Albo zaworek wtryskiwacza nieszczelny. Zrób test przelewowy na gąrącym silniku.
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Mimo wszystko, sprawdź drożność przewodu, i pooglądaj baryłki. Ja się namęczyłem kiedyś, wróciło jako reklamacja sterownika, podstawili całe auto. Te same objawy. Pompę zalałem naftą, kilka razy przepłukałem, na jednym wtrysku kuleje, ciśnienie znacznie mniejsze na rurce... Dopiero przez przypadek, odkręciłem przewód od pompy, a tam ładnie leci. oglądam...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Wymień zaworek na stary jak na starym zadziała to znaczy ze nowy zworek jest do kitu.Tak sie dzieje z zamiennikami z Chin
tak do końca nie zrozumiałem co chcesz wymienić,wtryskiwacze w całości czy tylko zaworki wtryskiwaczy?
Pamiętam kilka przypadków wypalenia tłoków z komorą wirową. Zawsze to się wiązało z uszkodzonym wtryskiwaczem, komorą lub zaworkami w pompie wtryskowej.
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
[quote="lennon"]jak sprawdzic wtryskiwacze??czy to moze byc przyczyna?? Wtryskiwacze sprawdzisz na stole probierczym , najszybcjej w warsztacie nie które sklepy też wykonują to.A tu są objawy zapowietrzania się układu, gdzieś nie szczelość lub nie trzyma zaworek zwrotny.
Nie regeneruje się zaworków tylko wtryskiwacze. Zaworki są we wtryskiwaczach. Koszt jak wcześniej wspomniałem to 250 - 300 zł
To nie zaworki wtryskiwacza. Przy dużym wypływie z przelewu byś nie mógł odpalić zimnego. Ciepły by palił od strzała. Przy dużych ilościach paliwa na przelewie pompa nie może nabić ćisnienia z powodu wolnych swoich obrotów, a ma ich tylko 75/min w czasie rozruchu. Nie miałem problemu z dyszami wtryskiwacza w tym modelu. (at)78db78 po jakim przebiegu...
Jak samemu to manometr do 30 bar i zaworek zwrotny koncowka do wkrecenia w miejsce wtryskiwacza w bezynie zawotek to zwykly wetylek samochodowy
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy? Od...
http://www.warsztat.pl/pl/produkt/100518... , tam powinni to miec w znosnej cenie ale spokojnie możesz użyc torxa z otworem, zdecydowanie łatwiej go kupic
Czyli zamykanie, otwieranie zaworka-wtryskiwacza to masa. Nie zamyka bo jest zwarcie tak? A do wtryskiwacz nic nie dochodzi. 0.00 ... Wiec problem nie polega chyba na zbadaniu tej masy. a na dostawaniu tej 12. Coś musi nadac impuls, a wg mnie nie nadaje.
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
cześć miałem ten sam problem podczas tych mrozów sprężynka,gaśnięcie i utrata mocy tylko u mnie jeszcze dochodzi nierówna praca silnika na wolnych obrotach zajechałem na warsztat miałem uszkodzony jeden wtryskiwacz (zaworek przelewu)i kodowanie dwóch wtryskiwaczy wszystko minęło oprócz nierównej pracy silnika
czesc lepiej wymień w listwie prowadnice gdzie sa rdzenie z zaworkami to jet dostempne jako zestaw naprawczy tych wtryskiwaczy . wiem bo sam instalowałem ten wtrysk i nie raz sie już stym spotkałem .
chce wymienic jeden zaworek przelewowy zgodnie z tym opisem z pierwszego postu: http://forum.fordclubpolska.org/showthre... potrzebuje kupic jeden taki zaworek
Powrót do zbiornika drożny. Wymieniłem przewód powrotny z pompy paliwa który łączy się z powrotem od wtryskiwaczy. Powrót z pompy idzie bez oporu do zbiornika a z wtryskiwaczy przez zaworek. Na próbę rozwierciłem zaworek żeby nie było oporu i jest dobrze ale to nie jest rozwiązanie. Zaworek ten jest chyba do czegoś potrzebny.
