Może kolega zechce przeczytać swój wywód i przełożyć na nasz język? Czym jest ów hydrofor ( a może typ, nazwa), jak wygląda instalacja hydrauliczna? Na zasadzie domniemania nasuwa się pomysł na zbyt niski poziom lustra wody ale to tylko domniemanie.
Jeśli układ jest szczelny to taki "upust" nie ma znaczenia , sprężarka pompuje nadmiarowo, po to jest zawór upustowy żeby utrzymać nominalne ciśnienie w instalacji.
Do zaworu świecy płomieniowej paliwo tłoczy pompa wtryskowa( paliwo wychodząc z pompy wtryskowej przez kryze 0.75mm trafia do trójnika prowadzącego do zaworu świecy a drugi przewód do zbiornika .Na przewodzie do zbiornika jest zamontowany zawór ciśnieniowy by utrzymał cisnienie w układzie świecy nawet po zgaszeniu silnika- brak ciśnienia swieca nie...
W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Hybrydy potrafią gwizdać, lecz to jest zależne od człowieka, który robił tą turbosprężarkę. Próby powietrzem odradzam, gdyż możesz nie utrzymać ciśnienia tego jednego bara, bo zawsze masz otwarte któreś zawory ssące. Jeżeli już chcesz zrobić to możesz zrobić próbę szczelności od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego. Nigdzie pod...
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
Kolega ma rację. Może być uszkodzony zawór bezpieczeństwa i tym samym raz wypluje, a raz utrzyma ciśnienie wody. Załóż na zawór bezpieczeństwa jakiś przezroczysty baniak, butelkę lub zaobserwuj czy przy zaworze nie jest mokro. A wymiana naczynia zbiorczego, to tylko naciągnięcie Cię na koszta. Naczynie jeżeli ma ciśnienie( a można to w bardzo prosty...
Też tak myślałem. Jest 700 g z tego co pamiętam. Maszyna miała w pamięci ten model. Właśnie przy tym cyklicznym włączaniu pojawia się to syczenie... Jakby nabijało układ i zawór nie mógł utrzymać górnego ciśnienia. Zawór byl zmieniany 3 razy...
I tu pytanie, czy ktoś się orientuje, czy jest jakiś zawór-dławik ograniczający ciśnienie na powrocie, aby utrzymać te min. 3,5 bara? Zawsze jest . To ciśnienie jest wymagane dla pompy CR więc zawór przelewowy powinien być w pompie CR bo takie też są. Jak nie ma poza pompą żadnego zaworu to raczej musisz szukać pompy CR. Tak mi się wydaje bo nie pamiętam...
Witam, Problemem był rozdzielacz LS, który steruje kwadratowy podwójny rozdzielacz nad filtrem od hydrauliki. Zawory się wychodziły i nie mogło utrzymać ciśnienia. Kupiłem używane drugi i wszystko zaczęło działać ale polecam zacząć sprawdzać od przekładni napędu przedniego tam często jest problem bo tulejka się kończy.
Naprawdę nie wiedziałem, że w w/w autach są dwie pompy paliwa. Moim zdaniem wtryskiwacze muszą być chłodzone paliwem, a zawór ciśnienia paliwa nie utrzyma cały czas ciśnienia w szynie. Pozdrawiam.
Po pierwsze zlokalizuj wycieki i uszczelnij a po drugie jeśli zawór jest szczelny i działa prawidłowo powinien utrzymać ciśnienie w poduszkach . Więc albo zawór nie trzyma lub masz uszkodzoną poduszkę.
Jeżeli nie traci mocy pod obciążeniem to przyczyną może być nieszczelność na powrocie, cieknący wtryskiwacz, otwarty zawór przelewowy. Ma utrzymać ciśnienie 4,6 bar na wolnych obrotach.
https://obrazki.elektroda.pl/6402712100_... Jak zawór jest sprawny, zatykając palcem nie utrzymasz ciśnienia.
