Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
"Podczas jazdy przy podłączonym VAGu turbina pracowała dobrze przy około ~2500 rpm po dodaniu gazu do podłogi niestety zaczeła już podawać jakieś złe wartości" I sam sobie odpowiedziałeś. Nie działa układ ograniczający ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyki podciśnieniowe są całe jak piszesz to albo są przytkane albo nie działa zaworek N75. Sprawdzić...
Prawdopodobnie po wymianie zaworka będzie ok .
No jeśli przed zaworkiem jest podciśnienie a zasilanie prawidłowe to wszystko jasne...więc w czym problem..
do zaworu podłączony jest wężyk na którym po odpaleniu pojawia się podciśnienie ( chyba że nie powinno ? ) Nie powinno zaworek N75 może być uszkodzony lub źle wysterowany.
Najpierw sprawdź czy reaguje prawidłowo sztanga. Tzn na odpalonym podłączaj i odpinaj wężyk do turbo i patrz czy sztanga się rusza ok 1 cm. Potem test z odpiętym wężykiem czy doładowanie będzie minimalne podczas jazdy (możliwy not lauf przez za niskie ciśnienie doładowania ).
03 test elementów wykonawczych, a nie w blokach wartości mierzonych.
Zdecydowanie za dużo tobie pali. Mam taki sam motorek który po mieście zadowala się 7.5 l ON a wtrasie bierze koło 5 . Myślę że to raczej nie przepływka . Sprawdż zaworek n75 oraz kierownice spalin w turbinie.
witam, wie ktoś może gdzie znajduje sie ten zaworek (N75) w mk5 silnik BKC. dziekuje za kazda pomoc. pozdrawiam
Mam problem z doładowaniem w Golfie 4 1.9 TDI ARL, nie dochodzi ciśnienie na gruchę po zaworku N75, wszystkie przewody są nowe, MAP sensor jest nowy, zaworek N75 jest nowy, z testu z kompa się otwiera i zamyka, sztanga gruchy chodzi mechanicznie, vacuum jest szczelne i podaje jak powinno, proszę o pomoc, bo już brakuje pomysłów, co może być nie tak.
mam delphiego i diagboxa Postaram się sprawdzić coś na delphim Jak sprawdzic ten zaworek n75 ?
Kolego jeśli masz zaworki od kogo pożyczać to można się bawić cały czas i przekładać ale najtaniej Cię wyjdzie jeśli chcesz się bawić to proponuję na początek wymienić wszystkie przewody podciśnień bo jak kolega wyżej napisał może być któryś przetarty i będziesz zmieniał zaworki a to nic nie da. Po zmianie wężyków możesz jeszcze zmienić drugi zaworek...
Podłączyłem bezpośrednio i sztanga skacze jak należy przeczyszczałem też zawór n75 i może coś tam troszeczkę jest lepiej ale bardzo mało, po niedzieli kupię jeszcze nowy zaworek n75 i zobaczę co będzie dalej się działo no i oczywiście odpiszę co i jak ale na pewno będę jeszcze pytał o inne rzeczy.Za dotychczasową poradę baaardzo dziękuję i życzę miłego...
No i tak okazało się że jest gdzieś zwarcie bo pali bezpiecznik nr30 (10) i teraz przydałby się jakiś schemat co jest jeszcze na tym bezpieczniku bo na pewno pod ciśnienia czyli zaworki i sterowanie egr a chciałbym się dowiedzieć co jest jeszcze. Więc jak ktoś ma schemat lub wie co jest na tym bezpieczniku to bym prosił o pokazanie lub wytłumaczenie...
Witam podmieniony na poczatku zaworek n75 nowy okazał sie wadliwy kupiony inny po wizycie w lokalnym warszracie auto pracuje normalnie temat do zamkniecia
Witam. Szukam porady. Od 2 tygodni walczę z vw crafterem. Problem polega na tym ze nie ma mocy powyżej 3 tys obrotów. Na postoju auto chodzi i wkręca się jak szalone,(po dlozszym trzymaniu go na obrotach sam gaśnie) na drodze niestety mocy brak Na listwie paliwa ciśnienie 320 bar Zostało wymienione zaworek n75 Przepływka Wtryski na sprawdzeniu były...
to ze "tyka " oznacza ze dziala
Sprawdź zaworek n75.
sprawdź czy w układzie nie ma oleju
badałem go i stwierdził że jest błąd , powiedział że turbo nie może w optymalną prace, raz przeładowuje, raz nie doładowuje, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem ze wąż jest zsunięty z turbo. nie mam pojęcia co by było teraz. Dodano po 5 dzisiaj podmieniłem przepływomierz tej dziury przy zmianie biegów tak nie czuć ale silnik nie chodzi jak powinien. wcześniej...