Ten układ tylko z pozoru jest taki zawiły. Paliwo może schodzić tylko 3 drogami: Zaworki w smoku, zawór nadm. na obudowie filtra i przez drenaż filtra, drenaż jest zamykany wkładem filtra. Koniec kropka. Nie odnoszę się do bebechów za czerwonym zaworem: listwa, zawór jakieś zaworki we wtryskiwaczach itp. Trzeba wykluczyć dół.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Witajcie, wymiana dwóch zaworków wtryskiwaczy pomogła. Samochód odpala od strzała nawet po 2 dniowym postoju, przelew wtryskiwaczy teraz w porządku. Nie musiałem wstawiać zaworka zwrotnego. Dziękuję za pomoc.
sprawdź czy masz sprawny zaworek kierunkowy, który powstrzymuje paliwo przed cofaniem się.
A juz wiem o co chodzi , ale powiem szczeze spotkalem sie z tym tylko w nowszych samochodach nie tak wiekowych . Sprobuj prześledzic pin 52 (sygnal) gdzie prowadzi . Drugi to (+) ten sam co zasila wtryskiwacze .
EGR stał bo silnik był zimny. Na rozgrzanym działa prawidłowo. Po wymianie pompy cr (opiłkowała) i zaworków we wtryskiwaczach, Wyczyszczenia całego układu paliwowego, silnik pracuje prawidłowo.
Mk3 do 2004 roku to 200 - 250 kkm i układ Delphi do naprawy. Masz typową, klasyczną awarię - adekwetną do przebiegu. Po 2004 roku poprawiono pompę, przestała sypać opiłkami, a chyba około 2010 roku wprowadzono poprawione zaworki wtryskiwaczy. Moim zdaniem - jeżeli auto jest zadbane, ogólnie w dobrym stanie - warto jeszcze zainwestować w regeneracje...
Nie ma opcji zeby tyle przelewalo paliwa na powrotach zeby od tego przewod spadał czy pekał. Zostaje niedroznosc albo zaworki po drodze.
po przekręceniu kluczyka z wtrysku paliwa "leje lub sika " paliwo na wszystkie strony i go zalewa i tak w kółko. wtryskiwacz masz cały czas tak jakby otwarty, on powinien podawać paliwo dopiero w momęcie kiedy zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Albo dostał się jakiś paproch pod zaworek w wtryskiwaczu, albo padła uszczelka ów zaworka.
Najważniejszy parametr to ciśnienie na listwie które tutaj masz i pojawia się dość szybko jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Jak dla mnie wtryskiwacze puszczają na zaworkach i dlatego tak jest. Moim zdaniem nic więcej nie wyczyta się z tych parametrów. Bez próby się nie obędzie no chyba że od razu wtryskiwacze na stół ale próba dużo podpowie.
To nie pionowy zaworek tylko tłoczek wtryskiwacza. Cyka sprawny wtryskiwacz, zużyty tłucze. Na jaką listwę wymieniłeś?
Próbować możesz, ale uważaj na gwinty. Jak uszkodzisz gwinty (cewki czy zaworka) to wtryskiwacz na śmietnik, utrudnisz pracę i zwiększysz koszty robocizny fachowca z prasą. Zobacz czy rozruszasz wtryskiwacz za króciec paliwowy -> nasadka z przedłużką i próbuj na boki, ale wątpię. Gdzie masz auto? W Polsce czy Irlandii?
lukado1 - jesteś bardzo głupio-mądry , lub nabijasz sobie posty , człowiek zadaje pytanie , a Ty nie potrafisz odpowiedzieć i się wymądrzasz . Ja mam podobny problem i wiem już na 100% że jest to wina wtryskiwaczy , zaworki puszczają za dużo oleju napędowego do powrotu paliwa . Ten portal jest po to aby pomagać innym bez profitów . Jeżeli jesteś obrażony...
Witam! Mam problem z mondeo 2003 2.0 TDCI 115 km. Wymieniłem zaworki wtryskiwaczy (oryginalne), auto odpaliło i pochodziło jakieś 10 minut i zaczęło już prawie chodzić OK (bez dymu i szarpania), a że aku mam słaby to zgasiłem i zamieniłem na inny. Po zamontowaniu nie chce odpalić, kręcę i kręcę aż wyskakuje sprężynka i błąd P0251 -(niby ogólny jak wyczytałem)...
Ten zaworek jest jeden, drugi jest obok na rurce powrotnej z wtryskiwaczy.
