Tu występuje jedna z trzech wad:nieszczelność przewodów paliwowych,uszkodzony zaworek pompy paliwowej,zabrudzony układ paliwowy. Ja proponuję założyć przezroczysty kawałek przewodu na dopływ i obserwować czy wadliwie nie ma pęcherzyków powietrza oczywiście po około 5 min. od uruchomienia silnika.Pęcherzyki oznaczają pierwszą lub trzecią wadę.Nieszczelności...
Zaworki w pompie paliwowej są nieszczelne - wyrobione płytki i siedzenia.
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
sprawdź układ paliwowy czyli zaworki w pompie paliwowej (mechanicznej - grzybek) ,czy odczytywałaś kody błędów
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Wydajność pompy paliwowej: zaworki, popychacz, sprężyna w pompie.
Nie trzymają Ci zaworki w pompie paliwowej i nie pomogą żadne zawory zwrotne między gaznikiem i pompą. Wymień zaworki albo całą pompę. pozdr
Ciągnik wreszcie naprawiony:)! I przyczyna: zaworki w pompie paliwowej były uszkodzone i od czasu do czasu się blokowały II przyczyna: wtryskiwacze przelewały. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Do MIDPAC: Faktycznie miałeś rację z wtryskiwaczami. Problem tylko w tym, że nie wszyscy "fachowcy" są fachowcami z prawdziwego zdarzenia. Zarówno pompa jak...
Może być tak, że pompa się zapowietrza, zaworek zwrotny w pompie jest uszkodzony. Najprościej założyć zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym tuż przed pompą, do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym. Trzeba tylko zmierzyć średnicę wewnętrzną przewodu, pewnie 8 mm.
Jak cieknie to trzeba usczelnić. Masz podejrzenia co do pracy pomp to bierz na stół do pompiarza i niech sprawdzi. Jak kompresja, luzy zaworowe, wydatek pompy paliwa, zaworek paliwowy?
Mam podobnie z corsą - pierwszy rozruch po długim staniu. Silnik nieważne czy ciepły czy zimny (lato czy zima), tylko problem zawsze pojawia się przy pierwszym rozruchu po długim staniu (od 3, 4 h w górę). Z tego co ja się dowiedziałem to mogą być zaworki pompy paliwowej. Jak puszczają to musi silnik zakręcić ze 3 razy aż dojdzie do niego paliwo. A...
Witam :) Mam takie pytanko odnoście palenia t-25. Jak postoi dzień czasu to ciągnik odpali mi idealnie i zaraz gaśnie. Co może być tego przyczyną ? Wymieniłem zaworek zwrotny przy pompie paliwowej i nic to nie pomogło. Gdzie mogę szukac przyczyny ?
Ford Escort 1.8 diesel po zgaszeniu i ponownej próbie uruchomienia nie zaświecają się lampki, nie chodzi dmuchawa, brak świateł mijania i drogowych. rozrusznik kręci ale nie otwiera się zaworek w pompie paliwowej. Dzieje się to czasami a ostatnio coraz częsciej. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
witam ja bym też postawił na zaworek zwrotny wprzy pompie paliwowej a sprawdzić można podpinając manometr do układu paiwowego i wszystko wyjdzie czy trzyma paliwo czy też ciśnienie spada . Pozdrawiam
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Proponował bym założenie zaworka na przewodzie paliwowym tak jak jest w golfie , koszt jakieś parę groszy i nie trzeba elektrycznej.
WITAM a niema zaworka na pompie
Witam, Poszukuję zdjęcia,grafiki przedstawiającej prawidłowe ustawienie regulatora obrotów - wydaje mi się że wypadł spod zaworka pompy paliwowej i ta dawała max. dawkę paliwa i ciągnik wpadł w tak wysokie obroty, że zgasł dopiero jak mu pasek klinowy spadł. Sprężyny mechanizmu blokującego działają, tylko dźwignia jest nienaturalnie położona tak, że...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Witam mam problem z moim Citroenem Berlingo otóż nie grzeją się świece(nie dochodzi napięcie). Nie otwiera się zaworek na pompie paliwowej (nie dochodzi napięcie). Nie działa rozrusznik(nie dochodzi napięcie ze stacyjki)Chciał bym się was zapytać czy wiecie co się mogło stać?Dodam że do stacyjki prąd dochodzi i wychodzi ponieważ wszystko inne działa.Z...
Nic nie odkręcasz. Pompujeż aż będzie słychać pracę zaworka na pompie "czystą" pracę bez powietrza.
