Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Padł któryś z zaworów, bądź uszkodził Ci się sterownik. Co do uszkodzonego zaworu trzeba wyciągnąć skrzynie i rozebrać mechatronike, odrazu mozna przemierzyć sterownik. Film dla potomnych, uszkodzone zaworu oraz ich sprawdzanie od 4min https://www.youtube.com/watch?v=xyp96e1p... Jeżeli nie miałeś stcznosci z DSG radzę oddać do jakiegoś Skrzyniarza Miłego...
Jeśli masz zawór regulujący ciśnieniem przy pompie to go zamień na A0019905317. Sprawdź dokładnie czy nie masz przy pompie tego: https://obrazki.elektroda.pl/2609952000_...
Jak nie znajdziesz oryginału, to załóż zawór proporcjonalny 3 na 2 innego producenta np. Festo. Chyba że potrzebujesz zachować CE i musi być taki jaki był. Sprawdź tylko jaka jest cewka w zaworze. Czy ze sterowaniem prądowym 4- 20mA, czy napięciowym.
Pompa wody nie da odpowiedniego ciśnienia. Najlepsze rozwiązanie to pompa wspomagania , trzeba tylko dorobić zawór regulujący ciśnienie.
Może być wtryskiwacz ale równie dobrze zawór regulujący ciśnienie na listwie, bez podłączenia pod komputer nie obejdzie się
To nie jest czujnik tylko zawór regulujący ciśnienie, upuszcza jego nadmiar w powrót.
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Masz tego świadomość że zwiększając lepkość to zwiększasz również gęstość Jake znaczenie ma gęstość dobrym przykładem jest woda. Ma ona dużo większą gęstość niż np. superol CB 50. (at)john56lat Warto przy pompie olejowej sprawdzić, czy nie pojawiła się jakaś nieszczelność przy na połączeniach itp na ssaniu oleju z miski (smok, rurka, uszczelnienia)....
Witam Sprawdź czy na wtryskiwaczach na nadmiarze nie ma przecieków (wężyki itd) tam lubi pociągnąć powietrze na postoju. Bo skoro ma znaczenie jak stoi auto to raczej się zapowietrza choć zawór regulujący wysokie ciśnienie też lubi stwarzać problemy że czasem pali a czasem gorzej.
Wiecie co mam podobny problem bo zaświeci mi sie kontrolka świec żarowych i niekiedy check ale to tylko przy ciepłym silniku aha i błąd który sie pojawia p1063 ''regulator ciśnienia paliwa'' aha i został już wymieniony zawór regulujący ciśnienie na tej dłuższej listwie ??
Czyli wychodzi na to że zawór regulujący ciśnienie paliwa?? lub sama pompa ale problem pojawia sie jak postoi rozgrzany nawet godzinę i juz jest problem.
Problem rozwiązany, padł zawór regulujący ciśnienie.
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Przecież cr to jest:-)zawór regulujący ciśnienie jeszcze sprawdź.
Jest zawór regulujący cisnienie, nie wiadomo o co chodzi, momencie gdy złapie temperaturę i dodamy gazu to cisnienie spada do 0
Sprawdź zawór regulujący ciśnienie, może się zawiesił.P.
ten temat z linku już czytałam, niestety niczego to nie zmienia. W aucie wymienione zostały wcześniej wtryskiwacze, teraz filtr paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulujący ciśnienie na listwie, auto ładnie się zbiera, ale w pewnym momencie zapala sprężynkę świec i wchodzi w tryb awaryjny. Błąd P0087, Nie wiem jak...
Jaki Actros wypadało podać. :) W nowszych 11 barów to normalka. Zawór czterodrożny reguluje ciśnienie w zbiornikach. Górne kolumny to I i II układ, dolne to pomocnicze. Sprzęgło blokuje jeśli masz za niskie ciśnienie w układzie pomocniczym. Może masz gdzieś ubytek i nie dobija do wymaganego ustawienia, to i nie spuści głównym zaworem na osuszaczu. Zmierz...
sprawdź zaworek w końcu listwy, nie powinien cieknąć.Jeśli zaworek jest OK, wymień M-prop valve (czyli zawór regulujący ciśnienie w listwie)
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Pompa ma wbudowany zawór regulujący ciśnienie, znajdź go, skróć sprężynę i w ten sposób ustawiasz ciśnienie tłoczenia.
