Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Męcze się z tym samym problemem ,silnik zaczyna szarpać po krótkiej chwili wraca wszystko do normy. Wymieniono filtry , pompe paliwa , zawór recylkulacji powietrza, zawór nadmiaru paliwa ,świece, przewody, sprawdzono sonde i nic mu nie pomaga!!! Do bęzyny dolano środka do czyszczenia wtrysków.Może ktoś wie co jeszcze można wymienić (oprócz samochodu)...
zawór odcinania paliwa do instalacji LPG - przyłącza 6 i 8mm, szczelne, do długotrwałej pracy, 25-30zł nowy
Powietrze ma inną gęstość niż paliwo i zawór przystosowany do pracy z cieczą może "nieszczelny" dla powietrza. Czyli nie funkcjonować prawidłowo. Możesz to sprawdzić doświadczalnie i jeśli się nie sprawdzi szukać takiego zaworu pneumatycznego np. firmy Festo.
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Zawór regulatora ciśnienia paliwa. Wyjmij, umyj w benzynie potem wydmuchać powietrzem. Powinno odpalić, ale to tylko doraźna naprawa.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Wygląda na to , że jest za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Spróbuj wyregulować zawory jeśli ta czynność nie była dawno robiona.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
Nie grzebałeś przy zaworach? Bo jak się bardzo uprzeć, to dałoby się tak pokręcić rozrząd, żeby wydechowy robił za ssący, a ssący za wydechowy. Wtedy masz jakby odwrotny przepływ powietrza, ale to byś musiał taką akrobację odjaniepawlić że szok XD... Generalnie rozbierz gaźnik i zobacz co do czego. nie, przy zaworach nic nie robiłem zobaczę do tego...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Nie mogę zrozumieć jak mają działać obroty 1i1/2 Bo tam nie ma regulacji obrotów wentylatora, jest tylko zawór dodatkowego powietrza i 2 "biegi" pompki paliwa. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Błąd P2173 jest błędem związanym z niesprawnym zaworem EGR. P2173 Peugeot 308 znaczenie: PKodeks układu napędowego - Problem jest związany z silnikami, skrzynią biegów i systemami emisji spalin. 2MFG - Specyficzne dla producenta 1Pomiar paliwa i powietrza 7Zawór układu recyrkulacji spalin 1 3Napęd położenia zaworu TFP bez przełożenia napędu W konsekwencji...
Magneto ustawione na pozycji T, rozrząd też jest dobrze ustawiony. Wygląda to tak, że reguluję zawory, bo wali powietrzem do gaźnika i po regulacji jest 3-4 kopnięcia okej, a później dalej wyrzuca paliwo w stronę filtra powietrza.
Tak zrobiłem. Dlatego użyłem stwierdzenia że obroty wtedy są stabilne. W moim odczuciu to tak jak by miał za bogatą mieszankę. Bo jak zamykam zawór paliwa to obroty przez pewien czas się stabilizują. Tak jak by było za mało powietrza w stosunku do paliwa. Dodano po 6 Tak zrobiłem. Dlatego użyłem stwierdzenia że obroty wtedy są stabilne. W moim odczuciu...
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa , pod obudową filtra powietrza. Temat był już opisywany na tym forum , tylko że jeżeli podpowiedz była pomocna to już ciężko to napisać.
Sprawdź czy nie zakleszczył ci się przepływomierz powietrza. O tym, to chyba nikt nie pisał. Często jak silnik kichnie, to pada przepływomierz powietrza. Powiedziałbym nawet, że to standart. Ewentualnie sprawdź, czy nie zaciął ci się zawór od gazu i silnik nie jest zasilany dwoma paliwami naraz. :|:|:|
Jeżeli sytuacja się powtórzy sprawdź szczelność intercoolera.Jeśli intercooler będzie szczelny a silnik nadal będzie głośny i słaby sprawdź czujnik powietrza doładującego.To prawdopodobnie sprawca całej tej "awarii"
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
filtr powietrza wymieniłem, paliwa zawór egr podmieniłem i nic mułowaty jest, turbine mechanik nawet podkręcił
Iskra jest? Na początek wyczyść gaźnik, filtr powietrza i wyreguluj zawory(ssący 0,05, wydechowy 0,07). Tak spytam z ciekawości po co wymieniałeś gaźnik i rozrusznik?
Za cofanie mieszanki w stronę filtra powietrza może odpowiadać również uszkodzony zawór membranowy. Sprawdź czy membranki dolegają do zaworu, jeżeli jest jakiś odstęp, odkręć je i przykręć odwrotnie.
