To Instrukcja do gx 160.
Nie znam się na Toyotach ale jeśli "nie ma czym pokręcić" to pewnie są wymienne płytki (jak w starszych VW) - mierzy się luz i na tej podstawie oblicza się jaka powinna być grubość płytki (grubszej niż tej co "siedzi" obecnie w silniku).
.Wiekszość aut posiada hydrauliczne popychacze zaworowe i same niwelują luzy na zaworach Akurat ten silnik został zapożyczony do Renault z Nissana (oznaczenie Nissana MR20DE) i w nim się reguluje zawory operacja dość kosztowna ponieważ reguluje się poprzez wymianę całych szklanek zaworowych a nie płytek tak jak w innych silnikach (np. Fiat) i do tego...
Witam czy w tym silniku są hydraulicznie regulowane zawory? Są....
Jak w tym silniku są regulowane zawory?
zawory.Te silniki maja regulowane zawory!!!!!.
Cześć mam pytanie jak to jest z tymi zaworami posiadam Opla Astry 1,6h 16v twinport silnik Z16xep Jakie tam są zawory? Można je regulować poprzez luzowanie śrub i regulacji czy trzeba płytki wymieniać czy ten silnik ma kozę tak ze całe szklanki trzeba Chce na dniach zmierzyć ten luz ale nie daje mi spokoju jak w tym silniku jest w internecie czytam...
Witam i pytanie jak w temacie. Jak w silniku F4P regulowane są zawory? Pamiętam że w starszej wersji 2,0 8V miałem regulowane za pomocą płytek. Jak jest w tym modelu? W tym silniku?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Ok, ale kolek od gmp może wpaść w dwóch pozycjach koła zamachowego, albo na mijance na 6 albo na 1. To podpowiedz mi, tak jak opisałem wyżej jak mam ustawiony silnik obecnie, które teraz zawory reguluje?
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
Witam, mam problem z zaworami w Hondzie HRV silnik 1.6 z 1999 roku, chciałbym zapytać czy ktoś z was regulował zawory bądź wie jaki ma być luz zaworowy? Na zimnym silniku ! ! ! ! ! wlot O.21 do 0,25 wylot od 0,25 do 0,29 youtu.be/JBvDy8FIrZY
W tym silniku zawory reguluje się płytkami
"Chodzi mi o kompletny zawór pompy olejowej silnika c 360 + obudowa z przyłączami węży ." I taki zawór sam reguluje odpowiednie ciśnienie czy jak? Bo taki to bym zdobył bez problemu.
Jeśli to jest zafira b i silnik 1.6 to niedawno walczyłem z taką z 2008 silnik z16xe1 i miał zawory regulowane szklankami. Sterowniki w tych modelach siadaly często więc jak masz jakiś inny na podmianke to podmien
Zależy od silnika Ja w 1,5 dci na wale mam klin. Łatwo poznać, bo wtedy na wałku rozrządu jest koło regulowane. W starszych 1,5 dci koło wałka było sztywne, a na dole nie było klina
Choćby luz na zaworach (po 0,05mm)
Może ten silnik ma regulowane zawory i robota jest poważniejsza. Radzę zawołać jakiegoś mechanika, albo jednak zawieźć do mechanika.
Witaj. Regulowałeś zawory?
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
Gdzie znajdę opis tego silnika?Czym są regulowane zawory?Czy tam jest dwumasa?
Jeżeli silnik ma zawory regulowane to sprawdź czy jest prawidłowa szczelina na wszystkich zaworach.
Zawory były kiedykolwiek regulowane,kontrolowane?
Jeśli nie przeskoczył pasek to powinien palić tylko będzie klekał na jednym zaworze ponieważ wypadła płytka regulująca zawór .Odpalałeś silnik ? Podkładka ta ma specjalną grubość i musisz dokupić o takiej samej grubości ,a dekiel to albo do wymiany lub to spawania .
Jeśli mnie pamięc nie myli to tam reguluje się zawory. To jest czterosów? Zalewasz czystą benzyną?
