Z tego co wiem to większość osób w Volvie zaślepiało zaworek powrotny, niby pomagało w przypadku zmęczonej pompki zasilającej. Dodano po 10 Podaj jaki to model silnika D12D może f lub c ?
Sprawdź filtr paliwa a dokładniej zaworek powrotny paliwa.
U mnie po dłuższym postoju też potrafił nie zapalić za pierwszym razem, niby łapał ale nie zapalał, ostatnio wypaliło mi podkładkę pod wtryskiem, po wyjęciu wtrysku z gniazda okazało się że nie tylko podkładka się wypaliła ale też gniazdo oraz co najgorsze dolna część wtrysku (nakrętka dyszy). Więc jedyna skuteczna naprawa polegała na wymianie tej nakrętki....
Witam według mnie wystarczy założyć zaworek powrotny przed gaźnikiem( http://obrazki.elektroda.net/32_12545811... )aby paliwo nie wracało się powrotem. Koszt takiego zaworka około 30 zł.
Jezeli pompa podcisnieniowa jest sprawna przewody szczelne to uszkodzenie musi tkwic w serwie. Coprawda nie ma tam zbyt wiele elementów które mogą się uszkodzic ale usterki sie zdarzaja. Powinien byc na drodze od pompy do serwa zaworek powrotny moze byc zablokowany. Pasowalo by sprawdzic czy po przegazowaniu silnika nie slychac szumu powietrza w okolicach...
Witam! Proponuje sprawdzic stan zaworkow w pompce paliwa. Jezeli zaworek powrotny nie trzyma autko bedzie gaslo na wolnych obrotach rowniez. Co do nierownej pracy :sprawdz dobrze swiece nawet nowa swieca nie zawsze musi byc sprawna.
1) Wyłączenie i odcięcie zaworami kotła, zaoszczędzisz sobie trochę wody 3) Zamiast odkręcać zaworek powrotny na powrocie z grzejnika imbusem, poluzuj śrubunek 1 (1 na rysunku to śrubunek, zakładając klucz od góry na niego, kręcisz w stronę ściany aby poluzować). Jak odkręcisz korek zaworka (i pewnie ci wypadnie), to poleci cała woda z układu i nie...
odpaliłem na tzw. kroplówkę i działa co to może być Wymień filtr i zaworek powrotny z uszczelkami na nim. Zapowietrzył się a często tam włąśnie łapie powietrze. https://www.google.pl/search?q=zaworek+z...
Wyciagnalem zaworek powrotny pompy i analizujac budowe to owszem jest kulka na sprezynce ktora spelnia swoje zadanie ale obok niej jest otwor o srednicy 0,2 mm a moze nawet 0,1 mm i chyba to jest powodem cofania sie paliwa Jak zatkam ten otworek zawor jest 100% szczelny Moze po prostu zakleje ten otwor ?? Kto doradzi czy tak jest oryginalnie i w jakim...
No własnie mały ubytek,można tak jeździć czy wtryski mogą powiedzieć papa? Zlałem ropę czysta bez płynu jest, zlewałem też z powrotu do bańki pieniła się ale to chyba normalne? Po odstaniu czysta raczej . Ciężko zapala czy to usterka związana z tym dymieniem czy całkiem inna. Pompa wstępna czy zaworek powrotny przy zapalaniu utrudnia rozruch. Sprawdzałem...
A może by tak sprawdzić filtr paliwa i powietrza? Jeżeli dawno nie wymieniany filtr paliwa to może być tam kisiel - silnik będzie gasł bo nie naciągnie paliwa a podcisnienie może dociągać tyle że może wystarczy do kolejnego odpalenia. Może też być zaworek powrotny - powietrze w układzie. No i może rzeczywiście dogrzewanie za krótkie - podłączyć żarówkę...
