Rozrząd zmieniany przy 350 czy 360 tyś km. Objawy dopiero od niedawna wystąpiły, kiedy jakoś olej zmieniłem, leje najtańszy orlen 10w 40, pierw myślałem, że to wydech więc nie przejmowałem się tym mocno. Klekotać on tam sobie klekotał zawsze, ale to to przesada. Na jałowym jest ok - nie słychać go, tylko tyle, że coś tam pracuje pod maską. Zawory były...
Jeżeli olej był szary to znaczy że dostała się tam woda. Proponował bym nabyć zestaw naprawczy uszczelnień. Brak ciśnienia. Nie znam tej myjki, ale jeśli po zamknięciu pistoletu normalnie nie wyłącza się tylko nadal pracuje, to najprawdopodobniej zawór zwrotny. Jeśli jednak silnik zatrzymuje się w tym modelu - to raczej zawory.
Powiesz nam, jaką masz tam instalację czy to tajemnica? Instalcja Reduktor BRC typ Genius, zbiornik 40/360, Sequent 24, Jeśli chodzi o mieszanke to serwis gazu mówi że jest wszystko dobrze, kontorlka silnika świeci się tylko w przypadku gdy się podstawiają zawory. Przy ostatniej regulacji zostały powiększone luzy zaworowe, natomiast nic to nie dało...
Tam należy oczekiwać raczej ok. 120 bar, bo to jest nominalne ciśnienie hydrauliki w tych traktorach i tak są fabrycznie ustawiane zawory. Jeśli tylko ktoś wcześniej nie kombinował z podkładkami. Będzie szukał tych 160 i się ich nie doszuka. To ciśnienie powinno być jednakowe na zimnym i ciepłym oleju niezależnie od obrotów, zresztą teraz zimą trudno...
Mam w C-360 pompę w której zawór przelewowy jest dokręcany w postaci rurki ze sprężyną na allegro określana jest jako stary typ w nowym typie nie ma już tej rurki zawór wbudowany w pompę. Filtr mam jeden puszkowy.
Witam! Z racji tego, że nic konkretnego nie znalazłem zakładam ten temat, który przyda się nie tylko mnie i proszę o pomoc. Moje pytanie: jak można prawidłowo ustawić rozrząd i kąt wtrysku w oryginalnym silniku ursusa c-360. Nie chodzi mi tu o znaczki, bo na tych kołach jest już po kilka oznaczeń, każdy kto robił nacinał własne znaki i chce ustawić...
Witam Tak tyle oleju powinno wystarczyć . Natomiast co do usterki temat kilka razy poruszany tu na elektrodzie . Może być uszkodzona pompa[ na dole] . W pokrywie podnośnika manszety na tłoku , nieszczelności na przewodach , zawory przy pompie lub w pokrywie na cylindrze nieraz może być wina rozdzielacza . Aby wykluczyć pompę i zawór przy pompie sprawdź...
Witam mam crossa 250 loncina Gdy ustawie punkt T i ustawie zawory 00,5 / 0,10 ssący 00,7 / 0,15 wydechowy i przekręcę magneto o 360 z powrotem do punktu T to zmieniają ustawienie i mają inny luz, gdy znów przekręcę o 360 do punktu T to ustawienie wraca do takiego jak ustawiłem. A i jeszcze słychać jak coś w okolicy zaworów stuka..
Kołem pośrednim możesz kręcić dowoli, ono jest tylko pośrednie i jest tylko na łożysku. Z tego co pamiętam to trzeba ustawić kropke na pośrednim pomiędzi kropki na wałku rozrządu i pompie wytyskowej a nacięcie (kreska) na pośrednim pomiędzy kreski na kole od wału. Nie pamiętam dokładnie czy czy kreski są na wale czy na rozrządzie i gdzie jest 2 kropki(kreski)...
Witam, Postanowiłem założyć ten temat dlatego, że mam problem z moja sześćdziesiątką. Gdy ją zapale słychać stuki pochodzące od silnika, a gdy położę rękę na 3 i 4 pokrywie to czuć takie pukanie. Na 1 i 2 tego zjawiska nie ma. Nie wiem w czym tkwi problem. Zawory wyregulowałem 0,2 ssący, 0,3 wydechowy. Zastanawiam się czy to możliwe żeby zawór uderzał...
