Jeśli chodzi o ten dodatkowy zawór to wygląda tak jak na rysunku: Jak już pisałem: - hamulec wyłączony - słaby hamulec - przyczepa pusta - średnie ciśnienie - przyczepa wpół załadowana - całkowite ciśnienie - przyczepa pełna. Pod dźwignią masz symbole które oznaczają: wg obrazka na dole: hamulec wyłączony po lewej: pusta przyczepa na górze: przyczepa...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Szybkie zawory były używane w różnych "armatach na kartofle" więc może pod tym kątem poszukać? Zawór do nawadniania zdecydowanie nie jest szybki. Ale jesli chcesz sprawdzić, poszukaj - Hunter PGV przykładowo. EDIT z drugiej strony może szybkość jest wystarczająca, patrząc na https://www.youtube.com/watch?v=JC5iCoeS... gdzie zamiast cewki wstawili ręczny...
Nie prawda, taki zawór jak opisujesz to był tylko w starych 1.0 i 1.3 na digijet.
jeśli polutowałeś jak należy to nie ma problemu no a teraz do rzeczy ... ile płacę ?? jak mieszkasz niedaleko to podrzuć browara hehehe nawiasem mówiąc czasami te przekaźniki się upalają nawet jeśli bezpiecznik jest prawidłowy powodzenia
Wydaje mi się że regulacje ciśnienia masz na zawora h mechanicznych po lewej stronie za nadkolem przednim. Można je ręcznie regulować.
Kolego-krótko-ściąg wtyczkę z zawora powietrza dodatkowego ( IACV) i zobacz czy silnik utrzyma się na około 500 obrotów i po dodaniu gazu nie zgaśnie. Jezeli nie, to na nic cała robota w szukaniu problemu w IACV
Jaki kod usterki był generowany przy "migającym check-u"? Jakie ciśnienie powietrza miałeś w układzie wg odczytów z systemu SCR? Czy było mierzone ciśnienie manometrem, a jak tak to ,w którym miejscu? Jak mechanik używa TEXY, to ta całkiem nieźle dogaduje się z Axorem 2, a w kartach systemów w temacie MR jest też wątek o SCR. Informacje mogą być pomocne,...
Z czego masz ten opis ? "Zawór przełączający sprężonego powietrza SCR" - bo jest zewnętrzny i wewnętrzny zawór redukcji ciśnienia.
Udaj sie na Clip i tam zobaczysz czy masz wypadanie zaplonow,bycmoze zaoszczedzisz sobie kasy na wymiane cewek. Co do zawora to nie pracuje on na wlaczonym zaplonie czy biegu jalowym,warunki do jego dzialania to: -temp. plynu wieksza niz 60 st. C -temp. powietrza wieksza niz 10 st. C -praca NIE na obrotach jalowych -auto jest pod obciazeniem- -potencjometr...
mam escorta tez z silnikiem 1.8i 16v i mialem podobny przypadek, pomoglo mi przeczyszczenie elektrycznego zawora regulacji powietrza ("silnik krokowy"), i po przebadaniu potencjometra przepustnicy okazalo sie ze potencjometr sie wieszal jak go wyrecilem to byl tam taki plastikowy pierscionek jak go wyciagnolem to do dzis jest wszystko ok, o ile dobrze...
Nie wiem jak jest dokładnie w tym aucie ale opiszę ci jak zmieniałem w innym samochodzie .Dla pewności ustawiłem wszystkie tłoki ,, na równo,, w cylindrach aby zawory nie powpadały za głęboko ( bo wypadnięcie raczej nie możliwe) i zakładając nowy uszczelniacz stosowałem magnes na wysięgniku którym łapałem za trzon zaworowy podciągałem max do góry płaskoszczypami...
Wątek wielokrotnie wałkowany na forach forda w autocentrum.pl i motonews.pl. W silnikach forda z silniczkiem krokowym (1.1, 1.3 HCS, 1.4 CVH) jest to najczęściej spowodowane braniem "lewego powietrza". Objawia się trzymaniem 2000 do 3000 obr/min w czasie np. hamowania silnikiem (wtedy trudno mówić o hamowaniu) oraz zmniejszaniem się do 800-1000 po zatrzymaniu....
