Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
Czy przewody paliwowy i przewałowy idą pod podłogą i czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny .
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Wymontowałem przeczyściłem zawór zwrotny sprawdziłem układ paliwowy wszystko ok. dysza, rura palnika, tarcza spiętrzająca suchutka nie ma śladów paliwa nie ma sadzy po 1 dobie zazwyczaj było 15 do 20 razy błąd brak płomienia w czasie bezpieczeństwa oraz zablokowanie palnika teraz po przeczyszczeniu ponownym skręceniu błąd wystąpił 7 razy i ani razu...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Może nieszczelny układ paliwowy,spróbuj zamontować zawór zwrotny.
Też tak myślałem powymieniałem filtry ponownie uszkodzone urządzenie nadmiarowe w zbiorniku wymieniłem, wężyki dolotowe i powrotne paliwa z pompy wymieniłem na przeźroczyste wymieniłem membranę na ręcznej pompce przy filtrze pompa uszczelniana w zeszłym roku. Nic nie cieknie nie kapie dołożyłem nawet dodatkowy zawór zwrotny na układzie paliwowym. Pompę...
Jak sprawdzić wydatek i zmierzyć ciśnienie jaką powino mieć wartość. Cz układ paliwowy ma zawór zwrotny i gdzie on sie znajduje.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Witam,jak narazie Panowie lipa z tym powietrzem,czy ktoś mi powie jak jest zbudowana pompka ręczna i czy ma w sobie zawór zwrotny
Witam! Mam problem z Oplem Astrą 1.7Dti 2000rok tzn. nie chce palić na zimnym silniku a na ciepłym zapala bez problemów. (problem zaczął się w grudniu tego roku, jak zostawiałem w garażu przy temp. do minus 5 to odpalał na dworze nie, w marcu jak było zimno ok 10 stopni to już nie palił, dziś plus 18stopni i też miałem problem z zapaleniem dopiero za...
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Zawór zwrotny zakładamy przed pompa lub filtrem
Gdzieś układ paliwowy łapie powietrze, spróbuj założyć dodatkowy zawór zwrotny na wężyku zasilającym.
Ale w zestawie filtra paliwa jest nowy komplet uszczelek próbuj ominąć zestaw ale od razu za pompką gumową tylko czy siemens to wytrzyma może aby zabezpieczyć przed syfem to filtr do( komara )+ zawór zwrotny dla próby
Zawór zwrotny w pompie to podstawa.
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem ze swoją KIAnką od miesiąca. Samochód jak w temacie, nie odpala np. po nocy. Wtedy auto odpalam z plaka. Jeździ ok. tyg bez problemów z odpalaniem i znowu to samo. Problemy zaczęły się pojawiać po awarii mechanicznej EGR (wchodził w tryb awaryjny, został wyczyszczony), a jeszcze wcześniej został wymieniony filtr...
Uszczelnić, to nie takie proste. Znam takich, co całą puszkę filtra zmieniali i na nowej też pojawiało się powietrze. Myślę, że to wina tej obudowy - nie przewodów. ... a czy gruszka ma zawór zwrotny ?
jak wspomniał poprzednik, jest to zawór zwrotny uniemożliwiający cofanie się gazu do przewodu tankowania. Analogiczny jest w zaworze tankowania. Oba razem odpowiadają za szczelność układu paliwowego, aby gaz nie uciekał sobie powoli na zewnątrz. Kolejność: kulka - sprężyna - zawleczka.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch. Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe http://images38.fotosik.pl/282/ac27f584e...
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Myślę że problem ma z silnikiem nieszczelność układu paliwowego np:uszczelnienie wtrysk. Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa Przy "małej" nieszczelności na krótki okres czasu może pomóc -nie rozwiąże problemu.
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jak tylko zaczęły się problemy z zapalaniem, wymieniłem filtr paliwa i wstawiłem dwa zawory zwrotne z przewodami przeźroczystymi z i do zbiornika. Układ paliwowy, chyba nie jest zapowietrzony. Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego zaczął palić lekko ale zawsze za drugim razem. Po wymianie czujnika...
Witam. no wlasnie jak sie paliwo cofa. To jak temu zaradzic? Co jest przyczyna? Przyczyna tkwi w nieszczelności układu paliwowego. Można temu zaradzić np. zakładając zawór zwrotny(cena ok. 20 zł) w okolicy filtra paliwa. Być może któryś przewód ma popuszczoną opaskę.