Tak dokładnie. Na ten moment nie będę kręcił przy turbinie. Na początek zobaczę czy zaworek N75 jest sprawny. Do tego zlikwiduje luz na króćcu vakum. Gdyby nie to zbieranie się na pierwszym biegu od ok 3 tys., to reszta biegów jest w miarę ok bo nieco ponad 2 tys i zaczyna iść.
A jest jakiś sposób żeby sprawdzić zaworek n75
Siema, problem z 1.9 ARL Seat Leon 2004 odcina turbo na wolnych obrotach i przy 2k obrotów. Nowe turbo, szczelny dolot, zaworek N75 sprawny, masa wszystko git. https://obrazki.elektroda.pl/7330640200_...
skad wiesz, ze to uszkodzenie n75? byla diagnostyka?
A zaworek N75 podmnieniałeś?
Witam.Zawór sterowania turbiną sterowany jest sygnałem PWM.W twoim przypadku zacina się zawór. Pozdrawiam
Może zaworek n75 się przycina...
zastanówmy sie nad sensem odpowiedzi na to pytanie. Jeżeli nie wiesz gdzie jest n75 co co będziesz w stanie z nim zrobić ?
Zaworek n75 ?
A może być to zaworek n75 Dodano po 29 a wiecie gdzie moge znaleźć dobrego machera na terenie jaworzno chrzanów i te okolice
Witam pacjent to alfa 159 1.9 16v mam kilka pytań więc po kolei 1 jak powinny byc ustawione kierownice na wolnych obrotach czy powinny byc W pozycji jak na załaczonym obrazku 1czy 2 2 co może być przyczyna braku mocy po podłączeniu podcisnienia pod gruszke z zaworu n75 Bez podlaczonego podcisnienia auto normalnie ma moc I bez problemowo przyspiesza...
Witam Kolego najczestszą przyczyną takich objawów jak u Ciebie jest sterowanie turbiną 1 kontrola przewodów od zaworka N75 2 sam zaworek n75 (czarna główka)
Ja bym podał bezpośrednio na gruszkę podciśnienie (bypass N75) i zrobił logi.. jak przeładowywuje to zostaje do sprawdzenia zaworek N75, podciśnienie i mapa N75 (nieudolny chip).. ..no i ewentualnie podmiana przepływki..
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
Nie pamiętam ale 1Z i AHU mają turbiny bez zmiennnej geometrii tak, z klapą upuszczającą? Zaworek N75 taki mały z wyjściami na końcach, obydwa silniki mają takie same zaworki, prawda. Może zaworki N75 do tych silników jednak mają różne parametry eketryczne.
Sprawdź stan i w razie potrzeby wymień gumowe wężyki podciśnienia turbo. Sprawdź czy jak zasysasz wezyk od gruszki turbiny to czy sztanga sie zaciąga płynnie (prosty tesg nawet odkurzaczem) wtedy zobacz czy jak bedzie wszystko podłączone to czy tak samo sie zaciąga kiedy ktos dodaje gazu w aucie. Najczęściej w tych rocznikach to sparciałe wężyki podciśnienia-czasem...
Witam autko wchodzi w tryb awaryjny i wydaje mi się że sztanga gruszki źle pracuje, zamieniałem zaworki n75 na n18 i bez zmian wcześniej n75 był czyszczony, sztanga jakby się przyciela rozruszalem ja od strony turbiny i chodzi wydaje mi się że płynnie tylko zakres jej pracy jest dziwny. Może znajdę tu jakaś pomoc będę wdzięczny. Załączam filmiki z programem...