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Kable WN w miare nowe, kopułka i palec tez, świece nowe, cewka nowa :) a co do ciśnienia to niebardzo mam jak sprawdzić, w kazdym razie ciśnienie trzyma bo po kilku godzinach ciśnienie resztkowe jest, odkręcając przewód zamiast kapać to tryska :) ale oczywiście to nie jest dowodem na poprawne ciśnienie, wydaje mi sie ze to nie ciśnienie bo chyba nie...
Typowałbym - sprawdź zawór powietrza, prawdopodobnie lekko przepuszcza... Być może mechanizm jest zabrudzony, cewka zaworu raczej działa.
Odczytaj wszystkie z BMS. Światła załączane za pośrednictwem przekaźnika, zakładam że sprawdziłeś...
Zawór podciśnienia. To zawór EGR. Recyrkulacja spalin. Bzdury z kosmosu. Macie jakąś zgaduj-zgadulę? To jest zawór powietrza wtórnego , tzw. odkurzacza.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
a ten "silniczek krokowy" czyli zawór dodatkowego powietrza podmieniałeś? w nich się szczotki lubią kończyć i przerywa
Zawór pompy powietrza wtórnego.
zawór dodatkowego powietrza zobacz..
Witam Z gotowym układem będzie problem ale zrobienie czegoś takiego nie będzie stanowiło większego problemu. Bynajmniej dla kogoś kto ma o tym pojęcie. -- pozdrawiam
Chodzi o zawory zwrotne? Jeśli strzykawka to raczej niewielkie ilości powietrza. Może odpowiednie będą zaworki od pompki akwariowej?
16795 P0411 419B Zawór powietrza wtórnego AIR - nieprawidłowy sygnał. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Hmnn miałem na myśli bardziej coś takiego by odłączyć pneumatykę od pedałów hamulca (np. jeśli ciągnął by tylko przyczepy samoróbki lub wozy konne). Bo to ona się najbardziej stawia. Tzn ten zawór powietrza . Ale jeśli ciągnie przyczepy rolnicze to taka opcja odpada.
Witam, Dystrybutorem na Polskę jest firma Klimatwent ze Szczecina, https://climecon.fi/pl/index2.php?k=2193... . Partnerem handlowym Klimatwentu w Trójmieście jest firma WARMSTORM.
Witam! Mam nietypowy problem, musze sterować układem jak na rysunku - jest to wtryskiwacz paliwa o małej wydajnosci i zawór powietrza. Nie posiadam żadnych danych na temat tych elementów. Jakie tranzystory należy tu zastosowac i ewentualnie dodatkowe elementy?? Pozdrawiam PTRRR
Teoretycznie to zawór spustowy do opróżniania instalacji. Praktycznie powinien być w najniższym punkcie instalacji. U Ciebie najniżej są rury, dlatego napisałem że teoretycznie. Jednak aby opróżnić trzeba mieć zawór do spustu. Na górnej belce powinien być taki sam by za pomocą sprężonego powietrza można było opróżnić instalacje.
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Tu wiem że są ale szukam coś w kraju.
Witam serdecznie. Zakupiłem SUBARU Legacy 2.0 z roku 2007 po jakimś czasie zaświecił się błąd. Po odczycie okazało się że zawór obiegu powietrza wtórnego rząd 1 jest na stałe zacięty. Z tego co się orientowałem są dwa zawory powietrza doprowadzonego do kolektorów wydechowych w momencie odpalania zimnego silnika, powietrze tłoczy pompa która umieszczona...
Zawór redukcyjny powietrza umieszczony między zbiornikiem powietrza hamulcowego a rezerwowego i zawieszenia jest niesprawny. Najczęściej montowany na wejściu zbiornika, okrągły średnicy 5-6 cm z regulacją odcięcia ciśnienia.
Witam, mam problem z moim Mercedesem-Benz Atego MP2 2005 r., a dokładnie z zaworami hamulcowymi. Otóż szybko schodzi powietrze z układu przez tylny zawór hamulca, jak i przez główny zawór hamulca w kabinie. Na początku powietrze "uciekało" tylko przez ten tylny, więc był wymieniony cały środek zaworu. Teraz syczy z tego z przodu, został wymieniony również...
Przy głównym zaworze sterującym zawieszeniem jest dołożony mały zawór przekaźnikowy, który służy do tego aby najpierw wyrównać ciśnienie w miecu podnoszenia osi i poduszkach tej osi a dopiero wtedy odpowietrzyć jedne a napowietrzyć drugie. Służy to do oszczendności powietra. Wystarczy odłączyć ten cienki przewód od tego zaworka i go zaślepić a wszystko...
