Męcze się z tym samym problemem ,silnik zaczyna szarpać po krótkiej chwili wraca wszystko do normy. Wymieniono filtry , pompe paliwa , zawór recylkulacji powietrza, zawór nadmiaru paliwa ,świece, przewody, sprawdzono sonde i nic mu nie pomaga!!! Do bęzyny dolano środka do czyszczenia wtrysków.Może ktoś wie co jeszcze można wymienić (oprócz samochodu)...
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Nie grzebałeś przy zaworach? Bo jak się bardzo uprzeć, to dałoby się tak pokręcić rozrząd, żeby wydechowy robił za ssący, a ssący za wydechowy. Wtedy masz jakby odwrotny przepływ powietrza, ale to byś musiał taką akrobację odjaniepawlić że szok XD... Generalnie rozbierz gaźnik i zobacz co do czego. nie, przy zaworach nic nie robiłem zobaczę do tego...
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
zawór odcinania paliwa do instalacji LPG - przyłącza 6 i 8mm, szczelne, do długotrwałej pracy, 25-30zł nowy
filtr powietrza wymieniłem, paliwa zawór egr podmieniłem i nic mułowaty jest, turbine mechanik nawet podkręcił
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Nie mogę zrozumieć jak mają działać obroty 1i1/2 Bo tam nie ma regulacji obrotów wentylatora, jest tylko zawór dodatkowego powietrza i 2 "biegi" pompki paliwa. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wygląda na to , że jest za dużo paliwa w stosunku do powietrza. Spróbuj wyregulować zawory jeśli ta czynność nie była dawno robiona.
Powietrze ma inną gęstość niż paliwo i zawór przystosowany do pracy z cieczą może "nieszczelny" dla powietrza. Czyli nie funkcjonować prawidłowo. Możesz to sprawdzić doświadczalnie i jeśli się nie sprawdzi szukać takiego zaworu pneumatycznego np. firmy Festo.
Magneto ustawione na pozycji T, rozrząd też jest dobrze ustawiony. Wygląda to tak, że reguluję zawory, bo wali powietrzem do gaźnika i po regulacji jest 3-4 kopnięcia okej, a później dalej wyrzuca paliwo w stronę filtra powietrza.
Eh no i znalazlem. przecieta wiazka pod silnikiem + luzna wtyczka od wtrysku z czujnikiem iglicy. Wykasowane tylko teraz podczas jazdy zapala sie check. po odczycie wywala 2F. Wie ktos co to za blad ? bo nic nie moge znalezc...
Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa , pod obudową filtra powietrza. Temat był już opisywany na tym forum , tylko że jeżeli podpowiedz była pomocna to już ciężko to napisać.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa. Wyjmij, umyj w benzynie potem wydmuchać powietrzem. Powinno odpalić, ale to tylko doraźna naprawa.
Zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że nie jednego schematu do całej elektryki auta. Mój błąd. Prosiłbym o schemat elektryczny silnika, a dokładniej schemat na którym będą elementy: N335- zawór przełączania zasysanego powietrza N276- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa N80- zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego Z góry dzięki.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
1)Źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu - później zapłon. 2)Niewystarczająca moc iskry. 3)Wykorzystanie nietypowych świec zapłonowych. 4)Niskiej jakości paliwo. 5)Brak powietrza do pełnego spalania paliwa - wzbogacona mieszanka - sprawdzić czystość filtra powietrza. 6)Zbyt duży poziom paliwa w gaźniku - sprawdź pływak. 7)Niewłaściwy luz pomiędzy zaworami...
Tak zrobiłem. Dlatego użyłem stwierdzenia że obroty wtedy są stabilne. W moim odczuciu to tak jak by miał za bogatą mieszankę. Bo jak zamykam zawór paliwa to obroty przez pewien czas się stabilizują. Tak jak by było za mało powietrza w stosunku do paliwa. Dodano po 6 Tak zrobiłem. Dlatego użyłem stwierdzenia że obroty wtedy są stabilne. W moim odczuciu...
