jak mam brać jak autor dawkuje informacje? zamiast opisać problem to robi podchody od dupy strony do problemu. A moja szklana kula jest na urlopie Niestety masz rację. Kolega Adamcyn dał trochę ciała, ale już widać poprawę. :D W zasadzie większość tematów tyczących problemów z instalacjami (jakimikolwiek) powinna zaczynać się od przedstawienia schematu...
Możliwe że da się zwiększyć ciśnienie na rozdzielaczu a pompa pompuje stale takie samo ciśnienie? Pompa daje takie ciśnienie jakie jest potrzebne do wykonania "danej pracy". Żeby nie obciążać układu hydraulicznego stosuje się zawory przelewowe /bezpieczeństwa/.Zawór przelewowy montowany jest między pompą a rozdzielaczem. Najlepszym miejscem na jego...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Mogło ci coś pod zawór przelewowy podejść.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Ponieważ skrywasz informacje o ciągniku to mogę tylko zgadywać... Nie jestem przekonany co do twojego schematu- zerknij do załączników. Moim zdaniem to zwykły zawór przelewowy, po pobieżnym przeszukaniu wygląda na to że ciśnienie było zwiększane wraz ze zmianą nr części i docelowo ma to być 19-23 Bary (zawór przelewowy tej konstrukcji tak ma...). Jak...
Witam. A czy sprawdzałeś zawór przelewowy w rozdzielaczu? Tzn. czy się nie zacina?
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
zp - Zawór przelewowy bezpieczeństwa, zo1 - Zawór odcinający, zi - zawór zwrotny To jest układ jakiś laboratoryjny do szkolenia. Na jakiej zasadzie działa? :D
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Do ssaka dorzuć zawór przelewowy, czasami się potrafi zacinać.
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Na pompie jest wytłoczone 200 bar ale producent podaje że 180. To jest ciśnienie maksymalne pompy, ale w siłowniku pewnie jest mniejsze, oczywiście zależnie od obciążenia, bo jak zablokujesz łyżkę, to skoczy do ciśnienia ustawionego na zaworze przelewowym, albo zdławi silnik.
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
To nadal musi się zawór przelewowy zacinać. Dodano po 36 Jakby nie szło smarowanie to by już dawno silnik stanął.
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Nie odpisywałem, bo naprawiłem i zapomniałem o problemie. Dla potomnych napiszę, że winny był zawór pokazany na zdjęciu. Po wyjęciu rozkręciłem go (wydłużyłem) aby mocniej domykał i wszystko działa do dziś. pozdrawiam
Odkręć węza od siłownika i wkręć w końcówkę manometr. Zasteruj dźwignią tak by ciśnienie poszło właśnie do tego węża. Jako że jest zaślepiony manometrem pomiar pokarze ci maksymalne ciśnienie przy jakim otwiera się zawór przelewowy.
Zawór przelewowy w przewodzie paliwa
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Witam, ewidentnie masz gdzieś zatkany wylot pompy. Ta stara przestała działać bo pewnie uszczelka na wałku została wypchnięta ale to samo grozi nowej jak nie znajdziesz przyczyny. Może zawór przelewowy dokręciłeś za mocno (powinien być ustawiony na 11 MPa o ile dobrze pamiętam).
Za tą śrubą z zawleczką jest dwukierunkowy zawór przelewowy pomiędzy przewodami co idą na siłownik. U góry powinna być taka sama śruba. Tam wystarczy wymienić oring.
Wstawiasz zawór przelewowy ustawiony na 4 atmosfery.
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Dzień dobry. 1. W jakim celu "dotykany" był zawór przelewowy ? 2. Z tym manometr lepszy gorszy to bym nie przesadzał, sprawdzic tabliczkę znamionową i dobrać manometr. Prędkość zależy od wydatku a nie ciśnienia (oczywiście odpowiednie potraktowanie zaworu przelewowego powoduje ze "wydatek" pompy idzie na przelew.
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Witam. Nie ma tam podanych informacji pokazujących który zawór jest od czego. Jest jedynie podana informacja, że ten orbitrol posiada 4 zawory(przelewowy, ssący, szokowy, zwrotny)
Witam. Kolega potrzebuje zawór obejściowy najlepiej regulowany typu BY-PAS . Podłącza się go tak żeby woda wypływała z powrotem do studni. Pompa podnosi do 100metrów także ciśnienie temu odpowiada 10bar. Wiem że kolega nie potrzebuje takiego ciśnienia więc spokojnie taki zawór można ustawić na 4-5 bar co umożliwi płynną i ciągłą pracę takiego zaworu....