Raczej chodzi o to, że przy mieszance ubogiej jest wysoki stosunek jednostkowy cząsteczek tlenu do węglowodorów. Na każdą cząsteczkę węglowodorów przypada więcej cząstezcek tlenu, niż w bogatej. W mieszankach ubogich dochodzi też do lepszego wymieszania paliwa z powietrzem, co ułatwia i przyspiesza proces spalania. Cała ilość dostarczonego paliwa spala...
Eh no i znalazlem. przecieta wiazka pod silnikiem + luzna wtyczka od wtrysku z czujnikiem iglicy. Wykasowane tylko teraz podczas jazdy zapala sie check. po odczycie wywala 2F. Wie ktos co to za blad ? bo nic nie moge znalezc...
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
1)Źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu - później zapłon. 2)Niewystarczająca moc iskry. 3)Wykorzystanie nietypowych świec zapłonowych. 4)Niskiej jakości paliwo. 5)Brak powietrza do pełnego spalania paliwa - wzbogacona mieszanka - sprawdzić czystość filtra powietrza. 6)Zbyt duży poziom paliwa w gaźniku - sprawdź pływak. 7)Niewłaściwy luz pomiędzy zaworami...
Tylko że to wszystko ma sens. Ciepłe powietrze jest podawane i ma być podawane na wolnych obrotach. Pomaga to lepiej odparować paliwo = mniej go zużyć. Po dodaniu gazu podciśnienie w kolektorze znika i zawór powinien się przestawić na zimne powietrze czyli tryb max moc. Silniki AUS mają już 20 lat więc może u ciebie coś nie działa jak powinno.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
Pablo żyje, działa .. :) Ma się nawet nieźle. Chrust zbiera bo zima ma być sroga :) Dzięki, że jeszcze ktoś pamięta :) Ale do tematu - zmajstrowałem cichy kompresor. Muszę go dotknąć ręką by sprawdzić czy pracuje. Myślę o nadciśnieniowcu :) wiem, że to nie mój styl, ale ma nie mieć żadnych reduktorów ani do powietrza ani do oleju, może nawet el zaworu...
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Witam, kosiarka Hortmasz HKS143N, silnik DYM1P60F. Mam problem z gaźnikiem, przez filtr powietrza na postoju po koszeniu wycieka paliwo do filtra powietrza. Gaźnik wyjęty na stole i sprawdzony pływak (moczyłem go w rozpuszczalniku i wypływa na wierzch, jeśli byłby dziurawy to by się topił, tak?) do tego sprawdzony zawór iglicowy, zamyka się i pracuje...
Ustawienie wygląda dobrze. Paliwo dobrej jakości? Filtr paliwa nie przypchany podobne objawy pojawią się przy zbyt małej ilości paliwa do pompy , dużej ilości powietrza w paliwie, zabrudzonym/uszkodzonym zaworze od przestawiania kąta wtrysku.
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Luzy zaworowe ustawia się na zimnym. Luz zaworowy jest potrzebny do kompensacji rozszerzalności temperaturowej popychacza (jeśli takowy jest) oraz samego trzonka zaworu. Po prostu zimny zawór jest krótszy a gorący dłuższy. Z tego samego powodu gorące zawory wydechowe mają większy luz zaworowy a chłodzone powietrzem i paliwem zawory dolotowe są zimniejsze...
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
Kiedy wymieniałeś świece , filtry powietrza , paliwa, gazu. Zakręć zawór gazu i pojeździj na paliwie.
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Zawór steruje dopływem ciepłego lub zimnego powietrza, do pewnej temp. nie puszcza ciśnienia, silnik pobiera powietrze z otoczenia, poniżej tej temp. zasysa znad kolektora wydechowego. Brak w skrajnym wypadku powoduje oblodzenie zespołu wtryskowego, zwiększone zużycie paliwa.
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Zwykle tego typu problemy występują gdy turbo nie jest w stanie wytworzyć wystarczająco dużego ciśnienia przy małych obrotach silnika, wtedy to mapa dymu nie pozwala na większą dawkę, bo przy małej ilości powietrza wtryśnięte paliwo zamieniło by się w czarny dym. Powodem może być problem ze sterowaniem turbo , ustawieniem turbo , uchylonym EGR . Przejrzyj...