Błąd P2173 jest błędem związanym z niesprawnym zaworem EGR. P2173 Peugeot 308 znaczenie: PKodeks układu napędowego - Problem jest związany z silnikami, skrzynią biegów i systemami emisji spalin. 2MFG - Specyficzne dla producenta 1Pomiar paliwa i powietrza 7Zawór układu recyrkulacji spalin 1 3Napęd położenia zaworu TFP bez przełożenia napędu W konsekwencji...
Luzy zaworowe ustawia się na zimnym. Luz zaworowy jest potrzebny do kompensacji rozszerzalności temperaturowej popychacza (jeśli takowy jest) oraz samego trzonka zaworu. Po prostu zimny zawór jest krótszy a gorący dłuższy. Z tego samego powodu gorące zawory wydechowe mają większy luz zaworowy a chłodzone powietrzem i paliwem zawory dolotowe są zimniejsze...
Ustawienie wygląda dobrze. Paliwo dobrej jakości? Filtr paliwa nie przypchany podobne objawy pojawią się przy zbyt małej ilości paliwa do pompy , dużej ilości powietrza w paliwie, zabrudzonym/uszkodzonym zaworze od przestawiania kąta wtrysku.
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
Kiedy wymieniałeś świece , filtry powietrza , paliwa, gazu. Zakręć zawór gazu i pojeździj na paliwie.
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Zapytam z cyklu P0240 - w Hondzie Jazz 1.2 2005, tylko ten błąd wystąpił 3 mce po wymianie katalizatora i obu sond (na Bosch - dedykowane) (po kradzieży). niedawno świece wymienione, zawory regulowane, filtr powietrza czysty. (filtr paliwa w baku do wymiany bo przebieg 120tys i nie wiadomo czy był wymieniany) Proszę o sugestie.
Witam czy jest możliwe aby praktycznie z dnia na dzień spadła moc w fordzie escorcie 1,8 td 90 km. Jest to spowodowane turbiną bo nie ciągnie jak wcześnie nie ma tego kopa co wtedy . Nie kopci oleju nie ubywa . Jedynie co widzę to turbo jest zachlapane olejem , ale wcześnie tak było a moc była . Czy może zawiesił się zawór boster . Filtr powietrza paliwa...
Nie wiem jakie jest ciśnienie ale kupiłem drugie takie autko z identycznym motorem i instalacją wtryskową i na zasilaniu benzyną ten drugi chodził więc poprzekładałem do swojego: pompę podającą paliwo ze zbiornika, pompę wysokiego ciśnienia, czujnik położenia przepustnicy, zawór powietrza dodatkowego, regulator ciśnienia paliwa i wszystkie wtryskiwacze...
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Pablo żyje, działa .. :) Ma się nawet nieźle. Chrust zbiera bo zima ma być sroga :) Dzięki, że jeszcze ktoś pamięta :) Ale do tematu - zmajstrowałem cichy kompresor. Muszę go dotknąć ręką by sprawdzić czy pracuje. Myślę o nadciśnieniowcu :) wiem, że to nie mój styl, ale ma nie mieć żadnych reduktorów ani do powietrza ani do oleju, może nawet el zaworu...
Pod napięcie pomp paliwa podłączone są jeszcze bimetaliczny regulator ciśnienia paliwa i zawór pomocniczy od powietrza ,masz to też podłączone ?
OD zawsze jestem fanem starych MANów. Niedawno kupiłem model 10-163 na zwykłej pompie na linkę gazu. Problem w tym, że auto ma moc między 1500-1900 obrotów. Przy pięciostopniowej skrzyni biegów ciężko mi rozpędzić auto i utrzymać prędkość pod górki na autostradach niemieckich. W poprzednim MANie (ten sam model) nie miałem tego problemu, auto ciągnęło...
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Wczoraj go odpaliłem, ale nie wchodzi na obroty. Gaźnik czyszczony, zawory regulowane, odpowietrzenie baku jest, nowy filtr powietrza, paliwa, gaźnik regulowany.
