Liniowy zawór EGR.
może zawory?
rzeczywiście jakaś modyfikacja... Stosowany był jeden zawór regulujący i to dokłądnie taki, jak masz na zdjeciach. Zwróć uwage na polaryzację bo zawór posiada diodę.
EGR - zawór recyrkulacji spalin.
kręcił jakby na wysokich obrotach Czy tylko ja mam wrażenie że zawory zablokowało na otwartych pozycjach?
Zawór EGR
Prawdopodobnie tak ja tym autem nie jeździłem,zaglądałem kamerka tloki i zawory są ok
Jak w X10XE zaślepiłeś zawór?
A co to jest zawór RWG jeśli kolega łaskaw wyjaśnić?
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Przyczyna jest to że te tysiączki to jest zmora w corsach oczywiście dla klientów bo do warsztatów non stop sie pojawiaja a ten zawór siada często i wyczyszczenie nie zawsze pomaga.Wymien na nowa i powinno być dobrze tylko koszt jest straszny ok.600zł.ja osobiście wymieniam ten zawór 2 razy w miesiącu w tych silnikach.
A ja strzelam w ciemno i obstawiam uszkodzony zawór par paliwa.
Klapki chodzą ale jeszcze zawór nagrzewnicy musie się przełączyć do włączenia obiegu płynu.
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
Jak nie masz kompresji to może uchodzić przez pierścienie albo zawory.
Popychacz powinien być taki jak pozostałe.Ten jeden jest zepsuty. Mozna kupić jedną sztukę,koszt około 50zł OK, dziękuję. Jak wymienię dam znać czy przestał silnik klekotać. Czy coś jeszcze będzie np: zawory.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Wystarczy poczekać, aż benzyna sama do środka się wleje. Kwestia tylko jak szybko. Próba olejowa by się i tak przydała. Prowadnice na pewno nie pęknięte lub skrzywione. Ewentualnie, któraś dostała trochę i podwiesza się zawór.
Jeśli zaworek uszkodzony to może być za duże i wtedy potrafią opaść zawory
Ok dzięki, zacznę od wymiany oleju jeśli to nie podziała zajmę się rozebraniem pokrywy i popatrzę na te zawory.
Nie w każdym ecotecu które są też 8V, zależnie również w jakim stopniu przywaliło w zawory
Wygląda na zawór EGR.
Tego i tego, PWM jest stale 100% a napięcie 0.00a To jakim cudem pali? Robisz błedy w diagnostyce nie masz pojęcia jak ten układ działa i dlatego tak jest. Czym zmierzyłeś PWM na zaworze?
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem?
Są jakieś błędy DTC. Jak już zapali to jeździ normalnie, żadnych problemów? Jeśli ciśnienie na listwie ok, a na to wygląda to chyba czas sprawdzić kompresje i zawór EGR.
Zawór jednokierunkowy .
jednopunkt. Albo uszczelka na kolektorze, albo podparty zawór?
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
Pozycja poniżej 1V to zawór zamknięty.
To teraz odłącz go i zobacz co pokazuje parametr jak i jaki bład wyskoczy.Oczywiście jak patrzysz na dobry parametr.
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Tak jak w temacie zawory stukają (klepią) na zimnym silniku wygląda to tak: auto stoi pod blokiem przez noc i jak odpale to po jakiś 5 - 10 sekundah zaczynają klepać zawory, przestają po około 3-4 minutach. Na ciepłym silniku wszystko jest OK. Auto Opel Corsa A 91r 1,2s silnik 12NV zaworów nie ustawia się, tylko są kasatory, olej zmieniałem nie cały...
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Witam. Udało Ci się rozgryźć temat błędu P0171 oraz tego szarpania ?
Jaki zawór wymieniłeś?
Dogrzewanie nie ma nic do tego.Ten sterownik steruje tez zaworem recurkulacj spalin,i to daje ci po kościach.Spróbuj zaślepić ten zawór.