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
Musisz uszczelnić układ paliwowy, wymienić wszystkie oringi, ew. zaworek zwrotny. Świece oczywiście sprawne i grzeją?
Albo naprawić ,dołożyć zaworek zwrotny przed pompą. Jak problem zniknie to zaworek w pompie uszkodzony. Jak nie zniknie to nieszczelny układ paliwowy.
Warto sprawdzić wydajność pompy podającej- przeponowej: zaworki, sprężyna, skok przepony, oraz drożność i szczelność linii paliwowej: od sitka w zbiorniku do pompy wtryskowej.
Cześć Wszystkim. Mam problem z Lt 45 2.5, stracił prąd na zaworku pompy paliwowej i nie świeci też kontrolka od świec żarowych. Sterownik silnika został sprawdzony na stole i jest ok. Objawy są takie jakby w ogóle nie szedł prąd do sterownika. Z góry dzięki za pomoc.
nie ma pompki , na 100 % coś z regulacją konta wtrysku , jeśli tłoczek sie nie przyciera to może zaworek albo sterownik? miałem taki przypadek i po prostu zasyfiona pompa była
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Ja dostawałem sie bez wyjmowania pompy do zaworka,wykręciłem rurki paliwowe i małą szlifierką kątowa zrobiłem dziurę w osłonie.Drastyczne ale skuteczne bez wyjmowania pompy-takie życzenie klijenta.
problem rozwiązany zawór mprop oraz zaworek na niskim na pompie, pozdrawiam.
Czyść zaworek na pompie
Ja wykorzystał zaworek ciśnienia z pompy paliwowej z polskiego bizona( ciśnie otwarcia od 1-2 bar) ( uk. zasilania) i w zależność czy pompa jest zanurzona w cieczy to . Zamontował bym go zaraz na wyjściu z pompy tak aby po zamknięciu zaworu pistoletu ,z zaworka ciśnienia odpływ był by do zbiornika ( pompa pracował by wtedy pod obciążeniem ). Lub wykorzystać...
hmm, więc raczej nie będzie to związane z moją instalacją odcięcia pompy ? :) a jak by dać zaworek zwrotny gdzieś na przewody paliwowe ? tylko gdzie najlepiej ? :)
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
moim zdaniem problemem jest maly zaworek przy pompie id ktorego odchodzi glowny przewod paliwowy
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Miałem podobny problem ,po diagnozie wyszedł błąd pompy. Zapchany był zaworek na przewodzie paliwowym koło silnika .
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Zaworek zakładasz na przewodzie paliwowym, który doprowadza paliwo z baku do pompy wtryskowej przy silniku. Koszt zaworka w Inter Cars wynosi 25-30zł. Warto spróbować.
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
https://filmy.elektroda.pl/100_167111925... toyota corolla witam samochód nie odpala za pierwszym razem brak mi już pomysłów rozrusznik zrobiony szczelność układu paliwowego sprawdzona zaworek na pompie wygląda ok może coś elektryczne brak błędów
Sprawa rozwiąże się w piątek - jeżeli interwencja w pompę mechanika nic nie da, to zostaje zdejmować i.... do regeneracji. Na razie mam zawór zwrotny na zasilaniu przed bakiem i drugi zaworek na powrocie pompy do baku, no i auto odpala codziennie rano... Do piątku tak muszę jeździć, a co dalej - czas pokaże... Ciekaw jestem, czy te zaworki nie przeszkadzają...
Witam ponownie Temat rozwiązałem następująco: -na zasilaniu pompy zaworek zwrotny między filtrem a pompą -na przewodzie przelewowym elektrozawór paliwowy normalnie zamknięty, sterowanie poprzez przekaźnik z elektrozaworu pompy wtryskowej. Po zgaszeniu silnika paliwo nie ma możliwości cofnąć się zasilaniem, ani przelewem. Furka pali bezproblemowo. Koszt...
To jeszcze został zaworek na pompie lub oringi na wtryskach
więc zdecydowali się na wymianę pompy paliwowej Jak się wymienia coś czego nie ma?
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
Witam mam problem z oplem, mianowicie zapowietrzający sie układ paliwowy, na próbe założony zaworek zwrotny, na powrót zaraz za pompą i gruszka za filtrem. ZMimo to układ paliwowy zapowietrza się i po godzinie ciężej odpala.