Witam mam problem z bmw e 46 2.0 disel rozkręca się do 4,5 tysiąca i odcina dymi wtedy strasznie i niema mocy , wymienione zostały : filtr odmy ,wtrysk sterujący zawór EGR ,filtr paliwa , filtr powietrza , i problem nadal występuje ma ktoś pomysł do czego się dobrać?
Witam. Zawory są ustawione dobrze, filter powietrza i paliwa nowy, a tłumnik nie jest zapchany, kurcze nie wiem czego się juz czepnoąc żeby ten problem rozwiązać, a moze jakiś czujnik od termostatu EDC, KURCZE POMUSZCIE.
Może powietrza łapie i zapowietrza się. Sprawdź na filtrze paliwa. Czy w przezroczystym przewodzie nie ma pęcherzy powietrza. Zawory to raczej zły trop. Wycisnąc olej z popychaczy jest ciężko.
Witam, mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku,kupiłem nowy akumulator wymieniłem nowe świece wymieniłem filtr powietrza załozyłem zawór zwrotny paliwa wymieniłem przewody paliwa filtr paliwa i dalej to samo jak juz odpali za 15tym razem to pozniej pali normalnie jak jest w miare ciepło to nie ma problemu ale lekki przymrozek i jest tragedia....
A więc prawy górny róg "Connexion moteur" to silnik, strzałka czerwona to wydech, niebieska to ssanie, spaliny przechodzą przez wymiennik ciepła, część ulatuje zaworem, reszta idzie do zbiornika paliwa z wodą, ulatniają się opary wody i paliwa, zawór dodaje powietrza, trafiają do wymiennika ciepła, są podgrzewane, i trafiają do cylindra.
Moim przypadku było tak że przestawił mi się rozrząd o 6 zębów powód napinacz hydrauliczny odmówił posłuszeństwa i delikatnie po puścił pasek rozrządu. Nie miał mocy, śmierdziało spalinami i miał większe spalanie i kręcił obroty tylko do 4 tysięcy i na biegu jałowym lekko go bujało a najlepsze jest to że nie wykazywało błędów na kompie. A jeszcze lepsze...
Bo skoro zalewa silnik, czarna świeca i mnóstwo paliwa w komorze korbowej to albo za wysoki stan paliwa, uszkodzone lub brak dysz paliwowych , uszkodzony zawór stanu paliwa, do tego niedrozny filtr powietrza i brak kompresji wybierz sobie coś. Opisz jak regulowales stan paliwa, bo jestem bardzo ciekawy i jaki tam masz gaźnik konkretnie
przyczyną był brak luzu na zaworze dolotowym
No, to szukaj czy nic nie jest zwarte do masy, lub niema jakiegoś zwarcia lub przerwy na kablach. Jeżeli jakieś kable z silnika, są podłączone do płytki, to je odepnij i doprowadź silnik do porządku (gaźnik, zawory, tłumik, filtry powietrza i paliwa). Na rysunku jest schemat elektryczny, samego silnika, tyle ile potrzeba do ładowania, rozruchu i pracy....
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
witam,w kosiarce z silnikiem briggs(at)stratton 12,5HP mam duży problem z uruchomieniem.Po zdemontowaniu filtra powietrza i przekręceniu rozrusznikiem bardzo mocno dmucha i syczy z podstawy filtra.Filtr mokry z paliwa. Zawór ?
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Witam. Opel Meriva 1.7 cdti 2004.r. Ogólnie auto przyjechało do mnie ponieważ kopci mocno na czarno. Słychać wtryskiwacze i "kulawo" chodzi na biegu jałowym . Gościu wymienił sobie zawór SCV, zawór EGR. Ja dałem do sprawdzenia wtryski i wszystkie Oki. Wymieniony filtr powietrza i paliwa. Sprawdzony dolot i turbo. Zawór SCV wygląda na chiński zamiennik....
