.5 3.25 10501.10.959.8 4.48 12180.40.449.0 5.68 18690.91.855.0 6.88 23732.62.222.3 8.08 14281.80.427.1 9.28 14281.80.411.6 10.4814281.80.22.8...
Witajcie, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w passacie B6 2.0 TDI Jak wynika z logów turbo nie doładowuje - przy 3000 obrotów łapie tryb awaryjny. Zawór N75 podmieniony na nowy, gruszka nowa, dolot szczelny. Sztanga działa prawidłowo, podciśnienia OK Nie wiem czy brać się za turbinę czy może problem jest gdzieś indziej. Proszę o rzucenie okiem...
passat zawora passat zawora klimatyzacja zawora nagrzewnica passat
skody superb myjka ultradźwiękowa budowa peugeot planet komunikacja
mikrokomputer cobra1 robot koszący parkside
Komputer bardzo wolno działa - diagnostyka i rozwiązania Procedura odpowietrzania pompy hamulcowej krok po kroku