FFR 1045 Stopień końcowy blokady drogi połączeniowej Priorytet: 5 Wskazanie podczas jazdy lub postoju; tylko wskazówka dot. błędu. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza (H111) świeci na żółto w trakcie jazdy i postoju. Przyczyna błędu: Na wyjściu blokady drogi połączeniowej (stopień końcowy) bloku zaworów elektromagnetycznych (Y307) zostało...
W ten siłownik jest wbudowany zawór różnico ciśnieniowy, lub proporcjonalny. Żeby było śmieszniej, amerykanie stosowali to w latach 60, jako opcje przy wspomaganiu klasycznej przekładni kierowniczej. Zasada działania całości opiera się na równowadze ciśnień z jednej i drugiej strony siłownika, w stanie ustalonym, płymn pod ciśnieniem, przepływa swobodnie...
Chłopie głowice są masywne i żeliwne sprawdzałem szczelność zaworów również. Same głowice są w porządku i to one nie będą takiego dźwięku wydawać. To z czego mają być zrobione, z drewna? Skoro sprawdzałeś głowicę to ile zawory są zagłębione poniżej płaszczyzny głowicy? Jaka była wartość podciśnienia na poszczególnych zaworach? Same głowice są w porządku...
600k km to trochę mało jak na ten rocznik, sprawdź przewód idący od kolektora ssącego do pompy bo właśnie ten element w pompie odpowiada za zmiany zależne od ciśnienia na ssącym (coś jak mechaniczny czujnik ciśnienia). Dawno temu w tym typie silnika wymrugało mi wtryskiwacz prowadzący ale nie pamiętam jakie były objawy, swoją drogą to nie widziałem...
Witam . Mój problem jest taki , ze przy zapalonym silniku po 10 min od rozruchu zaczyna coś buczeć (jęczeć) w silniku .Odgłos dochodził z okolic filtra oleju , wymieniłem go bo myślałem ze zapchany ale problem po wymianie nie ustąpił . Podłączyłem zegar by sprawdzić ciśnienie na zimnym pokazywał 4atmosfery po lekkim przy gazowaniu dochodziło do 5 i...
Może być także nieczelny zawór przeciążeniowy siłownika.
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Witam mam taką prośbę składam ciągnik 3p pęk w nim wał oddałem blok do osiowania< pompę oddałem do regeneracji bo prawdopodobnie to było przyczyną pęknięcia wału potrzebuje kilka wskazówek odnośnie rozrządu pompy wtryskowej luzu na zaworach lub interesuje mnie jakiś link katalog części c-360 3p wiem ze dla niektórych z was to pestka dlatego pytam...
Albo masz rasowany zawór przelewowy, wymień go, albo zawór jest ustawiony na filtr odśrodkowy, zmień na nim ciśnienie na mniejsze przekładajac zawleczke do otworów dalej odadalonych od sprążyny, albo gdzieś coś faktycznie zatkane. A odnośnie gaszenia silnika to sprawdz szczelność i czystość układu paliwowego bo w większości przypadków to jego wina.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy głowice od Zetor-a 7211 będą pasować na tuleje 95mm taka jak w c360. Jeśli ktoś ma dostęp do tych części zależy mi na przyłożeniu głowicy z zaworami od 7211 do tulei od c360. Czy zawory nie będą się otwierać na kołnierzu tulei? proszę o szybkie odpowiedzi.
Witam, Uszczelniałem silnik od Ursusa C-360 ściągałem głowice kasowałem luzy na zaworach wszystko myłem założyłem nowe uszczelki sprawdziłem wtryski, wymieniłem olej, filtry paliwa, pompkę paliwa, itp drobiazgi. Nie ruszałem tłoków oskrobałem tylko nagar. Jednak po złożeniu mam problem z rozruchem, jak ciągnik postoi trzeba z minutę kręcić zanim zaskoczy...
Witam, w moim ursusie C-360 nie była spuszczona woda z bloku i zamarzła. Pękła 2 i 3 głowica. Usterki zostały wymienione, lecz po złożeniu ciągnik nie odpala. Pompa nie była ruszana. Zawory były ustawiane dwa razy i dalej nie odpalił. Wie może ktoś co jest przyczyną nieodpalenia silnika?