Ale przecież tu masz sytuację odwrotną - w zbiorniku masz wyższe ciśnienie niż na zewnątrz. Powietrze do zbiornika może się dostawać, nie może z niego wyjść... Wylewając wodę z butelki, nad lustrem wody powstaje podciśnienie, które w sprzyjających warunkach może zatrzymać grawitacyjny wypływ wody z butelki, otwór umożliwi dostawanie się powietrza do...
Z filmiku z obrotomierzem to szału nie zrobimy. Masz OpCpm, to daj parametry , punkt zaczepienia jest potrzebny. Ciśnienie paliwa, czas wtrysku, map, zawór powietrza ...... itd cokolwiek. Co widać w parametrach kiedy masz "brak reakcji na pedał gazu' ?
Witam, Od końca ale na początek to ta kostka od regulatora aż się prosi o wymianę. Najlepsze dla przepływu prądu było by to polutować to Ci się więcej kostka nie spali. Brak oporu to dobry znak a ile volt przy odpalonym tak jak Ci pisałem ? ( Jeśli boisz się pomiaru mów śmiało, nie ma tu co kozaczyć ) Akumulator, jak chcesz to wymień tylko nie bardzo...
W TS ssanie masz powietrzne A cio to? W TS otwiera się ręcznie (!) zawór dostarczający więcej PALIWA a nie MNIEJ powietrza. sprawdź zaworki iglicowe Któreż to? przecież jest ...tylko jeden.
Masz zbyt niski poziom paliwa lub łapie sporo fałszywego powietrza. Zawory ustawione? Pokrywa zaworów nie dokręcona zbyt mocno? Dysza wolnych obrotów pewnie ma obcięty bolec, stąd brak reakcji, lub gaźnik już ma taki luz na osi przepustnicy.
Raczej chodzi o to, że przy mieszance ubogiej jest wysoki stosunek jednostkowy cząsteczek tlenu do węglowodorów. Na każdą cząsteczkę węglowodorów przypada więcej cząstezcek tlenu, niż w bogatej. W mieszankach ubogich dochodzi też do lepszego wymieszania paliwa z powietrzem, co ułatwia i przyspiesza proces spalania. Cała ilość dostarczonego paliwa spala...
Zawór membranowy - otwiera się, zamyka na skutek zmiany ciśnienia w skrzyni korbowej. Gdy tłok idzie w stronę świecy (po prostu do góry) w skrzyni korbowej powstaje podciśnienie które otwiera zawór membranowy i wtedy napływa mieszanka paliwa z powietrzem. Zaś przy powrocie tłoka (wraca w dół) ten zawór się zamyka, powstaje nadciśnienie w skrzyni korbowej,...
Witam, mam Opla Astrę 1,7 TDCI, 125 KM, rok produkcji 2011. Od ponad roku mam z nim problemy: samochód gaśnie w czasie jazdy (podczas przyspieszania), na ekranie pojawiał się komunikat: MOC SILNIKA OGRANICZONA. Poza tym nie zapalają się żadne kontrolki. W tej chwili OBD nie wykazuje żadnych błędów, choć samochód nie jeździ (wcześniej zdiagnozowano P0093,...
Renault scenic 1.9 dci 2002r. Przebieg 250 tys Po wymianie lejących wtrysków nadal traci moc czarno dymi, nie równa praca silnika, po odłączeniu przepływomieża gaśnie. Rozrząd wymieniony 9000km temu, wymieniony olej, wymieniony filtr powietrza i paliwa, wymieniony zawór ERG. Na zimnym silniku problem z zapaleniem. PROSZĘ O POMOC I PODANIE możliwych...
Na kompie serwisowym wyszły trzy błędy: spadek ciśnienia paliwa, zawór EGR, czujnik mieszanki powietrza czy jakoś tak, diagnoza mechanika ze oddajemy wtryski do sprawdzenia i regeneracji ale drugi mechanik mówi zrobimy najpierw test przelewowy i sprawdzimy czujnik na pompie. Teraz zgłupiałem bo zależy mi na czasie tylko co lepiej wybrać ?