To dolnozaworowy silnik, tak? Sprawdź jakie ma luzy na zaworach oraz poszukaj jak się je reguluje w takich silnikach.
Sprawdź elementy napędu układu tnącego, piasty, napinacze, rolki prowadzące, bo może tam coś przytrzymuje. Noże w jakim stanie? Raczej wyrzut boczny to lżej dla silnika. Zawory regulowane ręcznie. 12,5 km dla rzadkiej trawy o wysokości 10cm to pestka.
W 1997r . jak faktycznie nie regulowane hydro.... to mój opis nie dotyczy silników z regulowanymi zaworami tradycyjnie!!! Z hydroregulacją jak najbardziej
Zawory były regulowane? Silnik łapie samozapłon może być od zaworów, nagaru może być od aparatu zapłonowego- źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu (podciśnienie do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu sprawne?)
Witam, w mojej astrze rok 96 z silnikiem X1.7DTL(przebieg 227000) trochę głośno klekoczą zawory , mam pytanie czy w tym silniku reguluje się zawory czy nie? W książce "Sam naprawiam" opel astra dr inż. Hans-Rudiger Etzold jest rozdział str 326{"Sprawdzanie i regulacja luzów zaworów (tylko silnik 1,7 TD)} czy chodzi w tym rozdziale o silnik isuzu czy...
A i mam jeszcze pytanie co ile regulować zawory w silniku 139fmb Takie było pytanie...
Zaworki wymieniałeś w pompie? Zawór regulujący max ciśnienie sprawdziłeś? Silnik się wyłącza przy zamkniętej lancy?
No i jakich należy się spodziewać objawów Glosna praca dobiegajaca spod pokrywy zaworow - samej gory silnika. Odglos przypominajacy rytmiczne stuki, cykania. W nowszych silnikach zawory sa regulowane automatycznie, za pomoca tzw. popychaczy hydraulicznych. Jesli je masz regulacja reczna w takim silniku nie ma miejsca.
Zalecalbym ci kontrole i regulacje co 10kkm( sam tak robie w swojej fel) czyli z wymiana oleju.Sprawa jest prosta i nie czasochlonna, wiec taki interwal na LPG nie jest zbyt uciazliwy .Reguluj zimny silnik najlepiej po nocy.Luzy : ssace 0.25 , wydechowe 0.2.
nie są w tym silniku przypadkiem regulowane zawory ?
Zawory regulowano na zimnym silniku?
Witam szanownych użytkowników elektrody. Proszę kolejny raz o pomoc. Auto: Renault Megane, silnik 1.6 8V K7M 90KM Autko działało wporządku na benzynie jednak na gazie miałem problem z falującymi obrotami, wyczytałem ze moze to byc problem z zle ustawionymi luzami na zaworach, postanowiłem je wyregulować, poczytałem na elektrodzie jak "się to robi" i...
Witam . Ssący stawiasz na 50 wydechowy na 70. Musisz mieć kreciola aby obracać kołem zamachowym bo raczej srobokretem to ciężko. Na kole są znaki 1/6 . 3/4. 2/5 TDC oznacza pełen obrót kola. Kolejność ustawienia to 153 624. Więc jeżeli na kole wyjdzie Ci np. 1/6 to patrzysz który zawór jest otwarty i regulujesz ssący 50 wydech 70 . Oczywiście na zimnym...
Mam ten sam samochód, ten sam silnik i podobny problem(z tym, że poza słyszalnie nierówną pracą na wolnych nie ma innych problemów typu falowanie obrotów-trzyma 900 +/- 25). Ogólnie dosyć często spotykany problem w tym silniku, lecz nie udało mi się znaleźć kogoś kto by go rozwiązał. Przy wymianie rozrządu planuję zrobić regulację zaworów (w tym silniku...
Jeździłem kiedyś Matizem i z tego co wiem to zawory w tym silniku regulują się same poprzez samoregulatory napędzane olejem z silnika.Jak dawno zmieniałeś olej i filtr? W Matizach nie ma samoregulatorow, reguluje sie nakretkami jak w maluchu.