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
Wykonalne- ale nie wiem czy jako pierwszy projekt. Płytek ewaluacyjnych jest na rynku sporo. Do większości z nich trzeba dokupić wyświetlacz, zasilacz i programator. A także kabelki do goldpinów. Używam płytek z Propoxu- ale to sprawa przyzwyczajenia. Po niewielkich przeróbkach są znośne. EVBavr04 i EVBavr05. Czy zmieścisz się w 2kB darmowego Bascoma-...
Z zalepianiem, może być gorzej, reszta spełnia twoje warunki. M.S. Tak wiem, jak są zbudowane, czyściłem je nie raz, nigdy nie wymieniałem krzywek z zaworkiem. HD mają dodatkowe sprężynki domykające zaworki :-) Pozdrawiam
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
Witam. Posiadam Mondeo mk3 2.0 tdci 130km. Ostatnio w aucie zostały wymienione zaworki wtryskiwaczy (oryg. Delphi) po czym auto nie chce odpalić. Przy 1 próbie odpalenia po kilku próbach silnik odpalił ale chodził jakby na 1 gar. Rzucalo nim telepalo. Po chwili zaczął chodzić jakby na 2 gary ale nagle zaczęło być słychać z tyłu silnika jakieś sapanie...
Swieca płomieniowa bardzo poprawia rozruch. Plomieniówka forda(inne tez) jest tak skonstruowana że gdy sie rozgrzeje to otwiera w sobie zaworek ktorym paliwo kapie na żarnik.Po prostu spirala grzejna pod wpływem temperatury wydłuza sie i pociaga za zaworek.Paliwo z reguły brane jest z przelewów. We fordach najczesciej z powrotu wtryskiwaczy.Wystarczy...
Diagnoza Uszkodzone wtryski czyli zaworki oraz końcówki wtryskiwacza mam nadzieję że to tylko to będzie problemem. Koszt robocizny to ok 2700zł
Ja jeżdżę na Silverze, a te problemy miałem z map-sensorem pcc2, wtedy jak się mocno nagrzewał od temperatury w komorze silnika, dwa razy rozbierałem go. za pierwszym razem poprawiłem popękane luty i zalałem klejem, żywicą.Po roku powtórka polutowałem cieniutkie druciki do pinów i ścieżek pokryłem elementy i płytkę czymś tłustym aby klej nie działał...
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
Przepraszam do jakiej listwy paliwowej? masz na myśli kolektor ssący czy nie do końca rozumem? Jeśli tak to prawdopodobnie zaworek w którymś wtryskiwaczu do wymiany, podaj co tam siedzi będzie łatwiej. pozdr
Witam proszę o rade ford mondeo 2002 2.0 tdci 130km podczas tegorocznych mrozów zaczęła się zapalać kontrolka od świec żarowych ,gasł,tracił moc i nierówna praca silnika na wolnych obrotach, wymieniłem olej i wszystkie filtry auto było u mechanika diagnoza naprawa wtryskiwacza(zaworek przelewu),kodowanie wtryskiwacza wszystko minęło oprócz nierównej...
Komu są uwierzy bardziej, praktykom czy całej rzeszy biegłych, których wyliczeń sąd i tak nie zrozumie? Nie musi rozumieć. Dla sądu ważne jest np. takie zdanie w opinii biegłego: "Na podstawie powyższych wyliczeń/schematów/wykresów stwierdzam że nieliniowość kół pasowych większa niż 0,03mm może być przyczyną przyspieszonego zużycia i/lub uszkodzenia...
Regulator na listwie jest? Zaworek na pompie do weryfikacji.
Witam Mam problem z odpaleniem mojego audi a4 b6 2.5 tdi v6 Długo stał bo wymieniłem sterownik pompę wtryskowe i usunąłem IMO. Zlokalizowane ostatnio zapchany zaworek paliwa dochodzące do wtryskiwaczy jest to przyczyną nie odpalenia auta nawet na plaku Proszę o odpowiedź.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Sprawdź powroty miedzy wtryskiwaczami. A zaworek z tego co pamiętam jest przy samej pompie a nie na przewodach tylko w śrubie/holenderku który mocuje przewód do pompy ale tego pewien nie jestem. Może być jeszcze przy filtrze ale raczej nie, nie pamiętam w tym momencie jak tam akurat jest.
Na rozruszniku to zapomnij o takim ciśnienu. Do zezwolenia na wtrysk potrzeba ciśnienia 250 bar. Jak zacznie otwierać zawory to spadnie jeszcze z tych 250. W tych wtryskiwaczach zużywają się zawory sterujące https://allegro.pl/oferta/zaworek-delphi...