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
Naprawiłem multum takich pomp i cuda widziałem, drzazgi w baku zatykające zaworek powrotny, jakby kawałki gumy w baku, auto wywalało tryb awaryjny przy 140km/h, setki mechanicznie uszkodzonych trawersów i wtryskiwaczy przez nieodpowiedni montaż/ demontaż sagę by napisał. Nie ma u mnie wymiany pompy bez czyszczenia baku bo zawsze jakiś syf się zbierze...
pewnie od tego syfu zacina ci się zaworek ciśnieniowy (lub powrotny jak kto woli)
Sprawdzałem ten zawór na magazynie - ma przepływ trochę większy niż zawory z kryzowaniem, ale nie daje pełnego przepływu rurki 1/2''. Jeśli również na powrocie masz zaworek powrotny, to przepływ jest trochę ograniczony. Możesz spróbować wymienić go na zwykły zawór kulowy z motylkiem (nie jest to szczyt elegancji) a jeśli to nie pomoże to ewentualnie...
Witam w oplu w dizlu nie ma pompki paliwowej w baku a więc ja założyłem pompkę paliwowa w zbiornik i z rana odpalam najpierw pompke w zbiorniku i odpala ale jak za długo bym miał włączoną pompkę ta w zbiorniku to jest za duże ciśnienie i wypycha wężyki powrotne już wszystko było przejrzane i samochód po 5 godzinach już nie odpala, a teraz z pompką już...
Witam, mam nastepujacy problem - gdy podczas jazdy wcisnie sie za mocno gaz to silnik zaczyna sie dlawic i szarpac, gdy zrobi sie to b.powoli to przyspiesza bez takiego objawu. Wyglada na brak mocy, lub powietrze w paliwie. Dodam wiecej szczegolow, zeby nie bylo, ze pytam zamiast cos robic... BMW rok 1994 r. przebieg 240 tys, zalozona 2 lata temu 2...
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Nie rób zrzutu ekranu w czasie testu szczelnoci filtra AdBlue, gdzie zawór odpowietrzania jest wciąż w 100% otwarty! Test szczelnoci filtra AdBlue poczátkowo ma zawór odpowietrzajácy otwarty aby usunąć resztki powietrza (właśnie faza przepłukiwania tak jak w screenshoocie), ale póżniej system zamyka go i uruchamia samą pompę adblue tak, że adblue nie...
Jak nie zawor powrotny, to membranka pompki z zaworkami. Obydwie rzeczy do sprawdzenia po wyjeciu z modulu adblue jak i wymienialne zarazem .
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Po roku chciałbym odświeżyć temat, generator dalej stoi nienaprawiony. Wczoraj robiłem próbę, rozkręciłem urządzenie, nic się nie zmieniło (co w sumie jest logiczne). Kolego nioop, czy Twoja oferta jest nadal aktualna? Wstawiam nagranie pracy urządzenia. Po wciśnięciu przycisku prasowania pompka zaczyna pompować wodę, ale wylatuje ona przez zaworek...
Zaworek i samą pompę, zdejmij wąż powrotny, wsadź no jakiegoś naczynia i odpal, powinno lecieć "jak z kranu" ciśnienie 1bar.
Kolego spróbuj lekko wkręcić zaworki powrotne na grzejnikach które grzeją najlepiej.
absolutnie nie ma to nic do rzeczy .opaska może wyglądać na dobrą wcale taka nie musi być ,skoro przepuszczała paliwo pytanie tylko z którego węża bo jeśli po jakimś tam czasie dopiero pociekło paliwo to może wąż powrotny? moze zaworek na listwie wtrysków jeśli auto takową instalację posiada sprawia psikusa
Sprawdź na pompie zaworek w kostce przelewu, tam gdzie podłącza się przewód powrotny
Temperatura grzejników zależy od ustawienia na głowicy termostatycznej. Jeśli odkręcisz głowice na 5 to jeśli jest wszystko ok to grzejniki, przynajmniej przy zaworach termostatycznych powinny mieć taką samą temperature. Teraz tego nie rozkminiaj tylko zajmij się odpowietrzeniem instalacji. AHA I JESZCZE JEDNO PRZED ODPOWIETRZENIEM. Mam nadzieję że...
Witam ,wymien wszystkie przewody przelewowe na wtryskiwaczach na nowe [koszt ok 10 zl],dodatkowo mozna zamontowac dostepne na allegro zaworki zwrotne wbudowane w srube ktora mocuje przewod powrotny paliwa do zbiornika.Bujalem sie z tym problemem 2 miesiace powodzenia.