Niema żadnego czujnika cisnienia paliwa na szynie ani nigdzie indziej. po włączeniu kluczyka sterownik podaje mase i uruchamia pompe paliwa na pare sekund poczym czeka aż dostanie sterownik sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym że obraca się wał to podaje mase na przekażnik tak długo jak długo otrzymuje ten sygnał a zawór na listwie to zawór...
Dziękuję za odpowiedź. Odpływ jest drożny - do otwór fi15mm, także tam się nic nie blokuje. Jak zmniejszyłem ciśnienie na zaworze wody przed pralką to nie wyrzuca wody... Nic z tego nie rozumiem. Czy ten zawór reguluje ciśnienie czy działa na zasadzie otwarty/zamknięty i do pralki trafia woda pod takim ciśnieniem co w instalacji? Pzdr. PD
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
HDS. W bloku rozdzielacza jest zawór regulujący ciśńienie, powyżej którego olej powraca do zbiornika. I wnętrze rozdzielacza jest pod ciśnieniem, ale do prawidłowej pracy potrzebny jest akumulator ciśnienia żeby podczas przełaczania zaworów -nie porozrywało węży.
Zawór sześciodrożny owszem reguluje ciśnienia za pomocą dwóch wbudowanych w sobie reduktorów układu hamulcowego 1 i 2 oraz układu 3 i 4. Ale jeśli zawór sześciodrożny został źle wyregulowany i na zasilaniu owego reduktora SCR pojawiło się wyższe ciśnienie powyżej 8,5BAR bądź nie niższe niż 6BAR owy reduktor nie powinien syczeć z tego miejsca co opisujesz.
To wskaż miejsce w którym to napisał że da się jak twierdzisz podkręcić ciśnienie na wolnych. Bo napisałem dokładnie co ty. Bo to co nazywasz z zaworem przelewowym to właśnie jest zawór regulacyjny, nadmiar wypuszcza na przelew. W ten sposób reguluje się ciśnienie. Swoją drogą skoro piszesz zawór której reguluje ciśnienie od góry, to znaczy według twoich...
Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki
witam dzisiaj auto jedzie na kampanie ecu zobaczymy co czy coś pomoże jak nie to pozostaje przeorać instalacje na początek sprawdzić dla pewności i zawór regulujący ciśnienie chłodzenia wymienić już innych możliwości nie ma dzięki zainteresowanie
Zawór pod żółwiem to zawór regulujący ciśnienie paliwa 4,5 bar. Natomiast żółw jest to kolektor ssący dla silników o układzie cylindrów V. Ciśnienie paliwa na jałowych to 4,5bar przy wysokich obrotach ok 6,5 bar. Ale z tym ciśnieniem sprężania raczej już sobie odpowiedziałeś gdzie jest przyczyna.
Panowie czy w Z17DTL zawór bezpieczeństwa na listwie wystepuje? Albo zawór regulujący ciśnienie? Widzę tylko czujnik ciśnienia...
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Zaworki wymieniałeś w pompie? Zawór regulujący max ciśnienie sprawdziłeś? Silnik się wyłącza przy zamkniętej lancy?
To może być ten czujnik albo rzeczywiście spada ciśnienie (np. zawór regulujący ciśnienie), nie bardzo wiem czego od nas oczekujesz? Trzeba by coś wymienić albo podmienić
Zrób tak jak kolega ele5 podpowiada. Jeżeli nie będzie efektu to myśle ze bedzie to zawór regulujący ciśnienie turbiny. Albo daje za duże albo za małe i dlatego tak sie dzieje.Podłaczenie pod VAGa tego nie pokaże.