Przerabialem ten problem u siebie w AHU. U mnie nie został wymieniony sterownik, zostal wgrany tylko soft od AFNa i wszystko działa jak dzialac powinno. Ja właśnie chciałbym coś podobnego wykonać tylko z wykorzystaniem mojego sterownika, nie chciałbym kupować sterownika od AFN-a bo takie lecą np na allegro po 600PLN. Jeżeli mówisz, że został zmieniony...
Pierwsze co to sprawdź czy cięgno turbiny jak to nazywają sztanga jest zaciągnięta do końca po odpaleniu. Jak nie albo jak słabo ,to może być i zaworek "n75" może być i słabe podciśnienie ,a może nie zaciąga bo blokuje vtg. Także musisz też sprawdzić czy geometria porusza się swobodnie.
Na podszybiu od strony kierowcy?? Takie ustrojstwo z klapką i bezpiecznikiem?? W pobliżu zaworka N75??
Czy po odłączeniu zaworka n75 samochód inaczej się zachowuje. W taki sposób można go sprawdzić czy jest uszkodzony?
Witam koledzy myślę ze to zaworek n75 miałem takie objawy kupiłem nowy i nowe wężyki i problem z głowy pozdrawiam . Dodam jeszcze ze wymieniłem wszystkie bo miałem poprzecierane
zmien zaworki n75 wyczysc turbine i kolektor ssacy z egr i bedzie git
Wymieniłem gruszkę na inną, używaną, gruszka była taka sama, ale miała dłuższe cięgło, więc cięgło przełożyłem ze swojej starej gruszki na tą. Ustawiona za pomocą suwmiarki identycznie jak poprzednia. Przewody idące do gruszki są dobre, zaworek n75 jest dobry, sprawdzałem inny, oraz swój w innym golfie. I sprawa teraz po wymianie gruszki wygląda tak,że...
A może to być zaworek N75?
Za-po-mnia-łem! Wyczyść krokowca i zaworek N75 ( ten od upustu turbiny)
Patrzyłeś w parametry jak działa turbina i jak zaworek słynny N75?
Pacjent: Audi A3 8L 1.9 TDI 90KM AGR (turbo bez zmiennej geometrii) Problem: Turbina dziwnie pracuje, brak mocy - moc czasem się pojawia, czasem nie. Wykonałem logi i wykres pracy turbiny do 3500 rpm (chodzi o dolne zakresy obrotów). Czy mogę prosić o analizę wykresu i interpretację wyników? Czy ktoś ma pomysł, co może być problemem? Legenda wykresu:...
Z tym vagiem i testem zaworka n75 nie brałbym tego za wyrocznie. Jak jest zatarty na amen to ok nie będzie pracy ale jeśli się tnie lekko to może nie wykryć anomalii i sztanga będzie chodziła dobrze. Co się tyczy czyszczenia zmiennej geometrii to podzielam wersje poprzedników, w przypadku braku możliwości podłączenie kompa obróć miejscami zaworki n75...
Sprawdz zaworek n75 to czesta usterka w tym motorku.
witam wszystkich auto crafter 2,5 2007rok Auto przyjechało na brak mocy. problem taki że brak odpowiedniej ilości podciśnienia po zaworku n75,a przed zaworkiem jest pond -500,a po zaworku już na przewodzie do turbo jest około -360. jeśli zatkam trzeci przewód (upustowy) od zaworka to mamy odpowiednią ilości podciśnienia i sztanga turbo schodzi jak powinna...
Witam.Kolego masz do sprawdzenia(podmiany)zaworek N75,przewody podciśnieniowe sterujące międzyinnymi tym zaworkiem(nieszczelność),Jeśli masz turbo ze zmienną geometrią to sprawdź czy przypadkiem nie masz zatartych łopatek.Powodzenia
Mozesz podłączyć podcisnienie do gruszki turbiny i zobaczysz czy nie ucieka, czy trzyma cisnienie. Podlącz pod wezyk idacy od gruszki przy turbinie do zaworka n75.
Koleś dziś mówił ze to najprawdopodobniej albo zaworek n75 albo turbina zapieczona
Podobno jest jakiś słynny zaworek n75 poczytaj na forum passata.
zaworek N75 lub wtryski deko pobrudzone - pozdrawiam
Zaworek N75 , podciśnienie sterowania turbiną, dziura w przewodach za turbiną ,turbina.Tyle mozliwosci.