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Witam. Mam problem ze swoją Frontera B 2,2 dti. Polega on na tym, że auto ma duży problem z odpaleniem przy minusowych temperaturach. Wygląda to tak jak by chciała zaskoczyć ale nie może. Silnik jest po wymianie łańcuchów rozrządu, naprawie głowicy w raz z wymianą nowych świec żarowych i kompletem uszczelek wtrysków i uchwytów. Auto zachowuje się po...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem opla vectry z silnikiem oplowskim 1.7D. Gdy temperatura zewnętrzna spadła poniżej zera pojawiły się problemy z odpalaniem. Dotychczas wymieniłem świece, filtr paliwa, powietrza, akumulator, wstawiony zawór zwrotny, sprawdzony rozrusznik (jest sprawny brakowało mu tylko masy) i odpowietrzyłem układ paliwowy. I nic...
Witam. Cała rzecz zaczęła się ok. półtora roku temu. Auto przy zimnym silniku czasami miało problem z odpaleniem -trochę rzucało silnikiem. Co gorsza przy mocniejszym przyspieszaniu (rano w drodze do pracy przy włączaniu się do ruchu) potrafiło zgasnąć, po czym musiałem długo chechłać silnikiem i w końcu odpalał. Zdarzało się to głównie rano przy zimnym...
Na filtrze to raczej nie zawór zwrotny,który by nic nie przepuszczał z powrotów jak piszesz,ale raczej podgrzewacz paliwa(coś w stylu bimetalu).
Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
witam mam problem z odpalaniem t4 2,4D (silnik AAB) - po nocy nie chce odpalić z kluczyka po zaciągnięciu pali normalnie. jeśli postoi pół dnia odpali ale nie od razu. prawdopodobnie schodzi paliwo z układu. wymieniłem przewody paliwowe, filtr paliwa, na przewodzie zasilającym zamontowałem zawór zwrotny, elektrozawór na pompie działa, na pompie brak...
A jakby tak nalać paliwa do filtra paliwa, hę? Nalać raz - pokręcić, nalać drugi - pokręcić a do sklepu udać się jutro po zawór jednokierunkowy w filtrze. Wynika z tego że kolega ma rację zapowietrza się układ paliwowy. Więc nowy filtr i zaworek zwrotny powinien załatwić sprawę. Pozdrawiam.
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
Witam ponownie teraz ja opiszę co zrobiłem przy swoim aucie i nie pomogło. Zacznę od układu paliwowego: filtr wymieniony, założyłem dodatkowo zawór zwrotny od golfa i bez zmian co do wtrysków nie próbowałem czyścić, ale ostatnio po grzebaniu przy przepustnicy nastąpiła zmiana polegająca na zamulaniu się silnika przy niskich obrotach, zjawisko to jest...
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pompa powinna pracować nawet gdy przełączysz na LPG, jak jest odcięta przekaźnikiem to nie masz chłodzenia układu paliwowego, z resztą ona jest do tego przystosowana żeby pracować ciągle, oszczędzisz na pompce a stracisz na wymianie zapieczonych wtrysków. Prawdopodobnie nie trzyma zawór zwrotny w pompie, można ją wyjąć i to sprawdzić.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Samochód wrócił od 6 mechanika , którzy wymienili uszczelnili cały układ paliwowy . -pokrywa filtra , wężyki , świece, -założono 2 zawory zwrotne przed i za filtrem Dwa dni wszystko było dobrze nagle zaświecił się check błąd ERG skasowałem go pojechałem w trasę w drodze check zaświecał się i gasł ledwie wróciłem do domu . Zostawiłem na mrozie , nie...
Jeszcze jedno ważne w tym układzie paliwowym. W przewodzie ssącym od zbiornika do złącza na zaworze EHAB nie wolno montować dodatkowej pompki ręcznej ani zaworu zwrotnego (dioda), lub ssawki z zaworkiem. Takie sawki są stosowane do układów DCI i UPEC. Zabezpieczenie przed cofaniem paliwa zapewnia szczelność zaworu przelewowego (nadciśnieniowego). Dobrze...
Witam, nie znalazłem tematu który by wyjaśniał mój problem więc postanowiłem napisać. Liczę szczególnie na doświadczonych w silnikach VW TDI na pompo-wtryskach. A mianowicie już opisuje zachowanie się pojazdu. Obojętnie czy silnik jest rozgrzany czy zimny aby zapalić samochód muszę z 3-5 razy przekręcić stacyjką on/off. Wtedy odpala od przysłowiowego...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
zawory również były regulowane musiałem przyszlifować dzwigienki bo były wyklepane oraz jedną od góry bo dzwigenka opierała się o ośkę nad nią. I tego nie rozumiem, czyżby na tej dzwigience szlifowanej z góry nie jest skrzywiona laska popychacza?Układ paliwowy może odpowietrzyć się sam podczas pracy silnika ale jeśli jest kłopot z rozruchem to czy...