P 1122 nie odnosi się do DF 198 (nie wiem jak odczytałeś ten kod) a raczej do DF 073 czyli OBWÓD CZUJNIKA POŁOŻENIA PEDAŁU, LINIA 2. A sama interpretacja tej usterki mówi żeby sprawdzić połączenia czujnika położenia pedału, przeprowadzić kontrolę połączeń modułu sterowania silnikiem i naprawić w razie potrzeby jednak ty to wykonałeś więc pozostaje sprawa...
A - wlew oleju? , B - swieca, C - ???, D - filtr powietrza, E - wlew paliwa, F - jakis zawór, po nacisnięciu leci benzyna , G - ???, H - ssanie paliwa. C - ???, - tłumik G - ???, - komora pływakowa gaźnika
Witam posiadam skuter marki baotian jest to chinski skuter z silnikiem 4T 49ccm Jak go kupiłem to miał zatarty cylinder wymieniłem cały kąplet tłok pierścienie cylinder i docieranie było na krótkie dystansy i powoli po zrobieniu ok 400km okazało się że niejedzie więcej niż 30km/h na prostej z górki nawet dochodzi do 50km/h ale po chwili prędkość spada...
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
Jeżeli sytuacja się powtórzy sprawdź szczelność intercoolera.Jeśli intercooler będzie szczelny a silnik nadal będzie głośny i słaby sprawdź czujnik powietrza doładującego.To prawdopodobnie sprawca całej tej "awarii"
Witam, mam skutera żbika 4 suw-owy i pewnego razu jak ruszałem to lekko szarpnęło i z 65km/h jedzie 30km/h, jak skutera postawię na nóżki i przekręcę manetkę to zacznie wchodzić najpierw na wolne obroty i po chwili rozkręci się na maksymalne obroty. Wymieniłem wariator, pasek, rolki, filtr powietrza filtr paliwa, zawory wyregulowane ,gaźnik również...
Witam jako nowy nabywca audi a4 1.8 benz mam skromne pytanie a mianowicie chodzi o zawór odpowietrzajacy paliwa znajdujacy sie kolo obudowy filtra powietrza, chciałbym spytam czy ten zawór powinnien pstrykac cały czas ? z moich obserwacji wynika ze on czasem pstryka co jest wyczulane nawet dotykajac go a czasem jest cisza czy to normalne ? tak w ogóle...
Szaleńcy. Po co od razu pompa? Kopcenie na czarno to efekt spalania zbyt dużej ilości ON w stosunku do powietrza. Przede wszystkim sprawdz to co nie wymaga dużego nakładu. Drożność filtra powietrza i kolektora, luzy na zaworach profilaktycznie, stan filtra paliwa choć to raczej nie jego wina. A ogólnie to myślę że poleciały ci końcówki i po prostu leją...
Dziękuję za podpowiedzi. Niestety, żaden dostępny interfejs typu TOYOTA LEXUS MINI VCI TECHSTREAM OBD2 nie obsługuje tego modelu silnika. Miałem chyba już z pięć różnych interfejsów i albo się w ogóle nie komunikowały z samochodem, albo nie widziały tego silnika. Obecnie jest tak: Toyota RAV4 II z 2002 r., diesel D4D, przebieg 320 tys. km. Zimna zapala...
Prędkościomierz jest elektryczny i w elektryce szukałbym problemu, skrzynia i polówki nic nie maja. Żeby ruszyc z ladunkiem nawet 460 potrzebuje sporo paliwa i powietrza. Sugeruje jakiś zawór przepływu lub składu mieszanki.
Witam! Mam nietypowy problem, musze sterować układem jak na rysunku - jest to wtryskiwacz paliwa o małej wydajnosci i zawór powietrza. Nie posiadam żadnych danych na temat tych elementów. Jakie tranzystory należy tu zastosowac i ewentualnie dodatkowe elementy?? Pozdrawiam PTRRR
Słuchajcie mam do was takie pytanie:Dlaczego podczas kopania kopką ładuje mi paliwo na filtr powietrza a nie do cylindra możliwe że któryś zawór jest nieszczelny?