Zawór przelewowy xxxxxxx082 lub mechaniczna pompka zasilajaca.
a rozdzielacz który jest w prasie nie działa jako zawór przelewowy?? I gdy powstanie cisnienie nie przeleje oleju bokiem??
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Wykręcić z rozdzielacza zawór przelewowy, wkręcić zaślepkę, stanąć na listwie żeby opadła. Uruchomić ciągnik. Nie robić tego bez zaślepki . Zgasić silnik. Zakręcić zawór przelewowy.
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
No to jest rozwiązanie, jak zawór bezpieczeństwa się nie sprawdzi. A dlaczego miałby się nie sprawdzić. Zawór bezpieczeństwa (przelewowy) działa tak samo, z tą tylko różnicą, że tu upust jest stały, a przy zaworze bezpieczeństwa upust następuje w chwili gdy ciśnienie przekroczy ustawioną wartość. Ciśnienie w zaworach przelewowych z reguły można zmieniać....
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Było o tym wiele tematów. Wyjąć zawór przelewowy ukryty w rozdzielaczu od góry pod dekielkiem na 2 śrubki klucz 14. Składa się on z 4 elementów, 3 trzeba wyjąć. Wymyć, złożyć i próbować. Wyciek we wspomnianym miejscu nie ma nic do rzeczy. A uszczelnienie jest proste i tanie także opisywane w podobnym temacie.
Jest dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Osobiście o kilku moich klientów celowo nie napinam mocno paska, bo to są tacy agenci, że gną wsporniki siłownika, a nawet przednią oś. A tak jest pewne zabezpieczenie przed taką sytuacją. Tam orbitrol jest ustawiony bodajże na 140 bar, a powinien być na 80 bar. Wtedy najpierw powinien otworzyć się zawór...
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Okazało się że nowy zawór przelewowy który zamówiłem był uszkodzony, na innym działa.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Za wartość ciśnienia odpowiada właśnie ta śruba w zaworze przelewowym, jeśli jest zbyt mocno wkręcona to pompa powinna się dusić.
Witam. Jak dla mnie sam w sobie pomysł zrobienia łuparki pod c360 nie jest rozwiązaniem ekonomicznym biorąc pod uwagę obecne koszty oleju napędowego i szybkości działania łuparki. Lecz tak jak pisali państwo wyżej rozdzielacz przy samym siłowniku możesz dać, w zupełności wystarczy podstawowy 40L. Pamiętaj jednak, że przy hydraulice ciągnikowej nie uzyskasz...
Powodem awarii był zawór przelewowy. Kupiłem cały zestaw naprawczy o numerze 2.883-827.0.
Cięte i lutowane. Inaczej tego nie zdemontujesz przecież. Błędy w sterowniku samej pompy nie powiedzieli, pewnie nie mają do tego sprzętu z bosha. Co do ceny naprawy to kilkanaście pomp już oddawałem do pompiarza, i na około 1tys się kończyło z reguły, ale wiadomo starsza inna konstrukcja. Co do tej vp 44 to auto nie wiem czy warte 5tys, ja nie jestem...
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć? No jest zawór przelewowy w rozdzielaczu.
Witam. Do tej kostki dochodzą 3 węże hydrauliczne, jest to jest z tego co pamiętam(a miałem tą fadromkę bardzo dawno temu) dodatkowy zawór przelewowy do jednej z sekcji hydraulicznych.
Na pierwszym zdjęciu masz zawór maksymalnego ciśnienia (przelewowy, bezpieczeństwa) Na drugim zawór dławiący. Rysunki pokazują tylko zasadę działania, w rzeczywistości takie zawory wyglądają nieco inaczej.
Podmieniłem z MANa zawór przelewowy (z tyłu na listwie). Przejechałem 50 km, problem nie wraca. Widocznie nowy, który zmieniłem, poddał się na samym początku.
1. Co może ulec awarii że nie ma wysokiego ciśnienia - tylko pompa? Zawór przelewowy, zawór zwrotny, zaworki po stronie ssącej/tłoczącej, aczkolwiek to ostatnie częściej objawia się pulsującym ciśnieniem. No i powyżej oczywiście mowa o sytuacji w której silnik pracuje, a nie ma ciśnienia.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Zawór przelewowy dobry, szczelny? Smok pompy przykręcony jak należy szczelnie? Wałek rozrządu nie zużyty na czopach?