Jaki ptencjometr przy pedale gazu w Corsie B ty lamerze zakichany? Takich powinni wykopywac z tego forum na wieki. On ma albo uszkodzoną przepływkę, albo przycięty nagarem zawór EGR
Pali tak samo, może troszeczke więcej. Tak, na innych biegach i niższych prędkościach też się dzieją takie rzeczy. Czy uważacie, że mógł się znowu zatrzeć zawór EGR?
A głowice już ściągnąłeś? Bo zawory pewnie pogięte.
Witam. Mam corse z połamanym wałkiem rozrządu. Przyczyną tego było po łamanie się prowadnicy łańcucha. Połamały sie też dźwignie zaworowe. pytanie jest takie czy zawory są pogięte?
Jak koledzy piszą więcej danych bo teraz można tylko gdybać . W tym silniku zaczął bym od wymiany czujnika ciśnienia oleju i uszczelki pod miską olejową . Może uszkodzony zawór spustowy w obudowie filtra oleju ?
Ale jest jakiś zawór (lub dysza ) który podaje olej na łańcuch?
Czyszczenie pomoże, ale na krótko, później kolejne czyszczenie, aż w końcu wymiana nieunikniona.
Po rozgrzaniu silnika i włączeniu ogrzewania, porównaj ciepłotę węży na dopływie i odpływie nagrzewnicy - jeśli jest duża różnica, to nagrzewnica zamulona. Sprawdź jeszcze przed tym, czy otwiera się całkowicie zawór nagrzewnicy.
Jeżeli silnik mechanicznie sprawny to należy sprawdzić;rozrząd sondę lambda,czujnik temp.cieczy,termostat,zawór EGR.
Witam. Zawór EGR do czyszczenia.
Dwa skrajne to cewka, zresztą namacasz to miernikiem, będzie tam 8 om. Trzy środkowe to potencjometr wzniosu zaworu.
A masz tam zawór odpowietrzający bak ?
bo teście wyświetlilo mi zawór recyrkulacji spalin
Wygląda na brak ciśnienia oleju - klepią i zawory i łańcuch.
Witam serdecznie. Objawy - samochod strasznie muli,ledwo dochodzi do 120km/h a powyzej nie ma szans(na czworce ledwo przyspiesza).Silnik X12SZ sprawdzone-cisnienie,pompa paliwa,katalizator,glowica,itp wszystko ok. Podlaczylem pod komputer-a ten wskazal na ów zawór recyrkulacji. Na jakiej zasadzie dziala taki zawor w tym roczniku?.(zauwazylem ze w roznych...
Witam, sorry ze zakładam nowy temat ale mój problem nie został rozwiązany, a założony wczesniej temat jest już zamknięty, mianowicie chodzi o to ze auto nie pracuje na wszystkich cylindrach, ale tylko na wolnych obrotach bo gdy się jedzie to przyśpiesza normalnie i wszystkie garki pracują.To samo dzieje sie na paliwie i na gazie, wymienione przewody...
ople to głównie mają ten problem po zapaleniu że przez chwilę dzwonią zawory. Nie zauważyłem
Powiedz mi tylko jeszcze jak wygląda ten zawór i gdzie go szukać?
Niech zmierzą ciśnienie oleju. Być może po dłuższym postoju olej ścieknie ze szklanek i nie otwierają się zawory do końca.
Radziłbym przedłużyć przewody i podłączyć. nie czujnik a zawór - jak mniemam.
Ok, czyli zaślepiam a sam zawór zostawiam obok zaślepki żeby działał sobie swobodnie.
A nie 1.7 CDTi? P0340 czujnik wałka rorządu, uszkodzenie czujnika albo rozrząd przestawił się. P1290 za niskie ciśnienie na listwie paliwowej , uszkodzenie pompy albo czujnika bądź zawór przepływu paliwa.
Należy najpierw odczytać kody błędów. Jest kilka typowych bolączek tego silnika. Zwróć uwagę na okablowanie i czujnik położenia wału. A z tym odgłosem silnika stawiam na zawór egr.
Kiedyś jeździłem Combo z tym silnikiem, i w półrocznym Combo był problem z odpalaniem po nocy. okazało się że paliwo się cofało z układu. Coś na zasadzie że zawory zwrotne nie trzymały.