Dźwignia w pozycji na wywrot powoduje przekazanie ciśnienia oleju z pompy (zawór w talerzu), przewodem do rozdzielcza, a następnie do końcówki szybko złącza. Drugie szybko-złącze w tym momencie służy jako powrót oleju poprzez rozdzielacz do most. Drugi zawór bezpieczeństwa zabezpiecza cylinder podnośnika przed nadmiernym ciśnieniem. Pozdrawiam, Zbyszek.
Witam. Silnik ursus c 360 po kapitalnym remoncie, wymieniony wał, tłok,i nowe tuleje, głowice tulejowane, nowe zawory, pompa, wtryski wyregulowane. Po 3 motogodzinach pokazał się olej na kolektorze. Czy unormuje się to? Jeśli tak to po ilu motogodzinach?
Sądzę że uszczelniacze założyłem poprawnie nawet jestem tego pewien, tłok wchodził bardzo ciasno. Regeneracja rozdzielacza polegała na wymienieniu wszystkich oringów. W dolnej kapie wymieniłem napęd ponieważ miał takie luzy że tarł w rurkę, którą też wymieniłem, wyszyściłem filtr dolny, wymieniłem pompę na lepszą ( używaną ale lepszą ) oraz dolny zawór....
Witam jeszcze raz piszę bo rozwiązałem problem z ursus c 360 3p, winą była źle narysowana kreska kąta wtrysku na obudowie pompy oraz źle wysterowany zawór który odpowiada za ilość doprowadzanego paliwa do pompy. Co do przestawienia koła zębatego o ząb, przy wyjęciu oraz ponownym montażu pompy rozwiewam wszelkie wątpliwości, nie jest to możliwe koła...
Jest to jedna z metod, ktore stosuja sie do wszystkich silnikow o sekwencji 1-3-4-2. Osobiscie stosuje inna, ktora wymaga tylko jednego obrotu walem. Ustawiam wal w GMP cylindrow 1 i 4. Reguluje oba zawory na 1, ssanie na 2 i wydech na 3. Obracam wal o 360° i reguluje oba na 4, ssanie na 3 i wydech na 2. Sekwencja moze byc odwrotna, w zaleznosci czy...
Witam. Ja w niektórych wypadkach GMP określam w ten sposób. Pokręcam wał korbowy i obserwuję zawory (np. w pierwszym cylindrze ). W momencie kiedy te zawory się mijają (tzn. zawór wydechowy kończy się zamykać a ssący zaczyna się otwierać) tłok w danym cylindrze jest w GMP ale po suwie wydechu. Należy wtedy obrócić wał korbowy o 360 stopni ( jeden obrót)...
Montowany w zbiorniku z płynem czy zewnętrznie? Najprostszy zawór przeciążeniowy pompy olejowej silnika C-360: Pracuje przy 5,5atm. ale łatwo zmienić ciśnienie. Jaka wydajność pompy?
Witam miałem tą niewątpliwą przyjemność i to na dwóch kaloryferach że mi ten grzybek wybił jeden kaloryfer był z zaworem Calaffi drugi z Danfossem ale to nie ma nic do rzeczy bo zawór odpływowy to co innego, ale teraz policzyłem sobie obroty imbusem aż do tego momentu aż mi wywaliło i naliczyłem że po 6 całym obrocie o 360 stopni grzybek wybije , tak...
Ja mam. Te badziewne plastikowe pokrętła wyrabiają się. Zdejmij pokrętło, odkręć kran cw i kombinerkami przekręć zawór dookoła o 360°.
Tłok w górnym martwym punkcie plus zawory zamknięte oba czyli koniec suwu sprężania i początek suwu pracy. Wtedy można na tym cylindrze regulować luz zaworowy. Jak złapiesz moment zamknięcia zaworu wydechowego i początek otwarcia zaworu dolotowego to obrót wału o 360 (1 pełny obrót ) i na tym cylindrze można regulować zawory.