Tak parę dyszek, ale jak na sprzęt profesjonalny to ta pompka za długo nie pochodziła. Znalazłem w internecie stronkę http://www.madeinthegarage.com/articles.... na której jest budowa podobnej pompki EP 4 i nie widzę na tych rysunkach z tyłu żadnej kulki. Czy moja pompka w budowie się różni? Bo ze zdjęć jest łudząco podobna do mojej. A...
odłączyć przewód powrotny z wtryskiwaczy i włóżyć do przezroczystej butelki Od strony filtra czy od strony zaworka na bloku?
Witam, Sprawdź przewód powrotny paliwa z gaźnika do zbiornika paliwa i zaworek przelewowy w gaźniku. Albo źle podłączony gaźnik zamieniona kolejność przewodów.
Ten zaworek jest w tym elemencie gaźnika z którego wychodzi króciec powrotny paliwa- na zdjęciu jako element 10? Bo ogólnie było tak, nie zasysała paliwa, ale czuć było że z powrotu podczas pompowania wydmuchuje powietrze. Teraz zasysa, a z powrotu nie idzie nic.
Powrót do zbiornika drożny. Wymieniłem przewód powrotny z pompy paliwa który łączy się z powrotem od wtryskiwaczy. Powrót z pompy idzie bez oporu do zbiornika a z wtryskiwaczy przez zaworek. Na próbę rozwierciłem zaworek żeby nie było oporu i jest dobrze ale to nie jest rozwiązanie. Zaworek ten jest chyba do czegoś potrzebny.
Tak byly wersje bez przeplywomierza ecu korzysta wtedy z map sensor w tym modelu rowniez nie ma zaworu do turbiny. Jezeli jestes pewny ze napiecie dochodzi do swiec i swiece dzialaja to moze byc problem z cisnieniem w cylindrach. Trzeba zrobic diagnostyke silnika i sprawdzic tez wtryski na przelew jak pisal kolega powyzej. Na szybkiego mozesz dolac...
Problem z odpalanie samochodu po nocy skonczyl sie mam nadzieje po zastosowaniu zaworka ktory zamontowalem na przewod paliwa zbiornik- filtr glowna magistrala nie mylic przewod powrotny W moim przypadku cofalo sie paliwo do zbiornika wlasnie tym przewodem .Wczoraj zamontowalem zaworek a dzis rano odpalil po 3 sekundach krecenia nie pamietam kiedy ostatnio...
Sprawdz ile naleci paliwa z powrotu wtryskiwaczy z glowicy w czasie 120s na cieplym silniku przy normalnych obrotach i drugi test przy 1200obr. dla dokladnosic powtorz testy 2 razy i napisz ilosci. I sprawdz czy napewno jest odpowietrzony dobrze a zeby go odpowietrzyc dobrze trzeba przejachac z 50km. Dodano po 4 Sprawdz rowniez cisnienie na listwie...
Właśnie ta dziwna sytuacja z cofaniem się paliwa przy jego małej ilości gmatwa sprawę. Ja też nie mogłem tego zrozumieć i męczyłem się długoooo. Dopiero po zmianie pompy problem ustał całkowicie już na 2 lata. Wystarczy zacisnąć porządnie przewód powrotny od pompy albo dobry zaworek i rano będzie wiadomo. Po rozpruciu 2 pomp LUK-a i dojściu do zaworka...
sprawdź zaworek na śrubie powrotnej, który utrzymuje cisnienie w pompie. Czy powrotem z pompy idzie paliwo ? Zobacz na wtryski czy z ich powrotów nie idzie za dużo paliwa.
Mialem kiedys podobny przypadek-silnik pracowal mimo odcietego elektrozaworu. Okazalo sie ,ze pompa zaciaga paliwo z weza powrotnego. Musisz w takim przypadku zalozyc zaworek zwrotny na powrocie. Koszt ok 10 PLN. Dla pewnosci zacisnij waz powrotny kombinerkami i odlacz elektrozawor. Powinien zgasnac po chwili.