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
Witam Zmylił mnie ten śrut. Miałem inne skojarzenia. Chodzi po prostu o kulkę ,czy grzybek dociskany do gniazda przez regulowaną sprężynę. Najbliżej mamy taki zawór upustowy regulujący ciśnienie pompy palnika na OO. Jest zabudowany w konstrukcji pompy. Taka konstrukcja nie nadaje się do regulacji poniżej 1bar zbyt wąska histereza sprężyny. Do precyzyjnej...
rail jest bez zaworka,jedynie pompa cr ma zawór regulujący ciśnienie zresztą juz podmieniony na drugi (używka),tylko pytanie czemu robi takie numery na ciepłym silniku
Dziś rozkręciłem zawór regulujący ciśnienie. Karcher zaczął włączać i wyłączać się prawidłowo, tylko z tym że jeszcze jest za niskie ciśnienie około 150 bar podczas używania lancy. Zauważyłem jeszcze jednen szczególny mankament ( przedstawiony na filmie poniżej). Po włączeniu karchera ciśnienie wzrasta do około 300bar i wyłącza się. Bez używania pistoletu...
Dziękuję za podpowiedź. Nie ma wycieku. Po naciśnięciu hamulca ciśnie spada i jak trzymam hamulec to wzrasta do momentu naciśnięcia ponownie. Ktoś mi podpowiedział, że to zawór ograniczający, regulujący ciśnienie.
Kapie woda z zespołu wodnego, dokładnie z elementu nazwanego w instrukcji obsługi jako bezpiecznik ciśnienia wody. Woda kąpie cały czas, kropla co około 45 sekund. Zespół nowy, miesiąc temu wymieniłem. Czy można w tym bezpieczniku-zaworze regulować ciśnienie zadziałania?
Witam, w sharanie jest zawór regulujący ciśnienie który znajduje się w sprężarce, prawie na pewno to jego wina, przerabiałem ten temat, zawór do kupienia na allegro. Wymiana niezbyt uciążliwa.
Na początek zrób diagnostykę. Turbo jest bez zmiennej geometri, ma tylko zawór regulujący ciśnienie i chodzi on w miarę ciężko. A jak ze zużyciem oleju i mocą?
Pompa ma być wyłączona przy pracy na LPG! Jeśli jej się nie odetnie, to pompa pracuje ciężej niż przy pracy na benzynie hmmm, no nie wiedziałem, dotąd myślałem, że tam jest zawór regulujący ciśnienie
kolego, w pompie wysokiego ciśnienia jest zawór regulujący ciśnienie w magistrali, jeżeli jest uszkodzony, to auto za żadne skarby nie zapali. Konieczne jest sprawdzenie "mądrym" diagnoskopem ciśnienie podczas rozruchu, lucik już o tym wspominał pozdrawiam
P0191 to zbyt niskie ciśnienie na listwie cr. Wyciągnij szynę cr i zmywaczem w spreju wymyj ją dokładnie w raz z czujnikiem ciśnienia nie wiem jak wygląda listwa u ciebie ale miałem przypadki że w Masterach siadał zawór regulujący ciśnienie na cr który znajdował się na końcu listwy i szyna do wymiany.
Problemem jest jednak brak ciśnienia w common rail-u. Gdy jest ciśnienie to odpala ,a gdy nie ma to nie. Aktualnie jest i trudno mi stwerdzić co dokładnie jest uszkodzone. Wszytko wskazuje na zawór regulujący ciśnienie. Narazie nie wymieniam (cena nowy około 1600) , poczekam ,aż padnie. Dzieki za posty.
Zawór reguluje przepływ. Ciśnienie reguluje regulator ciśnienia. Zarówno zawory jak i regulatory są w "wersji" proporcjonalnej. Czyli na zaworze możesz ustawić wymagany przepływ, a na regulatorze wymagane ciśnienie. Oczywiście, w zależności od wielu cech danego układu, przepływ wpływa na ciśnienie, a ciśnienie na przepływ.
Witam mam problem z mercedesem atego nabija powietrze normalnie do 6 apotem osuszacz spuszcza powietrze jak by był pełny. Gdzie posiada on zawór regulujący ciśnienie spuszczania? awariia powstała nagle z dnia nadzień.