Trochę mało danych, ale znalezione na szybko... Ssący 10. Wydech 20. I nie wiem ile w tym prawdy, musiał bym widzieć silnik, ale zawory reguluje się poprzez szlifowanie trzonków zaworów (zwiększenie luzu). Gniazda (zmniejszenie luzu). Czyli można powiedzieć że się nie reguluje.
reguluje sie na zimnym silniku za pomocą wymiany blaszek na odpowiednie;] najlepszym rozwiązaniem bedzie serwis w silniku 16sto zaworowym zawory regulowane są hudraulicznie;) wiec nie wymagaja regulacji
Kiedy były regulowane zawory. W tym silniku nie ma hydropopychaczy tylko regulacja płytkami.
Czy w tym silniku reguluje się zawory. Nie
Wg posiadanych przez mnie materiałów luz zaworów jest podawany, więc analogicznie można wnioskować, że zawory reguluje się.
Czy silnik był tuningowany? Starsze silniki CDI miały zawór regulujący za pompą na szynie, nowsze mają zawór dawki przed pompą.
tylko niech kolega powie o co dokładnie chodzi czy to układ od początku czy juz jest i nastąpiła awaria bo jak pamietam podobne układy sa w szlifierkach np: otworowych gdzie kamień dojezdza z poczatowego położenia a przed detalem zwainia i następuje posuw roboczy i obróbka oczywiście w najprostszym układzie gdzie krańcówke mozna regulować a pózniej...
Witam Pomijam kwestię sprawdzenia ciśnienia , ale dlaczego nie sprawdziłeś wtrysku ? Mogłeś przełożyć sprawny np. 3na 5 a 5 na 3 i sprawdzić . Zawory kiedy były regulowane ?
W tym silniku zawory reguluje się przez kręcenie mimośrodowymi kółkami w konikach, czyli nie ma hydrauliki, to nie mogła być przyczyna nie zapalania silnika, natomiast jest (albo był) katalizator i lejący się do wydechu olej mógł się zapiec na gorącym wkładzie ceramicznym, zatykając go całkowicie Acha, bez turbiny ten silnik zapali, 525tds też, sprawdzałem,...
W silniku samochodowym lepiej jak nic na sucho nie pracuje.
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
A jak autor ma 90kM silnik AGR ? Ma zawór wastegate sterowany nadciśnieniem, a nie vnt regulowane podciśnieniem [url=https://imged.pl/octavia-golf-a3-1-...
Ładna konstrukcja :) Dodałbym równolegle (zasilanie hydrauliczne) bliźniaczy silnik hydrauliczny na drugie koło - obędzie się bez mechanicznego mechanizmu różnicowego. Sprawa napędowa: załączyć zawór kierunku jazdy i płynnie regulować szybkość silnika pompy hydraulicznej :) Powodzenia :)
Z tego co pamiętam zawory w tych silnikach są regulowane płytkami (między szklanką a zaworem) . Najpierw należy zmierzyć i zapisać luz na każdym zaworze, następnie wyjąc i zmierzyć grubość każdej płytki, po czym obliczyć jaka ma być grubość nowej płytki do każdego zaworu z osobna .
Co do wybuchających filtrów, to miałem kilka przypadków w starych silnikach z zaworami regulowanymi płytkami, był zablokowany zawór w pompie. Ale ostatnio robiłem audi 1,9TD z taką usterką, przy 12 barach na magistrali olejowej silnik gasł, bo przestawały się opróżniać popychacze i podpierało zawory, a filtr był cały i nawet nie spuchł ;)
przez pompe paliwa to malo mozliwe. to nie wyciek zaden. sprzawdz sobie zaworki czy trzymaja. jak zaklada sie nowe pompo wtryski to trzeba na zimnym silniku regulowac zawory i pompowtryski. zacznij od tego.
Jak wyregulować tę przypadłość, gdy już uporam się z resztą? Czy w silniku 1.6 AHL wystepuje zawór EGR ? Jaką przypadłość chcesz regulować ? NIe ma .