Pompa vac nie ma nic do odpalenia. Jak świece ok ,podaj mu plaka zobacz czy zagada,jak tak szukaj w układzie paliwowym. Ew zaworek stop na pompie, ma klikać jak podłaczasz kabelek.
Na wężu paliwowym zaworek zwrotny pomiędzy gruszka a pompą :)
czy samochód ma instalację gazową???? może się nie zapowietrzyło tylko padł zaworek zwrotny?!
Witam !! Czytajac stare posty , toyota dlatego tyle liczy bo oprucz zaworka po modyfikacji zmienia sie oprogramowanie sterownika !! przy silnikach 1 AD , co do silnikow 1 CD a to zupelnie inny silnik i uklad paliwowy to zaworki scv sprzedaja tylko w komplecie i tu uklad paliwowy jest duzo gorszy pompy paliwa czesto sie luszcza oraz padaja wtryskiwacze...
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
czy nikt nie zauwazył ze pompa paliwowa ma zaworki -być moze powodem tego przy obrotach przepływ paliwa ucieka z powrotem do baku?? zawieszaja sie zaworki-efekt taki sam jaki miałem w CC700 warto to wziąć pod uwagę :)
Zastanawiam się nad zakupem , silnik chodzi ładnie, nie kopci no moze przy mocnej redukcji ale lekko, suchy. Zastanawia mnie ten zaworek zwrotny..
Tak te rurki przy pompie wtryskowej.Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych i zaworek zwrotny przy filtrach,najlepiej wymień.
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
To zablokuj mechanicznie dopływ do pomy paliwowej od strony zbiornika na noc, jak rano zapali, tzn, paliwo cofa się przez zaworek w pompie paliwa. Sprawdż też przelewowy.
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
W pompie paliwowej najczęściej problem jest z zaworkami. Potrafią się zawiesić albo wpadnie jakiś syf i nie trzymają. Odkręć je, wyczyść i sprawdź.
Przyczyną mogą być zaworki w pompie zasilającej, sama pompa (sprawdzić ciśnienie podczas pracy na wolnych) i zaworek nadmiaru na głowicy. Filtry są na ciśnieniu, czy na podciśnieniu?
EGR stał bo silnik był zimny. Na rozgrzanym działa prawidłowo. Po wymianie pompy cr (opiłkowała) i zaworków we wtryskiwaczach, Wyczyszczenia całego układu paliwowego, silnik pracuje prawidłowo.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
cześć Mam polo 94 rok o pojemności 1.3 diesel. Auto nie chcę odpalić i nie wiem jaka może być przyczyną. Wymieniłem filtr paliwa włącznie z powrotem paliwa. Ale przyczyna dalej występuje. Zostały też sprawdzone świece żarowe i grzeją , wtryski podają też paliwo. Czyli pompa podaje tak myślę. Też ma przewód paliwa założyłem zaworek zwrotny między filtrem...
Gdy jest zimno to olej w skrzyni biegów staje się bardziej gęsty przez co stawia większy opór trybom które są w nim zanurzone i tym samym rozrusznik potrzebuje więcej prądu żeby zakręcic wałem. I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia...
Zamontuj tuż przed pompą zaworek zwrotny i powiedz co i jak?
Pół kieliszki.. a jesze wypracowują się płaszczyzny boczne. Paliwo jest rzadkie, to nie olej. Oczywiście sprawdzileś na 100%, że to nie zaworki przelewowe?
1. Zapodaj screen z wartościami wszystkich temperatur na zimnym silniku bez odpalania po nocy. 2. Zapodaj screen z wykresem kąta wtrysku na gorącym oczywiście. 3. Wymień przewód paliwowy gumowy który łączy przewód nieelastyczny z króćcem na pompie. 4. Wymień zaworek na filtrze paliwa, wymieniając przy tym przewody gumowe.
Uklad Paliwowy Wyczyszczony ,Tak pompa siala opilki,wtryski uzywane wymienione zaworki,Bak wyczyszczony do cna ,Czyli tylko pasuje Zakodowac Wtryski ?
Sprawdź zaworek na przewodzie paliwowym. Byc moze ucieka ci paliwo z pompy i dlatego nie zapala. Konsekwencją tej usterki moze byc uszkodzenie pompy VP44.
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
A dokłądnie jakie zaworki masz na mysli ??