To chyba pierwsza generacja cr z Denso. Nie wiem dokładnie, pewnie z 1500 bar na pełnym obciążeniu, na biegu jałowym i do rozruchu, około 300 bar. niech mnie ktoś poprawi jak się myle. Są dwa takie zawory, sterowanie PWM żeby utrzymać zadane ciśnienie. Nominalnie otwarte, po zamknięciu wzrasta ciśnienie.
Mam dokładnie chyba ten sam problem jutro zmieniam zawór na pompie wysokiego ciśnienia obstawiam ze to on przepuszcza paliwo do zbiornika zamiast utrzymać w układzie u mnie jeśli pompka przestaje pracować odpalam auto i działa ale dosyć długo pompuje... wiec obstawiam taka diagnozę u siebie Dodano po 57 Mam dokładnie chyba ten sam problem jutro zmieniam...
Witam dziwne, wygląda na wyłącznik ciśnieniowy lub jakiś zawór zwrotny, prawdopodobnie pompa nie jest w stanie utrzymać ciśnienia albo gdzieś się wraca. Z moje strony polecam Nilfiska mam stary model 100 od 6 lat używam i zero problemów. Zostawiam na zimę z woda bo jakoś tak zapominam ( oczywiście nie polecam) . Jedynie to zmieniłem dysze, za 600 można...
Jeśli jest to zawór OPV (overpressure valve), ma on za zadanie utrzymać ciśnienie na odpowiednim poziomie wymaganym do zaparzania kawy, zwykle ok. 10 bar. To co jest ponad te 10 bar spływa przez ten zawór z powrotem do zbiornika. Zawór OPV powinien mieć możliwość regulacji ciśnienia. Być może masz ustawione na nim zbyt niskie ciśnienie. Sprawdź czy...
Miałem doczynienia z takimi zaworami nadmiarowymi jak pokazujesz, jednym słowem miały dać odejście z obiegu jak wzrośnie ciśnienie ( tu akurat) wody , w obwodzie. Pracowały przy ok 3barach, największą wada była duża rozpiętość różnic ciśnienia, maja bardzo dużą histerezę i nie dało się utrzymać stałego ciśnienia ( o co nam chodziło). Przy 2 barach...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Witaj Zawór proporcjonalny pneumatyczny jest to zwykły zawor z tym, że najczęściej sterowany analogowe. Jego ewentualna pozycja jest strikte uzależniona od sygnału ze sterownika i ciśnienia działającego na sprężyne. Najczęściej ma zastosowanie w przemyśle spożywczym przy nalewarkach. Jego wykorzystanie pozwala utrzymać stały poziom cieczy w zbiorniku...
Do tej pompy jak chcesz wykorzystać jej pełne możliwości to silnik 2 nawet 3 razy mocniejszy jest potrzebny. Ten co masz pompa będzie zdławiać (nie będzie wstanie utrzymać obrotów. No chyba że obroty przy mocy max tego silnika na pompie będą na poziomie 1500 RPM wtedy będzie ok ale wydajność spadnie do 42 litrów. Jak pompa jest napędzana z tego silnika?...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
Jeśli dobrze widzę to jest to zawór przed/pod akumulatorami . Odpowiada za utrzymanie ciśnienia 8bar ( chyba w 1 układzie ) . Nie omijaj go tylko wymień na nowy lub kup do niego nowy zestaw ( tylko oryginalny ) naprawczy.
No tak ale jeśli wyłącznik ciśnieniowy przy określonym ciśnieniu wyłączy kompresor a następnie przy spadku go uruchomi lecz agregat nie odpali to nie utrzymam potrzebnego ciśnienia... Tak mam zawór by powietrze nie cofało się do agregatu.
Witam, zbudowałem hydrofor, zbiornik 80 L, pompa Altech 800 W, Qmax 3m3/h, do tego zabezpieczenie przed sucho biegiem. Hydrofor długo nabija do 3 barów, bardzo powoli i nie jest w stanie utrzymać ciśnienia przy otwartym zaworze. Zawór zwrotny na ssaku jest, w załączniku dodam zdjęcia, czy zbiornik wymaga jakiejś ingerencji czy z pompą coś nie tak?