Ok dzięki ale zapytam jeszcze o głowicę jest ona 2 częściowa osobno mam zawory a osobno walki rozrządu, jak dokręcić część górną z walkami czy identycznie jak głowicę z zaworami ?
Dość typowy problem dla tego silnika to blokujący się zawór EGR. Na początku wystarczy czyszczenie
przyczyną w moim przypadku tzn. pęknięcia wałka był napinacz łańcucha. Po prostu zablokował się. Proponuję wymienic kompletny rozrząd gdyż te napinacze są wadliwe. Jeśli chodzi o krzywki napewno kilka jest polamanych, tam gdzie je połamało do wymiany popychacze. Zawory do weryfikacji
a może jest do zrobienia regulacja luzu
Na początek możesz wymienić tylko uszczelki na tym zaworze, znikomy koszt. Sam zawór to już kilka stówek.
I kolizja z zaworami
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
To wiadome ze usterka jest mechaniczna! morze być uszkodzony zawór lub tłok itp...
Dla tego motoru to bardzo dobry wynik ale i prawdopodobnie jego koniec żywota- prawdopodobnie gaźnik, albo zawory, pierścienie- sprawdzałeś kompresje?
A jak to dokladnie samemu sprawdzic ?
Zapchanie układu raczej wykluczam, ponieważ płukanie a potem przedmuchanie Azotem nie wykazało przy okazji zatorów. Osuszacz nowy. Jedyne co przychodzi mi na myśl to zawór rozprężny lub zawór regulacji w sprężarce 🤔
Witam jak w temacie czy ktoś przerabiał ten błąd P0004 ,z wyszukanych informacji jest to,, Wysoki poziom w obwodzie sterowania regulatora ilości paliwa ,, czy kto może wie który to zawór? auto kopci
Ale to jest 1.0 i elektrozawór schodzi w dół,jest on zespolony z obudową termostatu
Racja - przypadlosc mechaniczna.
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
Problem z olejem rozwiązany poprzez wymianę czujnika oleju. Pod komputerem pokazał jedynie błąd P0100 tj. błąd przepływomierza powietrza. Ale przepływomierz działa tzn. komputer pokazuje, że podaje dobrze dawke powietrza. Tak to wygląda na 1, 2 i 3 biegu przy przeciąganiu do 6 tys. obrotów. Obstawiam, że to zawór EGR. Możliwe?
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
A dlaczego twierdzisz że masz problem ze spalaniem detonacyjnym? Jeśli czujnik spalania stukowego jest w porządku to sterownik zapewne nie dopuszcza do takiego spalania. Może zawory po prostu Ci stukają?
Witam wszystkich. Wymieniłem w swoim aucie zawór SCV i w związku z tym mam pytanie. Czy po jego wymianie należy wykonać proces adaptacji pompy, czy po prostu użytkować auto normalnie tak jakby żadnej wymiany nie było? Jeśli taki proces należy wykonać to poproszę o wskazówki jak dokładnie wykonać tą procedurę. Auto o jakim mowa to Corsa D z silnikiem...
mi to wygląda na zawór EGR, stanął chyba w pozycji otwartej
Tzn że auto trzeba oddać do serwisu sam w garażu nic nie zwojuję. Dodano po 3 czy da się samemu w warunkach garażowych bez komputera sprawdzić zawory i wtryskiwacze???
Na początek wlej dobry olej... pozdrawiam
Sterownik w Isuzu zawsze będzie podejrzany. U mnie uszkodził się dwa razy. Ale fakt zawsze wtedy komputer zarejestrował jakieś błędy. Pierwszy raz po naprawie wytrzymał 1,5 roku, a za drugim razem kupiłem nowy i działa do dzisiaj. Gdybyś wyciągał sterownik zwróć uwagę czy nie masz ropy w gnieździe podłączeniowym. Jeśli tak, to zawór tcv do wymiany....
Zakładaj nową. Przez zawór nie będą przelatywać spaliny, co wyjdzie na dobre i jemu i silnikowi. Zawór jest zamknięty bez prądu.