Sprawdzałeś to o czym wyżej napisałem? Uparłeś się na ten komputer... A o sprawdzeniu tych podpowiadanych elementów ani słowa. Komputer nie poda większej dawki dopóki nie będzie widział doładowania, puszczonego sprzęgła, wyłączonego luzu skrzyni biegów, sprawnego pedału gazu. Ciśnienie paliwa mierzyłeś na bloku, zawór przelewowy sprawdziłeś, czujniki...
W rozdzielaczu jest zawór przelewowy?. Mile widziany manometr żeby można wyregulować przelew.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
Witam. Miałem taki sam problem że ciśnienie raz bylo normalne jak na myjkę k5 przystalo a raz niskie. W moim przypadku wystarczyło wyczyścić i nasmarować smarem silikonowym zawór przelewowy czyli jak piszą koledzy bay-pass. Mieści się on pod krućcem zasilającym wodą. Po odkręceniu trzech śrub imbusowych 5mm i zdjęciu tego krućca pokaże się sześciokątny...
To jest zawór przelewowy (bypass), i nie potrzebnie go rozebrałeś bo wyciąga się go w całości z tym co jest w środku (a niema na zdjęciu) i odpowiada za wł/wył urządzenia. Wcześniej się nie załączał bo mógł się zawiesić (czasem tak się zdarza) a teraz jak jest rozkręcony (lub nieprawidłowo włożony) to myjka pracuje non stop nie wytwarzając ciśnienia....
Nie myślałeś może nad czymś podobnym do klatki bezpieczeństwa? Niby masz ten zawór przelewowy ale to tylko część mechaniczna. A co kawał rury nad głową...
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
nie mam już do niej siły może być to wina akumulatora hydraulicznego? A wiesz jak działa akumulator hydrauliczny? Zauważyłem również , że jeden przewód idący z pompy (sekcja nr2) do dużego rozdzielacza wibruję i "brzęczy" cały czas... kupiłem serwis manual do niej i przewody są dobrze wpięte ( jak ktoś potrzebuję to podzielę się za darmo) Sprawdź między...
Tak jak namalowane nie będzie. Rozwali zawór Otworzy się zawór przelewowy w ciągniku i olej zacznie grzać efektem pracy pompy na 100% i zbędnego zużycia paliwa. Ale zanim to się stanie to mu się olej w ciągniku skończy bo tym samym wężem nie wraca przecież, a drugiego nie widać :D Potrzebny rozdzielacz jednosekcyjny, przykładowo 40l/min 30MPa zamontowany...
Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie poniżej dopuszczalnej granicy przez co najmniej 7 sekund. Limit czasu został ustawiony tak, by kod usterki nie powstał w wypadku chwilowego wahania ciśnienia nie spowodowanego usterką. Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zasięg, jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną...
Zawór przelewowy jest niezbędny w takim urządzeniu, rozdzielacz zazwyczaj ma już wbudowany taki zawór...
Musi być jeszcze zawór przelewowy.
W rozdzielaczu nie ma punktu do pomiaru ciśnienia. Radziłbym najpierw sprawdzić zawór przelewowy . Znajduje się z boku rozdzielacza,należy odkręcić dwie śruby M8 klucz 12 pod dekielkiem jest sprężyna potem jest tłoczek. Wyjąć tłoczek dłuższą śrubą M8 i sprawdzić czy nie ma wżerów na powierzchni stożkowej . Jeśli są przeszlifować powierzchnię stożkową....
I jak naprawa? Jeżeli nie jest to zawór przelewowy to mnie się pomysły skończyły. Jak ustalisz usterkę to daj znać, bo to ciekawy temat. Można jeszcze sprawdzić zawór przelewowy jak pisze SKM.
Volvo i Man podobna usterka pompa też... Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia
Zawór przelewowy na pompie przepuszcza, nr. 0407 na schemacie. Pytanie dlaczego, czy zawór przelewowy jest uszkodzony czy zawór ceramiczny blokuje przepływ i ciśnienie tak wzrasta, że otwiera zawór przelewowy. Obstawiam to pierwsze, bo zawór ceramiczny wymieniłeś na nowy, a na starym miałeś to samo (jeżeli dobrze zrozumiałem?). https://obrazki.elektroda.pl/1865194700_...
Zacząć od wymycia silnika- nie jest to coś egzotycznego tylko normalny Perkins. Z opisu zacięty zawór przelewowy na pompie do smarowania silnika (nie hydrauliki)
Opis systemu smarowania masz tutaj <https://retrotraktor.pl/problemy-ukl... olej popłynie przez filtr równoległy gdy wzrośnie ciśnienie na zaworze przelewowym: wyższe obroty i (lub) rozgrzany olej (mamy mniejszy spadek ciśnienia na filtrze równoległym). Sprawdź drożność kanałów i rurek wiodących od filtra szeregowego...