Zaworami kulowymi nie reguluje się przepływu a jedynie zamyka lub otwiera dopływ (w profesjonalnych zastosowaniach, co innego w grażach pomysłowych Dobromirów). Do regulacji albo jakiś zawór iglicowy i napęd chociażby z minimotoreduktora ślimakowego DC 12V/24V, albo zawór redukujący ciśnienie który dodatkowo utrzyma stały przepływ niezależnie od zmian...
Sprawdziłem wakuometrem podciśnienia nie wygląda tam żeby coś było nie tak. Jeśli chodzi o sprawdzenie uszczelki kolektora nie za bardzo rozumiem czy to chodzi ci o wejście do turbiny, ponieważ tylko jedna rura idzie od filtra do turbiny - załączam zdjęcie, jeśli masz jakiś sposób na zatkanie/ zatrzymanie ciśnienia tak aby utrzymać te 0,5 - 1 bara proszę...
Ten zawór przy gaszeniu maszyny ma być zamknięty dociska go ciśnienie powietrza z tej rurki sterującej widocznej obok. Pamiętaj, że przed zgaszeniem każdej sprężarki śrubowej trzeba zamknąć zawory i musi sam spuścić powietrze nie wolno jej w tym pomagać! Po zrzucie ciśnienia zawór ma opaść, aby przy kolejnym rozruchu sprężarka mogła nabrać powietrza....
Jak jest nieszczelny zawór to ciśnienie narasta do kilku barów i wtryski tego nie utrzymają.
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Krups EA81 (FPB 145000P) Zaczęło po latach cieknąć z ekspresu. Rozebrałem no trzeba zrobić uszczelnienia. Wymienione: - przepływomierz - uszczelki na zaworze 2 barowym (4 sztuki) - uszczelki na górnym tłoku (wszystkie 4 sztuki) - uszczelka barista (na dolnym tłoku) - wężyk od tłoka do wylewki (no była myszka w środku :( ) Teraz co się dzieje. Jedna...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Ja u siebie nie daje rady utrzymać ciśnienia zakrywając otwór wylotowy palcen czy dłonią . Moim zdaniem problem leży w zaworze zwrotnym lub zaworach głowicy . Bardziej głowicy chyba bo z początku pompuje nieżle . Ale na zbiorniku 70l pamiętam że biła albo 1min 45 sek albo 2min 45sek do 8 bar . Obroty miałem 1800/min . Nie rozumię jaką sprężynę dorabiałeś...
cooltygrysek napisał: Witam. A kolegom znane są ciśnieniowe zawory zwrotne i dławice ? Nie chcę inwestować w jakieś cuda. To ma być proste : gałka/ pokrętło . Zawór zwrotny ma regulację ciśnienia a o to właśnie nam chodzi dodatkowo ma regulację więc nie wiem czemu kolega pisze że cuda. Natomiast dławica ma za zadanie zadławić przepływ i utrzymać na...
Podczas podglądu parametrów wyjdzie co się dzieje i na tej podstawie można coś wnioskować, Jedyne co jeszcze, to taka uwaga: Podczas testu na wytworzenie ciśnienia nie bada się wydajności ukł. dozowania tylko jego zdolność do wytworzenia ciśnienia. Układ który może wytworzyć ciśnienie , a nie zapewni wydajności ilościowej przejdzie test na ciśnienie....
Podaj ile litrowa była poprzednia pompa i z jakim ciągnikiem pracuje zestaw . Pompa powinna być zamontowana o podobnych parametrach , ponieważ sam rozdzielacz ma również ograniczony przepływ [ większa pompa to i rozdzielacz o większym przepływie] a i przewody do siłowników mogą być małych przekrojów . Dodatkowy zawór utrzyma określone ciśnienie , musisz...