3088 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego w rurze ładującej za intercoolerem (intercooler) Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika. 3099 Czujnik ciśnienia szyny. Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika 3781 Zawór ograniczający ciśnienie. Zawór ograniczający ciśnienie otwarty. Za wysokie ciśnienie paliwa. 3850...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Zapytam z cyklu P0240 - w Hondzie Jazz 1.2 2005, tylko ten błąd wystąpił 3 mce po wymianie katalizatora i obu sond (na Bosch - dedykowane) (po kradzieży). niedawno świece wymienione, zawory regulowane, filtr powietrza czysty. (filtr paliwa w baku do wymiany bo przebieg 120tys i nie wiadomo czy był wymieniany) Proszę o sugestie.
Może powietrza łapie i zapowietrza się. Sprawdź na filtrze paliwa. Czy w przezroczystym przewodzie nie ma pęcherzy powietrza. Zawory to raczej zły trop. Wycisnąc olej z popychaczy jest ciężko.
Szukaj koło filtra paliwa takie coś jak na zdjęciu. 3.Zawór powietrza 4. Wlot powietrza https://obrazki.elektroda.pl/3175599100_...
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
Zauważyłem, że opada paliwo. Czyli gdzieś po drodze musi być zawór zwrotny który przepuszcza (w zbiorniku ?) . jak odkręcam śrubkę leci paliwo z powietrzem dokręcam wtedy po chwili odpala Czyli odpowietrzasz chwilowo układ a potem przez chwilę leci samo paliwo więc kocioł odpala . Sytaucja jak w "Klekotach" , często spotykana po wymianie filtra paliwa...
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Słuchajcie mam do was takie pytanie:Dlaczego podczas kopania kopką ładuje mi paliwo na filtr powietrza a nie do cylindra możliwe że któryś zawór jest nieszczelny?
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Przede wszystkim to masz błąd czujnika położenia pedału przyspieszenia. Drugi błąd, to bład sterownia turbiną, czyli zawór podciśnieniowy, znów potocznie zwany N75 (ale tak to on był oznaczony chyba w którymś 1.9TDI). Sanie to niezbyt szczęśliwy termin, anglojęzyczne choke lepiej oddaje ten mechanizm. Chodzi o zdławianie przepływu powietrza (dodatkową...
EBS MID136 SID 11 FMI9 Modulator oś 3 , lewy. Nieznana usterka. EMS MID128 SID 18 FMI5 Zawór spustowy separatora paliwa. MID128SID33FMI3 Sterowanie wentylatorem ( wisko), nieprawidłowa kalibracja. VECU MID144PSID212 FMI14 Zakłócenia łącza danych SAE J 1939 ze sterownikiem tachografu. APM MID185PSID21 FMI0 Zbyt duża ilość wilgoci w układzie hamulcowym....
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
Pod napięcie pomp paliwa podłączone są jeszcze bimetaliczny regulator ciśnienia paliwa i zawór pomocniczy od powietrza ,masz to też podłączone ?
przyczyną był brak luzu na zaworze dolotowym
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Ważny jest stan techniczny silnika i filtr powietrza.
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Chyba najważniejsza sprawa to by spuścić paliwo z kolektora paliwowego aby ON nie polecial na tłok. Kiedyś - dawno temu popełnilem ten błąd i efektem byly pogiete laski popychaczy na tym cylindrze. Dla pewności warto wydmuchać powietrzem otwór po pompce. Sama wymiana pompowtrysku to zadna skomplikowana operacja. Pasowałoby po wszystkim wyregulować pompki...
Witam. Mam pytanie. Silnik Briggs strzela mi w wydech i cofa mieszankę paliwa we filtr powietrza. Ustawiłem luz zaworowy i dotarłem zawory i brak jakiejkolwiek poprawy. Obawiam się, że silnik jest przestawiony na rozrządzie. To jest traktorek, którego dopiero co kupiłem. Widzę, że zawór ssący na początku suwu sprężania jest jeszcze otwarty, a wydechowy...
OD zawsze jestem fanem starych MANów. Niedawno kupiłem model 10-163 na zwykłej pompie na linkę gazu. Problem w tym, że auto ma moc między 1500-1900 obrotów. Przy pięciostopniowej skrzyni biegów ciężko mi rozpędzić auto i utrzymać prędkość pod górki na autostradach niemieckich. W poprzednim MANie (ten sam model) nie miałem tego problemu, auto ciągnęło...