Spróbuj załamać przewód powrotny z listwy paliwowej - jeśli scania wejdzie na obroty ,to pękła sprężynka w zaworku i zaworek nie utrzymuje ciśnienia. Jeśli nadal będzie to samo ,to bardzo prawdopodobne że pompa już nie domaga. Pasowałoby zmierzyć ciśnienie paliwa na filtrze.
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Jeśli już prawie wszystko powymieniales to ja przyjrzalbym się temu akumulatorów ciśnienia. Miałem takie dwa przypadki co prawda Man i Renault że tam gdzie wracasz zaworek bezpieczeństwa było coś w rodzaju rys i choć sam zaworek był dobry to dobrze nie dolegał i opuszczał ciśnienie. Dodano po 2 Odkreć przewód powrotny z akumulatora i spróbuj zbudować...
Ten zaworek jest jeden, drugi jest obok na rurce powrotnej z wtryskiwaczy.
Nie do końca przyznaję ci rację. Po prostu tak przekomarzać można się jeszcze długo i nic z tego nie będzie. Każdy z nas ma swoje doświadczenia, ich się trzyma i niech tak zostanie. Zużycie cylindra.... bo ja wiem. W moim c-4011 luz na zamkach dochodził do 4mm, pierścienie zgarniające nie miały rowkach, szczelina pomiędzy tłokiem a cylindrem miała grubość...
Witam, Okazalo sie ze pompa paliwa umierala powoli az padla calkiem...i Ze swojej strony dodam, że nie wszystkie Ople Vivaro mają pompę paliwa w baku! Trzeba to sprawdzać za każdym razem. Teoretycznie jak ma gruszkę przy filtrze paliwa - to nie ma pompy paliwa, ale były przypadki, że miały i jedno i drugie... Ze swojego doświadczenia podpowiem, że częstą...
Sołtys masz rację. Tyle tylko, że tam jest tak ciasno, że puki nie zdejmę kolektora do wiercenia to nie dopatrzę, które węże wchodzą do nagrzewnicy. Tzn. Powrotny jak sądzę zlokalizowałem. Jest na nim zainstalowana tak dziwna dodatkowa pompka i jeszcze jakiś zaworek sterowany podciśnieniem. Nie mem jeszcze pewności co do węża zasilania nagrzewnicy....
Odkręć przewód paliwa powrotny od pompy i podawaj paliwo pod ciśnieniem. W pompie powinno być paliwo do pełna. Przy pompie zasilającej wewnątrz pompy wtryskowej jest zaworek, który mógł się zaciąć. Zaworek jest pod śruba, która ma trójkątny łeb i jest wkręcona pionowo najbliżej koła pasowego napędu pompy. Pompa zasilająca składa się z blaszek, które...
..a do czego potrzebny ci schemat?Dwa przewody na dwie rurki nie potrafisz załozyc?Jeden zasilajacy drogi powrotny. Dodano po 43 Czy chodzi ci o pompę zasilającą ,czy wtryskowa?
Lepiej dwa razy zapytać niż raz spsuć;) Tam wszystko jest kluczowe i musi być na swoim miejscu. Dlatego musisz zamienić belki miejscami, ta z rotametrami będzie zasilającą pętlę,a ta z zaworkami będzie powrotną. Pompę również trzeba obrócić, żeby zaciągała gorącą wodę z kotła przez górną rurkę i zimną wodę z górnej belki powtórnej i tą zmieszaną wodą...
Takie szybkie pytanko z innej beczki...wymienilem cale przewody paliwowe pod maska, filtr, wezyki przeplywu, zamontowalem zaworek zwrotny miedzy filtrem a pompa, wymienilem zawor powrotny w pompie i nadal lekko paliwo sie cofa, dodam ze po zdjeciu weza z pompy i probie zassania paliwa ustami nie ma szans pociagnac paliwa... mam tez narazie zamontowany(w...