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
Witam. Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym idącym z baku do pompy (parę pln). Odpływa ci paliwa i auto się zapowietrza. pozdrawiam
cooltygrysek ...Może zacznę najpierw od sprawdzenia przewodów do świec, czy podają napięcie do świecy. Szkoda, że nie mam garażu to bym to sam zrobił, tak trzeba będzie jechać gdzieś do mechanika. Trochę się już o tym naczytałem i w wielu tematach straszono wymianą pomp paliwowych, zaworki zwrotne od paliwa. W tym wszystkim jest jakaś prawda, ale przestałem...
... Stawiam na pompę bo tam już nic innego nie ma wpływu na odpalanie... A szcelnosc ukladu paliwowego? A zaworek zwrotny lub dlawik?
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
Witam ponownie po tygodniu. Zaworek zwrotny nic nie dał. Pierwsze nie-odpalenie po dłuższym postoju wygląda tak samo. Dzisiaj zdemontowałem zaworek (gdy ściągnąłem przewód z końcówki pompy, paliwo się nie cofało), założyłem oryginalny przewód paliwowy, i myślę- co dalej?
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Zawór zwrotny w pompie to podstawa. Co do zaworu zwrotnego to szybciej łatwiej jest założyć taki zaworek na wężu niż pompę rozbierać.
Więc sprawdź to co napisałem wyżej. Odkręć także śrubkę na filtrach u góry(M8) która trzyma przewód z powrotu do wtryskiwaczy, w sumie to jest powrót do zbiornika. Ta śrubka ma mieć otworek o małym fi chyba 0,1mm. Z tyłu pompy od strony bloku pod jednym z przewodów paliwowych (chyba dolny) jest zaworek w króćcu, wykręć sprawdź czy cały.
Może szybciej, taniej, bezpieczniej i prościej zamontować zaworek który zapobiegnie cofaniu się paliwa lub ręczną pompkę pod maską.
Może paliwo cofa się z pompy wtryskowej? Jakiś zaworek zwrotny na próbę i przezroczyste przewody paliwowe, żeby mieć podgląd sytuacji.
Pompy w zbiorniku nie ma,układ paliwowy jest szczelny zaworek zwrotny na zasilaniu sprawny,w poniedziałek sprawdzę zaworek w filtrze paliwa.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
witam!! mysle ze rady odnosnie papki w.w powinne poskutkowac lecz jesli beda problemy to polecam bardzo dobrze przypatrzyc sie plastikowi ( nie pamietam dokładnie jak się poprawnie nazywa) znajduje się pomiędzy pompą paliwową a blokiem. zazwyczaj wymieniam wszystko najtajszym kosztem tzn czesci z odzysku innych maluszków i wiele razy byl zakladany "plastik"...
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się do zbiornika, masz chyba w rejonie pompy przewody paliwowe przeźroczyste. Możesz zastosować zaworek zwrotny, ale wcześniej odszukaj nieszczelności w układzie paliwowym, m.in. na połączeniach rurek paliwowych, w rejonie filtra paliwa. Masę informacji na ten temat znajdziesz na forach internetowych.
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
Witam, posiadam Opla Astrę 2,0DTL mam z nią od jakiegoś czasu problem w takiej postaci, że zaraz po odpaleniu silnik pracuje normalnie i po chwili jest takie przydławienie. Później takie przydławienie występuje przy zmianie biegów, nie ma to znaczenia czy zmieniam w górę czy w dół. Występuje to za każdym razem. Wygląda to jakby mu paliwa brakowało,...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
Witam wszystkich, wiem że temat już był ale u mnie trochę inaczej. Rano zawszę muszę zakręcić z 2-4 s aby odpalić. Potem pali od szczała. założyłem zaworek zwrotny na przewodzie doprowadzającym do pompy (zasilającym) ale dalej to samo. Co może być? wymienić przewody paliwowe może gdzieś się zapowietrza?
pompę wtryskowa ustawiamy na znaki ,a wał korbowy ustwiamy na 26 stopni przed gmp --silnik 200 a silniki pozostałe na 24 stopnie i wkładamy pompę. wykręcamy pierwszą sekcje wyjmujemy zaworek i skręcamy z powrotem.Teraz nakręcamy rurkę paliwową uciętą zaginamy do dołu.Pompujemy pomka zasada jest taka jedna kropla na sekundę
zaworek zwrotny pompy paliwowej awaria pompy paliwowej astra pompy paliwowej
wykorzystać wyświetlacz radia renault megane instrukcja obsługi sharan schemat wiązka
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Kody serwisowe suszarki Electrolux EW8H258SP Kody diagnostyczne suszarki Electrolux EW8H358SP