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Oscyloskopem tego nie sprawdzisz ,najłatwiej DIAG-em lub PPS-em.Sterownik silnika reguluje ciśnienie na zaworze aby uzyskać kąt wtrysku zgodny z mapą ,na podstawie informacji z czujnika na kole zamachowym,czujnika z wtryskiwacza,temperatury i obciążenia silnika.
Ustawiasz wał korbowy w punkcie T (patrz w otwór zamknięty gumowym korkiem w pokrywie wentylatora), upewnij się czy to jest właściwy punkt T - bo możesz mieć GMP pomiędzy suwem wydechu/ssania, wtedy oba zawory są otwarte oraz pomiędzy suwem sprężania/pracy, wtedy ustawiasz zawory. Regulujesz luz zaworów na zimnym silniku, przy pomocy blaszki szczelinomierza...
czy taki by się nadawał http://allegro.pl/silnik-hydrauliczny-or... i proszę mi przybliżyć temat z tymi zaworami zabezpieczającymi jaką funkcje miały by one pełnić czy regulować ciśnienie i tym samym obroty silnika ?
Zawór kulowy będzie za zaworem bezpieczeństwa, jak nazbiera się ciśnienie i zawór kulowy będzie zamknięty, to para wyleci przez zawór bezpieczeństwa, a chciałbym mieć zawór kulowy bo można regulować obroty koła zamachowego.
Więc nie trzymają Ci zawory... mi też pękł łącznik elastyczny - poza tym, że było głośno i auto trochę więcej paliło, mocy nic nie ubyło a wręcz przeciwnie. To jest silnik FIRE - zawory powinno się regulować co 30 tys. km, nie ma automatycznej kasacji luzów (popychaczy hydraulicznych).
Witam już nie mam sił z tym silnikiem wyjątkowo briggs 17,5 km wali ogniem z tłumika nagrzewa do czerwoności w kilkanascie sekund, czytałem, googlowałem i nic: wymieniona świeca wymienione magneto stare było pęknięte i zerwany klin wymienione paliwo gaznik dobry regulowane zawory dodam ze silnik odpala i pracuje wręcz pięknie ale wali ogniem ;(((((
Musisz dać zawór regulujący podciśnienie, ale odpowiedniej przepustowości.
Możesz dać dławik przepływu regulowany. Można też wstawić na zasilaniu dodatkowy zawór bezpieczeństwa z pokrętłem regulującym ciśnienie. Można też połączyć przez dławik wlot z wylotem silnika (bypass ) i regulować moc. Piałeś, że na silniku masz 2 śrubki, więc podejrzewam, że masz silnik tłoczkowy a nie zębaty. Tymi śrubkami regulujesz nastawę kołyski...
Nie ma to znaczenia. Chodzi o zasadę działania, zmieniającą prędkość obrotową na inną funkcję. Można je użyć jako regulator lub hamulec regulujący obroty, czy zawór bezpieczeństwa.
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Witam, jakiś czas temu miły moderator grzecznie wytłumaczył, że (chyba) od około 15 lat stosuje się tylko jeden czujnik temperatury. Patrząc na te zawory, to one mają podłączenia na cieńsze rurki jak od nagrzewnicy, a nie od chłodnicy. Więc moim zdaniem termostat nie bierze w tym udziału. Potem znalazłem to: "Zawór ten reguluje przepływ płynu chłodzącego...
Zawory w tym silniku są regulowane, ale nie tak, jak w 126p. Sam tego nie zrobisz, nawet mając dane (choćby [url=http://megane.com.pl/topic/396-zawo... Przyczyna jest jednak pewnie inna, bo zawory nie przestawiają się z dnia na dzień.
Zawory oczywiście reguluje się na gorącym silniku. Na zimnym trzeba dodać po 5 setnych. Nie kojarzę, żeby w Abimexie regulowało się ręcznie parametry wtrysku, w tym skład mieszanki. Za to odpowiada m.in. odczyt z MAP-sensora, który z tego co kojarzę lubił się psuć. Gdzieś w sieci krążą mapy do Poldka, sam ściągałem i wgrywałem. Potrzebny był komputer...