Generalnie to ma się nazywać regeneracja zacisku. No cóż nikt z nas nie zgadnie co się kryje wewnątrz tego mechanizmu a może rdza robi swoje. I proszę wziąć pod uwagę, że tzw zapowietrzenie układu ma wpływ wielki na skuteczność hamowania lecz nie na powrót tłoczka. Więc z tej strony nie spodziewaj się rewelacji. A jednoosobowe odpowietrzanie to nic...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Tylko że jeśli to TDDI to ma pompę elektryczną przy zbiorniku paliwa i to w niej szukałbym winy. Pompa sprawdzona jest ok :) Dodano po 2 Jeśli chodzi o przewody paliwowe to są suche żaden z nich sie nie poci , a mimo to paliwo na filtrze się pojawia ... Mechanik , który przynajmniej nim się nazywa podokładał jakieś zaworki zwrotne na przewodach odchodzących...
Witam mam problem z Audi A4 b8 , mianowicie auto podczas jazdy zgasło i już nie odpala . Poczas rozruchu auto nie buduje ciśnienia ,ani trochę ciśnienie nie rośnie . Ściągany zaworek na pompie brak opiłków czy innych zanieczyszczeń . Pompa wstępna na zasilaniu podaje 3.5b . Oczywiście pokazuje błąd za niskiego ciśnienia p0870. Gdy zatkam wąż powrotny...
A może powietrznie? Mini matryca tłoczków ze spreżynką powrotną + jakieś elektro zaworki oraz kompresorek taki jak w cisnieniomierzach nadgarstkowych.
koszem(lub jak kto woli obudową) Fachowo to koszyk spiętrzający, tu aukurat się nie wypowiem dokładnie ale często widzę tylko szczelinę a nie zaworek ponieważ zawirowanie z powrotu wsysa paliwo ze zbiornika do kosza przez tą szczelinę, wiec danie już tych "zaworków zwrotnych" mogło spowodować zaburzenie pracy kosza spiętrzającego. Albo ktoś kiedyś...
Witam, Jako, że mam podobny problem podepnę się pod temat. Autko Atego 818 2011r. Pompa AdBlue daje za niskie ciśnienie ok 2,5 bara. Sprawdziłem ciśnienie dla układu SCR jest 5,5 bara tak jak powinno być. Wymieniłem zaworek redukcji ciśnienia w pompie AdBlue na oryginalny mercedesa 000 142 00 19. Ciśnienie wzrosło do ok. 3,3-3,9 bara ale nadal jest...
Wszystko się zgadza gwint na świecy od MF jest calowy, ale jest go tam 2 do 3 zwoje, można zastosować nakrętkę koła od Skoda-Liaz, ona jest metryczna ale pasuje, ma gwint 22x2. Co do elektryki może być przycisk taki jak od zapalania lub stacyjka od MF (dobre rozwiązanie). Stacyjka od MF likwiduje pewne problemy które występują w stacyjce Ursusa. Orginalna...
Pytałem, bo miałem podejrzenia, że masz mieszaną instalację, aluminium z miedzią. Nie wiem jakiej klasy masz grzejniki aluminiowe ale jeśli już są używane z miedzią to instalacja CO powinna być zalana z dodatkiem inhibitora korozji. Nawet jeśli grzejniki byłyby dopuszczone do instalacji miedzianej (Bo robi się ogniwo elektrochemiczne między miedzią...
Witam. Jeżeli umieściłem temat w niewłaściwym dziale proszę przeniesienie. Problem dotyczy pracy 2 stopnia palnika Weishaupt serii M. Otóż palnik uruchamia się prawidłowo na 1 stopniu. W momencie uruchomienia 2 stopnia występuje duży przepływ oleju w przewodzie powrotnym, tak duży, że pompa nie wyrabia z wydatkiem i spada ciśnienie z 23-24 bar do 16...
Mój cc700 też odpalał tylko na jeden gar a po chwili załapywał na drugi. Okazało się że winna była uszczelka pod głowicą. Łatwo było do tego dojść bo dodatkowo nie działało ogrzewanie i zmniejszał się poziom płynu chłodniczego. Nie sądzę żeby wina leżała po stronie komputera. W tym modelu komputer ma ograniczony wpływ na pracę silnika. Co ciekawe kiedyś...
Ciśnienie sprawdzamy manometrem z zakresem pomiarowym do 5 barów. Na szynie paliwowej jest zakrętka z tworzywa pod nią zaworek. Jak nie masz oryginalnej złączki to wykręć zaworek i dopasuj wężyk.Pomiar powinien obejmować -ciśnienie robocze (praca silnika na wolnych i wysokich obrotach). - ciśnienie w trakcie przyspieszania lub le ściągniętym przewodem...