Witam, po regeneracji wtryskiwaczy silnik nie chce odpalić, przed tym zabiegiem auto odpalało z plaka brak był odpowiedniego ciśnienia na listwie ok 150-200 bar przelewaly wtryskiwacze, zostały zregenerowane wszystkie. Teraz ciśnienie podczas rozruchu wynosi ponad 300-350 bar, błędów brak, wtryskiwacze zakodowane obroty podczas kręcenia silnikiem rosną,...
Zaworki masz jeszcze na wyjściu z każdej sekcji na wtryskiwacze. Spróbuj przepompować paliwo przed odpaleniem i wtedy zwróć uwagę czy odpali od razu.
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Wymieniłem: -czujnik położenia wału -czujnik położenia wałka rozrządu -nowa pompa wraz z czujnikami i zaworkami -nowe wtryskiwacze -pełna oraz szczera regeneracja alternatora oraz rozrusznika -nowe sprzęgło kompletne -sprawdzenie poprzez elektronika wszystkiej elektroniki w samochodzie Można dodać parę innych elementów mniej kosztownych, tj: konektory,...
robieram te pompy do naprawy to wiem gdzie to można zrobic ,jest tam tak zaworek który zwieksza cisnienie na wtryskiwacze.
manio123 usiłujesz w agresywny sposób wybrnąć z idiotyzmu, który napisałeś wcześniej: Przy przełączaniu na gaz otwiera się zawór elektromagnetyczny fazy ciekłej gazu i jednocześnie zamyka podobny zawór benzyny. Najprawdopodobniej masz zanieczyszczony zawór benzyny i się nie domyka ( rozebrać i wyczyścić, lub spalona cewka . W celu sprawdzenia cewki...
Powietrze może dostawać się też poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach, warto to sprawdzić.
Zaworek przelewowy sprawdź podmień. Jak ktoś wyciągał wtryskiwacze, to może uszkodził jakiś oring..
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Nie ma opiłków. Pompa bez problemów wytwarza odpowiednie ciśnienie. Sprawdzę jeszcze przelewy, ale gdyby wtryskiwacze miały uszkodzone zaworki to spadałoby ciśnienie w zasobniku podczas próby rozruchu.
Dzięki że kolega piszejak to wygląda, bo to jest bardzo pomocna odpowiedź. I może bym zamówił. Czyli nie ma sensu zamawiać, jak już to oryginał. Na tym etapie to nie wiem czy nie szukać dobrych używek. Z ciekawości rozkręcę jutro wtryskiwacz, wyczyszczę i dam znać, ale raczej jak czytałem i tak jak kolega pisze, nie ma opcji żeby naprawić zaworek (zużycie...
W baku paliwo może być, pompka może pracować a auto i tak może nie palić z braku paliwa. Zobacz czy masz odpowiednie ciśnienie na listwie (jest do tego specjalny zaworek), czy otwierają się wtryskiwacze (diodą led).
Witam. Na wstępnej informacji, jaki to układ wtryskowy oraz podaj rocznik auta. Ponieważ, sama nazwa 1.8 tdci niczego nie wnosi do tematu, bo są dwa rodzaje. Czyli, pierwszej regeneracji , to układ wtryskowy na rozdzielaczu, a drugiej regeneracji to szyna paliwowa i inne wtryskiwacze. A więc jeśli masz pierwszej regeneracji , to wymień zaworek zwrotny...
Za długi czas otwarcia wtrysków powoduje bardzo szybką degradację stosów. Ciężki temat z pcr, żeby nie męczyć wtrysków elektrycznie podnosimy ciśnienie żeby czas otwarcia zachować, ale wtedy zaworki dostają w dupę....
Wtryskiwacze leją górą na zaworkach i nie odpali. Taki sam temat przerabiałem dwukrotnie ale w renault. Psikniesz plaka odpala od strzału😀, jak nie dasz plaka to możesz zarżnąć rozrusznik i nie odpali. Podasz jakie jest to ciśnienie podczas kręcenia czy jeszcze długo będziesz szukał usterki na oko?
Nie rozumiem, po co mierzyć ciśnienie paliwa na powrocie z wtrysków? Jakie zaworki nadciśnieniowe? Z opisu wynika, że któryś wtryskiwacz przelewa i stąd problemy. Gdzie to sprawdzali? Tu masz piezoelektryki nie każdy potrafi to na stole sprawdzić.