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
Bo skoro zalewa silnik, czarna świeca i mnóstwo paliwa w komorze korbowej to albo za wysoki stan paliwa, uszkodzone lub brak dysz paliwowych , uszkodzony zawór stanu paliwa, do tego niedrozny filtr powietrza i brak kompresji wybierz sobie coś. Opisz jak regulowales stan paliwa, bo jestem bardzo ciekawy i jaki tam masz gaźnik konkretnie
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Czarny dym to oznaka dużej ilości paliwa w stosunku do powietrza. Sprawdził bym układ dolotowy i zawory czy się otwierają wystarczająco. Tu bym szukał rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Wczoraj go odpaliłem, ale nie wchodzi na obroty. Gaźnik czyszczony, zawory regulowane, odpowietrzenie baku jest, nowy filtr powietrza, paliwa, gaźnik regulowany.
regulowałem skład mieszanki paliwa i powietrza ale chyba musiałem coś spiepszyć
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Masz zbyt niski poziom paliwa lub łapie sporo fałszywego powietrza. Zawory ustawione? Pokrywa zaworów nie dokręcona zbyt mocno? Dysza wolnych obrotów pewnie ma obcięty bolec, stąd brak reakcji, lub gaźnik już ma taki luz na osi przepustnicy.
Witam. Opel Meriva 1.7 cdti 2004.r. Ogólnie auto przyjechało do mnie ponieważ kopci mocno na czarno. Słychać wtryskiwacze i "kulawo" chodzi na biegu jałowym . Gościu wymienił sobie zawór SCV, zawór EGR. Ja dałem do sprawdzenia wtryski i wszystkie Oki. Wymieniony filtr powietrza i paliwa. Sprawdzony dolot i turbo. Zawór SCV wygląda na chiński zamiennik....
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
Silnik gx160 w glebogryzarce falują obroty po dodaniu gazu. Przekładałem że sprawnego agregatu wszytko co możliwe i ciągle ro samo. Silnik mocno faluje i strzela czasem w tłumik Podkładane rzeczy - gaźnik - cewka -Filtr powietrza -Swieca Klin na wale na miejscu. Zawory wyregulowana Macie jakieś pomysły? AI: Jakiego rodzaju paliwa używasz i czy jesteś...
Witam czy jest możliwe aby praktycznie z dnia na dzień spadła moc w fordzie escorcie 1,8 td 90 km. Jest to spowodowane turbiną bo nie ciągnie jak wcześnie nie ma tego kopa co wtedy . Nie kopci oleju nie ubywa . Jedynie co widzę to turbo jest zachlapane olejem , ale wcześnie tak było a moc była . Czy może zawiesił się zawór boster . Filtr powietrza paliwa...
A - wlew oleju? , B - swieca, C - ???, D - filtr powietrza, E - wlew paliwa, F - jakis zawór, po nacisnięciu leci benzyna , G - ???, H - ssanie paliwa. C - ???, - tłumik G - ???, - komora pływakowa gaźnika
wg dokumentacji Hondy przy 4500 obrotów na rozgrzanym silniku przeplyw powietrza powinien byc 14-20 gm/s. U mnie jest 10gm/s i przy tych obrotach pojawia się wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylinderze. Cewki, świece - wykluczone wtryskiwacze - przekładane miejscami i sprawdzana rezystancja i rozpylanie. Problem nadal występuje na 2 i 3 cylindrze. Zamowilem...
Pomysł 1 paliwo do bani, 2 zatkany dolot paliwa z baku- dokładnie wyciąg bak wydmuchaj sprężonym powietrzem dokładnie, 3 przewód podciśnienia zatkany ten od sterowania zaworem paliwa, 4 uszkodzony zawór paliwa - za słabo otwiera
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Bo go nie ma trzeba manometr podłączyć do listwy wyryskowej. Ale powinny być korekty lambda a one jeśli mają dużą odchyłkę od 1 ( w okolicach 0.8 lub 1.2) już swiadczą o problemie ( badaj zaraz po odpaleniu). Dwa jaką temeptaturę pokazuje na silniku przed startem. Te czujniki jak i przewdy od nich też się psują. W tych silnikach też powszechnym problem...
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Zajrzyj do komory pływakowej to będziesz wiedział. Zacięty pływak albo zawór paliwa.Też mam Kawe, ale GPZ ;-)
zawora powietrza mercedes zawora powietrza zawora powietrza naczepa
demontaż mastercook rozbieranie silnika elektrycznego tranzystorowy schemat zapłon
termet instrukcja serwisowa przepustnica dopływu powietrz kominka
Zawór trójdrożny nie działa w automacie - przyczyny Thomson 9149: Radio wyświetla częstotliwość, brak dźwięku