Jeśli paliwo faktycznie się cofa, to załóż sobie gruszkę za 30zł na przewód paliwowy przed filtrem, będziesz miał zawór zwrotny plus ręczną pompkę paliwa. A jeszcze spróbuj podłączyć pompę na próbę z butelki przy samej pompie, jeśli tak odpali normalnie po dłuższym postoju, to wtedy masz na bank układ paliwowy
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Witam od miesiąca To trochę długo :D mniejsza połowa Połowy są równe! Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę o pomoc . Nieszczelność na pompce/zaworze zwrotnym lub na przewodzie zasilającym ze zbiornika paliwa. Zobacz te okolice. Często poluzowany zacisk na przewodzie jest przyczyną łapania lewego powietrza.
filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku Tak nie jest bo w tym układzie jest przelew i jak rozszczelnisz gdziekolwiek układ paliwowy to ci paliwo spłynie do baku powrotem. Masz ulane ropą silnik filtr lub przewody? Jeśli nie to jest problem z budowaniem ciśnienia. Pali tak samo zimny i ciepły?...
Witam, tydzień temu zaczęły sie moje problemy z układem paliwowym w moim w210 - 220cdi. Auto bardzo ciężko zaczął palić. Pierwsze co myślałem to spalone świece, ale po sprawdzeniu okazało sie ze to nie to. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone - również nie to. Lecz doszedłem do tego ze problem pewnie jest przez zapowietrzanie sie okładu paliwowego. Wstawiłem...
Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga...
sprawa jest taka auto gdy odpala "dymi na biało" potem jest ok jak się zagrzeje druga sprawa była robiona głowica całkowita regeneracja szlif i tak dalej rozrząd nie był ruszany to samo dotyczy pompy paliwa a jeśli chodzi o "ciśnienie" wiec pod pompuje go aż zacznie"pompka być twarda " dodam że układ paliwowy jest odpowietrzony po nie całej minucie...
Tak jak powiedziałem na początku: Podstawą jest trafne zdiagnozowanie usterki... z wypowiedzi autora wynika że nie zna się na mechanice,więc nie zostaje mu nic jak znaleźć dobrego specjalistę od tych silników bo nie jeden właściciel auta z tym silnikiem przekonał się że mechanik a MECHANIK to różnica. Tata tak mówił a jest mechanikiem i zna się na tym....
.. Koniec przerwy na reklamy Czekałem cierpliwie, kiedy się skończy promocja i reklama naczyń przeponowych do bojlerów, ale widocznie nigdy, bo jest to produkt uboczny, który pojawił się wraz z wadliwymi bojlerami, bez poduszki powietrznej i dlatego jest wciskany na siłę. Ale wracając do tematu kapiącej wody z zaworu bezpieczeństwa przy bojlerze. To...
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam serdecznie, mam pewien problem - mechanicy rozkładają ręce... :) Pacjent to focus mk1 1.8 TDCi 100km 2004r. - Auto nie pali. Może opiszę dokładniej co było/jest: Objawy: -Nie odpalał na zimnym, na ciepłym tylko na plaka + kręcił na ciepłym długo nawet do 10s jak postał z 15-20 min. -Jak postoi więcej niż kilka dni to nawet na plaka nie pali (obecnie...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Objawy: po postoju trzeba długo kręcić i dopiero łapie a po podlaniu benzyny lub startera do przepustnicy pali odrazu. W moim przypadku jak i podejrzewam wielu innych nie odpalających Pand usterka spowodowana jest cofaniem się paliwa do zbiornika. Rozwiązaniem jest dołożenie zaworu zwrotnego na przewodzie zasilającym przy zbiorniku. Problemem może być...
Witam Ogólnie mam problem z brakiem niewielkim brakiem mocy, ale od pewnego czasu poruszam się w obszarze gdzie jest mocne wzniesienie z ostrym zakrętem. Co się dzieje? Muszę się rozpędzić aby wyjechać na górkę trzymać być bieg 3 (około obroty 2500)aby nie robić za sobą korka i bez problemu wyjechać, ale muszę czasem zatrzymać lub zwolnić i zredukować...
zawora zwrotny paliwowy zawór zwrotny układ paliwowy układ paliwowy deutz układ paliwowy
wymienić bateria pilot naprawa krzyżaka pralki instrukcja salus 091fl
vaillant atmomag serwomotor domofony zewnetrzne bezprzewodowe
Piecyk gazowy Ariston - zawór ciepłej wody nie działa Jak usunąć Błąd 50 w Brother DCP-6690CW?