Przy takich upałach, trzeba podregulować zawory... w tych silnikach w ogóle trzeba co 500-600 km regulować luzy zaworowe. Tak jak napisałem, zawory są wyregulowane.
A zawory sie czasem nie reguluje na zimnym silniku?
Jeśli myślę logicznie to zanieczyszczony DPF spowoduje wzrost ciśnienia spalin co za tym idzie wtłaczanie ich do kolektora przez EGR ,zamulenie silnika i ograniczenie doładowania .Zawór EGR reguluje na podstawie różnic przepływomierza przez uchylanie zaworów bo są tam 2 połączone sprężyną a impulsy PWM wypychają rdzeń cewki programowo,gazy pod większym...
Filtra paliwa wymiennego nie ma w tym samochodzie. Jest tylko cala pompka paliwa i tam jest filter zespolony razem z pompka paliwa i wymienia sie to przy przebiegu 240 tys km. Ja bym na Twoim miejscu w pierwszej kolejnosci wyregulowal zawory i problem powinien zniknac. Zawory regulujesz na zimnym silniku wydechowy 0.2 mm ssacy 0.1 mm Daj znac jesli...
jest jeszcze jedna - silnik hydrauliczny i wtedy jest zbiornik oleju, pompa, bywa elektrozawór albo zawór z bimetalem regulujący przepływ oleju przez silnik w zależności od temp wody (silnika) i jak pamiętam previe to chyba właśnie to rozwiązanie jest tam zastosowane
97 rok to powinien być jeszcze silnik 8V, luz na zaworach regulowany mechanicznie za pomocą płytek. Zmierz luz na zaworach. Dobieramy odpowiednią grubość płytki lub barbarzyński sposób szlifujemy za szlifierce ze stołem magnetycznym
Reduktor wymienia się co ok 100tyś/km zależnie od jakości gazu,a zawory w tym silniku reguluje się specjalnymi podkładkami które można dostać chyba tylko w serwisie jeśli nie klekoczą to bym ich nie ruszał. Skoro po przestawieniu PWA na 100 strzelał w tłumik to było za bogato ,chociaż moja almera od kąd założyłem gas strzela w tłumik a z jazdą niema...
A ja tam słyszę właśnie wypadanie? Zajrzyj może pod maskę i sprawdź chociaż przewody. A silnik jak chodzi pod tą maską nie ma padaczki. :lol: Tutaj filmik odnośnie cykania zaworów ale widać też w pierwszych sekundach prace silnika https://streamable.com/1t5x07 widać że lekko się telepie ale tak ten sinik chyba pracuje przewody nowe sentecha zmieniłem...
Witam Od jakiegoś czasu mam w swoim samochodzie problem z regulacją zaworów nagrzewnicy. Miałem przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za "waser ventile", wtedy grzał na max'a. Denerwuje mnie to szczególnie latem kiedy po uruchomieniu silnika, mimo ustawienia regulatorów na minimum, otwierają się zawory i ukrop jak w saunie:-( Poza tym zimą auto mści...
Witam Panowie potrzebuje pomocy mam skuterek Piaggio X9 250 z 2000 roku. Potrzebna pomoc w regulacji zaworów, w piaggio z tego co się dowiedziałem siedzi Hondowski silnik takie były oryginalnie montowane w X9. Jest tam regulacja zaworów zewnętrzna z boku na pokrywie głowicy czy ktoś z forumowiczów mógł by mi pomoc jak ustawia się te zawory lub podać...
tak- to są takie same szklanki. ale cena powala- gdzie można tak tanio wyregulować? taka cena to cena regulacji silników z płytkami (bez rozpinania wałków) z drugiej strony- w silnikach ecotec reguluje się zawory co 150kkm (na samej benzynie) wiec to trochę dziwne ze już po 60 była regulacja- może chodziło o sprawdzenie.
Zawory są regulowane. Jeśli dobrze rozumiem, to chcesz jeszcze napędzać silnik elektryczny?
W silniku 1.8 16V reguluje się zawory???
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
A zawory i pompy regulowałeś?