(at)adamt Jak sprawdzić czy zawór przepuszcza? Ogółem piec był zepsuty. Miesiąc czasu nie był aktywny bo płytka się spaliła teraz wszystko działa ale niepokoi mnie fakt z tym ciśnieniem. Nie znam się ale co się da to mogę sprawdzić a jak nie to fachowca zamawiam i niech robi ten zawór. Rano spuszczę to po pracy ok. 15:00 cisnienie jest prawie 3.
ewentualnie, spróbuję podłączyć go na krótko pomijając bak i filtr paliwa, wtedy będę widział co się stanie... Nie pomijaj filtra w żadnym wypadku, ponadto ten zawór o którym pisałem w poście 16 ma za zadanie utrzymać ciśnienie wstępne na poziomie 0,8 bara miedzy zbiornikiem, filtrem paliwa, pompą tandem. Jak podłączysz bez pompy, może odpalić podobnie.
Chyba coś pokręciłeś. ;) Nie bardzo :D Po prostu tak bym widział choćby testowe odpalenie regulacji tego zaworka- zasilacz regulowany (choćby na tym LM317, stąd datasheet) kosztuje grosze, więc można sobie potestować. Uszkodzić się nie da, bo cewki mają takie a nie inne parametry. Zastanawiam się nad precyzją (utrzymanie stabilnego przepływu/ciśnienia...
Dobijając powietrze do zbiornika, to powietrze "ucieka" do pompy? To wskazuje na uszkodzenie przepony w zbiorniku, oraz zaworu zwrotnego tego zamocowanego na poziomej rurze. Należy opróżnić zbiornik z wody i dobijając powietrze obserwować manometr, ciśnienie powinno się utrzymać ok.1,1 - 1,3 bara, jeżeli się nie utrzyma, należy poszukać gdzie jest nieszczelność.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Źle podchodzisz do tematu i chyba nie rozumiesz idei sterowania układów chłodniczych. Sterowanie powinno wyglądać następująco. Trzy najważniejsze elementy układu chłodniczego żyją swoim własnym życiem. Sprężarka jest sterowana ciśnieniem ssania im niższe ciśnienie mamy w układzie tym sprężarka powinna spowalniać swoją pracę. Parownik odbiera ciepło...
Stal ma kilka zalet jest bardziej odporna mechanicznie (zgianie ,uszkodzenia) oraz nie ma tak dużego efektu korozji galwanicznej. I największa zaleta dla producentów jest tańsza i bardziej dostępna od miedzi. Miedź ma za to lepszą odporność na korozję i łatwiej się zarabia przewody. Minusy od niej szybciej koroduje inne elementy układu szczególnie stalowe...
Potrzebowałbym więcej dokumentacji, to akurat mam, chciałbym zbudować własnej konstrukcji i nie mam się dokładnie na czym wzorować, a propo, da się kupić puszki filtra od wana? bo nie widzę nigdzie, a takie właśnie puszki mi potrzebne 2:( Zwróć uwagę też że w DTRce do WANA, nie ma katalogu części skrzynki sterowniczej, chcialem po numerach katalogowych...
Ale smok w studni nie utrzyma ciśnienia hydroforu skoro nie ma drugiego zwrotnego za pompą.
Ja, jakiś czas temu miałem podobny problem ze swoim piecem (piec CO/CWU Torus 23.23 XWT). Zgłosiłem to na forum (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8... i dowiedziałem się, że przyczyną jest tzw. "membrana" - w moim piecu jest to taki "czerwony naleśnik" z tyłu pieca wypełniony ponoć azotem, której zadaniem jest przejmować na siebie wzrost...
Dla mnie to albo wina tego potencjometru albo siada zawór wysokiego ciśnienia w pompie - ten odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego ciśnienia paliwa. pompa wysokiego ciśnienia wymieniana rok temu, we wrześniu. przejechałem na niej 15000 km. chyba by tak szybko nie padła, ale...
zawora utrzymać utrzymać ciśnienie utrzymać stałe ciśnienie pompy
design spark biblioteki uszkodzenie statecznik elektroniczny system kodowa pilot pilot
philips fr755 pralka samsung zawiesza
Wentylator pokojowy włącza się z opóźnieniem - przyczyny i rozwiązania SID 67 - co oznacza w diagnostyce pojazdów i elektronice?