U mnie też ciągle zapowietrzał się kombajn, CLAAS Protector Perkins 4 cyl. Sprawdziłem wszystkie przewody, wymieniłem uszczelki i zaworki w pompce ręcznej, przed pompką ręczną założyłem zaworek zwrotny by mieć pewność że paliwo się nie wróci, niestety nie pomagało. Powodem okazała się rurka ssąca w baku paliwa, była pęknięta na gwincie,wymieniłem i...
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Hej! Elektrozawór sterowania pompy oleju ten w misce masz dobry, bo miałbyś na niego błąd. Jeśli masz co do niego wątpliwości to zdejmij z niego wtyczkę, wtedy pompa daje max ciśnienie. Fabryka każe zdjąć wtyczkę i mierzyć ciśnienie jeśli jest za niskie by wykluczyć jego uszkodzenie. Piszę o tym po to byś się nie bał zdjąć tę wtyczkę. Ona jest na kablu...
Witam wszystkich chętnych mi pomóc ) zaczynając od początku miałem od dawna problem z odpalaniem na ciepło trzeba było dłużej kręcić. Pojechalem do tunera i golf zaczął palić od strzała ucieszony wyjeżdżam autkiem a tu lipa mapy się rozjechały auto mega szarpie od 2 biegu. Tuner odrazu wziął sie za robotę i rozkręcił mi nastawnik pompy . szukał przyczyny....
Niestety dalej lipa.Mechanik zdemontował cały rozrzad i posprawdzał wszystkie kliny na kołach.Są w porządku.Po złożeniu i ustawieniu dalej jest to samo.Twierdzą,że sie zapowietrza i podali paliwo do pompy z osobnego zbiornika - niby było lepiej więc dobrali sie do filtra paliwa ,ponoc był zamulony i dołożyli tam jakis zaworek.Kazali przywieźć 300 zł....
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
W Transitach 2,5D było z tym różnie, zwłaszcza we wcześniejszych modelach... W trakcie produkcji modelu 1992-1995 wprowadzono system jak w linku (to odnosi się i do systemu Lucas Epic i do Boscha) - masz tam dokładny opis i schemat obiegu paliwa. Czyli: przewód paliwowy do świecy idzie od przewodu powrotnego paliwa z pompy. W podstawce (mocowaniu) filtra...
Czy robię to dobrze, bo dwa rotametry ciągle mam na 3/5 A na ile mają być? Przecież podłogę ustawia się na 1 - 2 l/min Jeśli masz podłogę wyżej niż rozdzielacze to odpowietrzenie nie będzie takie proste jak to próbujesz zrobić na filmie. Zakręć oba zawory po lewej te od kotła. Zakręć wszystkie zawory powrotne (czarne kapturki na belce powrotnej) Odkręć...
Zależy jaka to jest pompa - mechaniczna na bloku silnika czy elektryczna w baku i jaki polonez. Jak mechaniczna i silnik gaźnikowy, to wystarczy ją pominąć i bezpośrednio benzynę podać do gaźnika, a do baku przez przewód odpowietrzający bak podać lekkie nadciśnienie np. 0.5atm z koła zapasowego (warunek- w dobrym stanie i szczelny bak). Co kolega,,wciagnal,,:?:...
Sprawdź zaworek zwrotny na pompie (ciężki dostęp , jest za pompą wtryskową) on odpowiada za "granie" oraz samą pompkę ręczną. Jak ona nie "pociśnie" to nic nie "zagra". Ja miałem kiedyś w moim 5211 zanieczyszczone zaworki w pompce wstępnej i miałem podobne objawy. Demontowałem zbiornik paliwa, nie chciała zassać.
Najlepiej ręka, wyczujesz, czy po nagrzaniu jest od razu twardy, czy też jest jałowy opór tylko spreżyny powrotnej. Może byc również niesprawny zaworek w serwie. Jeśli nie ma praktycznie skoku jałowego, to jest sytuacja, że serwo samoczynnie zaczyna wspomagać.