Kawasaki KVF 360 (quad) Zawór od dopływu paliwa do gaźnika
zacznijmy od panewek oczywistą rzeczą jest że dostały w d.... bo olej był rozcienczony ropą wał: czy przypadkiem nie wyszło tak że szlif się zrobił przez rozcienczony olej??? pomiary owalizacji czopów korbowych powinny to wyjaśnić Laski popychaczy: może to być wina oleju z ropą zawory: jeśli są nieszczelne tzn że nie dotarte zużycie gniazd nie ma tu...
witam mam taki problem nie mam pojecia jak ustawic zawory w c 360 robiłem remon i zostało mi aby ustawic zawory ttylko nie wiem jak sie za nie zabrac :( Jaki powinien byc luz na ssącym i na wydechowym ? Moze mi ktos powiedziec po kolei co robic aby ustawic wszystkie z góry dzieki pozdro Dodano po 13 czy to tak sie ustawia ?,, jeśli zawory mijają się...
Za wysoko wstawione gniazda zaworowe - bardzo słuszna uwaga, jest jak zwykle małe "ale". Głowica na każdy cyl indywidualna to jednolity "kloc" w którym wyfrezowane są gniazda. Nie ma tu -fabrycznie- gniazd wpasowywanych tak jak np. w ś.p. silnikach benzynowych Stara. Sam się zastanawiałem już czy np. głowica nie była za mocno zplanowana. Są firmy zajmujące...
Cześć tuningowcy co do sterowania to podglądnijcie samochody ciężarowe np. DAF, VOLVO, SCANIA tam systemy wykonawcze sterowaniem są pneumatyczne i świetnie się spisują wiem coś o tym bo przy tym pracuję na co dzień ,sprzęgło jest sterowane podobnie jak w osobówce hydraulicznie steruje się małym zaworkiem pneumatycznym a ten z kolei siłownikiem (podobnym...
to jest zbyt długi temat by go ciągnąć lecz gdy widzę gościa który ma dostęp do kodów i nic więcej to mnie zalewa ! teraz do zainteresowanego,powinieneś mieć schemat i sprawdzić zawór mechatronik,jego cewki ,rezystancję połączeń lub przebić,znajduje się na skrzyni biegów służy do napowietrzania siłowników połówek i grupy zakresowej.Cewka MV5 131Ω/5W...
Witam serdecznie, W tym roku została wykonana nowa instalacja c.o.Piec to Vaillant EcoTec Plus 246 z regulatorem pokojowym calormatic 360. Powierzchnia ogrzewana to ok 200m2. Kaloryfery Purmo z zewnętrznymi zaworami termostatycznymi Danfossa + głowice Danfossa. Podczas instalacji zostały wykonane wstępne regulacje na zaworach (większość na poz 5 lub...
Dziękuję za rady. Tak będę musiał zrobić- kupić oryginalne sekcje i zawory tłoczące i znalezć kogoś, kto to zrobi. Najlepiej na moich oczach. Co do zakładu, który to robił to jeden z najbardziej znanych w Białymstoku, ale chyba nazwy nie można podawać? I gwarancję dali na rok. Ale taka gwarancja to kpina w żywe oczy- gdy na pokrywie bocznej nie ma plomby....
Przyczyn może być wiele.Tak czy tak musisz ściągnąć głowice.Dymić musi,bo wtrysk do cylindra dostaje.Ztego co opisujesz tostało się nagle,napewno nie z przeciążenia bo orkę wykonuje się różnymi ciągnikami i w różnych warunkach,nawet bardzo ciężkich i szlak ich nie trafia,po prostu cos przypadkowo strzeliło.Mogła pęknąć tuleja,głowica,miałem przypadek,że...
Hmnn miałem na myśli bardziej coś takiego by odłączyć pneumatykę od pedałów hamulca (np. jeśli ciągnął by tylko przyczepy samoróbki lub wozy konne). Bo to ona się najbardziej stawia. Tzn ten zawór powietrza . Ale jeśli ciągnie przyczepy rolnicze to taka opcja odpada.
pompa wzmacniana ma większą wydajność będzie troche szybciej podnosić a jak pękła ci obudowa to chyba coś nie tak z ciśnieniem zawór może nie działać
W ursusie C-360 jest jedna pompa czyli ta na dole pod mechanizmem różnicowym, należało by sprawdzić zawór ciśnieniowy ,który jest obok niej moim zdaniem przepuszcza przy niskim ciśnieniu i dlatego nie podnosi obciążony. Natomiast zwrot "wzmocniona" jest błednie stosowane w stosunku do pomp o większej wydajności.