Witam. Mam problem z fiatem CC 700, mianowicie wpadając w dziurę pod domem zleciały mi przewody z zaworu dodatkowego powietrza (wszystkie 4) i nie wiem który gdzie. Zdarzało mi się to sporadycznie co jakiś czas, ale nigdy nie spadły wszystkie na raz. Teraz nie wiem jak je podłączyć. Załączam rysunek poglądowy i proszę o dopasowanie przewodów do opisanych...
Do siłownika zwyczajny elektrozawór typu 5/3 dowolnej marki o stosownym przekroju i napięciu zasilającym cewki np. 12V. Drugi odcinający elektrozawór typu 2/2, marka dowolna, podstawowe parametry jak wyżej z ciśnieniem nominalnym 2.5-3 MPa. Występuje w wersjach NO albo NC. Linków nie podaję bo nie widzę sensu, są to powszechne zawory.
Zawór dodmuchu powietrza sterowany pneumatycznie. Auto bez niego jeździ normalnie. Na zimnym gdy odpalisz pompa powietrza tzw. odkurzacz dodmuchuje powietrze w wydech przyspieszając nagrzewanie katalizatora i oczyszczanie spalin. Wymysł ekoterrorystów
Rozumiem że masz układ ciśnieniowy.Czyszczenie filtra oczywiście przy zamkniętych zaworach przed i za pompką.Odpowietrzanie przy otwartych zaworach.Musisz poluzować śrubę w środku pompy-ale nie całkiem ją odkręcić.Jeśli jest zapowietrzona to oprócz płynu będą wypływać charakterystyczne bąble powietrza.Nie wiem jak to inaczej nazwać.Po prostu będziesz...
jeżeli nigdy nie ściągałeś pokrywy ze skrzyni AsTronic, to szczerze odradzam ci za to się brać.W pokrywie oprócz elektroniki,są jeszcze siłowniki pneumatyczne , które przy montażu pokrywy muszą wejść w wodziki.Przy zdjęciu pokryw wodziki zawsze się ruszą.Jest ciężko trafić te wodziki w siłowniki- generalna zasada to jak pokrywa nie chce siąść z powrotem,...
Witam Przyczyną problemu jest słabszy przepływ powietrza w zaworze 4 drogowym. Czasami bywa problem z zaworem regulacji ciśnienia między zbiornikiem "mokrym" a zaworem 4 drożnym.
Wybrać się na pobliski szrot? Nazywa się to elektrozawór. I jest na portalu((4479778408) Masz nr aukcji.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
Tak, dla tej operacji którą robiłeś wystarczy. Ale możesz jeszcze dla pewności sprawdzić dolny, tylko że musisz do tego zamknąć zawór powrotny albo wyłączyć pompę , żeby nie zaciągło przez przypadek powietrza.
Sprawdź czy są ciepłe przewody idące do i z nagrzewnicy. I czy nie padła linka sterująca zaworem. Czy też sam zawór.
Żaden EGR. To jest zawór "wtrysku" powietrza wtórnego (dodatkowego). Służy do dopalenia węglowodorów i przyśpieszenia rozpoczęcia pracy katalizatora. W skuterach 4T nie ma czym się martwić. W skuterach 2T jeśli jest zamontowany w identyczny sposób do kolanka wydechowego, to te zawory ulegają szybkiemu uszkodzeniu (membrana ulega złamaniu i spaliny są...
zobacz przepusnicę powietrza bo lubi się zacinać koledze chodziło o zawór zamykający dolot powietrza przy gaszeniu silnika, wtedy rozrusznik kręci jak by silnik nie miał kompresji.
Zamknij jeden z zaworów i odkręć odpowietrznik, następnie zakręć drugi zawór przy otwartym nadal odpowietrzniku odkręcając drugi zawór. Zamknij odpowietrznik. Otwórz oba zawory. Czy zeszło trochę powietrza? Czy teraz grzeje całością?
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
mercedes zawora powietrza zawora powietrza naczepa zawora powietrza volvo
niska wydajność klimatyzacji rower przekładnia skrót oznaczenie czujnik
podzielniki ciepła techem systemy grzewcze serwis
Schemat instalacji elektrycznej Landini 6040 - gdzie znaleźć? Wymiana łożyska w pralce Siemens Siwamat 1642