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Możesz dać dławik przepływu regulowany. Można też wstawić na zasilaniu dodatkowy zawór bezpieczeństwa z pokrętłem regulującym ciśnienie. Można też połączyć przez dławik wlot z wylotem silnika (bypass ) i regulować moc. Piałeś, że na silniku masz 2 śrubki, więc podejrzewam, że masz silnik tłoczkowy a nie zębaty. Tymi śrubkami regulujesz nastawę kołyski...
pilnuj też zaworu EGR bo też sie zapycha i blokuje silnik i potrafi zgasić go czasem puszcza uszczelka na zaworze regulującym ciśnienie na listwie CR wiec też można popatrzeć na to jak będziesz miał w przyszłości takie problemy no i oczywiście dobre paliwo bo zajeździsz wtryski i inne elementy tego układu bo jest to delikatny układ
mam ten sam problem czy ktoś wie dlaczego tak jest bo nie mogę sobie poradzić. Wymieniłem już przepływomierz, moduł zapłonowy, elektro magnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania, czujnik położenia wału. Katalizator sprawdzony. na kompie zero błędów. juz nie wiem co robić dalej. POMOCY
Nie wiem skąd masz takie i informacje. Może się mylę ale w Insignii są dwa rozwiązania. Kompresor że sprzęgłem i kompresor bez sprzęgła. Ten twój nie ma sprzęgła. Jest tylko zawór regulujący wydajność. Może inaczej. Nie ma klasycznego sprzęgła o którym piszesz. Jest sprzęgło zrywalne ale jeżeli kręcąc kołem pasowym widać że kręci się wirnik to raczej...
Mówiąc o pomiarze ciśnienia nie miałem na myśli wpinania manometru tylko podpięcie testera sterownika silnika. W wartościach rzeczywistych widać jakie ciśnienie panuje w railu. Jeżeli chodzi o zawór to jest to zawór regulujący ciśnienie, umieszczony w pompie (przykręcony na dwa torksy).
no nie - na niby ;) Muszę mieć na dachu. W piwnicy było by za daleko, a poddasze użytkowe i nie mam gdzie powiesić. Inaczej nie zawracał bym sobie głowy glikolem. Dobra, bo zaczynamy schodzić powoli z tematu i odkrywamy koło. Załóżmy więc, że nie mogę zamknąć układu. Muszę mieć otwarty - jak poradzić sobie z parowaniem w taki sposób, żeby nie tracić...
Sprawdź jakie ciśnienie jest na listwie na biegu jałowym. Może być zawór uszkodzony regulujący ciśnienie.
Witam. Proszę sprawdzić przewody z elementu który zaznaczony jest na zdjęciu. Jeśli ciśnienie doładowania jest nieprawidłowe to znaczy, że element ze zdjęcia nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia potrzebnego do zadziałania zaworu, który reguluje ciśnienie doładowarki. Zawór regulujący ciśnienie doładowania jest bezpośrednio przy turbinie!!! Z niego...
Tam nie ma co podłączać do kompa. Nie trzeba robić adaptacji przepustnicy , to wtrysk mechaniczny. Ilością wtryskanego paliwa steruje klapa spiętrzająca i elektro mechaniczny zawór regulujący ciśnienia paliwa na głowicy rozdzielacza. Tych elementów nie próbuj regulować , bo nigdzie nie pojedziesz.
Może być tak jak pisze kolega Zico63,ale jak nie pomoże wymiana filtra,to stawiam na pompę.Wtedy podjedź do pierwszego lepszego mechanika niech sprawdzi ciśnienie na podstawie filtra-ma być min.0,9 bara powyżej 2000 obr/m. Wygląda to trochę na pękniętą sprężynę w zaworze regulującym ciśnienie
Strasznie często Ci cyka ten konżektor (zawór regulujący ciśnienie za pompą), radzę tak jak kolega wcześniej wspomniał sprawdzić akumulator ciśnienia i jeszcze zawór hamulcowy (jak jest zużyty to tył auta szybko opada a pedał hamulca "kopie" i syczy podczas hamowania). Dodałem opis złącza diagnostycznego. Jak już zauważyłeś znajduje się ono w skrzynce...