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Skuter się rozpedza max.20, czasami trochę szybciej jedzie 30km, ale rzadko. Był u mechanika i nie wie co może być. Podłączył pod komputer. Wymienił ECU, moduł, tłok, cylinder, świece, wyczyścił i wyregulował gaźnik. Wyczyszczony filtr powietrza, nowy filtr paliwa, zawory ustawione ssacy 0,6 wydech 0,5 albo odwrotnie nie pamiętam ale jak mi mówili....
witam prosze sprawdżic zawór powietrza dodatkowego często sie blokuje na skutek złej jakosci paliwa do wyczyszczenia mozna uzyc WD40 pozdrawiam!
Świece grzeją, a apropos paliwa w wężykach, to zauważyłem, że w przwodach paliwowych jest pęcherzyk powietrza w związku z tym zmieniłem zawór, który znajduję się przy filtrze paliwa - skutek - pęcherzyk pojawia się nadal i reszta bez zmian.
4 - zawór podciśnienia. 5 - czujnik temperatury powietrza. 6 - regulator ciśnienia paliwa. 7 - Nie znam fachowej polskiej nazwy, prawdopodobnie Zbiorniczek Podciśnienia. Canister Assy. Nadal uważam, że masz winowajcę pod kierownicą. Rozkręć dolną pokrywę i sprawdź, czy nie ma tam dodatkowych modułów - pozostałości po alarmie lub innym zabezpieczeniu...
Witam Kilka rzeczy do sprawdzenia: - Wszystkie wężyki podciśnienia w plecionce. Z biegiem czasu, guma parcieje i nawet na wolnych obrotach jak nic nie syczy, to podczas jazdy może zaciągać powietrze. Jest to bolączka w grupie VAG. Koszt zakupu wężyków jest relatywnie tani i warto je wymienić raz na kilka lat. - Odczyt z czujników: Przepływomierza MAF,...
Szukaj koło filtra paliwa takie coś jak na zdjęciu. 3.Zawór powietrza 4. Wlot powietrza https://obrazki.elektroda.pl/3175599100_...
Pomysł 1 paliwo do bani, 2 zatkany dolot paliwa z baku- dokładnie wyciąg bak wydmuchaj sprężonym powietrzem dokładnie, 3 przewód podciśnienia zatkany ten od sterowania zaworem paliwa, 4 uszkodzony zawór paliwa - za słabo otwiera
Witam posiadam opel corsa b 1.2 który nie chce zapalić ,nie wiem czy to zwykły zbieg okoliczności czy to jest coś związanego z tym co zrobiłem ,a mianowicie .Samochód jeździł do czasu jak postanowiłem zmienić filtr powietrza,filtr oleju ,olej i uszczelkę pod zaworami.Po wymianie tych rzeczy i po przejechaniu 5km silnik zaczął spadać na obrotach i po...
Pod filtrem powietrza jest jeszcze zawór elektromagnetyczny i zobacz czy daje paliwo na świece. Miałem tak samo ale nie mogłem zdobyć schematu i z braku czasu poddałem się i łącze na krótko na kilka sekund jak jest zimniej niż -15.
Sprawdziłem zawory. Ustawione są prawidłowo. Jak zdjąłem filtr powietrza to zauważyłem że jak przyśpieszam to dmucha w gaźnik i wybija paliwo do filtra.
A na pewno wszystko dobrze poskładane??. Przed rozrządem było dobrze? Jak sciagaliscie dolot to wszytko skręcone, zawór par paliwa podpięty? przed wymianą było ok , zawór paliwa nie był rozpinany tylko był zsunięty z górnej osłony filtra powietrza
Czarny dym to oznaka dużej ilości paliwa w stosunku do powietrza. Sprawdził bym układ dolotowy i zawory czy się otwierają wystarczająco. Tu bym szukał rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam.