ok zdejme glowice i sprawdze zawory.dzieki
Witam......................................
sam zmieniałeś końcówki czy byleś z nim u kogoś masz je ustawione na znaki ?? mogą już być wypracowane tuleje i zawory w głowicach przez co nie ma ciśnienia
Miałem ten sam problem. Po remoncie silnika (kapitalnym) włożyłem tłoki nowe no i okazało się, że pod wpływem temperatury one nabrzmiewały i rosły (robiły się za wysokie). Przez to stukały o zawory. Stukanie było dość głośne, lecz po zmniejszeniu obrotów i spadku temperatury znikało. Od razu przeszedłem do naprawy. Jak się okazało tłoki fabrycznie są...
Witam Jest tyle możliwości że niewiadomo od czego zacząć , począwszy od zaworu w talerzu przy pompie , możliwość pęknięcia przewodu [ lekkiego ]między pompą a podnośnikiem uszkodzone oringi na montażu podnośnika , rozdzielacz choć nie stawiał bym na niego i dalej przewody , zawór , cylinder z uszczelniaczami . Abyś mógł wykluczyć część między pompą...
Dokładnie, same pierścienie pomogą na krótko. Przy własnej robociźnie można remont zrobić za około 1500 zł, więc warto. (at)seweryn7701 150 zł to dużo za jedną głowicę. U mnie robią to za 80 zł. Nowe zawory, prowadnice, gniazda, no i oczywiście planowanie. Właśnie składam C-355 po regeneracji głowic.
nie koniecznie musi być to wina rozdzielacza ,może masz porysowany tłok albo cylinder i wymiana uszczelniaczy nic nie dała .albo nieszczelno połączenie cylinder a rozdzielacz , uszkodzony zawór ciśnieniawy . ja mam na tłoku wytoczony dodatkowy rowek pod pierscień metalowy. i są założone 2 metalowe . narazie zdaje egzamin już 4 rok .
Ostatni remontowałem pneumatyke w moim ursusie i gdy zrobiłem wszystko włączyłem ciągnik i gdy ciśnienie na manometrze przekroczy 0,5 otwiera się zawór bezpieczeństwa na odolejaczu a z tego co wiem przedtem powinien się otworzyć regulator ciśnienie i wypuścić powietrze do atmosfery. I jakie powinno być ciśnienie bo nie wiem
Tak ja już wyżej napisano wymiana samych pierścieni to żaden remont, ma sens w przypadku pęknięcia króregoś z pierścieni lub jako doraźna naprawa aby dokończyć sezon. również obstawiał bym zprężanie, zresztą weź korbe sam sprawdź jak jest dobre to trzeba się dobrze przyłożyć żeby przekręcić na sprężaniu, a jak przy sprężaniu charakterystycznie syczy...
Cuż , wtryskiwacze do rekgulacji , i ustaw sobie zawory .
Nie kupuj starych zagranicznych, bo mają bardziej skomplikowaną co nie znaczy lepszą budowę i częściami jest puźniej problem. Osobiście radziłbym poczekać na dopłaty i kupić pomarańczową sipmę z szerokim podbierakiem bo praktyczniejszy jest. Na mokre łąki to się szerokie koła zakłada bo i węższy podbierak się nie sprawdzi. Co do classa to ma on 3 wyjścia...
A gdzie ma byc zamontowany ten zawór przelewowy?
Jak naciskam lewy hamulec to spada ciśnienie na manometrze i syczy głośno, okładzinę patrzyłem jest dobra. Co mogło się stać? Czy może od pneumatyki zawór się zaciął? Ten co na dole jest z strony ciągnika co są 2 pompki paliwa Dodano po 37 przepraszam 2 pompki hamulcowe
Może zawory źle wyregulowane?
Może zawór się zawiesza i stuka. Niewłaściwy KWZ też może się objawiać takimi odgłosami. Potrzeba więcej szczegółów bo tak to wróżenie z fusów.