Witam kolegów autko jak w temacie potrzebny schemat sterowania silnika (schemat sterownika). Auto kręci brak zasilania zaworka pompy ,nie podaje paliwa na wtryskiwacze .Auto zgasło podczas jazdy.Jeżeli ktoś pomoże ze scematami będę wdzięczny .
Kolego " kubiec1 " w kwestii długosci przewodów to na pewno się z tobą nie zgodze ,w teorii którą przedstawiłeś to i owszem tak by to wyglądało ,a i ma to znaczenie w instalacjach sekwencyjnych gdzie odległość wtrysku od w wiertki ma znaczenie i długość przewodów ich łącząca (nie mówię w tym momencie o kolteku ,bo tu są inne rozwiązania ) ale akurat...
Co do p1226 mogą być zaworki w pompie, a równie dobrze może być okablowanie edu - wtryskiwacze!
test przelewu wtryskiwaczy nie wykonuje się przez pomiar ciśnienia w szynie. Cieknący wtryskiwacz przy ciepłym silniku opóźnia narastanie ciśnienia w szynie, ale żeby to zweryfikować należy zrobić test objętości paliwa wyciekającego z kanalika przelewowego w głowicy po upłynięciu konkretnego, ściśle określonego czasu i to przy odłączonym zaworku M-prop...
tak jak pisal elektrit moze byc wezyk lub uszkodzony ten zaworek(od zbiornika z weglem) lub tez wtryskiwacz
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
Zaworki zwrotne założyłeś między pompą a wtryskiwaczami, a może spadać ciśnienie w samej pompie i zanim napompuje pompa to trwa, nie trzyma w niej zawór.
Witam Zapala mi się błąd 3779. Wtryski zostały poddane regeneracji (cały środek nowy każdego wtryskiwacza) Zaworek na przelewie wymieniony, w pompie CR, Wszystkie filtry nowe. Przewody zasilające i odprowadzające drożne. Po wykręceniu przelewu z głowicy na wolnych obrotach przedostaje się paliwo(jutro będę wiedział ile i w jakim czasie). Wydatki wtrysków...
Kompresje manometrem sprawdzasz po wykręceniu wtryskiwacza/ świecy żarowej. Odkręcić obudowę i sprawdzić znaki. A mi się wydaje że jestem piękny i młody jak Ibisz. Czy napięcie dochodzi do zaworka pompy?
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Sprawdz jeszcze raz wtryskiwacze czy zaworki nie "skleiły"sie,bo pewnie nasz założone chinskie bo orginał jest nie dostępny Dodano po 1 podącz pod tester i sprawdz ciśnienie paliwa na szynie przy rozruchu
przyczyną była woda w paliwie która się dostała do wtryskiwaczy cztery do wymiany,zaworki przyrdzewiały.
Witam. Silnik Andoria SW 400 Nie pracuje pierwszy cylinder. Przy luzowaniu przewodów wtryskiwaczy ze wszystkich ładnie sika, a z pierwszego piana i paliwo. Pompa po serwisie - rzekomo zanieczyszczony był zaworek wylotowy sekcji pierwszej... Czy jest możliwość, że przez wtryskiwacz ( zawieszony, zatarty..} może cofać się kompresja i wytwarzać pianę?
Witam. Od kiedy występuje problem z tak nadmiernym spalaniem, i ile jest przejechane na gazie? Czy koledze Cobra24 z tymi "zaworkami" to chodzi o wtryskiwacze gazowe? Oczywiście w tej instalacji nic się nie rozwierca tylko dobiera odpowiednie wtryskiwacze oznaczane odpowiednim kolorem.
Witam Sam wtryskiwacz jest sprawny od strony elektrycznej. Góra wtryskiwacza z przetwornikiem piezzo i zaworek przelewowy są w dobrej kondycji. Sprawdzone bo zamieniłem rozpylacz od innego wtryskiwacza. Zatkaniu uległy otworki w samym rozpylaczy. Jest ich kilka chyba 4 i średnica wielkości ludzkiego włosa. Niektórzy twierdzą, że są w stanie te dziurki...