Swojego czasu pompy hydrauliczne нш-250 nsz250 kosztowały napewno poniżej 1000zł. Jedna ma zapotrzebowanie na moc ok 125 koni przy nominalnym ciśnieniu i wydajności. Do tego zawór bezpieczenstwa i zawór regulujący ciśnienie od zera do ciśnienia nominalnego, chłodnice oleju, przekladnia,przewody( niestety wszystko na duże przepływy). Z grubsza...
Witam, Mam problem z układem sterowania silnikiem elektrycznym 12VDC. Na zakładzie mamy zamontowany regulator ciśnienia (zawór regulowany sinikiem 12VDC ok 1A) NA podstawie sygnału ze sterownika zawór reguluje ciśnienie (zawór się zamyka lub otwiera). Zawór jest otwierany i zamykany przez zmianę polaryzacji 12VDC (ze sterownika wychodzi zasilanie tego...
Najprawdopodobniej prze korek zbiornika płynu chłodniczego, który posiada również zawór regulujący odpowiednie ciśnienie w układzie chłodniczym.
Witam, trafiło do mnie auto volvo v50 2,0 d 136km. Problem polega na nie trzymaniu wolnych obrotów. Po odpaleniu auto przez chwile chodzi równo i za chwile gaśnie jakby brakowało paliwa. Przy naduszeniu na pedał gazu auto chodzi bezproblemowo , reaguje na obroty. Wymieniłem 3 zawory regulujące ciśnienie paliwa, podmieniłem pompę, wtryski podobno są...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
No to módl się zęby pompa działała i jakiś prekambr(pseudo mechanik ) jej nie otwierał bo w tym przypadku możesz poszukać nowej pompy ,na pompie jest zawór regulujący ciśnienie i na końcówce jest mikro sitko jeśli jest uszkodzone lub zapchane tez noga wystąpić takie niespodzianki .POZDRAWIAM
Miałem kiedyś taki przypadek, że prawdopodobnie wraz z olejem do silnika dostał się mały drucik z bardzo twardego materiału. Przeszedł przez siatkę w smoku, przeszedł przez zębatki pompy i zablokował zawór regulujący ciśnienie oleju. Objaw to właśnie brak ciśnienia oleju. Najlepiej zacząć diagnozę od najtańszych rzeczy, czyli wymienić filtr oleju jak...
Regulowałeś coś zaznaczonym zaworem? Swoją drogą w tego typu rozdzielaczach głowica powinna być na dolnej zasilającej belce a zawór regulujący ciśnienie na belce powrotu do kotła. http://obrazki.elektroda.pl/2344876300_1...
Cisnienie paliwa w układzie wtyskowym to wazny parametr,nie koniecznie pompa musi być winna w obwodzie zasilania paliwem jeszcze jest FILTR paliwa i najwazniejsze ZAWÓR regulujący ciśnienie na wtryskiwaczu(zaworem i manometrem ustawia się prawidłowe ciśnienie paliwa)-tak mają Fiaty i większość jednopunktowców.A moze to Lamda koryguje dawkę paliwa? odzywa...
Witam problem rozwiązany wymieniłem czujnik na listwie wtryskowe nie kupiłem org bo bardzo drogi i ciężko dostępny do mojego modelu pasował z nissana x trail t30 120zl za używany Czujnik denso 6100 przed kupnem innego wykrec swój i sprawdź opis i kod bo są różne rodzaje Wymienilem też filtr paliwa i zawór regulujący ciśnienie na pompie wtryskowe jest...
Już doszedłem, wyrobiona jest krzywka na wałku rozrządu od wtryskiwacza. Rolka wyrobiła spory rowek. Wałek zawiozłem do Bydgoszczy do naprawy. Dziękuję za wpisy i zainteresowanie. Muszę teraz poszukać jaka była tego przyczyna. Zyga Dodano po 35 Proszę o podpowiedź w którym miejscu umieszczone są zawory regulujące ciśnienie oleju w silniku Scanii R....