Ten biały zaworek był cały czas zakręcony. Rura powrotna była chłodna. Odkręciłem go teraz i rura powrotna zrobiła się zimna. Rura powrotna jest tylko od podłogówki. Nie jest tam podłączony żaden grzejnik. Kapilara jest jakby na takiej podstawce. W tamtym roku wszystko było ok. https://obrazki.elektroda.pl/3348741600_...
Witam serdecznie ;) Może ktoś ma większe doświadczenie odnośnie w/w pacjenta. Silnik diesla Deutz 4 cylindrowy wolnossący pracujący w zespole z prądnicą. Problem jest z jego odpalaniem. Codziennie rano zapali i zgaśnie, i za drugim razem już jest ok ewentualnie trochę pokuleje i dalej praca jest normalna aż do następnego dnia. https://obrazki.elektroda.pl/5103812000_...
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Proponuję sprawdzić: odstojnik, filtr odstojnika, przewód łączący zbiornik z odstojnikiem, sprężynki i zaworki pompy zasilająceji sprężynki. Podczas pompowania pompką ręczną powinno być słychać działanie zaworu przelewowego , ciche "tzzzzyt" i oczywiście pompka ręczna powinna stawiać opór podczas tłoczenia , jeżeli tłoczek się cofa, to oznacza nieszczelność...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Zaznaczylem czerwonymi strzalkami zasilanie Tak. Tutaj jest wszystko OK. Tylko ta rura powrotna do kotła... Można by ją wpiąć w ten zaworek pod odpowietrznikiem. Miałbyś odpowietrznik i powrót :D
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Zapewne masz uszkodzony element samoregulacji luzu szczęk w pompce hamulcowej. Na końcu cylinderka pompy jest zaworek który tłoczy płyn, a przy ruchu powrotnym cofa pewną ilość płynu i zamyka szczelnie przepływ. Zapewne nie robi skoku powrotnego. Tylko upuszczenie płynu z odpowietrznika cofa tłoczki w cylinderku, tylko nie wiem czy UR II przy hamulcach...
Wygląda na to, że jest za mały przekrój rur. Aha, jak w kuchni jest cały gorący, to go przykręć na zaworze powrotnym, poczekaj chwilę zobacz co się zmieniło
Przerabiałem temat w Clark GPM 20s Pod pompą hamulcową znajduje się wkręcony w korpus zaworek zwrotny, służący jako element samoregulatora luzu szczęk hamulcowych. Kulka pozwala na przepływ płynu w stronę cylinderków, natomiast przy ruchu powrotnym w zaworku przesuwa się tłoczek z umieszczonym wewnątrz kulkowym zaworkiem zwrotnym. Ten ruch pozwala na...
Witam ponownie! Więc tak; Filtr czyściutki jak łza (siateczka jest w bdb. stanie) Aczkolwiek chciałem pokombinować i opróżniłem instalacje, aby na nowo wypełnić ją wodą. Odkręciłem najpierw zaworek na dole rury powrotnej (czerwony), następnie zawór bezpieczeństwa, z którego wyleciały mi dwie, szare części z tworzywa przypominającego plastik (foto)....
Witam. Koledzy dobrze kombinuja z pompą paliwa: ona ma w środku zaworek zwrotny, tak, że jeżeli napompuje się paliwa w układ przez 3 sekundy (standardowo na tyle załącza pompę komputer) to powinno w układzie paliwa być ciśnienie (3,5atm dla GSI). Problem się robi (tak ja miałem) jeżeli wężyk gumowy w baku pomiędzy pompą a króćcem wylotowym lekko pęknie...
Żeby wyłączyć dany obieg , trzeba zamknąć zawór na rozdzielaczu (tym wyżej) i analogicznie zakręcić ten pod nim (na zdjęciu niżej). Tylko że ja nie wiem czy te głowice (termostatyczne) pozwalają na całkowite zamknięcie tego obiegu.(musisz to sprawdzić) Tak samo dotyczy to tego czegoś na dolnym rozdzielaczu.(bo nie wiem czy to jest zawór czy filtr ?)...
Usunięty zaworek na przewodzie powrotnym
O ile dobrze widzę - na przewodzie pneumatycznym powrotnym (od cofania tłoczka) w siłowniku masz zaworek dławiący - nie jest za mocno przymknięty? V.