Lecąc po kolei dla pewności ustawia się silnik. czyli zawory i kat wtrysku paliwa. Sprawdzasz drożność układu zasilania powietrzem i czystość układu paliwowego. Potem można myśleć dalej. Główną przyczyną czarnego dymu są lejące końcówki ale skoro wymieniałeś pompę to możliwe że jest kiepsko ustawiona. Nie było by to nic dziwnego przy nowych ruskich...
Mam to samo w Briggs & Stratton 12,5 HP. Obroty mam na maksa a i tak gaśnie, jakby nie miał mocy. Klin ok, luzy na zaworach ok, gaźnik wyczyszczony, świeca nowa, filtr paliwa i powietrza też. Co to może być?
Wymieniłem silniczek krokowy, czujnik temperatury, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, filtry powietrza i paliwa. Wyregulowałem zawory, zmieniłem pasek i koła rozrządu. Powiem ci ze na pale wymiana to bezsens. A trza bylo zaczac od pomiaru cisnienia paliwa, ew wymienic paliwo jak stare i pomierzyc sprezanie i wskazania sondy. Ze o podcisnieniu nie...
Zajrzyj do głównej dyszy paliwowej, sprawdź pływak oraz zawór iglicowy, ustaw poziom paliwa prawidłowy. Pytanie: - czy po zdjęciu filtru powietrza jest to samo?
To może być problem z paliwem, z powietrzem, z gaźnikiem z zaworami z tłokiem. No niestety jeśli uważasz że się nie znasz to faktycznie lepiej mechanik. Jeśli jednak podejmujesz rękawice to zacznij od sprawdzenia paliwa jak radzi kolega wyżej, potem czyszczenie i regulacja gaźnika, naturalnie filtr powietrza, świeca. No i trzeba się przyjrzeć co się...
Przez "ssanie" - przynajmniej ja rozumiem okres prcy silnika, w którym komputer biorąc pod uwagę sygnały z czujników temperatury silnika i powietrza zwiększa dawkę paliwa ( gorsze parowanie ) i otwiera ( n.p. silniczkiem krokowym ) zawór powietrza dodatkowego ( przepustnicę ). Myślę że Val też miał to na myśli, pisząc o czujniku a nie linkę z gałą pod...
Tak jak wyżej pisałem. Wyczyść gaźnik i filtr powietrza. Potem wyreguluj zawory i musi odpalić.
Witam. Mam problem z Władkiem, nie mogę napełnić układu paliwowego za pomocą ręcznej pompki. Wcześniej dało się to zrobić, wyczuwalne było zwiększające się ciśnienie. W tej chwili pompka zasysa i wpycha spowrotem do baku paliwo z powietrzem. Czy jest tam jakiś zawór zwrotny? Co może być przyczyną? Pompa wtryskowa była regenerowana kilka miesięcy temu...
Ważny jest stan techniczny silnika i filtr powietrza.
Dziś miałem chwilę aby pogrzebać, odkręciłem przewód zasilający przy listwie paliwowej i przez 10 sekund kręcenia rozrusznikiem nałapałem spokojnie ponad litr paliwa, więc pompa paliwa wydaje się w porządku. Tylko że po skręceniu wszystkiego spowrotem objawy te same. Odpali, pochodzi kilkanaście sekund i staje. Zastanawia mnie zawór par paliwa (ten...
Nr 13 to jest pływak, 14, 15, 16 zawór iglicowy, to jest silnik czterosuwowy pracuje na czystej benzynie. Problem jest taki, że po otwarciu przepustnicy pęd powietrza nie zaciąga paliwa z rozpylacza 11 i to na trzech gaźnikach. Luzy na zaworach wyregulowane, rozrząd dobrze ustawiony, pali na dotyk. Gaźniki zachowują się tak jak by był za niski poziom...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
zawora powietrza mercedes zawora powietrza zawora powietrza naczepa
pobieranie zablokowane astra belka alkoholem izopropylowym
Dwie czerwone diody w ładowarce 54.6V 3A - co oznaczają? Przekaźnik świateł ksenonowych Opel Insignia A - lokalizacja i diagnostyka