80 zeta za remont głowicy? To oni ją chyba tylko szmatą wycierają. Pięć lat temu regeneracja jednej głowicy; nowe zawory, nowe prowadnice, nowe gniazda zaworów, planowanie, sprawdzanie szczelności kosztowało 110 plus 14 zł za dwa zawory. Do ursusa JUŻ nie ma dobrych części. Myślę że nie jeden się ze mną zgodzi. A do zetora też jest różnie. Mieszkam...
Wyczyściłem wirnik wyczyściłem stojana, komutator także czyszcząc każdą szczelinkę i jutro próba. ja sie zatrzyma na po zamknięciu zaworów to go chyba wywale :twisted: A bo może nie nadmieniłem wcześniej ze on kręci na zaworach otwartych, jak sie zamknie to nie chce zrobić obrotu. A i jak zimny jeszcze. Jak sie zagrzeje to jakoś odpala
Ewidentnie gdzieś masz nie szczelność i część oleju zamiast trafiać do cylindra idzie "bokiem". Nie wiem czy ten traktor posiada taki zawór ale jeżeli tak to może jest on źle wyregulowany i otwiera się przy mniejszym ciśnieniu i przez to olej nie trafia do cylindra tylko idzie przelewem - to oczywiście nie jest potwierdzone do czasu gdy ktoś nie napisze...
Szanowny kolego WZ19 . Jeśli ustawisz prawidłowo rozrząd w C-360 niech nie interesują ciebie inne znaki kropki przecinki kółeczka itd, itp. Wkładasz pompę pamiętając o ustawieniu sprzęgiełka i trybika w pompie i musi działać. W sześćdziesiątce i starszych nie istnieje praktycznie regulacja początku kąta wtrysku ...... co innego C_330 tam trzeba ustawiać...
Bo taka jest właściwość hamowania- przód jest hamowany ostro, bo w tym czasie jest dociskany do podłoża, zaś tył dokładnie odwrotnie. Nad tym czuwa ABS, EBS, korekcja obciążenia brana z zawieszenia. Jak pociągniesz ręczny, to wiadomo, cała automatyka jest pomijana. Zrób test- wypnij bezpieczniki ABS i wtedy testuj. Nic ci tu kręcenie zaworami nie da,...
A tam olej. Powinieneś sprawdzić jeszcze zawory przelewowe czy nie mają wypłukanych iglic bo się zdarza, wymienić oringi w rozdzielaczu i upewnić się że połączenia rurek są skręcone jak należy. Jeśli to jest ok to zostanie ci pompa. Chociaż spodkałem się już z takimi objawami przy pękniętym cylindże siłownika lub rurce idącej od pompy do plecaka. Pompe...
Tłoków nie wymieniałeś? W 60-ce nie ma uszczelnień na zaworach. Czy nie ma objawów przedostawania się spalin do układu chłodzenia, ubywający płyn, bąbelki, zapach spalin, zbrudzona woda? Jake paliwo lejesz?Jeśli nie jesteś go pewny wylej i zatankuj coś pewnego. Złu kąt wtrysku paliwa też objawia się podobnym dymem. Poza tym jeśli wymieniałeś komplety...
Wał się zablokował na głownej panewce... Nazbierało się opiłków zebrały się w kulkę wtopiły w wał i wyryły w panewce spory rów... Silnik zgasiłem i juz nie zapaliłem... Przyczyną mogła być dostająca się ropa do oleju ale jeszcze dla pewności kupiłem nową pompe oleju chyba Tuchola i założyłem zegar ciśnienia oleju... Ale wał się kręci teraz' wcześniej...
Witam zakładam nowy temat bo nie mogę się uporać od kilku dni z nierównymi obrotami w mojej sześćdziesiątce... Obroty wyglądają tak jakby się kołysały w tym linku jest filmik jak to wygląda zaczęło się tak dziać gdy złożyłem traktor po wymianie wału składałem z tych samych podzespołów typu głowice pompa wtryski a przed tym było wszystko w porządku......
Kolor czerwony to zera. Fotka zapożyczona. Na błędy nie zwracaj uwagi. Jak tak ustawiony rozrząd to o.k. Zawory; ssący 0,20 wydech 0,30 na zimnym silniku na "mijankę", czyli na pierwszym cylindrze się mijają to na czwartym ustawiasz itd., jeżeli to w porządku to zostaje tylko układ zasilania.