Witam, Na wiosnę zaobserwowałem ciepłe grzejniki pomimo wyłączonego CO. Okazało się, że podczas grzania CWU część ciepłej wody trafia na CO Instalacja prosta jak budowa cepa, żadnych kominków itp. Przy okazji corocznego serwisu serwisant sprawdził silnik krokowy i stwierdził że trzeba rozebrać zawór trójdrożny aby zobaczyć czy się w nim coś nie zatkało,...
Czyli jak wyeliminowałeś zawór przelewowy i ten drugi zamykający obieg na nagrzewnicę to pozostają węże, słyszałem że potrafią się rozwarstwić w środku i nie puszczają płynu. Jak masz dostęp to załóż jakieś kawałki nowych węży na ten przelewowy czterodrożny na chwilę i podłącz pod nie tą starą nagrzewnicę z wymiany w powietrzu. Będziesz wiedział czy...
Chodziło mi, gdzie jest w samochodzie czy w samym sterowniku brak ciśnienia. Papa prawna, olej idzie na przelew. Ewentualnie zawór przelewowy zacięty albo nie wyregulowany.
Choć pierwszy raz słyszę określenie zawór maksymalny to jedynie co mogę powiedzieć jest to dziwne rozwiązanie ( pewnie włoskie ) w/g tego schematu. Jeśli pompa ciśnie olej w siłownik od strony tłoczyska , to zawór V1 działa jako przelew (nie sterowany zawór kierunkowy). Tłok siłownika utrzymany jest w stałej pozycji na tzw. ciśnieniu. W sytuacji sterowania...
Porozbierałem ro wszystko, i okazało się że w samym bloku nie ma żadnych zaworów, sprężyn, itp. Są tylko kanały olejowe prowadzące przez filtr, a następnie przez zawór przelewowy (te na górze). Także zawory raczej nie będą potrzebne, bo zawór przelewowy jest w rozdzielaczu. Ale myślę żeby te filtry zostawić. Co o tym myślicie? Czy wywalić to wszystko,...
Temat rozwiązany. Uszkodzony był zawór przelewowy w pompie adblue
Mógłbym prosić o rozwinięcie myśli? Jakim regulatorem? W planie mam zawór przelewowy wysokiego ciśnienia dla ruchu roboczego i zawór przelewowy niskiego ciśnienia dla ruchu zwrotnego.
Masz pewnie zawór przelewowy dokręcony na chama, żeby maksymalny udźwig tur-a mieć. Innej przyczyny nie ma. Jaki to Zetor?
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Sterowany pneumatyczne zawór przelewowy nie zrzuca ciśnienia (zawór albo powietrze), albo problem z czujnikiem ciśnienia AdBlue
Raczej jest dobrze podłączony. Nie wiem tylko po co jest to zaslepione złącze przy zaworze przelewowym. Powrót jest chyba zawsze przy zaworze przelewowym.
Tak, zamontować zawór na rurce przelewowej. Sprawny zawór będzie upuszczał do przelewu to co się znajdzie pod jego grzybkiem, może to być woda, ale również powietrze, jeżeli ciśnienie pod grzybkiem wzrośnie do wartości ustawionej. Obniżenie ciśnienia - w tym przypadku można ciśnienie obniżyć nawet do 0.5 bara, ale jak będzie 1.5 bara to też będzie dobrze,...
http://obrazki.elektroda.pl/6497851300_1... Urządzenie wykonane na potrzeby własne, ale może być wykorzystane dla potrzeb profesjonalnych. Urządzenie może łupać drewno o długościach; 0,33 0,5 1,0 m. Urządzenie może pracować w pionie i poziomie. Wykonanie w warunkach garażowych; spawarka, wiertarka, elektronarzędzia i narzędzia ręczne. Minimalne...
Tak, woda jest w urządzeniu. Wczoraj sprawdziłem dół zmywarki i nie ma wycieku, i zawór przelewowy jest ok. Uruchomiłem 2 cykle płukania po 15 min i nie wyrzuciło żadnego błędu. Po włączeniu 1h i 65 stopni po ok. 30 min błąd się powtórzył.
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
zawora pompa przelewowy zawora przelewowy oleju zawora przelewowy hydrauliczny
moduł zasilający bosch ademco express czcionka chrome
Technics SH-8055 – opinie, recenzje, wady i zalety korektora 12-pasmowego Aprilia RS 125 2002 schemat instalacji elektrycznej, manual, kolory przewodów