Zawór nie redukuje ciśnienia, reguluje tylko przepływ w tym wypadku gazu. Ciśnienie w układzie za reduktorem jest takie same tak przed jak i za zaworem.
Po pierwsze nie ma pomp miedzianych tylko mosiężne, na stronie MAKITY nie ma o tym wzmianki a raczej czytać umiem. https://www.makita.pl/tool/29303/HW151.h... i gdzie jest prawda w opisach na stronach CECHY Pompa tłokowa mimośrodowa z tłokami mosiężna z pokryciem ceramicznym Do użytku profesjonalnego lub przemysłowego Bezszczotkowy silnik indukcyjny...
Mercedes w210 2.9TD. Gdzie jest zawór który reguluje ciśnienie doładowania turbiny?.
Dokładnie kolega wyżej ma rację. To dość częsta przypadłość w silnikach 1.9TDi - zacina się zawór regulujący ciśnienie w układzie hydrauliki zaworów - skutkiem tego jest nadmierne ciśnienie co powoduje że silnik pracuje przy nie domkniętych zaworach- przez co kopci i chodzi jakby palił na dwa gary. Swoją drogą dodam, że nie wróże Ci długiej i bezawaryjnej...
a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę jest to zawór, który reguluje ciśnienie doładowania i wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/81_12365754... jeśli masz turbo bez zmiennej geometrii łopatek, steruje turbiną ciśnieniowo, czyli ma wpływ na otwieranie zaworu upustowego turbiny tzw. wastegate, który wygląda tak http://images49.fotosik.pl/47/3e27556856...
Karcher K7 Premium 1.168-604.0 Zakupiona 10 lat temu, do środy spisywała się rewelacyjnie, raz przesmarowałem zawór regulujący ciśnienie bowiem włączała się z opóźnieniem. W środę podłączyłem ją i zupełnie się nie włączała, rozłożyłem ją, niestety przy próbie reanimacji starego zaworu podczas rozkręcania go i skręcania wypluł mały niebieski oring......
pod nr błędu 1622 - kryja się trzy zawory regulujące ciśnienie paliwa... jeśli poczytacie dokumentację to dowiecie się, że oprócz zaworu gaszenia może być uszkodzony zawór wyłączający sekcję pompy cdi lub zawór regulujący ciśnienie cdi ''na listwie'' - elektronika zauważa inne (od wymaganego)ciśnienie paliwa w układzie.... jeśli kożystasz z kts'a to...
Nie słuchaj tego. Olej ma być taki jaki producent przewidział, a nie żaden gęściejszy. Ciśnienie też ma być takie jak powinno. Może być albo zużyta pompa i nie wydala, albo źle działa zawór regulujący ciśnienie - zbyt słaba sprężyna (tak jak u mnie było). W tym przypadku nie ma sensu kupować nowego zaworu (kosztuje parę ładnych stówek, wystarczy podłożyć...
W które miejsce dokładnie podajesz zasilanie za zawór Na zawór regulujący ciśnienie na pompie (w aucie kolor niebieski przewodu) mało tego jak podam tam plus po 15 to reaguje dziwnie prawidłowo to znaczy włącza się pompa paliwowa na chwilę jak nie odpalam, potem jak kręcę to znowu rusza...jakby wszystko prawidłowo... Jak odpala to komunikacja jest?...
Witam, mam problem z ciśnieniem na szynie cr. Objawy - samochód przy rozruchu musi troszkę pokręcić, ale zapala, podczas delikatniej jazdy wszystko jest w porządku. Problem zaczyna się po dodaniu gazu, auto zaczyna przerywać i wchodzi w tryb awaryjny, zapala się lampka dde. Przy depnięciu pedału gazu do oporu czasem zgaśnie, po ponownym uruchomieniu...
Witam, Pytanko jak w temacie - co to za zawór? Na zdjęciu widać jakąś regulację (normalnie jest tam nakręcony kapturek), jak dla mnie wygląda to na zawór regulujący ciśnienie idące na orbitrol a nadmiar wyrzuca na zbiornik... https://obrazki.elektroda.pl/5597296500_... https://obrazki.elektroda.pl/5781991700_... W nowszych...
