Tak wiem to . Jest zawór w pompie. Ale chce zrobić to tak jak trzeba. Jak nie będzie innego rozwiązania to zmienie zawór .
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Witam.Na pewno zawór EGR.
a kto ustawiał zawory? Ty ? Pewny jestes ustawienia ?
Sprawdziłeś dokładnie płytkę ECU? Miałem taki przypadek i oprócz elektrolita przepalona ścieżka i kondensator SMD. Problem z tymi zaworami i pompą. Sprawdź dokładnie wszystko jeszcze raz.
Witam Mam problem z Suzuki Grand Vitara 2005r 1,9DDiS. Padł egr (rozsypały się w nim zębatki w środku). Zamówiłem nowy, przyszedł o identycznym numerze fabrycznym 8200850755 tylko z innym gniazdem do wtyczki, stare gniazdo było dwurzędowe a nowe jest jednorzędowe. Do zaworu jest przejściówka (wtyczka od strony zaworu z drugiej strony luźne przewody)...
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
Są więc 2 opcje - albo źle skalibrowana instalacja powoduje zmianę adaptacji wtrysku sterownika benzyny, albo jest jakaś nieszczelność na zaworach i na postoju LPG przedostaje się do kolektora.
auto przerywa i jest słabe. Nie wiem gdzie szukać... Ciśnienie na cylindrach sprawdzałeś, bo jak tam coś wpadło to któryś zawór mógł dostać
Zmieniłem mechanika na elektro-mechanika.Zgasił kontrolkę, ale samochód stracił moc. Przyczyną były zawory podciśnień, tyle mógł mi wyjawić. Straciłem 3 dni i kolejne pewnie na ustalenie spadku mocy. Tyrbosprężarka czasami się włączy i samochód mknie jak dawniej. Wystarczy wyłączyć zapłon i ponownie odpalić i dalsza jazda jak na mule, aż zaskoczy. Dziś...
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Mam pytanie czy da się wykodować immobilizer z komputera, ponieważ rozkodował po kontrolce świec żarowych błąd 83, a to w tabeli wychodzi immobilizer. Sprawdziłem jeszcze, że po przekręceniu kluczyka na zapłon tylko na ok. 1 sekundę "puszcza" prąd na elektrozawór w pompie. Pozdrawiam Witam Sam podałeś rozwiązanie tego problemu, nie wiem jak wywalić...
Sprawdź ciśnienie na cylindrach być może zawór ci przepuszcza może być wypalony. I wtedy na gazie i na benzynie będą te same objawy.
Być może taka jest to przypadłość jak w vw brak pełnej mocy silnika skutkuje zapaleniem kontrolki trakcji, ale to taka luźna gadka. Lpg wystrojone "na korekty"? Przewody zasilające zawór i czujnik poziomu do zbiornika LPG nie idą "po instalacji" idącej do tyłu?
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
A diagnostyka komputerowa coś mówi? Jakieś błędy lub odstępstwa parametrów od normy? Domyślam się że skoro nie chce pracować na benzynie tzn jest tam też gaz. Może się coś pochrzaniło w centralce gazu lub połączeniach elektrycznych i wtrysk/wtryski nie dostają zasilania? Nie wiem jak 1.6 8v, ale 1.6 16v za gazem nie przepada. Wypala zawory. Choć wtedy...
Uszczelka była wymieniana była ściągana głowica bo pogięło zawory (ostatnia awaria) a wcześniej nie wiem. Na razie czekam na napinacz, następnie płukanie zrobię (może pomoże) i sprawdzenie ciśnienia.
To może lewe powietrze.? Lecz pierwsze to ; napięcie na zaworze jest nieprawidłowe , winno być- między 2 i masą i 5 i masą od 11-14 V , przy włączonym zapłonie.
Swiece są w porządku ciśnienie po 12 tyle tylko że przekładałem silnik od balneo i regulowalem zawory i dałem po 15 i zastanawiam się czy nie za luźno iczy to nie jest przyczyną jak sądzisz ???
Vitara z silnikiem PSA mam mały problem bo kopci na biało/niebieskawo na biegu jałowy tylko po rozgrzaniu wystarczy też że przejadę dłużej i przestaje podczas jazdy do ponownego postoju na jałowym. Ogólnie poza dymem żadnych problemów nie ma. Płyny nie ubywa, oleju nie stwierdzono po 3tyś ubytku. Czy ktoś jest wstanie coś powiedzieć na temat w bloków...
Witam 100% do regulacji zawory, gdyż regulacja luzu zaworowego powinna byc spr ( regulowana ) co 30 tys km, po tych objawach co napisałeś wychodzi że to luzy. w razie czego piszcie chętnie podzielę się wiedzą.
Witam kupiłem ostatnio suzuki vitare long 1,6 16v z roku 1994. cieszyłem się całe 4 dni gdy podczas jazdy przez poligon przestała palić na 3 cylinder od chłodnicy, po powrocie do garażu sprawdziłem iskre była ok, oraz zamieniłem miejscami wtryski nie przyniosło to efektu, następnego dnia zmierzyłem kompresje na każdym cylindrze było okolo 14,5, postanowiłem...
Witam mam możliwość kupna Opla jak w temacie. Problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach, czasem na wolnych obrotach potrafi nawet zgasnąć podczas falowania, ale rzadko. Wydaje mi się, że silnik przy przyśpieszaniu nie stracił na mocy i jest taka jak powinna być. Może tylko "ciągnie" dopiero od ok. 1800, ale kiedyś jeździłem innym CDTI...
vitara suzuki suzuki vitara zawora suzuki
32av933 25q64 focus przewody radia zasilacz przegrzanie
naprawa telewizora kuchenka amica 53gg5 43zptgn
Ustawienie rozrządu VW Polo 86C 1.3 AAV/NZ/2G – znaki, napięcie paska, zapłon Opel Frontera A 2.4i C24NE – ustawienie aparatu zapłonowego, kąt 10° BTDC, ALDL, Motronic