Ludzie, czemu szukacie takich problemów? Po pierwsze sprawdź zapłon czy jest dobrze ustawiony, może to tez być wina paliwa, sprawdź, czy nie wytrąca się parafina i nie osadza się na filtrze, warto też ustawić zawory, jak pisał poprzednik:)
Zbyt wysokie ciśnienie sprawdź zawór przelewowy na pompie, ciekawi mnie jakk wygląda "wydmuchanie panewek". Myślę iż luz wału w panewkach jet zgodny z podanym przez producenta.
na dole nowa pompa i zawór bezpieczeństwa na górze nowe sterowanie dżwigienki podnosi ale tylko w małym zakresie jakieś 20 cm na listwie podnośnika i nie opada do końca jak przestawie z boku koło przełącznika siłowe pozycyjne cały ten mechanizm poza regulacje maksymalnie do tyłu to podnosi normalnie wysoko i opada jak trzeba tylko nie podnośnika na...
Zależy ile jezdził. Robiłem z silnikiem który chlapał ropą z kolektora i dość szybko podnosił się poziom oleju w silniku. Winą był kompletnie rozregulowany silnik. Wtryski lały i za wczesny kat wtrysku. Paliwo zamiast zapalić sie od gorącego, sprężonego powietrza lało się na tłok a potem po sciankach do skrzyni korbowej. Ogólnie w silniku po remoncie...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Panowie mam taki oto problem. Pompa wtryskowa tłoczkowa 2 letnia licząc od daty zakupu "nowa". Wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą nr 4 licząc od rozrządu, wygląda na to że winę za to ponosi pompa. Podczas rozruchu na tym cylindrze dochodzi do ogromnej detonacji, takiego strzału, tylko i wyłącznie na tym cylindrze. Zawory już sprawdziłem są szczelne...
Chyba jest tam jakiś zawór przelewowy, więc może przepuszcza.
Jeśli podnośnik faluje znaczy opuszcza i podnosi to znaczy że między rozdzielaczem a siłownikiem jest ubytek oleju. Opuści mechanizm przesteruje na podnoszenie i podniesie. Mi się tak działo jak zapomniałem dokręcić zawór przelewowy na tłoku. A że na max do góry i wyje pompa to z jakiegoś powodu nie przełącza rozdzielacza w stop. Cały czas jest pod...
C-360 nie ma uszczelniaczy zaworowych. Pierścienie, lub lejące wtryskiwacze, ewentualnie podparte zawory.
Czy w tej instalacji jest zawór przelewowy? Jeśli nie to na zbyt wysokim ciśnieniu kierownica też będzie chodziła ciężko. Orbitrol chodzą średnio na ciśnieniu 120-80 bar
Witam. Mam taki problem ze sprężarką a mianowicie nie była używana jakieś 20 lat i teraz wymieniłem tylko pierścienie (brak funduszy) odolejacz, regulator i zawór wszystko wyczyszczone i sprawne. Regulator ustawiony na 6bar, sprężarka nabija bez problemu ale mam problem z nadmiarem oleju. Widać że nawet pomiędzy głowiczką a cylindrem poci się założona...
Zawór się wyklepał, gniazdo i poszedł do góry. Możliwe że sam zamek i rowek w trzpieniu też popuściły i podkładka na sprężynie jest wyżej. Tak się dzieje gdy głowica jest splanowana i zrobione nowe gniazdo. Zawór przesówa się wtedy do góry. Sama klawiatura nie ma tu nic do rzeczy. Nie wpływa ona na położenia podkładek na sprężynach. Daj ten tłok do...
może powinien być jakiś zawór lub inna pompa
Rozwiązanie, wymiana panewek a raczej szlif wału,lub spróbować podnieść ciśnienie na pompie olejowej. Bzdura. Widziałeś taką pompę? Czym chcesz tam regulować, skoro jest tylko zawór max ciśnienia. Skoro na wolnych obrotach spada poniżej 0,5 atm, to niestety - silnik do rozbiórki. Chyba że sama pompa jest zużyta ponad miarę.
Wyjmij pompe i sprawdż zawór na niej jeśli pękła sprężyna to nie będzie dawać ciśnienia - będzie chodziła cicho. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie stosujemy też caps lock-a. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Odłączenie ABS nie oznacza hamowania full, bo jest ciągle mierzone cisnienie w miechach i całkiem prawdopodobne, ze jest uszkodzony zawór ABS. Naturalnie pomiary na siłownikach pod zał.