Ale w czym dokładnie mamy ci pomóc ??
klekotanie cichnie przy wkręceainu na obroty' Dodano po 1 MOim zdaniem to nie zawory ponieważ dzwięk dochodzi z okolicy łańcuszka
Witam. Podepnij samochód pod kompa to wiele się może wyjaśnić. Podmień zawór EGR bo ten najprawdopodobniej się zacina.
W ramach aktualizacji tematu powiem, że pomoc otrzymałem na zagranicznym forum. Problemem był niesprawny zawór par paliwa przy kolektorze. Temat do zamknięcia.
Nowa to niestety ok.1400-2000 zł i więcej.dobra regenerowana min.1400.Ja kupiłem za ok.600 zł z demontażu ale czy dobra to już loteria.Założę,będę wiedział.Ale ten PDF mnie martwi bo kontrolka znowu zaczęła migać /już po paru jazdach/.Pewnie filtr nie został wystarczająco doczyszczony.A może to jakieś zawory,czujniki,diagnostyka?
Witam .Potrzebuje pomocy z moją corsa jest to silnik1.4 2005 i jest problem że przy gwałtownym przyspieszeniu wyłącza gaz i jeździ na benzynie tylko powolne dodawanie gazu tylko dojeżdża do 40 km na godzinę i przełącza na benzyne. Wymieniłem już filtry i lotny i ciekły wyczyscilem elektro zawór i nic nie pomaga.
Wystarczy tłok ustawić na samej górze wtedy kiedy oba zawory są zamknięte i podać tam sprężone powietrze przez otwór po świecy - będzie słychać jak dmucha we wodę jak jest walnięta uszczelka, jak dmucha we wydech jak puścił zawór wydechowy lub w przepustnicę jak poszedł zawór ssący. Jak nie dmuch nigdzie to wałek się wytarł. Ja do tego używam rurki...
Zobacz czy EGR się nie zapiekł, te zawory w oplach mają czujnik położenia (potencjometr)
Zawór zwrotny od serwa do kolektora ssącego.
Nic jeszcze straconego, tam pękają koniki. Rozrząd do wymiany, zawory pewnie też + koniki. W służbowym jeszcze wałek rozrządu się skręcił delikatnie.
No to pokaż ten błąd razem z jego opisem.
Sugerujesz sprawdzić sondę lambdę egr zawór odpowietrzenia zawory wtryskowe i piny 33 i 49 Za to odpowiada k8 Szukać zwarć luźnych przewodów 🤔🤔🤔
To, co wisi to jakiś dokładany sygnalizator, najczęściej niewłączonych, niewyłączonych świateł, może też być ewentualnie od jakiegoś dokładanego immobilisera, alarmu czy instalacji LPG. Ten element w komorze silnika to zawór recyrkulacji spalin, służy do ekologii, część aut go miała, część nie. Zasadniczo do pracy silnika potrzebny nie jest, dziwne,...
Witam Ostatnio w moim Oplu Corsie C 1.0 12 V pojawiły się następujące niepokojące objawy: po przejechaniu kilku kilometrów zapala się kontrolka serwisu (samochód z kluczem) - wtedy samochód zaczyna szarpać, traci moc, po puszczeniu gazu na wolnych obrotach faluje. Kiedy zgaszę samochód i odpalę ponownie po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka gaśnie...
W silnikach 1.0 i 1.2 jest rozrząd na łańcuchu z napinaczem hydraulicznym bywa (ale przebieg co najmniej 50-70 tys)że jest głośny właśnie rozrząd .Luzy zaworowe są kasowane hydrauliką i zawory raczej nie stukają nie po takim przebiegu.
Dziękuję za podpowiedź. Sprawdzę zawór i dam znać czy to jest źródło problemu.
corsa zawory zawory andoria pogięte zawory
wiena mostek serwis pozna wzmacniacz ademco express
Lokalizacja archiwum SMS w Android i iOS Kopiowanie transpondera w Mercedesie R129: Porady i narzędzia