Przykręciłem wtryskiwacz do 3 sekcji i ładnie tryskał chyba że zaworek popuszcza dopiero wtedy jak musi pokonać ciśnienie w cylindrze
U mnie po dłuższym postoju też potrafił nie zapalić za pierwszym razem, niby łapał ale nie zapalał, ostatnio wypaliło mi podkładkę pod wtryskiem, po wyjęciu wtrysku z gniazda okazało się że nie tylko podkładka się wypaliła ale też gniazdo oraz co najgorsze dolna część wtrysku (nakrętka dyszy). Więc jedyna skuteczna naprawa polegała na wymianie tej nakrętki....
To nie tego zaworka szukasz. Zaworek który puszcza paliwo do wtryskiwaczy to ten zaznaczony niebieskim prostokątem. Co do przełącznika to jeżeli masz klimatyzację to jeżeli wciśniesz gaz tak, że wysterujesz ten wyłącznik to automatycznie rozłączy ci sprężarkę od klimy a w modelu bez klimy to nie wiem. powodzenia
Za-po-mnia-łem! Wyczyść krokowca i zaworek N75 ( ten od upustu turbiny)
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
To wygląda na brak paliwa. 1. Sprawdź jeszcze raz filtr (może zatankowałeś jakiś syf lub wodę - w tym przypadku dolej denaturatu do paliwa) 2. Sprawdź, czy korek wlewu paliwa się nie przytkał i nie robi się podciśnienie w baku (spróbuj pojechać chwilę bez korka) 3. Zbyt małe ciśnienie paliwa - zaworek ciśnieniowy przy wtryskiwaczach powoduje powrót...
kolego zrób mu próbę przelewową jest w necie jak to zrobić a na szybko zdejmuj na pracującym silniku -wolne obroty -węzyki z przelewów po koleji powinno lecieć po pare kropelek jezeli sika to wtrysk do regenracji a raczej zaworek który się znajduje we wtryskiwaczu przerabiałem to w swoim fokusie tdci 2004 r koszt samego zaworku to 250 zeta firmy delfi...
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
ajemniczy problem gorszego odpalania od paru miesięcy Zmiana dawki startowej 1.9JTD - uszkodzone wtryskiwacze - podobny efekt uzyskasz odpinając czujnik temperatury płynu.
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Niestety, w dalszym ciągu problem nie rozwiązany. Ja wtryskiwacze raczej wykluczam. Są zakodowane. Przelewy idealne (zaworki po wymianie). Potwierdzam, prędkość nawiewu ma wpływ na obroty biegu jałowego. U mnie czym większa pręd. nawiewu tym niższe obroty...
No właśnie ja opisałem metodę wizualną. To jak nie chcesz to pozostaje Ci sprężarka i powietrze. Nie pamiętam czy tam czy w głowicy na wyjściu pierwszego wtryskiwacza jest zaworek czy go nie ma. Jutro bym mógł dopiero sprawdzić. Jak jest to by trzeba było go usunąć. I na wyjściu podać powietrze i kręcić jeśli jest szczelna w jednym miejscu powinieneś...
korpus zostawiaja To jest jedyny element który podlega regeneracji, zaworek i tłok pompowtrysku są nowe. W korpusie wyrabia się prowadzenie tłoka i prowadzenie zaworu oraz prawie całkowicie ulega uszkodzeniu powierzchnia styku zaworka. To one są główną przyczyną niesprawności PDE(poza samym wtryskiwaczem i jego sprężyną). HPI niestety nie regeneruje...
Ten za 150 wytrzymuje ok 30 tyś przebiegu oryginał ponad 100 tyś i więcej.Ja mam około 90 tyś przebiegu na Delphi i przelewy około 5 -6 ml na wtrysk.Przy mojej normie max 25.Zaworki kupowałem oryginały.
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Po podłączeniu do komputera wykazało skoki ciśnienia na wtryskiwaczach. Mechanik orzekł, że prawdopodobnie winny jest zaworek redukcji ciśnienia paliwa (chyba tak to się nazywa) ma się zoriętować w ewentualnych kosztach.
zaworek wtryskiwacz delphi karcher zaworek zaworek klimatyzacji
excel rozliczenie lodówka gorenje mrozić przepustnica civic
kondensator 2200uf odblokowanie dysku bitlocker
Czy dekoder ma w środku bezpiecznik? Canon MF4150 nie przechodzi w tryb gotowości, wyświetlacz i podświetlenia nieaktywne