Ciśnienie pompy olejowej silnika zmierzysz samemu wpinając zamiast czujnika kontrolki manometr. Nie jest powiedziane że to panewki wału bo one mają największy wpływ. Sprawdził bym pierwsze pompę i zawór przelewowy. Lubi się zacinać a sama pompa nie należy do najtrwalszych. Jeśli chodzi o hydraulikę to wepnij manometr w wyjście zewnętrzne. jak nie uzyskasz...
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
To się zgodzę zawiozłem głowice do regeneracji w jesieni. Zapłaciłem za wymianę prowadnic, gniazd i zaworów oraz planowanie płaszczyzny. Co się okazało jak przywiozłem do domu zawory nie trzymały na nafcie nawet 2 minuty. Gniazda zostały stare tylko zfrezowane, jedno płycej drugie głębiej. Zawory musiałem sam docierac. Tak więc zapłacone za szajs. Dlatego...
Końcówki wtryskiwaczy lub zawory.
Kto właściwie robił te remonty? Ty, mechanik, czy jakiś spec od obróbki mechanicznej? Z opisu wygląda, że każdy po trochu i nikt nie poczuwa się do sprawstwa. A mnie też wygląda, że coś niedobrze z elementami. Czy wał ma prawidłowe wykorbienia/skok. Czy tłoki odpowiednie/ Czy głowica i zawory w porządku? Czy wał po zmontowaniu obraca się prawidłowo?...
W C-360 nie ma zaworu przeciążeniowego w rozdzielaczu. Jest przy pompie. Drugi zawór odpowiedzialny tylko za tylny podnośnik jest przy cylindrze siłownika, do pracy hydrauliką zewnętrzna nie ma wpływu. Ciśnienie nie zależy od pompy tylko od obciążenia. Nowa pompa nie otworzy zaworu przeciążeniowego jesli ciśnienie zadziałania zaworu nie będzie przekroczone,...
A ciągnik równo pracuje? Może zawory się zawieszają i wydostaje się olej napędowy, ewentualnie przez prowadnice zaworów leci- żle zrobiona głowica.
Dobrze pali- zapłon niby dobrze ustawiony. Cofanie spalin w stronę ssania decyduje jedynie o jakiejś nieszczelności. Wykluczam iż tłok może bic o zawór. Nie wiesz dokładnie ile wystawały zawory ponad płaszczyznę głowicy? Ta głowica była pęknięta od tego czasu jak kupiłeś ciągnik?
W tej babci to raczej zawory wydechowe na 0.80 a 0.70 to w modelach z czteroma zaworami na cylinder.
Zużycie, zmęczenie materiału itd. Jak zawory się nie zacinały w prowadnicach, to zostaje jedynie wyeksploatowanie.
Albo rozrusznik i/lub akumulator "słabosilny" albo rozrząd jest źle poskładany i zawory się nie otwierają. Albo też odprężnik nie działa jak powinien (o ile występuje w tym modelu "trachtóra").
jak raz odpale to po 5 godzinach pali na dotyk czy to zawory czy wraca powrotem paliwo ale zawory zabocze Dodano po 19 raczej po 5 godzinach postoju to silnik zimny to tak samo powinien odpalać a pali na dotyk ale zobaczę zawory może nie domykają
Perfidnie ucieka ci olej na drodze pompa-rozdzielacz. Wycieka albo na tulejkach łączących talerz i plecak z mostem, albo rozdzielacz, albo zawór bezpieczeństwa na pompie albo sama pompa.
Na nowych zaworach jest fabrycznie założona plomba co jest świadectwem ustawienia ciśnienia przez zakład. W czasie eksploatacji regulator się zużywa jak wszystko co mechaniczne i po to jest regulacja by skorygować ustawienie. Samo urządzenie nie jest objęte żadnym dozorem technicznym, o jego budowie, zasadzie działania i sposobie regulacji informuje...
Piszesz o ciśnieniu oleju... Może być uszkodzony zawór na pompie olejowej w silniku, a że dymi... W jakim stanie są pierścienie tłokowe? Chyba będzie potrzebny remont...