Witam! Problem został rozwiązany. Okazało się, że to zaworek N75 + wymiana świec. Chodzi jak nowy! Dziękuje za podpowiedzi
Witam ktoś mogły jeszcze pomoc z tym Audi wymieniona turbina na sprawną zaworek N75 też a cisnienie w kolektorze przy 2.5 tysiącach obrotów to jedynie 1250 mbar
Witam panów główną przyczyna braku mocy w silnikach tdi vw jest uszkodzenie przepływomierza powietrza, zaworka n75 w skutek puznej naprawy tego ustrojstwa zacina się zawór na turbinie . Vag nie jest w stanie dokładnie wykryć usterki po kolei trzeba eliminować uszkodzenia. zawór na turbo sprawdzisz po właczeniu zapłonu musi sie otworzyć jeśli nie to...
Nie można. Taką turbiną steruje bezpośrednio zaworek N75 lub N18 a pośrednio komputer którego nie masz ;)
EGR pewnie zapchany lub zaślepiony ale to nie on powoduje problem z mocą. Problem jest z turbo lub jego sterowaniem czyli podciśnienie lub zaworek N75 (w niektórych polówkach był zintegrowany w module podciśnień) przewody podciśnienia.
Rozebrałem i przeczyściłem zaworek n75. Pomogło dużo ale mimo wszystko jeszcze auto od czasu do czasu łapie tryb awaryjny..
Udało mi sie rozwiązać problem, powodem był zaworek N75 sterujący pracą turbiny. Logów narazie nie mam jak zrobić, nie mogę sie połączyć z komputerem, jak będzie więcej czasu to postaram się to ogarnąć
autor pisze ze chce po taniosci Znam przypadki że po taniości skończyło się wymianą silnika, a nawet jeden że tylko zaworek N75 został wymieniony i korba bokiem wyszła. Jak się długo jeździ z niedomagającą turbiną to w intercoolerze potrafi się sporo oleju nazbierać, potem turbina dmuchnie tak jak powinna i silnik się zachłyśnie tym olejem.
Temat do zamknięcia. Pomimo założeń mechanika, że jest to turbina na bypassie i że jest poprostu do regeneracji, postanowiłem zamówić zaworek N75. Po założeniu nowego Pierburga i przejechaniu ok 20km wszystko wróciło do normy. Silnik odzyskał swoją poprzednią moc.
Sprawdź podciśnienia i gruszkę od sztangi turbo jeśli będzie ok to zaworek N75 i najlepiej przynajmniej jakiś odczyt błędów a najlepiej diagnoza z patametrów. Bo jak narazie to może być wszystko egr, geometria turbo i wiele więcej.
To nie zaworek n75 westgate działa jak należy. Nie wiem już sam może uszczelko pod kolektorem bądź kolektor pęknięty ale nie widać jakiegoś kopcenia
Brakuje mocy bo przepływka zaniża parametry i tnie dawke, możesz sprawdzić zaworek n75.
Zaworek jest zasilany z sterownika na pewno . Przewody obydwa biegną do sterownika i są całe . Sterowanie odbywa się po przez PWM i zwykłym miernikiem ciężko coś zmierzyć. Jest jeszcze jeden element który bierze udział w wysterowaniu zaworka N75 a jest to czujnik kopiowania turbo, ten na gruszce turbiny. Niech kolega poda jakie błędy w ECU są widoczne.
Podmień przepływke bo trochę bo trochę zaniża, a co do turba, to sprawdź szczelność dolotu, i zaworek n75.
błąd wprost wskazuje na niesprawny zaworek N75 pozdr krzysztof (beetle) [url=http://newbeetle.pl]polskie forum new beetle
co do zaworka n75 to po odpaleniu gruszka normalnie otwiera klapkę , to czy w tej sytuacji zawór kwalifikuje się do wymiany?
Witam, mam problem z z Golfem 4 problem polega na tym że samochód nie ma mocy ma problem żeby rozpędzić się do 100km/h turbina zmieniona sztanga porusza się ,zaworek n75 (podciśnienia szczelne) i przepływomierz podmieniony [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
chodzi mi o nieszczelności w dolocie, układzie turbo, podciśnieniu, praca zaworka N75, wastegate itd A skąd wiesz że masz to zepsute?