Hej, express ma 2lata i 3 miesiące. Objawy : po zrobieniu kawy kiedy tłok bloku zaparzającego (ten górny, z sitem z dziurkami) idzie do góry wypływa z sita trochę wody - która spływa do pojemnika z fusami. Demo w załączonym filmie.... No i naprawiłem - napiszę co zrobiłem może komuś się przyda: 1) raz jeszcze wyjąłem zawór (trzpień bojlera) i go rozebrałem...
Witam! Kiedy używam c.w.u. piec pstryka jak oszalały, gaz się zapala by po 5-10 sekundach się wyłączyć i tak w kółko woda gorąca i letnia. Wezwałem serwis, dowiedziałem się że instalator nie odkręcił zaworka automatycznego odpowietrzania kotła, ok. zaworek działa, kocioł pozbył się powietrza i już nie szumi na pompie, ale to notoryczne włączanie i wyłączanie...
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Problem rozwiązany. Wrzucam opis dla potomnych. Rozebrałem ekspres na części pierwsze i tak: * Pokrętło (frontowe) na panelu sterowania służy do włączania zaparzania kawy (uruchomienie pompy wody) oraz funkcji spieniacza, który aktywuje się dodatkowo pokrętłem po prawej stronie, otwierając zawór dla wylotu pary z bojlera na kranik pary usytuowany po...
czy powrotny zakręcać do końca, Nie możesz go zakręcić do końca, gdyż tym właśnie zaworkiem reguluje się ilość i prędkość przepływu wody w twoim kaloryferze. Jeżeli go zakręcisz, to woda nie będzie krążyć w kaloryferze i nie będzie grzał. Prawa fizyki.
Cofanie paliwa z układu CR spowodowane jest przez nieszczelność części (u mnie czjnika CR, pocił się). Po wymianie jest odrazu OK. Jeśli to nie pomoże trzeba sprawdzić przewody zasilające i powrotne czy nie ma efektu pocenia się. W ostateczności zostaje hamskie założenie zaworka kierunkowego z ciśnieniem otwarcia 0,5. Temat uważam za zamknięty.
Ten odczyt z urzádzenia diagnostycznego DELPHI jest typowym przykładem bezużyteczności takich "interfejsików" Pomijając kod błędu 5, Drugi błąd - 61 tłumaczony jest jako błąd w przewodzie powrotnym związany z odmrażaniem przewodów AdBlue. Zupełnie wyprowadza odbiorcę w pole. Według opisu kodów błędu DFA-a, Jest to błąd o następującym tytule: AdBlue...
Jednak po złożeniu zauważyłem, że po kilkukrotnym wciśnięciu pompki paliwo dostawało się do gaźnika, ale nie było widoczne i zauważalne w ogóle na króćcu powrotnym. Może zaworek jednokierunkowy w pompce się uszkodził?
Więc tak.Byłem zpompą tam gdzie ją robili.Wzięli jeszcze raz na stół i twierdzą że jest wszystko ok.Wstawili tylko nowy zaworek-chyba zwrotny-w miejscu dokręcenia rurki powrotnej z wtrysków do pompy.Poustawiałem znów na znakach iiiiiiiiii lipa.K...a mać.Ciągle dymi na biało a zapyrkać nie chce.Stwierdziłem że dam jej jeszcze jedną szansę.Znów tam jakoś...
Widocznie uszkodzony lub podwinął się oring. Spróbuj odkręcić ten zaworek do końca, aż poczujesz delikatny opór. Powinno przestać tryskać. Tylko uważaj, żeby Ci nie wyskoczył. Jak będzie delikatny przewciek to masz kaperki z uszelką, którymi zamykasz wypływ. Czasami tak bywa z tymi zaworkami, że nie są idealnie szczelne.
przewód powrotny żyła powrotny zawór powrotny
laguna klapa bagażnika 25pt4423 dławik schemat rozrząd toyota
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Skoda Fabia 2 Kombi - potrójny sygnał dźwiękowy przy skręcie, brak kontrolek Lokalizacja rozrusznika w Fordzie Mondeo