Jeżeli dla Ciebie kupno metra przezroczystego węża, otworzenie klapy, poluzowanie dwóch śrubek, wyjęcie starego i zamontowanie nowego wężyka i dokręcenie dwóch śrubek to 'mega dużo zabawy', oddaj komuś kto Ci to zrobi... http://obrazki.elektroda.pl/1281821200_1... Żółte to śrubki, białe iksy to stary wężyk, nowy, zaznaczony na zielono...
Witam.Musze zdemontować wałek w silniku dxi 450(Renault premium). Widzę że regulację można zrobić normalnymi śrubami regulacyjnymi na zaworach wdechowy i wydechowych ,nie ma żadnych blaszek do regulacji wydechowych.Czy może to oznaczać że silnik nie posiada cena?Na jakie wartości wtedy regulować?
Silnik posiada regulowane zawory z manometrami wskazującymi ciśnienie... Opisy przdmiotów w aukcjach na allegro czasami wywołują u mnie szeroki uśmiech :D To chińczyk, więc cudów raczej nie ma co się spodziewać. Wszystko zależy od tego jak mocno chcesz eksploatować ten sprzęt i do czego chcesz go używać?
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
przyczyn może być wiele pytanie ile auto ma przejechane? czy wymienione pompowtryski ktoś ustawił na silniku i regulował zawory? skąd masz pewność żę nie pali na pierwszy cylinder? czym diagnozowałeś, robiłeś równoważenie cylindrów, odchylenie wtrysków?
Zdejmuj pokrywę rozrządu i reguluj zawory, w tym silniku i gazowni to podstawa. Tak zrobię, dam znać za kilka dni czy to był dobry trop
zawory w tym silniku sa regulowane automatycznie poprzez popychacze hydrauliczne czujnik ten co jest na termostacie siadł ci na bank skoro piszesz ze jak zimny odpala a jak ciepły to kapeć ja miałem to samo jak sie zagrzał to aku rozładowałem a on nie odpalił a jak wystygł to od szczała palił byłem na komputeze i wykazało ze to ten czujnik wymieniłem...
ostatnio były regulowane zawory Kto i w jaki sposób regulował ? Błędy w sterowniku silnika są i jakie ?
Witam, proszę o poradę jak można przystosować sterownik kontrolujący obroty silnika hydraulicznego (wydatek oleju regulowany jest elektrozaworem poprzez sygnał PWM). Tak aby ten sterownik pracował z silnikiem DC . Zawór ma rezystancje 4om. Silnik natomiast 12v 160W. Zastanawiam się czy nie można by wzmocnić sygnały PWM tak aby regulował obroty silnika.
regulator biegu jałowego - może być i tak , ja to nazwałem z angielskiego tak: zawór sterujący prędkością biegu jałowego korpus zaworu dławiącego sterujący podczas rozruchu. Lub zawór regulujący prędkością silnika nie obciążonego korpus zaworu dławiącego sterujący podczas rozruchu.Podwójna nazwa dlatego , że to ustrojstwo zastępuje silniczek krokowy...
Fakt inny silnik lecz po dłuższym debatowaniu wyszło iż trzeba zawory regulować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Witam. Pytanko czy udało się komuś rozwiązać ten problem ? Sam właśnie jestem na etapie diagnozowania co się stało z moim silnikiem. KZF prawie nowe bo mają może 4tys km a sypie błędami z walka ssącego i zmiennych faz. Myślę że też mam problem z ciśnieniem oleju w magistrali zasilającej fazy. Cos czytałem o zaworach regulujących ciśnie. Ktoś to rozwiązał?
Nie tam zawory reguluje się płytkami .
Sprawdź podgrzewacze - ja zawsze zaczynam od spraw najprostszych,a później kompresja, początek tłoczenia i pozostałe. Ciekawi mnie jeszcze jak kolega gromleon reguluje w tym silniku zawory?
zawora regulować zawora regulować ciśnienie regulować prędkość silnik
plamy ekranie uszkodzony sensor naprawa mikrofon dynamiczny
claas dominator claas dominator
Pioneer VSX-C300: Końcówki mocy i specyfikacja Jak sprawdzić rok produkcji telefonu?