Witam, przyłaczam sie do tematu a dokladnie chodzi mi o to pod jakim adresem jest mapa zaworka N75. Została zamontowana Turbosprezarka gtb2260v i musze edytowac ta mape. w załaczniku wsad. Nr sterownika 0281001463 , Pojazd mercedes c klasa 2.5td 1997r. Z gory dziekuje za podpowiedz .
Egr chodzi i trzyma podciśnienie? Nie jest uszkodzona membrana w nim? Jakie jest podciśnienie w układzie? Mierzone wakuometrem. Dodano po 6 Zaworek zwrotny miedzy N75 i N239 sprawny?
Hej Najczęstszą przyczyną przeładowań bywa zacinająca się geometria lub zaworek N75.. Na twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia geometrii, jeśli ok to podmiana zaworu na internetach jest pełno informacji.. pozdrawiam
kolego jak jeszcze tego nie zrobiłeś to sprawdz błędy zaworki N75 i N18 czy sztanga od turbiny chodzi gładko bo morze kierownice się przytarły
Hej, 1.6hdi w16 mini cooper. Problem ze sterowaniem turbiny, podciśnienie jest, ale do momentu zaworka n75, a dalej idzie już tylko wężykiem do upustu, no i drugim wężykiem na turbinę https://obrazki.elektroda.pl/6883791000_...
Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor...
Dzięki za radę ale trochę namieszałeś w swoim poście (bez obrazy) i już nie wiem, czy mam sprawdzić zaworek n75 czy ten upustu spalin, jeżeli ten upustu spalin to może chodzi ci o zaworek EGR?
jak zaciągne turbine manulanie to czuć znaczący wzrost mocy zaworek n75 podmieniałem na sprawny łopatki nie zapieczone No tak, synchro ustawiłeś inne rzeczy a nie potrafisz znaleźć danych n75 ? Zobacz w grupie 11 (duty cycle).Do tego możesz go wysterować i sprawdzić działanie gruchy tak?
Zaworek N75 może cykać co wcale nie oznacza jego prawidłowej pracy. Zaworek ten reguluje ciśnienie doładowania z turbiny. Jeżeli będzie za wcześnie otwierał odpływ spalin turbina nie będzie dawała tego ciśnienia co powinna.
Widzisz i nie grzmisz.Podjedź do mnie to Ci to wymienię.Mogą być bez otuliny. Średnica 3.2 mm te cieńsze a te grubsze to 4mm. Nie grzmi, bo wie, ze wy zajmiecie sie sprawa. Mam ten 3.2mm i strasznie ciezko wchodzi. Panowie u mnie w aucie, na wyjsciu z zaworka n75, zalozone jest jakies 10cm grubszego wezyka (juz wiem, ze 4mm;)), potem jest "redukcja"...
No to trzeba zobaczyć na wskazania,VAG,grupa 11,odczyt w okienku 2i 3 ,patrzeć co się dzieje z ciśnieniem. Sprawdzić czy działa zaworek N75,jakie idzie podciśnienie na ten zaworek. Co się dzieje z EGR?
swiece w tdi zalanczaja sie ponizej temp +5C*jak bedzie temp wyzsza to swiece nie zalacza sie, a co do 2 problemu to moze zaworek n75 szwankuje
Witam Mam podobny problem jak w temacie 130km/h max auto mułowate, turbo było rozbierane przez mechanika ale bez efektu i teraz mam silnik AGR 110 KM czy może mi ktoś powiedzieć czym on się charakteryzuje lub czym się różni od innych typów. Jakoś szukam danych i nie mogę znaleźć konkretów. Druga sprawa to gdzie znaleźć ten zaworek N75 może ktoś zdjęcie...