Ok teraz rozumiem. Jest to nowe rozwiazanie dla mnie. Myślałem że może jest tam jakas pompa czy zawór które regulując cisnienie zwiekszają bądż zmniejszają tarcie. W takim razie nic tam poza tym bebnem i jego wnetrznościami nie ma wpływu na sprzeglanie (oczywiście poza suchym sprzegłem). Zmienię jeszcze olej dla pewności. Kolego orientujesz sie co tam...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Zawór rozprężny reguluje niskie ciśnienie.
Temat do zamknięcia.Myjka naprawiona,problem stanowił jeden z o-ringów w zaworze gdzie reguluje się ciśnienie.
Witam. Samochód jak w tytule, po kapitalce silnika. Rozrusznik - wymienione wszystkie elementy (poza stojanem i częścią mechaniczną) kręci jak szalony.Elektronika ECU nie rejestruje żadnych błędów, natomiast silnik nie zawsze odpala. Częściej nie odpala jak jest ciepły, ale i na zimnym ma kaprysy. Zmierzyłem oscyloskopem przebiegi na zaworze regulującym...
Dosyć ciekawie się demontuje pompę wtryskową trzeba zdemontować rozrząd i na kółku wałka rozrządu brak klina ale przynajmniej jest wycięcie z tyłu wałka do ustawienia ,dekiel łańcucha rozrządu nie ma kołków prowadzących ciekawie jak go później ustawię w /znowu tokarka pójdzie w ruch/ fajnie się rozbiera ale kto to poskłada... Nie wiem czy komuś się...
A panowie nie jest tak, że przy zastosowaniu większego wymiennika zawór rozprężny reguluje sb cisnienie i przepływ czynnika? Po to chyba czujnik temp czynnika. Jedynie zastosowanie zbyt małego wymiennika szkodzi nam mniejsza wydajnością. Wysłałem zapytanie do danfossa o wymiennik na R32 zobaczymy jaka będzie odpowiedz.
Dzięki wielkie, mógłbyś mi jeszcze opisać zasadę działania Twojego rozwiązania?? Wydaje mi się, że teoretycznie działać powinno :boss: tak: - lewy zawór ograniczający ciśnienie regulowany pokrętłem utrzymuje zadane stałe ciśnienie, odczytywane na manometrze 1, na wejściu zaworu zwrotnego, - prawy regulowany zawór ograniczający i zawór dławiący regulowany...
Tak jak ten zawór jest przedstawiony na obrazku to nad "grzybkiem" podłączasz zbiornik na powietrze" po prawej masz wyjście na siłownik(i) a z tyłu na dole jest zasilanie. Jeśli na zasilaniu jest powietrze to przedostaje się one do zbiornika. w momencie wypuszczenia powietrza z zasilania zawór się przekierowuje i powietrze ze zbiornika przedostaje się...
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
Witam.Wszystko się wyjaśniło.Długo czekałem na zawór regulujący ciśnienie w szynie paliwowej. Po wymianie, silnik pracuje normalnie pomimo wyświetlania w dalszym ciągu błędu.Jeszcze ciekawostka, na postoju przy dodawaniu gazu do 3500 obr/min nic się nie dzieje, powyżej tych obrotów po kilkunastu sek. schodzi do obrotów minimalnych. Tak jest w programie...
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Mogę dodać ze źle dobrany filtr blokuje zimny gesty olej niż cieplejszy rzadszy. Ale przy takiej usterce filtr zrobi się jak balon i potrafi szczelić. A zawory bypass w filtrach, a zawory regulujące ciśnienie w pompach? Cuda wianki, 3,5 - 4,5atm ciśnienia blaszany filtr rozsadzi, niesamowite. A założyciel tematu określi się w końcu może w jakich okolicznościach...
zawora regulować regulować ciśnienie regulator ciśnienie regulować
wyświetlacz trasy układ scalić zegarowy technics kondensator
Piła spalinowa Faworyt RG 5300 18A - ocieranie koła magnesowego o nawojowe Niski poziom wody w studni kręgowej - przyczyny i rozwiązania