Mechanik mówi, że to błąd turbiny albo zaworka n75 To teraz poproś go żeby ci naprawił. Bo pewno nie zleciłeś mu tego więc i nic nie będzie lepiej.
markom, zaworek N75 zostaw na razie w spokoju - sprawdź szczelność wężyków podciśnienia bo skoro siłownik poruszający łopatkami zmiennej geometrii turbiny przesuwa się tylko w granicach kilku milimetrów a zasysany strzykawką 2-3 cm to masz nieszczelne wężyki podciśnienia i zawór nie jest w stanie utrzymać wymaganego podciśnienia, sprawdzić na szczelność...
poprostu auto przechodzi w tryb awaryjny, powymieniaj zaworki sprawdz przewody podcisnien-lubia byc nieszczelne i auto odzyje mialem podobny problem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... mozesz bawic sie w analizy logow statycznych dynamicznych lub w regeneracje zaworka N75 dostepnych jest duzo materialow: http://www.youtube.com/watch?v=sSPRGEykc...
Tak, możesz na próbę zamienić zaworki N18 z N75
Nic nie wiem by było po regeneracji bo dopiero auto kupiłem, zaworki n75 i ten pod szyba podmienione, przepływomierz podmieniony, wężyki wymienione, jedyne co widzę to ta gruszka czarna co do niej wężyki idą jest luźna dość mocno luźna. To czarne z tym srebrnym a kółkiem czerwonym zaznaczyłem gdzie jest luźne pod tym wężem, może tam pęknięta? https://obrazki.elektroda.pl/6276132000_...
Witam. Dalsze zmagania z Passatem. Auto odpala bardzo ładnie, na wolnych obrotach pracuje równiutko, nie dymi. Przy przegazowaniu za autem pojawia się ogromna chmura oraz raz na jakiś czas słychać głośne terkotanie jakby kij wsadzony w szprychy. Przy jeżdżeniu jest tak samo. Wciskam gaz, brak mocy, ogromna chmura czarnego dymu i tak przez chwilę a później...
podmien zaworki n75 z n18 i sie przejedz jak bedzie odczuwalana roznica to n75 do wymiany a jak nie to turbo na stol i czyszczenie a jak robic logi masz opisane na forum audi.
Chciałem wymienić w swoim Leonie 1.9 tdi 110 km ASV zaworek N75 w sklepie sprzedawca sprzedał mi zaworek PIERBURG 7.00868.02.0 Ma on wszystkie wyloty rurek z jednej strony, zastanawiam się czy pasuje do mnie i wystarczy tylko przedłużyć przewody ciśnieniowe, czy to zupełnie inny zawór?? Powiedzcie czy muszę wymienić, czy jednak możne zostać ten???
Sztanga chodzi na bs 011, natomiast na dynamicznym pokazuje minimalne zapelnienie zaworka n75 czyli nie ma doładowania czyli turbina słabo pompuje czyli aut .. Tak ?Jechalem dziś bez przepływki i róznica znikoma, ale jesli nie pompuje to ona juz tego nie "naprawi'.
Na pałe nic nie wymieniam bo to są koszty a z natury oszczędny jestem :) Zaworek N75 wymieniony, auto zapie.... jak wcześniej, to była przyczyna. Na kompie nic nie pokazało więc inaczej niż metodą prób i błędów zdiagnozować się nie dało. pozdro ludzie, dzięki za pomoc.
1. Turbina nie ładuje z dołu do sprawdzenia: - podciśnienie - zaworek N75 - gruszka turbiny jeżeli te trzy pozycje są OK, to skrócić sztangę o jeden obrót (będzie szybciej wstawać turbo). 2. Druga sprawa to turbo przeładowuje na wyższych obrotach: - uszkodzony N75 - do czyszczenia turbina.
sprawdziłem vagiem w grupie 10 w drugiej kolumnie pokazuje mi 989 mbar czyli czujnik ciśnienia atmosferycznego raczej dobry,geometrja turbiny była niedawno czyszczona,zaworek n75 podmieniałem,przewody podciśnienia szczelne,egr zaślepiony,gruszka nowa,przepływomierz też podmieniałem,co tu jeszcze może być nietak? może mapsensor,czy coś z ecu ?
karcher zaworek zaworek podciśnienie zaworek klimatyzacji
agregat chłodniczy sprężarka tokarka stołowa voyager kontrolka oleju
Zależność matematyczna: liczba 6 razy mniejsza Wymiana programatora w pralce Ignis AWF 505 - krok po kroku